arw357 Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 baieti,toate bune si frumoase,eu am ajuns la breaza pe soare si frumusete. acu a inceput sa ploua la fel de frumos dar pare trecatoare. side note :la kult b6 bagi 3.5 daca schimbi si filtrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 (editat) nu mai tin minte daca am mentionat ca in perioada 9-11 iulie e intrunire la Iasi. cu tot obiectivismul de care-s capabil cred ca cea de anul trecut a fost in top ca locatie si organizare. anul asta e aceeasi locatie (linga lacul Ciric) si se anunta show si mai mare. din pacate eu simbata n-o sa pot veni ca - la fel ca anul trecut - tre' sa ma duc la o nunta. a fost bestial cind am primit invitatia si am acceptat, dupa care am zis "ia hai sa vad cind pica". cind am vazut 10 iulie am facut niste ochi cit cepele Editat Iulie 3, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 nu mai tin minte daca am mentionat ca in perioada 9-11 iulie e intrunire la Iasi. cu tot obiectivismul de care-s capabil cred ca cea de anul trecut a fost in top ca locatie si organizare. anul asta e aceeasi locatie (linga lacul Ciric) si se anunta show si mai mare. din pacate eu simbata n-o sa pot veni ca - la fel ca anul trecut - tre' sa ma duc la o nunta. a fost bestial cind am primit invitatia si am acceptat, dupa care am zis "ia hai sa vad cind pica". cind am vazut 10 iulie am facut niste ochi cit cepele pana la 50km de valenii de munte am ajuns si eu , nu am mai inaintat pt ca erau nori negri si in valeni ploua ..ghinion weekend ul viitor sigur nu mai ploua si atunci poate ne stragem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 Tocmai am venit de la cel mai lung drum al meu pe moto Prietena nu a mai vrut sa vina, asa ca am plecat singurel Am plecat azi dimineata la 7:45 spre Cheia..foarte frumos la dus..soare, verdeata multa, nu foarte multe masini..exact cum trebuie. La intoarcere, dupa ce am trecut de Maneciu parca, a venit si potopu peste mine..abia ce iesisem de la un OMV Am ajuns in Bucuresti, soare, frumos, abia asteptam sa ajung sub dus, cand...poc....wtf...In fata la Agronomie, un taxiu pe prima banda, dau sa trec pe langa el(prin dreapta ca baiatu) si o cucoana din spate, imi deschide usa fix in fata.. La care ea "ups" :| imi venea sa-i dau cu ceva in cap..atat poti sa spui ? "ups" ?!?!?? Pagube: -Eu sunt sanatos, nici o zgarietura -Usa Taxi strambata pe cant -Semnalu strambat la mine(l-am indreptat pe loc) -farul putin indepartat spre dreapta(din suporti) - sper sa-l repar luni L-am intrebat pe taximetrist daca vrea sa mergem la asigurare, pe amiabil sau ceva de gen..Asta nu si nu..bun, mergem la Aitilop Am fost la nenea garcea, ala ne-a luat direct "ce vreti?" Evident ne-a expediat rapid, ca nu avea chef de noi si pana la urma tot amiabilitatea a castigat ) Dar era inchis la ora asta, asa ca ne intalnim maine sa completam nu stiu ce formulare E primul meu accident.. In rest toate bune si frumoase Astept sa ne spuna si Gabi ce vreme a prins.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 (editat) pana la 50km de valenii de munte am ajuns si eu , nu am mai inaintat pt ca erau nori negri si in valeni ploua ..ghinion weekend ul viitor sigur nu mai ploua si atunci poate ne stragem * nu am vrut sa iti dau reply Calin ,am uitat sa sterg Editat Iulie 3, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 * nu am vrut sa iti dau reply Calin ,am uitat sa sterg mincinos mic ce esti, ai vrut dar te-ai razgidit ) ca sa vedeti coincidenta, ca tot ma facea Alin obsedat de surubarit... mi-au furat toata cutia cu scule in valoare de ~3 milioane din garaj incuiat deci o periaoda mi-a trecut nu mai povestesc mai mult din motive diverse, dar ideea e ca probabil nu e chiar un strain. chiar cum zicea Alin... watch out. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Salutare!!! Dak nu la fratzii banditi atunci la cine sa pot apela si eu cu cateva intrebari:D?? #1. Ce cheie de bujii se foloseste la Bandit (2000). Voi cum demontatzi bujiile (scoateti rezervorul)?? Ce bujii folositi (este adevarat k nishte bujii foarte bune pot reduce consumul considerabil, sau "reclama e sufletul comertului")?? #2. Ma intereseaza sa achizitionez si eu un sistem de bagaje (coburi) cu tot cu suport. Nu prea stiu ce sistem trebuie (am vazut k ar fii mai multe modele in functie de anul motorlui -al meu e 2000, si in functie de firma gentilor). Voi de care avetzi montate? Ma puteti ajuta si pe mn cu cateva poze, eventual si oferte? (Nu ma intereseaza noi). #3. Am citit undeva recent, o treaba referitoare la robinetul de combustibil. Asta are 3 pozitii (sus- RES: banuiesc ca e rezerva; dreapta-PRI:asta cik ar fi o shmecherie cu inundarea carburatoarelor in forta gravitationala; jos-ON: asta cica ar fi pozitia normala de mers, unde admisia benzinei se face pe seama fortei de suctiune a cilindrilor). E adevarata toata povestea asta? Voi cum le folositi? Eu pana sa aflu treaba asta il tineam pe "PRI" (credeam k vine de la principal). E posibil sa-mi fi afectat consumul treaba asta?? Stima fratilor, asfalt uscat (knd nu e viitura) si bere rece (knd nu sunteti la ghidon)!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 bun, schimbai uleiu si placutele ieri. placutele le-am schimbat usor. Uleiul la fel. DAR: dupa ce am pus uleiul la nivel, am pornit mobra, am incalzit-o bine...am dus-o pana pe la 8.000. Am oprit-o, am stat 5 min, am completat pana la F. Am pornit-o iar, am ambalat-o putin...am lasat 2-3 minute si nivelul era fix cum trebe. Plec de la tara...si pana acasa am mers mai racing asa (mai ales in oras) sa se rodeze placutele. Ajung in spatele blocului, opresc motorul, dupa ce trag cateva fumuri dintr-o tigara zic sa ma uit la nivel...era peste, multicel (abia se vede i bula mica de aer sus).. cred ca am aproape 100 ml peste. M-am dus la farmacie dar nu au furtunase, asa ca am luat o seringa (n-au seringi mari) desi nu cred ca ajunge acul pana la nivel sa-l pot drena. Unde gasesc si eu niste furtune de acvariu, au astia la petshopurile din cora/real? nu vreau sa las peste nivel ca nu vreau sa-mi forteze garniturile. In alta ordine de idei, poate e doar placebo, dar parca merge mai bine cu 7100 (pun CalinD) Mesaj completat #3. Am citit undeva recent, o treaba referitoare la robinetul de combustibil. Asta are 3 pozitii (sus- RES: banuiesc ca e rezerva; dreapta-PRI:asta cik ar fi o shmecherie cu inundarea carburatoarelor in forta gravitationala; jos-ON: asta cica ar fi pozitia normala de mers, unde admisia benzinei se face pe seama fortei de suctiune a cilindrilor). E adevarata toata povestea asta? Voi cum le folositi? Eu pana sa aflu treaba asta il tineam pe "PRI" (credeam k vine de la principal). E posibil sa-mi fi afectat consumul treaba asta??Stima fratilor, asfalt uscat (knd nu e viitura) si bere rece (knd nu sunteti la ghidon)!!! wow, si mai pornea? pri e ca sa inunzi carburile. robinetul se tine pe ON, cand se termina benzina (daca nu alimentezi intre timp) il dai pe RES. Daca nu apuci sa dai pe RES pana se golesc carburile...e indicat sa-l lasi ~3 secunde pe PRI canbd treci din ON pe RES, ca sa nu dai la automat pana ajunge benzina in carburi. Mesaj completat hah! am gasit 2 paie de supt cico prin bucatarie ma duc la mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 - producatorii de placute recomanda tocmai sa nu mergi "racing" macar 100 km dupa ce le schimbi - nici nu se pune problema de scos rezervorul ca sa schimbi bujiile si asta se observa cu ochiul liber; cheia e de 16 - faza cu bujiile bune care scad consumul e abureala. ideea e ca iridiumurile, uzindu-se mai greu scad consumul pe termen lung, adica dupa 10000km fiind in stare mai buna decit unele obisnuite motorul va consuma mai putin; lucrul asta este scris in clar chiar si pe site-urile Denso si NGK - robinetul pe PRI nu inunda carburile decit daca is bulite cuiele pontou; daca se inunda pe PRI se inunda si pe ON, PRI e acelasi lucru cu ON cind motorul e pornit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 (editat) Salut Ca tot veni vorba de robinetul de benzina, al meu face probleme. Cand il tin pe on nu vrea sa mai mearga, merge putin pe urma se opreste, ca si cum nu mai am benzina, dar e jumatate plin. pe res merge fara probleme. S-a infundat ceva pe acolo ? @Banditrider bine ca esti ok. Ce ai patit tu e unul din motivele pt care mi-as schimba toba. @iceman da drumu incet pe la surubul de golire Editat Iulie 4, 2010 de dark_lord86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 bun, schimbai uleiu si placutele ieri. placutele le-am schimbat usor. Uleiul la fel. DAR: dupa ce am pus uleiul la nivel, am pornit mobra, am incalzit-o bine...am dus-o pana pe la 8.000. Am oprit-o, am stat 5 min, am completat pana la F. Am pornit-o iar, am ambalat-o putin...am lasat 2-3 minute si nivelul era fix cum trebe. Plec de la tara...si pana acasa am mers mai racing asa (mai ales in oras) sa se rodeze placutele. Ajung in spatele blocului, opresc motorul, dupa ce trag cateva fumuri dintr-o tigara zic sa ma uit la nivel...era peste, multicel (abia se vede i bula mica de aer sus).. cred ca am aproape 100 ml peste. M-am dus la farmacie dar nu au furtunase, asa ca am luat o seringa (n-au seringi mari) desi nu cred ca ajunge acul pana la nivel sa-l pot drena. Unde gasesc si eu niste furtune de acvariu, au astia la petshopurile din cora/real? nu vreau sa las peste nivel ca nu vreau sa-mi forteze garniturile. In alta ordine de idei, poate e doar placebo, dar parca merge mai bine cu 7100 (pun CalinD) Mesaj completat wow, si mai pornea? pri e ca sa inunzi carburile. robinetul se tine pe ON, cand se termina benzina (daca nu alimentezi intre timp) il dai pe RES. Daca nu apuci sa dai pe RES pana se golesc carburile...e indicat sa-l lasi ~3 secunde pe PRI canbd treci din ON pe RES, ca sa nu dai la automat pana ajunge benzina in carburi. Mesaj completat hah! am gasit 2 paie de supt cico prin bucatarie ma duc la mobra eu cand schim uleiu il scot si pe cel din radiator (are un surub mare pe imbus) in radiator intra 100-200 ml ,cam asa am apreciat tu ai golit si radiatorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marse Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Salutare, Am o mica problema cu banditul meu 650n din 2005 in sensul ca atunci cand ajung pe rezerva adica mai are 5 L de benzina in rezervor nu mai vrea sa mearga, a mai patit cineva lucrul asta, ma refer la cei cu motorul de 650 cand nu mai exista comutatorul de trecut pe rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 @Banditrider bine ca esti ok. Ce ai patit tu e unul din motivele pt care mi-as schimba toba. si ce facem cu cazul cind ai toba zgomotoasa si xenon, iar cocalarul iti taie calea uitindu-se la tine si poate chiar zimbindu-ti? e doar iluzie faza cu loud pipes... disclaimer: am toba aftermarket destul de zgomotoasa si xenon. eu cand schim uleiu il scot si pe cel din radiator (are un surub mare pe imbus) in radiator intra 100-200 ml ,cam asa am apreciat tu ai golit si radiatorul ? Kultul si Popul nu au asa ceva si oricum e pierdere de vreme. ce vad ca nu stie multa lume e ca in motor ramine peste 1l de ulei oricit te-ai chinui sa-l scoti. in Haynes scrie ca la schimbul normal de ulei se pun 3,5l iar in motor uscat ceva de genul 4,8l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 - producatorii de placute recomanda tocmai sa nu mergi "racing" macar 100 km dupa ce le schimbi PRI e acelasi lucru cu ON cind motorul e pornit Having revved up your bike, brake several times at lower speeds to achieve a contact surface of 80 to 90 per cent of the total area of the active brake pad surface between the brake wheel and the pads. Then brake the bike several times at higher speeds and allow the brake pad lining to get cooled while driving. After this running-in procedure, the brake pads may be normally used. http://www.goldfren.cz/aplication-chart-motorcycles.htm eu cand schim uleiu il scot si pe cel din radiator (are un surub mare pe imbus) in radiator intra 100-200 ml ,cam asa am apreciat tu ai golit si radiatorul ? nu l-am golit. s-a rezolvat cu paiele de supt cico. acum e spot on pe F. Am scos cam 75 ml. Desi Motul 7100 miroase a capsuni, are un gust f naspa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Having revved up your bike, brake several times at lower speeds to achieve a contact surface of 80 to 90 per cent of the total area of the active brake pad surface between the brake wheel and the pads. Then brake the bike several times at higher speeds and allow the brake pad lining to get cooled while driving. After this running-in procedure, the brake pads may be normally used. http://www.goldfren.cz/aplication-chart-motorcycles.htm pai e cam acelasi lucru cu ce am scris eu. ce am mai citit pe la alti producatori e ca spun sa nu finezi extrem de puternic in timpul rodajului pentru a evita incalzirea excesiva si prin racing inteleg frinat nebuneste de la viteza foarte mare la viteza foarte mica. Mesaj completat chiar, ce parere ai de Goldfren? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 @..IcemaN.. din ce an e banditul tau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Iceman are "Pop" (2001-2003). singura asemanare dintre "Evo"-ul tau (2007) si al lui (sau al meu) e numele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 (editat) pai e cam acelasi lucru cu ce am scris eu. ce am mai citit pe la alti producatori e ca spun sa nu finezi extrem de puternic in timpul rodajului pentru a evita incalzirea excesiva si prin racing inteleg frinat nebuneste de la viteza foarte mare la viteza foarte mica. pai n-am mers nenea racing din prima asa... de la bunici de la tara pana in centrul bucurestiului sunt vreo 35 km. Am mers/franat normal (cam 10 km) pana am intrat pe un drum unde puteam sa-i dau cum trebe... am franat de vreo 3 ori TARE de la viteza MARE, dupa care am mai mers/franat normal cam 10 km pana am intrat in Bucuresti. De pe Grivitei pana in Dristor am mers huliganeste, in principiu pe Stefan cel Mare/Mihai Bravu. Cand am ajuns in spatele blocului, am scuipat pe discuri din curiozitate...au sfarait PS: Nu mergeti cu rockareli in urechi pe motor, va face sa-i dati! chiar, ce parere ai de Goldfren? N-am observat nicio diferenta fata de cele de dinainte decat ca parca franeaza mai bine putin...dar putin, nu semnificativ. Cele vechi erau NISSIN si mai aveau cam 1,5 mm material. http://www.powersportsfx.com/sa/p/016_-_GO..._PADS_65834.htm @..IcemaN.. din ce an e banditul tau ? 2001. VWA8... sau cum ii zic nemtii: POP. Editat Iulie 4, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 si al meu nu se cheama Kult ? 2k7 650SA ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 si al meu nu se cheama Kult ? 2k7 650SA ? nu. Kult (GN77) fĂźr die Baujahre 1995 bis 1999 Pop (WVA8) fĂźr die Baujahre 2000 bis 2004 NEO fĂźr die Baujahre 2005 und 2006 EVO fĂźr die Baujahre 2007 und 2008 http://de.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSF_600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 si al meu nu se cheama Kult ? 2k7 650SA ? Exact asta am intrebat si eu anu trecut cand m-am luat banditu am vazut p-aci sa se folosesc aceste "porecle"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 pai asa is mai usor de identificat. englezii le zic MK1, MK2... etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 nu. Kult (GN77) fĂźr die Baujahre 1995 bis 1999 Pop (WVA8) fĂźr die Baujahre 2000 bis 2004 NEO fĂźr die Baujahre 2005 und 2006 EVO fĂźr die Baujahre 2007 und 2008 http://de.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSF_600 de la 2009 in sus cum le zicce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 @Banditrider bine ca esti ok. Ce ai patit tu e unul din motivele pt care mi-as schimba toba. Exact asta ii spuneam si eu prietenei mele, daca aveam o yoshimura, nu mai aveam probleme acum.. La iarna vreau sa-i fac toate schimburile, de ulei, de placute(toate sunt ok, inafara de roata fata, care e mai uzata:P), o sa ma gandesc si la toba..Oricum, as opta pt Yoshimura sau Leo Vince..sa vad si ce preturi au.. Daca tot nu ma pot plimba iarna , macar sa am satisfactia sa lucrez la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Pana acum, cel mai superb sunet pe care l-am auzit pe un bandit este de o toba Mivv Suono. din cate am aflat eu, costa undeva pe la 450-500 euro... dar sincer, la cum suna... din filmuletele de pe iutub nu prea iti dai seama... dar cand am auzit-o "live"... mai aveam putin si cadeam din picioare... exceptional... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.