arw357 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Esti suparat ca poate trece doar pe la noi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 (editat) La mine scrie la F1 400 kg si la G 202. Fiecare motocicleta cu treburile ei ) Din cate se pare banditul stock nu se ridica pe o roata din acceleratie nici sa il f*ti. Trebe foaie mai mare pe spate. In schimb se ridica foarte usor din ambreiaj de pe loc. Mi-a murit bateria Iti arat eu ca se da pe-o roata doar din acceleratie cu toate cele stock pe el ))))) Editat Mai 18, 2011 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_RTR Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 La ce ora incepe adunarea de la Arc? O sa ajung si eu cu banditul meu rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Salutare , Am am scos si eu bandita din garaj si am fost la munca cu ea . Foarte misto. Am sesizat in schimb o problema la maneta de frana . Poate a mai patit cineva si ma lamureste si pe mine: - inainte trageam maneta pana la capat si mergea foarte lin pana se auzea un tacanit . astazi a mers in trepte...si mai si scartia... cam in 3 trepte pana sa ajung cu ea la maxim. Stie cineva ce poate fi ? poate trebuie uns cablul(habar nu am daca se face operatiunea asta )? PS : Cineva maine la arc ? eu o sa ajung acolo pe la 18:30. o sa fiu pe aleea lunga ( nu aceea de la intrarea in parc ) Bafta multa . Salutare! Daca nu ai mai schimbat lichidul de frana de peste 2 ani, ar fi cazul sa te gandesti sa o faci. Chiar daca nu asta ar fi cauza, asa scrie prin manuale ca e recomandat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 (editat) Apropos de frana..Sambata am muncit vreo 2 ore la curatat etriere Sezonul trecut aveam senzatia ca in franare, nu franeaza lin, ci cu "galme" ... adica frana mai tate, mai incet, mai tare mai incet...eu tinand frana apasata cu aceeasi intensitate. Anyway...cand am scos etrierele am dar placutele jos, am dat si cilindri, constatand ca in momentul in care blocam cilindri de la un etrier, dand la maneta doar un cilidru iesea. A trebuit sa ma chinui binisor pana i-am scos, conluzia fiind ca cilindri nu "culisau" sincron la apasarea manetei de frana. Dat jos toti cilindri, curatat placutele bine bine, curatat si cilindri bine bine (erau patati, nu ruginiti si cu ceva mazga pe ei), inspectat garniturile (in stare buna pentru varsta motorului), montat inapoi si schimbat lichidul de frana (desi il mai schimbasem o data anul trecut la inceput). Duminica am iesit cu ea spre Slanic Moldova si am testat binisor frana...se vede o imbunatatire considerabila ... si ma declar multumit de operatiune. Va urma probabil spatele ... Editat Mai 18, 2011 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Salutare! Daca nu ai mai schimbat lichidul de frana de peste 2 ani, ar fi cazul sa te gandesti sa o faci. Chiar daca nu asta ar fi cauza, asa scrie prin manuale ca e recomandat. Probabil ca asta o sa fac in cel mai scurt timp . Ca am uns maneta dimineata si parca tot asa face . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 (editat) Apare cineva pe la arc astazi? Pentru cine cauta motor mai devreme: /index.php?/topic/662145-suzuki-gsf-600-bandit2001/ Editat Mai 18, 2011 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 (editat) Apare cineva pe la arc astazi? Pentru cine cauta motor mai devreme: /index.php?/topic/662145-suzuki-gsf-600-bandit2001/ Bafta la vanzare. Inca unul:/index.php?/topic/661249-vand-suzuki-bandit-n-600-an-2002/ Editat Mai 18, 2011 de ares_mlnmr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Apare cineva pe la arc astazi? Pentru cine cauta motor mai devreme: /index.php?/topic/662145-suzuki-gsf-600-bandit2001/ ne vedem acolo..pe la 6:30 sau 7 apar si eu..sa vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 da un b12 2006 cu abs sau b12,5 cu abs nu gasiti ? ca ma caut pe interneti de o gramada devreme si nu prea gasesc ( in buget ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 daca eu urasc ceva la Bandit, urasc frinele. daca m-ar mai lasa inima i-as pune o fatza cu USD si niste frine adevarate, da' asta deja e un proiect prea consumator de timp si de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Iti arat eu ca se da pe-o roata doar din acceleratie cu toate cele stock pe el ))))) da detalii despre tehnica de whellie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 (editat) da detalii despre tehnica de whellie pai... bagi a I-a, o accelerezi pana pe la 3-4.000 RPM, inchizi gazul brusc, si cand se comprima furca, te apleci si tu pe fata, si cand tragi ca animalu de gaz, tragi si de ghidon in sus folosidu-te de tot corpul tau (de cand inchizi gazul si pana tragi ca apucatu de gaz si de ghidon tre sa treaca o fractiune de secunda). si vei avea o surpriza adevaratele probleme apar cand incepe sa-ti placa... eu am avut puterea sa ma opresc la timp pentru ca n-am bani de reparatii in caz ca-l dau pe jos... PS: asigura-te ca mobra si gumele sunt bine incalzite si ca asfaltul e curat si fara denivelari prea mari PPS: o sa trec si eu pe la arc. ne strangem toti pe alea din partea dreapta, mai aproape de capat, ca pe la intrarea in parc va fi cam haos... Editat Mai 18, 2011 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 pe la ce ora va adunati? Vin si eu, dar pe jos deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 la 3-4 mii nu ridici Kultul din acceleratie ever. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 la 3-4 mii nu ridici Kultul din acceleratie ever. Eu i-am spus cum fac eu sa-l ridic din acceleratie, acum banuiesc ca a vazut si el ca eu am Neo... ceva mai multi caluti si cuplu imprastiat pe o plaja mai mare de turatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 la 3-4 mii nu ridici Kultul din acceleratie ever. Se ridica si Kult-ul... poate ti-e tie mila sa dai in el tare. Am cochetat si eu putin cu "uili"-urile prin parcari de Carrefour-uri acu ceva timp... dar sa incerc pe strada, mai ales in oras, mi s-a parut riscant si am abandonat ideea de tot, sa nu cumva sa ma manance vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 pe la ce ora va adunati? Vin si eu, dar pe jos deocamdata Pe la 18:30... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 (editat) @ Kmihai M-ai taxat la faza cu prietena, era o gluma. Se pare ca eu sunt singurul care are povesti nemuritoare dimineata la cafea ( asta vis-a-vis de faza cu Banditul motor economic si cumparat de incepatori si cam atat). Sau poate nu aveti chef de offtopic, desi m-as mira Buun, sa intru si eu discutia cu uili, oare B12-le se ridica usor? Touche ( payback pt "rautatile" legate de limbajul meu colorat si plin de regionalisme ) Da , se ridica al naibii de usor din gaz. Cum probabil stiti, B12 kult la aparitie era folosit in Europa si nu numai de catre multi practicanti de Stunt-riding. Eu l-am ridicat si singur si cu prietena in spate, insa din greseala, nu sunt adeptul, mai ales gandindu-ma ce fac daca il dau de pamant ( ma refer cati bani se duc degeaba ). Drept urmare, la 3000 de ture MAXIM ii dau a 2-a, ruland 90% cu pasager. E foarte interesanta senzatia si iti da adrenalina multa cand simti ghidonul moale si vezi cerul, insa nu ma risc, sunt mai precaut asa, ca babutele. Intr-o vreme visam la un motor mai vechi si neingrijit cu care sa ma apuc de facut nebunii din astea, insa cu varsta si serviciul mi-au trecut, duc banii inspre altceva ( casa noua , echipament mai bunicel, ture mai departe etc). Fiecare alege. Sa nu fiu ipocrit, nu pot zice ca nu vroiam sa traiesc senzatia, as minti, insa nici nu m-am stresat sa vad ce tre facut sa il ridici. S-a intamplat ( ca la majoritatea de altfel ) din greseala. E un fel de "am bifat-o si pe asta", pt mine ajunge. Unii continua, am si din amicii mei exemple, insa dincolo de ce poti pati tu facand din astea pe drum, ma gandesc si la motor, care cam sufera fiind turat animalic in treptele 1 si 2 concomitent cu ungere putina spre deloc. Stunterii isi modifica sorgul la baia de ulei pt uili, dar asta e alta poveste. Editat Mai 18, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Ce an e b12-ele tau ? Si daca tot te-am intrebat - cam cat consuma ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 2002 5,6 cel mai scotiano-evreiesc consum care l-am putut scoate. In oras Dumnezeu cu mila cred ca minim 7, iar afara daca il tragi de coarne bea mult, depinde de turatie. Eu in jur de 6 am consum la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Bai ce nu imi plac mie mk2-ii , sunt cei mai urati dintre banditi ! Dar e super ok la consum, multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Cu placere. Pop-ul e cam "cuminte " la forma, pe langa Kult care are fundul mai ridicat si in general o linie oarecum mai agresiva. Insa eu am ales si pt pasager ( stiu, ha-ha, dar tre sa faci si compromisuri) unde pop-ul are avantajul seii mai comode, mai putin inclinate spre pilot, plus franele pe fata care sunt mai ok, furca reglabila , uzura mai mica fiind motor oarecum mai nou ( cazul meu doar 20800 km justificati, facuti de un singur nene). Cam astea m-au adus spre Pop ( sau MK-2), in 2008 nu se putea pune problema la mine de Neo sau Evo, trebuia sa vand rinichii Odata ce ai ce vrei, devine cel mai frumos pt ca e al tau, nici mie nu imi placeau N, avusem S inainte si asta l-am luat pt ca asa a fost la bani, acuma nu mai imi plac S-urile. Asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Inteleg. Io tot sper sa gasesc un b12 neo cu aibies n. Nici io nu m-am inteles cu b6-ele meu un an intreg la look, dar dupa .. , nu pot sa nu ma sui pe el si sa-i dau o goana pe serpentine si sa nu imi placa. In weekend am incalcat putin legea prin neste locuri cu asfalt beton ( ) , curbe stranse si populatie pe margini. O fac rar dar tre facuta din cand in cand. Furam intr-o tura io si 2 horneti si in alta tura 2 banditi din care unu neo si un hornet. Cele mai frumoase curbe tot pe kult le iau/ma simt mai bine si toate cele, ca am si poshtit motoarele intre noi. Io vreau b12 dar fara sa ma fi urcat pe vrunu vrodata.. doar asa ca stiu ca e ceea ce vreau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 (editat) Si mie la forma Neo imi place cel mai mult, are fundul mai ascutit. Pe langa asta, al meu are fund de vaduva. Parerea mea e ca odata cu Neo se impart treburile, aici se face trecerea (usor) intre retro si nou. Motorul ramane cel clasic, racit pe aer/ulei, de culoare neagra, pe cand la carenaj apar modificari inspre ce cere piata. Codita ascutita, carena de la S mai smechera, nici farul nu e de lepadat, mie personal imi place cel de la S. Inca un lucru schimbat e bordul, deci mie nu imi place deloc cel elctronic, prefer oricand cel clasic cromat cu ceasuri analog. A, inca ceva , de la Neo incoace le-au pus nene o bazooka de toba..............cred ca are 30 de kile Nu dati cu pietre, e gustul meu. Editat Mai 18, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.