Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

salut ,e verde inchis , toba eu am pus ca si performante se simte cel mai tare dupa 6000 rpm sunetul e foarte misto dar asta depinde si de toba pe care o alegi a mea e Leo-Vince SBK. Chiar daca pui ceva mai ieftin o sa sune mai frumos pt ca cu cel original suna ca o masina :cheers: am un cunoscut care are si el bandit si are o toba sport ceva simplu dar ca si sunet e ok. Parerea mea este ca o toba sport merita toti bani in primul rand pt ca te si ''apara'' pt ca se aude mult mai tare si conservarii te aud mult mai repede , se aude mult mai frumos si are demarajul un pic mai bun 3-4 cai in plus ,singurul dezavantaj e ca creste un pic consumul dar nu prea mult .Eu nu am regretat niciodata ca am dat 300 eu pe ea, si in cazul ca vinzi motocicleta oricum banii nu se pierd pt ca poti sa pui inapoi pe cel original si pe aia sport o folosesti la urmatoarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ok mathe. multumesc de raspuns. chiar vroiam sa intreb care e treaba cu, consumul la o toba sport. cam cat anume inseamna "creste un pic consumul"? cat e acel "un pic"? :D

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok mathe. multumesc de raspuns. chiar vroiam sa intreb care e treaba cu, consumul la o toba sport. cam cat anume inseamna "creste un pic consumul"? cat e acel "un pic"? :D

:cheers:

consumul in plus fata de cel actual cu toba stock e undeva intre 0.5-1litru , bine acum asta depinde si de cat de tare tragi de ea daca o tii tot timpul peste 8-9000rpm iti dai seama ca o sa consume mai mult ,dar eu la a mea cam atata am observat ca ar fi diferenta in conditii normale de mers intre 110-140km/h , in oras unde opresti si pornesti tot timpul probabil e mai mult mai ales daca te dai in spectacol si intre 2 semafoare mergi ca un nebun in a 1-a si 2-a daca mergi in limita bunului simt nu cred ca depaseste 1 l in plus. dar merita pe deplin litrul acela :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

vad ca se inmulteste lumea pe aici pe forum si asta este un lucru foarte bun, plus vad ca mai toate motocicletele arata foarte bine, bravo, incercati sa nu va luati gioarse, e pacat.

 

asa, acum sa ma laud si eu :crack: , mi-am comandat kit de lant de pe louis, DID, e pomana, cine are in plan sa il schimbe sa o faca acum cat mai e redus la 120 euroi :lol: , ca el de fapt este vreo 170, mai exact 165, asa ca... :crack: :) . mie trebuie sa imi vina cam peste o saptamana si abia astept sa il montez pentru ca asta care il am a cam ajuns la capat, adica pe la vreo 30.000 km, cam pe acolo merge un lant daca te porti frumos cu el.

mi-au mai zis unii ca e bun asta in continuare, ca se mai intinde, ca se mai aranjeaza, ca mai tine, ca se mai scoate o za si devine mai scurt si astfel mai ai loc de intins :crack: :) :) :) , e priostie curata asta, pai aia ma doare pe mine cel mai tare ca nu mai am unde sa il intind sau ca e uzat el in interior si ca s-au intins zalele prea mult si cel mai important inegal.

cand il intind trebuie sa il verific pe toata circumferinta sa nu existe vreo zona in care e intins prea tare ca acolo se poate rupe, asa ca...altul nou, e clara treaba, nu va jucati cu lantul, daca sare sau se rupe....doamne fereste e clar ce se intampla :D

 

acum, mai am o intrebare, am vazut la cineva de aici pe forum un bandit cu suport din ala pe spate pentru tocase si genti laterale.

 

O alta treaba interesanta este topcaseu extrem de util in oras cand tot urci si cobori de pe motorpt a ti rezolva anumite treburi asa ca-l recomand pt oricine incepe sau a avut motor mai slab ori de capacitate cilindric mai mica.

 

as fi vrut sa imi iau si eu dar este foarte scump mai ales ca este o bucata de teava indoita si sudata, ma gandeam daca e cineva din bucuresti dispus pentru cateva beri, evident, sa imi imprumute si mie un ansamblu din asta, poate reusesc sa il fac pe aici pe plaiurile mioritice, ce ziceti, ca ar ajuta pe toata lumea. eu cred ca pot sa il scot la un pret decent, pentru ca dupa cat imi aduc eu aminte daca nu ma insel pe louis este in jur de 150 de euroi.

ideea este sa fie la fel ca unul de pe piata ca sa poti prinde pe el suportii de la topcase si de la genti.

 

credeti ca merita, ce ziceti?

 

astept un raspuns de la voi.

 

toate cele bune, teo.

 

ps: pt cei din bucuresti, poate ne vedem astazi, miercuri 02 august la arc.

 

ah, si inca ceva, am vazut ieri in zona TVR, undeva in spate pe la casele din fata TVR, e un rond acolo cu un parculet in mijloc, un bandit parca, pentru ca l-am vazut din spate si printre boscheti si tufisuri, parcheaza cineva acolo asa ceva? a intrat repede in curte si nu am apucat sa il vad, plus ca ma grabeam. este de culoarea aia albastra-verzuie, parca, cum sunt cateva pe aici pe forum. turcoaz, ceva de jenu.

Editat de teo3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu o rugaminte. Un prieten de-al meu e interesat sa cumpere un bandit de 1200 si ar dori sa stie cat consuma. Asa ca daca sunt printre voi posesori de asa ceva va rog sa-mi raspundeti. Tipul ar vrea sa afle consumul mixt in regim normal de rulare. Cel dat de constructor nu e intotdeauna cel real. Mersi si asfalt uscat pana nu vine toamna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 3 zile dupa ce mi am luat eu Banditu (l-am sunat pe un prieten f bun virusat moto si primu lucru am ambalat motoru la tel), ma suna acel prieten din dumbraveni si zice: "asculta putin..." Ascult... scandal mare la telefon... motor ambalat... suna ca toti dracii (de tare si fain). "Mi am luat Bandit", zice. :what: :what: :crack: Stiam ca urma sa si cumpere insa nu atat de repede ca vorbise cu mine sa vb la firma de leasing care l a adus pe al meu. Pana la urma insa si-a luat din tara, ca nu a mai avut rabdare si ca a gasit unu la Turda. E rosu, varianta N (preferatele noastre), tot de 600, cica 19K (dar cred ca are mai multi, avand in vedere ca arata mai forjat ca al meu care are 30K si dupa 1 zi i s-a rupt calbul de kilometraj... cred ca a vazut bohrmasina cu rotatie inversa :what: ). Faza superba e ca are un HURRIC carbon care suna de te ia cu pielea gainii. Pornesc eu Matizul meu (toba stock)... porneste si el... relanti... ma acopera total nu-l mai aud deloc pe al meu... tre sa ma uit la turometru sa i dau seama ca merge motorul :crack: :crack: Are un 180 pe spate cu care se comporta bine, nu face figuri si nu are reactii adverse. A mers cu el 220 conform unui preten de al lui cu un FZ 750 istoric care rula in spatele lui. Apoi am fost amandoi pe Transfagarasan si la intoarcere eu am mers 210 pe ceas, si el deodata cu mine. Mai mergea, dar nu mai aveam unde. Am avut consumuri undeva intre 7,5-8. Mi se pare mult chiar si pt Transfagarasan (mers tare tare si sus si jos, Sibiu-Balea-Sibiu) si varf de 200+ la ora, rest sa zic medie de 120-130. In rest... suntem cei mai fericiti oameni. Suntem prieteni f buni si colegi de trupa (metal) si de mult visam amandoi la Banditi... si ni s au implinit visele deodata. :crack:

 

Numai bine! :what:

post-8276-1155977131_thumb.jpg

post-8276-1155977267_thumb.jpg

post-8276-1155977386_thumb.jpg

post-8276-1155977472_thumb.jpg

post-8276-1155977582_thumb.jpg

post-8276-1155977619_thumb.jpg

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti careva bujii NGK Iridium sau filtru aer K&N pe Bandit 600? As fi curios sa aud niste pareri. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am si eu o rugaminte la posesorii de Bandit 1200S din Bucuresti.

Vreau sa imi cumpar si eu unul la sfarsitul anului sau la inceputul anului viitor.

Nu am gasit la intalnirea de la Snagov nici unul.

Ma intereseaza si pe mine sa vad cum stau pe unul si sa vorbesc cu un proprietar.

Raman indatorat daca ma poate ajuta cineva.

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde ati disparut toti? A venit toamna?

 

Mda... am vrut sa spun ca e cam putrezit topicu si incepe sa cam puta a mucegai. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am si eu o rugaminte la posesorii de Bandit 1200S din Bucuresti.

Vreau sa imi cumpar si eu unul la sfarsitul anului sau la inceputul anului viitor.

Nu am gasit la intalnirea de la Snagov nici unul.

Ma intereseaza si pe mine sa vad cum stau pe unul si sa vorbesc cu un proprietar.

Raman indatorat daca ma poate ajuta cineva.

 

Multumesc anticipat

 

 

ai un mesaj privat de la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare proprietari de Bandit-uri...

 

O sa imi fac timp sa citesc tot topicul.. pana atunci ma bucur sa vad ca exista asa multi proprietari de bandituri

 

...si mult prea putini inca (la noi) pt. cat de beton is trotinetele astea. :baldy: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

YOU`RE ALIVE!!!

Ceva nou in ultima vreme?

Pe unde ati umblat? Ce ati mai facut?

 

Incep eu. L-am spalat azi sa nu se supere ca il vand !!!

Apropo, daca stiti cui ii trebuie ......... , merita scula. VREAU UNU DIN 2000. Mor cand le vad cum arata. Asta sunt eu, fidel Suzuki Bandit pana la moarte. :cheers:

P.S. Nu e reclama ascunsa ca doar pe topicul asta suntem intre noi :baldy:

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ alex-bandit: mah tu minti ca ti ai vopsit motoru ca sa scapi de facut cinste. Ti ai luat motor nou si nu zici nimic. :angryfire: L-ai facut extrem de profi. Esti meister.

 

In alta ordine de idei: ce ma enerva muuult la al meu si s-a putut rezolva urgent si fara probleme a fost plasticu ala negru de tot k@k@tu de sub codita care "gazuieste" si nr de inmatriculare. Banditu are un coor f secsi dar ala phoote tot. Asa ca l-a luat la bonfire... si ce sa vezi... arata beton. L-an scurtat bine astfel incat sa nu mai "iasa" de sub numar. Asa pare mai bad ass, se vede si guma mai mult si nu mai strica privelistea de ansamblu. O sa incerc sa fac poze.

Am vazut la alex-bandit si poate ai si altii si sunt curios sa aflu pareri. GHIDONUL SUPERBIKE. Well si cel de serie e f bun si comod insa is f curios cum se simte si cum se sta la ghidonu superbike aftermarket. CE aveti voi e mai sus e mai jos, e mai confortabil, mai manevrabil? Cum e? La o adica poate face cineva o comparatie live intre stock vs aftermarket si vine cu impresii.

Ieri mi am repus carenutza de far si... :angryfire: Cum atunci cand a venit motoreta din Ger am dat-o urgent jos si m am obisnuit fara, cand am pus-o iar ieri am ramas uimit cat de eficienta poate fi proportional cu dimensiunea ei. Descarca simtitor bustul, drept e ca sunt mai multe turbulente in zona castii, insa una peste alta, e ok si mergeam cu viteza mai mare decat aveam impresia tocmai datorita senzatiei mai putin puternice de "stat" in vant.

Numa' bine! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut... alex unde ai vopsit-o ca tare misto a iesit si cat a fost cu totul(ca ma bate gandul si pe mine) si cat timp a durat toata operatia... :angryfire:

da...ma batea si pe mine gandul sa-mi pun ghidon superbike dar nu am mai vazut la nimeni si ma gandesc ca fiind coarnele mai jos o sa imi prinda mainile de rezervor la viraj maxim...dar cine stie poate imi rup de la gura si o sa experimentez si asta si va anunt.... Ride safe :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut... alex unde ai vopsit-o ca tare misto a iesit si cat a fost cu totul(ca ma bate gandul si pe mine) si cat timp a durat toata operatia... :angryfire:

da...ma batea si pe mine gandul sa-mi pun ghidon superbike dar nu am mai vazut la nimeni si ma gandesc ca fiind coarnele mai jos o sa imi prinda mainile de rezervor la viraj maxim...dar cine stie poate imi rup de la gura si o sa experimentez si asta si va anunt.... Ride safe :angryfire:

 

Poi vezi ca exista 1000 si una de modele de ghidoane "superbike". Stai flex ca marea majoritate sunt mai inalte (si mai late) decat cele stock. Nu cred ca se pune problema sa dai cu el in rezervor. Sunt mai inalte tocmai in ideea de a face pozitia mai confortabila si de aceea multi cu plasticate care te fac sa ajungi la ortopedie ;) isi dau jos jumatatile de ghidon originale si pun din astea superbike. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut... alex unde ai vopsit-o ca tare misto a iesit si cat a fost cu totul(ca ma bate gandul si pe mine) si cat timp a durat toata operatia... :angryfire:

da...ma batea si pe mine gandul sa-mi pun ghidon superbike dar nu am mai vazut la nimeni si ma gandesc ca fiind coarnele mai jos o sa imi prinda mainile de rezervor la viraj maxim...dar cine stie poate imi rup de la gura si o sa experimentez si asta si va anunt.... Ride safe :angryfire:

 

 

am pregatit-o eu p-acasa. 2 saptamani de munca. materialele inluzand kit vopsea cam 2-2.5 mil. plus inca ceva bani pt cuptor la o vopsitorie. dar e multa munca de sisif cu pregatitu, n-as mai face-o inc'odata :angryfire:

 

cat despre ghidon, nici macar nu se apropie de rezervor, vine mai sus. dupa ce am luat sfatu lui emmpu si am mutat comenzile mai jos e super comfortabil. daca n-ar vibra as adormi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...