Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

in sfarsit probabil printr-un miracol am reusit sa intru pe Banditmania :angryfire: am citit tot ce s-a scris in ultima vreme sper ca toata lumea e ok. Am scapat de nr de leasing in sfarsit e pe numele meu :angryfire: am reusit toata transcrierea intr-o singura zi RAR platit toate taxele(m-au ajutat prietenii cat am fost la RAR ei au platit taxele) numerele le am deja de la motocicleta cealalta , sant preferentiale asa ca pot sa ma plimb cu ea. in rest numai bine :angryfire:

 

rog operatorri daca se poate sa mute la Banditmania .Greseala mea ,scuze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

din pacate de frumos ce-am vopsit-o am reusit s-o pun pe jos :crack:

am spart capacu de la motor de pe stanga. daca stie cineva de vreunu, dati un bip - 0744 974 317

(am cazut pe faimoasa piatra cubica, si din fericire daunele se rezuma la carena de far pe stanga si capacu motorului. in afara de capac, de carena nu-mi pare rau, acu am motiv sa o fac naked :crack:)

Editat de alex-bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fratilor.... m-a dat un conservar jos... si ceva nu mai pusca la hotul meu...

 

problemele pe care le-am am identificat...

 

capacul stanga de la motor spart si transpira.... masuri urgente de dat jos si sudat pana gasesc unul in regula

 

capacul drepta de la motor raschetat... aici nu stiu.. poate sa se fi bulit ceva inauntru? ce e acolo?! :crack:

 

carena si semnalizatorul fata raschetate.. se rezolva

 

problema e ca simt ca nu mai trage ca inainte (am observat asta in a 2-a - motor cald, cand am schimbat a 3-a a inceput sa traga parca ca inainte)... e posibil sa am pasarele, mai ales datorita lipsei de experienta

 

si inca o faza curioasa... urcand o panta nu foarte inclinat hotul meu a inceputa sa nu mai traga (exact asa face cand ramn fara benzina).. cand am ajuns sus indreptandu-ma spre prima benzinerie si-a revenit... ma steptam sa intre 19 litrii (ca de obicei in cazurile astea) dar in schimb au intrat DOAR 13.... e normal sa faca asa cu 7 litrii in rezervor? eu nu cred...

 

Bine ca am scapat eu cu bine.. asta e clar ... da ma cam doare sufletul cand il vad ce-a fost si ce-a ajuns...

 

btw intreba cineva de suportul ala pt bagaje.... PM pt mai multe detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capacul drepta de la motor raschetat... aici nu stiu.. poate sa se fi bulit ceva inauntru? ce e acolo?! blink.gif

 

pe dreapta e o sonda de presiune pentru ulei...daca nu-ti sta aprins becul de la ulei e ok...ca de obicei capacul se stramba si apasa pe surubelul din varful sondei(facand scurt...si deasta se aprinde becul) daca nu s-a aprins e bine dar pregateste-te de altul ca la cea mai mica chestie va ceda...sau du-l sa-ti mai adauge niste material pe el(prin sudura) succes...si sa auzim de bine

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor banditi...

 

http://www.louis.de/_204fe8c2a7d21494baf83...N77B%2525252F96

asta e kitul de lant si pinioane pt bandit?

 

da in poza de ce sunt 3?

care bun?

mersi

Stai flexat ca l-ai ales pe cel bun (pe cel mai bun, actually) :D Poza aceea cu alea 3 kituri de lant e generica si apare orice model ai alege. Important e Bestellnummer-ul iar linkul ce l-ai postat e cel bun. Am avut DID X-Ring pe GS 500 si acum am tot DID X-Ring pe Bandit si sunt ceva de vis. :)

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma nu cablu imi trebuie , in roata din fata este capul kilometrajului(sau nu stiu cum sa-l numesc) chestia aia neagra, in interiorul caruia este melcul (chestie alba din plastic) ce invarte cablul , de pe aia mi sau dus dintile si nu mai invarte cablul. daca stiti pe cineva care are asa ceva sau dezmembreaza moto. suzuki sa-mi dati de stire.mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma nu cablu imi trebuie , in roata din fata este capul kilometrajului(sau nu stiu cum sa-l numesc) chestia aia neagra, in interiorul caruia este melcul (chestie alba din plastic) ce invarte cablul , de pe aia mi sau dus dintile si nu mai invarte cablul. daca stiti pe cineva care are asa ceva sau dezmembreaza moto. suzuki sa-mi dati de stire.mersi

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

despre bandit 2007 pe moto-station.com

http://www.moto-station.com/article1998-ne...-ns-bandit.html

si

http://www.moto-station.com/article1999-ne...-ns-bandit.html

 

 

Se pare ca au renuntat la varianta aer-ulei si carburatoare

Asa ca din 2007 ---------------injectie si racire pe lichid

 

Oricum la cum arata si la imbunatatirile aduse nu mai sta in fata nimic

Nu mai are contracanditat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce dracu or trebuit idiotii sa phoota si Banditu nujtiu :P Ma kak in racirea lor pe apa inutila ca aripioarele alea de pe blocu motor faceau toti banii si ti alerga pulsu la Herz numai cand te uitai la el. La puterea litrica a Banditului racirea pe aer/ulei era nu doar arhisuficienta dar si optima. Dar de ce sa lasi lucrurile simple cand poti sa le complici? Acum arata ca iuda blocu motor, ca ala a lu' Hornelu si Feizar. :baldy: Ma rog... asa se pare ca o sa ma indrept pe viitor catre un Bandit 1200 N din prima generatie (96-2000) cu ABS sau maxim din generatia a doua dupa 2001 si max 2004 (da' care am inteles ca nu e disponibil in varianta ABS cel putin nu in varianta N). Chiar si modelul 2005-2006 ma dispera cu plasticaraia aia najpa intre far si bord care nu stiu de ce zmeu nu l-au putut lasa cromat si l-au facut negru. :D Aaaa... ca mi am amintit sa nu mai vorbim de vitezometru ala digital retardat de la astea mai noi. Hate it. :D

 

Oricum, cel mai adevarat Bandit ramane ala din prima generatie. ;)

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce dracu or trebuit idiotii sa phoota si Banditu nujtiu :P Ma kak in racirea lor pe apa inutila ca aripioarele alea de pe blocu motor faceau toti banii si ti alerga pulsu la Herz numai cand te uitai la el. La puterea litrica a Banditului racirea pe aer/ulei era nu doar arhisuficienta dar si optima. Dar de ce sa lasi lucrurile simple cand poti sa le complici? Acum arata ca iuda blocu motor, ca ala a lu' Hornelu si Feizar. :baldy: Ma rog... asa se pare ca o sa ma indrept pe viitor catre un Bandit 1200 N din prima generatie (96-2000) cu ABS sau maxim din generatia a doua dupa 2001 si max 2004 (da' care am inteles ca nu e disponibil in varianta ABS cel putin nu in varianta N). Chiar si modelul 2005-2006 ma dispera cu plasticaraia aia najpa intre far si bord care nu stiu de ce zmeu nu l-au putut lasa cromat si l-au facut negru. :D Aaaa... ca mi am amintit sa nu mai vorbim de vitezometru ala digital retardat de la astea mai noi. Hate it. :D

 

Oricum, cel mai adevarat Bandit ramane ala din prima generatie. ;)

Partea ca i-or bagat racire pe apa poate ca or gandit-o si galbenii aia mai mult sau mai putin . poate de ce i-or schimbat cilindreea la banditu mare, cine stie....

Cat despre aspectul blocului motor is foarte de acord cu tine. L-au bulit rau.Nu i se mai vede muschiul ca inainte. Din poze arata prea cuminte!! Vitezometru ala digital e naspa rau. Bordul cu 2 ceasuri de pe primele generatii ruleaza, eventual un indicator de combustibil ii mai trebuia da stii cum e, nu poti fii cu p@la-n poponeata si cu sufletu-n rai. Da sa le vedem pe viu, poate totusi place la ochi.

Numa bine!!

 

P.S. Despre puterea noii generatii de bandit nu se stie nimic sau nu am fost eu atent? Riscati careva un pronostic? :D

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Oare pot pune pe un bandit din 94, pe spate un cauciuc de 180/55 R17??

 

Banuiesc ca te referi la ala micu de 400. Sincer ma cam indoiesc ca ar intra un 180 pe el, cel putin nu fara modificari. 600le din prima generatie 95-2000 fabrica l-a omologat cu 150 dar cred ca nici dracu nu are sub 160 pe el :P Prietenul meu cu B6 din '95 are 180 pe el si spune ca se comporta f bine. Cica ar intra fara modificari chiar si un 190.

 

 

Partea ca i-or bagat racire pe apa poate ca or gandit-o si galbenii aia mai mult sau mai putin . poate de ce i-or schimbat cilindreea la banditu mare, cine stie....

Cat despre aspectul blocului motor is foarte de acord cu tine. L-au bulit rau.Nu i se mai vede muschiul ca inainte. Din poze arata prea cuminte!! Vitezometru ala digital e naspa rau. Bordul cu 2 ceasuri de pe primele generatii ruleaza, eventual un indicator de combustibil ii mai trebuia da stii cum e, nu poti fii cu p@la-n poponeata si cu sufletu-n rai. Da sa le vedem pe viu, poate totusi place la ochi.

Numa bine!!

 

P.S. Despre puterea noii generatii de bandit nu se stie nimic sau nu am fost eu atent? Riscati careva un pronostic? ;)

 

Acuma banuiesc ca nu vom bori langa ele cand le-om vedea pe viu insa sunt departe de imaginea si sarmul alora mai vechi, din primele 2 generatii. :baldy: Si in general observ un trend de bataie de joc a designerilor moto in ultima vreme si asta la toate firmele. Sunt si exceptii insa majoritatea sunt inrautatiri estetice. Speram ca macar Banditu sa fie crutat insa... :D

Puterea maxima a ramas aproximativ aceeasi la 1250 fara de 1200, doar curba de putere si cuplu s-a imbunatatit ceva (datorata cresterii cu 98cc a capacitatii). La 650 puterea max a crescut umpic.

post-8276-1160127460_thumb.jpg

post-8276-1160127478_thumb.jpg

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de 400 ii. M-am interesat dar nu intra. Pacat de cauciuc ca-i un Michelin nou

 

www.louis.de azi mi-a venit pt unu bandit din 97 de 600

 

cauta si vei gasi si vezi ca e cineva care aduce de la louis la pret de catalog... asa am comandat si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...