Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Pana in primavara trebuie sa mai cumpar uleiul+ filtru si caucioacele..Si la toamna mai am de schimbat placutele de frana pe spate(cred) :rolleyes:

Placutele de pe fata se tocesc mai repede :|

 

ps. Eugen, maine daca am timp o sa montez parbrizul..pacat ca nu pot sa-l si testez.

 

io am de cumparat un cauciuc pe fata, deci daca vrei ne putem asocia la un transport de pe mynetmoto.

astfel te va costa numai 24 euro transportul...

totul este sa gasesti niste cauciucuri la oferta... daca vrei ma uit eu sa vad ceva pt bandit.

 

de testat numai la drum poti testa parbrizul :rolleyes:

 

p.s. sa-mi zici daca gasesti niste cauciucuri pe mynetmoto... io sunt foarte multumit de ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

luati cauciucuri iarna, la primavara va fi mai scump....

 

Incercam..Eu mai studiez piata momentan..

Cand am fost la Ploiesti sa-mi cumpar toba, patronul de acolo mi-a oferit un cauciuc de fata nou la 190 ron..mi-a zis ca e nemtesc si ca e foarte bun..Deci eu aveam in cap cu totul o alta suma :rolleyes:

 

Ideea este ca as vrea sa iau ambele cauciucuri odata(nu pe rand)..Si pe site-urile de mai sus, nu prea imi dau seama cat de moi sau tari sunt..Nu vreau cauciucuri sport care sa se topeasca de la caldura, dar nu vreau nici pietroaie ca ale mele..

Oricum, sincer sa fiu, eu nu am avut probleme cu aderenta, decat in parcarea de la cora, unde este mai alunecos si am accelerat-o eu mai tare in curba :D

 

Asa ca as avea nevoie de asistenta in alegerea cauciucurilor.. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercam..Eu mai studiez piata momentan..

Cand am fost la Ploiesti sa-mi cumpar toba, patronul de acolo mi-a oferit un cauciuc de fata nou la 190 ron..mi-a zis ca e nemtesc si ca e foarte bun..Deci eu aveam in cap cu totul o alta suma :rolleyes:

 

Ideea este ca as vrea sa iau ambele cauciucuri odata(nu pe rand)..Si pe site-urile de mai sus, nu prea imi dau seama cat de moi sau tari sunt..Nu vreau cauciucuri sport care sa se topeasca de la caldura, dar nu vreau nici pietroaie ca ale mele..

Oricum, sincer sa fiu, eu nu am avut probleme cu aderenta, decat in parcarea de la cora, unde este mai alunecos si am accelerat-o eu mai tare in curba :(

 

Asa ca as avea nevoie de asistenta in alegerea cauciucurilor.. :D

 

 

Un sfat pe care il dau (nu stiu daca bun sau rau): incercati sa le luati aceasi marca, acelasi model pt fata si spate. E vorba despre aderenta la care au fost gandite. Eu ultimul set am luat la 6 mil second niste semislick-uri care m-au tinut vreo 4 mii de km si mai tin o groaza zic eu. Le-am testat si pe ploaie si au o aderenta foarte buna. Acuma fiecare tre sa stie ca daca se inrautatesc conditiile meteo tre sa mergi mai strans din c*ur. La cauciucuri si frane nu cred ca tre facuta economie la bani. Daca in schimb e musai si nu ai bani de caucioace bune tre sa fi constient ca vei merge mult mai preventiv.

 

:rolleyes:

Editat de sorinbogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie la ce cauciucuri luati!! Eu am W indice de viteza pe spate, dar minim conform specificatiilor este H. NU luati altele sub H! Apoi, luati firma buna, nu orice porcarii ... englezii vad ca pun si Maxxis, nu stiu cat de bune sunt, dar la ei se folosesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, subscriu si eu la sugestia de a cumpara un set de cauciucuri (pereche adica), si nu cauciucuri separate.

 

Eu folosesc si recomand Michelin Pilot Road, 2CT. Sunt multumit de aderenta si pe uscat si pe ud, sa vedem cat vor tine, n-am decat o mie si un pic de km cu ele. Din teste si dupa cum arata acum, cred ca nu se vor uza repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie la ce cauciucuri luati!! Eu am W indice de viteza pe spate, dar minim conform specificatiilor este H. NU luati altele sub H! Apoi, luati firma buna, nu orice porcarii ... englezii vad ca pun si Maxxis, nu stiu cat de bune sunt, dar la ei se folosesc!

 

 

ZR tre sa fie indicele de viteza (adica suporta viteze de peste 240 km/h parca).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yuppppyyy ... a venit iarna :rolleyes:)

 

Ma gandesc serios sa-i tai cadrul coditei original si sa-l pun pe cel de R6 ...

Nush cum o sa fie la ITP ... ma duc sa-l fac printr-un sat uitat de lume ... :rolleyes:

post-25108-1292846003_thumb.jpg

post-25108-1292846047_thumb.jpg

post-25108-1292846191_thumb.jpg

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yuppppyyy ... a venit iarna :rolleyes:)

 

Ma gandesc serios sa-i tai cadrul coditei original si sa-l pun pe cel de R6 ...

Nush cum o sa fie la ITP ... ma duc sa-l fac printr-un sat uitat de lume ... :rolleyes:

 

 

Mane dar tu nu ai furca USD la gixer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mane dar tu nu ai furca USD la gixer?

Asta e furca originala cu actuatoare pentru intarirea telescoapelor la franare, asa era back in the 80's

Am gasit una USD de gixxer 750 din 95 care se potriveste la mine fara nicio modificare... cu 200 euro .. da nu mi-am permis ... inca mai caut :rolleyes:

 

pai acum 534 ani nu se inventasee :rolleyes:

Ce ti-as trage o palma peste fesa stanga ! :D)

Mesaj completat

 

 

In orice caz, iarna asta desfac motorul ... vreau sa rectific scaunele la supape si supapele ... o cam da in popcorn cand reduc ... si in plus, nu prea mai am ambreiaj ... :( pot sa recunosc ca l-am cam terminat ...

Trebuie sa arunc mizeria aia de soba si sa-mi gasesc o toba mica "can". Am vorbit deja la un atelier sa-mi taie cadru de coditza si sa-mi monteze cadrul de R6, care va suferi si el modificari, va fi scurtat si taiate niste chestii de pe la prinderea sheii originale ... Am gasit LEDuri de 5W cu unghi de vizibilitate de 25gr ... la 20 lei bucata, asa ca o sa-mi fac stopuri si semnalizari direct in coditza de fibra ...

Singurul lucru de care imi este cam naspa .. e ITP-ul ..care imi expira in august la anu' ...

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e furca originala cu actuatoare pentru intarirea telescoapelor la franare, asa era back in the 80's

Am gasit una USD de gixxer 750 din 95 care se potriveste la mine fara nicio modificare... cu 200 euro .. da nu mi-am permis ... inca mai caut :rolleyes:

 

 

Ce ti-as trage o palma peste fesa stanga ! :rolleyes:)

Mesaj completat

 

 

In orice caz, iarna asta desfac motorul ... vreau sa rectific scaunele la supape si supapele ... o cam da in popcorn cand reduc ... si in plus, nu prea mai am ambreiaj ... :D pot sa recunosc ca l-am cam terminat ...

Trebuie sa arunc mizeria aia de soba si sa-mi gasesc o toba mica "can". Am vorbit deja la un atelier sa-mi taie cadru de coditza si sa-mi monteze cadrul de R6, care va suferi si el modificari, va fi scurtat si taiate niste chestii de pe la prinderea sheii originale ... Am gasit LEDuri de 5W cu unghi de vizibilitate de 25gr ... la 20 lei bucata, asa ca o sa-mi fac stopuri si semnalizari direct in coditza de fibra ...

Singurul lucru de care imi este cam naspa .. e ITP-ul ..care imi expira in august la anu' ...

 

 

Te intreb pt ca am si eu un gixer 1100 din 92 pe care o sa il fac fighter iar la mine a venit cu USD.

Am si eu o greoaza de bani de bagat in iarna asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te intreb pt ca am si eu un gixer 1100 din 92 pe care o sa il fac fighter iar la mine a venit cu USD.

Am si eu o greoaza de bani de bagat in iarna asta.

Ai 1127-le ... misto, ai carburatoare SS de 36 mm

Are USD din '91(prima versiune, fara cartuse) si generatia 2 de cadru mult mai rigid.

Singurul lucru care nu-mi place la modelul tau e rezervorul ... in rest, rulllz!

 

Daca are carenele, vopseaua si decalele originale vinde-l imediat in UK ... o sa-ti iei o avere pe el!

Oamenii aia sunt innebuniti dupa modelul asta stock.

 

Pune si tu o poza cu el :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai 1127-le ... misto, ai carburatoare SS de 36 mm

Are USD din '91(prima versiune, fara cartuse) si generatia 2 de cadru mult mai rigid.

Singurul lucru care nu-mi place la modelul tau e rezervorul ... in rest, rulllz!

 

Daca are carenele, vopseaua si decalele originale vinde-l imediat in UK ... o sa-ti iei o avere pe el!

Oamenii aia sunt innebuniti dupa modelul asta stock.

 

Pune si tu o poza cu el :rolleyes:

 

 

Deja i-am dat jos carenele de pe el. Cand am sa am ceva poze am sa pun sa vedeti cum evolueaza lucrarea (doar sper sa nu fiu offtopic)

 

:rolleyes:

post-41487-1292856166_thumb.jpg

post-41487-1292856215_thumb.jpg

post-41487-1292856235_thumb.jpg

post-41487-1292856256_thumb.jpg

post-41487-1292856276_thumb.jpg

Editat de sorinbogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cand incep lucrarile ne mutam pe topicul de streetfighter :rolleyes:

Pana atunci, chiar daca e gsxr si nu gsf, avem acelasi motor ... un fel de frati de organe :rolleyes:

Pacat ca nu mai ai vopseaua originala si decalurile ... in 92 erau 2 teme de culoare: negre/gri/rosu si albastru/alb/rosu ... ai fi luat si 2-2,5 mii de lire pe ea in uk ...

Oricum, s-o stapanesti sanatos, si daca ai timp si chef, poate ne facem niste vizite ... schimbam pareri ... idei.

bafta!

Mesaj completat

 

 

Daca are cineva cartea de la un GSF de 1200, va rog spuneti-mi si mie codurile de la kitul de ambreiaj (discuri / distantiere si arcuri) defapt, marimile daca le stie cineva, ar fi mai bine ...

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce parere aveti de firma Metzeler, un prieten mi-a zis ca a avut si el si i-a sarit o bucata de cauciuc :|

Si pt. Bandit ce cauciuc e mai bun ? un sport turing ma gandeam eu..

sport turing sunt doar la motoare , la cauciucuri nu cred

deci sfatul meu : cumpara ce e mai moala chiar daca dai 1 mil in plus si nu te mai zgarci, la cati km faci tu pe an un cauciug semi slic pe fata te tine 2 sezoane

 

in alta ordine de idei cand iti sare o masina in cativa metri stai linistit ca orice motor ai avea si orice cauciuc sari cu toata puterea pe frane si te dai pe jos 100% ( vb din experienta :rolleyes: )

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cand incep lucrarile ne mutam pe topicul de streetfighter :(

Pana atunci, chiar daca e gsxr si nu gsf, avem acelasi motor ... un fel de frati de organe :D

Pacat ca nu mai ai vopseaua originala si decalurile ... in 92 erau 2 teme de culoare: negre/gri/rosu si albastru/alb/rosu ... ai fi luat si 2-2,5 mii de lire pe ea in uk ...

Oricum, s-o stapanesti sanatos, si daca ai timp si chef, poate ne facem niste vizite ... schimbam pareri ... idei.

bafta!

Mesaj completat

 

 

Daca are cineva cartea de la un GSF de 1200, va rog spuneti-mi si mie codurile de la kitul de ambreiaj (discuri / distantiere si arcuri) defapt, marimile daca le stie cineva, ar fi mai bine ...

Merci.

 

 

Sa fii sigur ca o sa schimbam ceva pareri (probabil cel mai des eu o sa intreb mai mult :P )

:rolleyes:

 

Mesaj completat

sport turing sunt doar la motoare , la cauciucuri nu cred

deci sfatul meu : cumpara ce e mai moala chiar daca dai 1 mil in plus si nu te mai zgarci, la cati km faci tu pe an un cauciug semi slic pe fata te tine 2 sezoane

 

in alta ordine de idei cand iti sare o masina in cativa metri stai linistit ca orice motor ai avea si orice cauciuc sari cu toata puterea pe frane si te dai pe jos 100% ( vb din experienta :( )

 

 

Mai ales cu muiere la volan :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sport turing sunt doar la motoare , la cauciucuri nu cred

deci sfatul meu : cumpara ce e mai moala chiar daca dai 1 mil in plus si nu te mai zgarci, la cati km faci tu pe an un cauciug semi slic pe fata te tine 2 sezoane

 

in alta ordine de idei cand iti sare o masina in cativa metri stai linistit ca orice motor ai avea si orice cauciuc sari cu toata puterea pe frane si te dai pe jos 100% ( vb din experienta :rolleyes: )

 

Da mai Gabi, stiu ghinionul ce l-ai patit. Insa crede-ma ca nu te salva nici un cauciuc de Formula 1 pe fata. De ce? Simplu: daca nu rulezi in regim de formula 1 sau Moto GP, cauciucul ala nu performeaza. Daca nu are temperatura lui de functionare, pe care e imposibil sa o atingi pe strada in trafic, pur si simplu nu face ce-a fost el invatat sa faca.

In mod similar, si cu semi slick-urile, pastrand proportiile. Nu sunt doar texte de marketing, un cauciuc touring lucreaza mai bine la o temperatura mai joasa, insa capoteaza daca-l "frigi". Opus, un cauciuc sport. Ala il incingi de-l ia mama naibii, apoi ai incredere in el. Insa daca e rece... :rolleyes: ciuciu acadea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cataline, da-l dreacu de ITP ca-l iei oricand, oriunde.

 

Ma ... eu am auzit o poveste anul trecut ... cu unul care si-a modificat mobra si s-a dus la ITP ... vorbise in prealabil cu inginerul de acolo, treaba era aranjata cat-de-cat ... si in timpul inspectiei, cei de la RAR (care vad live ce se intampla in centrul ITP i-au oprit motocicleta acolo. Inginerul a fost anuntzat sa opreasca motocicleta acolo ca sa vina ei de la sediul RAR sa faca inspectia pentru ca li s-a parut ceva suspect ...

Alternativa era sa fuga de acolo, ca n-au cum legal sa-ti sechestreze vehicolul, dar nu mai avea voie sa intre in nicio statie de ITP. Apare in calculatoarele lor ca "vehicol blocat RAR" si nu poti sa mergi decat la unul din sediile RAR sa faci inspectia. In fine, omul a ramas cu motorul acolo, au venit cei de la RAR si evident ca l-au picat inspectia pe motiv ca a adus modificari la cadru si modificari de design ...

Mai departe nu stiu ce s-a mai intamplat, si chiar sunt curios ... am cautat povestea aici pe forum si n-am gasit-o ...

Faza este ca, legal, n-ai voie sa modifici nici macar shaua, mai ales structura de rezistenta a sheii ...

Asa e la romani ... nu conteaza ca sudurile sunt facute la un sediu autorizat (nenea care imi face modificarea este inginer si a lucrat la serviciul de mentenanta al aeroportului Otopeni, unde facea reparatii la avioane si are service-ul lui axat pe suduri structurale in aluminiu) ...

Deasta am eu frica un pic ... Am vorbit mai demult cu Rados (user aici pe forum care face modificari de cadru), si imi zicea ca cel mai bine sa ma duc in afara Bucurestiului, undeva aproape, dar sa nu tina de Bucuresti, ca astia sunt jegosi si pusi pe controale la greu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metzeler sunt bune, dar nu lua low entry, cauta ceva mai spre mijloc.

 

Adica nu lua Lasertec, incearca un Z6, desi spun ca Z8 a inlocuit Z6-le. Profilul d epe M1 mi se pare super, si nu e scump!

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da mai Gabi, stiu ghinionul ce l-ai patit. Insa crede-ma ca nu te salva nici un cauciuc de Formula 1 pe fata. De ce? Simplu: daca nu rulezi in regim de formula 1 sau Moto GP, cauciucul ala nu performeaza. Daca nu are temperatura lui de functionare, pe care e imposibil sa o atingi pe strada in trafic, pur si simplu nu face ce-a fost el invatat sa faca.

In mod similar, si cu semi slick-urile, pastrand proportiile. Nu sunt doar texte de marketing, un cauciuc touring lucreaza mai bine la o temperatura mai joasa, insa capoteaza daca-l "frigi". Opus, un cauciuc sport. Ala il incingi de-l ia mama naibii, apoi ai incredere in el. Insa daca e rece... :rolleyes: ciuciu acadea!

 

 

Da-mi voie sa completez cu o chetie: in rimul rand se incalzeste mai repede semislickul (testat pe motoreta mea) in al doilea rand atinge o temperatura mai mare (tot pe testatelea). Din pacate costa ceva mai mult si se duce mai repede. Inca o chestie pt care e bine sa se consume repede semislickul este ca dupa multe cicluri de incalzire-racire el isi pierde proprietatile pe care le avea la inceput.

 

In alta ordine de idei poate stiti voi unde dracu sa incep sa caut p-aici prin Bucuresti ceva de lustruit aluminiul si ceva de curatat rugina?

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...