tudor23mihai Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 Am pus si eu Banditul la vanzare de o saptamana, ... inca nu s-a interesat nimeni de el Poate stiti pe cineva interesat! /index.php?showtopic=195624 Poate ce prea mult pentru el!?!? Comentariile sunt bine venite ... numai cele pozitive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 Daca si`a schimbat cineva semeringurile la Bandit ajutati`ma si pe mine pls cu niste coduri de pe Louis ca sa stiu ce trebuie sa comand. Sar'na Codul de la Louis pentru semeringuri este 10042192 , asta daca ai doul GN77B la motor. @ tudor: motoru e super, pretul la fel. L-am vazut si barait odata, asa..............putin.............in duba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexander_all4rap Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 Codul de la Louis pentru semeringuri este 10042192 , asta daca ai doul GN77B la motor. Este GN77A. Care e diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 Diferenta e seria si anul de fabricatie, dar pe louis nu am gasit cu GN77A, din ce an e motorul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexander_all4rap Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 (editat) Diferenta e seria si anul de fabricatie, dar pe louis nu am gasit cu GN77A, din ce an e motorul tau? E din 96. M`am uitat si eu pe Louis la semeringuri si nu am gasit nici eu pt 600N. De asta am intrebat dak si`a schimbat cineva sa stiu si eu ce tre` sa cumpar. Si ma intereseaza si ce ulei de furca ati pus. Editat Aprilie 16, 2008 de alexander_all4rap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 E din 96. M`am uitat si eu pe Louis la semeringuri si nu am gasit nici eu pt 600N. De asta am intrebat dak si`a schimbat cineva sa stiu si eu ce tre` sa cumpar. Si ma intereseaza si ce ulei de furca ati pus. Daca e din 96 cre ca iti potrivesc alea, eu din alea am pus si al meu e din 97 si din cate stiu eu pana in 2001 parca e acleasi model. Dar mai intreaba sa nu cumva sa nu iti potriveasca, dar repet, tind sa cred ca sunt bune. Cat despre ulei , trebuie 5W, pe louis ar cam fi asta 10038215 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudvio Postat Aprilie 21, 2008 Share Postat Aprilie 21, 2008 nu aveti prieteni care isi doresc un bandit frumos? daca da, aruncati un ochi aici: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=41183 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 21, 2008 Share Postat Aprilie 21, 2008 Ce n-as da sa aflu de ce mortii lui Banditu meu are peste 11 mii de ture in treapta a 6-a la viteza modica de doar 180 de kilometri pe ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Aprilie 21, 2008 Share Postat Aprilie 21, 2008 Ce n-as da sa aflu de ce mortii lui Banditu meu are peste 11 mii de ture in treapta a 6-a la viteza modica de doar 180 de kilometri pe ora. ... poate pentru ca derapeaza ambreiajul la turatie asa mare?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Aprilie 21, 2008 Share Postat Aprilie 21, 2008 Ce n-as da sa aflu de ce mortii lui Banditu meu are peste 11 mii de ture in treapta a 6-a la viteza modica de doar 180 de kilometri pe ora. ce raport ai la transmisia finala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 a venit momentul sa imi vand si eu fieru deci....cine vrea mai multe detalii in afara ca vorbim de un Bandit 600 S Pop din 2002 impecabil, NECAZUT , cu doar 19.000 km, consumabile schimbate inainte de timp etc etc, sa imi dea un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 ... poate pentru ca derapeaza ambreiajul la turatie asa mare?... Nu patineaza. ce raport ai la transmisia finala? Acelasi raport (14 in loc de 15 dinti la pinion si stock, 47 pe spate) cu care am bagat sezonul trecut 220 pe la 11.ooo de ture. Acum nici nu mai ajung la 190, cu vant de spate. Am postat problema si pe Banditforum.de... sunt deja vreo 25 de posturi in care oamenii isi storc mintile si nu prea gasim o explicatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Eu zic sa te apuci tu sa faci calculul la mina si sa vezi cit iese. Totusi cum stii ca nu patineaza ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Eu zic sa te apuci tu sa faci calculul la mina si sa vezi cit iese.Totusi cum stii ca nu patineaza ambreiajul? Pt ca il simti cum patineaza (sar turele in sus si viteza nu creste proportional) atunci cand ii dai morti de pe loc sau reprize. Plec de pe loc si schimb toate treptele in 12 mii sau dau repriza blana la 100 in treapta a 6-a si nu patineaza nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Eu zic ca daca n-ar transmite ceva ca lumea (in afara ambreiajului) motorul ala nu mai mergea demult, deci ori e busit turometrul, ori vitezometrul, ori pana mea. Roaga un meletean sa-ti masoare viteza cu radarul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 (editat) Eu zic ca daca n-ar transmite ceva ca lumea (in afara ambreiajului) motorul ala nu mai mergea demult, deci ori e busit turometrul, ori vitezometrul, ori pana mea. Roaga un meletean sa-ti masoare viteza cu radarul ) Altcumva se procedeaza aici. Mergi pe DN1 si ii dai bucati sa ingheti kilometraju pe 180 km/h. NU indoi numarul si astepti postasu sau, mai iute, stirile PROsTV , si o sa afli viteza reala si marja de eroare a kilometrajului. Editat Aprilie 22, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit M Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Salut vin si eu in randul ,,banditilor" cu mica mea printesa. Suzuki Bandit gsf 600 s Am vizitat mult site-ul si cele scrise de voi, dar nu am scris pana acum. In timp ,,mobra" a suferit multe modificari, astazi cred ca a ajuns la forma finala. Un custom fara mari schimbari de la forma clasica , spre old. Sper sa va placa. Salut vin si eu in randul ,,banditilor" cu mica mea printesa.Suzuki Bandit gsf 600 s Am vizitat mult site-ul si cele scrise de voi, dar nu am scris pana acum. In timp ,,mobra" a suferit multe modificari, astazi cred ca a ajuns la forma finala. Un custom fara mari schimbari de la forma clasica , spre old. Sper sa va placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djinn Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Salut vin si eu in randul ,,banditilor" cu mica mea printesa.Suzuki Bandit gsf 600 s Am vizitat mult site-ul si cele scrise de voi, dar nu am scris pana acum. In timp ,,mobra" a suferit multe modificari, astazi cred ca a ajuns la forma finala. Un custom fara mari schimbari de la forma clasica , spre old. Sper sa va placa. Welcome!!! Arata super bine! Welcome!!! Arata super bine! Saua este noua? Daca este noua ofera-mi si mie un link de unde pot gasi si eu.. Un pret aproximativ... La mine un trecator sau un vecin binevoitor sa gandit sa ii faca un model.. Iar acum trebuie sa o schimb.. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Bandit M, dau o lada de bere daca ma ajuti cu o treaba Vad ca ai crash-bar-uri exact ca ale mele. Fii si tu te rog baiat de gasca si da-mi urmatoarele informatii: - 1. exact ce tip de bandit ai (anul modelului) - 2. daca te rog sa faci niste poze sa-mi arati cum is fixate in partea de sus, linga radiator, dau inca o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit M Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Welcome!!! Arata super bine! Saua este noua? Daca este noua ofera-mi si mie un link de unde pot gasi si eu.. Un pret aproximativ... La mine un trecator sau un vecin binevoitor sa gandit sa ii faca un model.. Iar acum trebuie sa o schimb.. Asfalt uscat! Salut, Saua este reimbracata si modificata la bureti. Pretul depinde de model de la 100 ron - 250 ron. Cine a imbracat-o lucreaza super frumos dar are multe comenzi si dureaza. O poti imbraca si singur daca nu vrei sa o modifici, nu este greu. Material gasesti la Luis. Daca esti din Bucuresti iti pot da niste adrese. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Nu patineaza. Acelasi raport (14 in loc de 15 dinti la pinion si stock, 47 pe spate) cu care am bagat sezonul trecut 220 pe la 11.ooo de ture. Acum nici nu mai ajung la 190, cu vant de spate. Am postat problema si pe Banditforum.de... sunt deja vreo 25 de posturi in care oamenii isi storc mintile si nu prea gasim o explicatie. In realitate B6 nu merge decat 210Km/h daca anul trecut ai avut 220 pe bord si acum doar 190 e posibil doar daca: ai schimbat anvelope cu alte dimensiuni sau bordul are erori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 (editat) In realitate B6 nu merge decat 210Km/hdaca anul trecut ai avut 220 pe bord si acum doar 190 e posibil doar daca: ai schimbat anvelope cu alte dimensiuni sau bordul are erori Bordul minte la absolut orice motor, inclusiv B6 si B12, sau crezi ca B12le chiar prinde 260? B6le prinde real 200, max 205... iar pe bord asa se traduce prin minim 220. Gumele sunt fix cele de anul trecut. Ca sa mai coloram putin topicul... picturi cu Hotul unui pretin din Bucale, posesor si de cont pe motoretism.ro care a dat scurt pe la mine. Editat Aprilie 22, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit M Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Bandit M, dau o lada de bere daca ma ajuti cu o treaba Vad ca ai crash-bar-uri exact ca ale mele. Fii si tu te rog baiat de gasca si da-mi urmatoarele informatii: - 1. exact ce tip de bandit ai (anul modelului) - 2. daca te rog sa faci niste poze sa-mi arati cum is fixate in partea de sus, linga radiator, dau inca o bere Salut, Motorul este din 96 Ai in attach tot In chitul de instalare este o platbanda in forma de ,,U" capetele le prinzi cu piulita si surub de crash-bar iar gaurile din misloc de cadru si de radiator, deci pe cadru + platbanda + radiatorul in doua suruburi vezi si poza. Bafta Salut,Motorul este din 96 Ai in attach tot In chitul de instalare este o platbanda in forma de ,,U" capetele le prinzi cu piulita si surub de crash-bar iar gaurile din misloc de cadru si de radiator, deci pe cadru + platbanda + radiatorul in doua suruburi vezi si poza. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Aha! Thanks a lot! Deci e clar, mi-au trimis astia de la Louis o cacuta, poate chiar cei de la H&B le-au dat un kit naspa. La mine platbandul ala de sus e prea scurt, nu ajunge pina la bare. Nasol e ca ca le-am scris celor de la H&B despre treaba asta acum citeva saptamini si pina in ziua de azi nu au raspuns. Halal nemti. In schimb Louis au fost foarte de treaba si au acceptat sa-l inlocuiasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit M Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Salut,Motorul este din 96 Ai in attach tot In chitul de instalare este o platbanda in forma de ,,U" capetele le prinzi cu piulita si surub de crash-bar iar gaurile din misloc de cadru si de radiator, deci pe cadru + platbanda + radiatorul in doua suruburi vezi si poza. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.