Sari la conținut

Ajutor pt identificare


jack0088
 Share

Postări Recomandate

Este un Chopper, baby!!!! Recunosc că piesa de legătura e făcută la marea artă. Bunu, tu ai ij 49, păstrează chopperu că e bun de piese de schimb la cadru.

 

De pastrat o sa-l pastrez.Nu se pupa nimic de la asta la IZH 49.Poate furca fata.Dar......furca fata nu este ruseasca.Are o prelucrare mult mai fina decat la 49.Despre rezervor nimic?Despre suspensia ciudata a seii fata ?Am mai vazut asta la un DKW.Interesant este ca la roata spate spitele sunt egale si are cuplajul cu 6 gauri.Mai asteptam pareri.Mai am un motor de 49 si sa incerc sa vad daca se pupa pe ciudatenia asta.Sa facem o motocicleta "originala".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 785
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma bag si eu in seama... Pare a fi fost candva un DKW NZ350-1. S-ar putea ca rotile, aripile, rezervorul, portbagajul si o parte din cadru (fara burta aia si amortizoare) chiar sa fie de NZ. Ar mai fi de luat in calcul si NZ-ul de 250.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadrul este un SB 350 sau SB 500 evident cu modificarile de rigoare doar la suspensia spate, rezervorul este NZ, iar restul este tot IJ.

 

 

Cine le are ,le are.Este un DKW SB 500,fara nicio modificare.Rezervorul este tot de SB 500.Numai furca fata e din alta poveste.Cum se mai lasa gerul o sa -l fac bucati sa vedem ce-i si cu partea din spate.Am gasit un model de curse ,care are esapamentul sus si astfel am reusit sa vad cele doua table ambutisate de dedesubt.Sunt ale lui.Asa ca nema ciopareala.O sa pun si o poza cu cadrul fara rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din aceeasi serie de necunoscute,supun experientei cunoscatorilor acest cadru cu roti si rezervor,pentru a afla de la ce este.A fost sallvata de la topit.Sa vedem cine se pricepe.Ca sa nu inceapa tot felul de speculatii,spun clar si de la inceput ca habarn-am despre ce este vorba.Iata:

 

 

Cine le are ,le are.Este un DKW SB 500,fara nicio modificare.Rezervorul este tot de SB 500.Numai furca fata e din alta poveste.Cum se mai lasa gerul o sa -l fac bucati sa vedem ce-i si cu partea din spate.Am gasit un model de curse ,care are esapamentul sus si astfel am reusit sa vad cele doua table ambutisate de dedesubt.Sunt ale lui.Asa ca nema ciopareala.O sa pun si o poza cu cadrul fara rezervor.

 

 

Hmmm... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm... :)

Nu stie, dar stie!

Se pare ca suntem pusi la incercare... :)

Nu prea inteleg, totusi, chestia asta: "Este un DKW SB 500,fara nicio modificare.Rezervorul este tot de SB 500.Numai furca fata e din alta poveste." Adica asta este un SB500, care nu a suferit nicio modificare?! Este totul original pe el in afara de furca?! Puteam sa bag mana in foc ca macar rezervorul este de NZ, poate de la un 250. La aripi oscilam intre IZH49 si NZ350-1...

Se pare ca sunt pe dinafara total. :lol:

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stie, dar stie!

Se pare ca suntem pusi la incercare... :)

 

 

Nu ,nu pun la incercare pe nimeni.Inainte sa pun pozele,am cautat pe net la DKW,nestiind neam ca exista si varianta SB.Cine o sa cauta ca si mine pe goagale la DKW 350-DKW500,o sa observe ca nu, nu se brodeste mai nimic.Dupa ce a stiut scafu ca este un SB 500,bineinteles ca m-am dus si am cautat acolo si am si gasit.Si nu mai fiti asa suspiciosi,incercati sa mai si credeti spusele unora.

Enigma nu-i elucidata inca pentru ca mai sunt necunoscute.De exemplu ce-i cu suspensia de pe spate,furca fata cu roata cu tot,de la ce o fi?Intreg ansamblul,asa cum se afla in curte la mine,este original sau este combinat?Daca este intreg,cam din ce perioada este?Daca este o combinatie,de unde sunt celelalte elemente?

Afara ninge ca si in ianuarie,in casa este cald si mai gasim si ceva timp de cautat prin "rafturile"cu vechituri.Spor la cautare.

Mesaj completat

Cine cauta ,gaseste.In 2008 ,mah are la vanzare un DKW 500 SB.Nu stiu daca l-a vandut sau nu dar am reusit sa ma lamuresc si cu suspensia spate.E clar ca acolo este o modificare ,modelul original fiind rigid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat in "maculatura" si intradevar, pare a fi un SB 500, avand in vedere arcul de la saua fata. Cat despre restul, astept cu nerabdare confirmarea sau infirmarea la ce am spus la ultimul post depre motocicleta. Si ca tot sunt cu informatiile in fata, cateva date, ca nu strica la nimeni.

 

Model: SB 500 / SB 500 A, ani fabricatie ´36-´39, bucati fabricate 13 300, racire cu aer, 493.9 cc, putere 15 CP, cutie cu 3 viteze, carburator Amal, cadru de tip presat cu un profil de tip jug(grinda) din otel la partea inferioara, furca paralelogram, viteza maxima 115km/h, greutate 165 kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seamana cu rezervorul tau...

 

Mesaj completat

Si asta cica ar fi tot un NZ250. Uita-te la rezervor, la portbagaj si chiar la aripa spate.

Mesaj completat

Si ultimele poze, cu NZ350-1, care m-au pacalit in ceea ce priveste aripile si chiar si portbagajul.

post-54267-1268204084_thumb.jpg

post-54267-1268204097_thumb.jpg

post-54267-1268204326_thumb.jpg

post-54267-1268204593_thumb.jpg

post-54267-1268205022_thumb.jpg

post-54267-1268205670_thumb.jpg

post-54267-1268205679_thumb.jpg

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce ai rupt gugalu' in doo ai devenit specialist in dkw si de maine poti sa te apuci sa dai sfaturi :)

Intradevar,dupa arcul central de la sea pare a fi SB500 dar ca sa fi sigur,citeste cum sunt marcate vitezele in ghidajul de schimbator de pe rezervor.La SB200,250,300 si 350 e altfel fata de 500.Cu toate ca rezervorul pare de dkw NZ 250,350 civil sau 350/43 ghidajul de schimbator pare de SB.

 

Seria cadru la SB-ul meu 250 era pozitionata in partea stanga si poate la 500 o fi tot acolo.Dupa serie se poate afla si anul de fabricatie.

post-19117-1268219649_thumb.jpg

 

In pdf gasesti tot ce ai nevoie ptr.SB

sb_betriebsanleitung1935.pdf

 

Parearea mea e ca dupa ce am comparat cu ce am io in ograda,restul de piese,aripile,roata fata si rezervorul,provin de pe acelasi tip;dkw nz/43 adica un amestec intre varianta civila si cea militara care sa fabricat doar un an.Portbagajul pare tot de NZ dar are urechile care prind bratul de la aripa pozitionate catre in fata,asa ca ma abtin.

 

Furca mea am localizat-o ca find de IJ '49 si a ta pare identica.Parca au fost kustomizate amandoo de acelasi |"specialist" :)

post-19117-1268220740_thumb.jpg post-19117-1268220822_thumb.jpg

 

Ete si rezervorul meu manarit cu cutie de scule.

 

post-19117-1268221104_thumb.jpg

 

Daca te intereseaza iti ofer un rezervor de IJ '49 la schimb ptr. asta al tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce ai rupt gugalu' in doo ai devenit specialist in dkw si de maine poti sa te apuci sa dai sfaturi :)

Intradevar,dupa arcul central de la sea pare a fi SB500 dar ca sa fi sigur,citeste cum sunt marcate vitezele in ghidajul de schimbator de pe rezervor.La SB200,250,300 si 350 e altfel fata de 500.Cu toate ca rezervorul pare de dkw NZ 250,350 civil sau 350/43 ghidajul de schimbator pare de SB.

 

Seria cadru la SB-ul meu 250 era pozitionata in partea stanga si poate la 500 o fi tot acolo.Dupa serie se poate afla si anul de fabricatie.

post-19117-1268219649_thumb.jpg

 

In pdf gasesti tot ce ai nevoie ptr.SB

sb_betriebsanleitung1935.pdf

 

Parearea mea e ca dupa ce am comparat cu ce am io in ograda,restul de piese,aripile,roata fata si rezervorul,provin de pe acelasi tip;dkw nz/43 adica un amestec intre varianta civila si cea militara care sa fabricat doar un an.Portbagajul pare tot de NZ dar are urechile care prind bratul de la aripa pozitionate catre in fata,asa ca ma abtin.

 

Furca mea am localizat-o ca find de IJ '49 si a ta pare identica.Parca au fost kustomizate amandoo de acelasi |"specialist" :)

post-19117-1268220740_thumb.jpg post-19117-1268220822_thumb.jpg

 

Ete si rezervorul meu manarit cu cutie de scule.

 

post-19117-1268221104_thumb.jpg

 

Daca te intereseaza iti ofer un rezervor de IJ '49 la schimb ptr. asta al tau.

 

Ai dreptate.Parca au fast facute de aceeasi mana.Rezervorul arenotate vitezele la ghidaj 1,2,3 de la spate catre fata.Viteza a 3 -a in fata.Deocamdata nu vreau sa instrainez nimic pana nu voi sti exact ce am eu nevoie.Am vazut acum ca ai zis undeva sa pun o poza cu rezervorul ce-l am eu pe Ij-ul 49 de la mine.O sa fac o poza si o sa o postez.Deasemeni o sa fac o poza si la barca ce am salvat-o de la cuptor odata cu cadrul de DKW 500 SB.S-ar putea sa fie barca lui.Sa vezi iar controverse.Da inca-i iarna peste noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare a fi un dkw nz modificat in partea din spate si mijloc dar la dkw nz se detaseaza partea din spate a cadrului iar la asta pare dintruna.Ar fi interesant de vazut ce e sub rezervor !Furca e de ij,roata, fata,aripile si rezervorul sunt de dkw nz.Pacat de el. :)

 

 

Dupa ce mi-a trecut prin mana NZ-ul 500, am zis sa ma dau si eu mare cunoscator, sa oftic lumea. Ma bucur ca, desi m-ai luat la misto cu "goagalu", vad ca tot la concluzia mea, ca este un NZ, ai ajuns.

 

 

Defapt tu mi-ai confirmat ce am zis anterior :) Poate inainte am formulat eu gresit sau nu ai citit tu bine dar parerea e la fel.Cu gugalu' m-am referit la Bunu care initial parea nestiutor dupa care a devenit vehement in afirmati.Io fac pariu ca nici idiotu' care a facut cioppareala nu stie de la ce motociclete provin piesele,darmite noi.Ne scrantim ochi pe cateva poze incercand sa facem comparatii.Nu ma dau vreun cunoscator,ci doar imi spun parerea cu unele piese care mi-au trecut prin mana fara a induce in eroare pe cineva.

Nu e nimic rau sa te documentezi de pe net inainte de a cumpara ceva,ca daca apreciezi un IJ ca pe un Dkw ai sa intri rapid in faliment,mai ales la preturile care se invart pe la noi in ultima vreme.

 

 

 

Viteza a 1-a in sus si a 3- in jos e de SB 500 dar si la NZ 350 e la fel dar cu ghidajul schimbatorului diferit.Vezi in pdf pozele 14/15 si compara cu ce ai tu.

O sa-ti pun o poza cu rez. de '49 cu toate ca eu as avea nevoie de unul asemanator cu ce ai tu pe asta.

Cadrul asta are 9 elemente care se pot schimba si s-ar putea sa mai gasesti cate una alta ca sa-l aduci la linia lui,mi se pare imposibil de restaurat complet.Pur si simplu lipsesc prea multe.

La dkw-ul meu am avut oarecum noroc ca batranul a mai pastrat in pod farul,kilometrajul si furca originala si cu inca 100e mi-am cumparat si partea din spate de pe ebay.Mai ramane sa rezolv portbagajul,rezervorul si cateva maruntisuri.

Daca ai un sudor bun si vrei sa incerci sa refaci partea din spate iti dau profil metalic asemanator,te-ar ajuta cred.

 

post-19117-1268257960_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pot achizitiona prin programul rabla . Imaginile care urmeaza merita vazute daca tot suntem la capitolul DKW http://www.classicbikepictures.co.uk/?cat_...deo=hY6UaTJsaQc

Mesaj completat

acum este ok

#

Mesaj completat

Tot suntem la ajutor pentru identificare.Sau la ajutor de scapare de obiect.Daca dau atasul asta la REMAT,iau un bon de 4.000 ron?

Sigur e o gluma.L-am scapat de topitorie si precis cineva are nevoie de el.Din pacate nu am mai gasit si cadrul.

Deci cine stie despre ce model este vorba?

post-27437-1268407656_thumb.jpg

post-27437-1268407701_thumb.jpg

post-27437-1268407721_thumb.jpg

post-27437-1268407744_thumb.jpg

post-27437-1268407771_thumb.jpg

post-27437-1268407907_thumb.jpg

post-27437-1268407941_thumb.jpg

post-27437-1268407961_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din aceeasi serie de necunoscute,supun experientei cunoscatorilor acest cadru cu roti si rezervor,pentru a afla de la ce este.A fost sallvata de la topit.Sa vedem cine se pricepe.Ca sa nu inceapa tot felul de speculatii,spun clar si de la inceput ca habarn-am despre ce este vorba.Iata:

 

un model de ij foarte interesant la care exista mici asemanari ale cadrului cu sb-ul prezentat.

tinand cont ca ij-ul descinde din dkw care a fost anul cand rusii au preluat sau inceput productia motocicletelor ij

post-46887-1268607932_thumb.jpg

post-46887-1268608061_thumb.jpg

post-46887-1268608126_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ij-ul nu descinde din dkw.Primele prototipuri de Ij au fost facute in 1928,de ex. NATI 750cmc in 4T sau IJ 1 de 1200cmc, V2,4T care au fost copiate dupa Wanderer si Neander nicicidecum dupa Dkw.C-or mai fi furat si de la Dkw cate una alta asta e altceva :bounce: dar abia in '45,dupa ce au furat fabrica Dkw cu tot si au mutat-o in rusia au inceput sa fabrice IJ 350 copiat dupa Dkw Nz 350-1

 

 

IJ 1 1200cmc-1928

 

post-19117-1268613066_thumb.jpg

Editat de 4bike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

recuperat de un amic minimotoreta asta din o curte...

fostul proprietar zicea că ar fi ceva carpați, dar dar nu suntem convinÂşi deloc...

pe capacele motorului scrie metrom... pe cadru nimic.

niÂşte păreri?

mulțam mult ...

post-49972-1269331426_thumb.jpg

post-49972-1269331498_thumb.jpg

post-49972-1269331537_thumb.jpg

post-49972-1269331574_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...