danny_vlad Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Ieri am aflat neplacuta veste ca nu o sa primesc dosarul de la scoala de soferi in timp util pentru a prinde poligonul de pe 8 iunie. o sa primesc dosarul pe 9 iunie. acum nu stiu ce sa fac sa astept pana pe 27 iunie cand de sa poligonul la ilioara, sa dau pe motocicleta cu care am facut scoala, sau sa ma duc la mogheoros pe 15 iunie si sa dau acolo poligonul pe o moto pe care nu am mers nici o data. un sfat va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 de moment ce ai invatat sa mergi cu motorul de la scoala la care ai facut tu,n-o sati fie asa greu sa inveti celalalt motor.gandeste-te ca oricum nu o sa mergi tot timpul pe motor ca cel din scoala ca doar vrei Bandit.dupa mine da-l cat poti mai repede ca nu e mare diferenta intre motocicletele de scoala,toate sunt de aceasi capacitate cilindrica si nu e mare diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 A folosit cineva kit-ul asta de inaltare? Daca nu, cum pot face sa ridic coada la bandit putin? Iar daca da, care sunt diferentele, si la fel de important,se merita cheltuiala? http://www.louis.de/_20071463dae6e00c55c62d98514f197799/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=430&wgr=301&origin=bikedb&typ_id=GN77B&list_total=1&anzeige=0&artnr_gr=10026300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 de moment ce ai invatat sa mergi cu motorul de la scoala la care ai facut tu,n-o sati fie asa greu sa inveti celalalt motor.gandeste-te ca oricum nu o sa mergi tot timpul pe motor ca cel din scoala ca doar vrei Bandit.dupa mine da-l cat poti mai repede ca nu e mare diferenta intre motocicletele de scoala,toate sunt de aceasi capacitate cilindrica si nu e mare diferenta exact la asta ma gandeam si eu. chiar nu vreau s pierd 3 saptamani din vara, si in alta ordine de idei, oricum celelate scoli au mobre mai mici, eu scoala o fac pe GS 500, deci nu ar trebui sa fie o problema. sper doar sa ma lase 10 min inaninte sa ma obisnuiesc cu motoru inainte sa intru in poligon. off abia astept.e asa frumos afara si eu stau sa caut banditu pe net. :-)) si baietii bin cartie se dau veseli pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 A folosit cineva kit-ul asta de inaltare? Daca nu, cum pot face sa ridic coada la bandit putin? Iar daca da, care sunt diferentele, si la fel de important,se merita cheltuiala? http://www.louis.de/_20071463dae6e00c55c62d98514f197799/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=430&wgr=301&origin=bikedb&typ_id=GN77B&list_total=1&anzeige=0&artnr_gr=10026300 decit sa dai 80 de euro pe ala doar pt. ca scrie pe el Lucas/TRW, iei unu' la 20 de lire de pe ebay si de diferenta-ti cumperi melcul ala de kilometraj. eu am kit de coborire de pe ebay (am amortizor mai lung decit cel stock si asa am adus-o la inaltimea normala). am mers si cu spatele ridicat o vreme dar fiind prea scund pentru inaltimea aia ma simteam nesigur pe ea la viteze mici. cu coada inaltata diferentele sint ca din laterala arata mai misto insa din spate ca dracu', se vede tot noroiu' sarit sub coada. iar daca vrei sa pui undertray probabil mai scoti vreo 100 de euro din buzunar + vopsirea. la manevrabilitate se zice ca e mai bine da' eu bag mina-n foc ca se pot lua curbele si-n varianta stock. daca dai cu scaritele de pamint in orice curba ridicarea spatelui ca o sa te poti apleca mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BxP_BV Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Stiti cumva modelul de Suzuki Bandit 600N din 1996 de cand si pana cand s-a fabricat? Si ce alte coduri are? Am cautat pe ebay piese si tot vad MK I, MK II, K1, K2 etc si nu prea stiu ce inseamna. Am mai vazut si pe forum KULT, POP. La lamuriti-ma si pe mine. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 pt. 600: Kult = MK1 = GN77A/B = 1995-1999 Pop = MK2 = WVA8 = 2000-2003 K1 = 2001, K2 = 2002 etc restu' nu mai conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 decit sa dai 80 de euro pe ala doar pt. ca scrie pe el Lucas/TRW, iei unu' la 20 de lire de pe ebay si de diferenta-ti cumperi melcul ala de kilometraj. eu am kit de coborire de pe ebay (am amortizor mai lung decit cel stock si asa am adus-o la inaltimea normala). am mers si cu spatele ridicat o vreme dar fiind prea scund pentru inaltimea aia ma simteam nesigur pe ea la viteze mici. cu coada inaltata diferentele sint ca din laterala arata mai misto insa din spate ca dracu', se vede tot noroiu' sarit sub coada. iar daca vrei sa pui undertray probabil mai scoti vreo 100 de euro din buzunar + vopsirea. la manevrabilitate se zice ca e mai bine da' eu bag mina-n foc ca se pot lua curbele si-n varianta stock. daca dai cu scaritele de pamint in orice curba ridicarea spatelui ca o sa te poti apleca mai mult. eu i-am pus kit de inaltare de 55mm pe care am dat 20 lire,si-ti pot spune sigur ca te poti apleca mult mai mult decat cu motoru stock. Eu nu l-am inclinat atat de mult tot anul trecut (si am facut ceva km 9000) cat l-am incilnat in primele 2 saptamani de anul asta,se simte foarte usor pe curbe si il muti de pe o curba pe alta foarte usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 acuma sincer sa-ti zic mie prima data cind merg cu motorul dupa pauza de peste iarna tot timpul mi se pare ca-l simt altfel. si ca sa speculez oleaca. din poza observ ca esti foarte ianlt (banuiesc ca spre 1.90). e posibil ca inaltarea sa te fi facut sa stai altfel pe motor si de asta sa-l manevrezi mai usor. ca idee, eu nici stock pe Bandit nu ajung cu toata talpa jos. asta influenteaza si cit de relaxate sau incordate tii miinile, plus probabil inca unele lucruri pe care nici nu le cosntientizam. cind iti cumperi bicicleta tot timpul o iei pe marime, functie de inaltime, lungimea picioarelor etc, la motor nu prea se tine cont. eu de exemplu cind mi-am pus ghidonul aftermarket pe moment am simtit o imbunatatire la manevrabilitate dar pe termen lung mi-am dat seama ca pt. inaltimea mea ghidonul asta e complet incomod, ma forteaza sa stau intr-o pozitie nenaturala pe motor. sint multi factori, ce-i perfect pentru unul poate sa fie chin pt. altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 (editat) A folosit cineva kit-ul asta de inaltare? Daca nu, cum pot face sa ridic coada la bandit putin? Iar daca da, care sunt diferentele, si la fel de important,se merita cheltuiala? http://www.louis.de/_20071463dae6e00c55c62d98514f197799/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=430&wgr=301&origin=bikedb&typ_id=GN77B&list_total=1&anzeige=0&artnr_gr=10026300 Eu mi-am luat kit de inaltare de 50 mm de aici http://www.cjaccessories.co.uk/home.php?cat=264 si mi-a venit in doua saptamani, l-am montat singur ca e mega simplu si acum pot spune ca banditu meu arata un pic mai bine si mie mi se pare ca e ceva mai manevrabil... plus ca la inaltimea mea era necesara o astfel de modificare eu de exemplu cind mi-am pus ghidonul aftermarket pe moment am simtit o imbunatatire la manevrabilitate dar pe termen lung mi-am dat seama ca pt. inaltimea mea ghidonul asta e complet incomod, ma forteaza sa stau intr-o pozitie nenaturala pe motor. sint multi factori, ce-i perfect pentru unul poate sa fie chin pt. altul. De acord. eu sunt la polul opus fata de tine... eu ma simteam ca dracu cu ghidonul stock. Dupa ce am montat ghidonul de enduro, ma simt mult mai comod atat in mers cat si la manevre la viteza foarte mica cand trebuie sa brachez complet ghidonul de pe o parte pe alta. Editat Mai 15, 2011 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Eu mi-am luat kit de inaltare de 50 mm de aici http://www.cjaccessories.co.uk/home.php?cat=264 si mi-a venit in doua saptamani, l-am montat singur ca e mega simplu si acum pot spune ca banditu meu arata un pic mai bine si mie mi se pare ca e ceva mai manevrabil... plus ca la inaltimea mea era necesara o astfel de modificare De acord. eu sunt la polul opus fata de tine... eu ma simteam ca dracu cu ghidonul stock. Dupa ce am montat ghidonul de enduro, ma simt mult mai comod atat in mers cat si la manevre la viteza foarte mica cand trebuie sa brachez complet ghidonul de pe o parte pe alta. tot de la CJ Accessories l-am luat si eu. am destui km facuti cu el din care si prin drumuri jalnice, n-are nici pe dracu'. pai e de asteptat ca pt. cineva mai inalt sa fie mai bun un ghidon mai lat si mai jos. pt cei scuzi in schimb nu recomand. arata mai bine clar, da' la un moment dat tre' sa fii si oleaca pensionar in gindire si sa te gindesti la partea practica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 pai : cei care ati pus kitul de inaltare nu s-a schimbat pozitia (mai aplecat pe ghidon) ? banuiesc ca si centrul de greutate e undeva mai sus si mai in fata...sau ma insel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 pt. 600: Kult = MK1 = GN77A/B = 1995-1999 Pop = MK2 = WVA8 = 2000-2003 K1 = 2001, K2 = 2002 etc restu' nu mai conteaza Kult 95-00 Al meu e din 2000.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 pai : cei care ati pus kitul de inaltare nu s-a schimbat pozitia (mai aplecat pe ghidon) ? banuiesc ca si centrul de greutate e undeva mai sus si mai in fata...sau ma insel? pai exact, asta se intimpla. asta poate sa fie sau nu o problema fctie de ghidon, inaltime etc. da, nu eram sigur daca Kultul e si 2000 inclusiv, stiam ca Popul e din 2001 da' parca in acelasi timp aveam senzatia ca nu a apucat sa schimbe prefixul. la 1200 nu mai stiu anii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 De acord. eu sunt la polul opus fata de tine... eu ma simteam ca dracu cu ghidonul stock. Dupa ce am montat ghidonul de enduro, ma simt mult mai comod atat in mers cat si la manevre la viteza foarte mica cand trebuie sa brachez complet ghidonul de pe o parte pe alta. N-ai cumva niscai poze de detaliu cu motoreta cu ghidonul asta? Ce inaltime ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 N-ai cumva niscai poze de detaliu cu motoreta cu ghidonul asta? Ce inaltime ai? o sa-i fac azi cateva poze si o sa le postez dupa ce ma intorc de la serviciu. Eu am 1,90-1,92...p-acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Kult 95-00 Al meu e din 2000.. http://de.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSF_600 Kult (GN77) fĂźr die Baujahre 1995 bis 1999 Pop (WVA8) fĂźr die Baujahre 2000 bis 2004 NEO fĂźr die Baujahre 2005 und 2006 EVO fĂźr die Baujahre 2007 und 2008 http://de.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSF_1200 Kult - Modelljahr 1996 bis 2000 Pop - Modelljahr 2001 bis 2005 Neo - Modelljahr 2006 Evo - Modelljahr 2007 bis heute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Cred ca ambreiajul meu s-a dus dracu. Cand bag motoru in sarcina, o ia destul de greu din loc si mi se pare ca rontaie mai pronuntat. Iar cand strang ambreiajul si motorul se duce inapoi spre turatia de relanti, se aude un tacanit dubios. Sfaturi, pareri ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Esti sigur ca reglajul e corect facut? Daca DA, ai o singura varianta: dat jos si verificat/inspectat "ochiometric" ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 o sa-i fac azi cateva poze si o sa le postez dupa ce ma intorc de la serviciu. Eu am 1,90-1,92...p-acolo... Super! Sau poate ne vedem pe la Arc... sa-l vad pe viu... sa vad si "inaltarea" banditului cum arata! Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Esti sigur ca reglajul e corect facut? Daca DA, ai o singura varianta: dat jos si verificat/inspectat "ochiometric" ... Daca mi-e mi-ai raspuns , nu i-am facut niciodata reglaj la ambreiaj si mi-a mers ok. O sa ma uit atent cand o sa am ceva timp. Mai infricosator mi se pare zgomotul din motor cand strang ambreiajul. Banditu' meu a implinit fix cand am ajuns acasa de la Cheia 50000 km. I-am cantat La Multi Ani, urmeaza sa ii iau tort si bere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 @sorinbogdan - de cand nu ai mai schimbat uleiul ? - poate e mai moale - tacanitul e de la oala de ambreiaj. In manual scrie ca atunci cand ai probleme cu ambreiajul sa mai strangi putin ambreiajul de la surubul din capacul de la schimbatorul de viteze .ai un capacel de cauciuc acolo si procedura e in manual. Incearca asa intai. S-ar putea sa fie doar arcurile nu te panica rau , ca daca sunt arcurile atunci sunt 10 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Daca HURUIE, iti recomand sa te inarmezi cu ceva rabdare, un set de chei inbus si altele si sa desfaci capacul de la ambreiaj. Inainte, fie golesti uleiul, fie apleci motorul pe partea opusa cam 45 grade .. PS: ai atasat o poza, poate ajuta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Multam baieti! Am sa investighez cand imi fac ceva timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 (editat) Super! Sau poate ne vedem pe la Arc... sa-l vad pe viu... sa vad si "inaltarea" banditului cum arata! Merci S-ar putea sa ajung miercurea asta pe la Arc, dar inca nu stiu la ce ora termin la serviciu. ne citim p-aci si vedem cum facem, oricum voi pune vreo doua poze, una cu ghidonul si una "generala" sa iti faci o idee de cum arata cu curu-n sus ) Cheers Asta e facuta anul trecut Editat Mai 16, 2011 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.