gn77b Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 si al meu nu se cheama Kult ? 2k7 650SA ? nu. Kult (GN77) fĂźr die Baujahre 1995 bis 1999 Pop (WVA8) fĂźr die Baujahre 2000 bis 2004 NEO fĂźr die Baujahre 2005 und 2006 EVO fĂźr die Baujahre 2007 und 2008 http://de.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSF_600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 si al meu nu se cheama Kult ? 2k7 650SA ? Exact asta am intrebat si eu anu trecut cand m-am luat banditu am vazut p-aci sa se folosesc aceste "porecle"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 pai asa is mai usor de identificat. englezii le zic MK1, MK2... etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 nu. Kult (GN77) fĂźr die Baujahre 1995 bis 1999 Pop (WVA8) fĂźr die Baujahre 2000 bis 2004 NEO fĂźr die Baujahre 2005 und 2006 EVO fĂźr die Baujahre 2007 und 2008 http://de.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSF_600 de la 2009 in sus cum le zicce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 @Banditrider bine ca esti ok. Ce ai patit tu e unul din motivele pt care mi-as schimba toba. Exact asta ii spuneam si eu prietenei mele, daca aveam o yoshimura, nu mai aveam probleme acum.. La iarna vreau sa-i fac toate schimburile, de ulei, de placute(toate sunt ok, inafara de roata fata, care e mai uzata:P), o sa ma gandesc si la toba..Oricum, as opta pt Yoshimura sau Leo Vince..sa vad si ce preturi au.. Daca tot nu ma pot plimba iarna , macar sa am satisfactia sa lucrez la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Pana acum, cel mai superb sunet pe care l-am auzit pe un bandit este de o toba Mivv Suono. din cate am aflat eu, costa undeva pe la 450-500 euro... dar sincer, la cum suna... din filmuletele de pe iutub nu prea iti dai seama... dar cand am auzit-o "live"... mai aveam putin si cadeam din picioare... exceptional... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Exact asta ii spuneam si eu prietenei mele, daca aveam o yoshimura, nu mai aveam probleme acum..La iarna vreau sa-i fac toate schimburile, de ulei, de placute(toate sunt ok, inafara de roata fata, care e mai uzata:P), o sa ma gandesc si la toba..Oricum, as opta pt Yoshimura sau Leo Vince..sa vad si ce preturi au.. Daca tot nu ma pot plimba iarna , macar sa am satisfactia sa lucrez la ea nu-ti imagina ca numele firmei iti garanteaza sunetul beton. Vishco poate sa-ti confirme ca am auzit amindoi recent un ZX7R cu Leo Vince care suna ca un burlan spart. cu toata sinceritatea, toba mea Beowulf (probabil mult mai ieftina) suna mult mai bine. chiar am ramas uimit cind am auzit-o prima data de la distanta, cind se dadea altcineva pe motorul meu. si las' ca vezi si ce preturi au, vorba ta daca vrei sunet beton (eu asta am vrut, nu sa fiu mai usor observat in trafic), go for it, dar in acelasi timp formeaza-ti un reflex de-a te tine cit mai departe de masinile parcate pe marginea drumului. si o intrebare: am visat eu, sau prognozele meteo anuntau una din cele mai calduroase veri din ultimii 100 de ani? eu unul ma cam p.ish pe mine de frig in ultima vreme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 si o intrebare: am visat eu, sau prognozele meteo anuntau una din cele mai calduroase veri din ultimii 100 de ani? n-ai visat. fac ceva pe prognozele lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 @ CalinD - Eu am auzit yoshimura la altii si mi s-a parut super sunet..nu ma intereseaza firma neaparat, pana la urma pt. sunet o schimb, sa fiu observat mai bine..dar ma mai gandesc la ceva..la drum lung nu deranjeaza ? Adica nu te doare capu de la atata huruit ? Creste si consumul banuiesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 pai am o casca suficient de zgomotoasa incit sa acopere zgomotul tobei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Salutare,Am o mica problema cu banditul meu 650n din 2005 in sensul ca atunci cand ajung pe rezerva adica mai are 5 L de benzina in rezervor nu mai vrea sa mearga, a mai patit cineva lucrul asta, ma refer la cei cu motorul de 650 cand nu mai exista comutatorul de trecut pe rezerva. Scoate caneaua si verifica sa nu fie infundate "tevile" de admisie. daca nu mai are comutator, banuiesc ca trecerea se face electric/vacumatic. esti sigur ca de comutat comuta? poate nu are comanda ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Salutare,Am o mica problema cu banditul meu 650n din 2005 in sensul ca atunci cand ajung pe rezerva adica mai are 5 L de benzina in rezervor nu mai vrea sa mearga, a mai patit cineva lucrul asta, ma refer la cei cu motorul de 650 cand nu mai exista comutatorul de trecut pe rezerva. eu am 2005 , nu am patit asa ceva , nu stiu ce sa zic... Mesaj completat ca tot a venit voba de tobe, eu nu am bani sa dau pe o toba aftermarket asa ca ma gandeam sa desfac punctele de sudura si sa scot ceva din ea, ce nu stiu (o sita , o ceva ) imi spune si mie cineva dc stie ce trebuie sa scot si dc desfac punctele de sudura pot sa scot ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Pffff ... dude ... da' pretena ta ... la intoarcere de la concert n-ai mai filmat? Deci eu n-apar pe radar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Pffff ... dude ... da' pretena ta ... la intoarcere de la concert n-ai mai filmat? Deci eu n-apar pe radar pai ramasesem fara 'film'. Filmarea e sacadata/in pamant pe alocuri pentru ca e greu sa tii aparatul drept cu o mana, cu ailalta se te tii de manerul pasagerului si sa tii aparatul nemiscat in timp ce nebunul de la ghidon acccelereaza si franeaza brusc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 eu am 2005 , nu am patit asa ceva , nu stiu ce sa zic...Mesaj completat ca tot a venit voba de tobe, eu nu am bani sa dau pe o toba aftermarket asa ca ma gandeam sa desfac punctele de sudura si sa scot ceva din ea, ce nu stiu (o sita , o ceva ) imi spune si mie cineva dc stie ce trebuie sa scot si dc desfac punctele de sudura pot sa scot ceva ? tobele golite suna nasol in general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Misto CANON-ul...nu e cam vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Canon A710 Il am de 4 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Pun si eu 2-3 poze din ziua mea de sambata.. Imi place la nebunie pe Cheia, dar s-a terminat asa de repede, cu toate ca imi cam amortise fundu pe sa(neobisnuinta), as mai fi vrut Si aici una cu prietenul meu taximetristu ) ...ma rog, usa acestuia.. Eu am dat azi faru jos si am indreptat suportul..deci mobra e in perfecta stare Apropo, are cineva idee daca este ok sa dau cu solutie pt. intretinere anvelope ? Mie imi place ca arata mai frumos, nu mai e praf..se pastreaza culoarea neagra.. Dar imi este sa nu alunece, sau ceva de gen..ca eu am dat cu solutie tot cauciucu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 tobele golite suna nasol in general. stiu ce zici , nu vreu zgomotul ala urat sa scot silencer sau cum se numeste ? nu fac treaba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 (editat) A avut cineva vreo problema cand a schimbat placutele de frana? eu mi-am luat azi placute si am incercat sa le schimb, dar sa-mi bag poula ca n-am reusit de nicio culoare sa scot cacatul ala de bolt pe care sunt prinse placutele.. i-am scos siguranta, dar boltul n-a vrut sa se miste niciun mm... l-am dat cu spray degripant dar nimic... acum chiar sunt disperat... am nevoie de niste sfaturi... si sa-mi bag si pestii'n manualul lor pentru ca asta e tot ce scrie: Mesaj completat Pinul 1 l-am scos fara probleme.... pinul 2 parca e sudat acolo... Editat Iulie 5, 2010 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 (editat) stiu ce zici , nu vreu zgomotul ala urat sa scot silencer sau cum se numeste ? nu fac treaba ? un cunoscut cu CBF600 si-a gaurit toba si a iesit ok, suna decent. a taiat capacul si a dat citeva gauri in discul care uneste in interior teava din mijloc de carcasa tobei. daca te apuci sa scoti site and shit cred ca mai rau faci. unora le-o fi placind da' n-o sa se compare cu o chestie de firma. A avut cineva vreo problema cand a schimbat placutele de frana?eu mi-am luat azi placute si am incercat sa le schimb, dar sa-mi bag poula ca n-am reusit de nicio culoare sa scot cacatul ala de bolt pe care sunt prinse placutele.. i-am scos siguranta, dar boltul n-a vrut sa se miste niciun mm... l-am dat cu spray degripant dar nimic... acum chiar sunt disperat... am nevoie de niste sfaturi... buna Cosmin, am consultat specialistul nostru in deblocarea surubelor si uite ce ti-a raspuns: "cu WD40 iti pierzi vremea. ia un inbus cu adaptor pt. clicket (vezi poza http://www.ultimategarage.com/shop/images/allensocket-5.jpg) care e in stare buna, adica nu are muchiile hexagonului rotunjite. cu inbus L te chinui aiurea, o parte din forta se va consuma in deformarea lui. incearca intii sa il stringi putin inainte sa incepi sa-l desfaci, citeodata e posibil sa fie mai usor sa rupi stratul de oxid in sens invers. incearca si sa bati putin cu ciocanul in cap, sperind la acelasi efect. daca-i rotunjesti capul "in the process"... planul B. bati un cap torx in el si reiei. trebuie sa iasa, e un pisacios de filet de 7 sau 8 daca nu ma-nsel, nimic ce ar putea sa sperie un motociclist. daca nici asta nu merge du-l la specialist. si cind il pui inapoi, unge filetul cu niste vaselina pe baza de cupru, sau chiar mai bine cu niste pasta de blocaj care ar trebui sa impedice foarte bine oxidarea." asta spune specialistul. Editat Iulie 5, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 (editat) Am incercat sa-l strang un pic, sa-l bat in cap, sa-l fuck, sa gadil, sa tip la el dar tot e intepenit... N-am ce face cu imbusul pentru ca, capul de la pin e hexagonal iar eu am incercat cu o tubulara pe clicket... si am incercat pana s-a futut si capul la pin... apoi am trecut la planul B... am pus mana pe patent si am incercat sa-l desfac asa... dar nu se clinteste... nici macar nu-mi da sperante ca vrea sa miste ceva... Editat Iulie 5, 2010 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 bajetii s-au gindit ca daca tot atitea probleme cu suruburile alea, sa le faca cu cap hexagonal, ca sa fie mai usor de scos. si fix asta se pare ca n-au reusit cazul tau e mai nefericit. avind in vedere ca stiu cit de incapatinate sint acele suruburi n-o sa fie prea usor si e posibil sa nu scapi fara sa-l gauresti. dar daca ajungi acolo fa asta ori cu foarte mare atentie ori la specialist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 i-am sugerat sa prinda capu' surubului in mandrina si sa dea pe desfacut, apasand brusc butonul bormasinii...un fel de cheie pneumatica...poate rupe rugina:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.