Sari la conținut

Ajutor pt identificare


jack0088
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 787
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

thx de raspuns...

o sa ma uit de poze...

momentan va zace, sunt in lucru 3 motoare si nu e o urgenta mobrita....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
buna dimineata!am intrat ieri in posesia fierului acesta...provine de la un mz 125,dar ce tip?ca e diferit de ce stiam eu...cum arata oare in tineretea lui?

 

N-ai avut ce face.Acu ai capatat un nou set de probleme ce se adauga la cel vechi.Spun asta din experienta proprie.Am adunat atatea fiare,implicit probleme ,ca am refuzt sa mai cumpar ceva.Ultimul refuzat a fost un Simson,100% original si in stare perfecta de functionare ,la numai 1000 ron.Am zis ca trebuie sa ma opresc.Trage si tu concluziile de rigoare.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot refuzi, pune-le pe forum. Eu asa am facut cu simsonul ala cu atas si primul care mi-a dat PM ca il vrea l-a si luat. E pacat de ele sa ajunga in varianta Rabla motociclistica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur sant de mz rt 125 ,cutia de la acumulator se fixeaza si in cele doua gauri de pe lateral stanga iar ca sa fi mai sigur la aceste aripi pe mijlocul lor se vede o linie ,ce ramane in urma ambutisari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Cand am vazut sigla aia pe paharul de nivel......am fugit cu gandul imediat la simson. si forma m pare sa corespunda.ce-o fii pina la urma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Corpul carburatorului este de Simson Awo T, primele modele cu tipul acela de subar, iar restul nu prea conteaza ca se pot schimba toate. Daca ar fi de IFA ar trebui sa fie scris IFA pe paharul in care intra benzina, de MZ nu prea, ar trebui sa aibe un surub de reglare a relantiului pe diagonala insurubat de jos in dreptul paharului. Oricum, eu cred ca e de la un motor static sau o motocositoare ceva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca , cateva poze. carburatorul se afla in magazie de cel putin 45 de ani. in ultima poza e "levierul" cu cifre pe el. cred ca e singura piesa a carburatorului care poate spune multe despre pe ce fel de motor a fost folosit. eu nu am gasit date despre asa ceva pe nicaieri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
inca , cateva poze. carburatorul se afla in magazie de cel putin 45 de ani. in ultima poza e "levierul" cu cifre pe el. cred ca e singura piesa a carburatorului care poate spune multe despre pe ce fel de motor a fost folosit. eu nu am gasit date despre asa ceva pe nicaieri

 

din cite stiu e de mz 125 sau posibil awo.

asemanator am pe mz125 si pe un awo dar nui complet...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...