SharaK Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?dsco...auciucuri_motor Eu de aici am luat! Preturi bune, transport si livrare incluse. Mama ce preturi, mi-e rau.. Deci pe la 10 mil fata+spate..zici ca sunt placate cu aur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Decembrie 18, 2010 Share Postat Decembrie 18, 2010 Sa-mi spui si mie ce ai gasit, ca vreau sa schimb si eu cauciucurile pana in primavara..As vrea ceva putin mai moale decat Bridgestone-urile actuale.. ps. daca pe cauciuc scrie K0201, inseamna ca a fost facut in saptamana 2 anul 2001 ??? si cum iti dai seama daca e mai moale? banuiesc ca e un cod dupa care te uiti poate ma dumiresti si pe mine...ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Decembrie 18, 2010 Share Postat Decembrie 18, 2010 si cum iti dai seama daca e mai moale?banuiesc ca e un cod dupa care te uiti poate ma dumiresti si pe mine...ms la brigestone cu cat scade BT cu atat sunt mai moi.. la celelalte firme nu e o regula , trebuie sa cunosti modelele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 18, 2010 Share Postat Decembrie 18, 2010 Mama ce preturi, mi-e rau..Deci pe la 10 mil fata+spate..zici ca sunt placate cu aur Cauciucuri sub 100 euro noi nu gasesti niciunde, poate cine stie ce pleasca, vorba lui Oprescu Michelin-ul de pe spate l-am prins la oferta, la vreo 450 lei. Fata e cam tot pe acolo, insa trebuie sa te gandesti ca e motorul tau si oasele tale... Spatele, daca nu faci burning cu el te tine 15000, daca faci 5000 pe sezon, 3 sezoane. E bine, nu? Fata depinde de ce pilotaj adopti, dar chiar si asa un 10000 ar trebui sa te tina. PS: daca vei cauta BT, vei da si 12 milioane pe ele. Eu unul nu mi-as lua BT, nu-mi plac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Decembrie 18, 2010 Share Postat Decembrie 18, 2010 Cauciucuri sub 100 euro noi nu gasesti niciunde, poate cine stie ce pleasca, vorba lui Oprescu Michelin-ul de pe spate l-am prins la oferta, la vreo 450 lei. Fata e cam tot pe acolo, insa trebuie sa te gandesti ca e motorul tau si oasele tale... Spatele, daca nu faci burning cu el te tine 15000, daca faci 5000 pe sezon, 3 sezoane. E bine, nu? Fata depinde de ce pilotaj adopti, dar chiar si asa un 10000 ar trebui sa te tina. PS: daca vei cauta BT, vei da si 12 milioane pe ele. Eu unul nu mi-as lua BT, nu-mi plac... io mi-am luat de aici: http://www.mynetmoto.com 2 seturi am luat pana acum, am gasit la reducere pana in 180 euro cu trasport inclus mi-au venit la usa. cele mai recente au fost metzeler lasertec pentru bandit. fabricate in toamna 2009 si luate de mine in primavara 2010. in pretul de transport 35 euro iti pot trmite 3 cauciucuri, deci daca mai gasiti doritori se poateb iesi si mai ieftin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 18, 2010 Share Postat Decembrie 18, 2010 dar nu sunt mari diferente...adica 88-90 euro cauciuc de fata, e cam tot pe la 400 lei ... PS: da, uite o combinatie la transport era o treaba ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Pana in primavara trebuie sa mai cumpar uleiul+ filtru si caucioacele..Si la toamna mai am de schimbat placutele de frana pe spate(cred) Placutele de pe fata se tocesc mai repede :| ps. Eugen, maine daca am timp o sa montez parbrizul..pacat ca nu pot sa-l si testez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Pana in primavara trebuie sa mai cumpar uleiul+ filtru si caucioacele..Si la toamna mai am de schimbat placutele de frana pe spate(cred) Placutele de pe fata se tocesc mai repede :| ps. Eugen, maine daca am timp o sa montez parbrizul..pacat ca nu pot sa-l si testez. io am de cumparat un cauciuc pe fata, deci daca vrei ne putem asocia la un transport de pe mynetmoto. astfel te va costa numai 24 euro transportul... totul este sa gasesti niste cauciucuri la oferta... daca vrei ma uit eu sa vad ceva pt bandit. de testat numai la drum poti testa parbrizul p.s. sa-mi zici daca gasesti niste cauciucuri pe mynetmoto... io sunt foarte multumit de ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 luati cauciucuri iarna, la primavara va fi mai scump.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 luati cauciucuri iarna, la primavara va fi mai scump.... Incercam..Eu mai studiez piata momentan.. Cand am fost la Ploiesti sa-mi cumpar toba, patronul de acolo mi-a oferit un cauciuc de fata nou la 190 ron..mi-a zis ca e nemtesc si ca e foarte bun..Deci eu aveam in cap cu totul o alta suma Ideea este ca as vrea sa iau ambele cauciucuri odata(nu pe rand)..Si pe site-urile de mai sus, nu prea imi dau seama cat de moi sau tari sunt..Nu vreau cauciucuri sport care sa se topeasca de la caldura, dar nu vreau nici pietroaie ca ale mele.. Oricum, sincer sa fiu, eu nu am avut probleme cu aderenta, decat in parcarea de la cora, unde este mai alunecos si am accelerat-o eu mai tare in curba Asa ca as avea nevoie de asistenta in alegerea cauciucurilor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 (editat) Incercam..Eu mai studiez piata momentan..Cand am fost la Ploiesti sa-mi cumpar toba, patronul de acolo mi-a oferit un cauciuc de fata nou la 190 ron..mi-a zis ca e nemtesc si ca e foarte bun..Deci eu aveam in cap cu totul o alta suma Ideea este ca as vrea sa iau ambele cauciucuri odata(nu pe rand)..Si pe site-urile de mai sus, nu prea imi dau seama cat de moi sau tari sunt..Nu vreau cauciucuri sport care sa se topeasca de la caldura, dar nu vreau nici pietroaie ca ale mele.. Oricum, sincer sa fiu, eu nu am avut probleme cu aderenta, decat in parcarea de la cora, unde este mai alunecos si am accelerat-o eu mai tare in curba Asa ca as avea nevoie de asistenta in alegerea cauciucurilor.. Un sfat pe care il dau (nu stiu daca bun sau rau): incercati sa le luati aceasi marca, acelasi model pt fata si spate. E vorba despre aderenta la care au fost gandite. Eu ultimul set am luat la 6 mil second niste semislick-uri care m-au tinut vreo 4 mii de km si mai tin o groaza zic eu. Le-am testat si pe ploaie si au o aderenta foarte buna. Acuma fiecare tre sa stie ca daca se inrautatesc conditiile meteo tre sa mergi mai strans din c*ur. La cauciucuri si frane nu cred ca tre facuta economie la bani. Daca in schimb e musai si nu ai bani de caucioace bune tre sa fi constient ca vei merge mult mai preventiv. Editat Decembrie 19, 2010 de sorinbogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Atentie la ce cauciucuri luati!! Eu am W indice de viteza pe spate, dar minim conform specificatiilor este H. NU luati altele sub H! Apoi, luati firma buna, nu orice porcarii ... englezii vad ca pun si Maxxis, nu stiu cat de bune sunt, dar la ei se folosesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Da, subscriu si eu la sugestia de a cumpara un set de cauciucuri (pereche adica), si nu cauciucuri separate. Eu folosesc si recomand Michelin Pilot Road, 2CT. Sunt multumit de aderenta si pe uscat si pe ud, sa vedem cat vor tine, n-am decat o mie si un pic de km cu ele. Din teste si dupa cum arata acum, cred ca nu se vor uza repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Atentie la ce cauciucuri luati!! Eu am W indice de viteza pe spate, dar minim conform specificatiilor este H. NU luati altele sub H! Apoi, luati firma buna, nu orice porcarii ... englezii vad ca pun si Maxxis, nu stiu cat de bune sunt, dar la ei se folosesc! ZR tre sa fie indicele de viteza (adica suporta viteze de peste 240 km/h parca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 NU, uite aici http://www.conti-online.com/generator/www/...ication_en.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 NU, uite aici http://www.conti-online.com/generator/www/...ication_en.html Vazusem intre timp pe wiki. Am crezut ca W e mai mic ca si indice de viteza. Scuze de confuzie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 (editat) Yuppppyyy ... a venit iarna ) Ma gandesc serios sa-i tai cadrul coditei original si sa-l pun pe cel de R6 ... Nush cum o sa fie la ITP ... ma duc sa-l fac printr-un sat uitat de lume ... Editat Decembrie 20, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Yuppppyyy ... a venit iarna ) Ma gandesc serios sa-i tai cadrul coditei original si sa-l pun pe cel de R6 ... Nush cum o sa fie la ITP ... ma duc sa-l fac printr-un sat uitat de lume ... Mane dar tu nu ai furca USD la gixer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Mane dar tu nu ai furca USD la gixer? pai acum 534 ani nu se inventasee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 (editat) Mane dar tu nu ai furca USD la gixer? Asta e furca originala cu actuatoare pentru intarirea telescoapelor la franare, asa era back in the 80's Am gasit una USD de gixxer 750 din 95 care se potriveste la mine fara nicio modificare... cu 200 euro .. da nu mi-am permis ... inca mai caut pai acum 534 ani nu se inventasee Ce ti-as trage o palma peste fesa stanga ! ) Mesaj completat In orice caz, iarna asta desfac motorul ... vreau sa rectific scaunele la supape si supapele ... o cam da in popcorn cand reduc ... si in plus, nu prea mai am ambreiaj ... pot sa recunosc ca l-am cam terminat ... Trebuie sa arunc mizeria aia de soba si sa-mi gasesc o toba mica "can". Am vorbit deja la un atelier sa-mi taie cadru de coditza si sa-mi monteze cadrul de R6, care va suferi si el modificari, va fi scurtat si taiate niste chestii de pe la prinderea sheii originale ... Am gasit LEDuri de 5W cu unghi de vizibilitate de 25gr ... la 20 lei bucata, asa ca o sa-mi fac stopuri si semnalizari direct in coditza de fibra ... Singurul lucru de care imi este cam naspa .. e ITP-ul ..care imi expira in august la anu' ... Editat Decembrie 20, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Asta e furca originala cu actuatoare pentru intarirea telescoapelor la franare, asa era back in the 80'sAm gasit una USD de gixxer 750 din 95 care se potriveste la mine fara nicio modificare... cu 200 euro .. da nu mi-am permis ... inca mai caut Ce ti-as trage o palma peste fesa stanga ! ) Mesaj completat In orice caz, iarna asta desfac motorul ... vreau sa rectific scaunele la supape si supapele ... o cam da in popcorn cand reduc ... si in plus, nu prea mai am ambreiaj ... pot sa recunosc ca l-am cam terminat ... Trebuie sa arunc mizeria aia de soba si sa-mi gasesc o toba mica "can". Am vorbit deja la un atelier sa-mi taie cadru de coditza si sa-mi monteze cadrul de R6, care va suferi si el modificari, va fi scurtat si taiate niste chestii de pe la prinderea sheii originale ... Am gasit LEDuri de 5W cu unghi de vizibilitate de 25gr ... la 20 lei bucata, asa ca o sa-mi fac stopuri si semnalizari direct in coditza de fibra ... Singurul lucru de care imi este cam naspa .. e ITP-ul ..care imi expira in august la anu' ... Te intreb pt ca am si eu un gixer 1100 din 92 pe care o sa il fac fighter iar la mine a venit cu USD. Am si eu o greoaza de bani de bagat in iarna asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Te intreb pt ca am si eu un gixer 1100 din 92 pe care o sa il fac fighter iar la mine a venit cu USD. Am si eu o greoaza de bani de bagat in iarna asta. Ai 1127-le ... misto, ai carburatoare SS de 36 mm Are USD din '91(prima versiune, fara cartuse) si generatia 2 de cadru mult mai rigid. Singurul lucru care nu-mi place la modelul tau e rezervorul ... in rest, rulllz! Daca are carenele, vopseaua si decalele originale vinde-l imediat in UK ... o sa-ti iei o avere pe el! Oamenii aia sunt innebuniti dupa modelul asta stock. Pune si tu o poza cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 (editat) Ai 1127-le ... misto, ai carburatoare SS de 36 mmAre USD din '91(prima versiune, fara cartuse) si generatia 2 de cadru mult mai rigid. Singurul lucru care nu-mi place la modelul tau e rezervorul ... in rest, rulllz! Daca are carenele, vopseaua si decalele originale vinde-l imediat in UK ... o sa-ti iei o avere pe el! Oamenii aia sunt innebuniti dupa modelul asta stock. Pune si tu o poza cu el Deja i-am dat jos carenele de pe el. Cand am sa am ceva poze am sa pun sa vedeti cum evolueaza lucrarea (doar sper sa nu fiu offtopic) Editat Decembrie 20, 2010 de sorinbogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Pai cand incep lucrarile ne mutam pe topicul de streetfighter Pana atunci, chiar daca e gsxr si nu gsf, avem acelasi motor ... un fel de frati de organe Pacat ca nu mai ai vopseaua originala si decalurile ... in 92 erau 2 teme de culoare: negre/gri/rosu si albastru/alb/rosu ... ai fi luat si 2-2,5 mii de lire pe ea in uk ... Oricum, s-o stapanesti sanatos, si daca ai timp si chef, poate ne facem niste vizite ... schimbam pareri ... idei. bafta! Mesaj completat Daca are cineva cartea de la un GSF de 1200, va rog spuneti-mi si mie codurile de la kitul de ambreiaj (discuri / distantiere si arcuri) defapt, marimile daca le stie cineva, ar fi mai bine ... Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Voi ce parere aveti de firma Metzeler, un prieten mi-a zis ca a avut si el si i-a sarit o bucata de cauciuc :| Si pt. Bandit ce cauciuc e mai bun ? un sport turing ma gandeam eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.