H3llriderr Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 hmmmm... mda , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Multumesc pentru raspunsuri. Se poate face ITP si aici in caz ca aveti nevoie- http://scuter-centre.ro/magazin/f.html. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Condu22 Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Ce ulei de motor a-ti folosi pentru un Bandit 600 an 1995 si aprox 60k km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 10w-40. Daca-l consuma un pic, 10w-50. marca e preferinta fiecaruia. am avut motul si castrol, mare diferenta nu e. daca ai bani sa pui un simplu sintetic, pune. daca nu, semi sintetic si e foarte ok. schimba si filtrul daca nu esti sigur ca a fost schimbat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 eu am avut 10-40 full sintetic de la motorex. ok, dar dupa vreo aprox 3500-4000 km cand se incingea nu prea isi mai facea treaba. Am pus 10-50 full sintetic de la belray si a papat din el 100-150 g la 1000 km. Am pus anu asta 10-50 full sintetic motorex si se pare ca nu mai papa. La motorex e mai galagios pana se incalzeste motorul, dar dupa aia revine la normal. bandit 600 din 1996 cu vreo 50k pe ceas dar cred ca sunt mai multi in realitate. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 bell-ray si repsol full synthetic e bun pentru miare bell ray face motorul tare silentios......eu cand am avut de 600 am folosit tot motul dar cu cel 7100 e mai zgomotos motorul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Salut, Revin cu detalii si noi intrebari la postul meu anterior. Am luat cat de cat prin eliminare. Am ajuns acasa, am scos bateria de pe motor, am incarcat-o, Am pus-o la loc si am lasat-o cateva zile fara sa pornesc ,motorul. Azi, am masurat-o. Are inca 12,3V cu motorul nepornit (deci am eliminat bateria ca si cauza). Am pornit motorul; Am masurat la relanti, si curentul s-a dus in 13,8V, Am aprins faza de drum si tot la relanti a scazut la 12,8V, Faza lunga si 5000 rpm, totul a scazut in 12V. Mi s-a parut foarte dubios. Care credeti ca e pasul urmator? Sa descopar componentele sistemului de incarcare si sa mai masor ceva? Sa fie problema la Regulator? Daca e de la el, ce pot sa fac? (evident ca sa-l schimb cu unul care sa mearga, dar poate pot sa-l carpesc cumva...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 12,3 V = baterie muci. Crede-ma, nu e "din carti". Deja 12,5 inseamna cam 50% descarcata. Daca totusi ai pornit motorul asa, poate e alta problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 (editat) O fi si bateria muci, dar dpmdv am cam eliminat-o ca si cauza a problemei. Tot documentandu-ma inclin sa cred (aproape sigur) ca problema e de la releul de incarcare (Regulator/Rectifier), pe care inca sap sa-l gasesc de cumparat... L-am gasit pe ebay.co.uk la vreo 70 GBP si mi se pare scump. Ar fi zuper daca as putea imprumuta unul ca sa fac proba daca se rezolva problema. Daca nu gasesc de imprumut, vine intrebarea: Pot sa cumpar o chinezarie (cu acelasi numar de fire si de pe un motor de capacitate apropiata) si sa fac proba, eventual sa-l folosesc cu succes pe viitor? Editat August 9, 2014 de Cyclops Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 (editat) releul de incarcare 100% incarcarea trebuie sa fie intre 13.8 si 14.4V tu la 5000rpm 12v..e bulit releul.. daca e cu 5 fire gasesti oriunde relee universale cu 100lei.. Editat August 9, 2014 de ciprinhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valcaneant_adrian Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Am momentan in curte 4 bandite si unul de 1250 dar la cele de 1200 pana nu umbli la carburatie e lucru in zadar..tobe am 4 Giannelli mivv leo vince si un arrow..DIFERENTA sunetul dimpotriva merge putin mai prost datorita gazelor evacuate prea repede..iar filtru sport fata de cel original nu iti face decat bujiile foarte albe..totul este in carburi cand bagi kituri de jigloare atunci se schimba.dar poate al tau e diferit BOSS..Orice bandit de 1200 se ridica intro roata in a 3-a din ambreaj...sa vi cu al tau sa vad daca se ridica in a 2-a din acceleratie..mai surubareste pe la ele si pe urma mai povestim.. » Post actualizat in 02 Aug 2014 19:26 This Bandit's a beast! Replaced the stock exhaust, re-jetted the carbs and put on some K&N air filters, this has added another 15-20 hp by my guess. Another guy who'd done the same mods said his dyno'd out at 127 hp. Dynojet stage 1..doar modificari in carburator de la 7 la 10 hp Dynojet stage 2..modificari in carburator si neaparat filtre sport K&N de la 15 la 20 hp Dynojet stage 3..modificari in carburator neaparat filtre sport si toba sport ..iti urca pana la 30 de cai...nimic nu iti da putere fara un plus de benzina si aer(turbina) dar deja e prea mult cunoscatori o stiu... as vrea sa-i stiu si eu pe cunoscatorii aceia.. E rau ca tragi concluzii rautacioase judecand doar prin ce ti s-a intamplat tie cu banditele, nu vreau sa imi dau cu parerea pentru ca nu te cunosc si nu stiu ce nivel de cunostinte in mecanica moto ai (multi romanasi cred ca daca au demontat niste piese si le-au pus la loc stiu ceva despre moto), o toba goala pe un bandit e clar ca ii va da un gol in curba de putere.Insa daca tot ai vreo patru pe acasa doar asa for fun un bandit vechi de 1200 cu amestecul reglat , ca tot mia-i vorbit de bujii albe , reglat nu cu scule din bazar , sincronizat si care are compresie in prima treapta de abia poti sa il tii la pamant , in treapta a doua pe la 80 la ora daca bagi mana in gaz trebuie sa fii in aer nu ajutat cu ambreiajul.Daca nu e asa ai patru banditi obositi.Sincer cand am postat anuntul ma gandeam ca dau de specialisti dar asa e viata , era mai corect sa intrebi nu sa critici aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 A dat necuratu in voi cu tuning.ul:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 (editat) E rau ca tragi concluzii rautacioase judecand doar prin ce ti s-a intamplat tie cu banditele, nu vreau sa imi dau cu parerea pentru ca nu te cunosc si nu stiu ce nivel de cunostinte in mecanica moto ai (multi romanasi cred ca daca au demontat niste piese si le-au pus la loc stiu ceva despre moto), o toba goala pe un bandit e clar ca ii va da un gol in curba de putere.Insa daca tot ai vreo patru pe acasa doar asa for fun un bandit vechi de 1200 cu amestecul reglat , ca tot mia-i vorbit de bujii albe , reglat nu cu scule din bazar , sincronizat si care are compresie in prima treapta de abia poti sa il tii la pamant , in treapta a doua pe la 80 la ora daca bagi mana in gaz trebuie sa fii in aer nu ajutat cu ambreiajul.Daca nu e asa ai patru banditi obositi.Sincer cand am postat anuntul ma gandeam ca dau de specialisti dar asa e viata , era mai corect sa intrebi nu sa critici aiurea. dute ba si lasa-ma..specialistule.. am bandit de 1250 nou luat da nu face ce zici tu..in oras mai sunt doua nici alea nu fac asa ceva..la intruniri ma dau cu altele tot asa..or fi praf toate..in Germania anul trecut m-am dat cu unul modificat avea undeva pana la 125 cai da e altceva..vinde-l linistit pe al tau ala cu 120 de cai si o obosita de toba bos Editat August 10, 2014 de ciprinhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 (editat) O fi si bateria muci, dar dpmdv am cam eliminat-o ca si cauza a problemei. Tot documentandu-ma inclin sa cred (aproape sigur) ca problema e de la releul de incarcare (Regulator/Rectifier), pe care inca sap sa-l gasesc de cumparat... L-am gasit pe ebay.co.uk la vreo 70 GBP si mi se pare scump. Ar fi zuper daca as putea imprumuta unul ca sa fac proba daca se rezolva problema. Daca nu gasesc de imprumut, vine intrebarea: Pot sa cumpar o chinezarie (cu acelasi numar de fire si de pe un motor de capacitate apropiata) si sa fac proba, eventual sa-l folosesc cu succes pe viitor? vezi in carte cat tre sa iti incarce pt ca difera de la o generatie la alta, nu mai zic de modele. Al meu incarca prea mult si am gasit aftermarket la adal motors la mai putin de jumatate de pret fata de piesa oem. Acuma incarca ceas. Editat August 11, 2014 de Zven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Am gasit pe Adal Motors pt al meu si costa ~600 lei. Mi se pare exorbitant, dar intrevad o oaresce scapare Despre ce e vb aici. In manual imi da valoare cred generica la incarcare: 13,5V - 15,5V. .... nu stiu ce sa zic. Oricum multumesc pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=suzuki+gsx+400+regulator&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xsuzuki+gsf+400+regulator&_nkw=suzuki+gsf+400+regulator&_sacat=0 Ia vezi aici ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Multumesc! Daca nu-mi iese jmecheria cu releul de ATV primit, o sa imi incerc norocul la cele din China. SH-uri am o reticenta sa imi iau inca daca am alte variante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Mie mi-au furat releul la moto veche... Am incercat cu mai multe releuri chinezesti pana am reusit... incarca ca ala carte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 Ce toba finala sport recomandati pentru GSF650 k6 si unde as putea gasi. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 (editat) Salutare. Dupa doua saptamani de plimbari, banditul si monstrul au revenit acasa. Trebui sa laud doua trasee si un sentiment senzational. Trasee. 1 - Halkidiki - Un traseu foarte virajat si foarte echilibrat. Asfaltul perfect. Priveliste uluitoare. Drumul, cu toate ca urmareste plaja, are ruta mult deasupra nivelului marii. Merita incercat macar o data in viata. 2 - Muntele Olimp - Un traseu ceva mai greu decat Transfagarasan si Transalpina. Plecand de pe plaja, in 40 de km ajungi la aproape 2000m altitudine. Ace de par cu diferenta de nivel inspaimantatoare. Asfalt perfect, priveliste panoramica asupra plajelor din zona Katerini La 5 minute dupa ce am plecat de pe plaja, a inceput urcarea: La mijlocul muntelui: Ambele motociclete s-au descurcat excelent. Noi, in schimb, din cauza caldurii, transpiratiei, pantalonilor moto, ne-am intors acasa cu iritatii pe poponeata si in spatele genunchilor....eh...aia e... Banditul cu bagaje si pasager: Banditul si Monstrul in gradina lui Zeus: Sentiment unic Nu credeam ca este posibil sa "te dai" pe curbe in creierii muntilor, si 5 minute mai tarziu sa parchezi pe plaja sa bei o cafea dupa care sa continui drumul prin munti. Este un sentiment pe care nu-l pot descrie. Va pot spune doar ca avea un zambet de imi iesea din casca. Editat August 17, 2014 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Frumos tare! Da-ne mai multe detalii te rog, cum au fost drumurile, pe unde ati stat, ce ati facut, Dupa ce am redescoprit grecia anul asta, incercam sa facem astfel incat la anul sa o taiam iar... Incep sa ii dau dreptate lui Ianachim, turele astea trebuiesc facute mai pe racoare. Din cauza caldurii (si a pozitiei dubioase pe zxr) am preferat sa reducem nr. de km pe zi si ne bucuram de localitatile pe unde ne-am oprit (e drept, la noi tot concediul a fost undeva la 1500km). O alta observatie, mai reduceti din bagaje si noi am facut aceeasi greseala si simteam motoreta greoaie in anumite situatii si confortul a avut de suferit uneori (noi am avut gentutele laterale+tankbag+2 rucsaci). si o intrebare daca mai permiti, pe locul doamnei vad (sau mi se pare) o husa de sa cu gel? Merita? Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Incep cu sfarsitul )) Nu este husa cu gel. Ce se vede acolo este, de fapt, legatura dintre gentile textile laterale. este o talpica textila care se prinde de sa si, apoi, prinzi gentile si eventual rollbag-ul prin cleme. Drumurile sunt excelente. asfaltul foarte foarte bun, unele zone cu mici denivelari, dar nimic deranjant. Prima saptamana am stat in Xanthi la niste prieteni (lucru care ne-a ajutat foarte mult, pentru ca ei au facut pe ghizii si ne-au plimbat prin o gramada de locuri din nordul greciei - plaje, situri arheologice, muzee, carari de hicking prin munti) Dupa ce strang toate locurile prin care ne-au dus, voi face o lista a obiectivelor pe care le-am vazut si care, din punctul nostru de vedere, merita vizitate. Dupa ce am plecat din Xanthi, am coborat spre Tessaloniki (dar nu am ajuns in oras pentru ca am cotit la stanga sa coboram spre fiecare brat din Halkidiki). In prima noaptea in doi am pus cortul in Porto Koufo (aproape de limita sudica a bratului din mijloc). De acolo am plecat spre al treilea picior si am campat in Kriopigi. De aici am urcat spre Tessaloniki, si am coborat mai departe spre Katerini si mai departe, unde am pus cortul in Panteleimonos. De aici am traversat Olimpul (Leptokaria - Karya - Kallithea), am urcat inapoi spre Katerini, si mai departe pana in Serres. In Serres (sau prin imprejurimi) nu exista campinguri, asa ca am fost nevoiti sa ne cazam intr-un hotel - Phillippo Xenia...parca. Din Serres am venit acasa, trecand granita GR-BG pe la Exochi, si Bg-RO cu BAC-ul pe la Bechet. In total, de cand am plecat de acasa si pana am parcat inapoi in curte, am strans aprox 2.600 km. Din pacate, planurile de a ne plimba prin toata Grecia ne-au fost date peste cat de aumiti factori ce nu tineau de noi, dar...nu-i nicio problema, ne vom intoarce curand si vom continua de unde am ramas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Multam de precizare, la mine legatura dintre gentute e facuta de 3 fasii subtiri si nu m-am gandit La greci am fost prima oara prin salonic si vara asta am invartit rotile prin thassos, gasesti topicul de plimbare pe la mine. Va urez sa aveti timp si bani sa va mai plimbati pe unde vreti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Noi am fost, ne-am plimbat, ocolit Tassosu cu masina (intr-una din plimbarile organizate de pretenii greci). O sa iti citesc aventura . Multumesc de urare. Plimbari multe si distractie placuta si tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Inca o mana de vopsea si e gata. Nu a iesit ca din fabrica da pt uzul propriu e numa bun. Din pacate scarita stamga cu tot cu suportul care vine din cadru era cam stramg si m-a tras in jos cu tot suportul. Eh asa iese cand faci la mana, si mai e si prima incercare. Per total sunt destul de multumit. Haida spor !!! PS: toate detaliile de fabricatie o sa le dau cand oi ajunge la un net calumea ca sa pot pune si ceva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.