razvanusv Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 (editat) Pistoane fericite, segmenti buni si un schimb nou de ulei cu bine alaturi de cei dragi. Editat Decembrie 23, 2009 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 E bun MOTUL-ul ... nu-ti fa probleme! Daca vrei sa te uncumeti la altceva, incearca un Castrol (louis). Alte variante ar mai fi: Shell 10w-40 sintetic (benzinariile LukOil) de motociclete. Mai face si MOL uleiuri de moto. Eu spre Motul inclin, insa eu voi pune ca si anul asta 7100 10w-40! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 dragii mosului, ieri am montat dihania in proportie de 99%. practic mai trebuie sa pun plasticele si rezervorul. n-am apucat s-o pornesc ca bateria era descarcata. si nush ce s-a intimplat de mi s-a blocat frina spate dupa ce am bagat lichid (fusese golita). e ceva ciudat pentreu ca nu sint blocate numai pistoanele, e teapana si pedala (n-o pot apasa deloc). da' m-oi lamuri eu dupa Craciun. Craciun fericit si La multi ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan2525 Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 La multi ani si multa sanatate pentru voi si tota familia .Asfalt uscat in noul sezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 Calin, desfa furtunul si apasa pedala. Furtunul tine-l deasupra unui borcanas! Daca arunca lichid atunci e ok, faci aerisirea si ar trebui sa mearga. Daca nu merge, atunci e data pedala/pistonasul peste cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 dragii mosului, ieri am montat dihania in proportie de 99%. practic mai trebuie sa pun plasticele si rezervorul. n-am apucat s-o pornesc ca bateria era descarcata. si nush ce s-a intimplat de mi s-a blocat frina spate dupa ce am bagat lichid (fusese golita). e ceva ciudat pentreu ca nu sint blocate numai pistoanele, e teapana si pedala (n-o pot apasa deloc). da' m-oi lamuri eu dupa Craciun.Craciun fericit si La multi ani cadou perfect d craciun ..motocicleta aproape gata ..era frumos dak era gata total ...azi mi-a venit si mie numaru :X cadou meu de craciun :X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 Calin, ai reusit sa lucrezi singur la tot ce ai facut la motocicleta? Ma refer asamblare/dezasamblare etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 Calin, ai reusit sa lucrezi singur la tot ce ai facut la motocicleta? Ma refer asamblare/dezasamblare etc nu am lucrat singur. am avut ajutor un vecin de la tara, care fiind si pensionar beneficiaza de mult timp liber initial l-am chemat sa ma ajute sa scot suruburile de la evacuari dar a ramas si m-a ajutat si la altele. anumite operatii sint imposibil de facut fara ajutor, cum ar fi scosul si mai ales pusul motorului de pe/pe cadru. la pus motorul pe cadru a fost nevoie dce 3 oameni. concluzii pina acum: ca sa faci o operatie de genul asta trebuie anumite conditii, cum ar fi loc spatios, foarte bine luminat si mai ales CURAT. ajuta extrem de mult un elevator, statul in genunchi sau pe vine pentru a ajunge in locurile situate aproape de sol e foarte obositor. si oboseala nu ajuta pentru ca multe operatii cer rabdare si daca le executi cind esti extenuat faci mai mult rau decit bine, pentru ca te enervezi si e foarte frustrant. cit despre lumina si curatenie, sint poate cele mai importante: mai devreme sau mai tirziu scapi pe jos un surub, o saiba si daca lucrezi intr-un loc plin de colb (cum e garajul unde am facut operatia) si prost luminat nu le mai gasesti EVER. ca sa nu mai zic ca daca ai scapat ceva in mizerie trebuie sa curati foarte bine... alti nervi. asa am pierdut pina acum 2 suruburi: unul de la evacuare si unul de la teava detasabila a cadrului. de retinut: intotdeauna e mai complicat decit pare. oricum, pe ansamblu e o lectie invatata. @Macke: istoria cu frina spate e mai lunga. am demontat-o complet ca s-o curat. unul din pistoane era asa de murdar la exterior incit parea negru. asta a scos la iveala ca una din garniturile de praf era cam varza. neavind alta garnitura, am curatat f. bine si am montat la loc. sigur are si acea garnitura rolul ei, dar nu sint convins ca e doar asta. garnitura nu cred ca poate fi responsabila pentru pedala intepenita in pozitia superioara. pur si simplu maneta e atit de teapana incit nu pot s-o apas mai mult de citiva milimetri. cred ca atunci cind desfaceam stutul de aerisire nu am tinut pedala apasata bine si cumva pistoanele au ramas impinse pe disc cind pedala era in pozitia superioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Salutari, la multi ani si toate cele. Azi am montat ghidonul de care vorbeam acum cateva pagini. Nu a fost nevoie sa schimb niciun cablu, toate s-au potrivit. Singurele bube sunt la oglinzi, acum nu mai vad absolut nimic... tre sa vad daca pot sa le asez intr-o pozitie buna sau tre sa le schimb, si capetele de ghidon care nu se potrivesc pentru ca noul ghidon are diametrul interior mai mic decat cel original. Am iesit un pic pe strada sa vad cum sta treaba. Nu pot spune decat ca e gheata pe jos am fost prea ocupat sa alune "controlat" decat sa vad cum e cu ghidonu... ca prima impresie: e ciudat! e diferit... fiind vorba de un ghidon streetfighter/enduro, ma obiga sa tin coatele mai ridicate... vedem cand se duce gheata de pe sosele ca sa pot iesi la o tura un pic mai lunga. Iata cateva poze (facute seara cu telefonu): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Salutari, la multi ani si toate cele. Azi am montat ghidonul de care vorbeam acum cateva pagini. Nu a fost nevoie sa schimb niciun cablu, toate s-au potrivit. Singurele bube sunt la oglinzi, acum nu mai vad absolut nimic... tre sa vad daca pot sa le asez intr-o pozitie buna sau tre sa le schimb, si capetele de ghidon care nu se potrivesc pentru ca noul ghidon are diametrul interior mai mic decat cel original. Am iesit un pic pe strada sa vad cum sta treaba. Nu pot spune decat ca e gheata pe jos am fost prea ocupat sa alune "controlat" decat sa vad cum e cu ghidonu... ca prima impresie: e ciudat! e diferit... fiind vorba de un ghidon streetfighter/enduro, ma obiga sa tin coatele mai ridicate... vedem cand se duce gheata de pe sosele ca sa pot iesi la o tura un pic mai lunga. Iata cateva poze (facute seara cu telefonu): arata bine, doar ca bara aia "aditionala" are minunatia de pe ea putin cam prea groasa. cit a costat? da' de ce te incapatinezi sa faci patinaj cu Banditania, nu ti se pare ca nu merita riscul? asa... am montat-o 99.999%. a ramas de pus doar aripa spate din stinga, ca s-a intors la vopsitor pentru o mica rectificare, si aripa fata (nu am suruburile care tin placuta aia de aluminiu, erau toate intepenite si au trebuit taiate cu flexul). mai am nevoie de placute de frina noi pe spate, in cursul investigatiilor legate de blocarea frinei am aflat ca totul era varza pe acolo: simeringurile praf, garniturile de praf muci, iar asta nu de ieri-alaltaieri, ci probabil de cind am luat motorul. din cauza asta unul din pistoane a fost blocat doar intr-o parte, se pare, impingindu-mi placuta de frina pe disc aiurea si uzind-o oblic, deci trebuie schimbate. i-am dat si o cheie si a mers timp de 3 secunde (am tinut-o din acceleratie dar i-am dat drumul si s-a oprit si n-a mai vrut sa porneasca pentru ca descarcasem bateria). de-acuma astept placutele de frina si surubul de la cadru pe care l-am pierdut. apropos de piese pierdute, asa cum era de asteptat, mi-a ramas si una-n plus, mai exact aceasta minunata bucsa. daca cineva poate sa dea niste relatii, de unde e, cine-s parintii ei etc... (nu, nu e una din bucsele de la radiator). de-acuma data viitoare cind merg la ea ma intorc calare (asta prin primavara) poze cind mai trec pe la tara ca n-am avut aparatu' la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 arata bine, doar ca bara aia "aditionala" are minunatia de pe ea putin cam prea groasa. cit a costat? da' de ce te incapatinezi sa faci patinaj cu Banditania, nu ti se pare ca nu merita riscul? asa... am montat-o 99.999%. a ramas de pus doar aripa spate din stinga, ca s-a intors la vopsitor pentru o mica rectificare, si aripa fata (nu am suruburile care tin placuta aia de aluminiu, erau toate intepenite si au trebuit taiate cu flexul). mai am nevoie de placute de frina noi pe spate, in cursul investigatiilor legate de blocarea frinei am aflat ca totul era varza pe acolo: simeringurile praf, garniturile de praf muci, iar asta nu de ieri-alaltaieri, ci probabil de cind am luat motorul. din cauza asta unul din pistoane a fost blocat doar intr-o parte, se pare, impingindu-mi placuta de frina pe disc aiurea si uzind-o oblic, deci trebuie schimbate. i-am dat si o cheie si a mers timp de 3 secunde (am tinut-o din acceleratie dar i-am dat drumul si s-a oprit si n-a mai vrut sa porneasca pentru ca descarcasem bateria). de-acuma astept placutele de frina si surubul de la cadru pe care l-am pierdut. apropos de piese pierdute, asa cum era de asteptat, mi-a ramas si una-n plus, mai exact aceasta minunata bucsa. daca cineva poate sa dea niste relatii, de unde e, cine-s parintii ei etc... (nu, nu e una din bucsele de la radiator). de-acuma data viitoare cind merg la ea ma intorc calare (asta prin primavara) poze cind mai trec pe la tara ca n-am avut aparatu' la mine. Bara aia cu burete nu mi se pare asa groasa, am dat 210 lei pe ghidon, iar la faza cu patinaju, a fost doar o eroare de calcul pentru ca, dupa ce am montat ghidonu, am vrut sa dau o tura pe strada, in fata casei sa vad cum e. m-am uitat la asflat si am zis ca-i doar ud asa cum a fost si weekendu trecut. doar ca la prima accelerare mi-am dat seama ca m-am inselat, asa ca m-am intors in curte ca nu prea aveam ce sa fac. Si referitor la "bucsa" aia... eu ma gandesc la suportul de toba finala. stiu ca asa arata si la mine. unde se prinde "burlanu" de scarita pasagerului, are un tampon de cauciuc pentru a impiedica vibratiile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Bara aia cu burete nu mi se pare asa groasa, am dat 210 lei pe ghidon, iar la faza cu patinaju, a fost doar o eroare de calcul pentru ca, dupa ce am montat ghidonu, am vrut sa dau o tura pe strada, in fata casei sa vad cum e. m-am uitat la asflat si am zis ca-i doar ud asa cum a fost si weekendu trecut. doar ca la prima accelerare mi-am dat seama ca m-am inselat, asa ca m-am intors in curte ca nu prea aveam ce sa fac. Si referitor la "bucsa" aia... eu ma gandesc la suportul de toba finala. stiu ca asa arata si la mine. unde se prinde "burlanu" de scarita pasagerului, are un tampon de cauciuc pentru a impiedica vibratiile... nu e chiar ieftin ghidonu' da' arata beton. ai idee la ce foloseste bara aia superioara? m-am intrebat dintodeauna. cit despre tampon/bucsa, din pacate nu e aia de care zici tu la Kult sint doua pentru toba: una sus, linga scarita pasagerului si una dedesubt, la imbinare (toba mea Beowulf n-o foloseste pe aia de jos). bucsa mea e mult mai mica (cam 2 cm diametru si 10 grosime) si judecind dupa grosimea santuletului (2-3 mm) vine prinsa ori pe o ureche de tabla de la cadru, ori pe plastice. pe plastice m-am uitat dintr-un capat in altul si oricum le stiu bine toate prinderile, ramine varianta cu ureche de pe cadru. daca aveti si alte idei... eu am ajuns sa fac o lista cu toate bucsele de pe Kult, dupa diagramele de pe cmsnl.com da' n-am reusit s-o identific pe-a mea, toate par sa fie la locul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 daca aveti si alte idei... eu am ajuns sa fac o lista cu toate bucsele de pe Kult, dupa diagramele de pe cmsnl.com da' n-am reusit s-o identific pe-a mea, toate par sa fie la locul lor. Poate e de la sistemul de parghii de la bascula/amortizor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 PS: ca mica sugestie, cumparati-va un spray de curatat frina si preventiv mai dati un fis cind si cind pe la placute/pistoasne, sa nu ajungeti sa patiti ce-am patit eu cu frina spate, acolo se acumuleaza o mizerie inimaginabila Mesaj completat Poate e de la sistemul de parghii de la bascula/amortizor. multam de sugestie, da' nu e. asa cum a remarcat Cosmin, are un tampon de cauciuc, smecheriile de genul asta sint folosite pentru cuplaj elastic, pentru a amortiza vibratii, nu la prinderi de forta. sint o gramada de bucse cu tampon de genul asta pe Bandit, de exemplu la toba (vezi prinderea de sus), la prinderile radiatorului, la prinderea bordului de jugul superior, la prinderile aripilor spate de cadru, la prinderile rezervorului de cadru... cel putin pe astea mi le amintesc acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 nu e chiar ieftin ghidonu' da' arata beton. ai idee la ce foloseste bara aia superioara? m-am intrebat dintodeauna. Din ce am inteles eu, bara aia este un fel de intaritor pentru ghidon. dupa cum ai observat, asemenea ghidoane se folosesc pentru hard enduro... iar bara aia e pusa acolo pentru a impiedica avarii grave asupra ghidonului... cel putin asa am inteles eu de la diverse persoane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 PS: ca mica sugestie, cumparati-va un spray de curatat frina si preventiv mai dati un fis cind si cind pe la placute/pistoasne, sa nu ajungeti sa patiti ce-am patit eu cu frina spate, acolo se acumuleaza o mizerie inimaginabila Este spray de frane in Practiker, vreo 16 lei parca! Super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Este spray de frane in Practiker, vreo 16 lei parca! Super! multam de pont, chiar nu stiam. ca idee, un spray motul e vreo 50 de RON =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Salutare tuturor! Sa avem cu totii un an mai bun, sa fim sanatosi si sa ne mearga Banditii fara probleme, sa fie vreme buna si in general sa ne mearga toate dupa placul inimii! S-auzim numai de bine! Am scris mai devreme ca deh...numai maine nu-i poimaine si iaka vine 2010 gramada peste noi! Sa ne vedem/citim/auzim cu bine si la anu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 LA MULTI ANI ! muta sanatate si km cu miile in saua de Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 La multi ani!!!!! Mesaj completat Careva din banditii de Bucuresti are chef de o ultima plimbare pe 2009? Nimic special... o tura scurta prin acest "minunat" oras... hai ca-i frumos afara... parca-i facuta special pentru noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 La multi ani!!!!!Mesaj completat Careva din banditii de Bucuresti are chef de o ultima plimbare pe 2009? Nimic special... o tura scurta prin acest "minunat" oras... hai ca-i frumos afara... parca-i facuta special pentru noi! LA MULTI ANI :X....multi km fara incidente ...se pare k sunt primu care posteaza pe anu asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 In primul rand la multi ani,un an nou fericit si cat mai multi km pe Banditi. ÂŞi în al doilea rând să mă prezint,numele meu este Paul,am 19 ani tocmai împliniți(ieri:D),citesc de mult timp subforumul Banditmania.În data de 29.dec.'09 am reuÂşit să achiziționez motorul mult visat,asta după 3 încercări eÂşuate. Banditul îl Âştiți cu toții,a fost al userului Bandit_mik. Când ajung acasă o să pun poze cu mine Âşi cu Banditul pe care oricum il cunoaÂşteți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 La multi ani draci banditi...sa fiti sanatosi si sa va traiasca caii...si poate facem si noi o intrunire si o iesire impreuna anul asta macar de 1mai daca nu mai devreme.... sa ne vedem cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 In primul rand la multi ani,un an nou fericit si cat mai multi km pe Banditi. ÂŞi în al doilea rând să mă prezint,numele meu este Paul,am 19 ani tocmai împliniți(ieri:D),citesc de mult timp subforumul Banditmania.În data de 29.dec.'09 am reuÂşit să achiziționez motorul mult visat,asta după 3 încercări eÂşuate. Banditul îl Âştiți cu toții,a fost al userului Bandit_mik. Când ajung acasă o să pun poze cu mine Âşi cu Banditul pe care oricum il cunoaÂşteți. la multi ani si felicitari pentru noua achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 La multi ani buni tuturor! @ Paul90 felicitari pentru achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.