Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt Cosmin, eu si cu SAM78 o sa trecem pe la 6:30 pela arc, dar nu mai stamsila bere, din pacate... daca e cineva p-acolo, bem un cico in parc pe banca si lasam berea pe altaqdata

 

ploua... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Marmotzell

 

nu-s convins c-am inteles exact ce ai explicat acolo, dar cred ca tu te asteptai ca atunci cind invirti surubul de la intinzator intr-un sens roata sa se duca singura in fata, iar cind il invirti in sens opus sa se duce singura in spate. nu se intimpla in felul asta. cind stringi surubul (sens normal, spre dreapta), piesa care tine axul este trasa inspre spate (cu tot cu roata), dar cind il desfaci nicidecum nu este impinsa, ci se intimpla exact ce zici tu, iese in afara piesa aia in forma piramidala, din aluminiu, de la capatul lantului. ca sa se duca axul rotii inspre fata trebuie sa impjngi roata cu mina, sau si mai simplu sa te asezi pe motor. atunci roata se misca singura inspre fata.

cea mai mare problema e alinierea rotii si din pacate trebuie sa petreci ceva timp ca sa realizezi si alinierea rotii, si intindera lantului. fii atent ca nu-i de gluma cu lantul, unora li s-a si rupt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee de unde pot sa fac rost de un surub in imbus, care vine la maneta frana fata ?(este un surub mai ciudat, are aproximativ 30mm in total, din care 10mm este filetul, iar restul de 20mm este ceva mai gros, ca sa stea maneta fixa)

Cred ca stiti despre ce este vorba :lol:

Faza este ca s-a degradat in timp si vreau sa-l schimb cu altul mai stralucitor :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

surub din ala n-o sa gasesti la magazin cu siguranta. ca sa-l reconditionezi poti sa faci asa: il dai cu un smirghel fin pina luceste, dupa care-l incalzesti bine-n foc (aproape de inrosire) si-l presezi bine de tot intr-o ceapa. da, ceapa. cica merge si cu ulei de motor dar prefer mirosul de ceapa arsa :lol: rezultat: o sa se acopere cu o pelicula neagra care-l face sa arate ca din fabrica si o sa fie si mai rezistent la coroziune. testat de mine.

exista si seturi de suruburi din inox de vinzare dar mai curind te duci la un strungar sa-l faca. da, se poate face si capul inbus la strung :lol:

 

si sa va zic ce-am facut ieri. m-am incumetat sa dau jos carburile, ca sa verific nivelul in pahare si sa ma uit la suruburile de aer. nivelul e ok (16,5 mm la toate, Haynes zice 17 +/-1) dar suruburile erau toate aiurea, departe de setarea standard de 1 si 7/8 ture. le-am resetat la cit zice manualul, ca sa testez ce si cum, daca se simte o imbunatatire la pornirea la cald inseamna ca e (si) de acolo.

 

o faza naspa e ca am constatat urmatorul lucru: cutia filtrului de aer e cumva deformata astfel ca mansoanele carburilor 2 si 3 sint trase spre interior si par sa nu stea bine pe intrarile in carburi. e posibil sa taga niste aer si pe acolo, ceea ce nu e bine deloc. naiba stie cum o sa rezolv asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e o problema aia de la filtru, aerul fals tras DUPA carburi este. Inaintea lor nu dauneaza decat daca trage aer mizerabil, pe care ti-l duce in carburi si apoi in cilindri!

 

PS: sunt si eu curios de rezultate :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, in sensul asta da, dar eu banuiesc ca nu e o gaura mare, adica nu se creeaza o depresiune asa mare ... e insa corect ce spui tu. totusi, un aer falt tras dupa carburi influenteaza mult mai tare functionarea unui motor :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

surub din ala n-o sa gasesti la magazin cu siguranta. ca sa-l reconditionezi poti sa faci asa: il dai cu un smirghel fin pina luceste, dupa care-l incalzesti bine-n foc (aproape de inrosire) si-l presezi bine de tot intr-o ceapa. da, ceapa. cica merge si cu ulei de motor dar prefer mirosul de ceapa arsa :lol: rezultat: o sa se acopere cu o pelicula neagra care-l face sa arate ca din fabrica si o sa fie si mai rezistent la coroziune. testat de mine.

exista si seturi de suruburi din inox de vinzare dar mai curind te duci la un strungar sa-l faca. da, se poate face si capul inbus la strung :lol:

 

si sa va zic ce-am facut ieri. m-am incumetat sa dau jos carburile, ca sa verific nivelul in pahare si sa ma uit la suruburile de aer. nivelul e ok (16,5 mm la toate, Haynes zice 17 +/-1) dar suruburile erau toate aiurea, departe de setarea standard de 1 si 7/8 ture. le-am resetat la cit zice manualul, ca sa testez ce si cum, daca se simte o imbunatatire la pornirea la cald inseamna ca e (si) de acolo.

 

o faza naspa e ca am constatat urmatorul lucru: cutia filtrului de aer e cumva deformata astfel ca mansoanele carburilor 2 si 3 sint trase spre interior si par sa nu stea bine pe intrarile in carburi. e posibil sa taga niste aer si pe acolo, ceea ce nu e bine deloc. naiba stie cum o sa rezolv asta.

 

 

O sa ma duc sa fac la un strungar, sunt curios cat o sa-mi ia pt. un surubel ca ala..totusi sper sa poata sa faca si capul in imbus, vreau musai asa..momentan astept vremea frumoasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare banditi!

 

Ieri cand am plecat de la munca am facut si eu o mica gafa :lol:

Imi tin motocicleta cat stau la serv pe un hol mai gol asa, sub scara.

Cand am plecat, grabit fiind si de norii aia pericoiosi, am iesit cu mobra pe usa mai rapid decat era cazul.

Am atins cu umarul stang tocul usii + pozitia ciudata in care ma aflam, si cum rezervorul era aproape plin, n-a trebuit prea mult dezechilibru ca sa intre banditul in balans si sa-l scap pe partea dreapta, cu rezervorul in tocul usii :lol: :lol:

Ghinion, neatentie, graba...asta e, acum nu am ce sa-i fac.

Daca aveam 'viteza' mai are era mai bine, ca pica in sha.

Ieri am fost toata seara deprimat, azi mi-a mai trecut.

Pan' la urma, o motocicleta fara niciun semn, e o motocicleta neumblata.

 

niste poze, cu daunule.

o poza si cu usa-victima. apropos, tocul n-a patit nimic.

A, da! si m-a prins si ploaia naspa (bandita mea vad cu nu face figuri nici pe ploaie torentialo-apocaliptica :)

 

PS: w/e-ul trecut mi-am modificat suportul ala de nr si am ridicat nr mai sus, cum imi zicea un bandit la ursu, o sa-mi arunce mai mult noroi pe spate? asa e :)

post-9738-1275381531_thumb.jpg

post-9738-1275381549_thumb.jpg

post-9738-1275381572_thumb.jpg

post-9738-1275381592_thumb.jpg

post-9738-1275381630_thumb.jpg

post-9738-1275381706_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, banditilor!

 

:cheers: am o intrebare(nu huliti!) legata de releul de incarcare la al meu bandit de 400..cum cel actual nu este bun-in urma unei masuratori- si abia am gasit unul original, pot cauta in targ releu de scooter(de 250 sa zicem), sa-l pun pe motocicleta? Afecteaza cu ceva bateria? Mi-l prajeste bateria?...va rog mult, un sfat de la cunoscatori mi-ar fi mai mult decat de ajutor!

 

Anticipat ma inclin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, banditilor!

 

:cheers: am o intrebare(nu huliti!) legata de releul de incarcare la al meu bandit de 400..cum cel actual nu este bun-in urma unei masuratori- si abia am gasit unul original, pot cauta in targ releu de scooter(de 250 sa zicem), sa-l pun pe motocicleta? Afecteaza cu ceva bateria? Mi-l prajeste bateria?...va rog mult, un sfat de la cunoscatori mi-ar fi mai mult decat de ajutor!

 

Anticipat ma inclin...

 

Sunt sigur ca merge un releu de scuter, pt ca am mai auzit sa se faca asta. Singura problema este ca ar trebui sa vina unu' mai luminat acuma si sa iti povesteasca cum sa legi cele 4-5 fire dupa ce-l cumperi, pt ca mufa nu va mai fi la fel.

 

Am gasit unul SH pt tine ... dar oricum mi se pare exagerat de scump.

Succes.

 

L.E. Ar fi bine sa iti masoare cineva si curentul la iesire din alternator, sa fi sigura ca e releul, si nu cumva alternatorul.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos...

alternatorul e ok. a masurat un coleg de-al meu curentul si n-are probleme. Asta-i bine.

Legatul firelor la releu e rezolvat:tot colegul asta care se pricepe.

 

asta SH e al dracu' de scump! am gasit la 200 ron releu original bandit 600v...........multumesc frumos. am sa incerc si varianta cu releul de scuter.

Ce viata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos...

alternatorul e ok. a masurat un coleg de-al meu curentul si n-are probleme. Asta-i bine.

Legatul firelor la releu e rezolvat:tot colegul asta care se pricepe.

 

asta SH e al dracu' de scump! am gasit la 200 ron releu original bandit 600v...........multumesc frumos. am sa incerc si varianta cu releul de scuter.

Ce viata!

 

E bine ca ai un electrician/electronist p'aproape ... inseamna ca s-a uitat si la mufe sa nu fie oxidate. Si eu era sa schimb releul de la un Kawasaki ... dar am scapat usor ... unul din papucei era oxidat. l-am curatat si a mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari!

 

am nevoie de cateva chestii si sper sa le gasesc la voi ca sa nu mai apelez la Ebay.

 

deci, cumpar:

-2-3 suruburi de la evacuare(ma gandesc ca sunteti care le-ati mai schimbat si poate aveti in plus)

-prinderi/suport far pentru furca de 43mm, adica de bandit1200

-claxon

-1xluggage bolt ( e surubul de la bandit post 2000 de la codita)

 

-protectia de cauciuc a manetei de ambreaj, sau daca nu... tot ansamblul

 

 

va rog sa ma contactati pe PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca il mananca pe vreunul sa "arunce" un cauciuc de 110/70 pt fata .. sa nu-l arunce inca ... am nevoie pt ITP :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Am si eu un Bandit din 1999 care mi-a intrat in posesie de vre-o doua saptamani.

 

problema cu el este ca dupa stat o noapte in fata usi imi papa toata benzina. Am verificat rezervorul, furtunele nu sunt gaurite nu au nici o problema. Am desfacut filtru de aer sil-am gasit plin de benzina. Acum cred ca imi curge benzina din carburator dar cum nu prea stiu ce ar putea fi nu am deschis carburatorul.

Are careva dintre voi vre-o idee ce poate fi?

Pot sa ii desfac carburatorul fara riscul ca dupa ce l-am desfacut sa nu mai porneasca? ( Adica e un carburator mai complicat decat cel de dacie?)

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai toata benzina in motor :cheers:. Scoate joja si daca miroase a benzina, schimba uleiul!!

 

Verifica cuiele pontou la toate carburatoare.

 

PS: Sper ca nu lasi parghia de la rezervor pe PRI!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai toata benzina in motor :cheers:. Scoate joja si daca miroase a benzina, schimba uleiul!!

 

Verifica cuiele pontou la toate carburatoare.

 

PS: Sper ca nu lasi parghia de la rezervor pe PRI!!!

 

Benzina nu mai am in rezervor ca se duce toata pe jos.

Nu este pe PRI si nu este nici pe rezerva

pot sa pornesc motorul fara nici o problema cu restul de benzina din carburator.

Verificatul cuielor de la carbutrator asta era si problema mea ( cunostintele mele de mecanica sunt reduse) e carburatorul complex sau e similar cu cel de la dacie. Adica sa nu il desfac si sa il las desfacut pt ca nu stiu ce sa ii mai fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e mare brinza la carburi, tre' sa le dai jos si sa desfaci doar "paharele" de la fiecare carb, adica capacele de dedesubt, prinse in cite 4 suruburi. te uiti la cui, la sistemul cu arc din el, la pivotul flotorului etc. cu ocazia asta masori si ce nivel ai la plutitor.

Editat de ursu272r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina nu mai am in rezervor ca se duce toata pe jos.

Nu este pe PRI si nu este nici pe rezerva

pot sa pornesc motorul fara nici o problema cu restul de benzina din carburator.

Verificatul cuielor de la carbutrator asta era si problema mea ( cunostintele mele de mecanica sunt reduse) e carburatorul complex sau e similar cu cel de la dacie. Adica sa nu il desfac si sa il las desfacut pt ca nu stiu ce sa ii mai fac.

 

Dude ... nu mai porni motorul !!!!

Ce bandit ai ? racire pe ulei/aer ?

Diseara, cand ajung acasa iti spun ce sa faci ... cu linkuri si poze... la cum sa desfaci carburatoarele. Nu e greu ... trebuie doar sa lucrezi curat si ordonat. Am trecut prin asta.

Pana atunci, ia si uita-te peste asta

Carburatoarele nu sunt la fel, adica acelasi model, dar au acelasi principiu de functionare si aceeasi configuratie si amplasament ale pieselor.

Pe tine te intereseaza partea unde sunt plutitoarele.

Trebuie sa desfaci bolurile (capacele de pe fund - dupa ce le scurgi in prealabil de benzina prin ventilele de scurgere) apoi indepartezi usor ansamblul plutitorului si gasesti acolo cuiul ponto. Acel cui, e impins in orificiul de intrare a benzinei in carb de catre plutitor si inchide benzina. La tine s-au intamplat unul din 2 lucruri posibile:

1. Varful cuiului e oxidat, are calamina, sau si-a pierdut conicitatea si nu mai inchide bine.

2. O-ringurile de la piesa de bronz/alama in care intra cuiul ponto sa inchida benzina sunt macinate.

 

Remediu: schimbat piese cu unele noi. Nu exista sa repari cuiele ponto sau oringurile cu silicon ... sau alte mizerii.

Mesaj completat

Benzina nu mai am in rezervor ca se duce toata pe jos.

Nu este pe PRI si nu este nici pe rezerva

pot sa pornesc motorul fara nici o problema cu restul de benzina din carburator.

Verificatul cuielor de la carbutrator asta era si problema mea ( cunostintele mele de mecanica sunt reduse) e carburatorul complex sau e similar cu cel de la dacie. Adica sa nu il desfac si sa il las desfacut pt ca nu stiu ce sa ii mai fac.

 

Ok. Am revenit.

Cum zicea si ursu mai sus, poate sa fie de vina si distanta de la plutitoare, lamelele de metal care imping cuiele ponto sa se fi indoit, dar nu am azuit sa se intample pana acum la cinevba in asa hal incat sa nu mai inchida cuiul de loc.

 

In principiu tu ai defapt ... 2 probleme :cheers: ... una ar fi robinetul. Care daca nu e de IJ, ar trebui sa functioneze pe vacuum ... adica are 2 furtune, unul e conectat la o priza de aer din carb 2 sau 3 si ala creeaza vacuum in robinet, de acolo, o membrana actionata de vacuum da drumul la benzina care curge pe al doilea furtun catre carb. Daca spui ca robinetul nu e pe PRI (situatie in care robinetul nu tine cont de vacuum, ci lasa benzina sa curga) atunci clar este o problema acolo.

 

A doua problema .. sunt cuiele ponto de care iti ziceam mai devreme. Cuie care ar trebui sa inchida aproape perfect, chiar daca ai lasat robinetul pe PRI, ele nu trebuie sa lase benzina sa intre. Important este sa incerci sa afli care din carburi curge. Asta nu te scuteste de munca ... dar e important sa vezi care curg inainte de a te apuca sa desfaci totul. Acest lucru poti sa-l verifici in felul urmator. Desfaci fiecare colier de la padurile de aer DINSPRE FILTRU (cilindrii cauciucati dintre carcasa filtrului si carbratoare) si desfaci usor buza de cauciuc cu o surubelinita nu foarte ascutita ... vezi pe la care din carburatoare pica benzina. Ar fi interesant daca ai putea sa ti motocicleta dreapta (poate ai cric central)

 

Evident ... ne-ar prinde bine sa ne zici si ce benzina bagi deobicei, sau daca ai mai umblat la carburi ... s-a intamplat dintr-o data / pe parcurs ...

 

Astept un semn de la tine ... sa stiu ca te mai intereseaza ... ca n-am chef sa scriu degeaba :(

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...