Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

aporpos de electronica...pt cei cu POP.

 

ati folosit vreodata mufa aia de diagnostic care iese de pe la bobine? am inteles mai demult ca e ca sa vada mecanicu daca da scanteie cand si cum trebuie

cand abia imi luasem mobra credeam ca e iesita de undeva si nu stiam unde s-o bag :laugh:

mereu ma gandesc ca puteau sa puna altceva pe motorul ala, in loc de o mufa de diagnostic pe care s-ar putea sa n-o folosesti niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor :) sunt nou pe forum + incepator pe motor si am si eu un bandit 600 s

am o intrebare, aseara am fost la o plimbarica si am observat ca in treptele de viteza I si II, daca mergeam la relantii ,chiar si daca turam putin motorul parca sacada, intreruperi..thoughts? ii posibil sa se fi scurs ceva benzina prin motor.. ca am mai avut problema asta.

mentionez ca robinetul ala unde selectezi ( PRI, ON, rezerva ) are ceva probleme.. si daca nu pun pe altceva decat PRI are surgeri..huh.gif s-au cel putin asa mi s-a spus.

cu poze voi reveni mai tarziu :)

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astea cu senzor la schimbator nu mi se par ok, daca cutia a ratat intrarea intr-o viteza (odata tot se-ntimpla) sau daca nu-s pozitionate ok si se declanseaza de la orice miscare a schimbatorului, deja indica aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mentionez ca robinetul ala unde selectezi ( PRI, ON, rezerva ) are ceva probleme.. si daca nu pun pe altceva decat PRI are surgeri..huh.gif s-au cel putin asa mi s-a spus.

 

din contra! cand e pe PRI curge benzina fara oprire, si iti inunda carburile daca nu e pornit motoru. las-o pe ON sau pe REZ daca ai sub 5 L de benzina in rezervor. Daca nu-ti tine robinetu, fa ros de altul bun si pune-l pe pozitiile ON sau REZ.

Pe PRI il lasi MAXIM 30 secunde cand nu ai mai pornit mobra de mult timp (peste 2 saptamani, 1 luna) inainte sa-i dai "cheie"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astea cu senzor la schimbator nu mi se par ok, daca cutia a ratat intrarea intr-o viteza (odata tot se-ntimpla) sau daca nu-s pozitionate ok si se declanseaza de la orice miscare a schimbatorului, deja indica aiurea.

 

Poate te convinge asta:

 

Cu toate ca nu prea inteleg ce face cu rigla aia.

 

Sau baga in youtube: "motorcycle gear shift indicator"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum am zis, daca dai de schimbator si totusi ramine in aceeasi viteza (da, se intimpla citeodata), poti sa faci 1000 de clipuri care arata ca merge testat pe birou, in viata reala va indica aiurea. cel mult se va "recalibra" cind treci din nou prin neutru, dar asta poate sa fie dupa multi km.

eu vad problema asa: un indicator din asta nu e chiar indispensabil, dar daca-l pui, macar sa mearga bine.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum am zis, daca dai de schimbator si totusi ramine in aceeasi viteza (da, se intimpla citeodata), poti sa faci 1000 de clipuri care arata ca merge testat pe birou, in viata reala va indica aiurea. cel mult se va "recalibra" cind treci din nou prin neutru, dar asta poate sa fie dupa multi km.

eu vad problema asa: un indicator din asta nu e chiar indispensabil, dar daca-l pui, macar sa mearga bine.

de cat un indicator de viteza mai bine unul de temp si stai linistit vara ca nu urca undeva fosrte sus uleiul ca il mai opresti putin..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si indicator de ulei. vara l-am vazut trecind de 120. nu mai zic de parada de 10 km la 20 la ora, cind ii mai si dai in limitare, intru bucuria admiratorilor.

cele mai pizdoase cica sint cele care se insereaza pe furtunul de ulei, cele normale care se pun in locul busonului de ulei (cum am eu) indica functie de cantitatea de ulei care ajunge pe ele de la ambreiaj, si nu ajunge mult.

au Yoshimura de exemplu, are si bordul meu Trailtech dar e pentru racire pe apa si sincer nu am chef sa tai furtunul de ulei ca sa ma trezesc ca se dizolva plasticul ala sau ceva de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si indicator de ulei. vara l-am vazut trecind de 120. nu mai zic de parada de 10 km la 20 la ora, cind ii mai si dai in limitare, intru bucuria admiratorilor.

cele mai pizdoase cica sint cele care se insereaza pe furtunul de ulei, cele normale care se pun in locul busonului de ulei (cum am eu) indica functie de cantitatea de ulei care ajunge pe ele de la ambreiaj, si nu ajunge mult.

au Yoshimura de exemplu, are si bordul meu Trailtech dar e pentru racire pe apa si sincer nu am chef sa tai furtunul de ulei ca sa ma trezesc ca se dizolva plasticul ala sau ceva de genul.

eu am ceas...cu senzor in ulei..indica perfect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am ceas...cu senzor in ulei..indica perfect

pai eu ce am, oare? p....ula? (pendula, nu va ginditi la altceva)

ideea e ca acel termometru reactioneaza mult mai lent decit un senzor electronic, scufundat permanent in ulei. uleiul se incalzeste mai repede decit crezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate se referea la ceas de bord, cu alimentare de la baterie si sensor pus pe busonul (de scurgere) de ulei....si mie imi pare mai accurate decat unu d-ala pus inloc de capacul de umplere, cu apa in el.

 

uite

 

http://www.louis.de/...tnr_gr=10034793

 

+

http://www.louis.de/_2064bb99103885da7587d1ca60987bcc87/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10034662&anzeige=0&ADTRACTIONSLOT=detail_kontext

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu de gand sa-mi iau unul, poate chiar si voltmetru care se asorteaza (desi, prea multa utilitate n-are voltmetru)....

intotdeauna mi-au placut ceasurilem astea, cat mai multe si cat mai tehnice :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu ce am, oare? p....ula? (pendula, nu va ginditi la altceva)

ideea e ca acel termometru reactioneaza mult mai lent decit un senzor electronic, scufundat permanent in ulei. uleiul se incalzeste mai repede decit crezi.

bai nea pendula eu am vazut ceea ce ai tu..sunt pe majoritatea motocicletelor al carui proprietar a vrut sa ia totul dea gata si sa-l infileteze in locul busonului de ulei si gata treaba...al meu senzor e chiar jos langa filtrul de ulei unde avea un dop(surub de 10 sau de 12 nu imi mai amintesc) si de acolo am tras fire si ceasul il am in bord nu intre picioare si e digital nu cu ac si se aprinde si noaptea spre deosebire de ce ai tu si chiar imi indica bine..asa ca nu le putem compara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu de gand sa-mi iau unul, poate chiar si voltmetru care se asorteaza (desi, prea multa utilitate n-are voltmetru)....

intotdeauna mi-au placut ceasurilem astea, cat mai multe si cat mai tehnice :D

 

Eu am si iti recomand asta:post-9264-0-38935700-1349775995_thumb.jpg

 

 

 

Se gaseste mai greu dar eu cred ca face banii...sonda/senzorul o comanzi dupa locatia unde vrei sa o montezi(se poate monta si pe chiuloasa unde temperatura uleiului este mai mare ;) ) B12 cred ca merita asa ceva,ca b6-le e mai cuminte si nu se incinge asa de rau.

Este ceva mai mare decat o cutie de chibrituri si intre ceasul cu apa(prezent si la mine) era o diferenta de 17 grade(cu sonda/senzorul montat in baie si de vro 23 in chiulasa)

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesante "gadgeturi". Inafara de informatiile pe care le furnizeaza si aspectul mai mult sau mai putin tehnic si incarcat al bordului, care este utilitatea practica a acestora si de ce nu au din fabrica (nu-mi dati argumenul ca este o motocicleta "buget" ca nu tine, un ceas cu senzor de t*C a uleiului nu e senzor electronic de deschidere al injectoarelor sau CBS). Daca ma convingeti ca imi trebuie asa ceva, imi iau si eu :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesante "gadgeturi". Inafara de informatiile pe care le furnizeaza si aspectul mai mult sau mai putin tehnic si incarcat al bordului, care este utilitatea practica a acestora si de ce nu au din fabrica (nu-mi dati argumenul ca este o motocicleta "buget" ca nu tine, un ceas cu senzor de t*C a uleiului nu e senzor electronic de deschidere al injectoarelor sau CBS). Daca ma convingeti ca imi trebuie asa ceva, imi iau si eu :grinbandit:

pai nu trebe sa te convinga nimeni..sa te convinga cei care le fac ca ei isi iau bani...dar ai sa vezi cand ai sa fierbi o data uleiul si o sa te trezesti cu foarte mult ulei in filtru si atunci o sa zici de unde...din gazele de recuperare din motor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi cat timp lasati kult urile cu socu tras dimineata sa se incalzeasca?

 

salut

nu e o chestie de timp. cand aveam motor cu soc ( ;) ) dupa ce porneam motorul si se stabiliza turatia, incepeam imediat si-l bagam cat se putea ca sa mearga regulat. la primul semafor mai reduceam iar pana la un minim cu mers regulat si asa mai departe...

ideea e sa nu stai pe loc cu socul tras si sa astepti sa se incalzeasca... l-ai pornit, te sui pe el si mergi, in niste limite rezonabile. e mult mai "sanatos"

 

enjoy!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

nu e o chestie de timp. cand aveam motor cu soc ( ;) ) dupa ce porneam motorul si se stabiliza turatia, incepeam imediat si-l bagam cat se putea ca sa mearga regulat. la primul semafor mai reduceam iar pana la un minim cu mers regulat si asa mai departe...

ideea e sa nu stai pe loc cu socul tras si sa astepti sa se incalzeasca... l-ai pornit, te sui pe el si mergi, in niste limite rezonabile. e mult mai "sanatos"

 

enjoy!

 

 

la cate ture o lasai cand plecai cu ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si nu. la mine ma trezeam la semafor ca incepea sa stea turata si reduceam socul. asta pentru ca se incalzea mai greu. la Katana se incalzeste mult mai repede, las socul pana in prima intersectie, nu mai ajung la semafor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am mers de destule ori cu socul deschis pana la munca dar era jos, ca nu-mi tura mai mult de 1300, la cat e relantiul. de obicei o pornesc si o las cu socul tras cat sa stea la un 1800 pana imi pun casca si pe urma merg asa. cam in 5 minute e ok. in schimb, am reusit si acum pe frigu asta sa o duc la 120 de grade. asta cand ma intorceam de la munca si partea de final de traseu era prin oras. la dus finalul e pe dn1 sau pe centura unde merg repede si dimineata, deci frig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...