Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

azi am pierdut codita de la bandit!

nu imi dau seama pe unde a cazut, am refacut de 2 ori ultimul traseu de cand am observat.

este vorba despre placuta dintre aripile laterale spate. s-a desfacut din suruburile alea si a zburat pe undeva...

 

stie cineva de unde pot sa fac rost de aceasta piesa?

e vorba de bandit kult GN77A din '95.

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

i-am sugerat sa prinda capu' surubului in mandrina si sa dea pe desfacut, apasand brusc butonul bormasinii...un fel de cheie pneumatica...poate rupe rugina:)

nu dau mari sorti de izbinda dar merita incercat.

dar bine ca ai zis, ca mi-ai amintit de o alta smecherie pe care o recomandau unii pe forumuri.

nu stiu exact cum e etrierul de la Neo-ul lui Cosmin, dar ar putea sa faca asa. demonteaza cealalta jumatate a etrierului si prinde surubul kkcios intr-o menghina, invirtind de etrier.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu dau mari sorti de izbinda dar merita incercat.

dar bine ca ai zis, ca mi-ai amintit de o alta smecherie pe care o recomandau unii pe forumuri.

nu stiu exact cum e etrierul de la Neo-ul lui Cosmin, dar ar putea sa faca asa. demonteaza cealalta jumatate a etrierului si prinde surubul kkcios intr-o menghina, invirtind de etrier.

 

Am incercat si sugestia cu bormasina... rezultat negativ. maine o sa dau etrierul cu totul jos si o sa incerc si varinata propusa de Calin. sa desfac etrierul si sa prind surubul in menghina si sa invart de etrier. oricum, tre sa curat etrierul si sa-i schimb toate garniturile... spuneti-mi va rog, cu ce spray-uri se curata etrierul si camerele de la pistonase. in manual scrie ca se curata numai cu lichid de frana DOT 4...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am curatat cu alcool tehnic si nu mi-a dizolvat nimic pe-acolo.

nu stiu cum e etrierul tau, dar cele mai noi am impresia ca sint vopsite si pe dinauntru ca sa previna aparitia oxidului ala scirbos, deci esti scutit de o treaba. ia o periuta de dinti si curata cu alcool, dar mare atentie cum scoti garniturile, ca-s foarte usor de stricat, nu folosi obiecte ascutite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

Azi cand am parcat mobra la munca am observat cateva picaturi de ulei sub ea . Filtrul parea destul de unsuros dar si suruburile de sub el ( sper sa nu gresesc ...nu ma pricep deloc ) . Exista varianta sa se fii slabit ceva pe acolo ? Nivelul uleiului este ok . Schimbul l-am facut acum 2000 km...ulei si filtru .

Tot respectul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

Azi cand am parcat mobra la munca am observat cateva picaturi de ulei sub ea . Filtrul parea destul de unsuros dar si suruburile de sub el ( sper sa nu gresesc ...nu ma pricep deloc ) . Exista varianta sa se fii slabit ceva pe acolo ? Nivelul uleiului este ok . Schimbul l-am facut acum 2000 km...ulei si filtru .

Tot respectul

nu mai bine verifici si afli? mie-mi transpira ulei pe la capacul de la aprindere. ce naspa, tre' sa schimb garnitura, zic eu. da' hai sa incerc sa string o tira suruburile. au mai mers toate lejer aproape un sfert de tura (adica mult). solved.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul se restrange dupa punerea uleiului. Deci cel mai probabil de la caldura e un pic slabit. Dar nu-l strange direct, desfa-l un pic (juma de tura) si strange la loc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa fac relantiul sa stea la 1250. Trage de la 4000 de imi rupe poponeata why the hell. Pana acum statea la 1000-1100. Daca il duceam la 1300 dupa cativa km mersi se ducea la 1000 din nou. Penultima oara ( a 4-a ) l-am dus pana la 1500 ca sa vad daca pica din nou la 1000. Am vazut ca nu si l-am coborat usor pana la 1250 si acolo sta. De cand l-am dus la 1500 se vede clar cresterea de cuplu la 4000 rpm. Cu pasager trebuia sa o tin peste 5000 rpm ca sa simt ceva benefic in aer.

 

De ce mm s-a schimbat modul in care trage cand i-am ridicat relantiul ? :laugh:

Mesaj completat

Intreb pentru ca : imi e frica sa nu-mi creasca consumul; poate ar trebui sa fac o resincronizare ? Pentru ca sincronizarea se face la relanti din cate stiu sau iara o sfeclesc cu memoria ?

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pariez ca ori e o simpla impresie legat de ralanti si felul cum trage ori e ceva stricat pe la carburi. acuma serios, 100 rpm +/- sa se simta la consum? c'mon...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e PLACEBO ?! ...

nu man, cum poti sa zici asa ceva? :laugh:

 

arw, descrie putin mai in detaliu ce se intimpla pentru ca nu prea inteleg.

treaba e asa. la sincronizat in carburi nu se schimba altceva decit pozitia relativa a fluturasilor de acceleratie. iar surubul de ralanti nu face altceva decit sa schimbe pozitia lor initiala (simultan). ca sincronizezi la 1500 sau la 1700 tot sincronizat e.

Haynesul zice ca sincronizarea se face la 1750. exact de ce tocmai aceasta turatie n-am idee, probabil are legatura cu faptul ca la turatii mai mici pulsatiile sint mai dese, deci e mai greu de reglat. e posibil sa fie si din cauza ca aparatul de sincronizat recomandat de ei (scula Suzuki, un fel de Carbtune cu bile) are un interval pe care masoara mai ingust, adica daca dai turatia mai sus se duc bilele in capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai multa acuratete nu prea am de unde. Pot sa va zic ca am rotit surubul ala care regleaza relantiul aprox. o tura jumate ca sa ajung la 1500. dupa care l-am desfiletat aprox. 1/8 ca sa ajung la 1300. Mi se pare ca era de la inceput destul de desurubat. Eu zic ca are legatura cu sincronizarea si cu amestecul ( cate rotatii la surubul care controleaza amestecul)) deoarece pe langa faptul ca acele acelea de la vacuumetre trebuie sa fie la acelasi nivel (sincronizate) trebuie sa fie si la un nivel anume. De aceea zic ca daca faci sincronizarea la turatii inferioare , atunci cand cresti mai mult relantiul ( cum am dat eu 1 tura jumate la surubul ala sa ajung la 1300 ) ajungi sa ai modificari la putere.

Shoot me if i'm wrong.

 

Si Placebo e overrated. :laugh:

Mesaj completat

Si pentru cei ce au crash-uri ca mine, adica astea

 

 

Uite cum arata dupa o cazatura la 20 km/h pe noroi. ( pasager involved). Si-au facut destul bine treaba, acum ar trebui sa il indrept.

post-46846-1278420372_thumb.jpg

 

Si efectu si trupa. ;)

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu man, cum poti sa zici asa ceva? :laugh:

 

arw, descrie putin mai in detaliu ce se intimpla pentru ca nu prea inteleg.

treaba e asa. la sincronizat in carburi nu se schimba altceva decit pozitia relativa a fluturasilor de acceleratie. iar surubul de ralanti nu face altceva decit sa schimbe pozitia lor initiala (simultan). ca sincronizezi la 1500 sau la 1700 tot sincronizat e.

Haynesul zice ca sincronizarea se face la 1750. exact de ce tocmai aceasta turatie n-am idee, probabil are legatura cu faptul ca la turatii mai mici pulsatiile sint mai dese, deci e mai greu de reglat. e posibil sa fie si din cauza ca aparatul de sincronizat recomandat de ei (scula Suzuki, un fel de Carbtune cu bile) are un interval pe care masoara mai ingust, adica daca dai turatia mai sus se duc bilele in capat.

 

Calin, la sincronizare ... fluturasii de acceleratie, (throttle valve) sunt decat prima parte a procesului de sincronizare ...

Sincronizarea propriu zisa, facuta cu vacumetre sau tuburi cu bila se refera la setarea suruburilor PILOT de admisie a aerului si la echilibrarea membranelor vacumetrice ale carburatoarelor care deschid/inchid debitul de aer din corpul carburatorului (piston valve)

Adica asta:

photo9.jpg

PICT1571.JPG

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca tu iti cureti carburatoarele cu laptopul langa tine ... :laugh: Asta e un fel de "second level" pentru cei care stau la calculator in timp ce mananca.

 

Si .. interesant tot folderul

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca tu iti cureti carburatoarele cu laptopul langa tine ... :laugh: Asta e un fel de "second level" pentru cei care stau la calculator in timp ce mananca.

 

Si .. interesant tot folderul

 

Pe laptop era o pagina din manualul de reparatie ... nu e nimeni nascut cu carburatoare in cap. Imi place sa ma documentez mult ...

Nu trebuia sa fi share-uit folderul ... Nu e concludent ... si in plus, sunt chestii personale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calin, la sincronizare ... fluturasii de acceleratie, (throttle valve) sunt decat prima parte a procesului de sincronizare ...

Sincronizarea propriu zisa, facuta cu vacumetre sau tuburi cu bila se refera la setarea suruburilor PILOT de admisie a aerului si la echilibrarea membranelor vacumetrice ale carburatoarelor care deschid/inchid debitul de aer din corpul carburatorului (piston valve)

Adica asta:

nu, nu discutia asta din nou...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, nu discutia asta din nou...

 

Baieti ... eu va las ...

Discutati numai ce vreti voi:D Ulei de masina in motor si sincronizare de fluturasi :laugh:

Bafta si asfalt uscat!

Sa-mi dati si mie un PM cand ajungeti la Floriol si cand faceti sincronizare cu pompa de la masina ;)

Scuze ca-s rautacios ... da' se pare ca aici nu-s acceptate si alte puncte de vedere ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi va faceti sincronizarile singuri sa inteleg. Smart people.

Pana la urma : Conteaza turatia la care se face sincronizarea?

Daca nu conteaza atunci ce mm se intampla.. ca de undeva io am amestecul mai puternic la turatii mai mici.... si se pastreaza surplusul de putere pana la 12k.

Nu sunt desincronizate ..merge superb, pleaca superb doar mai multa putere.

 

Pe de alta parte maine ma duc la mecanic sa vad ce zice si o sa va anunt si pe voi.

 

 

Scuze, ai dreptate, nu ar fi trebuit. Pe de alta parte oricine ar fi putut sa il vada :laugh:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:|

 

pfoai, da' daca ma asteptam sa-mi dea toti dreptate crek ma urcam pe munte, imi luam o oglinda ca sa ma privesc ce frumos vorbesc si nu mai coboram de-acolo. da-n viata reala...

tot ce-am vrut sa zic e ca mi s-a facut greata de la o discutie fix pe acelasi subiect care a avut loc recent la "Service".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@arw357 si nervOptik

Ninja cela SJ 03 JKP ce apare intr-o poza din

folderul interzis a apartinut unor cunoscuti de-ai mei, nu chiar prieteni. Unul l-a importat, l-a folosit juma de sezon, apoi l-a cumparat celalalt (Vali). Acuma e pe la capsuni asta prin Spania, mama ce specimen, freak de-a dreptul.

Nu stiam ca in Bucuresti a ajuns mobra.

Frumos exemplar, si ingrijit as spune. Asta ultimul era la primul contact cu motoretisumul, deci nu s-a dat la el. Cel dinainte stia cat e ceasul, asa ca no problem.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai multa acuratete nu prea am de unde. Pot sa va zic ca am rotit surubul ala care regleaza relantiul aprox. o tura jumate ca sa ajung la 1500. dupa care l-am desfiletat aprox. 1/8 ca sa ajung la 1300. Mi se pare ca era de la inceput destul de desurubat. Eu zic ca are legatura cu sincronizarea si cu amestecul ( cate rotatii la surubul care controleaza amestecul)) deoarece pe langa faptul ca acele acelea de la vacuumetre trebuie sa fie la acelasi nivel (sincronizate) trebuie sa fie si la un nivel anume. De aceea zic ca daca faci sincronizarea la turatii inferioare , atunci cand cresti mai mult relantiul ( cum am dat eu 1 tura jumate la surubul ala sa ajung la 1300 ) ajungi sa ai modificari la putere.

Shoot me if i'm wrong.

carburile de pe Kult nu au surub de aer, ci surub de benzina (pilot). e o diferenta. surubul pilot este DUPA fluturasi si regleaza cita benzina trece prin jetul de ralanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... :D the hell ?

ai mai avut tu una cu "mnezo" m-am distrus razand si la aia.

Pi io 8-9 ore pe zi sunt imbracat ingrijit si vorbesc foarte corect gramatical, in termeni tehnici specifici vanzarilor ( target, SKU, local key account, sell-out, merchandising, exposer, presenter, alte aberatii) asa ca macar cand ajung acasa imi dau si eu drumul si vorbesc ardeleneasca mea draga, fie face off, fie virtual.

Ma refeream ca primul proprietar din tara mai avuse motor inainte, era atent cu ea, asa ca nu e de speriat motorul ala, e de tinut cui ii place. Deci nu a vazut morti, forja, cox, cristosi, alte celea.

Imi aduc aminte in 2009 la Gilau a fost prima intrunire la care a participat cel de-al doilea proprietar al motorului, Vali. Ala e un specimen rar. A intrat timid cu noi in satra, s-a imbatat ca bordura, a scapat motorul de pe loc, iar dimineata tot urla ca taie pe toti, cine i-a rupt lui oglinda.

I-o dat un amic o plama dupa ceafa si o venit acasa, zicandu-i toti intre timp ca el si-a facut-o cu mana lui.

Luna trecuta ma pomenesc la poarta cu asta, io spalam motorul. Na , ce faci, cum esti, chestii, imi zice ca e in Spania, ca vrea sa isi ia motor da o mie. Aprob, abia abtinandu-ma sa nu bufnesc in ras. Pleaca. A doua zi vorbesc cu alti 2 aminci, le zic faza, la care astia deodata: " uaaaa, da-l sa-l f**A dumnezo si toti injerii". Io : "ce aveti ma?" La care astia imi zic ca i-a sunat pe rand si s-a milogit asta la fiecare cate o juma de ora sa ii dea motoru fiecare sa se dea cu el. Bineinteles, negativ. Apoi a inceput sa ii injure ca ce "prieteni" sunt ei ;)

Motorul nu se da decat la cine ai incredere deplina, la un explodat ca ala NEVER. Mie nu mi l-a cerut, porbabil ii era frica de el. Tipul nu ca e antitalent la condus, insa psihicul lui lasa muuuuult de dorit si multe semne de intrebare atunci cand tre sa iei decizii din astea, gen sa ii dai spre a folosi un bun valoros

Funny, ma rog, nu stiu cat se intelege din ce am scris :laugh:

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar stati sa va povestesc eu de unul.

e un tip in Iasi vine asta la mine simbata ca sa-i dau motoru. era la bustu gol fara casca nimic zic ca de frica hai sa i-l dau. se da asta pe-o roata asa ma durea inima cum vedeam motoru meu dupa aia zice ca stai sa vezi ca am si eu motor ca tine. apare cu un motor nu mi-a venit sa cred fara far fara coada in fata prins tot cu scoci fara numar nu stiu exact ce era parca minsk si incepe sa-i dea pe acolo prin noroi tot ara inainte inapoi va zic avea o viteza cel putin 200. i-am facut si-un film da mi-e ca citeste aici si se supara daca-l pun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...