Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Bordul minte la absolut orice motor, inclusiv B6 si B12, sau crezi ca B12le chiar prinde 260? :D B6le prinde real 200, max 205... iar pe bord asa se traduce prin minim 220. Gumele sunt fix cele de anul trecut.

 

Ca sa mai coloram putin topicul... picturi cu Hotul unui pretin din Bucale, posesor si de cont pe motoretism.ro :whip: care a dat scurt pe la mine.

 

Emppule stiu Banditu` ala cu nr Gab. Il parcheaza pe o straduta in spate la Unirii langa unul de 400. Lucrez in zona si il admir d fiecare data cand trec. M`am uitat atent la el ca are cauciuc pe 180/55/zr17 iar eu am pe 150 si ma tot gandesc sa`l schimb,...arata demential guma aia lata. Are si semnal clar pe spate, foarte frumos, si oglinzi in carbon. L`a cam faultat la aripa fata. Codita e frumos cojita de suportul ala standard si urat de numar....imi place. ;)

 

Referitor la problema ta cu turele....e posibil sa fie din ambreiaj dak zici k nu au avut loc schimbari majore. Al meu la 10.000 avea 200km/h. In schimb am senzatia ca nu mai trage atat d tare in treapta 1. Poate m`am obisnuit eu cu senzatia care ti`o ofera cand bagi mana in gaz si nu mai sunt impresionat k la inceput....poate e si d la guma spate care nu mai duce mult....cert e ca nu ma mai satisface in treapta 1. ;)

Editat de alexander_all4rap
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O ultima intrebare. La mine platbandul ala are cam 21 cm, al tau banuiesc ca are macar 25, corect?

 

Ai dretate, are cu aproximatie 26 este greu de msurat cand este montat.

Daca si nemptii gresesc este grav... :D

Il faci din platbanda, il vopsesti negru sau la culoarea motorului ca sa nu il mai nichielezi. Daca nu il dai retur la Luice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emppule stiu Banditu` ala cu nr Gab. Il parcheaza pe o straduta in spate la Unirii langa unul de 400. Lucrez in zona si il admir d fiecare data cand trec. M`am uitat atent la el ca are cauciuc pe 180/55/zr17 iar eu am pe 150 si ma tot gandesc sa`l schimb,...arata demential guma aia lata. Are si semnal clar pe spate, foarte frumos, si oglinzi in carbon. L`a cam faultat la aripa fata. Codita e frumos cojita de suportul ala standard si urat de numar....imi place. ;)

 

Referitor la problema ta cu turele....e posibil sa fie din ambreiaj dak zici k nu au avut loc schimbari majore. Al meu la 10.000 avea 200km/h. In schimb am senzatia ca nu mai trage atat d tare in treapta 1. Poate m`am obisnuit eu cu senzatia care ti`o ofera cand bagi mana in gaz si nu mai sunt impresionat k la inceput....poate e si d la guma spate care nu mai duce mult....cert e ca nu ma mai satisface in treapta 1. :whip:

 

 

Aaalo! Lordgrec-ule! Baga dom'le si matale doo cuvinte acilea. Nu vezi ca-ti admira lumea motoreta? :D Si explica si tu parerea ta despre guma de 180 pe janta stock. :D

 

alexander, guma aia de 150 pe B6 e o crima contra umanitatii. ;) Fa-i vant cu prima ocazie si pune un 160. Nu recomand 180 pe janta stock de 4,5 inches. Nu cred ca motoreta ta a patit ceva. Dar ne obisnuim cu senzatiile, capatam experienta, alea alea. Nici pe mine nu ma coafeaza prea tare senzatia cand schimb in 12 mii toate treptele. Nu pot spune ca ma lasa rece insa nici nu imi mai rupe fashu. Oricum... placerea de a il tranti de pe o parte pe alta pe viraje e de 10 ori mai orgasmica decat acceleratiile nebune de pe loc. Daca vrei totusi o imbunatatire destul de substantiala a acceleratiilor si reprizelor si f ieftina... pune un pinion de 14 cu 6 euro de la Polo. :D Rupe! :D

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dretate, are cu aproximatie 26 este greu de msurat cand este montat.

Daca si nemptii gresesc este grav... :D

Il faci din platbanda, il vopsesti negru sau la culoarea motorului ca sa nu il mai nichielezi. Daca nu il dai retur la Luice.

Da, e clar, au bulit-o, platbandul e scurt. Mai naspa e ca instructiunile atasate (care sint exact pdf-ul care se gaseste pe site-ul H&:whip: sint cele corecte, deci cineva (banuiesc ca H&;) a pus o piesa care probabil e pt. alt model de Bandit. Nasol, sint f dezamagit ca H&B n-au raspuns la mail. Sa-si ia corectitudinea si precizia nemteasca si sa si-o bage-n poponeata.

Faza cea mai cretina e ca eu tre' sa platesc transportul pina-n Germania ca sa mi-l schimbe. Nu mi se pare corect, eu platesc neglijenta altuia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor!

 

 

Intentionez sa imi montez pe bandit niste crashpad-uri si apelez la experienta voastra in domeniul asta cerandu-va niste sfaturi. Aveti crashpad-uri , de unde le-ati luat / comandat, ce imi recomandati ? Nu as vrea sa dau o avere pe ele insa sunt dispus sa scot din buzunar si ceva mai multi bani stiind ca in cazul unei tavaleli mobra nu o sa aiba foarte mult de suferit si costurile de reparatie nu vor avea valori piperate. Astept sugestiile voastre. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si o varianta ceva mai subtila. http://cgi.ebay.de/Sturzpads-Suzuki-GSF-60...bayphotohosting

Am montat o pereche din asta la 6-le Pop al unui pretin si sunt ok. Nu cred ca protejeaza precum rollcage-ul :D de la Hepco insa tot e ceva.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaalo! Lordgrec-ule! Baga dom'le si matale doo cuvinte acilea. Nu vezi ca-ti admira lumea motoreta? :D Si explica si tu parerea ta despre guma de 180 pe janta stock. ;)

 

alexander, guma aia de 150 pe B6 e o crima contra umanitatii. :whip: Fa-i vant cu prima ocazie si pune un 160. Nu recomand 180 pe janta stock de 4,5 inches. Nu cred ca motoreta ta a patit ceva. Dar ne obisnuim cu senzatiile, capatam experienta, alea alea. Nici pe mine nu ma coafeaza prea tare senzatia cand schimb in 12 mii toate treptele. Nu pot spune ca ma lasa rece insa nici nu imi mai rupe fashu. Oricum... placerea de a il tranti de pe o parte pe alta pe viraje e de 10 ori mai orgasmica decat acceleratiile nebune de pe loc. Daca vrei totusi o imbunatatire destul de substantiala a acceleratiilor si reprizelor si f ieftina... pune un pinion de 14 cu 6 euro de la Polo. ;) Rupe! :D

 

Imi poti da ceva detalii cu privire la pinionu` ala? :D....mi`ai starnit interesul. Daca stii de la cine pot comanda da`mi pls o persoana de contact. Referitor la operatiunea de schimbare...e dificil?...ca mie asa mi se pare. Guma de 180 pe Bandit ca al nostru nu prea am vazut...si nici pareri nu am auzit. Tind sa cred ca ai o aderenta mult mai mare. Al tau e incaltat cu 160?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e clar, au bulit-o, platbandul e scurt. Mai naspa e ca instructiunile atasate (care sint exact pdf-ul care se gaseste pe site-ul H&:D sint cele corecte, deci cineva (banuiesc ca H&:whip: a pus o piesa care probabil e pt. alt model de Bandit. Nasol, sint f dezamagit ca H&B n-au raspuns la mail. Sa-si ia corectitudinea si precizia nemteasca si sa si-o bage-n poponeata.

Faza cea mai cretina e ca eu tre' sa platesc transportul pina-n Germania ca sa mi-l schimbe. Nu mi se pare corect, eu platesc neglijenta altuia.

 

Aseara era f tarziu, nu aveam multa lumina, m-am uitat astazi si la cutia in care era ambalat.

Avea scris pe eticheta :

 

20-18-05-02

10023309 2728537 576220 00.00.00

STURZBUEGEL HEPCO + BECKER

GSF 600 BANDIT -99 CHROM

18-87-86-31

 

Poate te ajuta cu ceva, nu stiu germana...

Ce iti pot spune ca 10023309 este cod de piesa le Luis.de

Vezi ce faci

Bafta multa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poti da ceva detalii cu privire la pinionu` ala? :D....mi`ai starnit interesul. Daca stii de la cine pot comanda da`mi pls o persoana de contact. Referitor la operatiunea de schimbare...e dificil?...ca mie asa mi se pare. Guma de 180 pe Bandit ca al nostru nu prea am vazut...si nici pareri nu am auzit. Tind sa cred ca ai o aderenta mult mai mare. Al tau e incaltat cu 160?

 

Mda... se pare ca s-a scumpit pinionul. Acum costa 7,95 Euro. Nr. de comanda de la Polo este 50280001000. Linkul. Se monteaza usor. Urca turatia cu vreo 500 rpm... insa nu pot spune ca consuma mai mult si trage sesizabil mai bine. Persoana de contact nu stiu sa-ti numesc sau pe cineva care aduce. Eu iau de la Polo f rar, prin prieteni, cunostiinte. Din cate stiu Polo trimite si in Romanica insa dureaza cam 2 sapt si costa vreo 12 Euro posta.

 

Guma mea e de 160. Aderenta nu este deloc mai mare la 180 pt ca pe janta de B6 stock 180-ule ia o forma tampita.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara era f tarziu, nu aveam multa lumina, m-am uitat astazi si la cutia in care era ambalat.

Avea scris pe eticheta :

 

20-18-05-02

10023309 2728537 576220 00.00.00

STURZBUEGEL HEPCO + BECKER

GSF 600 BANDIT -99 CHROM

18-87-86-31

 

Poate te ajuta cu ceva, nu stiu germana...

Ce iti pot spune ca 10023309 este cod de piesa le Luis.de

Vezi ce faci

Bafta multa

Acelasi cod l-am comandat si eu, oricum foaia pe care ai fotografiat-o tu este identica cu a mea, nu mai e dubiu ca e vina lor.

Multam mult de tot ca m-ai ajutat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... se pare ca s-a scumpit pinionul. Acum costa 7,95 Euro. Nr. de comanda de la Polo este 50280001000. Linkul. Se monteaza usor. Urca turatia cu vreo 500 rpm... insa nu pot spune ca consuma mai mult si trage sesizabil mai bine. Persoana de contact nu stiu sa-ti numesc sau pe cineva care aduce. Eu iau de la Polo f rar, prin prieteni, cunostiinte. Din cate stiu Polo trimite si in Romanica insa dureaza cam 2 sapt si costa vreo 12 Euro posta.

 

Guma mea e de 160. Aderenta nu este deloc mai mare la 180 pt ca pe janta de B6 stock 180-ule ia o forma tampita.

perfect adevarat nu recomand 180 ,arata mai frumos,dar doar din spate ca daca te uiti din lateral zici ca-i tractor ,180-ul este practic indesat pe janta de 4,5 si creste f mult inaltimea talonului si scade manevrabilitatea(parerea mea).

...recomand maxim 160 cu care mai aveam un bat de chibrit pana in buza pe cand cu asta de 180 mai am peste 1cm... sau as face o exceptie cu unul de 169slick din GP :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

perfect adevarat nu recomand 180 ,arata mai frumos,dar doar din spate ca daca te uiti din lateral zici ca-i tractor ,180-ul este practic indesat pe janta de 4,5 si creste f mult inaltimea talonului si scade manevrabilitatea(parerea mea).

...recomand maxim 160 cu care mai aveam un bat de chibrit pana in buza pe cand cu asta de 180 mai am peste 1cm... sau as face o exceptie cu unul de 169slick din GP :D

 

Multam pentru sfat. O sa`i pun atunci un 160. Sa`l stapanesti sanatos pe hotzoman....e fromoshel. Sunt practice oglinzile alea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimineata la 4 plec din Italia spre Romanica cu Banditu'. 1400 km ;) ;) :D

Sper sa ajungem cu bine. :whip:

 

Asfalt curat si vreme faina! Ce ne aduci frumos de la macaronari in topcase-ul ala? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva manual de intretinere si reparati pt bandit 2005 2006?

bai tu esti cam nou pe acilea...cu K5-ul tau negru si rau :D

 

Multam pentru sfat. O sa`i pun atunci un 160. Sa`l stapanesti sanatos pe hotzoman....e fromoshel. Sunt practice oglinzile alea?

Merci la fel dar il am de ceva vreme 2005 anul asta planuisem sa-l schimb...nu recomand nici oglinzile(dupa 2-3 atingeri de ceva obstacole nu mai stau fixe...si practic sunt de ornament sa nu zica lumea ca nu am...ca si semnalele ;) ) vezi ce reclama ii fac...tot sa-l cumpere lumea ... eu vreau sa-i cumpar oglinzile originale ca-l dau unui prieten incepator si o sa aibe nevoie de vizibilitate maxima. Bafta :whip:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa-mi cumpar si eu un bandit de 600/650, am cam 2300 euro buget... ce avantaje si dezavantaje are banditul ? momentan am o yamaha wr 450 da vreau bandit pt drum lung. ca alta optiune m-am gandit la un kawasaki zr7

Editat de vrokh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca schimbi anvelopa trebuie sa mergi la RAR sau cum se procedeaza? ca stiu ca au fost destule cazuri in care i au picat la RAR pe unii care aveau alte roti decat cele trecute in talon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca schimbi anvelopa trebuie sa mergi la RAR sau cum se procedeaza? ca stiu ca au fost destule cazuri in care i au picat la RAR pe unii care aveau alte roti decat cele trecute in talon

Nu trebuie mers la RAR daca schimbi cacucicul, doar cand vinzi motocicleta sau ii faci ITP ul te verifica in rest nu se uita nimeni la guma ta.

Editat de marse
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...