gn77b Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Ai rezolvat? mai am de munca, te anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 corleone, al meu b6 a fost o data asa , de nu clintea relantiul vro 2000 de km dupa ce l-am luat de la un mecanic din bucuresti, dupa care dupa aia 2000 de km si-a revenit . Deci se poate , dar n-are sens. Intreb si eu: voi aveti probleme la viteze mari - vezi 120 in sus la curbe cu o miscare ciudata ca un fel de voblaj lent spate ? Interesat sunt de modelele 2005 in sus , ca la b6 le vechi sigur face asa. Nu stiu daca e de la amortizor sau din fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) arw, fara sa pretind ca stiu raspunsul corect bag si eu niste concluzii bazate pe ce-am citit si pe ce-am simtit pe pielea mea. 1. cauciucul e critic si e responsabil pt. multe conportamente pe care in mod normal le atribui motocicletei. cauciucul are si rol de a amortiza diverse tendinte firesti de instabilitate, cum ar fi voblajul. btw, cica in mediul profesionist se face distinctie intre voblaj (tremurici la ghidon) si "weave", adica ceva gen ce descrii tu. nu stiu daca ai citit ce-am scris si nu ca ar avea neaparat legatura cu problema ta da' cica Conti Road Attack sint cunoscute ca generatoare de voblaj. 2. dpdv strict obiectiv pina si Evo e un motor bazat pe tehnologie cumva antica, datorita cadrului din tevi de otel, netriangularizat. cu alte cuvinte, cadrul e usor deformabil si e responsabil pt. "diverse". intr-o carte pe care am citit-o regent, GSX-ul (foarte asemanator cu Banditul) e dat ca exemplu negativ. e un comentariu in dreptul unei poze, ceva gen "inginerii de la Suzuki e posibil sa fie schizofrenici adoptind asa o tehnologie". i shit you not. 3. Banditul si-a pastrat traditia de motor "buget", deci nu ma astept sa aiba amortizoare high-end. ^ cei doi bani ai mei PS: presiune in cauciucuri? Editat Mai 21, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 mai am de munca, te anunt. Premiul e pus deoparte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) stiu ca nu-i l-ai da altcuiva Editat Mai 21, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 arw, vezi gumele sa fie in ordine (presiune, vechime/elasticitate, carne) si rotile echilibrate. vezi sa nu ai burta mare la lant (adica intindere inegala prea mare), dar asta apare mai mult la enduroaice. Eu aveam pana anu' trecut in primavara un voblaj intre 70 si 80 km/h...se simte f putin in ghidon, mai ales pe decelerare la vitezele alea...daca dadeam drumul ghidonului tremura ca varga..sub 70 se oprea si revenea in linie....gume vechi (2004 fata, 2005 spate), dar aproape noi in carne...si destul de elastice cand am luat mobra...insa dupa juma' de an de mers cu ele (si aprox~ 5.000 km) a aparut voblajul asta, din ce in ce mai evident. Dupa ce am pus gume noi noute a disparut complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) Ai dreptate Calin - e weave( tangaj in romana ? ) nu voblaj. Si ai dreptate si cu cadru , nu esti primul care zice de anticitatea frame-ului. Presiune ok ,cauciuce din 2011, angel ST. Cred ca la lant m-ai prins ca e intins inegal si ar trebui sa-l schimb, e si la finish. Nu stiam daca sa banuiesc si lantu. Macar acum stiu de unde sa o iau. Si 2 poze - de pe clisura dunarii- Recomand o plimbare in viata pe acolo : Si cei 2 banditi: Heh , am incercat sa "cenzurez" numerele , se pare ca nu mi-a iesit Editat Mai 22, 2012 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 rusineee, ai pus parbriz la golan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) Deah .. ( o sa sune a ingamfare ) am schimbat cilindreea si automat se schimba si viteza de croaziera. (am facut un drum cu >160 pe la bulgari si mi-a luat 7 %, cu un 600 nu prea vezi consumul asta la viteza asta ) Dupa 2 ani jumate de mers fara parbriz , este mana cereasca. Eu nu puneam parbrizul ca sa ma opreasca din viteze mari. Am eu o teorie cum ca daca mergi ca incepator pe carenata poti sa bagi usor viteza ca nu simti vantul si ca ar trebui intai sa stai fara parbriz/carena ca sa simti ce inseamna viteza. Acum cumva mi-am "castigat" dreptul de a purta parbriz , este genial , pot sa stau si eu la 140 fara sa-mi rup gatul pana la mare , si totusi baga ceva vant pe langa. Ah si pentru cei care vor bandit de 1200 - 1250 diferenta intre el si motociclete de genul - fz6 , hornet , gsr (asemanatoare la cai putere ) : este doar la cuplul peste tot; mini vitezanele/naked-urile astea au cuplul asemanator pe undeva pe sus prin turatii, cuplul imens de miar se simte dupa viteza 150km/h in sus intr-un unu la unu cu un fz6, adica doar de atunci ma despart de el , + greutatea putin mai mare a banditului. Decat sa-ti iei un gsr600/hornet , mai bine un bandit de 1200 , ca ai cuplul pe unde nu-l crezi. Editat Mai 22, 2012 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) arw-ule, adica ce vrei sa spui, ca te dai peste limita legala? asa. n-am rezistat tentatiei si mi-am vopsit farurile in negru. mai exact numai capacele, lasint ramele cromate-n pace, raminind sa le vopsesc si pe ele daca nu-mi place. sint multumit de rezultat, arata mai bine decit inainte. si apropo. nu stiu daca la farurile stock se intimpla asa, dar cu ocazia vopsirii am spalat cu detergent lentila si oglinda farurilor, dupa care am curatat suplimetar cu solutie de sters ochelarii. cind le-am pus inapoi si am aprins pozitiile am ramas "WTF". e ca si cum as fi trecut de la sticla mata la clara, aveam pe ambele lentile un fel de ceata, dracu' stie de la ce. e diferenta de la cer la pamint, acum pina si pozitiile se vad MULT mai bine. golan 2012: si asa, de chestie, una din pozele din anunturile de pe mobile.de. 2008 Editat Mai 22, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 imi place, sper c-ai matuit bine cromul inainte....ca altfel se cojeste repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 si asa, de chestie, una din pozele din anunturile de pe mobile.de. 2008 mda e mai curata cea de pe mobile,a ta parca a cautat toate baltile posibile,galeriile arata de parca ai fi fost al un concurs de cross ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) ma Mihai, stim toti ca voi acusi in Banat (care e mult mai avansat ca restul tarii) interziceti praful prin lege dar sa stii ca la Iasi exista un pod la baza caruia dupa ploaie (probabil ati interzis si ploaia in Banat, care e mult mai avansat ca restul tarii) se face o balta de 5 metri lungime si adincime vreo 20 cm. plus ca voi in Banat o spalati de 87 ori pe zi (ca acolo sint bani, nu ca-n restul tarii) imi place, sper c-ai matuit bine cromul inainte....ca altfel se cojeste repede l-am luat si la mina cu smirghel de granulatie mare si la bormasina (granulatie mica) de i-au sarit fulgii. plus vopsea termorezistenta care se tine mult mai bine + un strat de vopsea mata normala. Editat Mai 22, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 daca se ia motor de b12 si se pune pe b6 - e nevoie de multa modificare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 din cite stiu eu punctele de fixare sint la fel. la B12 Kult e o bara suplimentara-n cadru, in fata motorului. evident, alte carburi, cred ca si alt CDI. radiator ceva mai mare. da' ce te gindesti sa faci? PS: banuiesc ca ai luat in calcul si ca trebuie omologat, e posibil sa nu mearga chiar ca unsa treaba pe la RAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 (editat) pai ma gandeam sa bag b12-le pe b6 , la cdi nu m-am gandit . Daca motocicleta merge, n-are de ce sa nu-mi dea omologare. Ma gandeam daca e mai ieftin sa cumpar un motor de b12 decat o motocicleta intreaga b12 . E mai degraba un proiect , un mic moft. Ma gandeam ca daca duce sub 500 euro ar fii interesant. A cam picat. Mi s-a parut ca am gasit un motor de b12 la un gagiu, se pare ca nu. L-o facut bucati. Dar ramane o idee faina. Doar cand ma gandesc ca faci o gaurica de 4cm patrati in airbox si iei vro 10 cai in plus uhh.. jenial . Editat Mai 23, 2012 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 aa... tu mai 6-le. si eu ma gindeam intr-o vreme la treaba asta dar sint diverse probleme. chiar m-a uitat acuma pe ebay UK si vad ca motoare de 12 nu prea mai sint. mai precis n-am gasit unul singur intreg, doar cite un carter, o chiulasa. adevaru' e ca motoru e totusi vechi si disponibilitatea pieselor n-o sa fie infinita, la un moment dat n-o sa se mai gaseasca usor. intr-o vreme gaseai si cu 100 de lire, dar transportul te rupe. in mod normal motorul propriu zis ar trebui sa coste maxim 300 euro. mai vezi o chestie, un motor SH poate sa fie lejer muci, e mult mai usor de tras teapa. era un englez pe forum la ei care luase doua, ambele cu probleme mari. abia a reusit sa faca unu' ok din bucati. cu omologarea n-as fi 100% sigur ca nu-s probleme, e modificare mare si daca ai prins un meltean cu exces de zel in program nu-ti da. dar daca gasesti totusi motor ok si ieftin eu zic ca merita, mai ales ca tu ai altul cu care sa te dai intre timp. Doar cand ma gandesc ca faci o gaurica de 4cm patrati in airbox si iei vro 10 cai in plus uhh.. jenial . mai gindeste-te ca poti si sa elimini intirzierea la avans taind un fir sau ceva gen. am facut o tura scurta si pe intuneric si diferenta cu faruri curate e de la cer la pamint Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Daca motocicleta merge, n-are de ce sa nu-mi dea omologare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 (editat) ma Mihai, stim toti ca voi acusi in Banat (care e mult mai avansat ca restul tarii) interziceti praful prin lege dar sa stii ca la Iasi exista un pod la baza caruia dupa ploaie (probabil ati interzis si ploaia in Banat, care e mult mai avansat ca restul tarii) se face o balta de 5 metri lungime si adincime vreo 20 cm. plus ca voi in Banat o spalati de 87 ori pe zi (ca acolo sint bani, nu ca-n restul tarii) ma la partea cu drumurile te inseli...stimatii nostri conducatori au investit tot timpul mai mult in moldova ca infrastructura decat in banat ,de spalat asta nu tine de zona ci de propietar acuma nu trebuie sa te oparesti pt fiecare observatie Editat Mai 23, 2012 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Mihai, sa stii ca eu de multe ori intru cind ma intorc de la crisma si a doua zi nici nu-mi aduc aminte ca am postat. ce sa fac, mi-au zis unii ca motociclistii adevarati tre' sa bea multa bere si eu i-am crezut nu stiu cum e in Banat da' aici cred ca a fost cel mai ciudat an de cind ma stiu eu, fara exagerare. iarna lunga cu geruri extreme prelungite, apoi cald, dupa iar frig si ploi, apoi un fel de vara timpurie si de o saptamina incoace ploua tare aproape zilnic. ieri a fost cald si a dat o torentiala, azi la fel cu torentiala la amiaza si de vreo ora toarna iar. in conditiile astea si mai ales ca eu ies zilnic cu motorul, spalatul inseamna nervi tocati. ai dreptate cu Moldova, drumurile is ok si recent Iasul a luat fonduri europene si se baga reabilitare serioasa. dar ce folos, ca totul se face pe bucati si din lipsa de planificare si asfaltare cum s-a nimerit s-au format niste mini-lacuri, care persista citeva zile chiar dupa ce se opreste ploaia. pacat ca n-am niste poze sa intelegi despre ce vorbesc. chiar ieri m-am trezit cu ditai iazul in fata si eram si pe sens unic si n-aveam cum sa ma intorc. nu mai spun ca sub balta aia de ~20 cm sau chiar si mai mult, zac niste gropi ale Marianelor de nu-i mare brinza sa te trezesti cu golanul submersat, daca ai ghinion http://iloveromania.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 ma la partea cu drumurile te inseli...stimatii nostri conducatori au investit tot timpul mai mult in moldova ca infrastructura decat in banat ,de spalat asta nu tine de zona ci de propietar acuma nu trebuie sa te oparesti pt fiecare observatie Nu Mihai. In Banat s-a furat mai mult ca in Moldova, pentru ca strada aia (ca autostrada nu prea e) intre Arad si Timisoara are cativa zeci de ani de cand se spune ca o termina! DN2, intre Bucuresti si Iasi a fost facut acum 10 ani, terminat in 2006, iesit din garantie si e inca ok! Mai trebuie turnat un strat de uzura, dar mai bine-l lasa asa, ca daca toarna pe el il strica!! Una peste alta, pe timpul lui Seche au fost cele mai bune drumuri. Ori fi furat si ei, dar macar s-a vazut ca fac ceva! Acum ... e jale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Nu Mihai. In Banat s-a furat mai mult ca in Moldova, pentru ca strada aia (ca autostrada nu prea e) intre Arad si Timisoara are cativa zeci de ani de cand se spune ca o termina! DN2, intre Bucuresti si Iasi a fost facut acum 10 ani, terminat in 2006, iesit din garantie si e inca ok! Mai trebuie turnat un strat de uzura, dar mai bine-l lasa asa, ca daca toarna pe el il strica!! Una peste alta, pe timpul lui Seche au fost cele mai bune drumuri. Ori fi furat si ei, dar macar s-a vazut ca fac ceva! Acum ... e jale cu riscul de a-mi ridica toti moldovenii in cap...de furat se fura peste tot la fel..si din ultimele date cred ca somajul si salarile sunt mai mici in moldova deci ... daca vrei sa-mi spui ca de fapt nu s-a investit in moldova mai mult ci doar s-a furat mia putin atunci da niste argumente ca altfel pari ca esti pe langa subiect.am batut tara in lung is in lat si sosele ca in moldova nu am vazut niciunde si nu ma refer ca se lucra si nu se facea ci doar ca nu se faceau decat in moldova.nu poti sa furi de la un proiect care nu exista.arunca si tu un ochi la topul oraselor care trimit bani la buget si cati bani li se intorc de la buget...qed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Mihai are dreptate, nu ca m-as mindri cu Moldova sau ce se intimpla aici. in Banat n-am fost decit o data acuma ~10 ani da' cei care umbla toata tara frecvent mi-au zis ca Moldova e cam pe primul loc la calitatea drumurilor. dar, inca o data, una e drumul din afara, alta ce-i in oras. in interiorul Iasului au cam expirat toate drumurile, multe sint plomba linga plomba. fara reabilitarea asta ajungeam acusi la pamintul de sub asfalt. din pacate are dreptate si cu banii la buget, in Iasi s-a facut tot posibilul ca orice eventual mare investitor din afara sa fie respins. stiu o birfa cum ca IBM Israel ar fi vrut sa deschida un centru da' au luat-o la fuga cind au auzit pretul pt. chirie. cind proprietarul a aflat cine sint a cerut de citeva ori cit face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) salut! am o rampa de carburatoare completa pentru bandit600 an 2000-2004 de vanzare! daca are cineva nevoie de ea: 0765140314 Ofer montaj gratuit pentru cine le cumpara! Editat Mai 24, 2012 de porky08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) Mihai are dreptate, nu ca m-as mindri cu Moldova sau ce se intimpla aici. in Banat n-am fost decit o data acuma ~10 ani da' cei care umbla toata tara frecvent mi-au zis ca Moldova e cam pe primul loc la calitatea drumurilor. dar, inca o data, una e drumul din afara, alta ce-i in oras. in interiorul Iasului au cam expirat toate drumurile, multe sint plomba linga plomba. fara reabilitarea asta ajungeam acusi la pamintul de sub asfalt. din pacate are dreptate si cu banii la buget, in Iasi s-a facut tot posibilul ca orice eventual mare investitor din afara sa fie respins. stiu o birfa cum ca IBM Israel ar fi vrut sa deschida un centru da' au luat-o la fuga cind au auzit pretul pt. chirie. cind proprietarul a aflat cine sint a cerut de citeva ori cit face -Eu stiu ce va lipseseste, nu aveti borduri suficiente..Cred ca trebuie sa treaca Videanu si pe acolo, la mine in cartier sunt locuri unde sunt si 3 straturi de borduri(da, puse una peste alta) -Ma gandeam sa-i fac o oferta unuia cu un 1200N, stiu ca nu face schimburi, dar incercarea moarte n-are..Mie mi se pare ca arata intr-o stare cam jalnica si ca am mult de investit in el, dar ce ati spune daca i-as oferi motorul meu+500 euro, se merita ? http://www.okazii.ro/motociclete-suzuki/suzuki-bandit-1200-n-a54558912 Editat Mai 24, 2012 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.