MrZee Postat Mai 28, 2018 Share Postat Mai 28, 2018 (editat) Salut! Am lansat in urma cu aproximativ o luna o intrebare legata de schimbul de ulei, anume, sa trec de la 10w40 la 15w50.Vad ca mai multa lume a facut aceasta trecere si voiam sa intreb daca a intampinat cineva vreo particularitate. De exemplu in cazul meu (GSF600-2001) in treapta 3,4,5 daca o fortez, de la 7000 incolo scapa(slip) ambreiajul.Am mai sapat pe diferite forumuri si multi au spus ca fiind uleiul mai subtire ambreiajul se poate comporta astfel.inainte de a schimba uleiul, nu conta cat de abuzata era motoreta, nu se comporta astfel.Revin cu intrebarea, a mai observat cineva astfel de comportament in situatia mai sus mentionata?Multumesc Editat Mai 28, 2018 de MrZee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 28, 2018 Share Postat Mai 28, 2018 15w50 este mai vascos, nu mai subtire decat 10w40.Tie iti patina cu 15w50 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Mai 28, 2018 Share Postat Mai 28, 2018 poate ar trebui sa ii schimbi discurile , nu cred ca uleiul mai vascos e o solutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrZee Postat Mai 28, 2018 Share Postat Mai 28, 2018 Da, imi patineaza cu 15w50, iar cu 10w40 nu imi patina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Mai 28, 2018 Share Postat Mai 28, 2018 (editat) eu folosesc Motul 7100 10w40 , cu toate hatereala la adresa lui de pe forum si nu mi-a patinat niciodata ambreiajul . Dar repet nu cred ca este de la ulei, daca ochi oblici scrie in carte 10W40 stie ce zice Editat Mai 28, 2018 de angus_young Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 28, 2018 Share Postat Mai 28, 2018 Am folosit 10W40 Motul 7100 timp de 4 ani si 40.000 km la Bandit, 3 ani jumate la VTR si 10.000 km si 6 ani si 25.000 km 0e CB500. Niciodata nicio problema. Ambreiajul aluneca de la altceva nu de la ulei decat daca folosesti ulei auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbad Postat Iunie 19, 2018 Share Postat Iunie 19, 2018 si-a pus cineva semi-ghidoane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Iunie 19, 2018 Share Postat Iunie 19, 2018 si-a pus cineva semi-ghidoane? Blasfemie, cum sa pui semighidoane pe bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbad Postat Iunie 21, 2018 Share Postat Iunie 21, 2018 Eu folosesc motocicleta 90% prin traficul din Bucuresti, si pentru a ma putea strecura mai usor ma gandeam la varianta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Iunie 24, 2018 Share Postat Iunie 24, 2018 Pierzi mult din confort, eventual pune un ghidon mai scurt in latime, eu am schimbat Banditul pe un GSXR si cat de curand ma bate gandul sa revin la ceva cu ghidon, la drumuri mai lungi te rupe de maini si de spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Gabriel Butacu Postat Iunie 28, 2018 Share Postat Iunie 28, 2018 Salutare, imi poate recomanda cineva un mecanic care ma poate ajuta cu o carburatie pentru un Bandit k5? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Iulie 1, 2018 Share Postat Iulie 1, 2018 (editat) Salutare, Banditilor! Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un suport pentru bord de Bandit 600 N, model 2000-2004? Am pus si un desen pentru a fi mai clar...... Multumesc! Respect! Editat Iulie 1, 2018 de pedrony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat August 16, 2018 Share Postat August 16, 2018 Salut! Intreb si aici, pentru un prieten. )) Aveti idee daca flansele (furtunele, conductele, sau cum se numesc) dintre carburator si chiulasa la Bandit 1200 din 1998 se potrivesc la cel din 2002? Am vazut ca cel din '98 are Mikuni BST iar cel din 2002 are Mikuni BSR. Si nu stiu care e diferenta dintre ele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat August 18, 2018 Share Postat August 18, 2018 Am si eu cateva intrebari: 1) Am citit despre banditul 1200 2001/2002 ca ar manca mult ulei (ceva defect la proiectare).. true? 2) A renuntat careva la PAIR valve? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Va salut, si-a montat careva pe Bandit ( 650 dupa 2007 ) acest indicator al treptelor de viteza ? astia zic ca este plug&play dar nu stiu sa am mufa aia. https://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-LCD-Electronics-6-Speed-1-6-Level-Gear-Indicator-Digital-Gear-Meter-For-Suzuki-GSF650/32850021285.html Multumesc si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Pana la urma am aflat cum sta treaba cu compatibilitatea flanselor. Scriu aici, poate se va mai confrunta cineva cu problema asta.. Le-am comparat una langa alta si am constatat ca nu prea sunt la fel. Cele de la banditul vechi (mk1,fabricat pana in 2000) sunt mai scurte cu aproximativ 15-20mm.. prinderea e identica dar asta inseamna ca va trebui sa apropii carburatoarele de motor, si implicit si airbox-ul.. Le-am montat pe cele vechi la locul lor pentru ca nu erau crapate, cum credeam, deci problema cu mersul intrerupt nu e de acolo.. Ramane sa mai sapam in weekend. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Salutare, imi poate recomanda cineva un mecanic care ma poate ajuta cu o carburatie pentru un Bandit k5? Daca nu ai rezolvat...Bogdan din baneasa(pe langa zoo) 0723583512. Am avut carburatoarele reglate de vreo 5 ori intr.un an(din cauza ca le mai demontam:D) si NIMENI nu le.a reglat ca el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat August 24, 2018 Share Postat August 24, 2018 Va salut, si-a montat careva pe Bandit ( 650 dupa 2007 ) acest indicator al treptelor de viteza ? astia zic ca este plug&play dar nu stiu sa am mufa aia. https://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-LCD-Electronics-6-Speed-1-6-Level-Gear-Indicator-Digital-Gear-Meter-For-Suzuki-GSF650/32850021285.html Multumesc si asfalt uscat! Salut. Mi-am pus eu ceva asemanator. Mufa aia sigur o ai, este sub şa, în stanga sub nişte relee. Din 2007 Bandiţii au senzorul de treaptă care oferă info calculatorului pentru injecţie dar abia din 2008 au pus şi indicator în bord. Sincer, pe probate, eu ţi-aş recomanda să iei de la neamţ: este foarte serios (am tot discutat cu el, iar când am avut o problemă a schimbat indicatorul fără discuţii cu toate ca, fie vorba între noi, vina era cam a mea...) sunt şi mai multe variante dintre care poţi alege... http://www.tne-systeme.de/index_en.html pe site sunt şi indicaţii foarte corecte despre montaj, cu poze. PS: dacă ai rezerve să comanzi direct cred că-l gaseşti şi pe ebay.de Dacă esti din Bucureşti ne putem întâlni să vezi şi live cum arată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Gabriel Butacu Postat Octombrie 12, 2018 Share Postat Octombrie 12, 2018 Salutare, de cand a venit vremea mai racoroasa, al meu 650 k5 a inceput sa dea rateuri in prostie, indiferent de turatie el da rateuri, urca mai greu in turatii si simt cum se gatuie pe la 7-8000 de turatii. Porneste fara socul tras iar daca trag socul se opreste instant iar relantiul fluctueaza. Imi puteti da ceva sfaturi? cu ce sa incep? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Octombrie 12, 2018 Share Postat Octombrie 12, 2018 verifica bujiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Gabriel Butacu Postat Octombrie 13, 2018 Share Postat Octombrie 13, 2018 Tocmai ce am curatat bujiile, erau cam afumate, bujiile le-am pus la inceputul sezonului si am facut aproximativ 8000 km, cred ca trebuie sa fac si o carburatie, la accelerari mai brutale vad ca scoate putin fum negru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 15, 2018 Share Postat Octombrie 15, 2018 carburatie, carburatie, carburatie....motoreta asta daca are carburatia facuta ok, merge struna. anul acesta am recordul de a fi facut carburatia mai des decat plinul. si m-am saturat, si vreau sa o dau pe-un gsf sau gsxf 650 (eventual cu abs) pe injectie. constat ca in cluj sunt de vanzare vreo 5-6...nimic mai aproape de bucuresti. ca sa fie treaba buna, dupa ultima carburatie (muncita mai mult) porneste instant, fara fum, fara chinuiala prea multa daca reduc șocul (mama ei de treaba). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Gabriel Butacu Postat Octombrie 16, 2018 Share Postat Octombrie 16, 2018 carburatie, carburatie, carburatie....motoreta asta daca are carburatia facuta ok, merge struna. anul acesta am recordul de a fi facut carburatia mai des decat plinul. si m-am saturat, si vreau sa o dau pe-un gsf sau gsxf 650 (eventual cu abs) pe injectie. constat ca in cluj sunt de vanzare vreo 5-6...nimic mai aproape de bucuresti. ca sa fie treaba buna, dupa ultima carburatie (muncita mai mult) porneste instant, fara fum, fara chinuiala prea multa daca reduc șocul (mama ei de treaba). Astazi merg si eu sa imi fac carburatia, sper sa fie ok, al meu consuma undeva pe la 12% in oras cand mergea bine din punctul meu de vedere (este prima motocicleta de strada pe care o detin, pana acum un an mergeam doar pe enduro asa ca nu stiu care ar trebui sa fie un consum ok si daca schimb la turatiile potrivite, unele sfaturi sunt bineprimite ), iar acum de cand a inceput aceasta problema cred ca imi ia 20% in conditiile in care mai mult de 7000-8000 de ture nu urca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 12%??? nici banditul de 1200 nu cred ca ia atat.. Katana mea de 750 ia in jur de 7 in Bucuresti la mers de incepator (max 6000 ture). Consumul tau ar trebui sa fie de maxim 8 in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Gabriel Butacu Postat Octombrie 19, 2018 Share Postat Octombrie 19, 2018 Ieri mi-am luat motocicleta de la mecanic, au fost curatate carburatoarele, sincronizate, schimbat bujii si reglat jocul supapelor, la cilindrul numarul 3 era jocul supapelor de evacuare dereglat. Acum motocicleta merge perfect. Astept sa vad daca va exista si o diferenta la consum. Am fost la Bogdan din Baneasa, mi-a fost recomandat mai sus de catre user-ul alexdx09 si sunt foarte multumit de lucrare. Detinatorii de Bandit 600-650, in oras la cate turatii schimbati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.