-DINU Postat Decembrie 17, 2006 Share Postat Decembrie 17, 2006 Cat va ia pe vremea asta (frig), Banditu de 600 in oras la 100 km? Mie 8,5 si vreau sa stiu daca e fantastic de mult sau doar mult, cat de cat normal. Mi mi se pare aberant. in oras nu se pune... depinde in directa masura de stiul de mers. al meu afara ia 6 la 110 120/h Fratilor revin cu news! Mi am "aranjat" Banditu. Adica: bujii NGK Iridium IX, filtru aer sport K&N, ridicat acele din carburatoare sa-i vina mai multa benzina cum ai reusit sa faci asta? ca la mine nu se pot misca cuiele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Decembrie 18, 2006 Share Postat Decembrie 18, 2006 (editat) BEEETON! Bun venit in familie... si acum vad ca esti si din Sibiu. Al meu e din '96. Abea astept sa iesim la o tura, eventual in 3 Banditi si cu pretenul meu care are unu la fel dar rosu si din '95, tot N. Dar cred ca asta numai la anu... Sa ai parte de el! PS: Baga si tu ceva picturi cu Talharu'. Iaca si infractoriul meu, Editat Decembrie 18, 2006 de karpatenwolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Decembrie 18, 2006 Share Postat Decembrie 18, 2006 (editat) ai rabdare sa se incarce pozili sa-l vedem complet Editat Decembrie 18, 2006 de Orion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-DINU Postat Decembrie 18, 2006 Share Postat Decembrie 18, 2006 ai rabdare sa se incarce pozili sa-l vedem complet fiind aceeasi poza se considera ca marimea ei a fost transmisa total. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Decembrie 19, 2006 Share Postat Decembrie 19, 2006 fiind aceeasi poza se considera ca marimea ei a fost transmisa total. Nu inteleg de ce se ataseaza atatea ,am apasat numai o data. E drept inca nu am fibra si netu merge f slab,nu pot baga nici o poza cum se cade,pot sa astept o ora,Ma scuz pentru calitatea f slaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Decembrie 20, 2006 Share Postat Decembrie 20, 2006 Sunt foarte bucuros ca am trecut din nou cu bine prin toate formalitatile inventate de st roman,cozi interminabile,functionari nervosi nervi...Gata CI a talhariului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 20, 2006 Share Postat Decembrie 20, 2006 Sunt foarte bucuros ca am trecut din nou cu bine prin toate formalitatile inventate de st roman,cozi interminabile,functionari nervosi nervi...Gata CI a talhariului. Si tie ti-au trecut negru la culoare? in oras nu se pune... depinde in directa masura de stiul de mers. al meu afara ia 6 la 110 120/h cum ai reusit sa faci asta? ca la mine nu se pot misca cuiele... Teoretic nu se pot ridica acele dar mioritic se poate. Le am ridicat cu ajutorul unor saibe pe poste de distantiere. Vreau insa sa il fac inapoi stock ca manca de rupe si amestecul e prea bogat cu K&N cu tot si nu am chef sa modifica airboxu. Nu recomand. Se observa umpic, mai ales la cuplu de jos dar nu atat incat sa merite consumul suplimentar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Decembrie 20, 2006 Share Postat Decembrie 20, 2006 Si tie ti-au trecut negru la culoare? Teoretic nu se pot ridica acele dar mioritic se poate. Le am ridicat cu ajutorul unor saibe pe poste de distantiere. Vreau insa sa il fac inapoi stock ca manca de rupe si amestecul e prea bogat cu K&N cu tot si nu am chef sa modifica airboxu. Nu recomand. Se observa umpic, mai ales la cuplu de jos dar nu atat incat sa merite consumul suplimentar. Normal a mea e neagra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-DINU Postat Decembrie 20, 2006 Share Postat Decembrie 20, 2006 Si tie ti-au trecut negru la culoare? Teoretic nu se pot ridica acele dar mioritic se poate. Le am ridicat cu ajutorul unor saibe pe poste de distantiere. Vreau insa sa il fac inapoi stock ca manca de rupe si amestecul e prea bogat cu K&N cu tot si nu am chef sa modifica airboxu. Nu recomand. Se observa umpic, mai ales la cuplu de jos dar nu atat incat sa merite consumul suplimentar. poi io nu ma gandeam sa le ridic... eu ma gandeam sa le las mai jos... : ) cred ca nu exista nimic mioritic pt asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 20, 2006 Share Postat Decembrie 20, 2006 Normal a mea e neagra. Din poze mi s-a parut ca a ta e ca a mea si a mea este verde inchis metalizat. Drept e ca nu e ca iarba irlandeza verdele ala dar nu e nici neagra asa cum a fost de parere RARul. Si in actele de germanne apare negru metal da' acuma ce sa i faci, nu ne mai surprinde nimic in Mioritia. Ce m-ar surprinde totusi ar fi sa faca vreun militian scheme cu mine ca de ce nu e trecuta culoarea corecta in talon. Apropos de RAR si prostia lor RARa... Eu tind sa cred ca ei omologheaza Banditu 600 din prima genratie (1995-2000) dupa datele Banditului 600 din generatia a 2-a (2000->). Spun asta pentru ca: - al meu e "trecut" negru desi e verde (nujtiu sa fi existat B600 '96 negru, dar 2000+ exista si negru) - e trecut la cauciuc fata 120 si spate 160 (modelul 2000+ a primit 120 si 160, iar primul Hot avea omologare pe 110 si 150) - capacitate rezervor cica 20L (cat are ala din 2000+, iar al meu are defapt 19L) - greutate cica 219 kile da atatea are ala mai nou care e putin mai greu ca cel vechi Asadar ce ziceti... este sau nu este prosti si incompetenti astia de la RAR? PS: cat ati dat top speed cu Banditii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Decembrie 20, 2006 Share Postat Decembrie 20, 2006 DAAAAAA e incompetenti astia de la RAR (dezacord intentionat ) Pai al meu are datele de la Banditul mai vechi ala din 93(stiu pt. ca am carte tehnica la cel dn 93) Cauciucurile la mine sunt 110/70 54H si 150/60 66H iar in talon 110/70 54H si 150/70 69H greutate cica 172 nu stiu nu am cantarito vmax talon 172 km/h iam dat 180 pe ceas dar nu mai spuneti la nimeni Ce senzatie zici ca zbori de pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 schimbat in 10 mii (din 1-a pana 6-a) i-am dat 185 pe ceas si simteam ca mai merge (era pe la 9-10 k de rotatii) dar se termina linia dreapta da tre sa te lasi pe rezervor si mare atentie la voblaj pe decelerare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 Io i-am dat 220 pe ceas pe centura Sibiului care este in constructie, practic santier. Sunt 4 benzi si e pustiu si sunt cam 2 Km de linie dreapta de 10m+ latine, ca in palma. 220 cu start de pe loc si reprize pana in 12K si lipit de rezervor. Poate ar fi mers si un 230 daca mai aveam unde... Nu stiu cam cate ture aveam la 220, probabil cam 11K, poate peste. Inainte de modificari tot acolo am prins 210 si se tura mult mai greu. Am si filmulet cu 210, daca vrea careva sa vada il pot posta (nu e f spectaculos insa cand am trecut prin dreptul camerei aveam 210 pe ceas; si sunetul motoretei e destul de bunicel, si era inainte de a o goli complet). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 (editat) Topicu asta are niste perioade cand intra in umbra asa , ramane pustiu Eu l-am tras odata pe al meu de urechi pe drum drept pana pe la 230 fiind singur pe el , tot asa cu start de pe loc si schimbat in ture multe da numa din viteza a 2-a incolo pt ca daca il turez tare in viteza 1 risc sa nu intre intr-a 2-a. Nu stiu daca mai mergea dar oricum nu mai aveam loc pt ca trebuia intins mult si nu mai aveam drum , oricum nu doream sa intru cu emotii pt ca urma o curba destul de nasoala pt viteze peste 130 asa ca......... , siguranta inainte de toate. A prins atata poate si pt ca e model semicarenat, nu stiu , nu ma pronunt. Oricum , am mai mers odata cu 200 cu un prieten mai inalt ca mine in spate care are vreo 90 de kile. Atunci chiar mai puteam forta si mai mergea dar tipu era in pantaloni scurti si iar a intervanit siguranta care m-a determinat sa tai gazu. Citisem undeva ca daca ii dai benzina mai buna de 95 intra acu pe 240 , ma rog , cu erorile de la vitezometru nu stiu cat o fii exact. Ideea e ca am incercat , am vazut ca merge , dar la cat mi-e de drag nu o sa mai vada el din astea. Mi-a cam parut sincer rau dupa fazele astea. Prefer oricand sa intru mai tare in curbe si sa dau cu cricu jos decat sa ii dau in gura pana ragaie . Fiecare cu pasaricile lor. Indiferent de preferinte , aveti grija. Editat Ianuarie 5, 2007 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 Topicu asta are niste perioade cand intra in umbra asa , ramane pustiu Eu l-am tras odata pe al meu de urechi pe drum drept pana pe la 230 fiind singur pe el , tot asa cu start de pe loc si schimbat in ture multe da numa din viteza a 2-a incolo pt ca daca il turez tare in viteza 1 risc sa nu intre intr-a 2-a. Nu stiu daca mai mergea dar oricum nu mai aveam loc pt ca trebuia intins mult si nu mai aveam drum , oricum nu doream sa intru cu emotii pt ca urma o curba destul de nasoala pt viteze peste 130 asa ca......... , siguranta inainte de toate. A prins atata poate si pt ca e model semicarenat, nu stiu , nu ma pronunt. Oricum , am mai mers odata cu 200 cu un prieten mai inalt ca mine in spate care are vreo 90 de kile. Atunci chiar mai puteam forta si mai mergea dar tipu era in pantaloni scurti si iar a intervanit siguranta care m-a determinat sa tai gazu. Citisem undeva ca daca ii dai benzina mai buna de 95 intra acu pe 240 , ma rog , cu erorile de la vitezometru nu stiu cat o fii exact. Ideea e ca am incercat , am vazut ca merge , dar la cat mi-e de drag nu o sa mai vada el din astea. Mi-a cam parut sincer rau dupa fazele astea. Prefer oricand sa intru mai tare in curbe si sa dau cu cricu jos decat sa ii dau in gura pana ragaie . Fiecare cu pasaricile lor. Indiferent de preferinte , aveti grija. Fain talhariu ai ,imi place bugspoileru ,tu l-ai pus.S-o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 (editat) Nu e al meu cel din poza, e de pe bikepics. Eu am numai poze de dimensiuni mari cu el si nu le pot pune pe site pt ca nu le stiu arhiva. Na, i`m not souch a PC guy Mersi de urare , si tu la fel Editat Ianuarie 5, 2007 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 Cam 50 de euri e un bugspoiler cu transport cu tot pe ibei.de Sunt si uratanii multe si personal nu sunt mare fan bugspoiler mai ales daca e vb de N. Pe S e altceva.... dar asta din link in place ca are forma mai deosebita, un pic de agresivitate si nu e prea mare. Have a look. lista: http://search.ebay.de/bugspoiler-bandit_W0QQfkrZ1QQfromZR8 spoileru' cu pricina: http://cgi.ebay.de/BUGSPOILER-SUZUKI-GFK-6...VQQcmdZViewItem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 Cam 50 de euri e un bugspoiler cu transport cu tot pe ibei.de Sunt si uratanii multe si personal nu sunt mare fan bugspoiler mai ales daca e vb de N. Pe S e altceva.... dar asta din link in place ca are forma mai deosebita, un pic de avresivitate si nu e prea mare. Have a look. lista: http://search.ebay.de/bugspoiler-bandit_W0QQfkrZ1QQfromZR8 spoileru' cu pricina: http://cgi.ebay.de/BUGSPOILER-SUZUKI-GFK-6...VQQcmdZViewItem Imi place ,sa vad daca o pot organiza sa-l iau,si pretu-i super. In rest astept sa-mi iau numarul si vremea sa pot da niste ture ,poate ne dam o tura daca se usuca,ce zici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 Imi place ,sa vad daca o pot organiza sa-l iau,si pretu-i super. In rest astept sa-mi iau numarul si vremea sa pot da niste ture ,poate ne dam o tura daca se usuca,ce zici Deocamdata nu pot, nici daca se usca... Primavara unde esti?! PS: La multi ani Banditilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 PS: La multi ani Banditilor! Omule esti demential . Ca il ti in casa am inteles da chiar sa il impodobesti? Dar casca de pe el e cadou de la mosu? Glumeam. La multi ani tuturor si benzina multa la banditi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 PS: La multi ani Banditilor! Omule esti demential . Ca il ti in casa am inteles da chiar sa il impodobesti? Dar casca de pe el e cadou de la mosu? Glumeam. La multi ani tuturor si benzina multa la banditi Nope! Mosu' a adus un schimb de untura Castrol din ala jmecher ... si un Gixxer 1000 K6 1:12. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 Nope! Mosu' a adus un schimb de untura Castrol din ala jmecher ... si un Gixxer 1000 K6 1:12. Felicitari pt cadouri. Eu mi-am luat anu trecut din Louis 2 machete de Banditi , un N si un S da nu stiu scara . Au undeva la 10-15 cm lungime. Is foarte faine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 Felicitari pt cadouri. Eu mi-am luat anu trecut din Louis 2 machete de Banditi , un N si un S da nu stiu scara . Au undeva la 10-15 cm lungime. Is foarte faine Le stiu alea... is la 7 sau 8 euro parca si is variatele de dupa 2000. Tre sa mi le iau si eu. Sunt 1:18 parca si lucrate frumos, mai detaliat si mai atent ca cele 1:18 de la Maisto dar sunt si ceva mai scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 7, 2007 Share Postat Ianuarie 7, 2007 Le stiu alea... is la 7 sau 8 euro parca si is variatele de dupa 2000. Tre sa mi le iau si eu. Sunt 1:18 parca si lucrate frumos, mai detaliat si mai atent ca cele 1:18 de la Maisto dar sunt si ceva mai scumpe. 7,5 euro bucata. Unu e Bandit albastru generatia 2000 si celalt e un Bandit N rosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 Mai oameni, acuma incepe imediat sezonu la cum se prezinta vremea. Am si eu o nelamurire. Tre sa imi schimb uleiul in telescoape si cerand pareri am primit raspunsuri variate. Data trecuta m-a sfatuit cineva sa imi bag ulei fin, de cutie de viteze in telescopae si cam putin la gramaj pentru cat recomanda constructorul . Nu am fost multumit deloc de cum s-a comportat fata . Recunosc, a fost greseala mea, pe atunci nu aveam acces la internet . plus de asta eram la inceputuri si in Zalau nu mai e nimeni cu Bandit asa ca m-am luat dupa ce zice lumea. Nu aveam nici carte tehnica sau ghidul utilizatorului sau cum ii mai zice, ma rog. De atunci am vazut si eu pe ici pe colo pe internet cam ce ulei si cat ar trebui sa bag dar totusi as vrea sa aud parerea voastra, a posesorilor de Banditi ce si in ce cantitate bagati. Am auzit de 15W 40 in cantitate de 512 ml in fiecare telescop. Eu am 60 de kilograme si il conduc in regimul normal, adica nu il tin numai in ture, deci nu as dori sa imi fac o suspensie teapana sa nu o pot apasa cu mainile de pe loc precum cele setate pentru circuit dar nici barcuta cum imi era inainte deoarece cam balansa pe curbe luate la inclinare mare. Please help me , si acum mai aud pareri ca 5W40 ca ala ii asa, 15W40 ca ala ii asa, etc. Mersi mult si numai bine la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.