dark_lord86 Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 in manual scrie metoda lui macke, doar ca in loc sa pompezi tot lichidul din rezervor prin instalatie acolo scrie ca se scoate cu o seringa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 in manual scrie metoda lui macke, doar ca in loc sa pompezi tot lichidul din rezervor prin instalatie acolo scrie ca se scoate cu o seringa. Exact asa stiam si eu. ca trag lichidul din rezervor cu o seringa (insa nu pe tot ca sa nu intre aer in instalatie) si apoi completez constant cu lichid nou pana ce iese pe la aerisitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Exact asa stiam si eu. ca trag lichidul din rezervor cu o seringa (insa nu pe tot ca sa nu intre aer in instalatie) si apoi completez constant cu lichid nou pana ce iese pe la aerisitor. eu mi-aduc aminte ca am avut nevoie si de o sticla de spirt. mi-am pus spirt in instalatie, de fapt mi-am spalat instalatia cu spirt si de abea dupa aia am bagat lichidul nou pe curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 (editat) Salutare din nou la banditi!Subsemnatul este un mare vitzel: am reusit sa dau cu banditul jos pe partea dreapta (de pe loc). Belele: semnalizare fatza facuta praf, semicarena fisurata in 3 locuri, zgarieturi pe semicarena, frecat capacul motor, capatul manetei de frana rupt. P.S.: Bandit 650 SA 2006. salutare si tie!!! nu te speria... nu esti singur!!! ... de obicei se intampla pe stanga (printr-un proces care apare prin uitarea punerii labei de gasca...). intardevar neplacuta senzatie sa-l vezi tavalit asa, de pe loc... acum pentru piese: exista varianta reprezentanta suzuki (piese originale dar scumpe: de exemplu un semnal este cam 150 lei, maneta de frana 220... carena... Ha! Welcome to za club. Me facut bubu la viraj dreapta la 180 grade, viteza mica. Cat despre piese, iti recomand baietii de la Elf Motors, foarte subtiri la pret. Au si piese OEM, IE: o mante de ambreiaj = 50 Ron, si peste tot am gasit-o la minim 80... Deci reprezentatele nu sunt intotdeauna de speriat, mai ales daca esti cu un bandit mai nou. Apropos, vezi ca pe noi astia cu injectie, abs, carene, ne cam exclud baietii din club. Cica fitze Cat despre bere, lumea-i mica. Stai pe-aproape ca ne vedem noi! Editat Mai 29, 2010 de deviltry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 =))))) si ziceai ca faceam misto cand ai fost singuru S intre 9 N-uri =))))))) fitzosilor!!!!!!!!! lasang glumele...deocamdata... bagam si noi azi o berica? mai dupa-amiaza asa... la cat e de cald... cred ca pe la 6-7 asa.... ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Trezirea la apel comunitate! Am facut si eu pe mecanicu si nu mi-a iesit in totalitate. Dar s-o luam cu inceputul. 1. Dupa e vinerea trecuta m-a prins ploaia in oras, asa cum v-am povestit in postul anterior, am fost baiat "DESTEPT" si am iesit la o tura fara sa ung lantul Rezultat: mi s-a slabit lantul (aveam joc poate si mai mare de 5 cm). 2. Dupa ce tata a citit tot topicul despre intretinerea lantului, a luat decizia sa apelam o solutie mai ieftina, respectiv trecerea de la spray de uns Procycle (Louis) dala uscat cu teflon la ulei pentru mecanisme (Valvolina >> a nu se intelege Valvoline ). asta a fost 10 lei bidonu). 3. Operatiunea de uns a fost precedata de "mesterirea" lantului, conform manualului de intretinere (2.5-3.5 cm joc). Zis si facut. O mentiune doar. Intinzatoru de pe dreapta ramanea blocat (in sensul k surubul se invartea, dar in loc sa traga roata, iesea piesa aia de aluminiu din capatul basculei inafara) si necesita batut cu ciocanu k sa intre la loc (am batut in surubul axului cu ajutorul unei bucati de lemn). 4. Lantul intins, uns, un picurator de ulei improvizat instalat (montat undeva pe bratul stang al basculei cu sufe de plastic). Luni seara am plecat la Bucuresti. Constatari: la viteza mare vibreaza, in special la nivelul scaritelor. Sa nu fi centrat bine roata?? fata de ungerea cu spray uscat, asa cu ulei are un sunet specific (sa-mi spuneti dak e normal) k un zanganit continuu are momente, in special la rularea cu viteza mai mica si constanta, knd park buseste ceva (nu-mi dau seama dak e la lant sau la altceva) dar simt niste batai in scarite. Va rog dak puteti sa-mi explicati si mie fenomenele deoarece kitul de lant este nou nout, si nu vreau sa arunc 200E la gunoi din prostie. ASFALT USCAT si nu uitati k VITEZA N-A OMARAT PE NIMENI, DAR OPRIREA BRUSCA A FACUT-O INTOTDEAUNA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 =))))) si ziceai ca faceam misto cand ai fost singuru S intre 9 N-uri =))))))) fitzosilor!!!!!!!!! lasang glumele...deocamdata... bagam si noi azi o berica? mai dupa-amiaza asa... la cat e de cald... cred ca pe la 6-7 asa.... ce ziceti? da hai zi un loc... mai la umbra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 capacul de aluminiu de la surubul de strangere al lantului iese atat timp cat nu este strans surubul .... odata ce surubul prinde si incepe sa traga de lant, lantul sub greutate trage de surub si implicit de capac, fixandu-l in pozitie. NU trebuie sa il bati cu ciocanul suie motorul pe cric, da incet de roata, atentie la CUM CALCA LANTUL. Daca dintii intra mai mult spre una din parti, SIGUR este descentrata roata, adica ai mai mult strans intr-o parte fata de cealalta. De unde ai plecat spre Bucuresti, nu vreau sa te sperii, dar daca ai facut mai mult de 100 km cu motorul cu roata stransa prost, ai mari sanse sa arunci acel lant . Lantul este facut sa fata fata la forte longitudinale si nu laterale, motiv pentru care daca dintii unei foi calca spre exterior, sunt sanse sa iasa zalele sau sa crapi una . PS: mai verifica si distanta cauciucului pana la bascula, desi nu intotdeauna este un criteriu in a vedea cat de prost este strans lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 salut, cine are crashpad-uri pe Bandit S si unde le-a montat? si eventual de unde le-a luat,mai ieftinache daca se poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Salutare din nou la banditi!Subsemnatul este un mare vitzel: am reusit sa dau cu banditul jos pe partea dreapta (de pe loc). Belele: semnalizare fatza facuta praf, semicarena fisurata in 3 locuri, zgarieturi pe semicarena, frecat capacul motor, capatul manetei de frana rupt. Intrebare: unde gasesc de prin ele, ca semnalizare caut de o gramada de timp si nu am reusit sa gasesc nicaieri?! P.S.: Bandit 650 SA 2006. Multumesc celor care imi dau idei si dau o bere grasa la Cluj in weekend. si a mea a cazut dar nu s-a fisurat nimic, s-a julit doar un semnal e 160 lei Mesaj completat si a mea a cazut dar nu s-a fisurat nimic, s-a julit doarun semnal e 160 lei la reprezentanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Sunt Cosmin, eu si cu SAM78 o sa trecem pe la 6:30 pela arc, dar nu mai stamsila bere, din pacate... daca e cineva p-acolo, bem un cico in parc pe banca si lasam berea pe altaqdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 (editat) va ma intalniti? unde? cand? Editat Mai 29, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Sunt Cosmin, eu si cu SAM78 o sa trecem pe la 6:30 pela arc, dar nu mai stamsila bere, din pacate... daca e cineva p-acolo, bem un cico in parc pe banca si lasam berea pe altaqdata ploua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 @Marmotzell nu-s convins c-am inteles exact ce ai explicat acolo, dar cred ca tu te asteptai ca atunci cind invirti surubul de la intinzator intr-un sens roata sa se duca singura in fata, iar cind il invirti in sens opus sa se duce singura in spate. nu se intimpla in felul asta. cind stringi surubul (sens normal, spre dreapta), piesa care tine axul este trasa inspre spate (cu tot cu roata), dar cind il desfaci nicidecum nu este impinsa, ci se intimpla exact ce zici tu, iese in afara piesa aia in forma piramidala, din aluminiu, de la capatul lantului. ca sa se duca axul rotii inspre fata trebuie sa impjngi roata cu mina, sau si mai simplu sa te asezi pe motor. atunci roata se misca singura inspre fata. cea mai mare problema e alinierea rotii si din pacate trebuie sa petreci ceva timp ca sa realizezi si alinierea rotii, si intindera lantului. fii atent ca nu-i de gluma cu lantul, unora li s-a si rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&am...m&ID=298814 bandit for sale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Are cineva idee de unde pot sa fac rost de un surub in imbus, care vine la maneta frana fata ?(este un surub mai ciudat, are aproximativ 30mm in total, din care 10mm este filetul, iar restul de 20mm este ceva mai gros, ca sa stea maneta fixa) Cred ca stiti despre ce este vorba Faza este ca s-a degradat in timp si vreau sa-l schimb cu altul mai stralucitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 surub din ala n-o sa gasesti la magazin cu siguranta. ca sa-l reconditionezi poti sa faci asa: il dai cu un smirghel fin pina luceste, dupa care-l incalzesti bine-n foc (aproape de inrosire) si-l presezi bine de tot intr-o ceapa. da, ceapa. cica merge si cu ulei de motor dar prefer mirosul de ceapa arsa rezultat: o sa se acopere cu o pelicula neagra care-l face sa arate ca din fabrica si o sa fie si mai rezistent la coroziune. testat de mine. exista si seturi de suruburi din inox de vinzare dar mai curind te duci la un strungar sa-l faca. da, se poate face si capul inbus la strung si sa va zic ce-am facut ieri. m-am incumetat sa dau jos carburile, ca sa verific nivelul in pahare si sa ma uit la suruburile de aer. nivelul e ok (16,5 mm la toate, Haynes zice 17 +/-1) dar suruburile erau toate aiurea, departe de setarea standard de 1 si 7/8 ture. le-am resetat la cit zice manualul, ca sa testez ce si cum, daca se simte o imbunatatire la pornirea la cald inseamna ca e (si) de acolo. o faza naspa e ca am constatat urmatorul lucru: cutia filtrului de aer e cumva deformata astfel ca mansoanele carburilor 2 si 3 sint trase spre interior si par sa nu stea bine pe intrarile in carburi. e posibil sa taga niste aer si pe acolo, ceea ce nu e bine deloc. naiba stie cum o sa rezolv asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Nu e o problema aia de la filtru, aerul fals tras DUPA carburi este. Inaintea lor nu dauneaza decat daca trage aer mizerabil, pe care ti-l duce in carburi si apoi in cilindri! PS: sunt si eu curios de rezultate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 pai cum sa nu dauneze? daca nu etanseaza bine trage aer mai mult decit trebuie. doar se stie ca simpla schimbare a filtrului cu unul sport afecteaza functionarea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 da, in sensul asta da, dar eu banuiesc ca nu e o gaura mare, adica nu se creeaza o depresiune asa mare ... e insa corect ce spui tu. totusi, un aer falt tras dupa carburi influenteaza mult mai tare functionarea unui motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexander_all4rap Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 un semnal e 160 leiMesaj completat Daca esti din Bucuresti semnale gasesti in targ in Vitan (Autovit), sunt 25 lei perechea (cu tot cu bec si prindere). Nu sunt din alea mari, sunt ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 surub din ala n-o sa gasesti la magazin cu siguranta. ca sa-l reconditionezi poti sa faci asa: il dai cu un smirghel fin pina luceste, dupa care-l incalzesti bine-n foc (aproape de inrosire) si-l presezi bine de tot intr-o ceapa. da, ceapa. cica merge si cu ulei de motor dar prefer mirosul de ceapa arsa rezultat: o sa se acopere cu o pelicula neagra care-l face sa arate ca din fabrica si o sa fie si mai rezistent la coroziune. testat de mine.exista si seturi de suruburi din inox de vinzare dar mai curind te duci la un strungar sa-l faca. da, se poate face si capul inbus la strung si sa va zic ce-am facut ieri. m-am incumetat sa dau jos carburile, ca sa verific nivelul in pahare si sa ma uit la suruburile de aer. nivelul e ok (16,5 mm la toate, Haynes zice 17 +/-1) dar suruburile erau toate aiurea, departe de setarea standard de 1 si 7/8 ture. le-am resetat la cit zice manualul, ca sa testez ce si cum, daca se simte o imbunatatire la pornirea la cald inseamna ca e (si) de acolo. o faza naspa e ca am constatat urmatorul lucru: cutia filtrului de aer e cumva deformata astfel ca mansoanele carburilor 2 si 3 sint trase spre interior si par sa nu stea bine pe intrarile in carburi. e posibil sa taga niste aer si pe acolo, ceea ce nu e bine deloc. naiba stie cum o sa rezolv asta. O sa ma duc sa fac la un strungar, sunt curios cat o sa-mi ia pt. un surubel ca ala..totusi sper sa poata sa faca si capul in imbus, vreau musai asa..momentan astept vremea frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 sa faci un surub din ala e munca de 10 minute la strung. nu stiu de ce nu incerci varianta cu ceapa. daca n-o sa-ti faca din inox la strung, o sa tina de joi pina mai apoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macosoft Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Am gasit semnale pentru bandit 2005-2006 la un tip la intalnirea de la Cluj din weekend (seth). Ati fost careva pe acolo, ca nu am prea vazut banditi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Salutare banditi! Ieri cand am plecat de la munca am facut si eu o mica gafa Imi tin motocicleta cat stau la serv pe un hol mai gol asa, sub scara. Cand am plecat, grabit fiind si de norii aia pericoiosi, am iesit cu mobra pe usa mai rapid decat era cazul. Am atins cu umarul stang tocul usii + pozitia ciudata in care ma aflam, si cum rezervorul era aproape plin, n-a trebuit prea mult dezechilibru ca sa intre banditul in balans si sa-l scap pe partea dreapta, cu rezervorul in tocul usii Ghinion, neatentie, graba...asta e, acum nu am ce sa-i fac. Daca aveam 'viteza' mai are era mai bine, ca pica in sha. Ieri am fost toata seara deprimat, azi mi-a mai trecut. Pan' la urma, o motocicleta fara niciun semn, e o motocicleta neumblata. niste poze, cu daunule. o poza si cu usa-victima. apropos, tocul n-a patit nimic. A, da! si m-a prins si ploaia naspa (bandita mea vad cu nu face figuri nici pe ploaie torentialo-apocaliptica PS: w/e-ul trecut mi-am modificat suportul ala de nr si am ridicat nr mai sus, cum imi zicea un bandit la ursu, o sa-mi arunce mai mult noroi pe spate? asa e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.