Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Salut,ma primiti an club? am rusit sa fac rost de bani si am cumparat banditul de pe bike shop,1250 k7 abs,este scapat pe stinga, cred ca an mers .Astazi de dimineata l-am pus pe remorca si l-am adus acasa,am dat si o tura e bestial ,cuplu cu tona ,frane bune,in mers nu se simte greutatea .Este alb sidefat si al prinde foarte bine.Ce sa mai spun ,anca sunt coplesit de emotii si de bucurie. cu stima si asfalt uscat!

Mesaj completat

post-60140-1289499596_thumb.jpgpoze

Mesaj completat

post-60140-1289499902_thumb.jpg

n-are nimic daca e scapat, e plina tara de motoare "intacte" cu compresia 7. ai mai avut ceva inainte?

 

Vezi sa nu te iei dupa toti "meseriasii" sau "maestri" de colt de bloc sa-ti iei de 1200 ca nu o sa se potriveasca...

Bafta

ma coclitule, chiar mai traiesti? pe bune, intri pe forum doar dupa ce te faci manga si scrii numai lucruri pe care nici tu nu le intelegi a doua zi. mars la gay bar, ca ultima data faceai marturisiri ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

;) uite ca fac o marturisire...abia astept sa te vad sa pun maciuca pe tine bai caline si nu o sa fie numai aia ...vai de tacalia ta va fi...ma ia de freaca si tu ceva ca vad ca numai tastele le freci...(copy paste ...moga)

Uite ca ai timp sa te antrenezi iarna asta sa nu -ti-o dau la bot din prima...(si la propriu si la figurat) si pe 2 roti si pe 4 labe(ale tale)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mai avut nici o motocicleta, dar am mers pe mai multe adica pe:yamaha diversion,honda cbf,honda cbr1100 xx si acum foarte multi ani pe minimobra si mobra.Experienta pe motocicleta nu pot spune ca am prea multa,cu x9 am cam 9 000km iar pe motocicleta cam 2 000 dar în trafic ca sofer am peste 300 000 ,detin carnet din 92 .Bănuiesc ca multi vor spune că sunt sarit de pe fix dar vă rog să mă credreți ca am încercat sa-mi iau una de 600 si nu am putut ,cineva pe forum spunea ca o alegi cu sufletul si a avut dreptate.Am citit tot ce începea cu "" ce moto sa-mi iau"" ,am văzut 15 motociclete si nu am putut să mă hotărăsc .Sunt constient ca este cu mult peste experienta mea ,dar cred ca încet încet ne vom întelege bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mai avut nici o motocicleta, dar am mers pe mai multe adica pe:yamaha diversion,honda cbf,honda cbr1100 xx si acum foarte multi ani pe minimobra si mobra.Experienta pe motocicleta nu pot spune ca am prea multa,cu x9 am cam 9 000km iar pe motocicleta cam 2 000 dar în trafic ca sofer am peste 300 000 ,detin carnet din 92 .Bănuiesc ca multi vor spune că sunt sarit de pe fix dar vă rog să mă credre?i ca am încercat sa-mi iau una de 600 si nu am putut ,cineva pe forum spunea ca o alegi cu sufletul si a avut dreptate.Am citit tot ce începea cu "" ce moto sa-mi iau"" ,am văzut 15 motociclete si nu am putut să mă hotărăsc .Sunt constient ca este cu mult peste experienta mea ,dar cred ca încet încet ne vom întelege bine.

Felicitari de achizitie si sa ai parte de drumuri frumoase fara suv-uri si gealati.

Ca si curiozitate personala, e vorba de motorul pus la 3500 de euro pe net?.

Sa il stapanesti sanatos, daca ai grija de el si mergi omeneste nu o sa ai emotii. Ai grija doar ca uneori se cere singur sa il curentezi ;)

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

copy paste ...moga

lol lol lol

i rest my case.

 

Nu am mai avut nici o motocicleta, dar am mers pe mai multe adica pe:yamaha diversion,honda cbf,honda cbr1100 xx si acum foarte multi ani pe minimobra si mobra.Experienta pe motocicleta nu pot spune ca am prea multa,cu x9 am cam 9 000km iar pe motocicleta cam 2 000 dar în trafic ca sofer am peste 300 000 ,detin carnet din 92 .Bănuiesc ca multi vor spune că sunt sarit de pe fix dar vă rog să mă credreți ca am încercat sa-mi iau una de 600 si nu am putut ,cineva pe forum spunea ca o alegi cu sufletul si a avut dreptate.Am citit tot ce începea cu "" ce moto sa-mi iau"" ,am văzut 15 motociclete si nu am putut să mă hotărăsc .Sunt constient ca este cu mult peste experienta mea ,dar cred ca încet încet ne vom întelege bine.

eu sint convins ca motorul ala se poate conduce fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma salveaza si pe mine cu un cablu de ambreiaj pentru talharu' meu ? Bandit 400 1995 . Multam !!

Mesaj completat

Intrebare : Se potriveste cablul de la B6 la B4 ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari de achizitie si sa ai parte de drumuri frumoase fara suv-uri si gealati.

Ca si curiozitate personala, e vorba de motorul pus la 3500 de euro pe net?.

Sa il stapanesti sanatos, daca ai grija de el si mergi omeneste nu o sa ai emotii. Ai grija doar ca uneori se cere singur sa il curentezi ;)

Da aia este.3200 pret final.Mersi de urari.

Mesaj completat

Va multumesc la toti pentru urari si sper ca la vara sa ne vedem pe undeva.Îmi cer scuze pentru ortografia din primul post.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine zicea ca are wind shield de pe kronau-moto ?

Mai exact modelul asta: http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/492

Eram curios de sistemul de prindere..Se face prinderea pe ghidon, sau pe suportul farului ?

 

De azi am inceput sa merg cu muzica in casti pe moto, destul de relaxant..Mai naspa e cand scoti casca ;)

Si ca tot am adus vorba de muzica pe motor, sa vedeti fratilor ce au unii scuterieri in portbagajul ala de sub sa, statii cu boxe si tot tacamul, de te crucesti..Cand mergeam cu Dacia 1310, ma acopereau unii cu muzica ;)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine zicea ca are wind shield de pe kronau-moto ?

Mai exact modelul asta: http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/492

Eram curios de sistemul de prindere..Se face prinderea pe ghidon, sau pe suportul farului ?

 

De azi am inceput sa merg cu muzica in casti pe moto, destul de relaxant..Mai naspa e cand scoti casca :goodposting:

Si ca tot am adus vorba de muzica pe motor, sa vedeti fratilor ce au unii scuterieri in portbagajul ala de sub sa, statii cu boxe si tot tacamul, de te crucesti..Cand mergeam cu Dacia 1310, ma acopereau unii cu muzica :blink:))

si eu merg foarte rar cu muzica in urechi..

tu ai la numar srk ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te am vazut azi pe la piata presei libere :blink:

eu eram cu masina

 

Da, am fost la niste cursuri..de cateva zile, trec cam zilnic pe acolo..

E a doua oara cand treci pe langa mine si nu dai un semn :goodposting:)

 

Later Edit:

Iar am scris dublu post..sper ca nu e de la mine..dar nu pot nici sa sterg

Editat de Banditrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am fost la niste cursuri..de cateva zile, trec cam zilnic pe acolo..

E a doua oara cand treci pe langa mine si nu dai un semn :goodposting:)

 

Later Edit:

Iar am scris dublu post..sper ca nu e de la mine..dar nu pot nici sa sterg

chiar nu aveam cum, poate decat sa dau peste tine :blink:)

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Halo

Am dat azi o tura scurta in imprejurimi. A fost brici.

Ca la sfarsit de sezon, s-au strans azi pe Meses undeva la 40 de motoare, din Salaj, Cluj, Satu Mare, Ungaria...............ca-n vremurile bune. De la ultimele modele de motoare sport, la Golwing-ul cu atas al unui prieten :goodposting: , de la B4 la B12,5, tot tacmaul.

Faza cu castile in urechi am incercat-o si eu la un drum de Cluj pe cancer de frig luna trecuta. Ce sa zic, a fost ok, insa nu m-am simtit prea comod deoarece deformeaza realitatea, adica uiti de trafic si de viteza, m-am trezitc a aveam 140 in localitate. E ok dar tre sa fii atent, pe langa ca nu auzi, te mai fura si muzica sau in cazul meu, stirile de la Europa FM.

Clisa cu ceapa la tata lume, o gura de palinca si voie buna cat mai este soare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, a mea bandita hiberneaza.

Sambata i-am tras un duÂş sanatos si ieri am dus-o la tara.

I-am facut plinul, am urcat-o in casa, am pus-o pe cricul central, si-am scos bateria... am spalat husa si dupa ce s-a uscat am aruncat-o pe mobra, am pupat-o am incuiat si pana la primavara sunt in abstinenta.

 

Acum ma apuc sa strang bani de piese: rulmenti roti fata-spate, kit rulmenti jug, kit lant, filtru de aer (la care nu am umblat de cand am luat-o) si set de gume fata-spate :D

pentru excursie m-am apucat deja sa strang bani.... am facut un pat de 200 euro intr-o sticla de bere (ca sa nu pot umbla la ei :goodposting: ) si lunar o sa mai adaug cate 2 sute pana la vara.

 

cat despe mersul cu casti...chiar ieri am mers pana la tara cu muzica in urechi.

ce sa zic... ascult rock in prop de 95% si asta nu e prea safe in oras... daca e o piesa antrenanta ma trezesc usor peste 100 km/h. Daca intra ceva de pe Kill'em All sau Master of Puppets clar intru in hooligan-mode :blink: (apropos, e o senzatie aparte sa te dai reising cu-n chopper de 250 kg la gol prin oras.. cuplu de tractor, manvrabilitate hmmm... si frane ioc! :D )

inafara orasului e ok, dar nu daca ma dau pe curbe gen cheia/siriu ca ma cam distrage si prefer sa ma bucur de forta centrifuga si G-uri :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot eu scriu.

Am intrebat asta si mai demult, nu am primit raspuns sau l-am uitat, nu stiu, ideea e ca revin.

Cum mortii si cristosii aflu eu unde se incadreaza motorul meu aici:

CODE COUNTRY or AREA

E-02 England (UK)

E-03 USA

E-19 European markets

E-24 Australia

E-28 Canada

E-33 California (USA)

E-54 Israel

Nu e ceva mega important, de viata si de moarte, insa am cautat de cateva ori si neavand succes, ma urmareste si ma bantuie chestia asta.

O sa imi repar probabil azi problema cu faza lunga de care scriam zilele trecute si tre sa imi printez schema electrica insa in manual am vreo 3, dieferentiate dupa E-ul mamii dracului. Acuma iarasi, daca vad ce cablu e intrerupt, stiind din start unde sa caut, pot rezolva si fara schema, insa MA ERNERVEAZA LA CULME.

Am incercat pe motor, am incercat in manualul utilizatorului, am incercat in manualul de service, nimic. Am gasit doar ce am copiat mai sus, ce cod corespunde carei tari sau zone.

Am gasit pe toba un e14, insa nu se regaseste mai sus si e un e mic de mana, nu E.

Daca mi s-a raspuns inainte si nu am eu tinere de minte imi cer scuze anticipat.

Una peste alta, ieri, spalandu-l, am observat din nou cum drumurile din romanica iti distruge si imbatraneste un motor intr-un an cat un drum european in 15. Adica a inceput sa mi se f.ta vopseaua de pe blocul motor din cauza pietrelor, galeriile de la tobe (in ciuda faptului ca le spal cu Cif cam de 2 ori pe an) s-au innegrit si s-au patat, bugspoilerul e ciuruit de pietricele etc.

Mi se strange inima. Acum 3 zile am fost 25 de km dus si inca atata intors pana in Jibou, un orasel din Salaj. Deci tot drumul e razalit sau plin de galme din alea rotunde in drum. E un drum din placi de beton pe care s-a turnat in scarba asfalt de 3 cm care din cauza traficului greu foarte des s-a dus dracului. Asa jocuri stanga-dreapta cu ghidonul nu mi s-a mai dat sa simt in veci. Am fost aproape sa il pierd de cateva ori, la 60-70 la ora.

Sa nu mai zic de suspensii, cat patimesc saracele si ele.

In incheiere , vreau sa lansez un flamem : ce parere aveti despre mega-teapa cu benzina e10? Ma refer in special la noi, muritorii cu B4, B6 si B12, adica cei cu motoare cu carburatie. Cei cu variante pe injectie, spuneti dar va rugam sa nu radeti :goodposting:

Baftalo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost inmatriculat in Italia prima data, si eu m-am gandit la asta , insa nu am gasit niciun martor concret. Nu cred ca e cazul la al meu, insa mai sunt si care vin din alte parti ale lumii. In Zalau sunt motociclete aduse si din UK si chiar din SUA vreo 5-6 bucati. Insa se vad diferente daca stii unde sa te uiti, in primul rand prin prezenta pe jambele furcilor a unor "ochi de pisica" galbeni, obligatorii in USA.

Cat despre benzina, cica ar fi naspa pt motoarele pe carburatie si poate cauza neplaceri motorului, dar sunt convins ca ati citit astea, nu vreau sa scriu ce se stie deja. Frustrant e ca daca e sa fie adevarat, ma simt nedreptatit deoarece am ales motorul asta pentru faptul ca de-alungul anilor s-a dovedit foarte rezistent si fiabil, deci l-am cumparat in ideea ca ani muuuulti de aici incolo nu l-as schimba cu altul. Si acum, din 2013 , conform informatiilor care circula acum, nu as avea cu ce sa il alimentez fara a-l f.te. Faza e ca se fabrica pana in 2006 inclusiv. Un om care si-a luat un 2006 de nou, pana acum poate are un 30-40 000 de km (in regim normal de folosire, nu maniacal, adica presupunand ca ar avea si masina acasa), ori motorul asta trece linstit de 100 de mii de km. A investit in el vreo 6-7000 de euroci cu gandul ca il tine pana in 2020. E corect sa i se taie? Nu prea. Ganditi-va cat de nesimtit vor scadea preturile la motoarele pe carburatie, indiferent daca e sau nu adevarat ca benzina asta ar fi mai a dracului. Eu personal insa tot cred ca vom gasi solutia castigatoare, la fel cum inca circula pe drum motoare care functionau cu benzina cu plumb. Insa ca strategie de piata sau cum vreti sa o catalogati, e de o nesimtire uriasa legea asta, iesita cu gandul sa stimuleze probabil vanzarea masinilor care vor iesi din fabrica cu indicatii clare asupra folosirii acestui tip de combustibil si foarte putin spre a innoi parcurile auto din tarile UE.

Dar gandind la nivelul uniunii europene exista in folosinta inca multe multe multe multe masini si motociclete care nu ar fi compatibile cu benzina asta, plus ca la motociclete e mai nedreapta legea, adica la masini este de ceva vreme euro5, la motoare este abia euro 3 sau cat, deci motoare de tehnologie "invechita" se fabricau pana destul de recent (cazul banditului).

Noi sa fim sanatosi, om folosi motoarele pentru cuibar de gaini sau piese de muzeu si ne-om deplasa cu bicicleta sau pe jos, ca si asa majoritatea identifica imaginea motociclistilor cu burtosi care au nevoie de miscare.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, fara sa fi citit prea mult despre benzina asta, daca ar fi sa zic asa la intimplare as zice ca n-o sa crape motorul.

si uite de ce evit sa ma apuc sa citesc: e plin de alarmisti (ar fi mai plictisitoare viata fara ei, nu-i asa?). n-am chef sa sap prin mormanul de pseudoinformatie ca sa gasesc si ceva bazat pe studii stiintifice. mai ales ca-n vremurile noastre sint multe "prestigioase universitati britanice", if you know what I mean.

cita vreme o sa fie si din asta "chioara", o sa pun din asta pe ideea "works, don't fix it". cind n-o sa mai fie o sa pun cu etanol. cind o sa crape motorul... na, iau altul, ca nu scrie undeva ca trebuie sa-l las mostenire la nepoti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost inmatriculat in Italia prima data, si eu m-am gandit la asta , insa nu am gasit niciun martor concret. Nu cred ca e cazul la al meu, insa mai sunt si care vin din alte parti ale lumii. In Zalau sunt motociclete aduse si din UK si chiar din SUA vreo 5-6 bucati. Insa se vad diferente daca stii unde sa te uiti, in primul rand prin prezenta pe jambele furcilor a unor "ochi de pisica" galbeni, obligatorii in USA.

Cat despre benzina, cica ar fi naspa pt motoarele pe carburatie si poate cauza neplaceri motorului, dar sunt convins ca ati citit astea, nu vreau sa scriu ce se stie deja. Frustrant e ca daca e sa fie adevarat, ma simt nedreptatit deoarece am ales motorul asta pentru faptul ca de-alungul anilor s-a dovedit foarte rezistent si fiabil, deci l-am cumparat in ideea ca ani muuuulti de aici incolo nu l-as schimba cu altul. Si acum, din 2013 , conform informatiilor care circula acum, nu as avea cu ce sa il alimentez fara a-l f.te. Faza e ca se fabrica pana in 2006 inclusiv. Un om care si-a luat un 2006 de nou, pana acum poate are un 30-40 000 de km (in regim normal de folosire, nu maniacal, adica presupunand ca ar avea si masina acasa), ori motorul asta trece linstit de 100 de mii de km. A investit in el vreo 6-7000 de euroci cu gandul ca il tine pana in 2020. E corect sa i se taie? Nu prea. Ganditi-va cat de nesimtit vor scadea preturile la motoarele pe carburatie, indiferent daca e sau nu adevarat ca benzina asta ar fi mai a dracului. Eu personal insa tot cred ca vom gasi solutia castigatoare, la fel cum inca circula pe drum motoare care functionau cu benzina cu plumb. Insa ca strategie de piata sau cum vreti sa o catalogati, e de o nesimtire uriasa legea asta, iesita cu gandul sa stimuleze probabil vanzarea masinilor care vor iesi din fabrica cu indicatii clare asupra folosirii acestui tip de combustibil si foarte putin spre a innoi parcurile auto din tarile UE.

Dar gandind la nivelul uniunii europene exista in folosinta inca multe multe multe multe masini si motociclete care nu ar fi compatibile cu benzina asta, plus ca la motociclete e mai nedreapta legea, adica la masini este de ceva vreme euro5, la motoare este abia euro 3 sau cat, deci motoare de tehnologie "invechita" se fabricau pana destul de recent (cazul banditului).

Noi sa fim sanatosi, om folosi motoarele pentru cuibar de gaini sau piese de muzeu si ne-om deplasa cu bicicleta sau pe jos, ca si asa majoritatea identifica imaginea motociclistilor cu burtosi care au nevoie de miscare.

eu nu cred ca daca baga benzina daia gata nu mai merg motoarele noastre, am citit si eu articolul ala insa nu cred ca are vreo importanta , sunt tare curios...

 

@iceman , cum bagi motoreta la iernat pe vremea asta?? care e faza ? :goodposting:). daca tine vremea asta asa pana la sf lui decembrie ?:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...