talhar Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 la gsxf nu a trecut niciodata de 92-95 de grade indiferent de temperatura exterioara. e drept, am setat carburatoarele cu amestec mai bogat tocmai pentru al tine mai 'rece'! Parca gsx-f are si alt radiator, mai mare un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Eu cu primul motor B6 am avut o experienta dubioasa ca s-a oprit in mers de 2 ori cand s-a incins extrem de tare(si eu nu am gasit ceva senzor pt protectie pt ca l-am desfacut bucatele dupa vro 6luni)dar imediat dupa cele 2 opriri in mers (15km/h in parada) am schimbat uleiul(10-40motul) si nu s-a mai repetat(desi m-am chinuit) Cu actualul am reusit sa ajung la 140 grade (cu radiator de gsxr,dublu fata de cel de b6) pe un "drum" de munte pt enduro numai cu stanci cazute si pe deasupra aveam si pasagera cu bagaj(mers 5-10km/h timp de vro 20-30km)cu mine a mai fost un prieten care a propus drumul(caruia i-am umplut frigiderul ca daca stiam luam husqvarna) cu un gsxr injectie+racire pe apa care a fiert de 2 ori pe acelas "drum" Ambele motoare merg si in ziua de azi fara interventii(exceptand pompa de benzina si senzorul de exup la gsxr) Ideea este ca un rol foarte important pe langa ulei il are si carburatia care degeaba e reglata f bine pt oras ca la altitudine/mare motorul nu va merge la fel de bine(cand am dat de asfalt am vrut sa ma razbun pe el si sa recuperez timpul pierdut si pe langa ca tragea mai gatuit mai dadea si rateuri la greu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Parca gsx-f are si alt radiator, mai mare un pic. nu este mai mare decat la bandit, plus are si carene....ceea ce conteaza este amestecul mai 'bogat' care tine motorul mai rece. este mult mai bine ptr motor sa functioneze cu amestec putin 'bogat' decat cu amestec 'sarac' care distruge in timp motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Ambele motoare merg si in ziua de azi fara interventii(exceptand pompa de benzina si senzorul de exup la gsxr) Sunt Suzuki Grecule, trebuia sa le cada ceva odata si odata . In alta ordine de idei, pe langa radiatorul ala, cred ca si aripioarele alea de pe motor isi fac treaba bine, in sensul ca disipa destul de repede caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 (editat) Sunt Suzuki Grecule, trebuia sa le cada ceva odata si odata . In alta ordine de idei, pe langa radiatorul ala, cred ca si aripioarele alea de pe motor isi fac treaba bine, in sensul ca disipa destul de repede caldura. Motorul e astfel gandit sa scoata caldura din interior cat mai repede la exterior...aripioarele sunt pt friptane,frigarui si mici Tu ce ai mai facut cu celalalt air/oil cooled...cand il scoti si pe el la joaca?(o sa se incinga ca dreaq la traficul din buc cu toate cojoacele de pe el) Editat August 28, 2012 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Motorul e astfel gandit sa scoata caldura din interior cat mai repede la exterior...aripioarele sunt pt friptane,frigarui si mici Tu ce ai mai facut cu celalalt air/oil cooled...cand il scoti si pe el la joaca?(o sa se incinga ca dreaq la traficul din buc cu toate cojoacele de pe el) Pai saracu' e pregatit pentru iarna sa mesteresc la el. Iti dai seama ca ma mananca si pe mine degetele sa il vad gata. Pana atunci nu cred ca invart un surub la el ocupat fiind cu alte probleme. Nici banditu' nu a mai beneficiat de atentie in ultimul an, dar ma revansez eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 nu este mai mare decat la bandit, plus are si carene....ceea ce conteaza este amestecul mai 'bogat' care tine motorul mai rece. este mult mai bine ptr motor sa functioneze cu amestec putin 'bogat' decat cu amestec 'sarac' care distruge in timp motorul. nu cred ca tu poti confirma ca in timp un motor cu un amestec mai sarac se uzeaza mai tare ca unul cu un amestec mai bogat..nu cred ca ai prefera in motor o flacara rosie..eu mai degraba as prefera una albastra..daca va fi mai bogat amestecul depunerile vor fi mai mari..acum uleiurile sintetice contin detergenti..pt a tine motorul curat..depunerile si ceea ce mai scapa pe langa segmenti altereaza repede uleiul si in acelasi timp motorul...deci in concluzie un amestec trebuie sa fie perfect..bujiile caramizii si pe evacuare putina funingine...mai mult aer mai multa putere..la cei din mijloc cica spun cei profesionisti in carburi mai mlta benzina sa compenseze temperatura dar nu cred ca e lege ca ei se vor si uza mai repede.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 (editat) nu cred ca tu poti confirma ca in timp un motor cu un amestec mai sarac se uzeaza mai tare ca unul cu un amestec mai bogat..nu cred ca ai prefera in motor o flacara rosie..eu mai degraba as prefera una albastra..daca va fi mai bogat amestecul depunerile vor fi mai mari..acum uleiurile sintetice contin detergenti..pt a tine motorul curat..depunerile si ceea ce mai scapa pe langa segmenti altereaza repede uleiul si in acelasi timp motorul...deci in concluzie un amestec trebuie sa fie perfect..bujiile caramizii si pe evacuare putina funingine...mai mult aer mai multa putere..la cei din mijloc cica spun cei profesionisti in carburi mai mlta benzina sa compenseze temperatura dar nu cred ca e lege ca ei se vor si uza mai repede.. mai multa putere, dar cu ce risc?! sa stii ca amestecul sarac duce la aparitia 'predetonatiilor' iar in cazuri extreme 'gauri' in pistoane... Editat August 28, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 nu stiu de ce nu l-au pus chiar ei din fabricatie ventilatorul...era perfect...poate ca ei considera ca nu se incinge asa tare dar pe noi nea convins ca in oras se incinge tare.. costuri in plus, banditul a pornit ca o motocicleta ieftina, cu componente ieftine venite de pe gixuri mai vechi....cam cum e skoda cu vw Eu cu primul motor B6 am avut o experienta dubioasa ca s-a oprit in mers de 2 ori cand s-a incins extrem de tare(si eu nu am gasit ceva senzor pt protectie pt ca l-am desfacut bucatele dupa vro 6luni)dar imediat dupa cele 2 opriri in mers (15km/h in parada) am schimbat uleiul(10-40motul) si nu s-a mai repetat(desi m-am chinuit) Cu Banditul n-am patit asta inca, in schimb, prima mea mobra a fost un Yamaha Virago XV 535, pretina avea un XV 250(ambele racite doar cu aer, fara radiatoare)...eh si amandoi eram prinsi in trafic pe DN1 langa Baneasa (se lucra la pasaj atunci), fara posibilitati de strecurat, vineri pe la 5 seara in septembrie.... ni se opreau viroagele intr-o veselie, asa ca am tras pe dreapta, am fumat doua tigari, si am plecat din nou mai pe contrasens asa...nu au mai fost probleme. In alta ordine de idei, pe langa radiatorul ala, cred ca si aripioarele alea de pe motor isi fac treaba bine, in sensul ca disipa destul de repede caldura. la bandit aripioarele alea sunt mai mult de design...am avut mobra racita doar pe aer (vezi mai sus) si adancimea aripioarelor era pana aproape langa cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 nu cred ca tu poti confirma ca in timp un motor cu un amestec mai sarac se uzeaza mai tare ca unul cu un amestec mai bogat..nu cred ca ai prefera in motor o flacara rosie..eu mai degraba as prefera una albastra..daca va fi mai bogat amestecul depunerile vor fi mai mari..acum uleiurile sintetice contin detergenti..pt a tine motorul curat..depunerile si ceea ce mai scapa pe langa segmenti altereaza repede uleiul si in acelasi timp motorul...deci in concluzie un amestec trebuie sa fie perfect..bujiile caramizii si pe evacuare putina funingine...mai mult aer mai multa putere..la cei din mijloc cica spun cei profesionisti in carburi mai mlta benzina sa compenseze temperatura dar nu cred ca e lege ca ei se vor si uza mai repede.. Sunt cazuri prezentate in care s-a mers cu amestec sarac in benzina si au "topit" motoare (in interior, evident..segmenti in principal). Cele mai dese bube vin de la filtre gen K&N si tobe puse fara a altera sau macar a verifica culoarea bujiilor. Atentie, nu vorbim de mers la 4-6 mii de rpm, ci de mers tare si in turatii mari. Racirea pe ulei nu are senzor deci tu in mers nu poti stii ce temperatura are motorul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Sunt cazuri prezentate in care s-a mers cu amestec sarac in benzina si au "topit" motoare (in interior, evident..segmenti in principal). Cele mai dese bube vin de la filtre gen K&N si tobe puse fara a altera sau macar a verifica culoarea bujiilor. Atentie, nu vorbim de mers la 4-6 mii de rpm, ci de mers tare si in turatii mari. Racirea pe ulei nu are senzor deci tu in mers nu poti stii ce temperatura are motorul ... Se poate pune o sonda universala in locul capacelului de la ulei, are un coleg pe un bandit de 1200.Eu unul ma gandesc pentru anul viitor sa achizitionez un radiator de 1200 pt al meu motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Salutare Am avut si eu o mica cazatura cu banditul si mi s-a bulit farul. Gasesc si eu un far pe la cineva, nou sau sh? e model 95, far cu lupa. va multumesc si astept un raspun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Sunt cazuri prezentate in care s-a mers cu amestec sarac in benzina si au "topit" motoare (in interior, evident..segmenti in principal). Cele mai dese bube vin de la filtre gen K&N si tobe puse fara a altera sau macar a verifica culoarea bujiilor. Atentie, nu vorbim de mers la 4-6 mii de rpm, ci de mers tare si in turatii mari. Racirea pe ulei nu are senzor deci tu in mers nu poti stii ce temperatura are motorul ... din fabricatie vin cu un amestec sarac in primul rand pt noxe...ce sa nu mai mai vb de cei ce au pus turbo pe motoare...ar trebuii sa se topeasca instantaneu..dar nu e asa..mai mult aer e garantat e garantat un mers mai sanatos pt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 la bandit aripioarele alea sunt mai mult de design...am avut mobra racita doar pe aer (vezi mai sus) si adancimea aripioarelor era pana aproape langa cilindru. Nu cred totusi ca sunt puse de design acolo. Intr-adevar, arata superbine dar tehnic nu cred ca adaugau ei greutate in plus motorului aiurea. Sunt facute ca urmatoarea bariera de racire in caz ca nu mai face fata ventilatorul. E clar ca daca vrei sa racesti un lucru bine, ii adaugi un radiator cu suprafata cat mai mare de contact, atat cu obiectul cat si cu aerul. Ca in poza asta: http://images2.okr.ro/auctions.v3/700_700/2011/05/28/0/b/670748981590602117798102-5973038-700_700.jpg din fabricatie vin cu un amestec sarac in primul rand pt noxe...ce sa nu mai mai vb de cei ce au pus turbo pe motoare...ar trebuii sa se topeasca instantaneu..dar nu e asa..mai mult aer e garantat e garantat un mers mai sanatos pt motor. Dar cei care pun turbo nu isi pun si pistoane forjate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 (editat) In all combustion engines, a great percentage of the heat generated (around 44%) escapes through the exhaust, not through either a liquid cooling system nor through the metal fins of an air-cooled engine (12%). About 8% of the heat energy finds its way into the oil, which although primarily meant for lubrication, also plays a role in heat dissipation via a cooler. [1] Aripioarele de racire (fins) sunt calculate / optimizate (numarul, lungimea si distanta dintre ele). Nu trebuie sa fie nici prea mari nici prea mici pentru a fi eficiente. http://www.iaeng.org/publication/WCE2011/WCE2011_pp2385-2389.pdf Nu inteleg dece va face-ti probleme... Editat August 29, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Nu cred totusi ca sunt puse de design acolo. Intr-adevar, arata superbine dar tehnic nu cred ca adaugau ei greutate in plus motorului aiurea. Sunt facute ca urmatoarea bariera de racire in caz ca nu mai face fata ventilatorul. E clar ca daca vrei sa racesti un lucru bine, ii adaugi un radiator cu suprafata cat mai mare de contact, atat cu obiectul cat si cu aerul. Ca in poza asta: http://images2.okr.ro/auctions.v3/700_700/2011/05/28/0/b/670748981590602117798102-5973038-700_700.jpg Dar cei care pun turbo nu isi pun si pistoane forjate? tu crezi ca de exemplu pe un audi 1.8 bezina simplu si 1.8 benzina turbo difera pistoanele sipiesele din motor supape etc..sunt la fel au turbina in plus...da se uzeaza mai repede dar nu datorita temperaturi ci a fortei exercitate asupra componentelor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 din fabricatie vin cu un amestec sarac in primul rand pt noxe...ce sa nu mai mai vb de cei ce au pus turbo pe motoare...ar trebuii sa se topeasca instantaneu..dar nu e asa..mai mult aer e garantat e garantat un mers mai sanatos pt motor. Nu vorbim de cei cu turbo, modificarile "autorizate" ca sa spun asa, adica cu cap facute nu intra in calcul. Vorbesc de modificari care aparent sunt simple si pot dauna motorului. Uite, era caz mai devreme cu 140 grade la temperatura uleiului ... daca ai avea un amestec sarac aceasta temperatura mai poate creste cu 10-20%, aparent putin, insa pe termen lung dauneaza .. "topirea" motorului nu se face in 2 minute, ci in ceva km de mers. PS: eu am avut motorul topit la vechea masina. Cand am schimbat pistoanele mi-a aratat mecanicul bucati de segmenti topiti .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Nu cred totusi ca sunt puse de design acolo. Intr-adevar, arata superbine dar tehnic nu cred ca adaugau ei greutate in plus motorului aiurea. Sunt facute ca urmatoarea bariera de racire in caz ca nu mai face fata ventilatorul. intr-adevar, ce spuneam eu e ca singure nu ar face fata...daca ramai fara radiator, motorul se fwte ca nu fac fata alea... uite de ce ziceam, fostul meu tractoras, ca sa faci o diferenta intre aripioare (poze si in partea de jos a topicului) /index.php?/topic/335647-vand-yamaha-virago-xv-535-1998/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 tu crezi ca de exemplu pe un audi 1.8 bezina simplu si 1.8 benzina turbo difera pistoanele sipiesele din motor supape etc..sunt la fel au turbina in plus...da se uzeaza mai repede dar nu datorita temperaturi ci a fortei exercitate asupra componentelor.. Habar n-am daca la audi e diferenta, dar in materie de tunning, cand vorbesc de turbo leaga discutia si de pistoane forjate. Audi 1.8 e gandit si fara turbo si cu turbo deci astia, din ratiuni economice cred ca fac un singur motor. Le-ar fi mai costisitor sa faca 2 linii de productie. Banditul de ex nu a fost gandit pt turbo. Acuma nu zic ca o sa iti crape in 5000 de km, dar daca il forjezi tare, mai tare decat suporta sistemul de racire gandit de ei e posibil sa il calezi. intr-adevar, ce spuneam eu e ca singure nu ar face fata...daca ramai fara radiator, motorul se fwte ca nu fac fata alea... uite de ce ziceam, fostul meu tractoras, ca sa faci o diferenta intre aripioare (poze si in partea de jos a topicului) /index.php?/topic/335647-vand-yamaha-virago-xv-535-1998/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 si asta e un motor de maxin 7000-8000 rpm, nu de 12.000 ca banditul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Don't worry ther's no sugar...nu crapa astea in cel mai rau caz se topesc pistoanele ca's din al si se arde garnitura de chiulasa...dar eu nu am reusit pana acum si m-am chinuit. Daca credeti ca banditul este problematic din punctul asta de vedere ar trebui sa vedeti cum fac carenatele la mers incet(gen 15km/h)prin buc...buse si xx-uri am vazut destule trase pe dreapta cu apa curgand din ele...si 2 cbr-uri F2. Cat despre motoarele de audi,vw,skoda compresia in ele difera intre cel aspirat si cel turbo ...pot avea si aceleasi pistoane pt ca boost-ul de turbo e mic si nu le arde...daca se umbla la boost mai mult decat putin trebuiesc alte pistoane. intamplator stiam pe cineva cu o skoda 1,8T care scosese 355cp (pana la 160 il bateam cu b6-le stock )era modificata cat suporta motorul fara sa fie desfacut peste asta i-a mai pus si o butelie de nos in locul scaunului din dreapta(zicea ceva de 520cp pt cateva sec) Ride safe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Don't worry ther's no sugar...nu crapa astea in cel mai rau caz se topesc pistoanele ca's din al si se arde garnitura de chiulasa...dar eu nu am reusit pana acum si m-am chinuit. Daca credeti ca banditul este problematic din punctul asta de vedere ar trebui sa vedeti cum fac carenatele la mers incet(gen 15km/h)prin buc...buse si xx-uri am vazut destule trase pe dreapta cu apa curgand din ele...si 2 cbr-uri F2. Cat despre motoarele de audi,vw,skoda compresia in ele difera intre cel aspirat si cel turbo ...pot avea si aceleasi pistoane pt ca boost-ul de turbo e mic si nu le arde...daca se umbla la boost mai mult decat putin trebuiesc alte pistoane. intamplator stiam pe cineva cu o skoda 1,8T care scosese 355cp (pana la 160 il bateam cu b6-le stock )era modificata cat suporta motorul fara sa fie desfacut peste asta i-a mai pus si o butelie de nos in locul scaunului din dreapta(zicea ceva de 520cp pt cateva sec) Ride safe... stiti cum e ..fiecare merge cum vrea ca doar e banditul lui cu un amestec mai bogat sau sarac..inca merge...dar la cele pe injectie de unde amestec bogat acolo e calculat si cred totusi ca e unul tare sarac... ca o paranteza de unde e sange in plus cand se scoala pyla-n sus??? rasp: nu exista sange-n plus coa..le o ridica-s sus..)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 stiti cum e ..fiecare merge cum vrea ca doar e banditul lui cu un amestec mai bogat sau sarac..inca merge...dar la cele pe injectie de unde amestec bogat acolo e calculat si cred totusi ca e unul tare sarac... ca o paranteza de unde e sange in plus cand se scoala pyla-n sus??? rasp: nu exista sange-n plus coa..le o ridica-s sus..)) Daca vrei sa o reglezi cu amestec bogat e clar ca vrei sa ii dai forja si sa mergi la capacitatile apropiate de maxim ale motoretei. Daca in schimb vrei amestec sarac, e clar ca vrei sa mergi la consum -> viteze normale -> turatii normale -> temperatura mai mica a motorului. La injectie deja ai si racire pe apa, e deja alta poveste total, si alta Marie si alta palarie. In alta ordine de idei am vazut la tunning-uri pe motoarele astea oil-cooled ca puneau baietii 2 furtune care ies din capacul cu busonul de ulei (gaurit practic capacul si sudate acolo). Are cineva idee desore ce e vorba? Daca o sa gasesc si o poza o sa o incarc sa vedeti despre ce e vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 stiti cum e ..fiecare merge cum vrea ca doar e banditul lui cu un amestec mai bogat sau sarac..inca merge...dar la cele pe injectie de unde amestec bogat acolo e calculat si cred totusi ca e unul tare sarac... ca o paranteza de unde e sange in plus cand se scoala pyla-n sus??? rasp: nu exista sange-n plus coa..le o ridica-s sus..)) iti arat poze cu tobe de motocicleta pe injectie care afuma adica amestec bogat?! totul e ok la ea, merge perfect insa la accelerari puternice are amestecul bogat! culmea, are toba sport si asta ar fi trebuit sa 'saraceasca' amestecul! Daca vrei sa o reglezi cu amestec bogat e clar ca vrei sa ii dai forja si sa mergi la capacitatile apropiate de maxim ale motoretei. Daca in schimb vrei amestec sarac, e clar ca vrei sa mergi la consum -> viteze normale -> turatii normale -> temperatura mai mica a motorului. La injectie deja ai si racire pe apa, e deja alta poveste total, si alta Marie si alta palarie. In alta ordine de idei am vazut la tunning-uri pe motoarele astea oil-cooled ca puneau baietii 2 furtune care ies din capacul cu busonul de ulei (gaurit practic capacul si sudate acolo). Are cineva idee desore ce e vorba? Daca o sa gasesc si o poza o sa o incarc sa vedeti despre ce e vb. aici e aberatia cea mai mare! cu amestec bogat nu vei scoate toti caii putere din motor, din contra! amestecul sarac scoate tot din motor, dar il si distruge in acelasi timp! amestecul perfect este 14,7:1. asta pe hartie! unele motociclete au nevoie de amestec la ture medii si mici gen 13:1. la ralanti amestecul cel mai ok este 12,8-31,1:1. nu va mai luati dupa orice auziti, mai bine studiati putin problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 (editat) aici e aberatia cea mai mare! cu amestec bogat nu vei scoate toti caii putere din motor, din contra! amestecul sarac scoate tot din motor, dar il si distruge in acelasi timp! amestecul perfect este 14,7:1. asta pe hartie! unele motociclete au nevoie de amestec la ture medii si mici gen 13:1. la ralanti amestecul cel mai ok este 12,8-31,1:1. nu va mai luati dupa orice auziti, mai bine studiati putin problema! Citire din "Automobile: Constructie, Intretinere si Reparatie" De Gh. Fratila. "Amestecul carburant teoretic (perfect), pentru care arderea se face complet este 1 kg de benzina pentru 15 kg de aer. Randamentul maxim al motorului se realizeaza la un amestec carburant format din 1 kg benzina la 18 kg de aer, numit amestec sarac sau economic. Dar puterea cea mai mare se obtine la motor la un amestec de 1 kg benzina si 12,5 kg aer, numit amestec bogat sau de putere maxima." Nu trebuie confundat randamentul cu puterea maxima. La amestec sarac scoti cel mai bun randament al motorului, nu putere maxima. Acuma or fi aberatii, dar asta e ce am citit eu. Editat August 29, 2012 de sorinbogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.