gabi88 Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 cum si de ce banditu de 400 e racit pe apa ?? (am vzut in poza de mai sus ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 saraca maica-sa motociclistului din film ce s-o fi chinuit la nastere sa-l nasca pe ala pe motocicleta...Am mai vazut clipul, parca etse de la o scoala de moto pt politisti in SUA. Mesaj completat Revin cu cateva poze cu noul motor: Mesaj completat Pe de alta parte vreau sa va intreb unde gasesc (poati cineva demembreaza un Bandit) rotita de resetare a km partial si ornamentul lateral care se vede in penultima poza. Mesaj completat pardon, in ultima poza (nu mai am EDIT) Frumos banditul, daca nu ma insel, l-am vazut si pe bikeshop..tin minte ca avea lipsa bucata de plastic de la cadru.. Nu-mi place ca mai ai inca un sticker pe aripa fata(si eu am un sticker pe aripa, dar tot asa am luat si eu motorul) Si inca ceva..bai frate, dar in tara asta, numai banditi negrii sunt ? In Anglia vad ca sunt si rosii, la noi in tara cred ca sunt singurul cu bandit rosu..Nu tin foarte mult la culoare, dar e curios.. Multi km fara incidente, poate ne vedem pe la vreo intrunire de banditi, sau ceva asemanator.. Cat despre termometru, nu cred ca are rost sa ma complic cu sonde prelungite, mai bine il cumpar p-ala de 130 lei.. Inca ceva, voi cand faceti schimbul de ulei, cu ce desfaceti filtrul ? Ca eu nu am o cheie speciala cu care sa desfac.. Cu mana banuiesc ca nu am nici o sansa sa-l desfac..Iar daca bag o surubelnita in el(citisem undeva ca merge sa-l gauresc cu o surubelnita, imi este sa nu-l phoot, sau sa-mi curga ulei incins pe mana) Trebuie sa incalzesc motorul inainte, nu ? Am luat legatura cu cei de la ambulanta moto si in curand imi vor schimba uleiul din furca+semeringuri si lichidul de frana.. Uleiul din motor, vreau sa-l schimb eu, peste 1-2 luni, sa vedem cum e vremea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 (editat) gabi88: <<cum si de ce banditu de 400 e racit pe apa ?? (am vzut in poza de mai sus ) >> din cate am citit eu, banditul de 250 si 400 e racit pe apa... acum ultimele versiuni de B6.5 iar sunt pe apa http://www.motorbikes.be/en/Suzuki_GSF_400_Bandit_1994.aspx Editat Ianuarie 16, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu76 Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 (editat) salut banditilor..nou membru sunt incepator in ale motoarelor si doresc achizitionarea uni bandit de 1200..porerile voastre pt un incepator cumpatat in ale vitezei.Astept parerile voastre cat si despre motor de 1200.mersi Editat Ianuarie 16, 2011 de mishu76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vania Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 cum si de ce banditu de 400 e racit pe apa ??(am vzut in poza de mai sus ) Pai nu stiu sigur de ce...asa a fost fabricat e din 99 al meu, si are seria GK75A...si tare sunt suparat ca majoritatea sunt GK75B....si nu prea gasesc piese pt al meu )...vorba vine. Mesaj completat salut banditilor..nou membru sunt incepator in ale motoarelor si doresc achizitionarea uni bandit de 1200..porerile voastre pt un incepator cumpatat in ale vitezei.Astept parerile voastre cat si despre motor de 1200.mersi Salut, bun venit si spor in achizitionarea motocicletei...cat despre capacitate...citeste mai intai discutiile de pe forum pentru incepatori. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod03c Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Prima tura în 2011. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Salut, as dori sa stiu daca si-a pus cineva cras pad-uri pe bandit de 400! vreau sa imi confectionez niste crash pad-uri, din bara de polipropilena, am masurat eu niste distante pe la cadru....dar nu stiu daca sunt bine si as dori sa imi spune.ti si mie cam cat trebuie sa fie surubul de lung marimea crash pad-ului...cat mai multe detalii....mentionez ca vreau sa le montez in dreptul radiatorului....si am masurat eu si am ajuns la concluzia ca surubul sa.l fac de 100 mm in afara(10cm), dar nu stiu cat sa fac crash pad-ul. Eu am crashpaduri la al meu , si sunt facute tot homemade , de fostul propietar . Sunt montate langa radiator , pe prinderile de la motor . Da-mi un id de mess pe privat si vorbim . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 de ce e bine sa schimbi uleiul dupa ce motorul a stat peste iarna ? am abea 2000 km facuti de la schimbul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 (editat) bad post Editat Ianuarie 16, 2011 de dark_lord86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 (editat) another bad post Editat Ianuarie 16, 2011 de dark_lord86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Salutare si La Multi Ani Banditilor pe 2011. Primiele zile potrivnice plimbarii, primii metri de asfalt uscat, primele RPM, prima bubuitura in toba...etc; stiti voi senzatia. Prima mea zi de plimbare a debutat cu... probleme tehnice (acum sper sa nu devin off-topic). 0. Motocicleta a stat tot timpul pe scara, temperatura strict pozitiva, am pornit-o la fiecare 2 saptamani cu exeptia perioadei cu craciunu cand a stat o luna nepornita, si de-atunci... 1. Bateria e moarta...desi e noua (cred). Ce pot sa-i fac (e mentenance-free, capsulata)?? Am un redresor dala vechi, pot sa-l folosesc? Imi trebuie neaparat incarcator dasta distept? Am pornit-o luand curent de la masina. A mers din prima. Acuma, azi am facut o tura....considerabila. Dar nu s-a incarcat aproape deloc, poate fi si de la alternator ?? 2. Am sesizat asta de anul trecut...s-a intamplat ceva cu amortizorul. Nu vreau sa ma pronunt pentru ca nu ma pricep, dar parca nu mai amortizeaza, parca e numai pe arc, si cand iau o denivelare topaie de poponeata (not good). Va cer sfatul si in aceasta privinta. Banuiesc ca e de la amortizor. Pot sa mai umlbu la reglaje sau e nevoie de reparatie? Si cam in ce suma se invarte dracia asta? In rest va urez un 2011 cu benzina mai ieftina, gropi mai putine si politisti mai indulgenti....si poate si mai multa minte . P.S.: "batranii" ajutor!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Salutare si La Multi Ani Banditilor pe 2011. Primiele zile potrivnice plimbarii, primii metri de asfalt uscat, primele RPM, prima bubuitura in toba...etc; stiti voi senzatia. Prima mea zi de plimbare a debutat cu... probleme tehnice (acum sper sa nu devin off-topic). 0. Motocicleta a stat tot timpul pe scara, temperatura strict pozitiva, am pornit-o la fiecare 2 saptamani cu exeptia perioadei cu craciunu cand a stat o luna nepornita, si de-atunci... 1. Bateria e moarta...desi e noua (cred). Ce pot sa-i fac (e mentenance-free, capsulata)?? Am un redresor dala vechi, pot sa-l folosesc? Imi trebuie neaparat incarcator dasta distept? Am pornit-o luand curent de la masina. A mers din prima. Acuma, azi am facut o tura....considerabila. Dar nu s-a incarcat aproape deloc, poate fi si de la alternator ?? 2. Am sesizat asta de anul trecut...s-a intamplat ceva cu amortizorul. Nu vreau sa ma pronunt pentru ca nu ma pricep, dar parca nu mai amortizeaza, parca e numai pe arc, si cand iau o denivelare topaie de poponeata (not good). Va cer sfatul si in aceasta privinta. Banuiesc ca e de la amortizor. Pot sa mai umlbu la reglaje sau e nevoie de reparatie? Si cam in ce suma se invarte dracia asta? In rest va urez un 2011 cu benzina mai ieftina, gropi mai putine si politisti mai indulgenti....si poate si mai multa minte . P.S.: "batranii" ajutor!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Salutare si La Multi Ani Banditilor pe 2011. Primiele zile potrivnice plimbarii, primii metri de asfalt uscat, primele RPM, prima bubuitura in toba...etc; stiti voi senzatia. Prima mea zi de plimbare a debutat cu... probleme tehnice (acum sper sa nu devin off-topic). 0. Motocicleta a stat tot timpul pe scara, temperatura strict pozitiva, am pornit-o la fiecare 2 saptamani cu exeptia perioadei cu craciunu cand a stat o luna nepornita, si de-atunci... 1. Bateria e moarta...desi e noua (cred). Ce pot sa-i fac (e mentenance-free, capsulata)?? Am un redresor dala vechi, pot sa-l folosesc? Imi trebuie neaparat incarcator dasta distept? Am pornit-o luand curent de la masina. A mers din prima. Acuma, azi am facut o tura....considerabila. Dar nu s-a incarcat aproape deloc, poate fi si de la alternator ?? 2. Am sesizat asta de anul trecut...s-a intamplat ceva cu amortizorul. Nu vreau sa ma pronunt pentru ca nu ma pricep, dar parca nu mai amortizeaza, parca e numai pe arc, si cand iau o denivelare topaie de poponeata (not good). Va cer sfatul si in aceasta privinta. Banuiesc ca e de la amortizor. Pot sa mai umlbu la reglaje sau e nevoie de reparatie? Si cam in ce suma se invarte dracia asta? In rest va urez un 2011 cu benzina mai ieftina, gropi mai putine si politisti mai indulgenti....si poate si mai multa minte . P.S.: "batranii" ajutor!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Salutare si La Multi Ani Banditilor pe 2011. Primiele zile potrivnice plimbarii, primii metri de asfalt uscat, primele RPM, prima bubuitura in toba...etc; stiti voi senzatia. Prima mea zi de plimbare a debutat cu... probleme tehnice (acum sper sa nu devin off-topic). 0. Motocicleta a stat tot timpul pe scara, temperatura strict pozitiva, am pornit-o la fiecare 2 saptamani cu exeptia perioadei cu craciunu cand a stat o luna nepornita, si de-atunci... 1. Bateria e moarta...desi e noua (cred). Ce pot sa-i fac (e mentenance-free, capsulata)?? Am un redresor dala vechi, pot sa-l folosesc? Imi trebuie neaparat incarcator dasta distept? Am pornit-o luand curent de la masina. A mers din prima. Acuma, azi am facut o tura....considerabila. Dar nu s-a incarcat aproape deloc, poate fi si de la alternator ?? 2. Am sesizat asta de anul trecut...s-a intamplat ceva cu amortizorul. Nu vreau sa ma pronunt pentru ca nu ma pricep, dar parca nu mai amortizeaza, parca e numai pe arc, si cand iau o denivelare topaie de poponeata (not good). Va cer sfatul si in aceasta privinta. Banuiesc ca e de la amortizor. Pot sa mai umlbu la reglaje sau e nevoie de reparatie? Si cam in ce suma se invarte dracia asta? In rest va urez un 2011 cu benzina mai ieftina, gropi mai putine si politisti mai indulgenti....si poate si mai multa minte . P.S.: "batranii" ajutor!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 salut. poti incarca bateria linistit cu redresorul, da vezi sa nu fie prea mare(teoretic incarcarea se face cu un curent de 10% din capacitatea bateriei) verifica daca alternatorul incarca bateria: cu motorul pornit ar trebui sa ai in jur de 14v pe bornele bateriei, daca nu probleme de la alternator sau releul de incarcare(asta fiind cel mai probabil) despre amortizor nu stiu ce sa iti zic, las sa zica altii mai avizati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 ...Si inca ceva..bai frate, dar in tara asta, numai banditi negrii sunt ? In Anglia vad ca sunt si rosii, la noi in tara cred ca sunt singurul cu bandit rosu..Nu tin foarte mult la culoare, dar e curios..... Si lui @Macke e tot rosu. salut banditilor..nou membru sunt incepator in ale motoarelor si doresc achizitionarea uni bandit de 1200..porerile voastre pt un incepator cumpatat in ale vitezei.Astept parerile voastre cat si despre motor de 1200.mersi Totul depinde de tine de cum il dozezi. Pt un incepator e un motor totusi greu. Multa bafta la achizitionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 merci mult Razvan ..al meu e intr-adevar rosu, iar al lui Calin, dupa vopsire parca verde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 ...Calin...verde De ala de care mananca taurul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 na uite ca a mea e albastra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 De ala de care mananca taurul? NU...de-ala de-l asteapta nebunul sa se coaca (si sa devina rosie) daca stii bancul cu nebunii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 he he hop si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Mneata. Cam gay incepu anul meu motociclistic. Adica ieri erau vreo 12 grade in Zalau. M-am tot gandit sa ies, insa m-am gandit mai bine si am zis ca o fi ud pe dealurile de langa oras, ca o fi plin de nisip pe drum, mai aveam si una-alta de facut pe acasa, deci nu. Pe la 15:00 ies cu Matizu sa o duc pe pretena mea undeva si nu mai putin de 8 motoare, prieteni unu si unu au trecut pe langa mine. Faza e ca motorul meu era intr-un garaj unde mai erau 4 din cei 8 care au iesit ieri, si nici macar vazandu-mi motorul acolo nu s-au gandit sa imi dea un telefon. M-am simtit ca c.uru. Deci mai asteptam prima tura a anului, cu toate ca avem asigurare si toate celea. Halal prieteni. In alta ordine de idei, sambata seara in Satu Mare, in parcare la Real, am lovit cu Matizul un.....................................................Q7 S line. Nu ma intrebati cum reusesc......it's a gift. Am virat sa ies din parcare, bineinteles ca era unu pracat pe prima banda, si cand am virat nu l-am vazut de stalpul din dreapta masinii. El venea cam tare si gata. Am franat putin cat sa se aplece de fata si i-am julit janta stanga spate. Mie mi s-a spart sticla de pe semnal, mi s-a indoit capota (rezolvata pe loc) si mi-a cazut numarul. Janta lui cred ca costa cat Matizul tot. Paradoxal era un iugoslav tipul, super ok. Instant mi-a zis sa mergem de acolo sa nu avem spectatori si a zis sa facem constatarea amiabila. Daca era un coca de rrromania urla si criza ca i-am lovit masina de enspe mii de euro si vroia politia, smurdul si salvamontul, caz in care eu ramaneam fara permis 90 de zile pentru neacordare de prioritate. Cert e ca faza, desi haioasa si deloc paguboasa, m-a pus pe ganduri. Eu rulez cam 5000 de km lunar cu Matizul ala, fara incidente inca, dar mi-am dat seama ce usor e sa gresesti. Eram putin agitat, fiind si in intarziere, mai erau si altii parcati aiurea, si poc. Gata fapta. Nu am vazut un ditamai SUV-ul de 5 metrii si eu am pretentia sa imi vada restul motorul lat de 1 metru. Grija oameni. Sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Atentie la oglinzi, de multe ori felul cum sunt reglate ne salveaza. Insa recunosc ca nu o data am fost si eu in cazuri similare, insa am avut mare noroc Bine ca nu a fost cu motorul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 salut.poti incarca bateria linistit cu redresorul, da vezi sa nu fie prea mare(teoretic incarcarea se face cu un curent de 10% din capacitatea bateriei) verifica daca alternatorul incarca bateria: cu motorul pornit ar trebui sa ai in jur de 14v pe bornele bateriei, daca nu probleme de la alternator sau releul de incarcare(asta fiind cel mai probabil) despre amortizor nu stiu ce sa iti zic, las sa zica altii mai avizati. 1. Scuze pt cele 4 posturi aiurea... probleme cu browser-ul. 2. Mersi de idee. Este redresorul pe care il are tata pentru bateria de la dacie, care nu e foarte mare oriqm. Totusi, imi amintesc ca atunci cand punea redresorul pe baterie ii scotea capacelele ca sa poata sa fiarba, si mai completa electrolitul cu apa distilata. Eu nu pot sa umblu la asta si mi-e frica sa nu faca BUF! Vreo sugestie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Cam gay incepu anul meu motociclistic. ...Pe la 15:00 ies cu Matizu sa o duc pe pretena mea undeva si nu mai putin de 8 motoare, prieteni unu si unu au trecut pe langa mine. Faza e ca motorul meu era intr-un garaj unde mai erau 4 din cei 8 care au iesit ieri, si nici macar vazandu-mi motorul acolo nu s-au gandit sa imi dea un telefon. M-am simtit ca c.uru. .... in parcare la Real, am lovit cu Matizul un Q7 S line. Nu ma intrebati cum reusesc......it's a gift. ... =))) =))) LOL ... dude .... =))) amuzant. Nu rad de tine ... rad de patzanie in sine ... banuiesc ca si tu ai scris-o sa faci haz de necaz ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.