gabi88 Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 pe manusi ai dat mult, iar ghetele nu te ajuta cu aproape nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) pe manusi ai dat mult, iar ghetele nu te ajuta cu aproape nimic eh asta e, la ghete chiar nu voiam ceva inalt, si eu nu aveam nimic peste ghezna pe acasa. Dar de ce zici ca nu ajuta cu nimic, lamureste-ma. si manusile erau cele mai ok din tot ce am probat. la protectii si cum le simteam in mana. de geaca asta ce ziceti?: http://www.rideicon.com/product_details.jsp?category=3428&id=12243 Editat Mai 13, 2011 de danny_vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) eh asta e, la ghete chiar nu voiam ceva inalt, si eu nu aveam nimic peste ghezna pe acasa. Dar de ce zici ca nu ajuta cu nimic, lamureste-ma. si manusile erau cele mai ok din tot ce am probat. la protectii si cum le simteam in mana. de geaca asta ce ziceti?: http://www.rideicon.com/product_details.jsp?category=3428&id=12243 pai sansele sa iti rupi degetele de la picoare sau sa iti spargi calcaiul sunt mici + ca glezna nu o tine (cum tin cizmele) eu mi am luat berik sepang (din reprezentanta honda) si am dat 270 lei (nu exita grad de comparatie cu ce ai luat tu ) de geaca nu am ce sa zic , mie nu imi place sa cumpar haine de pe net, prefer sa ma duc in magazin sa probez , sa vad eu ce si cum , sa probez iar , sa analizez materialele si pe urma sa imi cumpar. geaca arata tare , dar la o geaca de moto conteaza protectia in primul rand Editat Mai 13, 2011 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 la mine au ajutat mansile .. si chiar destul de mult si ale mele sunt putin mai scumpe. Eu am casti ( da,trei ) Icon, preferatii mei la casti si protectii. Recomand. Foarte frumos echipamentul men. Sa-l porti degeaba. P.s. ai putea sa incerci si SPIDI (in drumul Taberei ) , cam scumpe totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 pai sansele sa iti rupi degetele de la picoare sau sa iti spargi calcaiul sunt mici + ca glezna nu o tine (cum tin cizmele) eu mi am luat berik sepang (din reprezentanta honda) si am dat 270 lei (nu exita grad de comparatie cu ce ai luat tu ) de geaca nu am ce sa zic , mie nu imi place sa cumpar haine de pe net, prefer sa ma duc in magazin sa probez , sa vad eu ce si cum , sa probez iar , sa analizez materialele si pe urma sa imi cumpar. geaca arata tare , dar la o geaca de moto conteaza protectia in primul rand geaca am probat varianta pe alb in magazin, mi-a placut cum vine dar nu imi placea culoarea. acum astept sa vad ca e ok in stok la ICON sa o aduca. e 1000 lei( 240 euro cam asa). protectii are incluse brat, umeri spate.. da-mi si mie o poza ceva cu cizmele. oricum vrea sa imi mai iau o pereche pe viito pt drumuri lungi, astea o sa le folosesc pt dus la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) manusile nu sunt foarte rele, dar era bun mai lungute un pic. astea merg asa, vara, intr-un oras fara trafic mare ... ciubotele..le-ai cam luat degeaba...de-aia e bine sa ai pe cineva care stie cu tine. casca e bunicica. se putea mai bine, dar e ok. protectii la genunchi sunt mai ok, de ce..pentru ca le poti pune peste orice pantalon. pantalonii cu protectii...doar aia ii ai. pe de alta parte, la pantaloni ai si protectie de solduri pentru manusi, uite http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/1064.html si erau si la reducere! uite si aici http://motors-parts.shop.ebay.co.uk/Mens-Jackets-/108829/i.html?Material=Leather&Protection=Back|Elbow|Shoulder&LH_ItemCondition=1000|1500&rt=nc&LH_BIN=1&_nkw=motorcycles%20jacket&_catref=1&_dmpt=UK_Motorcycle_Clothing&_fln=1&_trksid=p3286.c0.m283 mie personal, ca design imi place asta http://cgi.ebay.co.uk/Leather-Designer-Motorbike-Motorcycle-Jacket-chest-44-/170629670625?pt=UK_Motorcycle_Clothing&hash=item27ba5226e1 (nu e foarte grozava la protectii...dar imi place) Bafta LE: http://cgi.ebay.co.uk/HRC-REPSOL-Gas-Red-Leather-Motorcycle-Motorbike-Jacket-/170632836329?pt=UK_Motorcycle_Clothing&hash=item27ba8274e9 si asta e frumoasa, dar citeste ATENT indicatiile legate de marime...ajuta mult!! NU uita de http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/1168 Editat Mai 13, 2011 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 o protectie splimentara pt glezna nu se gaseste, sau ceva de genul. nu stiu de ce dar chiar nu imi plac cizmele pana la jumatea pulpei. arata funny cnd le porti daca nu ai pantaloni de protectie. mai ales in blugi. oricum am de gand sa imi iau pentru drumuri lungi niste cizmoace sport. si nu cred ca o sa ies cel putin prima luna a drumuri prea lungi :-)) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 http://www.louis.de/_10d3794cb3966f88c3c987b3fa555c5c1e/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=190&wgr=822&list_total=26&anzeige=0&page=0&artnr_gr=202027 daca nu merge da www.louis.de si codul 202027 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 am citit in graba ce s-a mai scris. intreba careva ce amortizoare se potrivesc pe Bandit. e o lista postata chiar de mine anul trecut dar mi-e lene sa caut. sint sanse sa apara ceva similar la o cautare pe Google cu "shock size chart" sau pe acolo. ca idee, pe Kult de 600 plug and play e doar cel de Kult de 1200. din memorie peste ~300 mm nu merge nimic. eu l-am pus pe cel de GSXR de 600 doar dupa niste ajustari cam coibanesti: pilit putin din "linkage arm", bratul de aluminiu care leaga amortizorul, pirghiile de legatura si cadrul. dupa destule mii de km e perfect OK, se pare ca japonezii au folosit tolerante serioase. de cind am amortizorul asta si arcurile Wirth pe fata nu mai am senzatie de barca pe valuri, diferenta e deloc neglijabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 (editat) nu stiu de ce dar pun de multe ori g in loc de c si invers boade ai radagini de arab, mai baiadule mai si manusile erau cele mai ok din tot ce am probat. la protectii si cum le simteam in mana. de geaca asta ce ziceti? salve si bine ai venit! Manusile alea sunt OK, am avut modelul precededent care erau numai din piele(cadou de ziua mea de la fata). Sunt f bune si comode. Le-am pierdut odata pe drumul spre mare, noaptea, dar le-am gasit(calcate de masini) si le-am mai purtat cam 2 luni pana le-am uitat in casca agata in gard cand am legat mobra, si eu disparut ambele (si cacsa si manusile) pana mi-am dat seama. Asta iarna, de mos Niculae, am primit iar manusile astea, tot de la fata ,exact ca ale tale, io zic ca-s f bune, ale mele inca nu s-au lasat cum trebe ca le-am purtat doar de 2 ori dar devin foarte confortabile dupa putin timp. Eu am geaca Icon Motorhead Black, am dat 12 milioane pe ea anu' trecut la Scorpio A-Z si sunt foarte multumit de ea. Cu mesada montata merg doar in tricou din Februarie pana in Decembrie, doar odata am luat un hanorac usor pe dedesubt la drum lung, dar erau 2 grade C afara, in rest...e foarte calduroasa. Fara mesada poti merge ok cu ea vara, chiar si in oras, are aerisiri multe ce odata deschise isi fac treaba f bine. Io sufar de caldura, dar un om normal creca poate s-o parte si la 40 grade pe Magheru miercuri la 18:30. Singurul dezavantaj la ea e ca nu are guler. Mai port cateodata si un Highway Pilot, d-aia de chopperist, de cand aveam chopperul, e foarte ok geaca numai ca atunci cand mi-am luat-o nu ma gandeam sa bag vreodata protectii in ea si e cam fixa, deci o port mai rar...imi place cum arata si e f comoda (tocmai pt ca nu am bagat protectii in ea) dar nu are deloc aerisiri. cand oi avea bani o vand si-mi iau una la fel dar mai mare in care sa bag protectii. daca vrei pantaloni misto am eu unii practic nepurtati...mi i-am luat degeaba si sunt noi, ca nu-i port... da click pe semnatura Editat Mai 14, 2011 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 (editat) ..bla bla intreba careva ce amortizoare se potrivesc pe Bandit. e o lista postata chiar de mine anul trecut dar mi-e lene sa caut.... Make Model Year shock length shock stroke Suzuki Bandit 1200 2001-2005 320 +6/-0 mm 61 mm Suzuki Bandit 1200 1996-2000 306 mm 64 mm Suzuki Bandit 600 2000-2004 319 mm 55 mm Suzuki Bandit 650 2005-on 319,5 mm 65,5 mm Suzuki GSXR1100 1986-1988 315 mm 69 mm Suzuki GSXR 1100 1989-1992 312 mm 70 mm Suzuki GSXR 1100 1993-1993 312 mm 70 mm Suzuki HAYABUSA 1999-2005 330 mm 72 mm Suzuki GSXR750 1988-1991 312 +12/-0 mm 67 mm Suzuki GSXR 750 1992-1995 312 +12/-0 mm 67 mm Suzuk. GSXR 750 1932-1993 312 +12/-0 mm 67 mm Suzuki GSXR 1000 2005-on 325,5 mm 70 mm Suzuki GSXR 1000 2003-2004 332,5 +6/0 mm 74 mm Suzuki GSXR 1000 2001-2002 329 +S.5/-0.5 mm 74 mm Suzuki GSXR 750 1935-1987 290,5 mm 61 mm Suzuki GSXR 750 2004-2005 332,5 +6/0 mm 74 mm Suzuki GSXR 750 2000-2003 32S +6/-0 mm 74 mm Suzuki GSXR750 1996-1999 356 +6/-6 mm 79 mm Suzuki GSXR 600 2001-2003 32S.5 +6/-0 mm 74 mm Suzuki GSXR 600 2004-2005 332,5 +6/0 mm 74 mm Suzuki SV 2003-2005 329,5 mm 86 mm Suzuki SV 1999-2002 337 +12/-0 mm 63 mm</quote> Editat Mai 14, 2011 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Ieri am aflat neplacuta veste ca nu o sa primesc dosarul de la scoala de soferi in timp util pentru a prinde poligonul de pe 8 iunie. o sa primesc dosarul pe 9 iunie. acum nu stiu ce sa fac sa astept pana pe 27 iunie cand de sa poligonul la ilioara, sa dau pe motocicleta cu care am facut scoala, sau sa ma duc la mogheoros pe 15 iunie si sa dau acolo poligonul pe o moto pe care nu am mers nici o data. un sfat va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 de moment ce ai invatat sa mergi cu motorul de la scoala la care ai facut tu,n-o sati fie asa greu sa inveti celalalt motor.gandeste-te ca oricum nu o sa mergi tot timpul pe motor ca cel din scoala ca doar vrei Bandit.dupa mine da-l cat poti mai repede ca nu e mare diferenta intre motocicletele de scoala,toate sunt de aceasi capacitate cilindrica si nu e mare diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 A folosit cineva kit-ul asta de inaltare? Daca nu, cum pot face sa ridic coada la bandit putin? Iar daca da, care sunt diferentele, si la fel de important,se merita cheltuiala? http://www.louis.de/_20071463dae6e00c55c62d98514f197799/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=430&wgr=301&origin=bikedb&typ_id=GN77B&list_total=1&anzeige=0&artnr_gr=10026300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 de moment ce ai invatat sa mergi cu motorul de la scoala la care ai facut tu,n-o sati fie asa greu sa inveti celalalt motor.gandeste-te ca oricum nu o sa mergi tot timpul pe motor ca cel din scoala ca doar vrei Bandit.dupa mine da-l cat poti mai repede ca nu e mare diferenta intre motocicletele de scoala,toate sunt de aceasi capacitate cilindrica si nu e mare diferenta exact la asta ma gandeam si eu. chiar nu vreau s pierd 3 saptamani din vara, si in alta ordine de idei, oricum celelate scoli au mobre mai mici, eu scoala o fac pe GS 500, deci nu ar trebui sa fie o problema. sper doar sa ma lase 10 min inaninte sa ma obisnuiesc cu motoru inainte sa intru in poligon. off abia astept.e asa frumos afara si eu stau sa caut banditu pe net. :-)) si baietii bin cartie se dau veseli pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 A folosit cineva kit-ul asta de inaltare? Daca nu, cum pot face sa ridic coada la bandit putin? Iar daca da, care sunt diferentele, si la fel de important,se merita cheltuiala? http://www.louis.de/_20071463dae6e00c55c62d98514f197799/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=430&wgr=301&origin=bikedb&typ_id=GN77B&list_total=1&anzeige=0&artnr_gr=10026300 decit sa dai 80 de euro pe ala doar pt. ca scrie pe el Lucas/TRW, iei unu' la 20 de lire de pe ebay si de diferenta-ti cumperi melcul ala de kilometraj. eu am kit de coborire de pe ebay (am amortizor mai lung decit cel stock si asa am adus-o la inaltimea normala). am mers si cu spatele ridicat o vreme dar fiind prea scund pentru inaltimea aia ma simteam nesigur pe ea la viteze mici. cu coada inaltata diferentele sint ca din laterala arata mai misto insa din spate ca dracu', se vede tot noroiu' sarit sub coada. iar daca vrei sa pui undertray probabil mai scoti vreo 100 de euro din buzunar + vopsirea. la manevrabilitate se zice ca e mai bine da' eu bag mina-n foc ca se pot lua curbele si-n varianta stock. daca dai cu scaritele de pamint in orice curba ridicarea spatelui ca o sa te poti apleca mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BxP_BV Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Stiti cumva modelul de Suzuki Bandit 600N din 1996 de cand si pana cand s-a fabricat? Si ce alte coduri are? Am cautat pe ebay piese si tot vad MK I, MK II, K1, K2 etc si nu prea stiu ce inseamna. Am mai vazut si pe forum KULT, POP. La lamuriti-ma si pe mine. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 pt. 600: Kult = MK1 = GN77A/B = 1995-1999 Pop = MK2 = WVA8 = 2000-2003 K1 = 2001, K2 = 2002 etc restu' nu mai conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 decit sa dai 80 de euro pe ala doar pt. ca scrie pe el Lucas/TRW, iei unu' la 20 de lire de pe ebay si de diferenta-ti cumperi melcul ala de kilometraj. eu am kit de coborire de pe ebay (am amortizor mai lung decit cel stock si asa am adus-o la inaltimea normala). am mers si cu spatele ridicat o vreme dar fiind prea scund pentru inaltimea aia ma simteam nesigur pe ea la viteze mici. cu coada inaltata diferentele sint ca din laterala arata mai misto insa din spate ca dracu', se vede tot noroiu' sarit sub coada. iar daca vrei sa pui undertray probabil mai scoti vreo 100 de euro din buzunar + vopsirea. la manevrabilitate se zice ca e mai bine da' eu bag mina-n foc ca se pot lua curbele si-n varianta stock. daca dai cu scaritele de pamint in orice curba ridicarea spatelui ca o sa te poti apleca mai mult. eu i-am pus kit de inaltare de 55mm pe care am dat 20 lire,si-ti pot spune sigur ca te poti apleca mult mai mult decat cu motoru stock. Eu nu l-am inclinat atat de mult tot anul trecut (si am facut ceva km 9000) cat l-am incilnat in primele 2 saptamani de anul asta,se simte foarte usor pe curbe si il muti de pe o curba pe alta foarte usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 acuma sincer sa-ti zic mie prima data cind merg cu motorul dupa pauza de peste iarna tot timpul mi se pare ca-l simt altfel. si ca sa speculez oleaca. din poza observ ca esti foarte ianlt (banuiesc ca spre 1.90). e posibil ca inaltarea sa te fi facut sa stai altfel pe motor si de asta sa-l manevrezi mai usor. ca idee, eu nici stock pe Bandit nu ajung cu toata talpa jos. asta influenteaza si cit de relaxate sau incordate tii miinile, plus probabil inca unele lucruri pe care nici nu le cosntientizam. cind iti cumperi bicicleta tot timpul o iei pe marime, functie de inaltime, lungimea picioarelor etc, la motor nu prea se tine cont. eu de exemplu cind mi-am pus ghidonul aftermarket pe moment am simtit o imbunatatire la manevrabilitate dar pe termen lung mi-am dat seama ca pt. inaltimea mea ghidonul asta e complet incomod, ma forteaza sa stau intr-o pozitie nenaturala pe motor. sint multi factori, ce-i perfect pentru unul poate sa fie chin pt. altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 (editat) A folosit cineva kit-ul asta de inaltare? Daca nu, cum pot face sa ridic coada la bandit putin? Iar daca da, care sunt diferentele, si la fel de important,se merita cheltuiala? http://www.louis.de/_20071463dae6e00c55c62d98514f197799/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=430&wgr=301&origin=bikedb&typ_id=GN77B&list_total=1&anzeige=0&artnr_gr=10026300 Eu mi-am luat kit de inaltare de 50 mm de aici http://www.cjaccessories.co.uk/home.php?cat=264 si mi-a venit in doua saptamani, l-am montat singur ca e mega simplu si acum pot spune ca banditu meu arata un pic mai bine si mie mi se pare ca e ceva mai manevrabil... plus ca la inaltimea mea era necesara o astfel de modificare eu de exemplu cind mi-am pus ghidonul aftermarket pe moment am simtit o imbunatatire la manevrabilitate dar pe termen lung mi-am dat seama ca pt. inaltimea mea ghidonul asta e complet incomod, ma forteaza sa stau intr-o pozitie nenaturala pe motor. sint multi factori, ce-i perfect pentru unul poate sa fie chin pt. altul. De acord. eu sunt la polul opus fata de tine... eu ma simteam ca dracu cu ghidonul stock. Dupa ce am montat ghidonul de enduro, ma simt mult mai comod atat in mers cat si la manevre la viteza foarte mica cand trebuie sa brachez complet ghidonul de pe o parte pe alta. Editat Mai 15, 2011 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Eu mi-am luat kit de inaltare de 50 mm de aici http://www.cjaccessories.co.uk/home.php?cat=264 si mi-a venit in doua saptamani, l-am montat singur ca e mega simplu si acum pot spune ca banditu meu arata un pic mai bine si mie mi se pare ca e ceva mai manevrabil... plus ca la inaltimea mea era necesara o astfel de modificare De acord. eu sunt la polul opus fata de tine... eu ma simteam ca dracu cu ghidonul stock. Dupa ce am montat ghidonul de enduro, ma simt mult mai comod atat in mers cat si la manevre la viteza foarte mica cand trebuie sa brachez complet ghidonul de pe o parte pe alta. tot de la CJ Accessories l-am luat si eu. am destui km facuti cu el din care si prin drumuri jalnice, n-are nici pe dracu'. pai e de asteptat ca pt. cineva mai inalt sa fie mai bun un ghidon mai lat si mai jos. pt cei scuzi in schimb nu recomand. arata mai bine clar, da' la un moment dat tre' sa fii si oleaca pensionar in gindire si sa te gindesti la partea practica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 pai : cei care ati pus kitul de inaltare nu s-a schimbat pozitia (mai aplecat pe ghidon) ? banuiesc ca si centrul de greutate e undeva mai sus si mai in fata...sau ma insel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 pt. 600: Kult = MK1 = GN77A/B = 1995-1999 Pop = MK2 = WVA8 = 2000-2003 K1 = 2001, K2 = 2002 etc restu' nu mai conteaza Kult 95-00 Al meu e din 2000.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 pai : cei care ati pus kitul de inaltare nu s-a schimbat pozitia (mai aplecat pe ghidon) ? banuiesc ca si centrul de greutate e undeva mai sus si mai in fata...sau ma insel? pai exact, asta se intimpla. asta poate sa fie sau nu o problema fctie de ghidon, inaltime etc. da, nu eram sigur daca Kultul e si 2000 inclusiv, stiam ca Popul e din 2001 da' parca in acelasi timp aveam senzatia ca nu a apucat sa schimbe prefixul. la 1200 nu mai stiu anii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.