MotoRocker Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 aporpos de electronica...pt cei cu POP. ati folosit vreodata mufa aia de diagnostic care iese de pe la bobine? am inteles mai demult ca e ca sa vada mecanicu daca da scanteie cand si cum trebuie cand abia imi luasem mobra credeam ca e iesita de undeva si nu stiam unde s-o bag mereu ma gandesc ca puteau sa puna altceva pe motorul ala, in loc de o mufa de diagnostic pe care s-ar putea sa n-o folosesti niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditer Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Salutare tuturor sunt nou pe forum + incepator pe motor si am si eu un bandit 600 s am o intrebare, aseara am fost la o plimbarica si am observat ca in treptele de viteza I si II, daca mergeam la relantii ,chiar si daca turam putin motorul parca sacada, intreruperi..thoughts? ii posibil sa se fi scurs ceva benzina prin motor.. ca am mai avut problema asta. mentionez ca robinetul ala unde selectezi ( PRI, ON, rezerva ) are ceva probleme.. si daca nu pun pe altceva decat PRI are surgeri.. s-au cel putin asa mi s-a spus. cu poze voi reveni mai tarziu multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Poate te ajuta: http://www.electronics-lab.com/projects/automotive/006/index.html Si: "La ce bun atata munca cand e gata preparat?" http://www.ebay.co.uk/itm/Red-Universal-Digital-Gear-Indicator-Motorcycle-New-/180749360256 astea cu senzor la schimbator nu mi se par ok, daca cutia a ratat intrarea intr-o viteza (odata tot se-ntimpla) sau daca nu-s pozitionate ok si se declanseaza de la orice miscare a schimbatorului, deja indica aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 mentionez ca robinetul ala unde selectezi ( PRI, ON, rezerva ) are ceva probleme.. si daca nu pun pe altceva decat PRI are surgeri.. s-au cel putin asa mi s-a spus. din contra! cand e pe PRI curge benzina fara oprire, si iti inunda carburile daca nu e pornit motoru. las-o pe ON sau pe REZ daca ai sub 5 L de benzina in rezervor. Daca nu-ti tine robinetu, fa ros de altul bun si pune-l pe pozitiile ON sau REZ. Pe PRI il lasi MAXIM 30 secunde cand nu ai mai pornit mobra de mult timp (peste 2 saptamani, 1 luna) inainte sa-i dai "cheie" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 astea cu senzor la schimbator nu mi se par ok, daca cutia a ratat intrarea intr-o viteza (odata tot se-ntimpla) sau daca nu-s pozitionate ok si se declanseaza de la orice miscare a schimbatorului, deja indica aiurea. Poate te convinge asta: Cu toate ca nu prea inteleg ce face cu rigla aia. Sau baga in youtube: "motorcycle gear shift indicator" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 (editat) cum am zis, daca dai de schimbator si totusi ramine in aceeasi viteza (da, se intimpla citeodata), poti sa faci 1000 de clipuri care arata ca merge testat pe birou, in viata reala va indica aiurea. cel mult se va "recalibra" cind treci din nou prin neutru, dar asta poate sa fie dupa multi km. eu vad problema asa: un indicator din asta nu e chiar indispensabil, dar daca-l pui, macar sa mearga bine. Editat Octombrie 7, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 cum am zis, daca dai de schimbator si totusi ramine in aceeasi viteza (da, se intimpla citeodata), poti sa faci 1000 de clipuri care arata ca merge testat pe birou, in viata reala va indica aiurea. cel mult se va "recalibra" cind treci din nou prin neutru, dar asta poate sa fie dupa multi km. eu vad problema asa: un indicator din asta nu e chiar indispensabil, dar daca-l pui, macar sa mearga bine. de cat un indicator de viteza mai bine unul de temp si stai linistit vara ca nu urca undeva fosrte sus uleiul ca il mai opresti putin.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 am si indicator de ulei. vara l-am vazut trecind de 120. nu mai zic de parada de 10 km la 20 la ora, cind ii mai si dai in limitare, intru bucuria admiratorilor. cele mai pizdoase cica sint cele care se insereaza pe furtunul de ulei, cele normale care se pun in locul busonului de ulei (cum am eu) indica functie de cantitatea de ulei care ajunge pe ele de la ambreiaj, si nu ajunge mult. au Yoshimura de exemplu, are si bordul meu Trailtech dar e pentru racire pe apa si sincer nu am chef sa tai furtunul de ulei ca sa ma trezesc ca se dizolva plasticul ala sau ceva de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 am si indicator de ulei. vara l-am vazut trecind de 120. nu mai zic de parada de 10 km la 20 la ora, cind ii mai si dai in limitare, intru bucuria admiratorilor. cele mai pizdoase cica sint cele care se insereaza pe furtunul de ulei, cele normale care se pun in locul busonului de ulei (cum am eu) indica functie de cantitatea de ulei care ajunge pe ele de la ambreiaj, si nu ajunge mult. au Yoshimura de exemplu, are si bordul meu Trailtech dar e pentru racire pe apa si sincer nu am chef sa tai furtunul de ulei ca sa ma trezesc ca se dizolva plasticul ala sau ceva de genul. eu am ceas...cu senzor in ulei..indica perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 eu am ceas...cu senzor in ulei..indica perfect pai eu ce am, oare? p....ula? (pendula, nu va ginditi la altceva) ideea e ca acel termometru reactioneaza mult mai lent decit un senzor electronic, scufundat permanent in ulei. uleiul se incalzeste mai repede decit crezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) poate se referea la ceas de bord, cu alimentare de la baterie si sensor pus pe busonul (de scurgere) de ulei....si mie imi pare mai accurate decat unu d-ala pus inloc de capacul de umplere, cu apa in el. uite http://www.louis.de/...tnr_gr=10034793 + http://www.louis.de/_2064bb99103885da7587d1ca60987bcc87/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10034662&anzeige=0&ADTRACTIONSLOT=detail_kontext Editat Octombrie 8, 2012 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 nu stiam ca exista, mi se pare mult mai bun unul din ala si nici nu te forteaza sa tai furtunuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 am si eu de gand sa-mi iau unul, poate chiar si voltmetru care se asorteaza (desi, prea multa utilitate n-are voltmetru).... intotdeauna mi-au placut ceasurilem astea, cat mai multe si cat mai tehnice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 pai eu ce am, oare? p....ula? (pendula, nu va ginditi la altceva) ideea e ca acel termometru reactioneaza mult mai lent decit un senzor electronic, scufundat permanent in ulei. uleiul se incalzeste mai repede decit crezi. bai nea pendula eu am vazut ceea ce ai tu..sunt pe majoritatea motocicletelor al carui proprietar a vrut sa ia totul dea gata si sa-l infileteze in locul busonului de ulei si gata treaba...al meu senzor e chiar jos langa filtrul de ulei unde avea un dop(surub de 10 sau de 12 nu imi mai amintesc) si de acolo am tras fire si ceasul il am in bord nu intre picioare si e digital nu cu ac si se aprinde si noaptea spre deosebire de ce ai tu si chiar imi indica bine..asa ca nu le putem compara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) am si eu de gand sa-mi iau unul, poate chiar si voltmetru care se asorteaza (desi, prea multa utilitate n-are voltmetru).... intotdeauna mi-au placut ceasurilem astea, cat mai multe si cat mai tehnice Eu am si iti recomand asta: Se gaseste mai greu dar eu cred ca face banii...sonda/senzorul o comanzi dupa locatia unde vrei sa o montezi(se poate monta si pe chiuloasa unde temperatura uleiului este mai mare ) B12 cred ca merita asa ceva,ca b6-le e mai cuminte si nu se incinge asa de rau. Este ceva mai mare decat o cutie de chibrituri si intre ceasul cu apa(prezent si la mine) era o diferenta de 17 grade(cu sonda/senzorul montat in baie si de vro 23 in chiulasa) Editat Octombrie 9, 2012 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Interesante "gadgeturi". Inafara de informatiile pe care le furnizeaza si aspectul mai mult sau mai putin tehnic si incarcat al bordului, care este utilitatea practica a acestora si de ce nu au din fabrica (nu-mi dati argumenul ca este o motocicleta "buget" ca nu tine, un ceas cu senzor de t*C a uleiului nu e senzor electronic de deschidere al injectoarelor sau CBS). Daca ma convingeti ca imi trebuie asa ceva, imi iau si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Partea a IV...am ajuns in Praga. http://www.slowride.ro/2012/10/10/brambura-in-concediu-iv/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 @lordgrec: 240 euro ... e un pic de bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Interesante "gadgeturi". Inafara de informatiile pe care le furnizeaza si aspectul mai mult sau mai putin tehnic si incarcat al bordului, care este utilitatea practica a acestora si de ce nu au din fabrica (nu-mi dati argumenul ca este o motocicleta "buget" ca nu tine, un ceas cu senzor de t*C a uleiului nu e senzor electronic de deschidere al injectoarelor sau CBS). Daca ma convingeti ca imi trebuie asa ceva, imi iau si eu pai nu trebe sa te convinga nimeni..sa te convinga cei care le fac ca ei isi iau bani...dar ai sa vezi cand ai sa fierbi o data uleiul si o sa te trezesti cu foarte mult ulei in filtru si atunci o sa zici de unde...din gazele de recuperare din motor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuches.robert Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 voi cat timp lasati kult urile cu socu tras dimineata sa se incalzeasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 voi cat timp lasati kult urile cu socu tras dimineata sa se incalzeasca? salut nu e o chestie de timp. cand aveam motor cu soc ( ) dupa ce porneam motorul si se stabiliza turatia, incepeam imediat si-l bagam cat se putea ca sa mearga regulat. la primul semafor mai reduceam iar pana la un minim cu mers regulat si asa mai departe... ideea e sa nu stai pe loc cu socul tras si sa astepti sa se incalzeasca... l-ai pornit, te sui pe el si mergi, in niste limite rezonabile. e mult mai "sanatos" enjoy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuches.robert Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 salut nu e o chestie de timp. cand aveam motor cu soc ( ) dupa ce porneam motorul si se stabiliza turatia, incepeam imediat si-l bagam cat se putea ca sa mearga regulat. la primul semafor mai reduceam iar pana la un minim cu mers regulat si asa mai departe... ideea e sa nu stai pe loc cu socul tras si sa astepti sa se incalzeasca... l-ai pornit, te sui pe el si mergi, in niste limite rezonabile. e mult mai "sanatos" enjoy! la cate ture o lasai cand plecai cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 la primul semafor mai reduceam neah, sa nu faci asa. in majoritatea cazurilor il reduci la destinatie .. pentru ca o sa uiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 da si nu. la mine ma trezeam la semafor ca incepea sa stea turata si reduceam socul. asta pentru ca se incalzea mai greu. la Katana se incalzeste mult mai repede, las socul pana in prima intersectie, nu mai ajung la semafor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 si eu am mers de destule ori cu socul deschis pana la munca dar era jos, ca nu-mi tura mai mult de 1300, la cat e relantiul. de obicei o pornesc si o las cu socul tras cat sa stea la un 1800 pana imi pun casca si pe urma merg asa. cam in 5 minute e ok. in schimb, am reusit si acum pe frigu asta sa o duc la 120 de grade. asta cand ma intorceam de la munca si partea de final de traseu era prin oras. la dus finalul e pe dn1 sau pe centura unde merg repede si dimineata, deci frig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.