ciprinhio Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) nu-s relevante pozele, ce se vede in realitate e cu totul altceva. man si tu esti inconstient, eu cu Suzuki m-as limita la plimbat in jurul blocului. uite intrebare. a avut vreunul din voi probleme de la mers prin ploaie? va zic acusi de ce intreb. PS: inca oleaca de porn: engine rebuild la surata GSX1400 http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=173799&postdays=0&postorder=asc&start=0 na.,.. cuzineti de biele...cam nasoala treaba.. motorul de Bandit nu e chiar asa. de exemplu GSX-ul are supapele cu pastile. poze chiar cu motorul de Bandit 600/1200 racit pe ulei n-am gasit. oricum sunt ok pozele...in mare e cam tot acelasi lucru doar mai sunt unele diferente..dar in caz ca vrei sa desfaci ajuta foarte mult...oricum daca te apuci sa desfaci nu desfa in curte cum a facut omul..cauta un banc si fi cat mai confortabil ca sa lucrezi cu atentie si multa placere.. motorul de Bandit nu e chiar asa. de exemplu GSX-ul are supapele cu pastile. poze chiar cu motorul de Bandit 600/1200 racit pe ulei n-am gasit. Editat Septembrie 2, 2011 de ciprinhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 na, stii ce-as vrea eu? o caruta de bani ca sa nu fac altceva decit sa surubaresc la motoare. deocamdata mai am pina ajung acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Plecam si noi maine pe transalpina. ex-BanditRider, cum e asfaltul pana la Vidra? Intre Obarsia Lotrului si Voineasa, vei avea surpriza dupa fiecare curba..Au sapat niste santuri pentru a monta conducte, (sa se scurga apa) si nu au mai asfaltat.. Cred ca sunt 10-12 santuri.. Si mai e o zona cu denivelari/gropi/etc..Mergeti mai incet pe acolo Distractie placuta ! Voi ati vazut anuntul asta ? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsf%20400%20bandit-din-1993-391797.html Deci omul este incredibil, aia nu e carena de RS ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 De vanzare roti pentru bandit 600 ! http://www.pro-bike.ro/forums/topic/84604-suzuki-bandit-600/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Voi ati vazut anuntul asta ? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsf%20400%20bandit-din-1993-391797.html Deci omul este incredibil, aia nu e carena de RS ? l-am vazut, chiar caut de ceva vreme Bandit de 400 ) da, e incredibil, a facut dintr-un motor naspa un motor oribil. chiar nu pricep de ce Suzuki au bagat motorul ala in seria Bandit, e o motocicleta gresita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 (editat) Calin 4500 de posturi UP! ))))) sapt viitoare imi vine si mie leo vincele. inca 300 km si implinesc 7k km de cand am scos banditul de la iernat . Editat Septembrie 4, 2011 de BikerMF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Bandit + Transalpina - RULEZ! atat de mut incat mi-am lasat mici particule de crashbar pe asfalt, am ramas fara 'bobitele' scaritelor si am razuit buna parte din marginile caucuciucurilor. Cand am vandut Vulcanul si-am trecut de la choppere la naked credeam ca am scapat de polizatul scaritelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Hehehe .. cunosc senzatia .. Incearca sa mai intaresti putin amortizorul spate cand te mai dai pe curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Mai nush cum naiba dar am dus cauciucul pana la capat si sa fiu nebun daca am atins cu vreo scarita asfaltul (crashbar nu am). Sa mai insist? Mi-e sa nu dau si cu capetele de la ghidon, capacele de la motor si propriul fizic de asfalt... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Io aveam amortizorul pulbere la al vechi. La al nou am dat cu andartreyu' in curba la deal ..., cu crashbarurile inca nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Mai nush cum naiba dar am dus cauciucul pana la capat si sa fiu nebun daca am atins cu vreo scarita asfaltul (crashbar nu am). Sa mai insist? Mi-e sa nu dau si cu capetele de la ghidon, capacele de la motor si propriul fizic de asfalt... ) Ciao. Depinde daca ai dimensiunea standard la gume si de asemenea ce profil au gumele tale. De ex, pe banditul de 600 care vine cu 150 din fabrica am pus 160 si foarte greu duceam cauciucul in margine. La astalalt, cu 180 pe spate la cauciuc Pilot Road ( touring) nu am ajuns in veci din cauza ca e mai umflat, desi am ras cu spoilerul pe jos. Cum am pus Dunlop Qualifier RR in 2 curbe e dat praful de pe guma pana in dunga. Ideea e daca simti ca mai ai unde, da-i. Daca nu, nu merita sa risti. Tre sa fie placere nu chin si transpiratii ca poate il dai de pamant. Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 (editat) Cu undertailu'?! Cum spanac?! Bah ce ma ofticati... Ciao. Depinde daca ai dimensiunea standard la gume si de asemenea ce profil au gumele tale. De ex, pe banditul de 600 care vine cu 150 din fabrica am pus 160 si foarte greu duceam cauciucul in margine. La astalalt, cu 180 pe spate la cauciuc Pilot Road ( touring) nu am ajuns in veci din cauza ca e mai umflat, desi am ras cu spoilerul pe jos. Cum am pus Dunlop Qualifier RR in 2 curbe e dat praful de pe guma pana in dunga. Ideea e daca simti ca mai ai unde, da-i. Daca nu, nu merita sa risti. Tre sa fie placere nu chin si transpiratii ca poate il dai de pamant. Cheers Tot Pilot Road am si eu, Alin. Standard de 150. La primul drum lung cu ele, le-am dus pana la capat cu pasager. Apoi am vazut ca merge la fel de usor (sau mai usor) si singur. Dar n-am atins cu nimic solid asfaltul. E drept ca pe aici sunt in general curbe largi, de viteza. Si totusi.... ma ofticati! Ah, si daca tot veni vorba de cauciucuri, sa va spun si ultima dintre enigmele (pt mine) cauciucurilor mele: daca spatele e pana-n dunga, la cel de pe fata mai sunt lejer 1,5 - 2 cm pana in margine . Chiar n-am masurat exact, ca mi-e rusine sa ma uit la dunga aia, dar mi se pare ENORMA. Setul e dupa cum am zis Michelin Pilot Road, de care dealtfel sunt foarte multumit, se apleaca usor, nici un feeling de nesiguranta pe trasa, presiunea recomandata de Suzuki, amortizorul spate intarit doua ckick-uri (dar tot fleasca mi se pare)... Dar ce-i defect? De unde diferenta aia? Si unde dreaq sunt scaritele mele de nu ajung pe asfalt? Editat Septembrie 5, 2011 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Dar mari raceri mai sunt Banditii nostrii Eu ating doar cu talpa cizmei, cred ca tin eu piciorul mai ciudat, dar cu scarita nu am atins niciodata ! Si nici nu vreau sa ajung pana acolo, pentru ca banditul nu e facut pt. asa ceva, daca vrei sa te dai tare pe curbe, iti iei vitezana.. Deci nu mai chinuiti banditii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 poti sa te dai si cu banditu pe curbe dar nu cum faci cu o sportiva sambata dimineata cand m-am dus jos sa plec la munca am avut o surpriza, motocicleta era cazuta jos ....am ridicato si surpriza, oglinda sparta, parbrizu zgariat si cel mai grav ...va pun o poza ... nu stiu ce sa fac ...exista posibilitatea sa o sudezi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 poti sa te dai si cu banditu pe curbe dar nu cum faci cu o sportiva sambata dimineata cand m-am dus jos sa plec la munca am avut o surpriza, motocicleta era cazuta jos ....am ridicato si surpriza, oglinda sparta, parbrizu zgariat si cel mai grav ...va pun o poza ... nu stiu ce sa fac ...exista posibilitatea sa o sudezi ? Ti-a trantit-o careva, sau a cazut de la vant ? La intrebare, asteptam raspunsul lui Calin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 poti sa te dai si cu banditu pe curbe dar nu cum faci cu o sportiva sambata dimineata cand m-am dus jos sa plec la munca am avut o surpriza, motocicleta era cazuta jos ....am ridicato si surpriza, oglinda sparta, parbrizu zgariat si cel mai grav ...va pun o poza ... nu stiu ce sa fac ...exista posibilitatea sa o sudezi ? Nasol ce ai patit, imi pare rau. Din cate vad in poze e vorba de suportul de la scarita? Eu am un amic care umbla cu el sudat, orice poate fi sudat, insa nu recomand decat ca masura provizorie. Nu stii niciodata cand te manaca sa te ridici in scarite si se da naibii si te imprastii, plus ca pe viraje mai apesi si tu in scarita. @Zappy Cu dunga de la cauciucul fata stai lejer, asa e la toti. Nu prea ai cum sa duci cauciucul fata in dunga, mai ales la guma touring, sa iti iasa din cap. Cu scaritele dai relativ usor jos la B6 Kult, de fapt daca ma gandesc bine primul lucru care atingea la al meu era cricul central, lasam dara de scantei in spatele meu, insa nu de mare racer, ci de amortizor naspa. Daca ai si pasager, si mai usor. Si la 60 la ora dadeam pe jos cu el, mai ales cu greutate (alta decat gagica) in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 cu scarita inca nu am atins, dar ating cu varful bocancului, mai ales in giratoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Salutare banditi. Felicitari tutror care se plimba si strang km dar si posturi. Anamneza: uleiul schimbat anul trecut, Motul semisintetic 15W40 (cred, nu mai stiu exact) din cauza problemei cu amortizorul anul asta am facut doar vreo 200km, asa ca cu cei de anul trecut, nu cred k am 1000km in total Simptomatologie: cand schimb vitezele simt la picior un "tzacanit" sau o izbitura "metalica" care nu era inainte cand dau treapta superioara, am impresia ca iese mai greu din treapta in care a fost Tratament:e nevoie sa schimb uleiul (da stiu, el e garantat 10k km sau 1 an....dar totusi, nici 1000) ar putea fi altceva? trebuie sa desfac sa vad pe acolo? Asfalt uscat tutror! P.S.: meteorologii tin cu noi pana la sf. lunii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 @Zappy Cu dunga de la cauciucul fata stai lejer, asa e la toti. Nu prea ai cum sa duci cauciucul fata in dunga, mai ales la guma touring, sa iti iasa din cap. Clar, nu mi-am propus sa-l duc in dunga pe ala de pe fata . Dar inainte am avut un Metzeler Lasertec (parca) care sigur nu avea aia 2cm neatinsi pe margine. Probabil avea profilul mai putin bombat, sau uzura de pe mijloc ajuta sa mai atinga si marginea asfaltul, cand ma aplecam. Naiba stie, 2CT-ul asta imi place si ma simt bine pe el, dar cand ma dau jos si vad marginea aia cruda mi se face rau @ Marmotzel, eu am patit asta cu mai multe uleiuri, unele chiar de la Motul. Eu zic sa-l schimbi si sa incerci altceva. Nu cred ca e cazul sa te apuci sa desfaci, intai schimba uleiul si apoi vezi cum se simte. Nu mai lungesc discutia cu uleiurile ca iar iese cu suparare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 sa nu fie si o uzura a ambreiajului sau poate cablul neintins/fara joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 poti sa te dai si cu banditu pe curbe dar nu cum faci cu o sportiva sambata dimineata cand m-am dus jos sa plec la munca am avut o surpriza, motocicleta era cazuta jos ....am ridicato si surpriza, oglinda sparta, parbrizu zgariat si cel mai grav ...va pun o poza ... nu stiu ce sa fac ...exista posibilitatea sa o sudezi ? Anu trecut l-am trantit pe iarba si mi-am rupt suportu de pe partea dreapta. Am fost la un service si dupa ce mi-o luat si 150 lei mi-o sudat-o prost,in sensul ca dupa 300-400 km mi s-o rupt sudura intr-o curba de dreapta(bn ca era praf asfaltu si nu m-am inclinat),cred ca stiu si de ce s-a rup. Cu cativa km in urma am luat un hop ridicat in picioarein scarite si probabil s-a fisurat atunci.am mai mers vreo 2-3000 km fara scarita+frana spate(inconstient un pic) pana m-a vazut un prieten tot motociclist si mi-a spus sa-l caut ca mi-o sudeaza el.mi-o facut-o moka si de vreo 10000 de km merg linistit cu ea in picioare.n-am nici o treaba.tot acelas prieten i-a sudat suport si unui prieten cu v strom 1000 si ala merge cum merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Anu trecut l-am trantit pe iarba si mi-am rupt suportu de pe partea dreapta. Am fost la un service si dupa ce mi-o luat si 150 lei mi-o sudat-o prost,in sensul ca dupa 300-400 km mi s-o rupt sudura intr-o curba de dreapta(bn ca era praf asfaltu si nu m-am inclinat),cred ca stiu si de ce s-a rup. Cu cativa km in urma am luat un hop ridicat in picioarein scarite si probabil s-a fisurat atunci.am mai mers vreo 2-3000 km fara scarita+frana spate(inconstient un pic) pana m-a vazut un prieten tot motociclist si mi-a spus sa-l caut ca mi-o sudeaza el.mi-o facut-o moka si de vreo 10000 de km merg linistit cu ea in picioare.n-am nici o treaba.tot acelas prieten i-a sudat suport si unui prieten cu v strom 1000 si ala merge cum merge am luat de la celalalta dar e fisurat in alta parte si ma gnadesc sa il sudez sau sa il schimb, am gasit la un baiat cu 50euro, cam mult dar asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 am luat de la celalalta dar e fisurat in alta parte si ma gnadesc sa il sudez sau sa il schimb, am gasit la un baiat cu 50euro, cam mult dar asta e si io m-am gandit la un moment dat sa iau altu da era mult prea mult 50 euro+vreo 20 pedala frana ca si aia era rupta,asa mai bn pun un pic si imi iau o pereche de suporti de scarite aftermarket http://www.banditmaniashop.co.uk/bandit-gsf-1250-1200--750--650--600-billet-footrest-hangers-785-p.asp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 cum e Transalpina...ma refer e asfaltata 100%??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Hehehe .. cunosc senzatia .. Incearca sa mai intaresti putin amortizorul spate cand te mai dai pe curbe. Intr-adevar, cand ma mai apuca pe curbe ar trebui s-o urc la 7, acum e intre 4,5 si 5. Dar trebe sa o fac pe loc, ca nu-mi place sa tzopai pe drum pana acolo daca o intaresc d-acasa. Ciao. Depinde daca ai dimensiunea standard la gume si de asemenea ce profil au gumele tale. De ex, pe banditul de 600 care vine cu 150 din fabrica am pus 160 si foarte greu duceam cauciucul in margine. La astalalt, cu 180 pe spate la cauciuc Pilot Road Io credeam ca e invers, cu cat e mai subtire cu atat mai greu de dus in cap.... De exemplu, CB500-ele pretinei are 150 (sau 140) si niciodata n-am putut sa ma apropii de margini cu ea...mereu mi-a ramas cam un deget, un deget si ceva. CB-ul are si talonul mult mai inalt decat Banditu'. Tot Pilot Road am si eu, Alin. la cel de pe fata mai sunt lejer 1,5 - 2 cm pana in margine. Chiar n-am masurat exact, ca mi-e rusine sa ma uit la dunga aia, dar mi se pare ENORMA. Setul e dupa cum am zis Michelin Pilot Road De unde diferenta aia? Si unde dreaq sunt scaritele mele de nu ajung pe asfalt? Eu am Pilot Power d-alea simple, dintr-o bucata. Nici eu n-am ajuns la margine pe fata, mai am cam 5 mm dar nici nu prea ma uit la fata ca aia nu prea ajunge la cap, sau daca ajunge...nu merita riscul. Cu fostele gume, Dunlop Sportmaxx (vechi), ajungeam inainte cu fata la capat si abia dup-aia cu spatele . de ce? spatele era 2006 si mai avea ceva carne pe el, fata era 2004 si vreo 2 mm ramasi + ca se patratise si din cauza asta imi oferea si un tremurici la 70 km/h. Cand le-am pus p-astea noi in primavara era sa pic cand am plecat din vulcanizare, ca se lasa foarte brusc in curbe...cele vechi nu mai aveam coama mai deloc. Cu undertailu'?! Cum spanac?! Bah ce ma ofticati... Io zic ca n-ai drumuri acolo de atins. Vino inapoi in RO Eu ating doar cu talpa cizmei, cred ca tin eu piciorul mai ciudat, cu scarita inca nu am atins, dar ating cu varful bocancului, mai ales in giratoare si eu ating cu bocancii frecvent cand dau de curbe Ca si Make, las material la fantani-Unirii si pta Alba Iulia banditul nu e facut pt. asa ceva cum sa nu? Zicea careva ca atinge cu cricu' central cand are bagaje multe+pasagera. Asa pateam si eu in excursie cand ma dadeam mai tare la ea pe serpentine/curbe, dar nici sa fac suspensia teava nu-mi convenea, ca se pierdea din confort, asa ca am lasat-o la 5. cum e Transalpina...ma refer e asfaltata 100%??? mai are vreo 5-6 bucatele mici de 50-100 m neasfaltate. una mai marici de zic eu, cam 1 km si mai sunt santuri cu piatra peste drum unde fac podete de scurgere a apei, dar astea sunt toate inspre sebes si mai jos asa...se trece ok peste ele. Oricum, nici nu se apropie de dezastrul numit Transfagarasean, drumul chiar bun, si are cam 150 km. Cel mai mult mi-a placut podul...dar nu spun sa nu stric surpriza. Poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.