gn77b Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 (editat) wai, avind in vedere ca nu-ti place parbrizul meu improvizat, ar trebui sa nu-ti zic. da' hai... maneta de frina se scoate cu un singur surub, tre' sa nimeresti doar nu-s ce treaba intr-o borta acolo (e sistemul ala cu arc) pt. jocul liber. nu mai stiu exact, ca n-am schimbat-o de mult, dar e treaba din aia care-n Haynes are o cheie din cinci, adica se descurca si-o blonda. legat de parbriz, asta chiar imi place. chiar mi se pare mai ok decit de-alde cel de Speed Triple sau cele aftermarket, urite si cu preturi aberante. sint 100% hotarit sa-l las, mai cuget doar la vopsitul farurilor. motivul pt. care l-am pus e ca se vedeau sirmele de la bord, plus ca jugul stock de Bandit e inalt si creeaza o senzatie de spatiu exagerat de mare prin zona aia si cere sa fie umplut cumva. si ca sa fie cocalareala pin'la capat, mai ales ca incep sa ma specializez pe aplicatul foliei, am pus autocolant si pe capacele cromate de la airbox. mi-am dat seama ca golanului ii sta mai bine-n negru, fara crom cocalaresc. doar imitatie cocalareasca de fibra daca ar fi sa-l fac bad-ass, fara coada schimbata nu scapa da' dupa indelungi cugetari am decis ca-i o modificare pe care n-o s-o fac, chiar daca coada stock de Kult e jenibila. parbriz de-a gata pt. faruri de tip "Dominator": http://www.simplychrome.com/headlights_dominator.htm la numai 50 ioro. da' vaz ca-n rest e o plictiseala crincena pe-aici. 4 zile, 0 posturi. sa va fie rusine. Editat Mai 19, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 (editat) Vand toba stock Suzuki GSF 1250 K8 Bandit, folosita 1800 Km. Are o "julitura" asa cum se poate vedea si in poze. In rest este in stare foarte buna. Pret 300 Ron cu tot cu transport prin FanCourier. Editat Mai 19, 2012 de mianmar23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 exact, asa si la mine. parerea mea e ca-i posibil ca aceste probleme sa se poata remedia, dar sint atit de benigne incit nu merita timpul si nervii. Daca tu reusesti sa rezolvi problema relantiului cand aprinzi farul iti dau premiul Nobel pentru pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Daca tu reusesti sa rezolvi problema relantiului cand aprinzi farul iti dau premiul Nobel pentru pace. ok, hai ca ma apuc de treaba. m-am razgindit. asta e, ramin fara Nobel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 ok, hai ca ma apuc de treaba. m-am razgindit. asta e, ramin fara Nobel. Te-ai razgandit sau nu esti in stare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Te-ai razgandit sau nu esti in stare? vad ca stii sa-mi apesi butoanele, m-ai motivat sa-ti demonstrez ca pot. ma apuc de treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Are cineva manul de reparatie pt suzuki bandit 600 an 2000? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 il am eu, dar e maricel (52 MB unul si 67 altul ...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 http://www.manualedereparatie.info/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 http://www.manualedereparatie.info/ Multumesc,am rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 vad ca stii sa-mi apesi butoanele, m-ai motivat sa-ti demonstrez ca pot. ma apuc de treaba. Ai rezolvat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Ai rezolvat? mai am de munca, te anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 corleone, al meu b6 a fost o data asa , de nu clintea relantiul vro 2000 de km dupa ce l-am luat de la un mecanic din bucuresti, dupa care dupa aia 2000 de km si-a revenit . Deci se poate , dar n-are sens. Intreb si eu: voi aveti probleme la viteze mari - vezi 120 in sus la curbe cu o miscare ciudata ca un fel de voblaj lent spate ? Interesat sunt de modelele 2005 in sus , ca la b6 le vechi sigur face asa. Nu stiu daca e de la amortizor sau din fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) arw, fara sa pretind ca stiu raspunsul corect bag si eu niste concluzii bazate pe ce-am citit si pe ce-am simtit pe pielea mea. 1. cauciucul e critic si e responsabil pt. multe conportamente pe care in mod normal le atribui motocicletei. cauciucul are si rol de a amortiza diverse tendinte firesti de instabilitate, cum ar fi voblajul. btw, cica in mediul profesionist se face distinctie intre voblaj (tremurici la ghidon) si "weave", adica ceva gen ce descrii tu. nu stiu daca ai citit ce-am scris si nu ca ar avea neaparat legatura cu problema ta da' cica Conti Road Attack sint cunoscute ca generatoare de voblaj. 2. dpdv strict obiectiv pina si Evo e un motor bazat pe tehnologie cumva antica, datorita cadrului din tevi de otel, netriangularizat. cu alte cuvinte, cadrul e usor deformabil si e responsabil pt. "diverse". intr-o carte pe care am citit-o regent, GSX-ul (foarte asemanator cu Banditul) e dat ca exemplu negativ. e un comentariu in dreptul unei poze, ceva gen "inginerii de la Suzuki e posibil sa fie schizofrenici adoptind asa o tehnologie". i shit you not. 3. Banditul si-a pastrat traditia de motor "buget", deci nu ma astept sa aiba amortizoare high-end. ^ cei doi bani ai mei PS: presiune in cauciucuri? Editat Mai 21, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 mai am de munca, te anunt. Premiul e pus deoparte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) stiu ca nu-i l-ai da altcuiva Editat Mai 21, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 arw, vezi gumele sa fie in ordine (presiune, vechime/elasticitate, carne) si rotile echilibrate. vezi sa nu ai burta mare la lant (adica intindere inegala prea mare), dar asta apare mai mult la enduroaice. Eu aveam pana anu' trecut in primavara un voblaj intre 70 si 80 km/h...se simte f putin in ghidon, mai ales pe decelerare la vitezele alea...daca dadeam drumul ghidonului tremura ca varga..sub 70 se oprea si revenea in linie....gume vechi (2004 fata, 2005 spate), dar aproape noi in carne...si destul de elastice cand am luat mobra...insa dupa juma' de an de mers cu ele (si aprox~ 5.000 km) a aparut voblajul asta, din ce in ce mai evident. Dupa ce am pus gume noi noute a disparut complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) Ai dreptate Calin - e weave( tangaj in romana ? ) nu voblaj. Si ai dreptate si cu cadru , nu esti primul care zice de anticitatea frame-ului. Presiune ok ,cauciuce din 2011, angel ST. Cred ca la lant m-ai prins ca e intins inegal si ar trebui sa-l schimb, e si la finish. Nu stiam daca sa banuiesc si lantu. Macar acum stiu de unde sa o iau. Si 2 poze - de pe clisura dunarii- Recomand o plimbare in viata pe acolo : Si cei 2 banditi: Heh , am incercat sa "cenzurez" numerele , se pare ca nu mi-a iesit Editat Mai 22, 2012 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 rusineee, ai pus parbriz la golan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) Deah .. ( o sa sune a ingamfare ) am schimbat cilindreea si automat se schimba si viteza de croaziera. (am facut un drum cu >160 pe la bulgari si mi-a luat 7 %, cu un 600 nu prea vezi consumul asta la viteza asta ) Dupa 2 ani jumate de mers fara parbriz , este mana cereasca. Eu nu puneam parbrizul ca sa ma opreasca din viteze mari. Am eu o teorie cum ca daca mergi ca incepator pe carenata poti sa bagi usor viteza ca nu simti vantul si ca ar trebui intai sa stai fara parbriz/carena ca sa simti ce inseamna viteza. Acum cumva mi-am "castigat" dreptul de a purta parbriz , este genial , pot sa stau si eu la 140 fara sa-mi rup gatul pana la mare , si totusi baga ceva vant pe langa. Ah si pentru cei care vor bandit de 1200 - 1250 diferenta intre el si motociclete de genul - fz6 , hornet , gsr (asemanatoare la cai putere ) : este doar la cuplul peste tot; mini vitezanele/naked-urile astea au cuplul asemanator pe undeva pe sus prin turatii, cuplul imens de miar se simte dupa viteza 150km/h in sus intr-un unu la unu cu un fz6, adica doar de atunci ma despart de el , + greutatea putin mai mare a banditului. Decat sa-ti iei un gsr600/hornet , mai bine un bandit de 1200 , ca ai cuplul pe unde nu-l crezi. Editat Mai 22, 2012 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) arw-ule, adica ce vrei sa spui, ca te dai peste limita legala? asa. n-am rezistat tentatiei si mi-am vopsit farurile in negru. mai exact numai capacele, lasint ramele cromate-n pace, raminind sa le vopsesc si pe ele daca nu-mi place. sint multumit de rezultat, arata mai bine decit inainte. si apropo. nu stiu daca la farurile stock se intimpla asa, dar cu ocazia vopsirii am spalat cu detergent lentila si oglinda farurilor, dupa care am curatat suplimetar cu solutie de sters ochelarii. cind le-am pus inapoi si am aprins pozitiile am ramas "WTF". e ca si cum as fi trecut de la sticla mata la clara, aveam pe ambele lentile un fel de ceata, dracu' stie de la ce. e diferenta de la cer la pamint, acum pina si pozitiile se vad MULT mai bine. golan 2012: si asa, de chestie, una din pozele din anunturile de pe mobile.de. 2008 Editat Mai 22, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 imi place, sper c-ai matuit bine cromul inainte....ca altfel se cojeste repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 si asa, de chestie, una din pozele din anunturile de pe mobile.de. 2008 mda e mai curata cea de pe mobile,a ta parca a cautat toate baltile posibile,galeriile arata de parca ai fi fost al un concurs de cross ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) ma Mihai, stim toti ca voi acusi in Banat (care e mult mai avansat ca restul tarii) interziceti praful prin lege dar sa stii ca la Iasi exista un pod la baza caruia dupa ploaie (probabil ati interzis si ploaia in Banat, care e mult mai avansat ca restul tarii) se face o balta de 5 metri lungime si adincime vreo 20 cm. plus ca voi in Banat o spalati de 87 ori pe zi (ca acolo sint bani, nu ca-n restul tarii) imi place, sper c-ai matuit bine cromul inainte....ca altfel se cojeste repede l-am luat si la mina cu smirghel de granulatie mare si la bormasina (granulatie mica) de i-au sarit fulgii. plus vopsea termorezistenta care se tine mult mai bine + un strat de vopsea mata normala. Editat Mai 22, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 daca se ia motor de b12 si se pune pe b6 - e nevoie de multa modificare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.