Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

decat sa-mi iau chopper mai bine ma dau cu bicicleta..si-apoi daca iti iei motor..iti iei sa te plimbi cu 90 100km/h sa vina cu loganul sa te depaseasca...nu-mi spune mie..pai mai bine sa ia foc loganul in spatele meu de nervi si eu ii trag un 200 scurt...ca deaia iti iei motor sa simti totusi ca esti peste ei..

 

 

Fiecare motocicleta cu farmecul ei. Mie mi-ar placea cate una din fiecare, dar folosita pentru ce a fost ea creata. Daca iti iei un intruder de 1800 de exemplu, cam greu sa te tii cu vitezanele de 600 de el in linii drepte. Dar motociclismul, cu adevarat, nu inseamna doar adrenalina. Eu rad mereu in casca la semafor cand vine cate un destept cu masina si o tureaza pe loc in stilul "hai sa ne dam". Tot ce pot sa fac e sa il las sa se duca dupa care, cand e oprit la semafor, sa il depasesc pe el si celelalte 534763876 de masini. Oameni cu cuculetul mic ce sa le faci. Ii bate nevasta acasa si se dau si ei barbati pe strada.

 

Hai sa avem vreme buna sa putem sa ne plimbam motoretele macar 3 luni de acum pana la iarna. :moto: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Parerea mea ca poti sa te dai mai tare pe curbe cu naked-ul pt ca te invata sa il simti mai repede,e mai blajin cu puterea la asfalt si are si o cutie mai bine etajata in general,nu are trepte asa de lungi si cuplul e de jos pana la rosu uniform...nu ca la vitezana care nu poate sa-l puna la asfalt decat cu setari f bune ale amortizoarelor in functie de aderenta & shit.Din cauza asta mobrele de strada sunt mobre de strada si vitezanele sunt pt circuit si liniute (600-1000m) ca la (400m cum se practica international)nu se descurca prea bine.

 

Sorine ai pus gixx-ul pe roate? impresii ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea ca poti sa te dai mai tare pe curbe cu naked-ul pt ca te invata sa il simti mai repede,e mai blajin cu puterea la asfalt si are si o cutie mai bine etajata in general,nu are trepte asa de lungi si cuplul e de jos pana la rosu uniform...nu ca la vitezana care nu poate sa-l puna la asfalt decat cu setari f bune ale amortizoarelor in functie de aderenta & shit.Din cauza asta mobrele de strada sunt mobre de strada si vitezanele sunt pt circuit si liniute (600-1000m) ca la (400m cum se practica international)nu se descurca prea bine.

 

Sorine ai pus gixx-ul pe roate? impresii ceva...

 

 

Inca nu :( . In iarna asta promit ca ma ocup de el, pun si poze si poate ne vedem si la o bere sa ma mai sfatuiti de una de alta. Sincer mi-e frica de momentul in care o sa ma urc pe el, dar in general sunt destul de cumpatat. Mai am de vopsit plastice rezervor si de montat cateva chestii. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabi pana in 60-70 1800-le nu are ce discuta cu un b6,5...dar problema la ala sta in pilot ca daca ii este frica de un overspining o lasa usor la inceput.(in prima parte cuplul face cursa...asta nu inteleg multi liniutari...abia in partea a doua este partea de cp si aerodinamica)

 

Sorin, o iei usor si cumpatat...si eventual cand e f cald ca aia e a dreaq cand intra in ture si mergi sideways cu ea daca e rece asfaltul si guma.(cred ca am un filtru de aer k&n pt stage 1 si 2 cand te va tenta :) ) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabi pana in 60-70 1800-le nu are ce discuta cu un b6,5...dar problema la ala sta in pilot ca daca ii este frica de un overspining o lasa usor la inceput.(in prima parte cuplul face cursa...asta nu inteleg multi liniutari...abia in partea a doua este partea de cp si aerodinamica)

 

Sorin, o iei usor si cumpatat...si eventual cand e f cald ca aia e a dreaq cand intra in ture si mergi sideways cu ea daca e rece asfaltul si guma.(cred ca am un filtru de aer k&n pt stage 1 si 2 cand te va tenta :) ) :cheers:

 

 

De acord!

Plus ca tu la bandit bagi mana in gaz oarecum fara frica pentru ca nu e chiar violent.

 

Cat priveste filtrul de aer, tinem legatura :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord!

Plus ca tu la bandit bagi mana in gaz oarecum fara frica pentru ca nu e chiar violent.

 

Cat priveste filtrul de aer, tinem legatura :)

"bagi mana in gaz oarecum fara frica"...

De ce spui asa? Bandit 1250 are un cuplu de 108Nm la 3700 rot/min in timp ce R1 se apropie de acest cuplu pe la 8200Rot/min, mai mult decat dublu. Unde ai mai mare plaja de turatie si poti baga mai fara frica "mana in gaz".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"bagi mana in gaz oarecum fara frica"...

De ce spui asa? Bandit 1250 are un cuplu de 108Nm la 3700 rot/min in timp ce R1 se apropie de acest cuplu pe la 8200Rot/min, mai mult decat dublu. Unde ai mai mare plaja de turatie si poti baga mai fara frica "mana in gaz" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabi pana in 60-70 1800-le nu are ce discuta cu un b6,5...dar problema la ala sta in pilot ca daca ii este frica de un overspining o lasa usor la inceput.(in prima parte cuplul face cursa...asta nu inteleg multi liniutari...abia in partea a doua este partea de cp si aerodinamica)

 

cuplu-cp-aerodinamica , sunt de acord.

 

ca multe probleme stau in pilot , sunt de acord. poate nici eu nu am scos maxim din motor atunci , poate ala a scos maxim si invers.

 

ca are de 3 ori mai multi Nm fata de bandit nu inseamna ca ajunde de 3 ori mai repede la 100 , nici macar de 2 ori . problema la 1800 e ca are prea multa putere si cand pleca de pe loc nu are cum sa o puna pe toata jos, daca plecam de la un 70 amandoi cu siguranta atunci era alt rezultat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am treaba prin zona daca te/va gasesc prin zona pe la 18;15, ma bag...daca nu..alta data :cheers:

0727009582 o sa fiu pe acolo cu yrkalex care e prezent miercuri de miercuri.

Se mai anunta careva?

Editat de razvanusv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"bagi mana in gaz oarecum fara frica"...

De ce spui asa? Bandit 1250 are un cuplu de 108Nm la 3700 rot/min in timp ce R1 se apropie de acest cuplu pe la 8200Rot/min, mai mult decat dublu. Unde ai mai mare plaja de turatie si poti baga mai fara frica "mana in gaz".

 

 

Discutam de B 6,5 :), in ipoteza lansata de Gabi. La B12 se schimba radical treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai misto este atunci cand incepi sa mai stii cate ceva pe motor si iesi cu nakedul la ture pe viraje cu turma de vitezane, din care jumate habar nu au cum sa traga de fiarele alea. Aveam un cunoscut care te depasea cu Hornetul si la jumatatea virajului iti taia aprinderea de la butonul de pe ghidon.... :bounce:

Da, stiu, e o gluma proasta, dar demonstreaza ca poti sa dai tare si in naked, nu numai in carenate... atata timp cat ai meseria la tine! :grinbandit:

acum ai zis o vb buna..banditul e un motor de uga si daca chiar vrei sa fuga fuge..am prieteni cu gsx 1000 si cbr de 600 de 1000 si n-am ce face cu ei...meseria e meserie..acum depinde in ce stare e si motorul..cauciucuri frane telescoape etc...nu vreau sa ma laud dar tot timpul am bagat in ele ce a ost mai bun..de la ulei pana la placute si lichid de frana.

 

poate te mira dar m am tras cu unu si pana la 130 eram egali , pe urma a trebuit sa franam ca era un semafor :D

intruderul zici ca nui face nici o vitezana..mas mira de un hayabusa sau un b-king ii da fum..

 

"bagi mana in gaz oarecum fara frica"...

De ce spui asa? Bandit 1250 are un cuplu de 108Nm la 3700 rot/min in timp ce R1 se apropie de acest cuplu pe la 8200Rot/min, mai mult decat dublu. Unde ai mai mare plaja de turatie si poti baga mai fara frica "mana in gaz".

e interesanta asta si eu l-as lasa la 1200-le meu sa bage mana in gas fara frica..ori e pe spate ori face um dupa el...dar ii spun eu ca nu sta pe ganduri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

e interesanta asta si eu l-as lasa la 1200-le meu sa bage mana in gas fara frica..ori e pe spate ori face um dupa el...dar ii spun eu ca nu sta pe ganduri..

 

 

Mai zic odata: era vorba de banditul de 650/600. Pana la 1200 mai e ceva cilindree, cuplu, CP :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cuplu-cp-aerodinamica , sunt de acord.

 

ca multe probleme stau in pilot , sunt de acord. poate nici eu nu am scos maxim din motor atunci , poate ala a scos maxim si invers.

 

ca are de 3 ori mai multi Nm fata de bandit nu inseamna ca ajunde de 3 ori mai repede la 100 , nici macar de 2 ori . problema la 1800 e ca are prea multa putere si cand pleca de pe loc nu are cum sa o puna pe toata jos, daca plecam de la un 70 amandoi cu siguranta atunci era alt rezultat.

 

Da pt ca majoritatea motoarelor mari se vand din fabrica cu gume de kko(ca doar e p-cruser nu schimba guma la 2-3mii) si o calitate asemanatoare(asemanatoare) a gumelor va avantaja un motor cu cuplu mai mic pt ca pilotul nu va avea si grija aderentei(poate fi mai nesimtit cu acceleratia..)cu b6 eu eram chiar f nesim si nu rupea aderenta in conditii normale

 

cat priveste comparatia 1800-R1...era o lege din fizica prin clasa a 10-a prin care se puteau calcula NM si CP in functie de RPM

 

CUPLUL si PUTEREA nu sunt doua "chestii" de sine care nu au legatura. Ambele se imbina,adica...nu poti creste puterea fara sa cresti cuplul si viceversa. Orice modificare la motor,aduce si o schimbare la acesti parametrii, chiar daca unele modificari cresc mai mult putere decat cuplul sau invers.

Sa revin si sa va dau FORMULA de baza. DACA STITI VALOAREA CUPLULUI SI TURATIA LA CARE SE OBTINE,SE POATE AFLA PUTEREA DIN: C=Px5252/rpm, unde C=Cuplul, P=Puterea si rpm=rotatii pe minut(banuiesc ca asta v-ati dat seama imediat). Astfel, putere o puteti afla daca inmultiti rotatiile cu cuplul si impartiti la 5252.

 

(era vb de golful meu 1,4 si valoarea turatiei este doar ex...ca in cazurile de fata nu am stat sa le caut.)

 

Nu mai stiu sursa dar am citit pe undeva pe unde s-a mai discutat in vremurile cand eram conservist liniutar :laugh:

Evident ca mai conteaza si greutatea care e logic si mai conteaza f mult turatia maxima.(unde e batut grav 1800le de R1)

:cheers:

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate varia cuplul sau puterea separat, insa varianza direct rpm-ul. Uite spre exemplu un V fata de o 4L. Acolo unde cuplul este mic si turatii garla = Putere, iar la V ai cuplu mare dar turatii mici, ajungand la aceeasi CP :D Insa in cea mai mare parte a celor spuse sunt de-acord :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da man dar conteaza si nr de cilindrii(ca am uitat sa specific) cat despre arhitectura motorului cred ca e mai mare bataie de cap la cate scot astia in ziua de azi rsv4 (4V)are cam aceleasi rpm ca un 4l (sper sa se faca si un ride test sa putem sa ne dam cu parerea din experienta nu asa din auzite ) sa nu mai zic de majoritatea mobrelor din MGP care folosesc V4 si ajung pe la 18mii RPM...

Deci sunt mai multe discutii intr-una singura care ne cam depasesc daca nu suntem ingineri mecanici,ingineri proiectanti...so on.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau 5v.. :)

 

Pentru cai putere si cuplu cititi bucata asta care m-a bagat in ceata extrem.

 

Eu inca sunt de parere ca adevarata putere este mai degraba calculata pe foaie si nu se poate masura, dyno-urile astea sunt ceva.. aparte. Nu zic ca nu masoara peste tot la fel, deci cumva daca stii ca a mea are 10 cai si a ta are 11 conform dyno, automat sunt de acord ca a ta are mai multi cai .. dar nu cred ca a ta e mai tare cu 1 cal, o fi cu 0.6 sau mai mult.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau 5v.. :)

 

Pentru cai putere si cuplu cititi bucata asta care m-a bagat in ceata extrem.

 

Eu inca sunt de parere ca adevarata putere este mai degraba calculata pe foaie si nu se poate masura, dyno-urile astea sunt ceva.. aparte. Nu zic ca nu masoara peste tot la fel, deci cumva daca stii ca a mea are 10 cai si a ta are 11 conform dyno, automat sunt de acord ca a ta are mai multi cai .. dar nu cred ca a ta e mai tare cu 1 cal, o fi cu 0.6 sau mai mult.

 

V5 nu se mai foloseste de ceva vreme ...acum conform regulamentului ai voie maxim 4(in ce configuratie vrei)

 

oho...pare misto articolul :cheers:

 

VB din auzite acum...ca sunt mai multe firme de dino-jet(standuri) si ca ar fi diferente intre ele la detectare...acum nu stiu daca este vb de standuri sau de motocicletele vandute in tarile respective(ca difera de la regiune la regiune de la zgomot,poluare pana la instalatia electrica si cdi ,chiar daca este vb de acelas model de mobra) deci este f posibil ca daca iti vei cumpara un cdi de pe o mobra accidentata facuta pt calif sa fie mai slaba la caluti decat una facuta pt it sau ro)

Deci si aici alte discutii in contradictoriu pe care le-am auzit inte englezi si broscari(in special la firmele de tuning mari)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dude si Dudette's... va abordez intr-o parte care n-are nicio legatura cu banditii. Care sunteti din Constanta si sunteti dispusi sa ma ajutati, dati-mi un pm cu nr de telefon. sambata seara o sa fiu pe litoral si vreau sa planuiesc ceva special pentru pretina. cheers!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dude si Dudette's... va abordez intr-o parte care n-are nicio legatura cu banditii. Care sunteti din Constanta si sunteti dispusi sa ma ajutati, dati-mi un pm cu nr de telefon. sambata seara o sa fiu pe litoral si vreau sa planuiesc ceva special pentru pretina. cheers!!!

De astea treburi?

Speram la raspuns afirmativ :cheers:

post-7396-0-38190100-1318587626_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...