MotoRocker Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 la mine busonul ala e dintr un plastic ciudat si rezistent ca sa nu strici filetul gaurii (cred)sigur nu e stricat filetul busonului? misto! la mine e din otel, si sigur nu-i stricat la buson ca ar fi fost bine bateria in casa, rezervorul plin ca sa nu rugineasca, lant uns si cam atat. e de-ajuns! n-o porni pana la primavara, chiar n-are rost sa-ti umplii mobra de aburi practic degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu_sima Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 ] Salut Claudiu. Da, cam asa ceva cu oloiu' in cilindrii... unii spun ca e bine, altii nu. In manualul de intretinere original e scrisa procedura cu uleiul in cilindrii: scoti bujiile si injectezi cu seringa (fara ac) cate 20 ml in fiecare cilindru. Apoi bagi in viteza si invarti de cateva ori sa unga peretii cursei volumului de ardere. Ca cica protejeaza impotriva ruginei datorate condensului din aerul UMED ce poate ca a ramas din ultima aspiratie sau vine pe esapament daca-s deschise supapele de evacuare... bla bla bla... ai inteles ceva?? ... Se spune ca E RECOMANDAT in zonele cu umiditate mare 90 spre 100%. Aceasta umiditate nu e valabila pentru Romanica noastra draga si scumpa. Doar daca o tii pe Suzi undeva intr-o pivnita umeda din Londra, sau intr-o mlastina din Vietnam, sau in jungla din Africa ecuatoriala sau Amazonia, in sezonul ploios, acolo unde umezeala e de 100%. Da, acolo injectezi oloi in cilindrii. Eu unul nu recomand injectia cu ulei in capul pistoanelor. Numa bine si tie. Mesaj completat Era sa uit: Bateria poti s-o duci in casa, nici o problema, dar iti spun eu cum fac: O pornesc saptamanal. O tin 10 minute FIX in ralanti, apoi inainte sa o opresc ii dau trei blane. Atat. Si faza cu rezervorul plin e adev Bateria n-am decuplat-o inca niciodata si n-am avut (inca) probleme cu ea. Banditoasa mea e din 2008, e inca proaspata... am timp sa inceapa si la mine problemele. Treaba cu rezervorul plin e buna, si eu fac la fel. Dar ATENTIE! Avem niste prieteni SUPERMESERIASI banditi si banditosi, mesteri, experti, supermembrii, megamembrii, care o tin cu o faza: cum ca benzina se degradeaza, isi schimba proprietatile si fwt motoru', ca se depun nu stiu ce chestii pe fundul rezervorului si infunda injectoarele, jicloarele, etc, mai sa fie!!!, ...si o tin tare baietii astia cu povata cum ca rezervoru trebe sa fie gol. Eu nu sunt de acord. Eu sunt pentru rezervor plin la iernat. Ca si chestie, asa, va povestesc o faza: in nord-estul Libiei, in desert, la Tobruk, mi se pare, s-au gasit niste canistre si butoaie cu benzina din al doilea razboi mondial, apartinand armatei germane, combustibil pentru tancuri (aveau si tancuri cu motor Otto, nu numa' Diesel). A fost o batalie pe-acolo. SI BENZINA AIA (din 1942) N-AVEA NIMIC. Au bagat-o la masini si voie buna, hai la plimbareee. Deci de aproape saptezeci de ani... No further comments. Salut, Merci pt info, Din pacate nu o sa pot sa o pornesc odata la o saptamana doua, pentru ca acolo unde o las ramane pe parcursul ierni si eu nu o sa fiu langa ea sa ii dau din la cheie din cand in cand, Oricum ma gandeam sa ii las rezervorul plin sa o pun pe cricul ei si sa ii scot bateria pe timpul ierni. cu toate ca bateria e nou nouta nu are mai mult de 4 luni decand am puso pe ea deci ma gandesc ca as putea sa o las pe bestie. La mine Banditul e mai vechi pt ca sunt incepator si am zis ca pt inceput sa iau unu mai vechi sa vad cum e si dupa sa trec la unu mai nou pe injectie. Acum ramane de vazut pana o sa decid ca nu mai sunt incepator ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Pai daca rezervorul este gol, nu mai ai cum sa o pornesti la 2 saptamani Salve, Banditrider. Scuze, dar n_ai citit cu atentie textul meu. Eu vorbeam despre (si fac lobby pentru asta) rezervor plin in perioada de iarna. Numa' bine si mai bucurati-va de vreme buna, daca este, acolo, acasuca. Eu iar umblu prin Africa ecuatoriala, in cautare de zacaminte de petrol. Mai exact in niste mangrove la Atlantic, in Gabon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 (editat) Dar ATENTIE! Avem niste prieteni SUPERMESERIASI banditi si banditosi, mesteri, experti, supermembrii, megamembrii, care o tin cu o faza: cum ca benzina se degradeaza, isi schimba proprietatile si fwt motoru', ca se depun nu stiu ce chestii pe fundul rezervorului si infunda injectoarele, jicloarele, etc, mai sa fie!!! eee Banditosule, da' vad ca te rod tare niste chestiuni de faci asa niste apropouri subtile. pina vii cu o explicatie pentru faptul ca o motocicleta care nu a fost pornita timp de 4 luni porneste fenomenal de greu, in schimb daca e pornita frecvent nu e nici o problema declar postul tau nul. ca sa nu mai spunem de faza cu tinutul la ralanti 10 minute dupa care ii dai blana, si mai ai tupeul sa pretinzi ca demontezi mituri (vezi mai sus). chestia aia iti descarca bateria mai mult decit ti-o incarca. ca fapt divers, o baterie in stare mai mult proasta decit buna a putut sa-mi porneasca motorul dupa ce a stat din noiembrie pina-n martie in garaj neincalzit, timp in care n-am porniti motorul nici macar o data. in plus, puterea alternatorului la Kult e maxima la 4000 de ture, nu la blana ca na, e logic sa ti-o furnizeze la o turatie omeneasca, nu la red line. asa ca blana aia nu foloseste la ceva decit in capul tau. si treaba asta n-o spun pt. ca ma cred "SUPERMESERIAS bandit si banditos, mester, expert, supermembru, megamembru" ci pt. ca pur si simplu am citit manualul. si na, daca tot nu te-ai abtinut sa ne arati ce-ai invatat tu la cursurile de ironie si sarcasm, atasez pagina din manualul Haynes unde scrie despre storage. e drept, nu recomanda golirea rezervorului dar recomanda golirea carburatoarelor si adaugarea de stabilizator. Cilti de instalator din anii 1950, zici? Zi mersi ca n-o pus teflon, sa se topeasca pe-acolo....Asa-i cu second-handurile, au avantaje, dar si dezavantaje ... surprize, surprize... banuiesc ca si asta e un fel de umor, adica cred ca stii ca temperatura mare de topire (300 si ceva) e unul din parametrii care-l recomanda in aplicatiile de genul asta. alte sfaturi? ieri am fost pina la tara si-am schimbat rulmentii de la jug. totul a mers fara probleme. pont: daca vreti sa faceti singuri treaba va trebuie o scula care ori sa aiba o buza care sa agate ghidul inferior, ori sa fie putin curbata la capat din acelasi motiv. rulmentul inferior are diametru mai mare decit cel superior si din cauza asta teava cadrului se largeste putin in partea de jos cit sa poata fi agata buza. doar ca datorita unghiului permis de teava cadrului o simpla surubelnita nu ajunge acolo. cei cu Pop pot sa foloseasca axul de la roata fata care are o buza fix cit trebuie eu asta am folosit. si inca ceva: recomand folosirea unui ciocan de macar 800g-1kg, efortul e mult mai mic iar cind il bateti pe cel nou inapoi o sa fiti mai siguri ca a intrat cit trebuie. ghidul inferior il bateti cu ghidul vechi (pentru ca trebuie sa intre cam 4 milimetri in teava cadrului) iar cel vechi cu o bucata de MDF sau ceva similar. oricum, cred ca e clar ca nu e voie sa dai direct cu ciocanul in ghid. se mai recomanda folosirea de vaselina cit mai buna, exista vaselina speciala pentru rulmenti si unele rezistente la apa. la mine citeva role erau ruginite, asta e semn clar ca acolo nu mai era deloc vaselina si se rodea metal pe metal. procedura de reglare conform manualului Suzuki e cam asa. se stringe piulita de reglare la 45 Nm, se misca ghidonul stinga-dreapta de citeva ori ca sa se aseze rolele, dupa care se desface piulita un sfert pina la jumatate de tura. dupa care se stringe si piulita superioara, cea cromata. e important, ca si aia apasa putin pe rulment, cine si-a reparat singur bicicleta stie ce zic (vezi conurile de la rulmentii rotilor) se ridica roata din fata-n aer si se verifica cu un cintar cu arc ca la capatul ghidonului forta necesara sa-l miste e 200-500 grame. daca nu, reglezi din nou. banuiesc ca e important sa fie si perfect verticala motocicleta, altfel greutatea ansamblului exercita si ea o forta asupra ghidonului. na, acuma banuiesc ca maxim 1% din cei care fac reparatia asta respecta procedura, numai sa faci o scula pentru piulita de ajustare care sa poata fi atasata la cheia dinamometrica e ceva bataie de cap... dar ca idee, sa vedeti la ce fel de detalii ne spun cei de la Suzuki sa fim atenti. Editat Octombrie 10, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 iese careva la o plimbare mica mica prin bucale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 eee Banditosule, da' vad ca te rod tare niste chestiuni de faci asa niste apropouri subtile.pina vii cu o explicatie pentru faptul ca o motocicleta care nu a fost pornita timp de 4 luni porneste fenomenal de greu, in schimb daca e pornita frecvent nu e nici o problema declar postul tau nul. ca sa nu mai spunem de faza cu tinutul la ralanti 10 minute dupa care ii dai blana, si mai ai tupeul sa pretinzi ca demontezi mituri (vezi mai sus). chestia aia iti descarca bateria mai mult decit ti-o incarca. ca fapt divers, o baterie in stare mai mult proasta decit buna a putut sa-mi porneasca motorul dupa ce a stat din noiembrie pina-n martie in garaj neincalzit, timp in care n-am porniti motorul nici macar o data. in plus, puterea alternatorului la Kult e maxima la 4000 de ture, nu la blana ca na, e logic sa ti-o furnizeze la o turatie omeneasca, nu la red line. asa ca blana aia nu foloseste la ceva decit in capul tau. si treaba asta n-o spun pt. ca ma cred "SUPERMESERIAS bandit si banditos, mester, expert, supermembru, megamembru" ci pt. ca pur si simplu am citit manualul. si na, daca tot nu te-ai abtinut sa ne arati ce-ai invatat tu la cursurile de ironie si sarcasm, atasez pagina din manualul Haynes unde scrie despre storage. e drept, nu recomanda golirea rezervorului dar recomanda golirea carburatoarelor si adaugarea de stabilizator. banuiesc ca si asta e un fel de umor, adica cred ca stii ca temperatura mare de topire (300 si ceva) e unul din parametrii care-l recomanda in aplicatiile de genul asta. alte sfaturi? Mai Caline, tu chiar nu stii de gluma? Chiar totul se rezuma la documentare si la expuneri de plaje de functionare, de parametri,si de limite etc...? Si daca teflonul cu pricina e "Made in China". Mai garantezi cele trisute si ceva de °C??? Si pornirea saptamanala a motorului, iarna, e mai important pentru motor in sine, nu in primul rand pentru baterie. Circulatia, omogenizarea uleiului, precum circulatia carburantului in carburatoare E MULT MAI IMPORTANTA decat o baterie... sa incarcarea ei. Cu privire la "blana" de care pomenesc: eu, cu mintea mea limitata de taran prost din provincie, cred ca foloseste la PURJARE de chestii acolo, debite de fluide (benzina si aer), etc, prin carburatoare, sau ma rog, injectoare... Mai Caline, tu chiar ai raspuns si contre la toate? Nu poti vedea viata un pic mai lejer, mai relaxat? "si mai ai tupeul sa pretinzi ca demontezi mituri (vezi mai sus)." - ce vrei sa spui cu ineptia asta... oare nu iezista prezumtie de nevinovatie? Inca o intrebare, domnule expert: Ce e ala "Manualul Haynes", asaaa doar, sa nu mor prost... Cu respect, domnule Calin, al dumneavoastra, Otto Weber din Targu Mures. PS: Otto = ca pe tipul de motor pe care-l calaresc Weber = un sistem de carburatie, apoi devenit carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Banditosule, nu te supara, dar tu lansezi un atac ... fie el si pe jumatate ... si apoi spui nu stii de gluma? Cati bani dai daca demonstrez stiintific ca benzina pierde cel putin din cifra octanica pe parcursul unei perioade de cel putin 3 luni?! Adica...daca zici ca e ineptie, demonsteaz-o. Invers e usor de demonstrat, inclusiv cu Heynes...apropos, nu inteleg care e problema cu manualul Heynes?? Pana acum cel putin pe mine, dar si pe multi alti de aici i-a ajutat foarte mult...e un substrat pe care eu nu-l vad si asta cred ca e din cauza zilei (duminica ) Cat priveste partea cu pornirea lui saptamanala...undeva tu nu vrei sa intelegi ceva, ori citesti printre randuri...omul NU intreaba cum e mai bine sa faca? pornita sau garata? El intreaba ce trebuie sa faca in timpul iernii, adica o gareaza si gata!! Partea cu pornitul este asa cum spui, adevarata, dar el vrea altceva... tu ai posibilitatea s-o pornesti, eu..NU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Cineva a dat o comanda pentru 2 x oglinzi originale, ca noi, de bandit carenat din 00-04 si m-a lasat cu ochii in soare. Le declar nule )) si le pun la vanzare ca sa recuperez macar o parte din bani. Detalii pe PM, daca este cineva interesat. Scuzati de deranj M-a contactat cineva pentru oglinda stanga. Daca se gaseste cineva interesat si pentru oglinda dreapta, o sa le vand separat, daca nu nu prea as vrea sa le desperechez ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Ph 11 UDE - B6 naked negru: Salut, nu ti-e frig? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Frigu a trebuit sa astepte.. de o saptamana nu mai m-am urcat pe el. Prima zi relaxata dintr-o saptamana de caca(t). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 eu am stiut din prima ca un motor luat sh trebuie sa aiba si bube. de aia mi-e si greu sa-l vand. dupa ce l-am reparat 2 ani de zile si am ajuns sa-l cunosc si sa stiu ca ma pot baza pe el, sa-l dau ca sa iau alt sh pe care sa-l repar... nu mai vreau. pe de alta parte am vrut bandit ca e un motor produs in serie mare, se gasesc piese usor si s-a dovedit foarte rezistent in timp. este simplu si usor de intretinut. acum gandindu-ma ca sunt incepator si ca merg cu motorul la servici in fiecare zi, banditul asta deja si-a scos banii, si daca il dau pe 500 euro deja castig ca am dat 1100 euro pe el si am mers cu el 2 ani. cu reparatii si imbunatatiri de maxim 500 euro. am facut 20.000 de km pana acum. (mi-e atat de drag de batranelul meu de bandit ca i-am luat acum husa de rezervor nou nouta bagster... ziceti si voi daca am toate mintile in cap!!!???) acum ziceti si voi daca iau un bandit, sau orice motor nou nout si merg cu el 2 ani si nu-i fac nimic, pierd lejer cam 3000 de euro din banii care i-am dat (+ un pret mai piperat la revizii ca deh.. e noua) deci s-ar zice ca am am facut o afacere buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 (editat) Frigu a trebuit sa astepte.. de o saptamana nu mai m-am urcat pe el. Prima zi relaxata dintr-o saptamana de caca(t). ce frig frate , am facut azi 130 km mi am dat cagula jos ca imi era cald ziua , pe seara s a lasat frig nici eu nu am mai mers pe moto de o saptamana , tare bine e uiti de tot si simti placere Editat Octombrie 10, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Una mica de zis : daca ai pilitura pe busonul de la ulei , nu trebuie sa fie neaparat de la ulei.. poate sa fie si de la piesele interne de la motor. busonul ala e magnetic. Mesaj completat Una mica de zis : daca ai pilitura pe busonul de la ulei , nu trebuie sa fie neaparat de la buson .. poate sa fie si de la piesele interne de la motor. busonul ala e magnetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 eu am stiut din prima ca un motor luat sh trebuie sa aiba si bube. de aia mi-e si greu sa-l vand. dupa ce l-am reparat 2 ani de zile si am ajuns sa-l cunosc si sa stiu ca ma pot baza pe el, sa-l dau ca sa iau alt sh pe care sa-l repar... nu mai vreau. pe de alta parte am vrut bandit ca e un motor produs in serie mare, se gasesc piese usor si s-a dovedit foarte rezistent in timp. este simplu si usor de intretinut. acum gandindu-ma ca sunt incepator si ca merg cu motorul la servici in fiecare zi, banditul asta deja si-a scos banii, si daca il dau pe 500 euro deja castig ca am dat 1100 euro pe el si am mers cu el 2 ani. cu reparatii si imbunatatiri de maxim 500 euro. am facut 20.000 de km pana acum. (mi-e atat de drag de batranelul meu de bandit ca i-am luat acum husa de rezervor nou nouta bagster... ziceti si voi daca am toate mintile in cap!!!???) acum ziceti si voi daca iau un bandit, sau orice motor nou nout si merg cu el 2 ani si nu-i fac nimic, pierd lejer cam 3000 de euro din banii care i-am dat (+ un pret mai piperat la revizii ca deh.. e noua) deci s-ar zice ca am am facut o afacere buna poti sa il iei pe al meu la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Salve, Banditrider. Scuze, dar n_ai citit cu atentie textul meu. Eu vorbeam despre (si fac lobby pentru asta) rezervor plin in perioada de iarna. Ba da, l-am citit destul de atent Era vorba de prietenii tai care spuneau ca nu e bine sa tii benzina in rezervor.. La asta ma refeream.. Hmmm...sau poate ca ei nu pornesc mobrele pe timpul iernii deloc @Gabi- nu puteai sa dai un telefon ca iesi la plimbare ? Eu nu prea am stat azi la pc si nu am apucat sa intru pe forum.. In alta ordine de idei..am azi iesit la o tura scurta prin cartier..I-am zis prietenei, sa vedem ce face Suza(sa-i dau o cheie), dar cand am vazut-o, nu am putut sa ma abtin sa nu dau si o tura.. Deci ma unge pe suflet toba asta, cand urca in turatii, parca am orgasm ) M-a intrebat si un nene la semafor, de anul banditului M-a surprins ca stia ca e bandit, pt. ca eu nu am stikere cu bandit pe codita.. @CalinD- Frate, gandesti prea mult..ia o pauza ceva, du-te la un masaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Wow, wow, wow, hold your horses mates! Parerile sunt destul de impartite. 1. Este destul de complicat sa golesti rezervorul complet, si carburatoarele (cu tot ceea ce presupune asta: jicloare, camera de nivel...x4) si sa speli rezervorul k sa nu rugineasca si sa astupi adimisia si evacuarea k sa asiuri k n-ai muncit degeaba. Si consuma si mult timp, energie si efort. VARIANTA ASTA PICA! 2. Este la fel de adevarat k benzina (exemplul cu canistrele din WW2 nu e bun din 2 motive: era benzina poate nemteasca sau de unde era ea, si in mometul in care o torni dintr-un container in rezervor, depunerile raman in container si benzina e chiar curata). Inclusiv si apa sfintinta cloceste dupa un timp (in ciuda legendelor). Benzina ROMANEASCA (da...am io ceva cu ea: poate k am curatat prea multe carburatoare comuniste de la benzina proasta si stiu despre ce vorbesc) dupa o perioada de zacut in rezervor si in niste orificii prin care abia trece firul de par POATE !!!!!!! lasa nishte depuneri de la fine (care sa se curete de la sine) la nesimtite (si sa te chinui sa-ti sara capacele si sa omori si bateria in primavara k sa auzi sunetul mult dorit) care sa afecteze motocicleta de la usor la iremediabil. 3. Fratilor, lumea vorbeste de STABILIZATOARE de benzina. Din cate am citit, sunt nishte produse nu foarte scumpe, user-friendly (iei flaconu si-l torni in rezervor ) si foarte eficiente, care sunt create in special in acest scop. Faci plinul, torni maclavaisul si o lasi sa doarma. 4. Incep si eu sa dau dreptate unora: cam mult off-topic (si cand ma gandesc k de la mine au plecat multe ). Mai cititi si voi si pe alte forumuri, nu doar Banditmania. P.S.: Long live the Bandit. Maine plec la Bucale la facultate. In premiera cu topcase . Sa ne vedem cu bine (dak ne mai vedem) dak nu la iarna la un vin fiert. Numa' bini!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Banditosule, nu te supara, dar tu lansezi un atac ... fie el si pe jumatate ... si apoi spui nu stii de gluma? Cati bani dai daca demonstrez stiintific ca benzina pierde cel putin din cifra octanica pe parcursul unei perioade de cel putin 3 luni?! Adica...daca zici ca e ineptie, demonsteaz-o. Invers e usor de demonstrat, inclusiv cu Heynes...apropos, nu inteleg care e problema cu manualul Heynes?? Pana acum cel putin pe mine, dar si pe multi alti de aici i-a ajutat foarte mult...e un substrat pe care eu nu-l vad si asta cred ca e din cauza zilei (duminica ) Cat priveste partea cu pornirea lui saptamanala...undeva tu nu vrei sa intelegi ceva, ori citesti printre randuri...omul NU intreaba cum e mai bine sa faca? pornita sau garata? El intreaba ce trebuie sa faca in timpul iernii, adica o gareaza si gata!! Partea cu pornitul este asa cum spui, adevarata, dar el vrea altceva... tu ai posibilitatea s-o pornesti, eu..NU. Salut Macke. Scuza-ma, dar eu nu lansez nici un atac. Nici n-am avut asa ceva ca intentie. Pur si simplu am vrut sa fac o gluma, o ironie ca-ntre prieteni, spun cu mana pe inima. Starea mea cand am scris despre "supermeseriasi sau megamembri" am scris-o asa, din gluma, asa mi-a venit, dar NU din rautate, ci amuzat si dornic de un pic de ironii distractive, ca-ntre prieteni, repet. Si dupa cum stii si tu, nu tot ce scrii exprima exact starea ta ca si cand ai vorbi de fata cu ceilalti. Poti fi "missunderstood", cum spune englezu'. Inteles gresit. Da, recunosc, recitind textul meu, ca e tendentios, citindu-l "la rece", dar am facut greseala atunci cand am scris, ca imediat am si lansat porumbelu' pe net, fara sa recitesc in prealabil textul. Da, ma grabeam la sonda, si i-am dat "Add Reply"... si porumbelu o si zburat. Si uite, ma aflu in ingrata situatie de a fi iscat o mica furtuna in paharul asta al nostru, al banditilor. Mii de scuze. Tuturor ce se simt lezati de interventia mea. Acum doar atat. Despre benzine mai tarziu. Risc sa fiu lung si plictisitor in aceasta scrisoare. Numa bine, acolo, acasa, si mai bucurati-va de motor, daca se mai poate. Mesaj completat Asa, de distractie, sa mai zambiti si voi, putin, va trimit inca odata poza bestiala ce am facut-o cu mobilul dintr-un taxi, in Point Noir, Congo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Una mica de zis : daca ai pilitura pe busonul de la ulei , nu trebuie sa fie neaparat de la ulei.. poate sa fie si de la piesele interne de la motor. busonul ala e magnetic. n-am gasit span in magnetul busonului, ci pe filet, si erau clar de la filet. am patit cam ce-a patit Eliadar, si cred ca la fel o s-o rezolv. Naspa sevraju' a? Eu merg zilnic cu ea, n-am probleme d-astea, dar o sa vina zapada si-atunci pun si eu cheile-n cui. Mesaj completat mda, se pare ca nu prea tine busonu'. nu face picaturi sub mobra, dar nici uscat nu e, adica daca dau cu destu' pe buza ulei ma murdaresc de ulei proaspat. o sa incerc diseara sa-l mai strang putin (cand l-am pus, l-am strans cu frica sa nu treaca prin filet si s-ar putea sa mai mearga). Eliadar, am gasit pe louis ca busonul de bandit e M 14 x 1,25. Din pacate M 15 nu gasesc, urmatorul e M 16 x1,5 si da, e de la BMW. Tu p-asta l-ai folosit? Cam cat te-a costat garnitura aia de la elf. Datul baii jos si pusul la loc le-ai facut tu sau ai fost intr-un service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 n-am gasit span in magnetul busonului, ci pe filet, si erau clar de la filet.am patit cam ce-a patit Eliadar, si cred ca la fel o s-o rezolv. Naspa sevraju' a? Eu merg zilnic cu ea, n-am probleme d-astea, dar o sa vina zapada si-atunci pun si eu cheile-n cui. Mesaj completat mda, se pare ca nu prea tine busonu'. nu face picaturi sub mobra, dar nici uscat nu e, adica daca dau cu destu' pe buza ulei ma murdaresc de ulei proaspat. o sa incerc diseara sa-l mai strang putin (cand l-am pus, l-am strans cu frica sa nu treaca prin filet si s-ar putea sa mai mearga). Eliadar, am gasit pe louis ca busonul de bandit e M 14 x 1,25. Din pacate M 15 nu gasesc, urmatorul e M 16 x1,5 si da, e de la BMW. Tu p-asta l-ai folosit? Cam cat te-a costat garnitura aia de la elf. Datul baii jos si pusul la loc le-ai facut tu sau ai fost intr-un service? nu le-am facut in service. m-a ajutat sau am ajutat un prieten . partea naspa este ca din cate mi-aduc aminte am dat si galeriile jos ca sa scoatem baia de ulei. doar ca va trebui sa gasesti tarod cu dimensiunile alea, e bine sa cauti din timp ca nu toti meseriasii au. partea asta cu noul filet am facut-o la un meserias. parca pe ala de la bmw l-am folosit. nu mai tin bine minte ca au trecut aproape 2 ani de atunci. dar mi-amintesc destul de clar ca era de BMW. iti dai seama ca banditul meu are BUSON DE BMW - simteam eu ca asta i-a mai pus 5-10hp!! - acu daca ma opresc langa un BMW la stop oare ar trebui sa-i zic : salut frate! ) garnitura nu e foarte scumpa... cateva sute de mii. intre 5 si 20 de euro... nu mai stiu exact dar nu a fost o SUMA (am luat mai multe garnituri atunci, inclusiv pe cea de la chiulasa si de capace de motor si toate la un loc au fost vreo 200 RON) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Salut ! Ma bag si eu in grup cu un Bandit de 400 , si cu o intrebare : Are cineva idee daca am cum sa ii pun Hotului un bug spoiler / pinten / cum vreti voi sa ii ziceti ?! Daca da , cam de la ce model s-ar potrivi fara prea mari modificari ? Multam anticipat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Salut ! Ma bag si eu in grup cu un Bandit de 400 , si cu o intrebare : Are cineva idee daca am cum sa ii pun Hotului un bug spoiler / pinten / cum vreti voi sa ii ziceti ?! Daca da , cam de la ce model s-ar potrivi fara prea mari modificari ? Multam anticipat !! Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el. Uite ce am gasit eu http://www.ricambiweiss.de/product_info.ph...tuuc1v4bj2tv011 poate te coafeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 am o curiozitate: cum e cu distributia la motoarele noastre , trebuie schimbata sau cum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el. Uite ce am gasit eu http://www.ricambiweiss.de/product_info.ph...tuuc1v4bj2tv011 poate te coafeaza Mersi , e dragut ! o sa tin minte siteul . Acum am alta problema . Am curatat si uns lantul , apoi am scos-o la o plimbare . Lantul imi mergea frenetic , cand sus , cand jos . Imi smuncea . L-am intins , si acelasi efect . Cred ca trebuie sa ii iau kit de lant nou , nu ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 (editat) Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el. Uite ce am gasit eu http://www.ricambiweiss.de/product_info.ph...tuuc1v4bj2tv011 poate te coafeaza Mersi , e dragut ! o sa tin minte siteul . Acum am alta problema . Am curatat si uns lantul , apoi am scos-o la o plimbare . Lantul imi mergea frenetic , cand sus , cand jos . Imi smuncea . L-am intins , si acelasi efect . Cred ca trebuie sa ii iau kit de lant nou , nu ?! LE : Scuze de postul dublu , netu' prastie ! Editat Octombrie 12, 2010 de B!sh0p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 (editat) Poate s-a uzat neuniform. Vezi sa nu-l intinzi prea tare. Editat Octombrie 12, 2010 de Dan_06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.