Macke Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Filtrul se restrange dupa punerea uleiului. Deci cel mai probabil de la caldura e un pic slabit. Dar nu-l strange direct, desfa-l un pic (juma de tura) si strange la loc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Multumesc pentru sfaturi . O sa veric cand plec de la munca . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) Am reusit sa fac relantiul sa stea la 1250. Trage de la 4000 de imi rupe poponeata why the hell. Pana acum statea la 1000-1100. Daca il duceam la 1300 dupa cativa km mersi se ducea la 1000 din nou. Penultima oara ( a 4-a ) l-am dus pana la 1500 ca sa vad daca pica din nou la 1000. Am vazut ca nu si l-am coborat usor pana la 1250 si acolo sta. De cand l-am dus la 1500 se vede clar cresterea de cuplu la 4000 rpm. Cu pasager trebuia sa o tin peste 5000 rpm ca sa simt ceva benefic in aer. De ce mm s-a schimbat modul in care trage cand i-am ridicat relantiul ? Mesaj completat Intreb pentru ca : imi e frica sa nu-mi creasca consumul; poate ar trebui sa fac o resincronizare ? Pentru ca sincronizarea se face la relanti din cate stiu sau iara o sfeclesc cu memoria ? Editat Iulie 6, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 eu pariez ca ori e o simpla impresie legat de ralanti si felul cum trage ori e ceva stricat pe la carburi. acuma serios, 100 rpm +/- sa se simta la consum? c'mon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 ....De ce mm s-a schimbat modul in care trage cand i-am ridicat relantiul ? .... Poate e PLACEBO ?! ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Poate e PLACEBO ?! ... nu man, cum poti sa zici asa ceva? arw, descrie putin mai in detaliu ce se intimpla pentru ca nu prea inteleg. treaba e asa. la sincronizat in carburi nu se schimba altceva decit pozitia relativa a fluturasilor de acceleratie. iar surubul de ralanti nu face altceva decit sa schimbe pozitia lor initiala (simultan). ca sincronizezi la 1500 sau la 1700 tot sincronizat e. Haynesul zice ca sincronizarea se face la 1750. exact de ce tocmai aceasta turatie n-am idee, probabil are legatura cu faptul ca la turatii mai mici pulsatiile sint mai dese, deci e mai greu de reglat. e posibil sa fie si din cauza ca aparatul de sincronizat recomandat de ei (scula Suzuki, un fel de Carbtune cu bile) are un interval pe care masoara mai ingust, adica daca dai turatia mai sus se duc bilele in capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) Mai multa acuratete nu prea am de unde. Pot sa va zic ca am rotit surubul ala care regleaza relantiul aprox. o tura jumate ca sa ajung la 1500. dupa care l-am desfiletat aprox. 1/8 ca sa ajung la 1300. Mi se pare ca era de la inceput destul de desurubat. Eu zic ca are legatura cu sincronizarea si cu amestecul ( cate rotatii la surubul care controleaza amestecul)) deoarece pe langa faptul ca acele acelea de la vacuumetre trebuie sa fie la acelasi nivel (sincronizate) trebuie sa fie si la un nivel anume. De aceea zic ca daca faci sincronizarea la turatii inferioare , atunci cand cresti mai mult relantiul ( cum am dat eu 1 tura jumate la surubul ala sa ajung la 1300 ) ajungi sa ai modificari la putere. Shoot me if i'm wrong. Si Placebo e overrated. Mesaj completat Si pentru cei ce au crash-uri ca mine, adica astea Uite cum arata dupa o cazatura la 20 km/h pe noroi. ( pasager involved). Si-au facut destul bine treaba, acum ar trebui sa il indrept. Si efectu si trupa. Editat Iulie 6, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) nu man, cum poti sa zici asa ceva? arw, descrie putin mai in detaliu ce se intimpla pentru ca nu prea inteleg. treaba e asa. la sincronizat in carburi nu se schimba altceva decit pozitia relativa a fluturasilor de acceleratie. iar surubul de ralanti nu face altceva decit sa schimbe pozitia lor initiala (simultan). ca sincronizezi la 1500 sau la 1700 tot sincronizat e. Haynesul zice ca sincronizarea se face la 1750. exact de ce tocmai aceasta turatie n-am idee, probabil are legatura cu faptul ca la turatii mai mici pulsatiile sint mai dese, deci e mai greu de reglat. e posibil sa fie si din cauza ca aparatul de sincronizat recomandat de ei (scula Suzuki, un fel de Carbtune cu bile) are un interval pe care masoara mai ingust, adica daca dai turatia mai sus se duc bilele in capat. Calin, la sincronizare ... fluturasii de acceleratie, (throttle valve) sunt decat prima parte a procesului de sincronizare ... Sincronizarea propriu zisa, facuta cu vacumetre sau tuburi cu bila se refera la setarea suruburilor PILOT de admisie a aerului si la echilibrarea membranelor vacumetrice ale carburatoarelor care deschid/inchid debitul de aer din corpul carburatorului (piston valve) Adica asta: Editat Iulie 6, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) Sa inteleg ca tu iti cureti carburatoarele cu laptopul langa tine ... Asta e un fel de "second level" pentru cei care stau la calculator in timp ce mananca. Si .. interesant tot folderul Editat Iulie 6, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Sa inteleg ca tu iti cureti carburatoarele cu laptopul langa tine ... Asta e un fel de "second level" pentru cei care stau la calculator in timp ce mananca. Si .. interesant tot folderul Pe laptop era o pagina din manualul de reparatie ... nu e nimeni nascut cu carburatoare in cap. Imi place sa ma documentez mult ... Nu trebuia sa fi share-uit folderul ... Nu e concludent ... si in plus, sunt chestii personale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Calin, la sincronizare ... fluturasii de acceleratie, (throttle valve) sunt decat prima parte a procesului de sincronizare ...Sincronizarea propriu zisa, facuta cu vacumetre sau tuburi cu bila se refera la setarea suruburilor PILOT de admisie a aerului si la echilibrarea membranelor vacumetrice ale carburatoarelor care deschid/inchid debitul de aer din corpul carburatorului (piston valve) Adica asta: nu, nu discutia asta din nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 nu, nu discutia asta din nou... Baieti ... eu va las ... Discutati numai ce vreti voi:D Ulei de masina in motor si sincronizare de fluturasi Bafta si asfalt uscat! Sa-mi dati si mie un PM cand ajungeti la Floriol si cand faceti sincronizare cu pompa de la masina Scuze ca-s rautacios ... da' se pare ca aici nu-s acceptate si alte puncte de vedere ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Voi va faceti sincronizarile singuri sa inteleg. Smart people. Pana la urma : Conteaza turatia la care se face sincronizarea? Daca nu conteaza atunci ce mm se intampla.. ca de undeva io am amestecul mai puternic la turatii mai mici.... si se pastreaza surplusul de putere pana la 12k. Nu sunt desincronizate ..merge superb, pleaca superb doar mai multa putere. Pe de alta parte maine ma duc la mecanic sa vad ce zice si o sa va anunt si pe voi. Scuze, ai dreptate, nu ar fi trebuit. Pe de alta parte oricine ar fi putut sa il vada . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 :| pfoai, da' daca ma asteptam sa-mi dea toti dreptate crek ma urcam pe munte, imi luam o oglinda ca sa ma privesc ce frumos vorbesc si nu mai coboram de-acolo. da-n viata reala... tot ce-am vrut sa zic e ca mi s-a facut greata de la o discutie fix pe acelasi subiect care a avut loc recent la "Service". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) @arw357 si nervOptik Ninja cela SJ 03 JKP ce apare intr-o poza din folderul interzis a apartinut unor cunoscuti de-ai mei, nu chiar prieteni. Unul l-a importat, l-a folosit juma de sezon, apoi l-a cumparat celalalt (Vali). Acuma e pe la capsuni asta prin Spania, mama ce specimen, freak de-a dreptul. Nu stiam ca in Bucuresti a ajuns mobra. Frumos exemplar, si ingrijit as spune. Asta ultimul era la primul contact cu motoretisumul, deci nu s-a dat la el. Cel dinainte stia cat e ceasul, asa ca no problem. Editat Iulie 6, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Cel dinainte stia cat e ceasul, asa ca no problem. ... the hell ? ai mai avut tu una cu "mnezo" m-am distrus razand si la aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Mai multa acuratete nu prea am de unde. Pot sa va zic ca am rotit surubul ala care regleaza relantiul aprox. o tura jumate ca sa ajung la 1500. dupa care l-am desfiletat aprox. 1/8 ca sa ajung la 1300. Mi se pare ca era de la inceput destul de desurubat. Eu zic ca are legatura cu sincronizarea si cu amestecul ( cate rotatii la surubul care controleaza amestecul)) deoarece pe langa faptul ca acele acelea de la vacuumetre trebuie sa fie la acelasi nivel (sincronizate) trebuie sa fie si la un nivel anume. De aceea zic ca daca faci sincronizarea la turatii inferioare , atunci cand cresti mai mult relantiul ( cum am dat eu 1 tura jumate la surubul ala sa ajung la 1300 ) ajungi sa ai modificari la putere. Shoot me if i'm wrong. carburile de pe Kult nu au surub de aer, ci surub de benzina (pilot). e o diferenta. surubul pilot este DUPA fluturasi si regleaza cita benzina trece prin jetul de ralanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) ... the hell ? ai mai avut tu una cu "mnezo" m-am distrus razand si la aia. Pi io 8-9 ore pe zi sunt imbracat ingrijit si vorbesc foarte corect gramatical, in termeni tehnici specifici vanzarilor ( target, SKU, local key account, sell-out, merchandising, exposer, presenter, alte aberatii) asa ca macar cand ajung acasa imi dau si eu drumul si vorbesc ardeleneasca mea draga, fie face off, fie virtual. Ma refeream ca primul proprietar din tara mai avuse motor inainte, era atent cu ea, asa ca nu e de speriat motorul ala, e de tinut cui ii place. Deci nu a vazut morti, forja, cox, cristosi, alte celea. Imi aduc aminte in 2009 la Gilau a fost prima intrunire la care a participat cel de-al doilea proprietar al motorului, Vali. Ala e un specimen rar. A intrat timid cu noi in satra, s-a imbatat ca bordura, a scapat motorul de pe loc, iar dimineata tot urla ca taie pe toti, cine i-a rupt lui oglinda. I-o dat un amic o plama dupa ceafa si o venit acasa, zicandu-i toti intre timp ca el si-a facut-o cu mana lui. Luna trecuta ma pomenesc la poarta cu asta, io spalam motorul. Na , ce faci, cum esti, chestii, imi zice ca e in Spania, ca vrea sa isi ia motor da o mie. Aprob, abia abtinandu-ma sa nu bufnesc in ras. Pleaca. A doua zi vorbesc cu alti 2 aminci, le zic faza, la care astia deodata: " uaaaa, da-l sa-l f**A dumnezo si toti injerii". Io : "ce aveti ma?" La care astia imi zic ca i-a sunat pe rand si s-a milogit asta la fiecare cate o juma de ora sa ii dea motoru fiecare sa se dea cu el. Bineinteles, negativ. Apoi a inceput sa ii injure ca ce "prieteni" sunt ei Motorul nu se da decat la cine ai incredere deplina, la un explodat ca ala NEVER. Mie nu mi l-a cerut, porbabil ii era frica de el. Tipul nu ca e antitalent la condus, insa psihicul lui lasa muuuuult de dorit si multe semne de intrebare atunci cand tre sa iei decizii din astea, gen sa ii dai spre a folosi un bun valoros Funny, ma rog, nu stiu cat se intelege din ce am scris Editat Iulie 6, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 dar stati sa va povestesc eu de unul. e un tip in Iasi vine asta la mine simbata ca sa-i dau motoru. era la bustu gol fara casca nimic zic ca de frica hai sa i-l dau. se da asta pe-o roata asa ma durea inima cum vedeam motoru meu dupa aia zice ca stai sa vezi ca am si eu motor ca tine. apare cu un motor nu mi-a venit sa cred fara far fara coada in fata prins tot cu scoci fara numar nu stiu exact ce era parca minsk si incepe sa-i dea pe acolo prin noroi tot ara inainte inapoi va zic avea o viteza cel putin 200. i-am facut si-un film da mi-e ca citeste aici si se supara daca-l pun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) dar stati sa va povestesc eu de unul.e un tip in Iasi vine asta la mine simbata ca sa-i dau motoru. era la bustu gol fara casca nimic zic ca de frica hai sa i-l dau. se da asta pe-o roata asa ma durea inima cum vedeam motoru meu dupa aia zice ca stai sa vezi ca am si eu motor ca tine. apare cu un motor nu mi-a venit sa cred fara far fara coada in fata prins tot cu scoci fara numar nu stiu exact ce era parca minsk si incepe sa-i dea pe acolo prin noroi tot ara inainte inapoi va zic avea o viteza cel putin 200. i-am facut si-un film da mi-e ca citeste aici si se supara daca-l pun. Caline tu ai scris la misto legat de ce am scris eu mai sus sau chiar i-ai dat mobra lu un om din ala pe mana? Editat Iulie 6, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 nu e necunoscut dar tot ce am scris e adevarat se da la bustu gol pe motor atentie ce fel de colegi motociclisti avem. il las pe el sa recunoasca ce a facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Caline, mobra nu se da decat la oameni de incredere, care stii ca iti vor da banii in caz de accident.. Eu abia ii dau fratelui meu, din an in paste..d-apai la unu care vrea sa se dea pe o roata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) E la caterinca, da-i pace. Am impresia ca e vorba de careva de pe aici. Vezi Caline ce avatar are arw357? Ha HA Caline HA HA Editat Iulie 6, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 nu este kterink. am dovezi dar nu pot sa le fac publice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Deci, am fost azi la "specialisti" cu etrierele blocate pe fata. a incercat si mesteru sa desfaca acel bolt. nimic... s-a f**** capul hexagonal si mai rau. a scos etrierele de tot, furtunu de frana facea pipi pe jos prin atelier. nenea mecanicu, a prins etrieru in menghina, si cu un mox (cred ca asa ii spune la cheia aia pe care a folosit-o) s-a chinuit cam o ora sa miste boltul... intr-un final a reusit. acele bolturi nu sunt pe filet, iar capul hexagonal e pus acolo doar ca sa poti misca tu (ca rider) boltul si sa-i rupi crusta aia oxidata si sa il poti scoate. dupa o ora jumate am reusit sa schimbam placutele la etrierul din stanga. ne-am apucat de aceiasi smecherie si la etrierul din dreapta doar ca asta a fost mai incapatanat iar operatiunea a durat cam 2 ore si un pic. dupa aproape jumatate de pachet de tigari si o sticla de 2l de cico, aveam placute de frana noi pe fata. acum, hai sa punem lichidu la loc in rezervor ca totusi sa pot folosi frana. s-o f**** unul dintre suruburile de la capacul rezervorului... ghinion... l-am scos cu bormasina. am bagat lichidu, i-am facut aerisirea. a mai durat inca juma de ora cautarea unu surubel (de 4 am aflat si eu azi). inca juma de ora m-am plimbat pe langa service sa se aseze placutele. faza e ca acum, maneta e destul de moale, si incepe sa franeze destul de tarziu (adica tre s-o trag destulm de mult pana sa prinda) inaite, cu degetul aratator si cel mijlociu trageam de frana in timp ce inelaru si cel mic era agatate de acceleratie. acum... daca incerc la fel, imi franeaza foarte putin. daca trag maneta cu toate degetele si un pic mai mult, aproape ca ma arunca peste ghidon. ce pot face sa-mi tina si mie maneta de frana mai sus. mentionez ca e reglata la cel mai mare nivel (acum e pe 1... daca setez maneta la 5 nu mai franeaza deloc si ating cu maneta mansonul de acc...exact ca la ambreiaj) cum pot remedia problema asta... vrea sa-mi tina ma sus maneta... Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.