razvanusv Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Banditilor, hai sa ne intalnim azi la arc... Care se baga? Mesaj completat Nimeni?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Inferior din ce punct de vedere? Eu zic ca te inseli. ... Iara ai gresit. Bine, ma dane... "iar am gresit"! !!! acu' ce pushka mea mai vrei sa dovedesti? Ca esti dashtept... ne certam pe chestii inutile... dar daca vrei sa ai ultimul cuvant....te rog, poti sa-l ai, daca te face fericit... Sincer, nici nu stiu de ce te-am bagat in seama, raspunzandu-ti.... si pe de-asupra vii cu avioane... cu motoare Lycoming ??? Ce are rula cu prefectura? Dar oricum, cand ajung acasa voi incerca benzina de la OMV, Carrera 100, parca spuneai... voi vedea diferenta... Si despre benzinele comercializate in Romanica noastra autohtona, draga si scumpa patrie a smenurilor si tunurilor cu petrol, autostrazi, etc: CLAR, e dovedit ca ele sunt inferioare celor din vestul Europei. Ce baga in ele si cu ce alte lichide le amesteca alde Patriciu & comp., e un mister... dar sigur SUNT INFERIOARE... Cred ca fiecare dintre noi, care a facut o tura mai la vest sau nord-vest de Arad si-a dat seama de diferenta de calitate a benzinei de-acolo, pe viu. Chiar si in Ungaria. Sa nu mai vorbesc de Austria sau Germania. Benzinele de-acolo, chiar si de la o benzinarie mica, sateasca, gen "Suplacu de Barcau, sau Ileanda", sunt mai de calitate ca la noi.... in buricul Bucurestilor. Vorbesc din experienta. Cumpara benzina OMV austriaca, din Austria, si apoi cumpara benzina OMV "romaneasca", din Romania. Vei vedea diferenta. Mai bine zis vei simti diferenta. La noi nu functioneaza "controlul tehnic de calitate"... cred ca e o mafie a calitatii benzinei... toti sunt pe-o mana... Hai, numai bine si asfalt uscat, acolo, acasa... PS: Mai am o saptamana de indurat prin Africa ecuatoriala, apoi ACASUCA.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 (editat) Legat de rezerva de benzina, parerea mea e ca conteaza mult si cand faci trecerea de pe on pe res. Adica la prima smucitura cand da semn ca e pe terminate, sau o mai tii asa intrerupta si tusita pana moare de tot. Si in timpul asta motorul inca mai consuma, nu stiu daca din rezervor sau din rezerva insa de consumat consuma. Si inca ceva, am observat ca daca esti in viteza maricica, gen 100 la ora , iti cere mai tarziu rezerva decat la un 30-40 la ora. Adica la viteza mai mare duce mai mult pana sa schimbi pe res, nu tuseste asa urat, insa in viteza mica , daca insisti moare motorul. Momentul cand faci trecerea respectiva determina consumul care il calculezi apoi, sau cati litrii are rezerva. P.S. Sau oare am zis o prostie mai mare ca mine? Adica atunci cand cere rezerva arde doar ce a mai ramas in carnuratoare? Daca da, hai vorba-napoi. Editat Mai 5, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghenos Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Banditilor, hai sa ne intalnim azi la arc...Care se baga? Mesaj completat Nimeni?! Ma bag eu. La ce ora? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Inferior din ce punct de vedere? Eu zic ca te inseli. ... Iara ai gresit. Bine, ma dane... "iar am gresit"! !!! acu' ce pushka mea mai vrei sa dovedesti? Ca esti dashtept... ne certam pe chestii inutile... dar daca vrei sa ai ultimul cuvant....te rog, poti sa-l ai, daca te face fericit... Sincer, nici nu stiu de ce te-am bagat in seama, raspunzandu-ti.... si pe de-asupra vii cu avioane... cu motoare Lycoming ??? Ce are rula cu prefectura? Ma asteptam la asa reactie.Eu am vazut asta ca o corectie ,o informatie tehnica dovedita cu niste linkuri,tu ai vazut o cearta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Stie cineva un service unde se poate face o verificare la sange, la toata motocicleta ? Adica sa se verifice: motorul daca merge in parametrii normali/compresie etc, daca carburatoarele trebuiesc curatate/sincronizate, uleiul si tot asa.. Si cam cat ar costa asta! Dar sa fie in Bucuresti, ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Legat de rezerva de benzina, parerea mea e ca conteaza mult si cand faci trecerea de pe on pe res. Adica la prima smucitura cand da semn ca e pe terminate, sau o mai tii asa intrerupta si tusita pana moare de tot. Si in timpul asta motorul inca mai consuma, nu stiu daca din rezervor sau din rezerva insa de consumat consuma. Si inca ceva, am observat ca daca esti in viteza maricica, gen 100 la ora , iti cere mai tarziu rezerva decat la un 30-40 la ora. Adica la viteza mai mare duce mai mult pana sa schimbi pe res, nu tuseste asa urat, insa in viteza mica , daca insisti moare motorul.Momentul cand faci trecerea respectiva determina consumul care il calculezi apoi, sau cati litrii are rezerva. P.S. Sau oare am zis o prostie mai mare ca mine? Adica atunci cand cere rezerva arde doar ce a mai ramas in carnuratoare? Daca da, hai vorba-napoi. Nivelul amestecului tine in cea mai mare masura de nivelul benzinei in camera plutitorului. In momentul in care scade sub nivelul jiglerului incepe sa dea rateuri. Uite cum explica Haynes problema (vezi poza) Ideea e ca atunci cand motorul se invarte la ture mari are o inertie mai mare fata de situatia in care e ture mici si de-aia nu tuseste chiar asa cum spui tu. Daca vrei putem compara asa: daca vrei sa "pacane" motorul si dai kill si imediat dai drumul la buton pe on, dar motorul e la 2000 rpm, ce spui? va merge? eu zic ca nu. Dar daca are 8000 rpm? Eu cred ca in momentul in care o simti ca tuseste trebuie schimbat. Eu asa stiu. Un amestec saracit nu poate sa ii faca bine unui motor. Totusi, ca sa fii sigur ca trebuie trecut pe rezerva, da-i un pic de gaz si daca simti ca nu pleaca de sub tine cum face de obicei, e clar ca trebuie sa comuti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 (editat) Baieti am si eu unas problemas. Imi plange ulei pe ... si acum sa ma vad explicand pe unde pentru ca nu imi merge camera de la telefon. Deasupra baii de ulei unde se afla bobina de inductie (?! ) si alternatorul ( sper ca le-am nimerit ca denumire ) . Nu curge pe la conducta de ulei. Un gagiu de la suzuki zice ca e de la semeringu bobinei. O sa incerc sa atasez o poza cat de repede. Ca sa fac problema si mai urata am observat ca, curge mai ales cand o fortez. (Nivelul uleiului este inca bun ) Idei , idei ? Mesaj completat Ignorati sageata , e din manual . Editat Mai 6, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 arw, fa-i o poza ca sa vada ochiu' mai bine. Din cate stiu, acolo nu-i presiune grozava(de asta nici nu curge asa mult). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 (editat) Si pozele. Eu nu imi dau seama si nici nu prea stiu care este arhitectura in zona respectiva. Deci tipul de la suzuki mi-a zis ca poate sa fie de la chestia din stanga, nu cea cu capac negru ( alternatorul ) . Acum am luat un semering si maine trebuie sa-l punem acolo . ( eu nu prea cred ca o sa rezolve problema) .Partea proasta e ca a inceput sa curga putin mai mult ( i.e. lasa urme dupa ce o parchez , cateva picaturi ) . Si pozele. Editat Mai 6, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Sigur nu-ti curge pe la stutzul ala in 2 suruburi in care intra furtunul panzat?! (poza 2) Alternatonul nu este uns cu ulei, din ce stiu eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Stutul ala este de la circuitul de ulei. Este foarte curat, stiu ca nu se vede in poza. Dar special m-am uitat acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Bun, dar daca stergi cu o carpa, dai cu un spray de curatat, faci luna acolo si apoi dai o tura...10 minute maxim 5000 rpm si verifici?! Daca nu e, atunci 1-0 minute cu 8000 rpm...si tot asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Buna idee asta cu turele. Mi-e mi-a trecut prin cap doar sa ma duc la mecanic. . Vad pe seara dupa ce ies de la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Curata frumos si cu grija toata zona si dupa faci turele. O sa vezi de unde incepe sa se acumuleze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 (editat) Hah . multam mult make. am facut in felul urmator: curatenie, dupa care am bagat un servetel ca in poza . m-am dus acasa in forja ... ( incearca tu sa bagi 10000 intr-a 1-a si a 2-a la 17:30 in bucuresti ... a fost o experienta ) si am inspectat servetelul . Amplasament : Rezultat : Si lacrima destul de tare. Acu am nevoie de o garnitura de alternator.. sau semering ..or sumtin . De ce as avea nevoie ? Editat Mai 6, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Si lacrima destul de tare.Acu am nevoie de o garnitura de alternator.. sau semering ..or sumtin . De ce as avea nevoie ? Salut, arw. Am o idee: Stiu ca e o oarecare teama (justificata) sa faci asa ceva: La rece (doar cu motorul complet racit!!!) incearca sa strangi toate suruburile de prin preajma, cel putzin controleaza strangerea...... Poa' ca vre-un surub sa fi cedat... (si sa ai o scurgere la imbinare aluminiu-aluminiu) Fa-o cu mare grija si bun simt gospodaresc, cu finetze si finetzuri... Prior, inspecteaza bine carcasa motorului, locurile de asamblare a celor 2 semicarcase... cu grija... cu lanterna si lupa... Mi-e teama sa nu ai un inceput de fisura in "bloc", in aluminiu... Sper sa ma insel! Chiar, sincer, sper ca e doar un c*cat de semering, si nu ceva bai cu carcasa motorului Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Deci si la mine e aceeasi problema..in garaj vad ca odata la ceva timp, apare cate o picatura de ulei pe jos..dar nu stiu de unde curge..ma gandeam sa ma duc la mecanic, dar cred ca o sa sterg si eu bine pe dedesupt si o sa incerc cu un servetel dupa o tura pe bucla, tot pe la 9000 ture/schimbat.. ps. daca are cineva nevoie de garaj in dr. taberei, trimiteti un pm..zona romancierilor, are un prieten un loc liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Salutari banditilor de pretutindeni!! Vad k aici se discuta intens despre defectiuni ale Banditilor si nu vreau sa va intrerup (mult succes cu scurgerea de ulei!!),dar atat am de zis: BANDIT NOU in Bucuresti >> PH 12 FSO <<. Saptamana asta m-am intalnit cu un alt bandit negru cu cadru rosu... cu ocazia asta il salut din nou, nu i-am retinut nr . O ulima intrebare: kt de putin poate consuma un bandit (sa zicem in treapta a 6-a cu 50 km/h). Asfalt uscat!! Tinem legatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 sa zicem in treapta a 6-a cu 50 km/h Consuma vreo 7-8 litri la suta in conditiile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Salutare tuturor. Uitati-va la asta: http://www.1000ps.at/testbericht-2348609-Suzuki_GSX1250F_ABS Eu nu le am cu linkuri, chestii de-astea calculatoriste .... asa ca (virgula) copiati de mai sus.... Arw, ce mai e nou cu scurgerea ta de oloi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Consuma vreo 7-8 litri la suta in conditiile astea. Este mult subturat motorul pentru asemenea viteza... 7-8 % nu prea cred, insa oricum nu e de bine (adica un motor nu va consuma cel mai putin atunci cand se afla in treapta cea mai mare ruland cu o viteza mica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Salut Marmotzell cu mine te-ai intalnit. Bine ai venit in Buc. Frumos echipamentul tau. E o discutie cu 3-4 pagini inapoi despre consum. Banditosule nu ma bag eu la strans suruburi ca sunt prea panicos si nu am tubulare. O sa-mi iau un semering pentru alternator si o duc la mecanic sa desfacem alternatorul sa ne uitam sa vedem cum e. Schimbam semeringu pana una alta si daca e si alta problema atunci mai vedem . Sansa sa fie o chestie de imbinare la aluminiu mi se pare prea mica si prea fatalist. Sa o luam cu chestii mici. Daca as intelege nemteasca ti-as raspunde dar nu inteleg nemteasca deci nu comentez la link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Schimbarea unui semering nu e un capat de tara. E buna si metoda strangerii, insa e doar momentana. Acel semering pana la urma tot va ceda. Ca tot veni vorba de consum ... ati observat vreo diferenta intre benzinele bagate (la consum, normal)? Eu cand bag benzina buna se consuma ca dracu si nu pot spune ca trag de motor mai mult, merg la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Este mult subturat motorul pentru asemenea viteza... 7-8 % nu prea cred, insa oricum nu e de bine (adica un motor nu va consuma cel mai putin atunci cand se afla in treapta cea mai mare ruland cu o viteza mica) Te rog, dak vrei sa oferi o explicatie suplimentara la afirmatia ta. In sensul k eu din kte am inteles, consumul este legat de turatie (k altfel nu intra benzina in motor :-/ ). Si ce implicatie are motorul la turatie mica (pentru mine se traduce in uzura putina). Pe de alta parte zicea cineva de un 4.8 la un mers "cuminte" (100-120). La mine pe DN1 Bucuresti-Ploiesti (pt k fac naveta o data pe saptamana aksa) cuminte inseamna 70-90 (desigur, intr-a 6-a). Multumesc pt raspunsurile de pana acuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.