Macke Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Banditosule, nu te supara, dar tu lansezi un atac ... fie el si pe jumatate ... si apoi spui nu stii de gluma? Cati bani dai daca demonstrez stiintific ca benzina pierde cel putin din cifra octanica pe parcursul unei perioade de cel putin 3 luni?! Adica...daca zici ca e ineptie, demonsteaz-o. Invers e usor de demonstrat, inclusiv cu Heynes...apropos, nu inteleg care e problema cu manualul Heynes?? Pana acum cel putin pe mine, dar si pe multi alti de aici i-a ajutat foarte mult...e un substrat pe care eu nu-l vad si asta cred ca e din cauza zilei (duminica ) Cat priveste partea cu pornirea lui saptamanala...undeva tu nu vrei sa intelegi ceva, ori citesti printre randuri...omul NU intreaba cum e mai bine sa faca? pornita sau garata? El intreaba ce trebuie sa faca in timpul iernii, adica o gareaza si gata!! Partea cu pornitul este asa cum spui, adevarata, dar el vrea altceva... tu ai posibilitatea s-o pornesti, eu..NU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Cineva a dat o comanda pentru 2 x oglinzi originale, ca noi, de bandit carenat din 00-04 si m-a lasat cu ochii in soare. Le declar nule )) si le pun la vanzare ca sa recuperez macar o parte din bani. Detalii pe PM, daca este cineva interesat. Scuzati de deranj M-a contactat cineva pentru oglinda stanga. Daca se gaseste cineva interesat si pentru oglinda dreapta, o sa le vand separat, daca nu nu prea as vrea sa le desperechez ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Ph 11 UDE - B6 naked negru: Salut, nu ti-e frig? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Frigu a trebuit sa astepte.. de o saptamana nu mai m-am urcat pe el. Prima zi relaxata dintr-o saptamana de caca(t). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 eu am stiut din prima ca un motor luat sh trebuie sa aiba si bube. de aia mi-e si greu sa-l vand. dupa ce l-am reparat 2 ani de zile si am ajuns sa-l cunosc si sa stiu ca ma pot baza pe el, sa-l dau ca sa iau alt sh pe care sa-l repar... nu mai vreau. pe de alta parte am vrut bandit ca e un motor produs in serie mare, se gasesc piese usor si s-a dovedit foarte rezistent in timp. este simplu si usor de intretinut. acum gandindu-ma ca sunt incepator si ca merg cu motorul la servici in fiecare zi, banditul asta deja si-a scos banii, si daca il dau pe 500 euro deja castig ca am dat 1100 euro pe el si am mers cu el 2 ani. cu reparatii si imbunatatiri de maxim 500 euro. am facut 20.000 de km pana acum. (mi-e atat de drag de batranelul meu de bandit ca i-am luat acum husa de rezervor nou nouta bagster... ziceti si voi daca am toate mintile in cap!!!???) acum ziceti si voi daca iau un bandit, sau orice motor nou nout si merg cu el 2 ani si nu-i fac nimic, pierd lejer cam 3000 de euro din banii care i-am dat (+ un pret mai piperat la revizii ca deh.. e noua) deci s-ar zice ca am am facut o afacere buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 (editat) Frigu a trebuit sa astepte.. de o saptamana nu mai m-am urcat pe el. Prima zi relaxata dintr-o saptamana de caca(t). ce frig frate , am facut azi 130 km mi am dat cagula jos ca imi era cald ziua , pe seara s a lasat frig nici eu nu am mai mers pe moto de o saptamana , tare bine e uiti de tot si simti placere Editat Octombrie 10, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Una mica de zis : daca ai pilitura pe busonul de la ulei , nu trebuie sa fie neaparat de la ulei.. poate sa fie si de la piesele interne de la motor. busonul ala e magnetic. Mesaj completat Una mica de zis : daca ai pilitura pe busonul de la ulei , nu trebuie sa fie neaparat de la buson .. poate sa fie si de la piesele interne de la motor. busonul ala e magnetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 eu am stiut din prima ca un motor luat sh trebuie sa aiba si bube. de aia mi-e si greu sa-l vand. dupa ce l-am reparat 2 ani de zile si am ajuns sa-l cunosc si sa stiu ca ma pot baza pe el, sa-l dau ca sa iau alt sh pe care sa-l repar... nu mai vreau. pe de alta parte am vrut bandit ca e un motor produs in serie mare, se gasesc piese usor si s-a dovedit foarte rezistent in timp. este simplu si usor de intretinut. acum gandindu-ma ca sunt incepator si ca merg cu motorul la servici in fiecare zi, banditul asta deja si-a scos banii, si daca il dau pe 500 euro deja castig ca am dat 1100 euro pe el si am mers cu el 2 ani. cu reparatii si imbunatatiri de maxim 500 euro. am facut 20.000 de km pana acum. (mi-e atat de drag de batranelul meu de bandit ca i-am luat acum husa de rezervor nou nouta bagster... ziceti si voi daca am toate mintile in cap!!!???) acum ziceti si voi daca iau un bandit, sau orice motor nou nout si merg cu el 2 ani si nu-i fac nimic, pierd lejer cam 3000 de euro din banii care i-am dat (+ un pret mai piperat la revizii ca deh.. e noua) deci s-ar zice ca am am facut o afacere buna poti sa il iei pe al meu la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Salve, Banditrider. Scuze, dar n_ai citit cu atentie textul meu. Eu vorbeam despre (si fac lobby pentru asta) rezervor plin in perioada de iarna. Ba da, l-am citit destul de atent Era vorba de prietenii tai care spuneau ca nu e bine sa tii benzina in rezervor.. La asta ma refeream.. Hmmm...sau poate ca ei nu pornesc mobrele pe timpul iernii deloc @Gabi- nu puteai sa dai un telefon ca iesi la plimbare ? Eu nu prea am stat azi la pc si nu am apucat sa intru pe forum.. In alta ordine de idei..am azi iesit la o tura scurta prin cartier..I-am zis prietenei, sa vedem ce face Suza(sa-i dau o cheie), dar cand am vazut-o, nu am putut sa ma abtin sa nu dau si o tura.. Deci ma unge pe suflet toba asta, cand urca in turatii, parca am orgasm ) M-a intrebat si un nene la semafor, de anul banditului M-a surprins ca stia ca e bandit, pt. ca eu nu am stikere cu bandit pe codita.. @CalinD- Frate, gandesti prea mult..ia o pauza ceva, du-te la un masaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Wow, wow, wow, hold your horses mates! Parerile sunt destul de impartite. 1. Este destul de complicat sa golesti rezervorul complet, si carburatoarele (cu tot ceea ce presupune asta: jicloare, camera de nivel...x4) si sa speli rezervorul k sa nu rugineasca si sa astupi adimisia si evacuarea k sa asiuri k n-ai muncit degeaba. Si consuma si mult timp, energie si efort. VARIANTA ASTA PICA! 2. Este la fel de adevarat k benzina (exemplul cu canistrele din WW2 nu e bun din 2 motive: era benzina poate nemteasca sau de unde era ea, si in mometul in care o torni dintr-un container in rezervor, depunerile raman in container si benzina e chiar curata). Inclusiv si apa sfintinta cloceste dupa un timp (in ciuda legendelor). Benzina ROMANEASCA (da...am io ceva cu ea: poate k am curatat prea multe carburatoare comuniste de la benzina proasta si stiu despre ce vorbesc) dupa o perioada de zacut in rezervor si in niste orificii prin care abia trece firul de par POATE !!!!!!! lasa nishte depuneri de la fine (care sa se curete de la sine) la nesimtite (si sa te chinui sa-ti sara capacele si sa omori si bateria in primavara k sa auzi sunetul mult dorit) care sa afecteze motocicleta de la usor la iremediabil. 3. Fratilor, lumea vorbeste de STABILIZATOARE de benzina. Din cate am citit, sunt nishte produse nu foarte scumpe, user-friendly (iei flaconu si-l torni in rezervor ) si foarte eficiente, care sunt create in special in acest scop. Faci plinul, torni maclavaisul si o lasi sa doarma. 4. Incep si eu sa dau dreptate unora: cam mult off-topic (si cand ma gandesc k de la mine au plecat multe ). Mai cititi si voi si pe alte forumuri, nu doar Banditmania. P.S.: Long live the Bandit. Maine plec la Bucale la facultate. In premiera cu topcase . Sa ne vedem cu bine (dak ne mai vedem) dak nu la iarna la un vin fiert. Numa' bini!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Banditosule, nu te supara, dar tu lansezi un atac ... fie el si pe jumatate ... si apoi spui nu stii de gluma? Cati bani dai daca demonstrez stiintific ca benzina pierde cel putin din cifra octanica pe parcursul unei perioade de cel putin 3 luni?! Adica...daca zici ca e ineptie, demonsteaz-o. Invers e usor de demonstrat, inclusiv cu Heynes...apropos, nu inteleg care e problema cu manualul Heynes?? Pana acum cel putin pe mine, dar si pe multi alti de aici i-a ajutat foarte mult...e un substrat pe care eu nu-l vad si asta cred ca e din cauza zilei (duminica ) Cat priveste partea cu pornirea lui saptamanala...undeva tu nu vrei sa intelegi ceva, ori citesti printre randuri...omul NU intreaba cum e mai bine sa faca? pornita sau garata? El intreaba ce trebuie sa faca in timpul iernii, adica o gareaza si gata!! Partea cu pornitul este asa cum spui, adevarata, dar el vrea altceva... tu ai posibilitatea s-o pornesti, eu..NU. Salut Macke. Scuza-ma, dar eu nu lansez nici un atac. Nici n-am avut asa ceva ca intentie. Pur si simplu am vrut sa fac o gluma, o ironie ca-ntre prieteni, spun cu mana pe inima. Starea mea cand am scris despre "supermeseriasi sau megamembri" am scris-o asa, din gluma, asa mi-a venit, dar NU din rautate, ci amuzat si dornic de un pic de ironii distractive, ca-ntre prieteni, repet. Si dupa cum stii si tu, nu tot ce scrii exprima exact starea ta ca si cand ai vorbi de fata cu ceilalti. Poti fi "missunderstood", cum spune englezu'. Inteles gresit. Da, recunosc, recitind textul meu, ca e tendentios, citindu-l "la rece", dar am facut greseala atunci cand am scris, ca imediat am si lansat porumbelu' pe net, fara sa recitesc in prealabil textul. Da, ma grabeam la sonda, si i-am dat "Add Reply"... si porumbelu o si zburat. Si uite, ma aflu in ingrata situatie de a fi iscat o mica furtuna in paharul asta al nostru, al banditilor. Mii de scuze. Tuturor ce se simt lezati de interventia mea. Acum doar atat. Despre benzine mai tarziu. Risc sa fiu lung si plictisitor in aceasta scrisoare. Numa bine, acolo, acasa, si mai bucurati-va de motor, daca se mai poate. Mesaj completat Asa, de distractie, sa mai zambiti si voi, putin, va trimit inca odata poza bestiala ce am facut-o cu mobilul dintr-un taxi, in Point Noir, Congo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Una mica de zis : daca ai pilitura pe busonul de la ulei , nu trebuie sa fie neaparat de la ulei.. poate sa fie si de la piesele interne de la motor. busonul ala e magnetic. n-am gasit span in magnetul busonului, ci pe filet, si erau clar de la filet. am patit cam ce-a patit Eliadar, si cred ca la fel o s-o rezolv. Naspa sevraju' a? Eu merg zilnic cu ea, n-am probleme d-astea, dar o sa vina zapada si-atunci pun si eu cheile-n cui. Mesaj completat mda, se pare ca nu prea tine busonu'. nu face picaturi sub mobra, dar nici uscat nu e, adica daca dau cu destu' pe buza ulei ma murdaresc de ulei proaspat. o sa incerc diseara sa-l mai strang putin (cand l-am pus, l-am strans cu frica sa nu treaca prin filet si s-ar putea sa mai mearga). Eliadar, am gasit pe louis ca busonul de bandit e M 14 x 1,25. Din pacate M 15 nu gasesc, urmatorul e M 16 x1,5 si da, e de la BMW. Tu p-asta l-ai folosit? Cam cat te-a costat garnitura aia de la elf. Datul baii jos si pusul la loc le-ai facut tu sau ai fost intr-un service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 n-am gasit span in magnetul busonului, ci pe filet, si erau clar de la filet.am patit cam ce-a patit Eliadar, si cred ca la fel o s-o rezolv. Naspa sevraju' a? Eu merg zilnic cu ea, n-am probleme d-astea, dar o sa vina zapada si-atunci pun si eu cheile-n cui. Mesaj completat mda, se pare ca nu prea tine busonu'. nu face picaturi sub mobra, dar nici uscat nu e, adica daca dau cu destu' pe buza ulei ma murdaresc de ulei proaspat. o sa incerc diseara sa-l mai strang putin (cand l-am pus, l-am strans cu frica sa nu treaca prin filet si s-ar putea sa mai mearga). Eliadar, am gasit pe louis ca busonul de bandit e M 14 x 1,25. Din pacate M 15 nu gasesc, urmatorul e M 16 x1,5 si da, e de la BMW. Tu p-asta l-ai folosit? Cam cat te-a costat garnitura aia de la elf. Datul baii jos si pusul la loc le-ai facut tu sau ai fost intr-un service? nu le-am facut in service. m-a ajutat sau am ajutat un prieten . partea naspa este ca din cate mi-aduc aminte am dat si galeriile jos ca sa scoatem baia de ulei. doar ca va trebui sa gasesti tarod cu dimensiunile alea, e bine sa cauti din timp ca nu toti meseriasii au. partea asta cu noul filet am facut-o la un meserias. parca pe ala de la bmw l-am folosit. nu mai tin bine minte ca au trecut aproape 2 ani de atunci. dar mi-amintesc destul de clar ca era de BMW. iti dai seama ca banditul meu are BUSON DE BMW - simteam eu ca asta i-a mai pus 5-10hp!! - acu daca ma opresc langa un BMW la stop oare ar trebui sa-i zic : salut frate! ) garnitura nu e foarte scumpa... cateva sute de mii. intre 5 si 20 de euro... nu mai stiu exact dar nu a fost o SUMA (am luat mai multe garnituri atunci, inclusiv pe cea de la chiulasa si de capace de motor si toate la un loc au fost vreo 200 RON) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Salut ! Ma bag si eu in grup cu un Bandit de 400 , si cu o intrebare : Are cineva idee daca am cum sa ii pun Hotului un bug spoiler / pinten / cum vreti voi sa ii ziceti ?! Daca da , cam de la ce model s-ar potrivi fara prea mari modificari ? Multam anticipat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Salut ! Ma bag si eu in grup cu un Bandit de 400 , si cu o intrebare : Are cineva idee daca am cum sa ii pun Hotului un bug spoiler / pinten / cum vreti voi sa ii ziceti ?! Daca da , cam de la ce model s-ar potrivi fara prea mari modificari ? Multam anticipat !! Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el. Uite ce am gasit eu http://www.ricambiweiss.de/product_info.ph...tuuc1v4bj2tv011 poate te coafeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 am o curiozitate: cum e cu distributia la motoarele noastre , trebuie schimbata sau cum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el. Uite ce am gasit eu http://www.ricambiweiss.de/product_info.ph...tuuc1v4bj2tv011 poate te coafeaza Mersi , e dragut ! o sa tin minte siteul . Acum am alta problema . Am curatat si uns lantul , apoi am scos-o la o plimbare . Lantul imi mergea frenetic , cand sus , cand jos . Imi smuncea . L-am intins , si acelasi efect . Cred ca trebuie sa ii iau kit de lant nou , nu ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 (editat) Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el. Uite ce am gasit eu http://www.ricambiweiss.de/product_info.ph...tuuc1v4bj2tv011 poate te coafeaza Mersi , e dragut ! o sa tin minte siteul . Acum am alta problema . Am curatat si uns lantul , apoi am scos-o la o plimbare . Lantul imi mergea frenetic , cand sus , cand jos . Imi smuncea . L-am intins , si acelasi efect . Cred ca trebuie sa ii iau kit de lant nou , nu ?! LE : Scuze de postul dublu , netu' prastie ! Editat Octombrie 12, 2010 de B!sh0p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 (editat) Poate s-a uzat neuniform. Vezi sa nu-l intinzi prea tare. Editat Octombrie 12, 2010 de Dan_06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 (editat) Poate s-a uzat neuniform. Vezi sa nu-l intinzi prea tare. L-am intins ca in manual , la 3cm fata de chestia aia de cauciuc de pe partea de jos a basculei . Cand l-am curatat , el arata bine . Ce ma intriga este ca inainte de a-l curata , nu se auzea nimic , acum cand invart de roata , cu motorul pe cricul central , la liber , mi se aude un pacanit , o bataie ceva . Un mecanic ( auto ) a zis ca asa e normal , ca se aude pinonul , dar pana acum nu facea asa . LE : Pe cricul central , am bagat in viteza si am lasat-o sa mearga asa . O sa il filmez maine , sa vedeti cam in ce stil smunceste . Editat Octombrie 12, 2010 de B!sh0p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Mneata. Am dat ieri o tura cu hotul (missed him) pe Meses la un ceai, super lejer. Odata in trafic in oras (si fata si spatele) si o data in curba pe Meses (spatele) m-au lasat cauciucele. Oficial a venit mama toamna/iarna, e prima data din vara incoace cand nu ma asculta gumele, mama lor. Bine ca nu m-am speriat sau mai rau. In oras depaseam o masina de scoala si cand am revenit pe banda, peste linia alba mi-au plecat ambele roti, Melandri e copil pe langa ce drift am bagat. Viteza a fost undeva pe la 45-50, de era mai mica ma imburdam Acuma se merge lejereanu, la admirat copacii, si de aderenta dar si sa nu iti inghete oole. Pt baiatul cu prblema cu lantul, e intins la maxim conform martorilor de pe bascula? Daca da, inseamna ca o fii la sfarsitul vietii. Daca nu, poate o fi luat ceva groapa urata sau o fi fost intins cu roata nealiniata, caz in care iar e la sfarsitul vietii. Eu am patit cu un lant faza ca il intindeam perfect, dupa ce invarteam roata cu motorul pe cric, avea joc de 4-5 cm. Era si lantul uzat tare pe o portiune, si pinionul din fata cu dintii curbati de uzura. Si in mers, facea la fel ca al tau, huruia groaznic si se auzea bataie urata in fata undeva, am mers pana la Cluj cu el asa (incepator, de) pt ca un mare BOU cica mecanic moto, mi-a zis ca e dus rulmentul conic din ambreiaj, cand colo era uzat kitul de lant. Bafta si grija la evribadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan2525 Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 sal ,am nevoie de putin ajutor spuneti-mi si mie care sunt dimensiunile standard pentru lant si pinioane la gsf 650/s 2008 merci trebuie sa-l schimb si nu stiu ce sa comand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 KETTENSATZ GSF650N/S 07- 118/15/48 SUZUKI GSF 650 BAND. Insa pt linistea ta, numara ca nu e asa dificil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Nu trebuie sa numere,confirm cele spuse dupa ce m-am uitat in user-manual. Sa mai adaug ca e de 525 si marca RK daca vrei ca originalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan2525 Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 KETTENSATZ GSF650N/S 07- 118/15/48 SUZUKI GSF 650 BAND. Insa pt linistea ta, numara ca nu e asa dificil. merci,verificat corect acum........did sau regina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.