Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Macke, eu nu-s de-acord cu testul cu bujiile.

motorul poate sa mearga bogat la o turatie si sarac la alta daca e zapacit rau. ca sa fie cit de cit relevant ar trebui sa mergi o durata suficient de mare la o turatie constanta, sa tai aprinderea fara sa iesi din acea turatie si sa verifici bujiile.

 

@MotoRocker, vezi numai sa nu-l imbolnavesti, poate nu le face bine curentul.

ma distreaza cind trec pe linga o masina in care e un ciine cu capu' scos pe geam si latra motorul :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata l-am operat, tigania aia de surub relantiu i s-a dus filetul si logic nu mai culisa pe accelaratie,oricum nu stiu cum de s-au gandit astia mici japonezi sa il puna chiar acolo, te arzi,si il indoi asa cum s-a intamplat la mine.

 

Multumesc de sfaturi

 

Si da, Calin ai avut dreptate ca impinge pe accelaratie, eu credeam ca deschide ceva la aer.

 

CalinD spune-mi te rog si mie la piloate cate ture ai dat spre mai bogat de iti consuma mai putin rogu-te.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca are legatura consumul cu piloatele, cred ca am mers mai pensionareste decit de obicei.

acum le am date la 2,5 ture in afara de cilindrul 3 care e pe la 3,5. pina nu l-am dat la 3,5 pe ala n-a mers rotund, chiar si cu sinconizare. am incercat si sa dau toate carburile la 2,5 dupa care am sincronizat dar tot cu varianta asta a fost cea mai ok. am scos si jiclorul de ralanti si l-am curatat cu o sirma de cupru si spray de lant, ceea ca a rezultat intr-o diferenta clara dar tot n-a fost complet ok pina n-am deschis surubul de la cilindrul ala mai mult.

asa cum am luat-o din Germania erau reglate tot inegal. procedura din cite stiu eu e cam asa: invirti pina gasesti turatia minima si maxima si le dai la mijlocul dintre pozitiile respective. si se face individual pe fiecare cilindru.

evident, toata treaba se face cu motorul incalzit, suruburile setate initial la standard (1,75 ture, daca nu ma-nsel) si ralantiul la 1100-1300 (parca asa zice manualul), carburile curatate, bujii in stare buna etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ghidonul schimba senzatia pe motor complet. unul din avantaje la al meu e ca stai cu miinile mai intinse si in curbe e parca mai natural. poate pt. inaltimea mea ar trebui sa fie o idee mai inalt si cu gripurile mai apropiate de sa dar ma descurc cu el asa. cind m-am intilnit cu baietii la intrunirea de la Prejmer din 2008 ma intreba cineva (sorry, nu mai stiu cine era) cum de pot sa merg cu ghidonul stock si eu nu pricepeam ce zice :crack: acum nu m-as mai intoarce la ala.

 

toate nakedurile pe care le-am testat (Hornet, SV650, FZ6) mi s-au parut facute pt. oameni f scunzi. pe CBR F3 mi s-a parut foarte incomod, stateam mult prea in miini si din cauza asta mi-era foarte greu sa controlez acceleratia, frina fata si ambreiajul. de asta ma buseste risul cind vad diversi poseri de 1,65 in pozitia aia penibila pe motoare sport, mai ales stiind ce naspa e. da' ce sa faci, arta cere sacrificii, macar e colorata si plina de abtibilduri si trag cotofenele la ele :)

Cam ce presupune o astfel de modificare, ma refer la complexitatea ( :unsure: ) lucrarii, nu la consturi, presupun k mai mult dekt un ghidon (eventual SH) n-are ce sa coste. Nu mai intreb dak merita ca vad k parerile sunt impartite, trebuie sa vad ca sa cred :D.

 

2. http://www.bandithelmets.com/ voi stiati de astea??? acum le au si la Louis (nu sunt foarte scumpe, dar or fi bune??)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum vreo 3 luni am fost pe punctul sa-mi iau un bandit de 1200, am si postat pe aici intreband despre model :)

totul parea ok pana la o privire mai atenta, cand ne-am dat seama ca avea cadrul rupt :disappointed: . nu fisurat...rupt de-a binelea.

 

la vremea respectiva tipul care l-a adus din italia s-a scuzat ca nu a vazut, ca nu i s-a mai intamplat niciodata etc. si-a dat cuvantul ca motocicleta va fi returnata in italia si dezmembrata.

 

in caz ca poate vrea cineva sa-si ia bandit 1200s :bounce: : http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--suzuki-bandit%20teapaa!!!-din-2001-454260.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam ce presupune o astfel de modificare, ma refer la complexitatea ( :unsure: ) lucrarii, nu la consturi, presupun k mai mult dekt un ghidon (eventual SH) n-are ce sa coste. Nu mai intreb dak merita ca vad k parerile sunt impartite, trebuie sa vad ca sa cred :D.

prima data scoti mansonul sting. la unii merge prin simpla tragere, cica ar ajuta si incalzire, eu il scoteam cu o spita de bicicleta indoita la 90 de grade pe care o bagam intre manson si teava si o invirteam de jur-imprejur tragind simultan mansonul, care o sa iasa cite oleaca. am vazut ca unii folosesc fixativ de par ca sa-l tina-n loc cind il pun inapoi, pe ideea ca se despreinde usor daca trebuie sa-l scoti iar dar nici nu se invirte pe teava (anul trecut cind era f cald afara incepuse sa se miste f usor).

apoi ai de desfacut suruburile care tin comenzile, manetele de frina si de ambreiaj. dupa aia desfaci cele 4 inbusuri de la clemele care tin ghidonul pe jug. si a zburat.

cel nou vine fara gaurile care fixeaza blocurile de comenzi, ti le faci tu singur cu bormasina functie de pozitia pe care o vrei.

era cineva pe forum care aducea niste ghidoane foarte ieftine, 80 de RON sau ceva gen.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...mansonul...

Mansonul iese in 3 secunde daca apuci sa il tuguesti un pic sa-i dai cu niste apa/scuipat orice altceva intre el si teava.

La fel, cand e sa-l pui la loc punand alcool tehnic/spirt/muci/scuipat/apa etc. sta bine pe teava si iese usor data viitoare.

Editat de razvanusv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cind l-am scos prima data am bagat spirt cu seringa si n-a avut efect. plm.

 

deci eu nu mai folosesc sprayuri de lant. mi-am curatat pinionul spate si suportul de pinion prima data dupa ~2 ani. am frecat juma' de ora cu motorina si peria de dinti si mi-am amintit ca nu-s negre :crack:

serios acum, sprayurile alea cu teflon is niste rahaturi, le urasc intens. ulei 80W90 si pensula-s sfinte, orice mizerie o stergi cu o cirpa sau jet de apa.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cind l-am scos prima data am bagat spirt cu seringa si n-a avut efect. plm.

 

deci eu nu mai folosesc sprayuri de lant. mi-am curatat pinionul spate si suportul de pinion prima data dupa ~2 ani. am frecat juma' de ora cu motorina si peria de dinti si mi-am amintit ca nu-s negre :crack:

serios acum, sprayurile alea cu teflon is niste rahaturi, le urasc intens. ulei 80W90 si pensula-s sfinte, orice mizerie o stergi cu o cirpa sau jet de apa.

 

 

Eu am folosit si ulei de motor, desi trebuia curatat/uns mai des. Ca spray de lant mi se pare ok ieftinaciunea aia de la louis care vine in set cu ala de curatat frana si cu spalatorul ala de lant. Il spal cu motorina, il degresez cu spalatorul ala si apoi dau cu unsoarea. Asta nu prea umple de mazga toata mobra.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit si ulei de motor, desi trebuia curatat/uns mai des. Ca spray de lant mi se pare ok ieftinaciunea aia de la louis care vine in set cu ala de curatat frana si cu spalatorul ala de lant. Il spal cu motorina, il degresez cu spalatorul ala si apoi dau cu unsoarea. Asta nu prea umple de mazga toata mobra.

 

:cheers:

 

eu spal cu motorina cu periuta, il fac gigea mai-mai, apoi dau cu fasu de uns de la louis...simple as that...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa va intreb o chestie. valabil pentru Kult si Pop de 600.

voua cum vi se pare ca se comporta functie de turatie? adica pina unde trage liniar, de unde o ia mai voiniceste, intelegeti voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa va intreb o chestie. valabil pentru Kult si Pop de 600.

voua cum vi se pare ca se comporta functie de turatie? adica pina unde trage liniar, de unde o ia mai voiniceste, intelegeti voi.

-Intre 3.5k-5.5k

-Dupa 6k se dezlantuie, intelegi tu ;)

 

ps. nu s-a potrivit suportul ala de portbagaj, dar omul a acceptat sa-l primeasca inapoi..greseala lui!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa va intreb o chestie. valabil pentru Kult si Pop de 600.

voua cum vi se pare ca se comporta functie de turatie? adica pina unde trage liniar, de unde o ia mai voiniceste, intelegeti voi.

 

 

B6 pop;

 

4000 - 5500 normal

6000 - rosu nervos

 

4500 mers la consum si savurat peisajul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cind l-am scos prima data am bagat spirt cu seringa si n-a avut efect. plm.

 

deci eu nu mai folosesc sprayuri de lant. mi-am curatat pinionul spate si suportul de pinion prima data dupa ~2 ani. am frecat juma' de ora cu motorina si peria de dinti si mi-am amintit ca nu-s negre :crack:

serios acum, sprayurile alea cu teflon is niste rahaturi, le urasc intens. ulei 80W90 si pensula-s sfinte, orice mizerie o stergi cu o cirpa sau jet de apa.

Uite un pont. O sa pun si niste poze. Am de mult "tigania" asta pe motocicleta, dar intetionez sa-mi iau una mai "desteapta", pe bani. Eu am renuntat de cand am motocicleta la sprayuri (mi se par prea scumpe cele bune, cele ieftine...) si mi-am facut (mai mult tata s-a ocupat de proiect si manufacturare) un Scottoiler "romanesc"

Ingrediente: 1m furtun de gradina (transparent de preferat) + 1 perfuzor (se gaseste pe la farmacii) + 2-3 robineti de acvariu (daia mici, de plastic) + o spita de umbrela (sau altceva in loc pentu o fixare rigida) si cateva sufe (soricei) de plastic = <30RON. Sistemul este in asa fel incat sa picure (la debitul pe care il vrei) ulei (10W20, 10W40) pe lant, in timpul mersului, in continuu. Asigura ungere (prin capilaritate se unge tot lantul) + curatare (odata cu uleiul care este fluid sare si mizeria).

Concluzia: am lantul in permanenta curat, se aude cum zornaie in mers, 0 rugina, 0 munca de intretienere, cost ultra redus (2L de ulei/sezon) si lumea pe forum vorbeste ca cica poate prelungi viata lantului cu pana la 100% ( adica dublu). Am sa pun si poze daca va intereseaza detalii.

P.S.: e destul de "stealth" instalatia, nu prea vizibila.

 

hai sa va intreb o chestie. valabil pentru Kult si Pop de 600.

voua cum vi se pare ca se comporta functie de turatie? adica pina unde trage liniar, de unde o ia mai voiniceste, intelegeti voi.

 

Puterea maxima in "full gas" am simtit-o cu adevarat pe la 8-9000 RPM. E adevarat k a 4,5k incepe distractia, dar dak o tin in 8k si trag brusc de acceleratie pana la capat, cred k acolo sunt toti cei 87 de caluti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe.

pai ia cauta tu si vezi cine si-a pus primu' ungator din ala :crack:

doar ca a fost declarat tiganie de experti.

 

atit rimp cit l-am tinut pe motor si-a facut treaba f bine si nu mi-a fost dor absolut deloc de sprayuri de lant. chiar daca sare oleaca de ulei si se amesteca cu praf nu se face mizerie din aia lipicioasa pe care n-o dai jos decit cu motorina si periuta de dinti.

 

l-am dat jos pt. ca nu era suficient de bine pus la punct ca sa-l folosesc pe termen lung, a fost mai mult un experiment si dupa aia mi-a fost lene sa-l refac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de cum se simte banditul in ture, voua va zornaie distributia? am observat ca se simte o diferenta in zgomot incepand cam pe la 5000-5500 si se termina in rosu, pe la 7-8k mi se pare ca se accentueaza iar in 10k nu mi se pare deloc placut. nu pot sa zic ca suna de parca se dezmembreaza motorul dar simt ca ceva in ceva se loveste cat sa faca un zgomot diferit, metalic. am auzit ca banditii ar fi mai zgomotosi asa si horcaiti dar mi se pare ca e semn ca tre sa imi fac distributia.

 

clona lu cnairda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine in motor e un zgomot metalic de ceva vreme. e greu de descris, nu e puternic sau ingrijorator, eu m-am obisnuit cu el. doar ca daca-l compari cu alt Bandit se simte o diferenta. cind am avut Repsol 15W50 in el zgomotul era clar redus.

o smecherie practicata de mecanici (cred ca si citeste aici cel la care am vazut-o :D) e sa folosesti o surubelnita pe post de stetoscop ca sa localizezi cit de cit sursa. pur si simplu tii virful atins de blocul motor si urechea pe miner si "palpezi" in diferite locuri. la Bandit lantul e la mijlocul motorului, intre cilindrii 2 si 3, nu in lateral.

daca vrei sa-ti faci o idee despre starea lantului fara sa demontezi mult poti sa scoti intinzatorul de lant sa vezi cit e de extins e, daca e spre capat e clar ca se apropie vremea. daca vrei sa faci singur asta iti zic exact ce scule-ti trebuie.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa fac singur asta :) intrebam mai mult ca eram curios daca e ceva ce se recunoaste instant ca fiind un risc. am un prieten care a ignorat un bec de check light la masina pana i-a pleznit distributia. s-a ales cu valve rupte si cam tot ce putea sa iasa naspa prin motor, asta nu as vrea sa patesc. daca zici ca se aude de ceva timp, poate ar trebui sa-l investighezi si tu. la urmatorul salariu o sa trec pe la mecanic, ca daca merg acum si constat ceva, o sa am un morcov mare. tocmai ce i-am schimbat lantu si pinioanele, odata cu bujiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...