Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Eu nu inteleg de ce incearca omul, sa complice intotdeauna lucrurile :scratch:

Frate, Japonezu' mi-a recomandat 10w40, pai asta pun..

Motorul toarce ca-n prima zi..Dece as baga alta vascozitate, daca motorul merge foarte bine asa ?

 

Caline, hai frate cu un reply, ca nu mai rezistam..iti simtim lipsa :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

stai calm ca si io m-am ofticat .. m-a facut la modul ca a furat (vorba vine ca nu am fost pregatit ) startul, dar dupa baiatul nu s-a departat , erau 5 metrii intre noi all the way pana la 120-13 cat i-am noi. El a ajuns intr-a 3-a (cam dumb dupa mine) , io intr-a 2-a. In fine .. manelar nemanelar a fost cu zambetul pe buze si io si el si a fost fun. Nu fac chestii din astea des deci na...Stiu ca cu b12-ele as putea sa-l fac dar n-am eu indemanare destula... adica imi e frica cand incepe sa mearga pe o roata.

 

20w50 rulez. :P hai sa o mai postez inca o data .

 

post-46846-0-80321900-1315488952_thumb.jpg

 

 

 

 

nush ce-s alea sh/sg sh/sj with MA in JASO .

Tu mergi cu 20W50 la 21000 Km ? SG, SH, SJ, SL sunt clase de calitate. S-ul vine de la motorul OTTO, adica motorul pe benzina, cu aprindere prin scanteie. Pentru motoarele Diesel este C.

 

Eu nu inteleg de ce incearca omul, sa complice intotdeauna lucrurile :scratch:

Frate, Japonezu' mi-a recomandat 10w40, pai asta pun..

Motorul toarce ca-n prima zi..Dece as baga alta vascozitate, daca motorul merge foarte bine asa ?

 

Caline, hai frate cu un reply, ca nu mai rezistam..iti simtim lipsa :crack:

Motivul ar fi asta: Motorul in timp se uzeaza=cresc spatiile dintre piesele in miscare, deci jocurile. Asta inseamna ca pentru a se mentine aceeasi presiune in circuitul de ulei este nevoie de un ulei cu o vascozitate mai mare la cald. Dar aici este vorba deja de motoare care au peste 100.000 Km.

In carti scrie ca sub 100.000 Km, mai ales la motoarele de generatie noua, nu este nevoie sa schimbi clasa de vascozitate a uleiului in sus, fata de cea recomandata de producator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu mergi cu 20W50 la 21000 Km ? SG, SH, SJ, SL sunt clase de calitate. S-ul vine de la motorul OTTO, adica motorul pe benzina, cu aprindere prin scanteie. Pentru motoarele Diesel este C.

 

 

Motivul ar fi asta: Motorul in timp se uzeaza=cresc spatiile dintre piesele in miscare, deci jocurile. Asta inseamna ca pentru a se mentine aceeasi presiune in circuitul de ulei este nevoie de un ulei cu o vascozitate mai mare la cald. Dar aici este vorba deja de motoare care au peste 100.000 Km.

In carti scrie ca sub 100.000 Km, mai ales la motoarele de generatie noua, nu este nevoie sa schimbi clasa de vascozitate a uleiului in sus, fata de cea recomandata de producator.

 

Pai ce, voi ati depasit 100.000 km ? :))

La cat merg eu, cred ca peste 14 ani o sa schimb si eu uleiul cu ceva mai vascos :P

 

ps. tot asteptam mesajele lui Calin !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic asa ar trebui sa fie. Acum depinde foarte mult si de regimul in care exploatezi mobra. Regim la limita sau forje maxima cum le place unora sa spuna = uzura pe masura... :baldy:

Se poate baga un ulei cu vascozitatea la cald mai mare si in cazul utilizarii unui regim specific curselor, unde nu se poate raci foarte bine uleiul,implicit motorul, in conditii de temperatura exterioara ridicata, peste 35 de grade celsius, etc.

Chiar si la motoarele care nu au racire pe apa si merg mult in trafic urban pe timp de vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic asa ar trebui sa fie. Acum depinde foarte mult si de regimul in care exploatezi mobra. Regim la limita sau forje maxima cum le place unora sa spuna = uzura pe masura... :baldy:

Se poate baga un ulei cu vascozitatea la cald mai mare si in cazul utilizarii unui regim specific curselor, unde nu se poate raci foarte bine uleiul,implicit motorul, in conditii de temperatura exterioara ridicata, peste 35 de grade celsius, etc.

Chiar si la motoarele care nu au racire pe apa si merg mult in trafic urban pe timp de vara.

ahh..pai in cazul meu nu cred ca se aplica..foarte rar sar de 6000 ture, de obicei schimb dupa ureche..

Eu am bagat in primavara Motul 5100 10w40..In primavara 2012(daca nu vine sfarsitul lumii si daca nu vand mobra), o sa incerc de la Repsol, tot 10w40!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca schimbul de ulei (desi exact acelasi tip ulei) i-a mai luat din sunete...sau o fi de la frigu de azi de dimineata :grinbandit: .

 

arw - cum de l-ai vazut pe avortonu' minune la volan? avea 3 x Pagini Aurii sub cuur? :laugh:

avand in vedere ca abia ajunge la pedale...sa-ti fie rusine ca te-a facut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca imi fac ikebana pentru voi :crack:, il sun si cer un rematch. :P. Eeeexact asa statea :) .

 

Frumos vopsit banditul de mai sus. Pacat ca nu are si ghidonul schimbat .. cum ar trebui sa aibe un cafe racer tru.

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BANIT M:

 

are cateva influente cafe, dar nu poate fi numit cafe.

ca sa arata mai a cafe:

- renunta la coburi si gentuta.

- taie lopata de sub codita (aparatoarea de noroi/suportul de numar) si eventual prinde una rotunda de undertray care sa urmeze curbura rotii, dar e posibil sa dea naspa asa ca mai bine o lasi cheala...oricum, lopata tre' sa dispara.

- desi dunga de pe mijloc e interesanta, mai bine dadea cu dunga patratele racing/sah/taxi decat motivul ala.

- pune-i ghidonul ASTA , daca vrei alta firma se numeste clubman + oglinzi din ASTEA dar montate invers...adica oglinda sub nivelul ghidonului.

- desi e prea tarziu, si n-o mai poti schimba...culoarea. Cafe-urile dau bine in culori reci dar puternice: negru, albastru inchis, visiniu etc...

 

e foarte greu sa scoti un cafe dintr-un naked relativ modern cum e GSF-ul fara sa renunti la toata codita+sa.

 

cele mai misto cafe-uri ies din UJM-urile anilor '80, '70....desigur, fara sa includem chestii gen Triumph, Norton, BMW, Ducati etc din anii '60/'70...ca alea sunt de fapt inima cafe-urilor

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BANIT M:

 

are cateva influente cafe, dar nu poate fi numit cafe.

ca sa arata mai a cafe:

- renunta la coburi si gentuta.

- taie lopata de sub codita (aparatoarea de noroi/suportul de numar) si eventual prinde una rotunda de undertray care sa urmeze curbura rotii, dar e posibil sa dea naspa asa ca mai bine o lasi cheala...oricum, lopata tre' sa dispara.

- desi dunga de pe mijloc e interesanta, mai bine dadea cu dunga patratele racing/sah/taxi decat motivul ala.

- pune-i ghidonul ASTA , daca vrei alta firma se numeste clubman + oglinzi din ASTEA dar montate invers...adica oglinda sub nivelul ghidonului.

- desi e prea tarziu, si n-o mai poti schimba...culoarea. Cafe-urile dau bine in culori reci dar puternice: negru, albastru inchis, visiniu etc...

 

e foarte greu sa scoti un cafe dintr-un naked relativ modern cum e GSF-ul fara sa renunti la toata codita+sa.

 

cele mai misto cafe-uri ies din UJM-urile anilor '80, '70....desigur, fara sa includem chestii gen Triumph, Norton, BMW, Ducati etc din anii '60/'70...ca alea sunt de fapt inima cafe-urilor

 

 

Multumesc pt aprecieri, oglinzile le-am comandat pe ,,louis,, cu tot cu prinderi (au fost si unele mai ieftine), au venit doar prinderile, oglinz nu au mai avut in stoc asa ca am facut tija din inox pt oglinzile originale... La ghidon nu m-am gandit, super ideea multumesc. Mai caut oglinzi poate au adus, dar cand mai am bani ...:))))

Vopsitul si aerografiatul sper sa placa, pt ca asta este hobby-ul meu, cunosteam ceea ce se face pe cafe dar am vrut ceva altfel.

Codita imi este teama sa o tai sa nu arunce, sa nu stropeasca. O sa vad la un Bandit cu codita taiata cum este

Multumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pot la fel de bine sa merg si cu masina, ploaia si frigul, trebuie sa apara..De ce sa fac din motociclism, care trebuie sa fie o placere/recreere/etc, un chin ?

Nu vreau sa fac asigurare pe 6 luni si sa mai merg 1 luna..

Anul trecut stiu ca am iesit si prin ianuarie la o tura, asfaltul era aproape uscat, dar pe margini era zapada..Dar era foarte frig frate..

post-56201-0-51459700-1315642400_thumb.jpg

post-56201-0-65137900-1315642410_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pot la fel de bine sa merg si cu masina, ploaia si frigul, trebuie sa apara..De ce sa fac din motociclism, care trebuie sa fie o placere/recreere/etc, un chin ?

Nu vreau sa fac asigurare pe 6 luni si sa mai merg 1 luna..

Anul trecut stiu ca am iesit si prin ianuarie la o tura, asfaltul era aproape uscat, dar pe margini era zapada..Dar era foarte frig frate..

nu e inca de bagat la iernat..dai sa fiarba ca altfel prea mult hiberneaza...

stiti cumva de unde iau niste semnalizari cu led si nu foarte scumpe..astept oferte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu o mica parere de rau ma despart de al meu de nadejde bandit :)

 

/index.php?/topic/668158-gsf-650-n-bandit/

 

Motocicleta a fost foarte bine intretinuta si are lultiple imbunatatiri, care ma cunoasteti personal stiti despre ce vorbesc.

 

Asa ca daca auziti pe careva interesat nu ezitati sa il trimiteti la mine..

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...