Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

=))))) si ziceai ca faceam misto cand ai fost singuru S intre 9 N-uri =))))))) fitzosilor!!!!!!!!! lasang glumele...deocamdata... bagam si noi azi o berica? mai dupa-amiaza asa... la cat e de cald... cred ca pe la 6-7 asa.... ce ziceti?

 

da hai zi un loc... mai la umbra... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

capacul de aluminiu de la surubul de strangere al lantului iese atat timp cat nu este strans surubul .... odata ce surubul prinde si incepe sa traga de lant, lantul sub greutate trage de surub si implicit de capac, fixandu-l in pozitie. NU trebuie sa il bati cu ciocanul :lol:

 

suie motorul pe cric, da incet de roata, atentie la CUM CALCA LANTUL. Daca dintii intra mai mult spre una din parti, SIGUR este descentrata roata, adica ai mai mult strans intr-o parte fata de cealalta. De unde ai plecat spre Bucuresti, nu vreau sa te sperii, dar daca ai facut mai mult de 100 km cu motorul cu roata stransa prost, ai mari sanse sa arunci acel lant :lol:. Lantul este facut sa fata fata la forte longitudinale si nu laterale, motiv pentru care daca dintii unei foi calca spre exterior, sunt sanse sa iasa zalele sau sa crapi una :lol:.

 

PS: mai verifica si distanta cauciucului pana la bascula, desi nu intotdeauna este un criteriu in a vedea cat de prost este strans lantul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, cine are crashpad-uri pe Bandit S si unde le-a montat? si eventual de unde le-a luat,mai ieftinache daca se poate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou la banditi!

Subsemnatul este un mare vitzel: am reusit sa dau cu banditul jos pe partea dreapta (de pe loc).

 

Belele: semnalizare fatza facuta praf, semicarena fisurata in 3 locuri, zgarieturi pe semicarena, frecat capacul motor, capatul manetei de frana rupt.

 

Intrebare: unde gasesc de prin ele, ca semnalizare caut de o gramada de timp si nu am reusit sa gasesc nicaieri?!

 

P.S.: Bandit 650 SA 2006.

 

Multumesc celor care imi dau idei si dau o bere grasa la Cluj in weekend. :lol:

si a mea a cazut dar nu s-a fisurat nimic, s-a julit doar

un semnal e 160 lei

Mesaj completat

si a mea a cazut dar nu s-a fisurat nimic, s-a julit doar

un semnal e 160 lei la reprezentanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt Cosmin, eu si cu SAM78 o sa trecem pe la 6:30 pela arc, dar nu mai stamsila bere, din pacate... daca e cineva p-acolo, bem un cico in parc pe banca si lasam berea pe altaqdata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt Cosmin, eu si cu SAM78 o sa trecem pe la 6:30 pela arc, dar nu mai stamsila bere, din pacate... daca e cineva p-acolo, bem un cico in parc pe banca si lasam berea pe altaqdata

 

ploua... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Marmotzell

 

nu-s convins c-am inteles exact ce ai explicat acolo, dar cred ca tu te asteptai ca atunci cind invirti surubul de la intinzator intr-un sens roata sa se duca singura in fata, iar cind il invirti in sens opus sa se duce singura in spate. nu se intimpla in felul asta. cind stringi surubul (sens normal, spre dreapta), piesa care tine axul este trasa inspre spate (cu tot cu roata), dar cind il desfaci nicidecum nu este impinsa, ci se intimpla exact ce zici tu, iese in afara piesa aia in forma piramidala, din aluminiu, de la capatul lantului. ca sa se duca axul rotii inspre fata trebuie sa impjngi roata cu mina, sau si mai simplu sa te asezi pe motor. atunci roata se misca singura inspre fata.

cea mai mare problema e alinierea rotii si din pacate trebuie sa petreci ceva timp ca sa realizezi si alinierea rotii, si intindera lantului. fii atent ca nu-i de gluma cu lantul, unora li s-a si rupt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee de unde pot sa fac rost de un surub in imbus, care vine la maneta frana fata ?(este un surub mai ciudat, are aproximativ 30mm in total, din care 10mm este filetul, iar restul de 20mm este ceva mai gros, ca sa stea maneta fixa)

Cred ca stiti despre ce este vorba :lol:

Faza este ca s-a degradat in timp si vreau sa-l schimb cu altul mai stralucitor :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

surub din ala n-o sa gasesti la magazin cu siguranta. ca sa-l reconditionezi poti sa faci asa: il dai cu un smirghel fin pina luceste, dupa care-l incalzesti bine-n foc (aproape de inrosire) si-l presezi bine de tot intr-o ceapa. da, ceapa. cica merge si cu ulei de motor dar prefer mirosul de ceapa arsa :lol: rezultat: o sa se acopere cu o pelicula neagra care-l face sa arate ca din fabrica si o sa fie si mai rezistent la coroziune. testat de mine.

exista si seturi de suruburi din inox de vinzare dar mai curind te duci la un strungar sa-l faca. da, se poate face si capul inbus la strung :lol:

 

si sa va zic ce-am facut ieri. m-am incumetat sa dau jos carburile, ca sa verific nivelul in pahare si sa ma uit la suruburile de aer. nivelul e ok (16,5 mm la toate, Haynes zice 17 +/-1) dar suruburile erau toate aiurea, departe de setarea standard de 1 si 7/8 ture. le-am resetat la cit zice manualul, ca sa testez ce si cum, daca se simte o imbunatatire la pornirea la cald inseamna ca e (si) de acolo.

 

o faza naspa e ca am constatat urmatorul lucru: cutia filtrului de aer e cumva deformata astfel ca mansoanele carburilor 2 si 3 sint trase spre interior si par sa nu stea bine pe intrarile in carburi. e posibil sa taga niste aer si pe acolo, ceea ce nu e bine deloc. naiba stie cum o sa rezolv asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e o problema aia de la filtru, aerul fals tras DUPA carburi este. Inaintea lor nu dauneaza decat daca trage aer mizerabil, pe care ti-l duce in carburi si apoi in cilindri!

 

PS: sunt si eu curios de rezultate :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, in sensul asta da, dar eu banuiesc ca nu e o gaura mare, adica nu se creeaza o depresiune asa mare ... e insa corect ce spui tu. totusi, un aer falt tras dupa carburi influenteaza mult mai tare functionarea unui motor :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

surub din ala n-o sa gasesti la magazin cu siguranta. ca sa-l reconditionezi poti sa faci asa: il dai cu un smirghel fin pina luceste, dupa care-l incalzesti bine-n foc (aproape de inrosire) si-l presezi bine de tot intr-o ceapa. da, ceapa. cica merge si cu ulei de motor dar prefer mirosul de ceapa arsa :lol: rezultat: o sa se acopere cu o pelicula neagra care-l face sa arate ca din fabrica si o sa fie si mai rezistent la coroziune. testat de mine.

exista si seturi de suruburi din inox de vinzare dar mai curind te duci la un strungar sa-l faca. da, se poate face si capul inbus la strung :lol:

 

si sa va zic ce-am facut ieri. m-am incumetat sa dau jos carburile, ca sa verific nivelul in pahare si sa ma uit la suruburile de aer. nivelul e ok (16,5 mm la toate, Haynes zice 17 +/-1) dar suruburile erau toate aiurea, departe de setarea standard de 1 si 7/8 ture. le-am resetat la cit zice manualul, ca sa testez ce si cum, daca se simte o imbunatatire la pornirea la cald inseamna ca e (si) de acolo.

 

o faza naspa e ca am constatat urmatorul lucru: cutia filtrului de aer e cumva deformata astfel ca mansoanele carburilor 2 si 3 sint trase spre interior si par sa nu stea bine pe intrarile in carburi. e posibil sa taga niste aer si pe acolo, ceea ce nu e bine deloc. naiba stie cum o sa rezolv asta.

 

 

O sa ma duc sa fac la un strungar, sunt curios cat o sa-mi ia pt. un surubel ca ala..totusi sper sa poata sa faca si capul in imbus, vreau musai asa..momentan astept vremea frumoasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare banditi!

 

Ieri cand am plecat de la munca am facut si eu o mica gafa :lol:

Imi tin motocicleta cat stau la serv pe un hol mai gol asa, sub scara.

Cand am plecat, grabit fiind si de norii aia pericoiosi, am iesit cu mobra pe usa mai rapid decat era cazul.

Am atins cu umarul stang tocul usii + pozitia ciudata in care ma aflam, si cum rezervorul era aproape plin, n-a trebuit prea mult dezechilibru ca sa intre banditul in balans si sa-l scap pe partea dreapta, cu rezervorul in tocul usii :lol: :lol:

Ghinion, neatentie, graba...asta e, acum nu am ce sa-i fac.

Daca aveam 'viteza' mai are era mai bine, ca pica in sha.

Ieri am fost toata seara deprimat, azi mi-a mai trecut.

Pan' la urma, o motocicleta fara niciun semn, e o motocicleta neumblata.

 

niste poze, cu daunule.

o poza si cu usa-victima. apropos, tocul n-a patit nimic.

A, da! si m-a prins si ploaia naspa (bandita mea vad cu nu face figuri nici pe ploaie torentialo-apocaliptica :)

 

PS: w/e-ul trecut mi-am modificat suportul ala de nr si am ridicat nr mai sus, cum imi zicea un bandit la ursu, o sa-mi arunce mai mult noroi pe spate? asa e :)

post-9738-1275381531_thumb.jpg

post-9738-1275381549_thumb.jpg

post-9738-1275381572_thumb.jpg

post-9738-1275381592_thumb.jpg

post-9738-1275381630_thumb.jpg

post-9738-1275381706_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, banditilor!

 

:cheers: am o intrebare(nu huliti!) legata de releul de incarcare la al meu bandit de 400..cum cel actual nu este bun-in urma unei masuratori- si abia am gasit unul original, pot cauta in targ releu de scooter(de 250 sa zicem), sa-l pun pe motocicleta? Afecteaza cu ceva bateria? Mi-l prajeste bateria?...va rog mult, un sfat de la cunoscatori mi-ar fi mai mult decat de ajutor!

 

Anticipat ma inclin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, banditilor!

 

:cheers: am o intrebare(nu huliti!) legata de releul de incarcare la al meu bandit de 400..cum cel actual nu este bun-in urma unei masuratori- si abia am gasit unul original, pot cauta in targ releu de scooter(de 250 sa zicem), sa-l pun pe motocicleta? Afecteaza cu ceva bateria? Mi-l prajeste bateria?...va rog mult, un sfat de la cunoscatori mi-ar fi mai mult decat de ajutor!

 

Anticipat ma inclin...

 

Sunt sigur ca merge un releu de scuter, pt ca am mai auzit sa se faca asta. Singura problema este ca ar trebui sa vina unu' mai luminat acuma si sa iti povesteasca cum sa legi cele 4-5 fire dupa ce-l cumperi, pt ca mufa nu va mai fi la fel.

 

Am gasit unul SH pt tine ... dar oricum mi se pare exagerat de scump.

Succes.

 

L.E. Ar fi bine sa iti masoare cineva si curentul la iesire din alternator, sa fi sigura ca e releul, si nu cumva alternatorul.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos...

alternatorul e ok. a masurat un coleg de-al meu curentul si n-are probleme. Asta-i bine.

Legatul firelor la releu e rezolvat:tot colegul asta care se pricepe.

 

asta SH e al dracu' de scump! am gasit la 200 ron releu original bandit 600v...........multumesc frumos. am sa incerc si varianta cu releul de scuter.

Ce viata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos...

alternatorul e ok. a masurat un coleg de-al meu curentul si n-are probleme. Asta-i bine.

Legatul firelor la releu e rezolvat:tot colegul asta care se pricepe.

 

asta SH e al dracu' de scump! am gasit la 200 ron releu original bandit 600v...........multumesc frumos. am sa incerc si varianta cu releul de scuter.

Ce viata!

 

E bine ca ai un electrician/electronist p'aproape ... inseamna ca s-a uitat si la mufe sa nu fie oxidate. Si eu era sa schimb releul de la un Kawasaki ... dar am scapat usor ... unul din papucei era oxidat. l-am curatat si a mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari!

 

am nevoie de cateva chestii si sper sa le gasesc la voi ca sa nu mai apelez la Ebay.

 

deci, cumpar:

-2-3 suruburi de la evacuare(ma gandesc ca sunteti care le-ati mai schimbat si poate aveti in plus)

-prinderi/suport far pentru furca de 43mm, adica de bandit1200

-claxon

-1xluggage bolt ( e surubul de la bandit post 2000 de la codita)

 

-protectia de cauciuc a manetei de ambreaj, sau daca nu... tot ansamblul

 

 

va rog sa ma contactati pe PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca il mananca pe vreunul sa "arunce" un cauciuc de 110/70 pt fata .. sa nu-l arunce inca ... am nevoie pt ITP :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...