Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

wai, avind in vedere ca nu-ti place parbrizul meu improvizat, ar trebui sa nu-ti zic. da' hai...

 

maneta de frina se scoate cu un singur surub, tre' sa nimeresti doar nu-s ce treaba intr-o borta acolo (e sistemul ala cu arc) pt. jocul liber. nu mai stiu exact, ca n-am schimbat-o de mult, dar e treaba din aia care-n Haynes are o cheie din cinci, adica se descurca si-o blonda.

 

legat de parbriz, asta chiar imi place. chiar mi se pare mai ok decit de-alde cel de Speed Triple sau cele aftermarket, urite si cu preturi aberante. sint 100% hotarit sa-l las, mai cuget doar la vopsitul farurilor. motivul pt. care l-am pus e ca se vedeau sirmele de la bord, plus ca jugul stock de Bandit e inalt si creeaza o senzatie de spatiu exagerat de mare prin zona aia si cere sa fie umplut cumva.

si ca sa fie cocalareala pin'la capat, mai ales ca incep sa ma specializez pe aplicatul foliei, am pus autocolant si pe capacele cromate de la airbox. mi-am dat seama ca golanului ii sta mai bine-n negru, fara crom cocalaresc. doar imitatie cocalareasca de fibra :)

daca ar fi sa-l fac bad-ass, fara coada schimbata nu scapa da' dupa indelungi cugetari am decis ca-i o modificare pe care n-o s-o fac, chiar daca coada stock de Kult e jenibila.

 

parbriz de-a gata pt. faruri de tip "Dominator": http://www.simplychrome.com/headlights_dominator.htm la numai 50 ioro.

 

da' vaz ca-n rest e o plictiseala crincena pe-aici. 4 zile, 0 posturi. sa va fie rusine.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vand toba stock Suzuki GSF 1250 K8 Bandit, folosita 1800 Km. Are o "julitura" asa cum se poate vedea si in poze. In rest este in stare foarte buna. Pret 300 Ron cu tot cu transport prin FanCourier.

 

 

 

 

Editat de mianmar23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

exact, asa si la mine.

parerea mea e ca-i posibil ca aceste probleme sa se poata remedia, dar sint atit de benigne incit nu merita timpul si nervii.

 

Daca tu reusesti sa rezolvi problema relantiului cand aprinzi farul iti dau premiul Nobel pentru pace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu reusesti sa rezolvi problema relantiului cand aprinzi farul iti dau premiul Nobel pentru pace.

ok, hai ca ma apuc de treaba.

 

m-am razgindit. asta e, ramin fara Nobel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

ok, hai ca ma apuc de treaba.

 

m-am razgindit. asta e, ramin fara Nobel.

 

Te-ai razgandit sau nu esti in stare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

vad ca stii sa-mi apesi butoanele, m-ai motivat sa-ti demonstrez ca pot. ma apuc de treaba.

 

Ai rezolvat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corleone, al meu b6 a fost o data asa , de nu clintea relantiul vro 2000 de km dupa ce l-am luat de la un mecanic din bucuresti, dupa care dupa aia 2000 de km si-a revenit . Deci se poate , dar n-are sens.

 

Intreb si eu: voi aveti probleme la viteze mari - vezi 120 in sus la curbe cu o miscare ciudata ca un fel de voblaj lent spate ? Interesat sunt de modelele 2005 in sus , ca la b6 le vechi sigur face asa. Nu stiu daca e de la amortizor sau din fabricatie.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arw, fara sa pretind ca stiu raspunsul corect bag si eu niste concluzii bazate pe ce-am citit si pe ce-am simtit pe pielea mea.

 

1. cauciucul e critic si e responsabil pt. multe conportamente pe care in mod normal le atribui motocicletei. cauciucul are si rol de a amortiza diverse tendinte firesti de instabilitate, cum ar fi voblajul. btw, cica in mediul profesionist se face distinctie intre voblaj (tremurici la ghidon) si "weave", adica ceva gen ce descrii tu. nu stiu daca ai citit ce-am scris si nu ca ar avea neaparat legatura cu problema ta da' cica Conti Road Attack sint cunoscute ca generatoare de voblaj.

 

2. dpdv strict obiectiv pina si Evo e un motor bazat pe tehnologie cumva antica, datorita cadrului din tevi de otel, netriangularizat. cu alte cuvinte, cadrul e usor deformabil si e responsabil pt. "diverse". intr-o carte pe care am citit-o regent, GSX-ul (foarte asemanator cu Banditul) e dat ca exemplu negativ. e un comentariu in dreptul unei poze, ceva gen "inginerii de la Suzuki e posibil sa fie schizofrenici adoptind asa o tehnologie". i shit you not.

 

3. Banditul si-a pastrat traditia de motor "buget", deci nu ma astept sa aiba amortizoare high-end.

 

^ cei doi bani ai mei :)

 

PS: presiune in cauciucuri?

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arw, vezi gumele sa fie in ordine (presiune, vechime/elasticitate, carne) si rotile echilibrate. vezi sa nu ai burta mare la lant (adica intindere inegala prea mare), dar asta apare mai mult la enduroaice.

Eu aveam pana anu' trecut in primavara un voblaj intre 70 si 80 km/h...se simte f putin in ghidon, mai ales pe decelerare la vitezele alea...daca dadeam drumul ghidonului tremura ca varga..sub 70 se oprea si revenea in linie....gume vechi (2004 fata, 2005 spate), dar aproape noi in carne...si destul de elastice cand am luat mobra...insa dupa juma' de an de mers cu ele (si aprox~ 5.000 km) a aparut voblajul asta, din ce in ce mai evident. Dupa ce am pus gume noi noute a disparut complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate Calin - e weave( tangaj in romana ? ) nu voblaj. Si ai dreptate si cu cadru , nu esti primul care zice de anticitatea frame-ului.

 

Presiune ok ,cauciuce din 2011, angel ST. Cred ca la lant m-ai prins ca e intins inegal si ar trebui sa-l schimb, e si la finish. Nu stiam daca sa banuiesc si lantu. Macar acum stiu de unde sa o iau.

Si 2 poze - de pe clisura dunarii- Recomand o plimbare in viata pe acolo :

 

 

Si cei 2 banditi:

 

post-46846-0-93813700-1337671251_thumb.jpg

 

Heh , am incercat sa "cenzurez" numerele , se pare ca nu mi-a iesit :)

post-46846-0-72583500-1337671063_thumb.jpg

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deah :rusinica: .. ( o sa sune a ingamfare ) am schimbat cilindreea si automat se schimba si viteza de croaziera. (am facut un drum cu >160 pe la bulgari si mi-a luat 7 %, cu un 600 nu prea vezi consumul asta la viteza asta ) Dupa 2 ani jumate de mers fara parbriz , este mana cereasca. Eu nu puneam parbrizul ca sa ma opreasca din viteze mari. Am eu o teorie cum ca daca mergi ca incepator pe carenata poti sa bagi usor viteza ca nu simti vantul si ca ar trebui intai sa stai fara parbriz/carena ca sa simti ce inseamna viteza. Acum cumva mi-am "castigat" dreptul de a purta parbriz , este genial , pot sa stau si eu la 140 fara sa-mi rup gatul pana la mare , si totusi baga ceva vant pe langa.

 

Ah si pentru cei care vor bandit de 1200 - 1250 diferenta intre el si motociclete de genul - fz6 , hornet , gsr (asemanatoare la cai putere ) : este doar la cuplul peste tot; mini vitezanele/naked-urile astea au cuplul asemanator pe undeva pe sus prin turatii, cuplul imens de miar se simte dupa viteza 150km/h in sus intr-un unu la unu cu un fz6, adica doar de atunci ma despart de el , + greutatea putin mai mare a banditului. Decat sa-ti iei un gsr600/hornet , mai bine un bandit de 1200 , ca ai cuplul pe unde nu-l crezi.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arw-ule, adica ce vrei sa spui, ca te dai peste limita legala? :lol:

 

asa. n-am rezistat tentatiei si mi-am vopsit farurile in negru. mai exact numai capacele, lasint ramele cromate-n pace, raminind sa le vopsesc si pe ele daca nu-mi place. sint multumit de rezultat, arata mai bine decit inainte. si apropo. nu stiu daca la farurile stock se intimpla asa, dar cu ocazia vopsirii am spalat cu detergent lentila si oglinda farurilor, dupa care am curatat suplimetar cu solutie de sters ochelarii. cind le-am pus inapoi si am aprins pozitiile am ramas "WTF". e ca si cum as fi trecut de la sticla mata la clara, aveam pe ambele lentile un fel de ceata, dracu' stie de la ce. e diferenta de la cer la pamint, acum pina si pozitiile se vad MULT mai bine.

golan 2012:

 

si asa, de chestie, una din pozele din anunturile de pe mobile.de. 2008 :)

post-24366-0-89276800-1337708053_thumb.jpg

post-24366-0-71043800-1337709363_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si asa, de chestie, una din pozele din anunturile de pe mobile.de. 2008 :)

mda e mai curata cea de pe mobile,a ta parca a cautat toate baltile posibile,galeriile arata de parca ai fi fost al un concurs de cross :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma Mihai, stim toti ca voi acusi in Banat (care e mult mai avansat ca restul tarii) interziceti praful prin lege dar sa stii ca la Iasi exista un pod la baza caruia dupa ploaie (probabil ati interzis si ploaia in Banat, care e mult mai avansat ca restul tarii) se face o balta de 5 metri lungime si adincime vreo 20 cm.

plus ca voi in Banat o spalati de 87 ori pe zi (ca acolo sint bani, nu ca-n restul tarii) ;)

 

imi place, sper c-ai matuit bine cromul inainte....ca altfel se cojeste repede

l-am luat si la mina cu smirghel de granulatie mare si la bormasina (granulatie mica) de i-au sarit fulgii. plus vopsea termorezistenta care se tine mult mai bine + un strat de vopsea mata normala.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...