dragonlord Postat Decembrie 10, 2015 Share Postat Decembrie 10, 2015 Domnilor o intrebare: cat consuma mobrele voastre la drum - oras, mers intins, solo, cu pasager bagaje?Cam face cu ochiul FJR-u ca un potential upgrade in viitor la CBF, si am zis sa ma mai intersez inainte ce si cum @cocoon mersi de info m-ai scutit de cateva ore de citit in stanga si in dreapta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocoon Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Nu stiu din ce motiv pentru a doua oara consecutiv am pierdut abonarea la topicul asta, deci nu am mai primit nici notificari Revenind la intrebarea de mai sus despre consum iti pot raspunde partial (99% din drumuri sunt in afara orasului si cu pasager, deci nu iti pot da detalii despre consum solo sau oras): 5.6-6.2 la drum intins (mers cam cu 100 in localitati; 140-160 in afara cu varfuri de 180); la mers sportiv pe drumuri virajate cam 6.5-6.7 (mers mai in 'ture'); in concediu pe autostrada incarcat cu aproape 40kg de bagaje a sarit de 7 (7.1-7.2) la mers 160-180... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 ...cam grabit colegu deci se confirma ce am mai citi pe review-le din starinatati. Am zis ca vreau sa aud de la posesori nu de la reclame.Eu in general tin limita de viteza...deci viteza de croaziera e cam 90-110 in afara localitatilor.5.6 nu e consum rau luand in considerare ca in aceleasi conditii... pasagera+bagaje si CBF-u tot acolo consuma.ca fiabilitate cum se tine? Pana acum am avut numa mobre pe carburator care in principiu ca la 2-3 ani au nevoie de curatenie si sunt fiabile. FJR e pe injectie.Am avut yamaha...si pot sa zic ca a fost "bullet-proof" cum se spune, deci ca si marca nu am dubii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocoon Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Despre fiabilitate scrisesem detaliat intr-un al doilea topic despre fjr1300 de aici de pe forum dar vad ca a disparut in 'neant' topicul Ca orice motocicleta - are si FJR-ul hibele lui: 1) Generatia I (2001-2005): posibile probleme la senzorul de pozitie acceleratie (se schimba gratuit la Yamaha cu model imbunatatit de senzor); a doua problema - mai grava - probleme la ghidurile de supapa - cauzeaza treptat jocuri si zgomote ale supapelor. Problema a aparut doar la anumite modele din Gen I din cauza folosirii unor simeringuri de supapa prea etanse care impiedicau uleiul sa unga coada supapei. Acest tip de problema aparea, daca era cazul, inainte de 20.000km - deci daca iei un motor cu mai multi km ai scapat de problema (adica nu se numara printre cele afectate); 2) Generatia a II-a (2006-2013): posibile probleme cu unele legaturi la masa care se oxideaza (destul de usor de rezolvat sau prevenit de un electrician prin racordarea suplimentara a unor fire la masa motocicletei). Posibile probleme cu butucul de contact usor sub-dimensionat mai ales pentru cei care monteaza accesorii electrice gen manere incalzite, faruri suplimentare, sa incalzita etc - se rezolva sau previne destul de usor de un electrician prin montarea unui releu de protectie dupa butucul de contact (pentru a micsora curentul care trece prin contactele din butuc). 3) Despre Generatia a III-a si Gen 3 facelift nu m-am documentat. Mai jos lista de piese schimbate de mine in 97.000km (moto achizitionat de nou la 0 km): - placute frana spate - primul set la 33.000km si al doilea la 70.000km - placute frana fata - 72.000km - mi se pare o durata de viata foarte mare pentru placutele OEM (si nu merg cu moto 'batraneste') - montat releu butuc contact si dublat legaturi masa pentru a preveni problemele mentionate mai sus; - 50.000km - verificat joc supape, curatat corpuri acceleratie; - 95.000km - verificat joc supape, curatat corpuri acceleratie si schimbat intinzatorul de lant distributie (nu facea probleme - l-am schimbat preventiv fiindca tot se umblase la supape; la modele 2006-2007 poate incepe sa faca mici zgomote la relanti pe la 100-150.000km - daca e cazul se recomanda inlocuirea preventiva cu modelul revizuit de intinzator - cost ~70E) - anvelope, ulei, filtre, bujii, antigel, lichid frana/ambreiaj bineinteles; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Topicul nu s-a pierdut in neant, el se afla la sectiunea Motocicleta mea. /index.php?/topic/688436-yamaha-fjr-1300-a/ Si un alt topic facut de mine. /index.php?/topic/729768-fjr-ul-1300-nu-e-motocicleta/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocoon Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Multumesc, nu mai reuseam sa dau de el... Pentru colegul care intreba despre fiabilitate - mai detaliasem posibilele probleme si aici: /index.php?/topic/688436-yamaha-fjr-1300-a/?p=3421032 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Topicul nu s-a pierdut in neant, el se afla la sectiunea Motocicleta mea. /index.php?/topic/688436-yamaha-fjr-1300-a/ Si un alt topic facut de mine. /index.php?/topic/729768-fjr-ul-1300-nu-e-motocicleta/ Ultimele postari is de prin 2015 partea buna ca daca lumea nu sta pe forum sa tot discute de probeleme, inseamna ca mobrele tin bine si lumea mai bine se da pe curbe in loc sa piarda timpu pe forum anu acesta sigur nu o sa mai schimb mobra, dar daca cumva careva e prin Timisoara sa dea un semn... dau o bere sa vad si eu live cum stau pe un FJR... poate e prea inalt sau nici nu-mi place pozitia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 22, 2016 Admin Share Postat Aprilie 22, 2016 Poate fi prea inalta daca ai 1.60 cm, daca ai peste iti vine bine. Dintre sport touringuri este cea mai joasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocoon Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 partea buna ca daca lumea nu sta pe forum sa tot discute de probeleme, inseamna ca mobrele tin bine si lumea mai bine se da pe curbe in loc sa piarda timpu pe forum Daca te preocupa partea de fiabilitate arunca o privire aici referitor la km parcursi: http://www.fjrforum.com/forum//index.php/topic/126374-fjr-mileage-milestones/page-1 Baietii astia chiar merg cu motoarele comparativ cu noi. Apar destul de multi cu peste 200.000miles (320.000km) cu motor original; recordul este de 395.000miles (635.000km) cu un motor - asta chiar e record. Unii dintre cei de mai sus posteaza si lista de componente schimbate in intervalul in care au acumulat acei km - mi-au parut de bun simt. Poate fi prea inalta daca ai 1.60 cm, daca ai peste iti vine bine. Dintre sport touringuri este cea mai joasa. Inaltimea declarata la sha nu este intotdeauna relevanta. In cazul meu am fost surprins cand m-am suit pe FJR si, desi conform cifrelor de inaltime sha si inaltime proprie (1.83) ar fi trebuit sa ajung lejer cu picioarele jos - totusi shaua mai lata decat la alte motociclete ma forta la o pozitie mai 'cracanata' la manevrele de parcare (lucru care echivaleaza cu o pozitie mai inalta a sheii). Lucrurile s-au inrautatit la mine cand am modificat si garda la sol (am ridicat motocicleta cu ~2.5cm pentru a nu mai atinge cu scaritele si cricurile in curbe). Cu toate astea e o chestiune de obisnuinta, dupa cateva manevrari ale motocicletei te obisnuiesti cum sa pui talpa mai ferm pe asfalt pentru a evita eventuale probleme. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Daca te preocupa partea de fiabilitate arunca o privire aici referitor la km parcursi: http://www.fjrforum.com/forum//index.php/topic/126374-fjr-mileage-milestones/page-1 Baietii astia chiar merg cu motoarele comparativ cu noi. Apar destul de multi cu peste 200.000miles (320.000km) cu motor original; recordul este de 395.000miles (635.000km) cu un motor - asta chiar e record. Unii dintre cei de mai sus posteaza si lista de componente schimbate in intervalul in care au acumulat acei km - mi-au parut de bun simt. Inaltimea declarata la sha nu este intotdeauna relevanta. In cazul meu am fost surprins cand m-am suit pe FJR si, desi conform cifrelor de inaltime sha si inaltime proprie (1.83) ar fi trebuit sa ajung lejer cu picioarele jos - totusi shaua mai lata decat la alte motociclete ma forta la o pozitie mai 'cracanata' la manevrele de parcare (lucru care echivaleaza cu o pozitie mai inalta a sheii). Lucrurile s-au inrautatit la mine cand am modificat si garda la sol (am ridicat motocicleta cu ~2.5cm pentru a nu mai atinge cu scaritele si cricurile in curbe). Cu toate astea e o chestiune de obisnuinta, dupa cateva manevrari ale motocicletei te obisnuiesti cum sa pui talpa mai ferm pe asfalt pentru a evita eventuale probleme. Bafta. Na vezi.... daca la 1.83 ai avut probleme eu cu 1.75 posibil sa nici nu ajung ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocoon Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Stai linistit, a mers cu a mea si un amic de 1.70 chiar si asa inaltata - daca pune cu nadejde varfurile/talpile pe pamant se descurca. Si sa ne gandim ca fjr a fost gandit in primul rand pt japonezi (pentru inaltimea lor au gandit si parbrizul OEM total subdimensionat) - daca ajung ei e ok si pentru noi )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 (editat) salut,eu am 1.65-1.67 m cam asa,ma bate un gand,dar inainte sa imi fac vise si sa renunt la ideea se a trece la fz1 fazerde la fz6 ,as vrea sa stiu daca e cineva dispus din bucuresti sa ma lase sa ma urcsi eu pe al lui fjr 1300.as fi recunoscator. Editat August 30, 2016 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 http://cycle-ergo.com/ aici poti sa testezi orice motor cu aproximatie... asa am vazut si eu ca as cam ajunge...nu chiar cu toata talpa. Ne precis, totusi e un simulator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Touring Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Buna seara! Va rog care este consumul real pt FJR1300 inainte de 2006 si dupa..(am inteles ca un 2006 s.a umblat la cutie) pt mers normal, 120-140 si pt fuga pe autostrada. m.ar interesa unul mai vechi(cam de 10 ani) Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicksididi Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Buna seara! Va rog care este consumul real pt FJR1300 inainte de 2006 si dupa..(am inteles ca un 2006 s.a umblat la cutie) pt mers normal, 120-140 si pt fuga pe autostrada. m.ar interesa unul mai vechi(cam de 10 ani) Multumesc! Generatia I, 2005 ABS, 5,4 mers 100-140 solo, aprox. 6 intre140-160, sare de 6 peste 160, pe serpentine tras tare cu tobele pe asfalt ajunge si la 11» Post actualizat in 09 Sep 2016 07:36 Apropo, cocoon, abia mi-am achizitionat un kit de inaltare cu 3 cm ca mai am un pic si gauresc tobele . Cu kitul tau s-a modificat ciclistica motocicletei? Daca da, in bine sau rau? » Post actualizat in 09 Sep 2016 07:57 O imagine din vara asta, Coasta Dalmata, Croatia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Salutare!E cineva din Bucuresti posesor de FJR? As fi curios sa vad cum stau pe ea.Intentionez sa achizitionez una, dar din pricina unor probleme medicale la genunchi trebuie sa fiu foarte atent cu pozitia in sa.multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocoon Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 (editat) Salutare, Pentru a n-a oara din nu stiu ce motiv forumul nu imi trimite notificare de update pe acest topic desi sunt abonat la el... Si acum cateva raspunsuri in ordinea intrebarilor: 1) Nu am motorul in Bucuresti pentru cei care ar fi vrut sa stea pe el si sa testeze pozitia; dar in iarna asta posibil sa iau o decizie privind schimbare moto/upgrade si poate il aduc pentru vanzare. Oricum pe amatori ii sfatuiesc sa mearga cu incredere la MotoDynamics (Sos Odai - pe centura - acces dinspre Otopeni) - sunt foarte amabili si ultima data aveau expus un 2016 care nu are modificari la partea de sha/pozitie ghidoane. Modelul pre-2006 nu are shaua reglabila pe inaltime si are pozitia undeva la mijloc fata de cele 2 pozitii ale generatiei 2&3; 2) Consum Generatia a II-a (>2006) in cazul meu (intotdeauna cu pasager): 5.8-6.5 la drum intins (mers cam cu 100 in localitati; 140-160 in afara cu varfuri de 180); la mers sportiv pe drumuri virajate cam 6.5-8.1 (mers mai in 'ture'); in concediu pe autostrada incarcat si cu aproape 40kg de bagaje a sarit de 7 (7.1-7.2) la mers constant 160-180; 3) Despre kitul de crestere garda la sol: intr-adevar, mi-am montat dupa vreo 10.000km pentru a evita contactul ambelor cricuri + tobe + scarite cu asfaltul. Ciclistica nu pot zice ca s-a modificat - un lucru enervant initial a fost pozitia sheii foarte putin aplecata in fata (motocicleta mai ridicata de spate), motiv pentru care la drumuri foarte lungi (peste 1000km/zi) a aparut un noua zona suferinda pe fese )))) dar m-am obisnuit. Am incercat si pozitia de sha ridicata (cu kitul de inaltare spate deja montat) - ajung in continuare relativ ok cu picioarele jos (1.83m) dar in cazul meu ma deranjeaza shaua inaltata fiindca nu imi mai ajunge parbrizul pe inaltime, asa ca am coborat la loc shaua . Oricum dupa ce o ridici de spate trebuie sa te obisnuiesti sa pui piciorul mai ferm in pamant cand opresti/manevrezi prin parcare. Cricul central nu mai ridica asa mult motocicleta insa ridicarea pe central e mult mai usoara (parcata pe cricul central mai raman 1.5-2cm intre roata spate si sol pe cand la garda la sol standard distanta e vizibil mai mare); pe cricul lateral motocicleta va sta mult mai aplecata decat cu garda la sol standard insa nu m-a incurcat cu ceva asta pana acum. Pentru colegul cu probleme la genunchi - iti pot spune ca si cu shaua coborata picioarele nu stau prea flexate, probabil daca ridici shaua e si mai relaxanta pozitia. Editat Noiembrie 8, 2016 de cocoon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 Am reusit sa ma asez pe un FJR de 1300 si pentru cei curiosi la 174 cm abia ajungeam jos....doar din varfuri tineam mobra. Asa la stat e ok, dar sa manevrezi pentru o parcare sau ceva nu mai e foarte stabila treaba.Poate cu bagaje si pasager se mai lasa. Nu stiu in ce pozitie era saua sau arcu din spate. ...oricum nu-mi fac griji inca ca nu am bani sa schimb )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocoon Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 Inainte sa fac achizitia nu am facut vreun test-drive dar am avut posibilitatea in showroom sa stau pe un FJR. Desi la inaltimea sheii cifrele aratau la fel cu motorul pe care il aveam la acel moment, pe FJR simteam ca nu ajung cu picioarele suficient jos insa motivul era altul: shaua la FJR este mai lata, te obliga sa stai mai cracanat si pierzi putin din lungimea picioarelor. Ideea este ca trebuie sa fii atent la primele drumuri si manevre pana te obisnuiesti cu ea si cu greutatea, apoi este ok. Cel putin asa a fost in cazul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Noiembrie 14, 2016 Share Postat Noiembrie 14, 2016 (editat) Nu am apucat sa ma sui pe vreuna, dar am ajuns la locul faptei si am achizitionat motocicleta! )Acum astept sa ajunga acasa si sa ne plimbam in prag de iarna. Editat Noiembrie 14, 2016 de StefanLeonte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocoon Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 (editat) Sa o stapanesti sanatos! La multi km safe! Editat Noiembrie 15, 2016 de cocoon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Nou posesor de fjr 1300din 2002. Pana acum sunt super incantat de motocicleta. Am un parbriz vario touring mai inalt decat cel din fabrica. Protectia la vant mi se pare cel mai mare avantaj apoi cuplul care-l are motorul, manevrabilitatea(fata de vfr vtec), am impresia ca are centurl de greutate mult mai jos. Am condus motorul cand l-am luat 200 de km la 11 grade si pot spune ca am simtit racoare doar la degetele mainilor putin. Ma puteti ajuta cu sfaturi sau linkuri de unde por sa-mi iau un suport gps, sau daca are cineva de vanzare. De preferat ceva de la ram mount. Multumesc si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 sa-l stapanesti sanatos e cineva din Bucuresti sa ma lase si pe mine sa incalec un FJR , ma tenteaza rau sa fac o schimbare la anul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocoon Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 (editat) Nou posesor de fjr 1300din 2002. Pana acum sunt super incantat de motocicleta. Am un parbriz vario touring mai inalt decat cel din fabrica. Protectia la vant mi se pare cel mai mare avantaj apoi cuplul care-l are motorul, manevrabilitatea(fata de vfr vtec), am impresia ca are centurl de greutate mult mai jos. Am condus motorul cand l-am luat 200 de km la 11 grade si pot spune ca am simtit racoare doar la degetele mainilor putin. Ma puteti ajuta cu sfaturi sau linkuri de unde por sa-mi iau un suport gps, sau daca are cineva de vanzare. De preferat ceva de la ram mount. Multumesc si asfalt uscat Sa-l stapanesti sanatos, la multi km! Despre RAM mount-uri - sunt 3 pozitii mai 'populare' pentru montaj: 1) Prelungirea suruburilor de fixare rezervor: https://www.google.be/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.wellingweb.nl%2Fjoomla%2Fimages%2FMigsel%2520RAM%2520mount%25201.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.wellingweb.nl%2Fjoomla%2Findex.php%2Fmijn-2008-fjr1300a%2Fmods%2Fram-mount-voor-navigatie&docid=bn_RoCuyue4sgM&tbnid=6XcIbr6Dgnfc7M%3A&vet=1&w=470&h=352&bih=925&biw=1920&ved=0ahUKEwimtIfJ09DQAhXDOhoKHUaSDPMQMwgpKAwwDA&iact=mrc&uact=8 2) Inlocuirea surubului de ghidon: https://guide.alibaba.com/shop/yamaha-fjr-1300-replacement-stem-mount-replaces-oem-nut-system-to-allow-for-mount-mount-a-cell-phone-radar-detector-garage-door-opener-or-other-personal-electronics-cradles-and-accessories-sold-separate_53043977.html 3) Montare in gaura de fixare oglinda de pe butucul de ambreiaj din stanga (piesa este comuna si pentru ambreiajul de XJR - pentru acel model este facuta gaura filetata); atentie, si eu mi-am montat tot aici suportul insa filetul are pas pe 'stanga' (sens invers de infiletare). Se gasesc parca si in Louis mounturi pentru acest tip de montaj: http://twowheeledtourist.blogspot.be/2013/07/insta-farkle-1-ram-mount-built-in-for.html sa-l stapanesti sanatos e cineva din Bucuresti sa ma lase si pe mine sa incalec un FJR , ma tenteaza rau sa fac o schimbare la anul Desi sunt din Bucuresti nu te pot ajuta momentan, nu am motorul in oras iarna. In primavara il aduc pentru ITP si pana atunci ma decid si daca il vand sau nu; poate vii, il incaleci si il si cumperi ))) Editat Noiembrie 30, 2016 de cocoon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.