MotoRocker Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 cica in Germania vor sa faca infractiune umblatul la km. se face parnaie deja pe chestia asta in germania...acum 2 luni a facut un dealer turc...a dat la stiri pe tv bai, iubesc tara asta la maxim! si ma mai intreaba unii "De ce vrei sa pleci, frate in Germania, ca sunt stricti si reci" ...tocmai d-aia! intru pe ultima suta de metri. imi vin noii suporti de topcase si coburi (FiveStars, am vandut alurackul) + filtrele de ulei si aer, placutele sunt luate deja. Mai am sa cumpar uleiul (ca de obicei, Motul 7100 10W40 ), un topcase (intre 45 si 50 L) si un primus. O sa-mi ia o zi cap-coada sa le schimb/montez pe toate...da ii bine. Planific excursia asta de 1 an, acum ca e aproape, am emotii ca un copil de pe timpu' lu' ceasca cand pleca cu parintii la mare cu Dacia plina occhi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 (editat) Salut, am si eu o problema si va cer sfatul Ieri am curatat lantul cu motorina, din belsug pana a aratat ca nou, l-am sters cu carpa, am bagat in viteza pe cricul central, am dat cateva acceleratii sa se usuce mai repede lantul si apoi l-am uns, ca de obicei cu spray din belsug - prefer sa dau mai mult spray decat sa nu fie uns bine... Azi dimineata o mica pata sub moto (vezi figura). Plec, o las parcata in soare 3-4 ore, cand vin iar o pata de aceleasi dimensiuni... Culoarea uleiului din pata este maronie. Spray-ul de lant are culoare alba, dar la bascula unde se aduna surplusul este inchis la culoare. Ce sa fie? Oare a ajuns motorina prin locuri cu multa "vaselina" (ce este de fapt in spray-ul de uns lantul) si a topit-o? sau este vorba de o garnitura pe la cutie de viteze, si curge ulei de motor? Ce sa fac? Astept raspunsurile voastre! Multumesc anticipat! Editat Iulie 8, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 daca scoti capacu' ala o sa te sperii ce e inauntru, are de unde sa iasa mizerie daca a ajuns motorina pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Count_Dooku Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Salut, Am o problema tehnica cu noul meu Bandit (nou in posesia mea ca e din 2002). Primul simptom l-a avut chiar in ziua in care l-am adus acasa. L-am parcat si l-am lasat asa vreo 20 de minute. Apoi am vrut sa-l pornesc din nou si n-a mai luat-o. Dupa vreo zece minute de harjoneala (si emotii) si-a dat drumul. M-am mai invartit cu el vreo 5 Km., l-am mai oprit si l-am pornit imediat. L-am mai pornit si a doua zi fara sa merg cu el, doar sa verific, ca n-am avut timp de plimbare. Si a treia zi la fel. O lua la prima cheie la rece, totul pare in regula. Astazi m-am urcat pe el sa-l duc sa schimb uleiul ca fiind second, asa mi se pare sanatos. Am mers incetisor ca totusi sunt incepator (fara sa depasesc 4000 rpm), iar... In general la cea mai simpla solutie nu se gandeste omul, mai ales cand e incepator. Eu cred ca nu i-ai lasat timp sa se incalzeasca. Degeaba tragi socul la pornire, daca dupa aia o impingi inapoi imediat 100%, si motorul inca nu e suficient de incalzit, se va opri. In general la banditii de 600 cu carburator si soc manual motor racit aer/ulei, eu am constatat urmatoarele lucruri. Astea se pot considera ca si reguli generale: -daca e rece motorul, intotdeanua trebuie pornit cu soc. fara a trage de maneta de gaz, iar ambreiajul tras 100% -nu-i ca la racire cu apa. motorul de bandit racit aer/ulei se raceste foarte repede dupa oprire. pe cand unul cu apa porneste fara soc lejer seara daca in aceeasi zi a fost pornit dimneata, asta se raceste deja si in 3-4 ore (si intr-o ora daca-i vant si racoare), dupa care porneste iara numai cu soc -daca e caldut motorul chiar si un pic (se simte cu mana), socul nu este necesar, ba chiar ca am patit sa nu porneasca cu soc. in acest caz se porneste cu maneta gaz 1/4 trasa in loc de soc -daca dupa pornire se aude ca scade rpm-ul si vrea sa se opreasca, trebuie tras socul (daca nu e tras deja) si lasat pana se incalzeste, dupa care impins lent inapoi. lent ca sa poti sa tragi de el daca cumva constati, ca ai inceput sa impingi prea devreme inapoi -daca ai pornit-o, mai ales la racoare sau la umiditate mare, lasa-o sa se incalzeasca un pic, nu o opri imediat. asta din cauza, sa poata sa se evaporeze, sa se arda cantitatea relativ mare de benzina care ajunge in cilindrii cand e tras socul. eu am patit de multe ori, ca la o oprire imediata dupa o pornire cu soc, nu mai pornea. in cazul asta trebuie lasat vreo 10 min. sa se evaporeze benzina (scena mai sus prezentata se numeste inecare) , dupa care reincercat -daca ai avut o successiune de porniri nereusite (cam 15-20 in sus) nu mai forta, reincarca mai inainte bateria din priza, ca acumulatoarele astea de start nu prea suporta o descarcare adanca. nu-s proiectati pt asaceva, ce-i consumat din ei (de preferabli max 20% din capacitate) trebuie reincarcat cat mai repede posibil. eu nerespectand aceasta regula dupa 3 luni mi-am uzat total (pana la nivel de nefolosibil) un acumulator de nici jumat de ani. -nu lasa timp mai indelungat motorul (mai mult de 2-3 sapt.) sa steie fara a fi pornit. cantitatea de benzina in "carburetor prechamber" fiind foarte mica, se evaporeaza in acest interval, lasand reziduu acolo, care astupa carburatorul dupa un anumit timp si o sa ai probleme la pornire si la relanti. am patit de vreo 2 ori acest lucru. daca nu te atingi de motor timp de 3 sapt. lasa mai inainte benzina sa curga afara din carburator (are 4 suruburi, unul pt fiecare carburator de lasat benzina afara ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 bai, iubesc tara asta la maxim! si ma mai intreaba unii "De ce vrei sa pleci, frate in Germania, ca sunt stricti si reci" ...tocmai d-aia! intru pe ultima suta de metri. imi vin noii suporti de topcase si coburi (FiveStars, am vandut alurackul) + filtrele de ulei si aer, placutele sunt luate deja. Mai am sa cumpar uleiul (ca de obicei, Motul 7100 10W40 ), un topcase (intre 45 si 50 L) si un primus. O sa-mi ia o zi cap-coada sa le schimb/montez pe toate...da ii bine. Planific excursia asta de 1 an, acum ca e aproape, am emotii ca un copil de pe timpu' lu' ceasca cand pleca cu parintii la mare cu Dacia plina occhi Drum bun,(asfalt uscat, bafta) si sa te-ntorci sanatos!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 (editat) Salut, am si eu o problema si va cer sfatul Ieri am curatat lantul cu motorina, din belsug pana a aratat ca nou, l-am sters cu carpa, am bagat in viteza pe cricul central, am dat cateva acceleratii sa se usuce mai repede lantul si apoi l-am uns, ca de obicei cu spray din belsug - prefer sa dau mai mult spray decat sa nu fie uns bine... Azi dimineata o mica pata sub moto (vezi figura). Plec, o las parcata in soare 3-4 ore, cand vin iar o pata de aceleasi dimensiuni... Culoarea uleiului din pata este maronie. Spray-ul de lant are culoare alba, dar la bascula unde se aduna surplusul este inchis la culoare. Ce sa fie? Oare a ajuns motorina prin locuri cu multa "vaselina" (ce este de fapt in spray-ul de uns lantul) si a topit-o? sau este vorba de o garnitura pe la cutie de viteze, si curge ulei de motor? Ce sa fac? Astept raspunsurile voastre! Multumesc anticipat! Salut. Din ce zici tu ar fi cam sigur goz de sub capac, adica praf cu tot felul de spray de lant, motorina, bitum etc, care datorita excesului de spray de lant sau datorita faptului ca l-ai uns inainte sa se fii uscat de tot posibil sa fi curs pe jos. Am patit-o si eu si o patesc in special cei care ung lantul cu ulei nu cu spray, uleiul fiind mai subtire. Sa fii tu linistit, scrien-ne azi daca mai curge asa ceva. Mai mult ca sigur nu. Bafta. @count dooku Barvo, un post excelent. Asa se comporta motorul racit pe aer/ulei de bandit/gsxr/gsxf/rf/gsx si cate or mai fii. Intocmai trebuie respectati acesti pasi, reguli, sfaturi cum vreti pentru a porni in orice conditii, pentru a nu ineca motorul, a nu termina bateria, a nu f.te nervii nimanui. Editat Iulie 9, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Salut, am si eu o problema si va cer sfatul Ieri am curatat lantul cu motorina, din belsug pana a aratat ca nou, l-am sters cu carpa, am bagat in viteza pe cricul central, am dat cateva acceleratii sa se usuce mai repede lantul si apoi l-am uns, ca de obicei cu spray din belsug - prefer sa dau mai mult spray decat sa nu fie uns bine... Azi dimineata o mica pata sub moto (vezi figura). Plec, o las parcata in soare 3-4 ore, cand vin iar o pata de aceleasi dimensiuni... Culoarea uleiului din pata este maronie. Spray-ul de lant are culoare alba, dar la bascula unde se aduna surplusul este inchis la culoare. Ce sa fie? Oare a ajuns motorina prin locuri cu multa "vaselina" (ce este de fapt in spray-ul de uns lantul) si a topit-o? sau este vorba de o garnitura pe la cutie de viteze, si curge ulei de motor? Ce sa fac? Astept raspunsurile voastre! Multumesc anticipat! Salut! In zona respectiva lantul are o miscare circulara, actioneaza forta centrifuga, motorina de pe lant este aruncata in cavitatea respectiva si acum se scurge in timp, antrenand si mizeria gasita acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 salutare.a trecut ceva timp de cand nu am mai postat ceva pe aici(mai mult am citit ce s-a scris).o sa pun cateva poze cu banditu' dupa micu incident de pe intorsura(la iesire din Nehoiu) .nu a fost foarte grav,intr-o curba,pe la 40 km/h,intrat pe marginea drumului cu pietris si cum se zice: restul e istorie( sunt incepator si pe atuci aveam doar 2000km facuti cu banditul de cand i-am scos nr rosu).dar dupa 3 sapt de asteptare cu ajutorul unor prieteni am reusit sa-l refac si sa ma bucur in continuare de el saptamana trecuta a primit si un set nou-nout de crash-bar-uri (cumparate de pe romimoto-piese.ro) un scurt video cu banditu': pentru @mianmar23,sper sa te ajute cumva(in legatura cu toba sport):@tripaco:"Ce-i aia "toba sport" ? Daca-i o toba "manufacturata" ad hoc de mesterii autohtoni, se prea poate sa fie respinsa motocicleta purtatoare. Daca insa e o toba facuta de o firma consacrata, atunci sigur are certificat de conformitate. Mie mi-a luat cam 20-30 sec. sa gasesc pe net declaratia pentru Leo Vince - Z750 (vezi fisierul atasat). Asa ca, poate n-ar strica putin mai multa atentie!!" CO-82171.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 salutare.a trecut ceva timp de cand nu am mai postat ceva pe aici(mai mult am citit ce s-a scris).o sa pun cateva poze cu banditu' dupa micu incident de pe intorsura(la iesire din Nehoiu) .nu a fost foarte grav,intr-o curba,pe la 40 km/h,intrat pe marginea drumului cu pietris si cum se zice: restul e istorie( sunt incepator si pe atuci aveam doar 2000km facuti cu banditul de cand i-am scos nr rosu).dar dupa 3 sapt de asteptare cu ajutorul unor prieteni am reusit sa-l refac si sa ma bucur in continuare de el saptamana trecuta a primit si un set nou-nout de crash-bar-uri (cumparate de pe romimoto-piese.ro) un scurt video cu banditu': pentru @mianmar23,sper sa te ajute cumva(in legatura cu toba sport):@tripaco:"Ce-i aia "toba sport" ? Daca-i o toba "manufacturata" ad hoc de mesterii autohtoni, se prea poate sa fie respinsa motocicleta purtatoare. Daca insa e o toba facuta de o firma consacrata, atunci sigur are certificat de conformitate. Mie mi-a luat cam 20-30 sec. sa gasesc pe net declaratia pentru Leo Vince - Z750 (vezi fisierul atasat). Asa ca, poate n-ar strica putin mai multa atentie!!" Salut! Nici nu am spus ca am o toba sport, ci doar ca nu o mai am pe cea cu care vine din fabrica, si care este mai silentioasa decat Leo Vince-ul pe care-l am pe motor acum. Temerea mea a pornit de la faptul ca am vazut reportaje pe la TV in care se spunea despre cei care merg cu tobe zgomotoase, ca pot fi opriti de politie si se poate chiar ajunge la ridicarea talonului. Suzuki GSF 1250, nivelul de zgomot acceptat este de 90db la 3500rot/min. Apropiindu-se I.T.P.-ul, m-am andit si la faptul ca pot intampina greutati la efectuarea acestei inspectii tehnice. Poate ca nu mi-as fi facut griji , insa la mine in oras, dor R.A.R.-ul mai face asa ceva. Era inca o statie, dar neavand bani sa achizitioneze standul de incercare a franelor...a ramas doar "temutul" R.A.R. Pana la urma am inteles de la cineva din domeniu, ca nici cei de la R.A.R. n-ar fi chiar atat de exagerati, dar...stii cum se spune: "Paza buna, trece primejdia rea". Orium, multumesc pentru informatii ! Vezi ca respectivul capac "julit",(cred ca cel de la alternator este), se gaseste pe Ebay. Mai mult ca sigur ca mi-a trecut prin fata ochilor dar n-as putea spune unde anume cu exactitate. Si nici nu era prea scump, cam 40 Euro, sau chiar mai putin, nu mai stiu exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Drum bun,(asfalt uscat, bafta) si sa te-ntorci sanatos!!! Merci, plec peste 28 de zile Da o tura prin Buc, aici gasesti ITP moto-friendly, deschis si sambata. Apropos de goz la pinion, cand am schimbat kitu' de lant a cazut o fleasca de mazga cat o portocala, cand a desfacut mecanicu' capacul. Am zis ca nu-l mai las sa ajunga asa si o sa-l mai curat, macar de 2 ori pe an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Multumesc de sfaturi! A mai curs si azi - doar o picatura... Pot sa dau jos usor capacul ala sa curat in spate? La prima vedere este cam dificil din cauza schimbatorului de viteze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 (editat) Multumesc de sfaturi! A mai curs si azi - doar o picatura... Pot sa dau jos usor capacul ala sa curat in spate? La prima vedere este cam dificil din cauza schimbatorului de viteze... La 3cm mai in stanga de cercul rosu facut de tine este un surubel de 8 cred care tine tija schimbatorului. Desfa-l ala , scoate tija de la locul ei (tragand-o inspre tine), las-o sa atarne ca nu are nimic, apoi desfa suruburile de la capac. Curata ce e de curatat acolo ( cu un degresant puternic, motorina, orice...e plin de jeg acolo, crede-ma). Cand pui tija la locul ei ai grija cum o potrivesti. O sa vezi ca se prinde pe o roata dintata care in functie de cum asezi tija, asa de sus sau jos iti va sta schimbatorul de viteze. Nu poti gresi nimic, atata doar ca poate va fii prea jos sau prea sus pentru piciorul tau. Nu e absolut nimic greu, poti sa o faci linistit. P.S. Vezi ca suruburile care tin capacul au lungimi diferite, asa ca pentru a nu-ti da de lucru inutil, pune-le intr-o anumita ordine cand le iei jos pentru a stii din prima care unde vin cand pui la loc capacul. Spor. Editat Iulie 9, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 (editat) . Cand pui tija la locul ei ai grija cum o potrivesti. O sa vezi ca se prinde pe o roata dintata care in functie de cum asezi tija, asa de sus sau jos iti va sta schimbatorul de viteze. Nu poti gresi nimic, atata doar ca poate va fii prea jos sau prea sus pentru piciorul tau. Nu e absolut nimic greu, poti sa o faci linistit. Spor. bine explicat ca sa se potriveasca, tragi o linie pe tija aia si pe roata aia dintata cu un marker , e f simplu asa. o pui la loc exact cum era Editat Iulie 9, 2011 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 azi am desfacut motoru' ca sa verific supapele. spre surprinderea mea toate erau nu prea strinse ci prea largi. le-am adus pe toate in interval si am tras o sincronizare. miine sa vad ce-a iesit, azi sint prea rupt sa mai ies. ... turometru' meu :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 cat timp ti-a luat Calin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 (editat) cu tot cu baut berile + sincronizat carburile + desfacut a doua oara capacul de la supape pentru ca s-a miscat una din garniturile de la bujii cind l-am pus inapoi? pai totul mi-a luat cam 6 ore si ceva-7. in mod normal in regim de service nu cred ca exista motiv sa dureze mai mult de 3-4. iar daca ai si al doilea om pe linga tine merge si mai repede. PS: am mai vinturat oleaca netul si unii spun ca sa ai motorul prea silentios nu e un semn bun, supapele cica trebuie sa se auda putin. bine, acuma o sa vina unii sa zica "teorie de pe net" da' chiar azi am aflat ca unii mecanici practicieni considera ca poti sa schimbi un CDI de la orce alt motor, ca nu conteaza decit la cele pe injectie si ca am adus vorba, locul prin care scoti si pui inapoi capacul e destul de strimt si e posibil sa atingi oleaca garniturile de la bujii de lantul de distributie, sa fii f atent cind il pui inapoi sa nu-ti cada sau sa se miste vreuna. alt sfat ar fi sa nu te complici sa scoti capacul de la senzorul de aprindere ca sa invirti motorul, scoti bujiile, il pui intr-a 6-a si invirti de roata sincer operatia asta n-as face-o la service decit daca as sta linga mecanic, e prea migaloasa ca sa am incredere ca mi-o face cum trebuie. la unele supape a trebuit sa desfac si sa string la loc de 3-4 ori pina am nimerit fix cum trebuie. filetul are pas de 0,5, deci pentru 0,05 mm trebuie invirtit o zecime de tura, si deja 0,05 mm e foarte mult, atit e plaja admisa si pe adminise si pe evacuare. deci o sa "discuti" treaba pe la 1/20 de tura distractie placuta. daca ai avea o cheie pt tinut contra la tija de reglaj ar fi chiar parfum. si ca sa vezi ce baiat de comitet sint: e de 3 mm. merge si cu cleste dar tare as fi vrut sa am o cheie speciala. Editat Iulie 9, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 alin_barburas, gabi88 - va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Azi am fost si eu intr-o tura mai lunguta pana la Covasna si am scos consum 5,6 cu pasager(de vreo 75-80kg) +tankbag,metoda plin - plin,asta fiind cam prima data cand am mers regulamentar,asta insemnand ca am respectat absolut toate limitarile de viteza. Acum intrebarea este:daca schimb filtru de aer(are 12000 km),fac schimb ulei o sa reusesc sa scot mai putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 (editat) nu. trebuie doar sa schimbi metoda de acceleratie . foloseste mult frana de motor si accelereaza lin. 5.6 pentru motor incarcat si limite de viteza respectate, este foarte bine! Editat Iulie 9, 2011 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 daca nu spui in ce ture ai mers e irelevant. cam ala e cnsumul pe care-l scot si eu in afata si merg in general pensionaresc cu citeva reprize de blana cind vad drum liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 pai cel mai mult 6000 ture,si cum am zis incarcat bine motoru, fraimio de 75-80 kg=o pasagera +bagaje laterale si rollbag ,si eu am tot pe acolo da cand iau costumu pe mine se mai adauga 10 kg,Sarcina de pe motor sa fi fost undeva la 180-190 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 si portbagajul s-a comportat ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 inca nu l-am pus,maine ca doar vineri am terminat cu sesiunea si nu am avut timp,dar maine ma duc si ii fac schimbu de ulei,filtru de aer,ii pun suportul,intins lantu+spalat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 in cazul asta eu zic ca e ok consumul. pe site-ul Factory Pro (fabricant american de kituri de carburator, ca Dynojet) scria ca unul din factorii de uzura la carburatoare constau in ovalizarea jiclorului principal (care e din alama) datorita vibratiilor acului de dozaj (care e din inox). cu alte cuvinte motorul merge mai bogat. cica ar fi mai pronuntata uzura la motoarele folosite preponderent la turatii medii/mici, pentru ca acolo acul de dozaj e mai coborit in jiclor si astfel atinge peretii acestuia mai des. la motoarele vechi cum e Kultul mi se pare aproape imposibil sa te astepti sa mearga ca si cum ar fi nou, ca sa fii sigur ca totul e ca la carte cred ca ar trebui sa schimbi jumatate de motor, incepind cu toate garniturile si semeringurile. ca simplu exemplu, furtunul de benzina de la al meu e tot crapat la interior. credeti ca curge o picatura de benzina? la fel cu furtunurile de frina, puteti sa fiti convinsi ca s-au alterat in timp. in manual scrie ca se schimba la un nr de km. cine face asta? cu toate astea chiar daca nu merge ceas, consuma o idee mai mult decit trebuie etc, nu cred ca e cazul sa ne alarmam. decit sa te duci la mecanici din aia care-ti zic ca "iti regleaza amestecul" (cum? la carburatoarele moto n-ai ce regla in afara de amestecul de ralanti si ture joase) mai bine-l lasi asa. ah, uitasem. am dat o tura sa vad efectul dupa reglajul supapelor si sincronizare. in primul rind mi se pare ca ralantiul ajunge stabil mult mai repede, ceea ce e logic avind in vedere ca aveam supapele prea "largi". in al doilea rind se pare ca trebuie sa repet sincronizarea ca parca vibreaza putin cam tare, nu ca nu ar fi vibrat si inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 exista kit de reparatie la carburi, dar e vreo 25 euro bucata!! deci...100 euro o distractie de genul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.