Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 15.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salut,

 

In curand imi voi cumpara o mobra noua. Pana acum am avut mai multe Honde(2 Horneturi si un CBF 500), dar iau in considerare si un Bandit, de 600 sau 650. 

 

Cei care ati avut si Bandit si Hornet, imi puteti spune, cam care este mai confortabila pentru un drum lung? Ma refer in special la suspensii, care mi s-au parut un pic cam sport pe Horntul 2007(PC41).

Deasemenea, as sa stiu care sunt problemele comune ale banditului de 600 sau 650.

Link to post
Share on other sites

Banditi de "600" sunt vreo 3:

600 - pana in 2004

650 - 2005-2006 - cu carburatie, radiator racire ulei

650 - incepand cu 2007 cu injectie si racire pe apa

 

depinde de bugetul alocat, depinde daca vrei ABS sau nu. 

 

Ca dimensiuni, Hornet e mai scurta, am mers pe un hornet 2007 si mi s-a parut "scurta", desi am doar 175. Hornet, parca dupa 2007, vine cu furca inversata. 

 

tu vei alege, nu alege dupa gura targului.

 

Daca iti face cu ochiul un bandit de 650 2005, l-am scos eu sa-l fac de ras. Deocamdata nicio miscare, nici macar un telefon. In conditiile astea cred ca il voi retrage de la vanzare in 2-3 zile. Daca ii iau anvelope noi, mai trag de el 2 ani.

 

Link to post
Share on other sites

Hornetul mi-a placut mult pentru ca are centrul de greutate foarte jos si se simte foarte usoara, dar suspensia mi s-a parut cam tare, cam sport. Deasemenea mai e si aspectul financiar. Horentul si multe Hondele, in general sunt scumpe, motiv pentru care iau in considerare si Banditul.

Mai luasem in considerare si SV-ul de 650 dar din pacate, cele din 2003, de care sunt eu interesat, sunt destul de rare pe piata si mi se par scumpe,  poate si pentru ca abia incepe sezonul. 

 

Pentru mine nu e atat de important daca e scurta sau lunga, nu tin neaparat sa aiba ABS. Va fi folosita 35 - 40 % oras si restul la plimbari in afara orasului.

Incerc sa imi dau seama care ar fi mai confortabila la un drum lung. Comparatia s-ar face intre un Hornet si Bandit(modele de pana la 2007).

Link to post
Share on other sites
La 25.03.2019 la 17:09, gabizxc a spus:

Hornetul mi-a placut mult pentru ca are centrul de greutate foarte jos si se simte foarte usoara, dar suspensia mi s-a parut cam tare, cam sport. Deasemenea mai e si aspectul financiar. Horentul si multe Hondele, in general sunt scumpe, motiv pentru care iau in considerare si Banditul.

Mai luasem in considerare si SV-ul de 650 dar din pacate, cele din 2003, de care sunt eu interesat, sunt destul de rare pe piata si mi se par scumpe,  poate si pentru ca abia incepe sezonul. 

 

Pentru mine nu e atat de important daca e scurta sau lunga, nu tin neaparat sa aiba ABS. Va fi folosita 35 - 40 % oras si restul la plimbari in afara orasului.

Incerc sa imi dau seama care ar fi mai confortabila la un drum lung. Comparatia s-ar face intre un Hornet si Bandit(modele de pana la 2007).

Salut, din punctul meu de vedere Bandit-ul de 650  este mai comod decat un Hornet din 2006. Atat pentru tine cat si pentru pasager daca ai de gand sa plimbi pe cineva. Hornet-ul se simte mai usor dar in trafic cred ca ma misc mai bine cu bandit-ul chiar daca este mai greu si mai lung. Daca vrei, putem cauta o zi saptamana viitoare sa te urci pe amandoua , sunt in acelasi loc. 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
La 10.03.2019 la 20:43, Dafland a spus:

Salut, caut și eu aripa față la un Suzuki bandit din 2003.are cineva? 

Salut! Ai gasit aripă? 

Link to post
Share on other sites

  Are cineva instalat pe Bandit S parbriz Kappa/Givi? Am vazut ca e cel mai inalt dintre  Kappa, MRA si Puig. Bujii de unde va luati, am auzit si eu zvonul ala cu NGK contrafacute, eventual Denso.

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Salutare,

 

Caut furca de Bandit 600 din 2000, eventual numai tevile/jambele? Una dintre tevi este un pic stramba si imi atinge etrierul dreapta in disc.

Contact pe PM sau la 0722258109.

 

Multumesc, Teo.

Edited by teo3
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Ziua buna!

A înlocuit cineva releul de încărcare de pe Suzuki Bandit 2002 cu acel releu de încărcare ce seamănă  cu o tăbliță cu doua fire?

Imi poate explica concret cum a făcut-o?

( am Atașat poze cu releul vechi și cu releul nou)

 

IMG_5838.JPG

IMG_5847.JPG

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Salut, am tot facut research dar nu reusesc sa ma lamuresc. 

 

Am un Suzuki Bandit 650 ABS 2008, trebuie sa schimba placutele de frana fata. In manual nu gasesc nimic despre tipul placutelor, iar parirerile sunt foarte impartite online. Ce compozitie merge pentru acest tip de motocicleta?

 

Imi cer scuze daca s-a mai raspuns sau nu e threadul potrivit, dar as aprecia ajutorul vostru, nu as vrea sa ma joc cu franele..

Link to post
Share on other sites
Acum 48 minute, condamned18 a spus:

Ce compozitie merge pentru acest tip de motocicleta?

 

 

Placute frana spate - MCB634SH sinterizate SH - Lucas TRW 

 

Eu dintr astea mi am pus saptamana trecuta pe spate. Compozitia ar trebui sa fie mai soft, pret  ~ 126 lei de la unimotors.

O sa vina randul si celor de pe fata, cred ca tot pe ceva de genul am sa merg, brembo mai moi nu prea am gasit. 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salutare Banditilor !! Scuze pentru deranj. Cumva gasesc la cineva un bord de gsf600N 2001? Ma intereseaza doar carcasa, fara placa, la al meu e sparta carcasa(sistemul de fixare.)

Multumesc anticipat.

Link to post
Share on other sites

Salut,

 

A mai avut cineva urmaroarea problema Gsf650S k6:

 

De cateva zile cand accelerez usor este totul ok , iar cand accelerez mai tare se gatuie si nu mai trage. Parca merge in 3 cateodata. Nu face mereu.

Este posibil sa fie bujiile ? urmeaza sa le verific. Moto are 19000 km.

Edited by Andrei_bandit650
Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, Andrei_bandit650 a spus:

De cateva zile cand accelerez usor este totul ok , iar cand accelerez mai tare se gatuie si nu mai trage. Parca merge in 3 cateodata.

Se intampla asta sub 5k turatii, spre exemplu, sau? La turatii mici imi mai face si mie figuri uneori, depinde de viteza, treapta în care ma aflu.

Link to post
Share on other sites

Cand se accelereaza intervine un surplus de benzina. O bujie veche nu mai suporta amestec bogat asa ca... Daca nu stii istoria bujiilor, schimba. De aici pleci, dupa aceea ... sa speram ca nu este altceva. La 19000 km (daca sunt reali !!!) cred ca nu au fost schimbate niciodata. Se schimba la 12000 km, dupa carte.

Succes

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...