gn77b Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 http://www.customfighters.com/forums/showthread.php?t=12827 si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cellallallt Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Mersi calindD pentru raspunsul rapid dar pe mine mai tare ma intereseaza daca potriveste prinderea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Mersi calindD pentru raspunsul rapid dar pe mine mai tare ma intereseaza daca potriveste prinderea pai spunei tipului de la care il iei sa-ti dea o poza cu prinderea si vezi daca seamana cu ce ai tu pe bandit. Asta in cazul in care nu esti in aceeasi localitate cu omu. Spor la modificari acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Ma poate ajuta vreun bandit de prin Bucuresti care stie un atelier de strungari,,vreau sa cumpar un tarod pe stanga metric 7..NU CONTEAZA PASUL...mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 poate te ajuta asta: http://sculediverse.ro/tarod-din-371-aschiere-pe-stanga-clone.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 poate te ajuta asta: http://sculediverse....anga-clone.html mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 (editat) mai baieti, voua vi se incinge discul de pe spate de la toba? am pus mana pe el de cateva ori si am observat ca e mult mai fierbinte decat alea de pe fata. initial am zis ca-i de la mine, ca-mi place sa franez mult cu spatele dar azi am mers cam 10km fara sa ating frana spate si surpriza, la fel de fierbinte, in schimb de data asta erau fierbinti si alea de pe fata. roata nu e infranata deloc. toba e un mivv carbon. am pus mana si pe janta dar nu e fierbinte, chiar eram 100% convins ca placutele il freaca. alea vechi au o uzura ciudata pe ele, le-am aruncat acum vreo 2 saptamani cand le-am schimbat deci nu pot sa fac o poza... posibil sa atinga placutele atat de putin cat sa nu infraneze dar suficient cat sa incinga discul? Editat Octombrie 19, 2012 de silencer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 daca ai schimbat placutele ai si aerisit? din contra, acum daca grosimea placutelor e mai mare fata de cele vechi ar trebui sa frece mai mult...aeriseste. eventual ridica spatele si roteste roata, vezi daca freaca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 sau incerca sa mergi fara etrierul pe spate la un mic test... PS - la mine discul e ca gheata... cu toba originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cellallallt Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 Mna ca am scapat motocicleta pe jos :| si capacul de pe dreapta mi varza... nu are careva un capac dreapta second hand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 daca ai schimbat placutele ai si aerisit? din contra, acum daca grosimea placutelor e mai mare fata de cele vechi ar trebui sa frece mai mult...aeriseste. eventual ridica spatele si roteste roata, vezi daca freaca! schimbat placute, aerisit si aerisit inca o data cu tot cu fatza. roata nu e deloc infranata.. o sa dau jos etrierul pentru o tura scurta ca nu-mi place sa merg fara frana spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 (editat) schimbat placute, aerisit si aerisit inca o data cu tot cu fatza. roata nu e deloc infranata.. o sa dau jos etrierul pentru o tura scurta ca nu-mi place sa merg fara frana spate. Eu am patit la banditul de 600 sa imi ramana infranata roata spate in asa fel incat discul se incingea tare insa la mana sau pe cric cu motorul pornit daca invarteam roata, mi se parea normal totul, adica nu dadea semne de infranare. Asemenea situatie apare de obicei cand placutele spate sunt montate de mult timp (nu neaparat km). In momentul in care schimbi placutele, cele noi, logic, mai groase freaca usor discul din cauza ca pistonul etrierului nu se retrage cat ar trebui, de cele mai multe ori cauza fiind spanul si/sau jegul intrat la etrier. Solutia ar fi sa desfaci etrierul si sa scoti pistonasul ala sa il cureti bine de tot cu ceva solvent (cu grija la garnituri), eu asa am scapat de problema. Din cauza tobei nu am auzit sa se intample asa ceva. Spor Editat Octombrie 21, 2012 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 sustin ce spune alin mai sus. urmatoarea chestie as fi spus sa verifici daca pinii pe care culiseaza placutele sunt curati si imediat dupa de desfacut etrierul. cu ocazia asta schimbi si lichidul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 Mna ca am scapat motocicleta pe jos :| si capacul de pe dreapta mi varza... nu are careva un capac dreapta second hand? Ia legatura cu ba'al - /index.php?/topic/683923-dezmembrez-suzuki-bandit-600-n/&do=findComment&comment=3229280 Eu am patit la banditul de 600 sa imi ramana infranata roata spate in asa fel incat discul se incingea tare insa la mana sau pe cric cu motorul pornit daca invarteam roata, mi se parea normal totul, adica nu dadea semne de infranare. Asemenea situatie apare de obicei cand placutele spate sunt montate de mult timp (nu neaparat km). In momentul in care schimbi placutele, cele noi, logic, mai groase freaca usor discul din cauza ca pistonul etrierului nu se retrage cat ar trebui, de cele mai multe ori cauza fiind spanul si/sau jegul intrat la etrier. Solutia ar fi sa desfaci etrierul si sa scoti pistonasul ala sa il cureti bine de tot cu ceva solvent (cu grija la garnituri), eu asa am scapat de problema. Din cauza tobei nu am auzit sa se intample asa ceva. Spor Si eu sustin aceeasi chestie. Curata cu spray special de curatat franele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 Mna ca am scapat motocicleta pe jos :| si capacul de pe dreapta mi varza... nu are careva un capac dreapta second hand? incearca si aici: http://piesemoto.ro/ro/index.php?req=shop&shoplang=ro&categoria=36&showctg=4&titlul=Capace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 mai baieti, voua vi se incinge discul de pe spate de la toba? am pus mana pe el de cateva ori si am observat ca e mult mai fierbinte decat alea de pe fata. initial am zis ca-i de la mine, ca-mi place sa franez mult cu spatele dar azi am mers cam 10km fara sa ating frana spate si surpriza, la fel de fierbinte, in schimb de data asta erau fierbinti si alea de pe fata. roata nu e infranata deloc. toba e un mivv carbon. am pus mana si pe janta dar nu e fierbinte, chiar eram 100% convins ca placutele il freaca. alea vechi au o uzura ciudata pe ele, le-am aruncat acum vreo 2 saptamani cand le-am schimbat deci nu pot sa fac o poza... posibil sa atinga placutele atat de putin cat sa nu infraneze dar suficient cat sa incinga discul? Discul nu se incinge de la toba. problema poate fi etrierul sau discul de frana descentrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 vineri o sa trec pe la ambulanta sa-l desfac cu patrick ca tot vreau sa iau iar carena la bibilit sa incerc sa scap de zbarnait.. cum verific discul descentrat? ochiometric? desfac si montez la loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 mobra mea sta pe bara de cateva saptamani, mi-a expirat asigurarea...si nici ca-i mai fac pana in primavara, asa ca tre' sa merg la peco sa-i fac plinul, sa-i scot bateria....si s-o invelesc de noapte buna. naspa ca nu exista varianta RCA-ului pe 3 luni, macar pt mobre.... Intre timp, mi-am gasit ce fac iarna, pana se face de mobra: airsoft . daca e unu printre voi care participa, lemme know, poate ne luam in catare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 io o sa arunc banii pe alte chestii legate de mobra pana la primavara. o sa intreb si aici ca am mai tot intrebat airsoftistii.. nu te enerveaza ca pustile alea extrem de realiste au raza de 50-100 de metri maxim? si nu cu precizie ca precizia am vazut ca de pe la 40-50 de metri incepe s-o ia razna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 (editat) pentru concursuri de tir sunt bune... distanta tintei este "între 9,1 metri si 50,29 metri" (http://www.airsoft-r...get-pentru.html) Editat Octombrie 24, 2012 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 si cu tine acum... ce vrei, nu poti avea precizie si raza de 1 km fara sa treci dup-aia pe la spital. e un joc/sport, un fel de paintball...si mi se pare arhisuficient raza de actiune 100-150 metri si acuratete pana pe la 50-60 pt o pusca de asalt (la pistoale e mai mica, la snipere e mai mare) gandeste-te, limita de puetere a replicilor impusa la jocuri a jocul e cam de 130-150 m/s - viteza cu care bila pleaca din tzeava...eu zic ca e ok + ca si asa mi se pare terenul de joc imens, alergatul intre obiective in full-gear scoate untul ) pustilele alea extrem de realiste pot fi customizate cat sa bata si triplu daca vrei, dar tragi cu ea doar la tinta, nu mai joci...ca nu vrea nimeni sa plece acasa cu pielea/carnea sfartecata... si asa cum e acum pisca bine daca esti prins aiurea, mai ales full-auto si de aproape, dar lumea e simtita si trage sa doara cat mai putin. o sa arunc bani si pe mobra, mai ales pre primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bugarin Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Ajutati-ma si pe mine cu o chestie ... am o problema cu banditu si nu stiu ce ii mai fac ?! Problema suna c-am asa , cand incint super tare motoru nu mai imi porneste la buton , dar daca o imping jumatate de metru porneste . Mentionez ca : mi-am schimbat bujiile (mi-am pus iridium ) , am dus-o in timisoara la Thunderbikes la sincronizat si la reglat carburatoarele .Problema o am de cand o picat cineva cu el . PS. la rece porneste impecabil chiar daca o innec.Va multumesc anticipat si astept niste sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Ajutati-ma si pe mine cu o chestie ... am o problema cu banditu si nu stiu ce ii mai fac ?! Problema suna c-am asa , cand incint super tare motoru nu mai imi porneste la buton , dar daca o imping jumatate de metru porneste . Mentionez ca : mi-am schimbat bujiile (mi-am pus iridium ) , am dus-o in timisoara la Thunderbikes la sincronizat si la reglat carburatoarele .Problema o am de cand o picat cineva cu el . PS. la rece porneste impecabil chiar daca o innec.Va multumesc anticipat si astept niste sugestii pe ce parte a cazut...sa nu ii fi bulit senzorul de semnal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 am ajuns sa desfac etrierul de pe spate si surpriza. garniturile erau "sucite" si ieseau din locul lor, tinand placutele mai apasate. cum nu mi-a trecut prin cap sa fac rebuild-ul nu am avut alte garnituri asa ca il mai desfac o data la iarna impreuna cu alea de pe fata si imi iau un kit de reparatie pt toate si o sa stiu o treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bugarin Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 pe partea stanga. Unde il gasesc ca sa pot sa ma uit la el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.