dark_lord86 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Iti arat eu ca se da pe-o roata doar din acceleratie cu toate cele stock pe el ))))) da detalii despre tehnica de whellie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 (editat) da detalii despre tehnica de whellie pai... bagi a I-a, o accelerezi pana pe la 3-4.000 RPM, inchizi gazul brusc, si cand se comprima furca, te apleci si tu pe fata, si cand tragi ca animalu de gaz, tragi si de ghidon in sus folosidu-te de tot corpul tau (de cand inchizi gazul si pana tragi ca apucatu de gaz si de ghidon tre sa treaca o fractiune de secunda). si vei avea o surpriza adevaratele probleme apar cand incepe sa-ti placa... eu am avut puterea sa ma opresc la timp pentru ca n-am bani de reparatii in caz ca-l dau pe jos... PS: asigura-te ca mobra si gumele sunt bine incalzite si ca asfaltul e curat si fara denivelari prea mari PPS: o sa trec si eu pe la arc. ne strangem toti pe alea din partea dreapta, mai aproape de capat, ca pe la intrarea in parc va fi cam haos... Editat Mai 18, 2011 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 pe la ce ora va adunati? Vin si eu, dar pe jos deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 la 3-4 mii nu ridici Kultul din acceleratie ever. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 la 3-4 mii nu ridici Kultul din acceleratie ever. Eu i-am spus cum fac eu sa-l ridic din acceleratie, acum banuiesc ca a vazut si el ca eu am Neo... ceva mai multi caluti si cuplu imprastiat pe o plaja mai mare de turatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 la 3-4 mii nu ridici Kultul din acceleratie ever. Se ridica si Kult-ul... poate ti-e tie mila sa dai in el tare. Am cochetat si eu putin cu "uili"-urile prin parcari de Carrefour-uri acu ceva timp... dar sa incerc pe strada, mai ales in oras, mi s-a parut riscant si am abandonat ideea de tot, sa nu cumva sa ma manance vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 pe la ce ora va adunati? Vin si eu, dar pe jos deocamdata Pe la 18:30... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 (editat) @ Kmihai M-ai taxat la faza cu prietena, era o gluma. Se pare ca eu sunt singurul care are povesti nemuritoare dimineata la cafea ( asta vis-a-vis de faza cu Banditul motor economic si cumparat de incepatori si cam atat). Sau poate nu aveti chef de offtopic, desi m-as mira Buun, sa intru si eu discutia cu uili, oare B12-le se ridica usor? Touche ( payback pt "rautatile" legate de limbajul meu colorat si plin de regionalisme ) Da , se ridica al naibii de usor din gaz. Cum probabil stiti, B12 kult la aparitie era folosit in Europa si nu numai de catre multi practicanti de Stunt-riding. Eu l-am ridicat si singur si cu prietena in spate, insa din greseala, nu sunt adeptul, mai ales gandindu-ma ce fac daca il dau de pamant ( ma refer cati bani se duc degeaba ). Drept urmare, la 3000 de ture MAXIM ii dau a 2-a, ruland 90% cu pasager. E foarte interesanta senzatia si iti da adrenalina multa cand simti ghidonul moale si vezi cerul, insa nu ma risc, sunt mai precaut asa, ca babutele. Intr-o vreme visam la un motor mai vechi si neingrijit cu care sa ma apuc de facut nebunii din astea, insa cu varsta si serviciul mi-au trecut, duc banii inspre altceva ( casa noua , echipament mai bunicel, ture mai departe etc). Fiecare alege. Sa nu fiu ipocrit, nu pot zice ca nu vroiam sa traiesc senzatia, as minti, insa nici nu m-am stresat sa vad ce tre facut sa il ridici. S-a intamplat ( ca la majoritatea de altfel ) din greseala. E un fel de "am bifat-o si pe asta", pt mine ajunge. Unii continua, am si din amicii mei exemple, insa dincolo de ce poti pati tu facand din astea pe drum, ma gandesc si la motor, care cam sufera fiind turat animalic in treptele 1 si 2 concomitent cu ungere putina spre deloc. Stunterii isi modifica sorgul la baia de ulei pt uili, dar asta e alta poveste. Editat Mai 18, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Ce an e b12-ele tau ? Si daca tot te-am intrebat - cam cat consuma ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 2002 5,6 cel mai scotiano-evreiesc consum care l-am putut scoate. In oras Dumnezeu cu mila cred ca minim 7, iar afara daca il tragi de coarne bea mult, depinde de turatie. Eu in jur de 6 am consum la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Bai ce nu imi plac mie mk2-ii , sunt cei mai urati dintre banditi ! Dar e super ok la consum, multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Cu placere. Pop-ul e cam "cuminte " la forma, pe langa Kult care are fundul mai ridicat si in general o linie oarecum mai agresiva. Insa eu am ales si pt pasager ( stiu, ha-ha, dar tre sa faci si compromisuri) unde pop-ul are avantajul seii mai comode, mai putin inclinate spre pilot, plus franele pe fata care sunt mai ok, furca reglabila , uzura mai mica fiind motor oarecum mai nou ( cazul meu doar 20800 km justificati, facuti de un singur nene). Cam astea m-au adus spre Pop ( sau MK-2), in 2008 nu se putea pune problema la mine de Neo sau Evo, trebuia sa vand rinichii Odata ce ai ce vrei, devine cel mai frumos pt ca e al tau, nici mie nu imi placeau N, avusem S inainte si asta l-am luat pt ca asa a fost la bani, acuma nu mai imi plac S-urile. Asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Inteleg. Io tot sper sa gasesc un b12 neo cu aibies n. Nici io nu m-am inteles cu b6-ele meu un an intreg la look, dar dupa .. , nu pot sa nu ma sui pe el si sa-i dau o goana pe serpentine si sa nu imi placa. In weekend am incalcat putin legea prin neste locuri cu asfalt beton ( ) , curbe stranse si populatie pe margini. O fac rar dar tre facuta din cand in cand. Furam intr-o tura io si 2 horneti si in alta tura 2 banditi din care unu neo si un hornet. Cele mai frumoase curbe tot pe kult le iau/ma simt mai bine si toate cele, ca am si poshtit motoarele intre noi. Io vreau b12 dar fara sa ma fi urcat pe vrunu vrodata.. doar asa ca stiu ca e ceea ce vreau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 (editat) Si mie la forma Neo imi place cel mai mult, are fundul mai ascutit. Pe langa asta, al meu are fund de vaduva. Parerea mea e ca odata cu Neo se impart treburile, aici se face trecerea (usor) intre retro si nou. Motorul ramane cel clasic, racit pe aer/ulei, de culoare neagra, pe cand la carenaj apar modificari inspre ce cere piata. Codita ascutita, carena de la S mai smechera, nici farul nu e de lepadat, mie personal imi place cel de la S. Inca un lucru schimbat e bordul, deci mie nu imi place deloc cel elctronic, prefer oricand cel clasic cromat cu ceasuri analog. A, inca ceva , de la Neo incoace le-au pus nene o bazooka de toba..............cred ca are 30 de kile Nu dati cu pietre, e gustul meu. Editat Mai 18, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 A, inca ceva , de la Neo incoace le-au pus nene o bazooka de toba..............cred ca are 30 de kile Nu dati cu pietre, e gustul meu. Intradevar e destul de voluminoasa,la multi nu le place. Eu am o parere neutra spre buna. Singurul motiv pentru care mi-as fi luat o alta toba ar fi fost pentru greutate,dar sa stii ca nu are nici pe departe 30 de kg. De pe site-ul Leovince: Total stock weight: 6,416 Kg Total LeoVince weight: 3,227 Kg (aluminiu). Deci pentru 3 kg diferenta nu se merita.Greutatea aia o poate o compensez eu mai tarziu prin mai multa mancare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Probabil ca asta o sa fac in cel mai scurt timp . Ca am uns maneta dimineata si parca tot asa face . banuiesc ca maneta cand ai scos maneta cand ai curatat o nu ? Intradevar e destul de voluminoasa,la multi nu le place. Eu am o parere neutra spre buna. Singurul motiv pentru care mi-as fi luat o alta toba ar fi fost pentru greutate,dar sa stii ca nu are nici pe departe 30 de kg. De pe site-ul Leovince: Total stock weight: 6,416 Kg Total LeoVince weight: 3,227 Kg (aluminiu). Deci pentru 3 kg diferenta nu se merita.Greutatea aia o poate o compensez eu mai tarziu prin mai multa mancare. nu are 30 dar are 13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Se ridica si Kult-ul... poate ti-e tie mila sa dai in el tare. Am cochetat si eu putin cu "uili"-urile prin parcari de Carrefour-uri acu ceva timp... dar sa incerc pe strada, mai ales in oras, mi s-a parut riscant si am abandonat ideea de tot, sa nu cumva sa ma manance vreodata. acuma vreo 2 ani m-am dus intr-o simbata in parcare la serviciu (la Tehnopolis) special ca sa incerc s-o dau pe-o roata. am facut pina si-o tura lunguta prin oras inainte, ca sa incalzesc cauciucurile in fine, am ajuns la serv si am inceput sa-i dau pina-n 4000, dupa care lasat gaz (exact cum zice Cosmin) urmat de blana disperata pina in limitare. nimic. am insistat pina au iesit la geam saracii colegi care venisera la serviciu simbata ca sa faca treaba. in final m-a dat afara muistul de portar, ca e impotriva politicii firmei sa faci wheelie in parcare. Bai ce nu imi plac mie mk2-ii , sunt cei mai urati dintre banditi ! Pop-ul mi se pare cel mai misto Bandit, ca sa vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 ce politica de rahat ) cred ca pana la urma o sa imi pun un pinion mai mare cu vreo 2-3 dinti. inafara de top speed care sunt inconvinientele unui pinion mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod03c Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Pt.arv357.Dacă treci prin Pitești poți face o tură cu al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Sa vedeti ce mica e lumea. Poate unii nu o sa credeti ce scriu eu aici. Prietena mea, asa cum scriam inainte e in Bucuresti saptamana asta, e cazata la Crystal Palace impreuna cu o colega. Au iesit ieri la plimbare prin Herastrau insa nu le-a placut nu stiu ce si au luat-o la picior mai departe. Si l-au vazut de departe....stiti ce ........Arcul de Triumf Au mers pana acolo, nestiind ca acolo se intalnesc mobristii. M-a sunat dupa si mi-a zis ca erau o gramada acolo, intrebandu-ma oare de ce. I-am zis, intreband-o si eu daca a vazut ceva Bandit. Fiind mai rusinoasa a zis ca nu s-a holbat insistent, decat de la distanta, sa nu o ia aia la misto. Oricum, a vazut un bandit rosu si unu negru N ( si acuma ....) un baiat inalt si slab, mult mai inalt decat restul, in preajma banditului negru. Deeeeeeci, Cosmine, sa fii tu oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Sa vedeti ce mica e lumea. Poate unii nu o sa credeti ce scriu eu aici. Prietena mea, asa cum scriam inainte e in Bucuresti saptamana asta, e cazata la Crystal Palace impreuna cu o colega. Au iesit ieri la plimbare prin Herastrau insa nu le-a placut nu stiu ce si au luat-o la picior mai departe. Si l-au vazut de departe....stiti ce ........Arcul de Triumf Au mers pana acolo, nestiind ca acolo se intalnesc mobristii. M-a sunat dupa si mi-a zis ca erau o gramada acolo, intrebandu-ma oare de ce. I-am zis, intreband-o si eu daca a vazut ceva Bandit. Fiind mai rusinoasa a zis ca nu s-a holbat insistent, decat de la distanta, sa nu o ia aia la misto. Oricum, a vazut un bandit rosu si unu negru N ( si acuma ....) un baiat inalt si slab, mult mai inalt decat restul, in preajma banditului negru. Deeeeeeci, Cosmine, sa fii tu oare? Buey..deci nu mai am cuvinte, Alin a spus mai mult decat era nevoie.. Banditul ala rosu, rocks Toata lumea il admira, chiar si de la departare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Pop-ul mi se pare cel mai misto Bandit, ca sa vezi. este! si nu zic asta doar pt ca am eu POP , formele se leaga cel mai bine cu motorul, e amestecatura perfecta intre anii '80 si anii 2000. Singuru desavantaj e ca arata ciudat codita privita din spate Kult-ul vine dupa el, desi la prima vedere zici ca e facut din bucati de alte mobre Neo e OK-ish, desi blendul futuristo-ascutit nu prea se pupa cu motorul Evo deja e unul dintre cele mai urate nakeduri din clasa si anii lui, motorul arata de zici ca e luat de pe o prasitoare mare/conserva. si parerea mea conteaza da? ca-s grafic dizainăr dar nu teceti pe POP, ca sa-mi ramana mie mai multe variante cand o crapa al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 intrebare cam stupida pt cunoscatori probabil dar: din ce an incoace s-a trecut pe injectie la bandit? Unul fabricat in 2005 e pe carburatie sau injectie. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Buey..deci nu mai am cuvinte, Alin a spus mai mult decat era nevoie.. Banditul ala rosu, rocks Toata lumea il admira, chiar si de la departare.. Da da da....bafta ta a fost ca era cel mai curat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 (editat) din ce an incoace s-a trecut pe injectie la bandit? http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Bandit_series 2007, de la EVO ... Si apropos de ce model ne place..un EVO mi-as lua ... injectie, ambreiaj hidraulic..sunt atuuri! Editat Mai 19, 2011 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.