Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi calindD pentru raspunsul rapid dar pe mine mai tare ma intereseaza daca potriveste prinderea

 

pai spunei tipului de la care il iei sa-ti dea o poza cu prinderea si vezi daca seamana cu ce ai tu pe bandit. Asta in cazul in care nu esti in aceeasi localitate cu omu. Spor la modificari acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti, voua vi se incinge discul de pe spate de la toba?

am pus mana pe el de cateva ori si am observat ca e mult mai fierbinte decat alea de pe fata. initial am zis ca-i de la mine, ca-mi place sa franez mult cu spatele dar azi am mers cam 10km fara sa ating frana spate si surpriza, la fel de fierbinte, in schimb de data asta erau fierbinti si alea de pe fata. roata nu e infranata deloc. toba e un mivv carbon. am pus mana si pe janta dar nu e fierbinte, chiar eram 100% convins ca placutele il freaca. alea vechi au o uzura ciudata pe ele, le-am aruncat acum vreo 2 saptamani cand le-am schimbat deci nu pot sa fac o poza... posibil sa atinga placutele atat de putin cat sa nu infraneze dar suficient cat sa incinga discul?

Editat de silencer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai schimbat placutele ai si aerisit? din contra, acum daca grosimea placutelor e mai mare fata de cele vechi ar trebui sa frece mai mult...aeriseste. eventual ridica spatele si roteste roata, vezi daca freaca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai schimbat placutele ai si aerisit? din contra, acum daca grosimea placutelor e mai mare fata de cele vechi ar trebui sa frece mai mult...aeriseste. eventual ridica spatele si roteste roata, vezi daca freaca!

 

schimbat placute, aerisit si aerisit inca o data cu tot cu fatza. roata nu e deloc infranata.. o sa dau jos etrierul pentru o tura scurta ca nu-mi place sa merg fara frana spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbat placute, aerisit si aerisit inca o data cu tot cu fatza. roata nu e deloc infranata.. o sa dau jos etrierul pentru o tura scurta ca nu-mi place sa merg fara frana spate.

Eu am patit la banditul de 600 sa imi ramana infranata roata spate in asa fel incat discul se incingea tare insa la mana sau pe cric cu motorul pornit daca invarteam roata, mi se parea normal totul, adica nu dadea semne de infranare. Asemenea situatie apare de obicei cand placutele spate sunt montate de mult timp (nu neaparat km). In momentul in care schimbi placutele, cele noi, logic, mai groase freaca usor discul din cauza ca pistonul etrierului nu se retrage cat ar trebui, de cele mai multe ori cauza fiind spanul si/sau jegul intrat la etrier. Solutia ar fi sa desfaci etrierul si sa scoti pistonasul ala sa il cureti bine de tot cu ceva solvent (cu grija la garnituri), eu asa am scapat de problema.

Din cauza tobei nu am auzit sa se intample asa ceva.

Spor

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sustin ce spune alin mai sus. urmatoarea chestie as fi spus sa verifici daca pinii pe care culiseaza placutele sunt curati si imediat dupa de desfacut etrierul. cu ocazia asta schimbi si lichidul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mna ca am scapat motocicleta pe jos :| si capacul de pe dreapta mi varza... nu are careva un capac dreapta second hand?

 

Ia legatura cu ba'al - /index.php?/topic/683923-dezmembrez-suzuki-bandit-600-n/&do=findComment&comment=3229280

 

Eu am patit la banditul de 600 sa imi ramana infranata roata spate in asa fel incat discul se incingea tare insa la mana sau pe cric cu motorul pornit daca invarteam roata, mi se parea normal totul, adica nu dadea semne de infranare. Asemenea situatie apare de obicei cand placutele spate sunt montate de mult timp (nu neaparat km). In momentul in care schimbi placutele, cele noi, logic, mai groase freaca usor discul din cauza ca pistonul etrierului nu se retrage cat ar trebui, de cele mai multe ori cauza fiind spanul si/sau jegul intrat la etrier. Solutia ar fi sa desfaci etrierul si sa scoti pistonasul ala sa il cureti bine de tot cu ceva solvent (cu grija la garnituri), eu asa am scapat de problema.

Din cauza tobei nu am auzit sa se intample asa ceva.

Spor

 

Si eu sustin aceeasi chestie. Curata cu spray special de curatat franele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti, voua vi se incinge discul de pe spate de la toba?

am pus mana pe el de cateva ori si am observat ca e mult mai fierbinte decat alea de pe fata. initial am zis ca-i de la mine, ca-mi place sa franez mult cu spatele dar azi am mers cam 10km fara sa ating frana spate si surpriza, la fel de fierbinte, in schimb de data asta erau fierbinti si alea de pe fata. roata nu e infranata deloc. toba e un mivv carbon. am pus mana si pe janta dar nu e fierbinte, chiar eram 100% convins ca placutele il freaca. alea vechi au o uzura ciudata pe ele, le-am aruncat acum vreo 2 saptamani cand le-am schimbat deci nu pot sa fac o poza... posibil sa atinga placutele atat de putin cat sa nu infraneze dar suficient cat sa incinga discul?

 

Discul nu se incinge de la toba.

problema poate fi etrierul sau discul de frana descentrat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mobra mea sta pe bara de cateva saptamani, mi-a expirat asigurarea...si nici ca-i mai fac pana in primavara, asa ca tre' sa merg la peco sa-i fac plinul, sa-i scot bateria....si s-o invelesc de noapte buna.

naspa ca nu exista varianta RCA-ului pe 3 luni, macar pt mobre....

 

Intre timp, mi-am gasit ce fac iarna, pana se face de mobra: airsoft :D. daca e unu printre voi care participa, lemme know, poate ne luam in catare :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io o sa arunc banii pe alte chestii legate de mobra pana la primavara.

o sa intreb si aici ca am mai tot intrebat airsoftistii.. nu te enerveaza ca pustile alea extrem de realiste au raza de 50-100 de metri maxim? si nu cu precizie ca precizia am vazut ca de pe la 40-50 de metri incepe s-o ia razna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cu tine acum... ce vrei, nu poti avea precizie si raza de 1 km fara sa treci dup-aia pe la spital.

e un joc/sport, un fel de paintball...si mi se pare arhisuficient raza de actiune 100-150 metri si acuratete pana pe la 50-60 pt o pusca de asalt (la pistoale e mai mica, la snipere e mai mare)

gandeste-te, limita de puetere a replicilor impusa la jocuri a jocul e cam de 130-150 m/s - viteza cu care bila pleaca din tzeava...eu zic ca e ok

+ ca si asa mi se pare terenul de joc imens, alergatul intre obiective in full-gear scoate untul :))

pustilele alea extrem de realiste pot fi customizate cat sa bata si triplu daca vrei, dar tragi cu ea doar la tinta, nu mai joci...ca nu vrea nimeni sa plece acasa cu pielea/carnea sfartecata... si asa cum e acum pisca bine daca esti prins aiurea, mai ales full-auto si de aproape, dar lumea e simtita si trage sa doara cat mai putin.

 

o sa arunc bani si pe mobra, mai ales pre primavara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajutati-ma si pe mine cu o chestie ... am o problema cu banditu si nu stiu ce ii mai fac ?!

Problema suna c-am asa , cand incint super tare motoru nu mai imi porneste la buton , dar daca o imping jumatate de metru porneste . Mentionez ca : mi-am schimbat bujiile (mi-am pus iridium ) , am dus-o in timisoara la Thunderbikes la sincronizat si la reglat carburatoarele .Problema o am de cand o picat cineva cu el .

PS. la rece porneste impecabil chiar daca o innec.Va multumesc anticipat si astept niste sugestii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajutati-ma si pe mine cu o chestie ... am o problema cu banditu si nu stiu ce ii mai fac ?!

Problema suna c-am asa , cand incint super tare motoru nu mai imi porneste la buton , dar daca o imping jumatate de metru porneste . Mentionez ca : mi-am schimbat bujiile (mi-am pus iridium ) , am dus-o in timisoara la Thunderbikes la sincronizat si la reglat carburatoarele .Problema o am de cand o picat cineva cu el .

PS. la rece porneste impecabil chiar daca o innec.Va multumesc anticipat si astept niste sugestii

pe ce parte a cazut...sa nu ii fi bulit senzorul de semnal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ajuns sa desfac etrierul de pe spate si surpriza. garniturile erau "sucite" si ieseau din locul lor, tinand placutele mai apasate. cum nu mi-a trecut prin cap sa fac rebuild-ul nu am avut alte garnituri asa ca il mai desfac o data la iarna impreuna cu alea de pe fata si imi iau un kit de reparatie pt toate si o sa stiu o treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...