Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Banditosul argintiu

Inferior din ce punct de vedere? Eu zic ca te inseli.

... Iara ai gresit.

Bine, ma dane... "iar am gresit"! !!!

acu' ce pushka mea mai vrei sa dovedesti? Ca esti dashtept...

ne certam pe chestii inutile...

dar daca vrei sa ai ultimul cuvant....te rog, poti sa-l ai, daca te face fericit...

Sincer, nici nu stiu de ce te-am bagat in seama, raspunzandu-ti.... si pe de-asupra vii cu avioane... cu motoare Lycoming ??? Ce are rula cu prefectura?

 

Dar oricum, cand ajung acasa voi incerca benzina de la OMV, Carrera 100, parca spuneai... voi vedea diferenta...

 

Si despre benzinele comercializate in Romanica noastra autohtona, draga si scumpa patrie a smenurilor si tunurilor cu petrol, autostrazi, etc: CLAR, e dovedit ca ele sunt inferioare celor din vestul Europei.

Ce baga in ele si cu ce alte lichide le amesteca alde Patriciu & comp., e un mister... dar sigur SUNT INFERIOARE...

 

Cred ca fiecare dintre noi, care a facut o tura mai la vest sau nord-vest de Arad si-a dat seama de diferenta de calitate a benzinei de-acolo, pe viu.

Chiar si in Ungaria. Sa nu mai vorbesc de Austria sau Germania. Benzinele de-acolo, chiar si de la o benzinarie mica, sateasca, gen "Suplacu de Barcau, sau Ileanda", sunt mai de calitate ca la noi.... in buricul Bucurestilor.

Vorbesc din experienta.

 

Cumpara benzina OMV austriaca, din Austria, si apoi cumpara benzina OMV "romaneasca", din Romania. Vei vedea diferenta. Mai bine zis vei simti diferenta.

 

La noi nu functioneaza "controlul tehnic de calitate"... cred ca e o mafie a calitatii benzinei... toti sunt pe-o mana...

 

Hai, numai bine si asfalt uscat, acolo, acasa...

 

PS: Mai am o saptamana de indurat prin Africa ecuatoriala, apoi ACASUCA.... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de rezerva de benzina, parerea mea e ca conteaza mult si cand faci trecerea de pe on pe res. Adica la prima smucitura cand da semn ca e pe terminate, sau o mai tii asa intrerupta si tusita pana moare de tot. Si in timpul asta motorul inca mai consuma, nu stiu daca din rezervor sau din rezerva insa de consumat consuma. Si inca ceva, am observat ca daca esti in viteza maricica, gen 100 la ora , iti cere mai tarziu rezerva decat la un 30-40 la ora. Adica la viteza mai mare duce mai mult pana sa schimbi pe res, nu tuseste asa urat, insa in viteza mica , daca insisti moare motorul.

Momentul cand faci trecerea respectiva determina consumul care il calculezi apoi, sau cati litrii are rezerva.

P.S. Sau oare am zis o prostie mai mare ca mine? Adica atunci cand cere rezerva arde doar ce a mai ramas in carnuratoare? Daca da, hai vorba-napoi.

:cheers:

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inferior din ce punct de vedere? Eu zic ca te inseli.

... Iara ai gresit.

 

Bine, ma dane... "iar am gresit"! !!!

acu' ce pushka mea mai vrei sa dovedesti? Ca esti dashtept...

ne certam pe chestii inutile...

dar daca vrei sa ai ultimul cuvant....te rog, poti sa-l ai, daca te face fericit...

Sincer, nici nu stiu de ce te-am bagat in seama, raspunzandu-ti.... si pe de-asupra vii cu avioane... cu motoare Lycoming ??? Ce are rula cu prefectura?

 

Ma asteptam la asa reactie.Eu am vazut asta ca o corectie ,o informatie tehnica dovedita cu niste linkuri,tu ai vazut o cearta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva un service unde se poate face o verificare la sange, la toata motocicleta ?

Adica sa se verifice: motorul daca merge in parametrii normali/compresie etc, daca carburatoarele trebuiesc curatate/sincronizate, uleiul si tot asa..

Si cam cat ar costa asta!

Dar sa fie in Bucuresti, ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de rezerva de benzina, parerea mea e ca conteaza mult si cand faci trecerea de pe on pe res. Adica la prima smucitura cand da semn ca e pe terminate, sau o mai tii asa intrerupta si tusita pana moare de tot. Si in timpul asta motorul inca mai consuma, nu stiu daca din rezervor sau din rezerva insa de consumat consuma. Si inca ceva, am observat ca daca esti in viteza maricica, gen 100 la ora , iti cere mai tarziu rezerva decat la un 30-40 la ora. Adica la viteza mai mare duce mai mult pana sa schimbi pe res, nu tuseste asa urat, insa in viteza mica , daca insisti moare motorul.

Momentul cand faci trecerea respectiva determina consumul care il calculezi apoi, sau cati litrii are rezerva.

P.S. Sau oare am zis o prostie mai mare ca mine? Adica atunci cand cere rezerva arde doar ce a mai ramas in carnuratoare? Daca da, hai vorba-napoi.

:cheers:

 

Nivelul amestecului tine in cea mai mare masura de nivelul benzinei in camera plutitorului. In momentul in care scade sub nivelul jiglerului incepe sa dea rateuri.

Uite cum explica Haynes problema (vezi poza)

 

Ideea e ca atunci cand motorul se invarte la ture mari are o inertie mai mare fata de situatia in care e ture mici si de-aia nu tuseste chiar asa cum spui tu. Daca vrei putem compara asa: daca vrei sa "pacane" motorul si dai kill si imediat dai drumul la buton pe on, dar motorul e la 2000 rpm, ce spui? va merge? eu zic ca nu. Dar daca are 8000 rpm?

 

Eu cred ca in momentul in care o simti ca tuseste trebuie schimbat. Eu asa stiu. Un amestec saracit nu poate sa ii faca bine unui motor. Totusi, ca sa fii sigur ca trebuie trecut pe rezerva, da-i un pic de gaz si daca simti ca nu pleaca de sub tine cum face de obicei, e clar ca trebuie sa comuti.

post-18065-1273087002_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti am si eu unas problemas. Imi plange ulei pe ... si acum sa ma vad explicand pe unde pentru ca nu imi merge camera de la telefon.

Deasupra baii de ulei unde se afla bobina de inductie (?! ) si alternatorul ( sper ca le-am nimerit ca denumire ) . Nu curge pe la conducta de ulei. Un gagiu de la suzuki zice ca e de la semeringu bobinei. O sa incerc sa atasez o poza cat de repede. Ca sa fac problema si mai urata am observat ca, curge mai ales cand o fortez.

(Nivelul uleiului este inca bun )

 

Idei , idei ?

 

post-46846-1273132045_thumb.jpg

 

 

Mesaj completat

Ignorati sageata , e din manual .

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pozele. Eu nu imi dau seama si nici nu prea stiu care este arhitectura in zona respectiva. Deci tipul de la suzuki mi-a zis ca poate sa fie de la chestia din stanga, nu cea cu capac negru ( alternatorul ) . Acum am luat un semering si maine trebuie sa-l punem acolo . ( eu nu prea cred ca o sa rezolve problema) .Partea proasta e ca a inceput sa curga putin mai mult ( i.e. lasa urme dupa ce o parchez , cateva picaturi ) . Si pozele.

post-46846-1273145942_thumb.jpg post-46846-1273145970_thumb.jpg

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur nu-ti curge pe la stutzul ala in 2 suruburi in care intra furtunul panzat?! (poza 2) Alternatonul nu este uns cu ulei, din ce stiu eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, dar daca stergi cu o carpa, dai cu un spray de curatat, faci luna acolo si apoi dai o tura...10 minute maxim 5000 rpm si verifici?! Daca nu e, atunci 1-0 minute cu 8000 rpm...si tot asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hah . multam mult make. am facut in felul urmator: curatenie, dupa care am bagat un servetel ca in poza . m-am dus acasa in forja ... ( incearca tu sa bagi 10000 intr-a 1-a si a 2-a la 17:30 in bucuresti ... a fost o experienta ) si am inspectat servetelul .

 

Amplasament :

post-46846-1273160086_thumb.jpg

Rezultat :

post-46846-1273160103_thumb.jpg

 

Si lacrima destul de tare.

Acu am nevoie de o garnitura de alternator.. sau semering ..or sumtin . De ce as avea nevoie ?

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu
Si lacrima destul de tare.

Acu am nevoie de o garnitura de alternator.. sau semering ..or sumtin . De ce as avea nevoie ?

Salut, arw.

 

Am o idee:

Stiu ca e o oarecare teama (justificata) sa faci asa ceva:

La rece (doar cu motorul complet racit!!!) incearca sa strangi toate suruburile de prin preajma, cel putzin controleaza strangerea......

Poa' ca vre-un surub sa fi cedat... (si sa ai o scurgere la imbinare aluminiu-aluminiu)

Fa-o cu mare grija si bun simt gospodaresc, cu finetze si finetzuri...

Prior, inspecteaza bine carcasa motorului, locurile de asamblare a celor 2 semicarcase... cu grija... cu lanterna si lupa...

 

Mi-e teama sa nu ai un inceput de fisura in "bloc", in aluminiu... Sper sa ma insel!

 

Chiar, sincer, sper ca e doar un c*cat de semering, si nu ceva bai cu carcasa motorului

 

Spor la treaba.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci si la mine e aceeasi problema..in garaj vad ca odata la ceva timp, apare cate o picatura de ulei pe jos..dar nu stiu de unde curge..ma gandeam sa ma duc la mecanic, dar cred ca o sa sterg si eu bine pe dedesupt si o sa incerc cu un servetel dupa o tura pe bucla, tot pe la 9000 ture/schimbat..

 

ps. daca are cineva nevoie de garaj in dr. taberei, trimiteti un pm..zona romancierilor, are un prieten un loc liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari banditilor de pretutindeni!! Vad k aici se discuta intens despre defectiuni ale Banditilor si nu vreau sa va intrerup (mult succes cu scurgerea de ulei!!),dar atat am de zis: BANDIT NOU in Bucuresti >> PH 12 FSO <<. Saptamana asta m-am intalnit cu un alt bandit negru cu cadru rosu... cu ocazia asta il salut din nou, nu i-am retinut nr :). O ulima intrebare: kt de putin poate consuma un bandit (sa zicem in treapta a 6-a cu 50 km/h). Asfalt uscat!! Tinem legatura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consuma vreo 7-8 litri la suta in conditiile astea.

 

 

Este mult subturat motorul pentru asemenea viteza... 7-8 % nu prea cred, insa oricum nu e de bine (adica un motor nu va consuma cel mai putin atunci cand se afla in treapta cea mai mare ruland cu o viteza mica)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Marmotzell cu mine te-ai intalnit. Bine ai venit in Buc. Frumos echipamentul tau. E o discutie cu 3-4 pagini inapoi despre consum.

 

Banditosule nu ma bag eu la strans suruburi ca sunt prea panicos si nu am tubulare. O sa-mi iau un semering pentru alternator si o duc la mecanic sa desfacem alternatorul sa ne uitam sa vedem cum e. Schimbam semeringu pana una alta si daca e si alta problema atunci mai vedem . Sansa sa fie o chestie de imbinare la aluminiu mi se pare prea mica si prea fatalist. Sa o luam cu chestii mici.

 

Daca as intelege nemteasca ti-as raspunde dar nu inteleg nemteasca deci nu comentez la link.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbarea unui semering nu e un capat de tara. E buna si metoda strangerii, insa e doar momentana. Acel semering pana la urma tot va ceda.

 

Ca tot veni vorba de consum ... :) ati observat vreo diferenta intre benzinele bagate (la consum, normal)? Eu cand bag benzina buna se consuma ca dracu si nu pot spune ca trag de motor mai mult, merg la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este mult subturat motorul pentru asemenea viteza... 7-8 % nu prea cred, insa oricum nu e de bine (adica un motor nu va consuma cel mai putin atunci cand se afla in treapta cea mai mare ruland cu o viteza mica)

 

 

Te rog, dak vrei sa oferi o explicatie suplimentara la afirmatia ta. In sensul k eu din kte am inteles, consumul este legat de turatie (k altfel nu intra benzina in motor :-/ ). Si ce implicatie are motorul la turatie mica (pentru mine se traduce in uzura putina).

 

Pe de alta parte zicea cineva de un 4.8 la un mers "cuminte" (100-120). La mine pe DN1 Bucuresti-Ploiesti (pt k fac naveta o data pe saptamana aksa) cuminte inseamna 70-90 (desigur, intr-a 6-a).

 

Multumesc pt raspunsurile de pana acuma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...