Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cand era cald nu aveati chef de plimbari :laugh:

 

 

am vazut 2 banditi , unu rosu si unu albastru pe la saftica pe la 6,30 . voi erati ?

Yup..noi eram..

Intradevar, cam frig, dar vor veni multe zile cu ploaie si nu stiu daca mai apucam sa mai iesim curand ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca simbata asta stau ca pensionaru' acasa si citesc despre carburatoare.

un lucru pe care nu-l stiam e ca-n carburatoare se uzeaza multe treburi. mai precis ce tine de piese in miscare: suberul, ghidul in care gliseaza acesta, acul de dozaj si tubul emulsor. cica in special daca mergi mult in oras, adica stind mai mult la turatii mici (stat la semafor la ralanti si plecatul de pe loc) acul de dozaj stind mai coborit in tubul emulsor (in zona in care are diametrul mai mare) si bitiindu-se in tubul emulsor care e din alama ii ovalizeaza gaura si asta iti face amestecul mai bogat, scazindu-ti puterea si crescindu-ti si consumul. problema e ca sa le schimbi te costa vreo 100 de dolari :laugh: si cica mai sint si probleme cauzate de kiturile Dynojet care vin cu ace din alte materiale care cica fac uzura si mai mare. o fi legende de net sau nu, habar n-am dar de curiozitate o sa ma uit si eu poate iarna asta la tuburile mele. de asta e buna injectia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca simbata asta stau ca pensionaru' acasa si citesc despre carburatoare.

un lucru pe care nu-l stiam e ca-n carburatoare se uzeaza multe treburi. mai precis ce tine de piese in miscare: suberul, ghidul in care gliseaza acesta, acul de dozaj si tubul emulsor. cica in special daca mergi mult in oras, adica stind mai mult la turatii mici (stat la semafor la ralanti si plecatul de pe loc) acul de dozaj stind mai coborit in tubul emulsor (in zona in care are diametrul mai mare) si bitiindu-se in tubul emulsor care e din alama ii ovalizeaza gaura si asta iti face amestecul mai bogat, scazindu-ti puterea si crescindu-ti si consumul. problema e ca sa le schimbi te costa vreo 100 de dolari ;) si cica mai sint si probleme cauzate de kiturile Dynojet care vin cu ace din alte materiale care cica fac uzura si mai mare. o fi legende de net sau nu, habar n-am dar de curiozitate o sa ma uit si eu poate iarna asta la tuburile mele. de asta e buna injectia...

 

De ce nu poti sa te imbeti si tu ca tot omul ? :D

 

 

Totusi sa speram ca asa ceva nu se va intampla..si daca tot o sa desfaci pe acolo, fa si 2-3 poze..ca m-ai facut curios acum.

Eu nu am auzit sa se fi plans cineva pana acum :laugh: sau cine stie ?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai trebuie si-o pauza la bere, mi-am facut norma aseara.

 

pai faza e ca nu-ti dai seama, uzura fiind relativ lenta si progresiva. mie de exemplu imi consuma mult, vara asta lui Vishco care avea si pasager si in general ii mai dadea si reprize mai des i-a consumat mai putin decit al meu. plus ca motoru' meu are ceva mai mult cuplu decit al lui la turatii mici pe cind la medii si mari se cam pierde, nu are zvicul ala specific. uzura asta face motorul sa mearga mai bogat. ma gindeam ca poate se rezolva (daca e cazul de uzura) cu coborit acul (mutat siguranta) dar acum m-am uitat in manual si am vazut ca doar la 1200 se poate face asta, la 600 acul e fix.

 

daca dai o cautare gen "bandit worn needle jet" sau "bandit worn emulsion tube" o sa vezi ca sint destule pagini unde se discuta.

 

http://www.factorypro.com/tech/needle_jet_wear.html

post-24366-1286051478_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine mai are nevoie de una alta, am dat de un bandit pt. piese:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-334670.html

 

Si mai e si un GSXF de 750..el a scris 60 CP, dar pe net am citit ca are 92 CP.

Daca e motorul ok, ar fi misto pe bandit. Banuiesc ca se potriveste..

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...998-334669.html

Editat de Banditrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine mai are nevoie de una alta, am dat de un bandit pt. piese:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-334670.html

 

Si mai e si un GSXF de 750..el a scris 60 CP, dar pe net am citit ca are 92 CP.

Daca e motorul ok, ar fi misto pe bandit. Banuiesc ca se potriveste..

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...998-334669.html

banuiesc ca e furat daca nu are acte ;) adica nu ai ce face cu motoru

 

amortizorul spate de sv650 (cel pana in 2002) se potriveste la bandti Kult,Pop sau Neo ?

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A se vedea unde scrie "Nu are acte". Nu prea ai cum sa pui legal pe alta motocicleta motorul sau cadrul fara acte. Or fi furaciuni.

Da, ai dreptate..nu am citit tot anuntul cum trebuie, eram cam somnoros..E posibil sa fie furat !

Oricum, pe strada nu cred ca stie politistul de cat e motorul..mai naspa este daca vrei sa-l vinzi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banuiesc ca e furat daca nu are acte ;) adica nu ai ce face cu motoru

 

amortizorul spate de sv650 (cel pana in 2002) se potriveste la bandti Kult,Pop sau Neo ?

 

pai io daca vreau sa dezmembrez banditul sa zicem... (chiar habar nu am cum se procedeaza!) ce acte ii dau lu ala care imi cumpara motorul de ex?... copie dupa CIV?, ca o sa vrea o copie si ala de cumpara sasiul banuiesc... si nu pot da originalul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai io daca vreau sa dezmembrez banditul sa zicem... (chiar habar nu am cum se procedeaza!) ce acte ii dau lu ala care imi cumpara motorul de ex?... copie dupa CIV?, ca o sa vrea o copie si ala de cumpara sasiul banuiesc... si nu pot da originalul.

nu stiu, probabil se face ceva la notar , trebuie sa se faca sau sa iti dea ceva la mana.

 

 

hai , iese cineva si azi , in ultima zi de vacanta ?;)

 

eu oricum ies.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la putin timp dupa ce am cumparat motorul si eu am patit de citeva ori asa. suspectez ca e simptom de motor stat mult pe dreapta. s-a intimplat de vreo 2-3 ori si la un moment dat si-a revenit. la un moment dat a fost chiar amuzant, mi s-a intimplat chiar inainte de-a intra in ditai intersectia dar am avut timp ca in virtutea inertiei sa urc pe trotuar pe rampa pentru handicapati :D se holbau toti pietonii la mine ca la felul 14. m-am holbat si eu la ea 10 minute, am pornit-o din nou si a mers fara probleme. de atunci nu am mai patit.

 

si da, are filtru doar in rezervor dar cred ca e suficient. sita e extrem de fina.

 

;) Saut, azi am patit-o din nou, cand am plecat de acasa mergea bine motorul , dar dupa primii 5 km nu mai trageaa, abia mentineam viteza, parca mergea in 2 pistoane. Am oprit si am putut sa o repornesc decat cu socul tras, dupa ce il impingeam inapoi iar nu mai mergea :P .

 

Dupa cateva minute verificand contactele fiselor, benzina, etc. am invartit robinetul rezervorului la pozitia PRI si am reusit sa-l pornesc, apoi am dat pe pozitia ON si am mai mers vreo 2 km ca sa se opreasca din nou, am umblat iar la pozitia robinetului si a pornit imediat ca sa moara peste 10 minute.

 

Are ceva daca il mentin pe pozitia PRI (stiu ca nu prea este indicat) sau stiti cumva ce se intampla ... ce as putea sa-i fac ... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) Saut, azi am patit-o din nou, cand am plecat de acasa mergea bine motorul , dar dupa primii 5 km nu mai trageaa, abia mentineam viteza, parca mergea in 2 pistoane. Am oprit si am putut sa o repornesc decat cu socul tras, dupa ce il impingeam inapoi iar nu mai mergea :P .

 

Dupa cateva minute verificand contactele fiselor, benzina, etc. am invartit robinetul rezervorului la pozitia PRI si am reusit sa-l pornesc, apoi am dat pe pozitia ON si am mai mers vreo 2 km ca sa se opreasca din nou, am umblat iar la pozitia robinetului si a pornit imediat ca sa moara peste 10 minute.

 

Are ceva daca il mentin pe pozitia PRI (stiu ca nu prea este indicat) sau stiti cumva ce se intampla ... ce as putea sa-i fac ... :)

 

pai am sa te intreb cata benzina mai aveai in rezervor?

de obicei cand face asa trebuie sa treci pe RES - sageata in sus. dupa ce faci plinul treci iar pe ON. adica cand nu mai suficienta benzina si trebuie sa folosesti rezerva.

 

pe PRI nu pui decat daca a stat motorul multa vreme nemiscat si nu mai are benzina in carburatoare. il lasi 2-3 minute si il pui iarasi pe ON.

 

cand nu mai e suficienta benzina in rezervor face fitzele astea, se mai fac valuri iar mai intra ceva benzina etc.

 

iar daca aveai peste 10 litri in rezervor atunci ai o problema la filtrul de benzina din robinet (in rezervor) sau chiar robinetul o avea o problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai , iese cineva si azi , in ultima zi de vacanta ?:P

 

eu oricum ies.

 

Ieri ce ai facut ? ;)

 

 

Cu toate ca eram eu mare si tare si ziceam ca o sa merg cu el si iarna, cred ca il bag la murat..il folosesc doar daca am absolut nevoie de hot sa ajung undeva..E prea frig pentru mine..

Daca sta in garaj la bloc si ii dau cate o pornire la 2-3 saptamani cred ca e suficient..

 

Pana una alta, cred ca ma apuc sa-mi construiesc singur o bicicleta :)

 

 

ps. Eu cand am ramas fara benzina si am trecut pe rezerva, nu am mai lasat pe PRI, am dat la automat pana a luat-o..De obicei te lasa cand esti primul la semafor intre doua masini..si nu prea ai timp sa o lasi 2-3 minute sa intre benzina in carburatoare :D Ca incep ciobanii din spate sa claxoneze, chiar daca nu ii incurci cu nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri ce ai facut ? ;)

 

 

Cu toate ca eram eu mare si tare si ziceam ca o sa merg cu el si iarna, cred ca il bag la murat..il folosesc doar daca am absolut nevoie de hot sa ajung undeva..E prea frig pentru mine..

Daca sta in garaj la bloc si ii dau cate o pornire la 2-3 saptamani cred ca e suficient..

 

Pana una alta, cred ca ma apuc sa-mi construiesc singur o bicicleta :)

 

 

ps. Eu cand am ramas fara benzina si am trecut pe rezerva, nu am mai lasat pe PRI, am dat la automat pana a luat-o..De obicei te lasa cand esti primul la semafor intre doua masini..si nu prea ai timp sa o lasi 2-3 minute sa intre benzina in carburatoare :P Ca incep ciobanii din spate sa claxoneze, chiar daca nu ii incurci cu nimic.

pai ieri am luat struguri sa fac vin :P , asa v-am vazut pe DN , oricum am iesit mai pe seara la plimbare :D

 

si eu simt un frig groaznic si imi vine sa o bag , dar cu siguranta simtim asa ca am venit de la cald si ne este f greu sa ne acomodam ,aproape brusc la frig.

tin minte ca in ianuarie am prin 11-12 grade si imi era putin cald cu geaca pe mine , acum asta e nu avem ce sa facem

 

luni dimineata sigur e foarte frig si mai bine merg cu metrou, ziua e ok prin buc , dar dim si seara e buna doar de nevoie urgenta (sa zic aasa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si nu prea ai timp sa o lasi 2-3 minute sa intre benzina in carburatoare ;) Ca incep ciobanii din spate sa claxoneze, chiar daca nu ii incurci cu nimic.

 

 

Pe PRI e suficient sa o lasi 10-20 de secunde, si asta e prea mult. De indata ce comuti pe PRI se aude benzina cum galgaie si bolboroseste in drum spre carburatoare. La ce bun sa-l tii asa minute in sir?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe PRI e suficient sa o lasi 10-20 de secunde, si asta e prea mult. De indata ce comuti pe PRI se aude benzina cum galgaie si bolboroseste in drum spre carburatoare. La ce bun sa-l tii asa minute in sir?!

 

Pai asa citisem mai sus in postul lui Elidar..sper ca nu am inteles eu gresit..

 

 

@ gabi - Cand ne poftesti la un must ?

Sau merge si un vin din moment ce mergem cu metroul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...