SharaK Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Eu nu inteleg de ce incearca omul, sa complice intotdeauna lucrurile Frate, Japonezu' mi-a recomandat 10w40, pai asta pun.. Motorul toarce ca-n prima zi..Dece as baga alta vascozitate, daca motorul merge foarte bine asa ? Caline, hai frate cu un reply, ca nu mai rezistam..iti simtim lipsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 stai calm ca si io m-am ofticat .. m-a facut la modul ca a furat (vorba vine ca nu am fost pregatit ) startul, dar dupa baiatul nu s-a departat , erau 5 metrii intre noi all the way pana la 120-13 cat i-am noi. El a ajuns intr-a 3-a (cam dumb dupa mine) , io intr-a 2-a. In fine .. manelar nemanelar a fost cu zambetul pe buze si io si el si a fost fun. Nu fac chestii din astea des deci na...Stiu ca cu b12-ele as putea sa-l fac dar n-am eu indemanare destula... adica imi e frica cand incepe sa mearga pe o roata. 20w50 rulez. hai sa o mai postez inca o data . nush ce-s alea sh/sg sh/sj with MA in JASO . Tu mergi cu 20W50 la 21000 Km ? SG, SH, SJ, SL sunt clase de calitate. S-ul vine de la motorul OTTO, adica motorul pe benzina, cu aprindere prin scanteie. Pentru motoarele Diesel este C. Eu nu inteleg de ce incearca omul, sa complice intotdeauna lucrurile Frate, Japonezu' mi-a recomandat 10w40, pai asta pun.. Motorul toarce ca-n prima zi..Dece as baga alta vascozitate, daca motorul merge foarte bine asa ? Caline, hai frate cu un reply, ca nu mai rezistam..iti simtim lipsa Motivul ar fi asta: Motorul in timp se uzeaza=cresc spatiile dintre piesele in miscare, deci jocurile. Asta inseamna ca pentru a se mentine aceeasi presiune in circuitul de ulei este nevoie de un ulei cu o vascozitate mai mare la cald. Dar aici este vorba deja de motoare care au peste 100.000 Km. In carti scrie ca sub 100.000 Km, mai ales la motoarele de generatie noua, nu este nevoie sa schimbi clasa de vascozitate a uleiului in sus, fata de cea recomandata de producator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Tu mergi cu 20W50 la 21000 Km ? SG, SH, SJ, SL sunt clase de calitate. S-ul vine de la motorul OTTO, adica motorul pe benzina, cu aprindere prin scanteie. Pentru motoarele Diesel este C. Motivul ar fi asta: Motorul in timp se uzeaza=cresc spatiile dintre piesele in miscare, deci jocurile. Asta inseamna ca pentru a se mentine aceeasi presiune in circuitul de ulei este nevoie de un ulei cu o vascozitate mai mare la cald. Dar aici este vorba deja de motoare care au peste 100.000 Km. In carti scrie ca sub 100.000 Km, mai ales la motoarele de generatie noua, nu este nevoie sa schimbi clasa de vascozitate a uleiului in sus, fata de cea recomandata de producator. Pai ce, voi ati depasit 100.000 km ? ) La cat merg eu, cred ca peste 14 ani o sa schimb si eu uleiul cu ceva mai vascos ps. tot asteptam mesajele lui Calin !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Teoretic asa ar trebui sa fie. Acum depinde foarte mult si de regimul in care exploatezi mobra. Regim la limita sau forje maxima cum le place unora sa spuna = uzura pe masura... Se poate baga un ulei cu vascozitatea la cald mai mare si in cazul utilizarii unui regim specific curselor, unde nu se poate raci foarte bine uleiul,implicit motorul, in conditii de temperatura exterioara ridicata, peste 35 de grade celsius, etc. Chiar si la motoarele care nu au racire pe apa si merg mult in trafic urban pe timp de vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Teoretic asa ar trebui sa fie. Acum depinde foarte mult si de regimul in care exploatezi mobra. Regim la limita sau forje maxima cum le place unora sa spuna = uzura pe masura... Se poate baga un ulei cu vascozitatea la cald mai mare si in cazul utilizarii unui regim specific curselor, unde nu se poate raci foarte bine uleiul,implicit motorul, in conditii de temperatura exterioara ridicata, peste 35 de grade celsius, etc. Chiar si la motoarele care nu au racire pe apa si merg mult in trafic urban pe timp de vara. ahh..pai in cazul meu nu cred ca se aplica..foarte rar sar de 6000 ture, de obicei schimb dupa ureche.. Eu am bagat in primavara Motul 5100 10w40..In primavara 2012(daca nu vine sfarsitul lumii si daca nu vand mobra), o sa incerc de la Repsol, tot 10w40! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Io ma duc pe Ipone.. nu prea e cunoscut .. dar eu sunt faorte multumit de el ) .. de parca stiu de ce sunt multumit cand schimb uleiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit M Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Gsf 600 S ajuns un cafe...old http://custombikepassion.blogspot.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 o sa incerc de la Repsol, tot 10w40! Si eu la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 parca schimbul de ulei (desi exact acelasi tip ulei) i-a mai luat din sunete...sau o fi de la frigu de azi de dimineata . arw - cum de l-ai vazut pe avortonu' minune la volan? avea 3 x Pagini Aurii sub cuur? avand in vedere ca abia ajunge la pedale...sa-ti fie rusine ca te-a facut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 hai ca imi fac ikebana pentru voi , il sun si cer un rematch. . Eeeexact asa statea . Frumos vopsit banditul de mai sus. Pacat ca nu are si ghidonul schimbat .. cum ar trebui sa aibe un cafe racer tru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 (editat) BANIT M: are cateva influente cafe, dar nu poate fi numit cafe. ca sa arata mai a cafe: - renunta la coburi si gentuta. - taie lopata de sub codita (aparatoarea de noroi/suportul de numar) si eventual prinde una rotunda de undertray care sa urmeze curbura rotii, dar e posibil sa dea naspa asa ca mai bine o lasi cheala...oricum, lopata tre' sa dispara. - desi dunga de pe mijloc e interesanta, mai bine dadea cu dunga patratele racing/sah/taxi decat motivul ala. - pune-i ghidonul ASTA , daca vrei alta firma se numeste clubman + oglinzi din ASTEA dar montate invers...adica oglinda sub nivelul ghidonului. - desi e prea tarziu, si n-o mai poti schimba...culoarea. Cafe-urile dau bine in culori reci dar puternice: negru, albastru inchis, visiniu etc... e foarte greu sa scoti un cafe dintr-un naked relativ modern cum e GSF-ul fara sa renunti la toata codita+sa. cele mai misto cafe-uri ies din UJM-urile anilor '80, '70....desigur, fara sa includem chestii gen Triumph, Norton, BMW, Ducati etc din anii '60/'70...ca alea sunt de fapt inima cafe-urilor Editat Septembrie 9, 2011 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Zi ma si de bine, nu-i taia elanu' omului! ia de aici unu care seamana a NightHawk si e sweeet. de fapt ia tot topicu. Si da , sunt fightere nu cafe racer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Merge careva la intrunire la Brasov? Nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Si eu la fel... eu bag repsol in al meu ...e ok il schimb mai des adica la 6-7000, filtru de ulei iau pe mann sunt mai bune si mai ieftine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit M Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 BANIT M: are cateva influente cafe, dar nu poate fi numit cafe. ca sa arata mai a cafe: - renunta la coburi si gentuta. - taie lopata de sub codita (aparatoarea de noroi/suportul de numar) si eventual prinde una rotunda de undertray care sa urmeze curbura rotii, dar e posibil sa dea naspa asa ca mai bine o lasi cheala...oricum, lopata tre' sa dispara. - desi dunga de pe mijloc e interesanta, mai bine dadea cu dunga patratele racing/sah/taxi decat motivul ala. - pune-i ghidonul ASTA , daca vrei alta firma se numeste clubman + oglinzi din ASTEA dar montate invers...adica oglinda sub nivelul ghidonului. - desi e prea tarziu, si n-o mai poti schimba...culoarea. Cafe-urile dau bine in culori reci dar puternice: negru, albastru inchis, visiniu etc... e foarte greu sa scoti un cafe dintr-un naked relativ modern cum e GSF-ul fara sa renunti la toata codita+sa. cele mai misto cafe-uri ies din UJM-urile anilor '80, '70....desigur, fara sa includem chestii gen Triumph, Norton, BMW, Ducati etc din anii '60/'70...ca alea sunt de fapt inima cafe-urilor Multumesc pt aprecieri, oglinzile le-am comandat pe ,,louis,, cu tot cu prinderi (au fost si unele mai ieftine), au venit doar prinderile, oglinz nu au mai avut in stoc asa ca am facut tija din inox pt oglinzile originale... La ghidon nu m-am gandit, super ideea multumesc. Mai caut oglinzi poate au adus, dar cand mai am bani ...))) Vopsitul si aerografiatul sper sa placa, pt ca asta este hobby-ul meu, cunosteam ceea ce se face pe cafe dar am vrut ceva altfel. Codita imi este teama sa o tai sa nu arunce, sa nu stropeasca. O sa vad la un Bandit cu codita taiata cum este Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 Peste 2 zile imi expira Asigurarea, azi cred ca voi face un ultim drum, inainte sa-l bag la iernat.. Voi va prelungiti asigurarea, mai mergeti ? Oricum, senzatie mai frumoasa, ca atunci cand il pornesti primavara, pentru inceputul de sezon, nu exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 Hai ca esti tare. Afara sunt 30 grade si pomenesti de iernat. Eu am mers in ultimii 2 ani si pe 24 dec...cand nu e zapada, si peste 5 grd. Va strangeti pentru 100 ron pe an? Au... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 Pai pot la fel de bine sa merg si cu masina, ploaia si frigul, trebuie sa apara..De ce sa fac din motociclism, care trebuie sa fie o placere/recreere/etc, un chin ? Nu vreau sa fac asigurare pe 6 luni si sa mai merg 1 luna.. Anul trecut stiu ca am iesit si prin ianuarie la o tura, asfaltul era aproape uscat, dar pe margini era zapada..Dar era foarte frig frate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 Pai pot la fel de bine sa merg si cu masina, ploaia si frigul, trebuie sa apara..De ce sa fac din motociclism, care trebuie sa fie o placere/recreere/etc, un chin ? Nu vreau sa fac asigurare pe 6 luni si sa mai merg 1 luna.. Anul trecut stiu ca am iesit si prin ianuarie la o tura, asfaltul era aproape uscat, dar pe margini era zapada..Dar era foarte frig frate.. nu e inca de bagat la iernat..dai sa fiarba ca altfel prea mult hiberneaza... stiti cumva de unde iau niste semnalizari cu led si nu foarte scumpe..astept oferte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 http://www.louis.de/_10aa2845952bea9d81eb2a4d4d18aaaa3f/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=490&wgr=409&list_total=53&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10033373 mai sunt si altele la preturi relativ mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdorin Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Cu o mica parere de rau ma despart de al meu de nadejde bandit /index.php?/topic/668158-gsf-650-n-bandit/ Motocicleta a fost foarte bine intretinuta si are lultiple imbunatatiri, care ma cunoasteti personal stiti despre ce vorbesc. Asa ca daca auziti pe careva interesat nu ezitati sa il trimiteti la mine.. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Cu o mica parere de rau ma despart de al meu de nadejde bandit /index.php?/topic/668158-gsf-650-n-bandit/ Considera mai mult ca un up.De unde si pana unde are 90 de cai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdorin Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 80 are din fabrica..dar al meu mananca jaratec ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 80 are din fabrica..dar al meu mananca jaratec ))) mai scade oleaca: 77. Vezi ca motoretele astea merg pe benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 mai scade oleaca: 77. Vezi ca motoretele astea merg pe benzina mai exact 78, iar evo 84 (parca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.