SharaK Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Salutare , Are cineva chef de o plimbare astazi ? ca e frumos afara si e pacat... Ispititor, ce pot sa zic..trebuie sa plec undeva acum.. La ce plimbare te gandeai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Ispititor, ce pot sa zic..trebuie sa plec undeva acum..La ce plimbare te gandeai ? oriunde ..ca mi-e dor de mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 in Iasi iar toarna cu galeata :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Salutare , Are cineva chef de o plimbare astazi ? ca e frumos afara si e pacat... Ma bag la o cafea sau un suc. Poate mai vin cativa. Cum facem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Eu as iesi doar pt. plimbare..suc/cafea avem timp toata iarna.. Poate facem un drum pana la Snagov..si bem acolo o cafea..Asta e propunerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Eu as iesi doar pt. plimbare..suc/cafea avem timp toata iarna..Poate facem un drum pana la Snagov..si bem acolo o cafea..Asta e propunerea mea. Merge si un Snagov. Eu unu ma bag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Ok, cum facem..ne intalnim la 17:00 la arc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Ok, cum facem..ne intalnim la 17:00 la arc ? Eu prezent. La 17 la Arc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 cand era cald nu aveati chef de plimbari am vazut 2 banditi , unu rosu si unu albastru pe la saftica pe la 6,30 . voi erati ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 cand era cald nu aveati chef de plimbari am vazut 2 banditi , unu rosu si unu albastru pe la saftica pe la 6,30 . voi erati ? Yup..noi eram.. Intradevar, cam frig, dar vor veni multe zile cu ploaie si nu stiu daca mai apucam sa mai iesim curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 iaca simbata asta stau ca pensionaru' acasa si citesc despre carburatoare. un lucru pe care nu-l stiam e ca-n carburatoare se uzeaza multe treburi. mai precis ce tine de piese in miscare: suberul, ghidul in care gliseaza acesta, acul de dozaj si tubul emulsor. cica in special daca mergi mult in oras, adica stind mai mult la turatii mici (stat la semafor la ralanti si plecatul de pe loc) acul de dozaj stind mai coborit in tubul emulsor (in zona in care are diametrul mai mare) si bitiindu-se in tubul emulsor care e din alama ii ovalizeaza gaura si asta iti face amestecul mai bogat, scazindu-ti puterea si crescindu-ti si consumul. problema e ca sa le schimbi te costa vreo 100 de dolari si cica mai sint si probleme cauzate de kiturile Dynojet care vin cu ace din alte materiale care cica fac uzura si mai mare. o fi legende de net sau nu, habar n-am dar de curiozitate o sa ma uit si eu poate iarna asta la tuburile mele. de asta e buna injectia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 iaca simbata asta stau ca pensionaru' acasa si citesc despre carburatoare.un lucru pe care nu-l stiam e ca-n carburatoare se uzeaza multe treburi. mai precis ce tine de piese in miscare: suberul, ghidul in care gliseaza acesta, acul de dozaj si tubul emulsor. cica in special daca mergi mult in oras, adica stind mai mult la turatii mici (stat la semafor la ralanti si plecatul de pe loc) acul de dozaj stind mai coborit in tubul emulsor (in zona in care are diametrul mai mare) si bitiindu-se in tubul emulsor care e din alama ii ovalizeaza gaura si asta iti face amestecul mai bogat, scazindu-ti puterea si crescindu-ti si consumul. problema e ca sa le schimbi te costa vreo 100 de dolari si cica mai sint si probleme cauzate de kiturile Dynojet care vin cu ace din alte materiale care cica fac uzura si mai mare. o fi legende de net sau nu, habar n-am dar de curiozitate o sa ma uit si eu poate iarna asta la tuburile mele. de asta e buna injectia... De ce nu poti sa te imbeti si tu ca tot omul ? Totusi sa speram ca asa ceva nu se va intampla..si daca tot o sa desfaci pe acolo, fa si 2-3 poze..ca m-ai facut curios acum. Eu nu am auzit sa se fi plans cineva pana acum sau cine stie ?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 mai trebuie si-o pauza la bere, mi-am facut norma aseara. pai faza e ca nu-ti dai seama, uzura fiind relativ lenta si progresiva. mie de exemplu imi consuma mult, vara asta lui Vishco care avea si pasager si in general ii mai dadea si reprize mai des i-a consumat mai putin decit al meu. plus ca motoru' meu are ceva mai mult cuplu decit al lui la turatii mici pe cind la medii si mari se cam pierde, nu are zvicul ala specific. uzura asta face motorul sa mearga mai bogat. ma gindeam ca poate se rezolva (daca e cazul de uzura) cu coborit acul (mutat siguranta) dar acum m-am uitat in manual si am vazut ca doar la 1200 se poate face asta, la 600 acul e fix. daca dai o cautare gen "bandit worn needle jet" sau "bandit worn emulsion tube" o sa vezi ca sint destule pagini unde se discuta. http://www.factorypro.com/tech/needle_jet_wear.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 (editat) Pentru cine mai are nevoie de una alta, am dat de un bandit pt. piese: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-334670.html Si mai e si un GSXF de 750..el a scris 60 CP, dar pe net am citit ca are 92 CP. Daca e motorul ok, ar fi misto pe bandit. Banuiesc ca se potriveste.. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...998-334669.html Editat Octombrie 2, 2010 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 (editat) Pentru cine mai are nevoie de una alta, am dat de un bandit pt. piese:http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-334670.html Si mai e si un GSXF de 750..el a scris 60 CP, dar pe net am citit ca are 92 CP. Daca e motorul ok, ar fi misto pe bandit. Banuiesc ca se potriveste.. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...998-334669.html banuiesc ca e furat daca nu are acte adica nu ai ce face cu motoru amortizorul spate de sv650 (cel pana in 2002) se potriveste la bandti Kult,Pop sau Neo ? Editat Octombrie 3, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 A se vedea unde scrie "Nu are acte". Nu prea ai cum sa pui legal pe alta motocicleta motorul sau cadrul fara acte. Or fi furaciuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 A se vedea unde scrie "Nu are acte". Nu prea ai cum sa pui legal pe alta motocicleta motorul sau cadrul fara acte. Or fi furaciuni. Da, ai dreptate..nu am citit tot anuntul cum trebuie, eram cam somnoros..E posibil sa fie furat ! Oricum, pe strada nu cred ca stie politistul de cat e motorul..mai naspa este daca vrei sa-l vinzi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 banuiesc ca e furat daca nu are acte adica nu ai ce face cu motoru amortizorul spate de sv650 (cel pana in 2002) se potriveste la bandti Kult,Pop sau Neo ? pai io daca vreau sa dezmembrez banditul sa zicem... (chiar habar nu am cum se procedeaza!) ce acte ii dau lu ala care imi cumpara motorul de ex?... copie dupa CIV?, ca o sa vrea o copie si ala de cumpara sasiul banuiesc... si nu pot da originalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 pai io daca vreau sa dezmembrez banditul sa zicem... (chiar habar nu am cum se procedeaza!) ce acte ii dau lu ala care imi cumpara motorul de ex?... copie dupa CIV?, ca o sa vrea o copie si ala de cumpara sasiul banuiesc... si nu pot da originalul. nu stiu, probabil se face ceva la notar , trebuie sa se faca sau sa iti dea ceva la mana. hai , iese cineva si azi , in ultima zi de vacanta ? eu oricum ies. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit 600 Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 la putin timp dupa ce am cumparat motorul si eu am patit de citeva ori asa. suspectez ca e simptom de motor stat mult pe dreapta. s-a intimplat de vreo 2-3 ori si la un moment dat si-a revenit. la un moment dat a fost chiar amuzant, mi s-a intimplat chiar inainte de-a intra in ditai intersectia dar am avut timp ca in virtutea inertiei sa urc pe trotuar pe rampa pentru handicapati se holbau toti pietonii la mine ca la felul 14. m-am holbat si eu la ea 10 minute, am pornit-o din nou si a mers fara probleme. de atunci nu am mai patit. si da, are filtru doar in rezervor dar cred ca e suficient. sita e extrem de fina. Saut, azi am patit-o din nou, cand am plecat de acasa mergea bine motorul , dar dupa primii 5 km nu mai trageaa, abia mentineam viteza, parca mergea in 2 pistoane. Am oprit si am putut sa o repornesc decat cu socul tras, dupa ce il impingeam inapoi iar nu mai mergea . Dupa cateva minute verificand contactele fiselor, benzina, etc. am invartit robinetul rezervorului la pozitia PRI si am reusit sa-l pornesc, apoi am dat pe pozitia ON si am mai mers vreo 2 km ca sa se opreasca din nou, am umblat iar la pozitia robinetului si a pornit imediat ca sa moara peste 10 minute. Are ceva daca il mentin pe pozitia PRI (stiu ca nu prea este indicat) sau stiti cumva ce se intampla ... ce as putea sa-i fac ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Saut, azi am patit-o din nou, cand am plecat de acasa mergea bine motorul , dar dupa primii 5 km nu mai trageaa, abia mentineam viteza, parca mergea in 2 pistoane. Am oprit si am putut sa o repornesc decat cu socul tras, dupa ce il impingeam inapoi iar nu mai mergea . Dupa cateva minute verificand contactele fiselor, benzina, etc. am invartit robinetul rezervorului la pozitia PRI si am reusit sa-l pornesc, apoi am dat pe pozitia ON si am mai mers vreo 2 km ca sa se opreasca din nou, am umblat iar la pozitia robinetului si a pornit imediat ca sa moara peste 10 minute. Are ceva daca il mentin pe pozitia PRI (stiu ca nu prea este indicat) sau stiti cumva ce se intampla ... ce as putea sa-i fac ... pai am sa te intreb cata benzina mai aveai in rezervor? de obicei cand face asa trebuie sa treci pe RES - sageata in sus. dupa ce faci plinul treci iar pe ON. adica cand nu mai suficienta benzina si trebuie sa folosesti rezerva. pe PRI nu pui decat daca a stat motorul multa vreme nemiscat si nu mai are benzina in carburatoare. il lasi 2-3 minute si il pui iarasi pe ON. cand nu mai e suficienta benzina in rezervor face fitzele astea, se mai fac valuri iar mai intra ceva benzina etc. iar daca aveai peste 10 litri in rezervor atunci ai o problema la filtrul de benzina din robinet (in rezervor) sau chiar robinetul o avea o problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 hai , iese cineva si azi , in ultima zi de vacanta ? eu oricum ies. Ieri ce ai facut ? Cu toate ca eram eu mare si tare si ziceam ca o sa merg cu el si iarna, cred ca il bag la murat..il folosesc doar daca am absolut nevoie de hot sa ajung undeva..E prea frig pentru mine.. Daca sta in garaj la bloc si ii dau cate o pornire la 2-3 saptamani cred ca e suficient.. Pana una alta, cred ca ma apuc sa-mi construiesc singur o bicicleta ps. Eu cand am ramas fara benzina si am trecut pe rezerva, nu am mai lasat pe PRI, am dat la automat pana a luat-o..De obicei te lasa cand esti primul la semafor intre doua masini..si nu prea ai timp sa o lasi 2-3 minute sa intre benzina in carburatoare Ca incep ciobanii din spate sa claxoneze, chiar daca nu ii incurci cu nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Ieri ce ai facut ? Cu toate ca eram eu mare si tare si ziceam ca o sa merg cu el si iarna, cred ca il bag la murat..il folosesc doar daca am absolut nevoie de hot sa ajung undeva..E prea frig pentru mine.. Daca sta in garaj la bloc si ii dau cate o pornire la 2-3 saptamani cred ca e suficient.. Pana una alta, cred ca ma apuc sa-mi construiesc singur o bicicleta ps. Eu cand am ramas fara benzina si am trecut pe rezerva, nu am mai lasat pe PRI, am dat la automat pana a luat-o..De obicei te lasa cand esti primul la semafor intre doua masini..si nu prea ai timp sa o lasi 2-3 minute sa intre benzina in carburatoare Ca incep ciobanii din spate sa claxoneze, chiar daca nu ii incurci cu nimic. pai ieri am luat struguri sa fac vin , asa v-am vazut pe DN , oricum am iesit mai pe seara la plimbare si eu simt un frig groaznic si imi vine sa o bag , dar cu siguranta simtim asa ca am venit de la cald si ne este f greu sa ne acomodam ,aproape brusc la frig. tin minte ca in ianuarie am prin 11-12 grade si imi era putin cald cu geaca pe mine , acum asta e nu avem ce sa facem luni dimineata sigur e foarte frig si mai bine merg cu metrou, ziua e ok prin buc , dar dim si seara e buna doar de nevoie urgenta (sa zic aasa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 ...si nu prea ai timp sa o lasi 2-3 minute sa intre benzina in carburatoare Ca incep ciobanii din spate sa claxoneze, chiar daca nu ii incurci cu nimic. Pe PRI e suficient sa o lasi 10-20 de secunde, si asta e prea mult. De indata ce comuti pe PRI se aude benzina cum galgaie si bolboroseste in drum spre carburatoare. La ce bun sa-l tii asa minute in sir?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Pe PRI e suficient sa o lasi 10-20 de secunde, si asta e prea mult. De indata ce comuti pe PRI se aude benzina cum galgaie si bolboroseste in drum spre carburatoare. La ce bun sa-l tii asa minute in sir?! Pai asa citisem mai sus in postul lui Elidar..sper ca nu am inteles eu gresit.. @ gabi - Cand ne poftesti la un must ? Sau merge si un vin din moment ce mergem cu metroul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.