HondaSan Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Este un Chopper, baby!!!! Recunosc că piesa de legătura e făcută la marea artă. Bunu, tu ai ij 49, păstrează chopperu că e bun de piese de schimb la cadru. De pastrat o sa-l pastrez.Nu se pupa nimic de la asta la IZH 49.Poate furca fata.Dar......furca fata nu este ruseasca.Are o prelucrare mult mai fina decat la 49.Despre rezervor nimic?Despre suspensia ciudata a seii fata ?Am mai vazut asta la un DKW.Interesant este ca la roata spate spitele sunt egale si are cuplajul cu 6 gauri.Mai asteptam pareri.Mai am un motor de 49 si sa incerc sa vad daca se pupa pe ciudatenia asta.Sa facem o motocicleta "originala". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 ...supun experientei cunoscatorilor acest cadru cu roti si rezervor,pentru a afla de la ce este... Waauuu... sa vezi acum pariuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 (editat) Ma bag si eu in seama... Pare a fi fost candva un DKW NZ350-1. S-ar putea ca rotile, aripile, rezervorul, portbagajul si o parte din cadru (fara burta aia si amortizoare) chiar sa fie de NZ. Ar mai fi de luat in calcul si NZ-ul de 250. Editat Martie 8, 2010 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Cadrul este un SB 350 sau SB 500 evident cu modificarile de rigoare doar la suspensia spate, rezervorul este NZ, iar restul este tot IJ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Cadrul este un SB 350 sau SB 500 evident cu modificarile de rigoare doar la suspensia spate, rezervorul este NZ, iar restul este tot IJ. Cine le are ,le are.Este un DKW SB 500,fara nicio modificare.Rezervorul este tot de SB 500.Numai furca fata e din alta poveste.Cum se mai lasa gerul o sa -l fac bucati sa vedem ce-i si cu partea din spate.Am gasit un model de curse ,care are esapamentul sus si astfel am reusit sa vad cele doua table ambutisate de dedesubt.Sunt ale lui.Asa ca nema ciopareala.O sa pun si o poza cu cadrul fara rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Din aceeasi serie de necunoscute,supun experientei cunoscatorilor acest cadru cu roti si rezervor,pentru a afla de la ce este.A fost sallvata de la topit.Sa vedem cine se pricepe.Ca sa nu inceapa tot felul de speculatii,spun clar si de la inceput ca habarn-am despre ce este vorba.Iata: Cine le are ,le are.Este un DKW SB 500,fara nicio modificare.Rezervorul este tot de SB 500.Numai furca fata e din alta poveste.Cum se mai lasa gerul o sa -l fac bucati sa vedem ce-i si cu partea din spate.Am gasit un model de curse ,care are esapamentul sus si astfel am reusit sa vad cele doua table ambutisate de dedesubt.Sunt ale lui.Asa ca nema ciopareala.O sa pun si o poza cu cadrul fara rezervor. Hmmm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 (editat) Hmmm... Nu stie, dar stie! Se pare ca suntem pusi la incercare... Nu prea inteleg, totusi, chestia asta: "Este un DKW SB 500,fara nicio modificare.Rezervorul este tot de SB 500.Numai furca fata e din alta poveste." Adica asta este un SB500, care nu a suferit nicio modificare?! Este totul original pe el in afara de furca?! Puteam sa bag mana in foc ca macar rezervorul este de NZ, poate de la un 250. La aripi oscilam intre IZH49 si NZ350-1... Se pare ca sunt pe dinafara total. Editat Martie 9, 2010 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Nu stie, dar stie!Se pare ca suntem pusi la incercare... Nu ,nu pun la incercare pe nimeni.Inainte sa pun pozele,am cautat pe net la DKW,nestiind neam ca exista si varianta SB.Cine o sa cauta ca si mine pe goagale la DKW 350-DKW500,o sa observe ca nu, nu se brodeste mai nimic.Dupa ce a stiut scafu ca este un SB 500,bineinteles ca m-am dus si am cautat acolo si am si gasit.Si nu mai fiti asa suspiciosi,incercati sa mai si credeti spusele unora. Enigma nu-i elucidata inca pentru ca mai sunt necunoscute.De exemplu ce-i cu suspensia de pe spate,furca fata cu roata cu tot,de la ce o fi?Intreg ansamblul,asa cum se afla in curte la mine,este original sau este combinat?Daca este intreg,cam din ce perioada este?Daca este o combinatie,de unde sunt celelalte elemente? Afara ninge ca si in ianuarie,in casa este cald si mai gasim si ceva timp de cautat prin "rafturile"cu vechituri.Spor la cautare. Mesaj completat Cine cauta ,gaseste.In 2008 ,mah are la vanzare un DKW 500 SB.Nu stiu daca l-a vandut sau nu dar am reusit sa ma lamuresc si cu suspensia spate.E clar ca acolo este o modificare ,modelul original fiind rigid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 ce zici , imi vinzi mie partea din spate ? sau cel putin butucul spate complect? numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack0088 Postat Martie 9, 2010 Autor Share Postat Martie 9, 2010 cateva mici informatii ale marcii DKW culese dintr-un catalog cu oldtimere editat prin anii 90 Mesaj completat mi-a scapat una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Am intrat in "maculatura" si intradevar, pare a fi un SB 500, avand in vedere arcul de la saua fata. Cat despre restul, astept cu nerabdare confirmarea sau infirmarea la ce am spus la ultimul post depre motocicleta. Si ca tot sunt cu informatiile in fata, cateva date, ca nu strica la nimeni. Model: SB 500 / SB 500 A, ani fabricatie ´36-´39, bucati fabricate 13 300, racire cu aer, 493.9 cc, putere 15 CP, cutie cu 3 viteze, carburator Amal, cadru de tip presat cu un profil de tip jug(grinda) din otel la partea inferioara, furca paralelogram, viteza maxima 115km/h, greutate 165 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 (editat) Seamana cu rezervorul tau... Mesaj completat Si asta cica ar fi tot un NZ250. Uita-te la rezervor, la portbagaj si chiar la aripa spate. Mesaj completat Si ultimele poze, cu NZ350-1, care m-au pacalit in ceea ce priveste aripile si chiar si portbagajul. Editat Martie 10, 2010 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Dupa ce ai rupt gugalu' in doo ai devenit specialist in dkw si de maine poti sa te apuci sa dai sfaturi Intradevar,dupa arcul central de la sea pare a fi SB500 dar ca sa fi sigur,citeste cum sunt marcate vitezele in ghidajul de schimbator de pe rezervor.La SB200,250,300 si 350 e altfel fata de 500.Cu toate ca rezervorul pare de dkw NZ 250,350 civil sau 350/43 ghidajul de schimbator pare de SB. Seria cadru la SB-ul meu 250 era pozitionata in partea stanga si poate la 500 o fi tot acolo.Dupa serie se poate afla si anul de fabricatie. In pdf gasesti tot ce ai nevoie ptr.SB sb_betriebsanleitung1935.pdf Parearea mea e ca dupa ce am comparat cu ce am io in ograda,restul de piese,aripile,roata fata si rezervorul,provin de pe acelasi tip;dkw nz/43 adica un amestec intre varianta civila si cea militara care sa fabricat doar un an.Portbagajul pare tot de NZ dar are urechile care prind bratul de la aripa pozitionate catre in fata,asa ca ma abtin. Furca mea am localizat-o ca find de IJ '49 si a ta pare identica.Parca au fost kustomizate amandoo de acelasi |"specialist" Ete si rezervorul meu manarit cu cutie de scule. Daca te intereseaza iti ofer un rezervor de IJ '49 la schimb ptr. asta al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Dupa ce mi-a trecut prin mana NZ-ul 500, am zis sa ma dau si eu mare cunoscator, sa oftic lumea. Ma bucur ca, desi m-ai luat la misto cu "goagalu", vad ca tot la concluzia mea, ca este un NZ, ai ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Dupa ce ai rupt gugalu' in doo ai devenit specialist in dkw si de maine poti sa te apuci sa dai sfaturi Intradevar,dupa arcul central de la sea pare a fi SB500 dar ca sa fi sigur,citeste cum sunt marcate vitezele in ghidajul de schimbator de pe rezervor.La SB200,250,300 si 350 e altfel fata de 500.Cu toate ca rezervorul pare de dkw NZ 250,350 civil sau 350/43 ghidajul de schimbator pare de SB. Seria cadru la SB-ul meu 250 era pozitionata in partea stanga si poate la 500 o fi tot acolo.Dupa serie se poate afla si anul de fabricatie. In pdf gasesti tot ce ai nevoie ptr.SB sb_betriebsanleitung1935.pdf Parearea mea e ca dupa ce am comparat cu ce am io in ograda,restul de piese,aripile,roata fata si rezervorul,provin de pe acelasi tip;dkw nz/43 adica un amestec intre varianta civila si cea militara care sa fabricat doar un an.Portbagajul pare tot de NZ dar are urechile care prind bratul de la aripa pozitionate catre in fata,asa ca ma abtin. Furca mea am localizat-o ca find de IJ '49 si a ta pare identica.Parca au fost kustomizate amandoo de acelasi |"specialist" Ete si rezervorul meu manarit cu cutie de scule. Daca te intereseaza iti ofer un rezervor de IJ '49 la schimb ptr. asta al tau. Ai dreptate.Parca au fast facute de aceeasi mana.Rezervorul arenotate vitezele la ghidaj 1,2,3 de la spate catre fata.Viteza a 3 -a in fata.Deocamdata nu vreau sa instrainez nimic pana nu voi sti exact ce am eu nevoie.Am vazut acum ca ai zis undeva sa pun o poza cu rezervorul ce-l am eu pe Ij-ul 49 de la mine.O sa fac o poza si o sa o postez.Deasemeni o sa fac o poza si la barca ce am salvat-o de la cuptor odata cu cadrul de DKW 500 SB.S-ar putea sa fie barca lui.Sa vezi iar controverse.Da inca-i iarna peste noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Pare a fi un dkw nz modificat in partea din spate si mijloc dar la dkw nz se detaseaza partea din spate a cadrului iar la asta pare dintruna.Ar fi interesant de vazut ce e sub rezervor !Furca e de ij,roata, fata,aripile si rezervorul sunt de dkw nz.Pacat de el. Dupa ce mi-a trecut prin mana NZ-ul 500, am zis sa ma dau si eu mare cunoscator, sa oftic lumea. Ma bucur ca, desi m-ai luat la misto cu "goagalu", vad ca tot la concluzia mea, ca este un NZ, ai ajuns. Defapt tu mi-ai confirmat ce am zis anterior Poate inainte am formulat eu gresit sau nu ai citit tu bine dar parerea e la fel.Cu gugalu' m-am referit la Bunu care initial parea nestiutor dupa care a devenit vehement in afirmati.Io fac pariu ca nici idiotu' care a facut cioppareala nu stie de la ce motociclete provin piesele,darmite noi.Ne scrantim ochi pe cateva poze incercand sa facem comparatii.Nu ma dau vreun cunoscator,ci doar imi spun parerea cu unele piese care mi-au trecut prin mana fara a induce in eroare pe cineva. Nu e nimic rau sa te documentezi de pe net inainte de a cumpara ceva,ca daca apreciezi un IJ ca pe un Dkw ai sa intri rapid in faliment,mai ales la preturile care se invart pe la noi in ultima vreme. Viteza a 1-a in sus si a 3- in jos e de SB 500 dar si la NZ 350 e la fel dar cu ghidajul schimbatorului diferit.Vezi in pdf pozele 14/15 si compara cu ce ai tu. O sa-ti pun o poza cu rez. de '49 cu toate ca eu as avea nevoie de unul asemanator cu ce ai tu pe asta. Cadrul asta are 9 elemente care se pot schimba si s-ar putea sa mai gasesti cate una alta ca sa-l aduci la linia lui,mi se pare imposibil de restaurat complet.Pur si simplu lipsesc prea multe. La dkw-ul meu am avut oarecum noroc ca batranul a mai pastrat in pod farul,kilometrajul si furca originala si cu inca 100e mi-am cumparat si partea din spate de pe ebay.Mai ramane sa rezolv portbagajul,rezervorul si cateva maruntisuri. Daca ai un sudor bun si vrei sa incerci sa refaci partea din spate iti dau profil metalic asemanator,te-ar ajuta cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Se pare ca am interpretat eu gresit spusele tale. Imi prezint scuzele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack0088 Postat Martie 11, 2010 Autor Share Postat Martie 11, 2010 se pot achizitiona prin programul rabla . Imaginile care urmeaza merita vazute daca tot suntem la capitolul DKW http://www.classicbikepictures.co.uk/?cat_...deo=hY6UaTJsaQc Mesaj completat acum este ok # Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 se pot achizitiona prin programul rabla . Imaginile care urmeaza merita vazute daca tot suntem la capitolul DKW http://www.classicbikepictures.co.uk/?cat_...deo=hY6UaTJsaQcMesaj completat acum este ok # Mesaj completat Tot suntem la ajutor pentru identificare.Sau la ajutor de scapare de obiect.Daca dau atasul asta la REMAT,iau un bon de 4.000 ron? Sigur e o gluma.L-am scapat de topitorie si precis cineva are nevoie de el.Din pacate nu am mai gasit si cadrul. Deci cine stie despre ce model este vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 Cadrul este un SB 350 sau SB 500 evident cu modificarile de rigoare doar la suspensia spate, rezervorul este NZ, iar restul este tot IJ. sb 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Deci cine stie despre ce model este vorba? un CML original,made in R.S.R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 un CML original,made in R.S.R. S-au RPR( Republica Populara Romania deci am fost candva si nou populari ) Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack0088 Postat Martie 14, 2010 Autor Share Postat Martie 14, 2010 Din aceeasi serie de necunoscute,supun experientei cunoscatorilor acest cadru cu roti si rezervor,pentru a afla de la ce este.A fost sallvata de la topit.Sa vedem cine se pricepe.Ca sa nu inceapa tot felul de speculatii,spun clar si de la inceput ca habarn-am despre ce este vorba.Iata: un model de ij foarte interesant la care exista mici asemanari ale cadrului cu sb-ul prezentat. tinand cont ca ij-ul descinde din dkw care a fost anul cand rusii au preluat sau inceput productia motocicletelor ij Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) Ij-ul nu descinde din dkw.Primele prototipuri de Ij au fost facute in 1928,de ex. NATI 750cmc in 4T sau IJ 1 de 1200cmc, V2,4T care au fost copiate dupa Wanderer si Neander nicicidecum dupa Dkw.C-or mai fi furat si de la Dkw cate una alta asta e altceva dar abia in '45,dupa ce au furat fabrica Dkw cu tot si au mutat-o in rusia au inceput sa fabrice IJ 350 copiat dupa Dkw Nz 350-1 IJ 1 1200cmc-1928 Editat Martie 15, 2010 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 recuperat de un amic minimotoreta asta din o curte... fostul proprietar zicea că ar fi ceva carpați, dar dar nu suntem convinÂşi deloc... pe capacele motorului scrie metrom... pe cadru nimic. niÂşte păreri? mulțam mult ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.