Angi Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Salutare Angi. Esti binevenit. Te asteptam, dar te avertizez ca ultimul participant care a venit la intrunire cu un BMW, l-a vandut a doua zi dupa intrunire si si-a luat Africana. P.S. Sa nu te superi iar pe mine ca fac glume pe seama BMW-ului. Chiar mi-ar placea sa ne intalnim, si sper sa iti iei si restul de prieteni iubitori de coclauri. Ai timp sa ii antrenezi pana la vara. Ok! In cazul asta ne vedem la prima plimbare AfricaTwin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Mesaj completatAm uitat, voi ce cauciucuri folositi? Azi maine trebe sa imi incalt motoru, si vreau sa stiu voi ce gume aveti, si dimensiunile daca se poate. Michelin Anakee 2 , dupa ce am " terminat " pe asfalt o pereche de TKC - uri ! Am mai avut Anakee pe un DR si am fost foarte incantat de performante ( on road , of road , ud , uscat . . . ) . De aceea am ales si recomand tot Michelin . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 LA MULTI ANI la toti SF. ION !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Michelin Anakee 2 , dupa ce am " terminat " pe asfalt o pereche de TKC - uri ! Am mai avut Anakee pe un DR si am fost foarte incantat de performante ( on road , of road , ud , uscat . . . ) . De aceea am ales si recomand tot Michelin . Mai, eu am si acum Anakee, dar pe offroad nu prea sunt bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Niatza buna, eu mi-am incaltat motoreta cu heidenai k 60 scout si-s foarte multumit...e un mixt reusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Salutare tuturor, un an nou cu cati mai multi km fara probleme va doresc ... Va spuneam in anu trecut c-o sa incerc transplantul de carburatoare de RD07 pe RD04, ei bine am incercat si am constatat ca se potrivesc diametrele duzelor de aer, dar trebuie montat cablul de soc de RD07(136 lei la Romi si 90Euri la Onda) pt ca cel de RD04 are alt diametru in capat si nu merge, apoi furtunul de alimentare cu benzina trebuie "potrivit", mai trebuie opritorul cablurilor de acceleratie ce se monteaza pe carburatoare (cel de RD04 nu se potriveste) ... carburile mele au venit fara piesa aia si acu tre sa fac rost de ea (e 20 de euri OEM) si cam atat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Ok! In cazul asta ne vedem la prima plimbare AfricaTwin Indeed sa ne vedem sanatosi Mesaj completat Am uitat, voi ce cauciucuri folositi? Azi maine trebe sa imi incalt motoru, si vreau sa stiu voi ce gume aveti, si dimensiunile daca se poate. tot heidenau K60 si cel putin pana acum m-au suprins destul de placut. Pe iarba mica chiar si umezita se aseaza destulde oke. La noroaie ce sa zic.. Leo iti poate zice mai bine Ce-i drept astept sa vad cam ce efect o avut gerul asupra lor. (motorul meu sade intr-un garaj neinacalzit si neizolat termic in nici un fel. doar ca nu bate vantul si nu intra zapada) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 cernunos : ok e in drum orice in oraselul meu. luni ma duc sa vad. Mai citesc si eu pe aici si mai scriu si eu, mai mult de dragul vostru si al motocicletelor noastre. E un forum si ne spunem pareri. printre unele nefondate mai vin si sfaturi bazate. Nu trebuie sa uitam un lucru: pasiunea nu alege intre instariti si modesti. Acesta -i rostul forumului"vorbe" . NORMAL ca este cel mai bn sa ai piese originale normal ca-s anume calculate, dar in vremuri de criza punem butelie pe gaz. Ma refer la pompa aceea de benzina . cred ca fiecare stie ca cea originala este cea mai buna, apoi una vacumatica de firma.... a mea drk stie de care e. "Nuu stiu" dar vi se pare voua ca nu merge? am schimbat-o atunci cand a pornit intr-un piston , cum posta dan.danut. si nu stiam de la ce e, ca o lasasem bine. Era de la pompa de benzina. acum nu mai are probleme, am luat-o de la magazin cu doua zile inainte sa mergem la lac. E buna si ca rezerva, se monteaza relativ usor. Despre cauciucuri. Doamne cat se va mai scrie inca! Asta este unul din "dezavantajele "africanei: poti merge si pe strada si pe deal. Nu cred ca o sa gasiti cauciucul ideal, dar sunt bine venite parerile fiecaruia. Idea este ca-i bine sa-ti iei un cauciuc si sa vezi ce face pe urma va fi mai usor sa compari; iti putem povesti noi multe despre marca noastra favorita tu sti mai bine ce bani ai, ce vrei sa faci cu el, pe unde vrei sa te dai. Am MITAS E09, Boierul la fel un dezavantaj : pe asfalt umed franare slaba si demaraj deasemenea slab in rest este ok .Poate te ajuta cu ceva e doar un exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 cineva interesat de o carena de rd03 modificata ca sa intre parbriz toring de rd 07?am si carenele laterale cric central se potriveste si pe rd04 faruri cu h4 motovision cadru bord +aripa fata completa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Offtopic, dar cred ca pe unii va ajuta. E vorba de compatibilitatea motoarelor cu benzina noua E 10, care, in curand va intra in vanzare. Noi avem noroc cu "vechiturile" noastre (AT). http://www.dat.de/e10liste/e10vertraeglichkeit.pdf Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Am revenit dupa o pauza in care a trebuit sa astept sa expire suspendarea In alta ordine de idei...ieri i-am dat o cheie la Africana si tare ma "rodea" sa ies cu ea pe strada . Din pacate mai avem de asteptat...cel putin la Brasov. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Rau e sa mergi fara sea, trebuia sa stau numa cracanat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 (editat) Rau e sa mergi fara sea, trebuia sa stau numa cracanat. pai cu saua de big ce ai facut? spune-mi si mie cum ai legat coolerul la instalatie(si o poza mai mare cu zona respectiva pls, am eu ceva dileme)? ceva protectii pe legaturi? Editat Ianuarie 10, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 pai cu saua de big ce ai facut?spune-mi si mie cum ai legat coolerul la instalatie(si o poza mai mare cu zona respectiva pls, am eu ceva dileme)? ceva protectii pe legaturi? Seaua am luato imprumut sa vad cum ii sta, si ii sta bine, a trebuit sa o returnez si urmeaza sa mi se aduca seaua de la facut. Ai 2 poze. 1 cu cooler mic si a 2-a ceva mai mare, ambele isi fac treaba. iS legate pe contact in asa fel cind bag rasucesc cheia in contact sa se invirta elicili. Iei plus de la mufa care intra in rel regulator., aia cu cauciuc verde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Eu am legat coolerul pe pozitie. Coolerul va merge doar cand am pozitia aprinsa (bine... si faza lunga/scurta). Mi se pare mai bine asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Eu am legat coolerul pe pozitie. Coolerul va merge doar cand am pozitia aprinsa (bine... si faza lunga/scurta). Mi se pare mai bine asa. La fel l-am legat si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Eu am legat coolerul pe pozitie. Coolerul va merge doar cand am pozitia aprinsa (bine... si faza lunga/scurta). Mi se pare mai bine asa. Eu zic că nu e bine Nu e ca la dacie, releul nu lucrează cu inductorul, ci cu indusul Adică pune la masă bobinele alternatorului in cazul în care nu sunt consumatori La alternatoarele de motociclete inductorul este constant, e magnet, deci nu există altă soluție Teoretic, la încărcarea maximă a alternatorului, de exemplu 360 W, releul nu mai face nimic pentru că este nevoie de toată puterea nominală a alternatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1 O 9 Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Salutare, am citit tot topicul asta (plus advrider.com) pana acum, am incercat pe cat posibil sa evit vorbaraia si posturile de umplutura, dar se apropie Timpul Africanei . Ca de obicei din pacate banii nu sunt suficienti pentru toate ideile din cap, asa ca incerc sa analizez pentru inceput scurt si la obiect doua variante, adica: 1. o africana in stare buna sau macar decenta pe care ulterior sa o mobilez dupa pofta inimii sau 2. Constructia uneia de la cadru, sub forma unui proiect cu performante dinamice superioare modelului stock, cu componente after-market. Oricum la o prima analiza, in ambele cazuri ca investitie tot cam la aceeasi sumai s-ar ridica distractia, poate ceva mai mult in cazul 1 - in jur de 2000 mobra, si de aici incepe investitia, dar in situatia asta am macar jucaria de care sa ma bucur pe parcurs... PS. Plecand de la ideea unui hibrid AT - Varadero ( http://www.africanqueens.de/html/twindero.html ), a incercat cineva asa ceva sau constructia unei Africane de la 0 ( de la cadru gol ) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 (editat) Ca de obicei din pacate banii nu sunt suficienti pentru toate ideile din cap, asa ca incerc sa analizez pentru inceput scurt si la obiect doua variante, adica: 1. o africana in stare buna sau macar decenta pe care ulterior sa o mobilez dupa pofta inimii sau 2. Constructia uneia de la cadru, sub forma unui proiect cu performante dinamice superioare modelului stock, cu componente after-market. PS. Plecand de la ideea unui hibrid AT - Varadero ( http://www.africanqueens.de/html/twindero.html ), a incercat cineva asa ceva sau constructia unei Africane de la 0 ( de la cadru gol ) ? stii...din motive financiare eu am analizat foarte mult varianta a doua. constructia unei AT de la cadru si dupa putinte echiparea ei cu piese refurbishate sau chiar noi ca la sfarsit sa fie ca noua. am citit si eu pe advrider si alte site-uri despre afrikane reconstruite , renovate sau transformate in rallyraid(chestie care excita la max )...acuma , daca ai observat tu...persoanele respective au avut mobra stock, au calarit=o ceva vreme, finantele au fost cum au fost, un atelier personal au avut ...asa ca... concluzia mea(dupa ce am vb cu cstelia) si sfatul pe care l-am primit si eu(cateva posturi mult in urma intrebam aceeasi chestie) cumparata afrikana cat mai completa si functionala ca apoi sa-i aduc te miri ce imbunatatiri. la 2000e eu zic ca iei un rd04 super ok (poate chiar 07)pe care sa-l calaresti anul acesta ca in iarna ce vine sa-i aduci modificarile ce ar apropia AT-ul de dorintele tale daca te duci la bursa si cautia AT ai sa vezi ca sunt cativa useri de pe acest topic care au scoase din motive personale AT-urile la vanzare si sunt mobre ingrijite si faine ! daca impulsul si dorinta de a mesteri si a-ti construi mobra ta este mai mare decat cel de a o calari vara asta ia legatura cu cstelia , are un 03 si 04 functionale, ieftine ce se preteaza de minune la varianta a doua. eu unul am fost f tentat sa aleg una din ele pt asa ceva...dar atata vreme cat n-am atelierul meu(un garaj amarat) nu are rost sa-mi bat cuie in talpa singur cat despre twindero si alte constructii ce implica nume grele ...cam greu la muschii lor numai bine ps: aduti aminte ce modificari aduc posesorii de AT motocicletei in sine si ai sa vezi ca nu-s asa multe(sa, pompa benz, amortizor spate,pt cei care o calaresc in off furca fata, toba finala,ceva la lumini....altfel cati mai multi km) ahhhhh... Editat Ianuarie 12, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Just for fun ! http://www.petitiononline.com/HondaAT/petition.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1 O 9 Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 stii...din motive financiare eu am analizat foarte mult varianta a doua. constructia unei AT de la cadru si dupa putinte echiparea ei cu piese refurbishate sau chiar noi ca la sfarsit sa fie ca noua. am citit si eu pe advrider si alte site-uri despre afrikane reconstruite , renovate sau transformate in rallyraid(chestie care excita la max )...acuma , daca ai observat tu...persoanele respective au avut mobra stock, au calarit=o ceva vreme, finantele au fost cum au fost, un atelier personal au avut ...asa ca... concluzia mea(dupa ce am vb cu cstelia) si sfatul pe care l-am primit si eu(cateva posturi mult in urma intrebam aceeasi chestie) cumparata afrikana cat mai completa si functionala ca apoi sa-i aduc te miri ce imbunatatiri. la 2000e eu zic ca iei un rd04 super ok (poate chiar 07)pe care sa-l calaresti anul acesta ca in iarna ce vine sa-i aduci modificarile ce ar apropia AT-ul de dorintele tale daca te duci la bursa si cautia AT ai sa vezi ca sunt cativa useri de pe acest topic care au scoase din motive personale AT-urile la vanzare si sunt mobre ingrijite si faine ! daca impulsul si dorinta de a mesteri si a-ti construi mobra ta este mai mare decat cel de a o calari vara asta ia legatura cu cstelia , are un 03 si 04 functionale, ieftine ce se preteaza de minune la varianta a doua. eu unul am fost f tentat sa aleg una din ele pt asa ceva...dar atata vreme cat n-am atelierul meu(un garaj amarat) nu are rost sa-mi bat cuie in talpa singur cat despre twindero si alte constructii ce implica nume grele ...cam greu la muschii lor numai bine ps: aduti aminte ce modificari aduc posesorii de AT motocicletei in sine si ai sa vezi ca nu-s asa multe(sa, pompa benz, amortizor spate,pt cei care o calaresc in off furca fata, toba finala,ceva la lumini....altfel cati mai multi km) ahhhhh... Cate calcule fac, se pare ca tot la varianta cu imbunatatirile "de iarna" ajung, ca altfel astept mult si bine pana vede prima scanteie si primul fum pe toba. Apropo, in legatura cu "cutia neagra", s-a gasit vre-o solutie fiabila pana la urma, sau singura optiune este ca la drumuri ft lungi sa ai una de rezerva sub posterior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Salut, cumpar coroana ambreiajului, "oala" in care intra placutele de ambreiaj, piesa Nr 2 din imagine. A mea are joc si pe verticala si orizontala, zice doctoru' ca trebe inlocuita. Presupune ca de la asta aveam bataia la rece. Adi Mesaj completat Nimeni nimic? Nu aveti cumva numarul de telefon a d'nului cstelia? Va rog pm, el stiu ca are un motor de rd03, din care zicea ca poate sa imi dea piese, doar ca acum nu pot sa dau de el, si este destul de urgenta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 (editat) De vanzare Honda XRV750 Africa Twin, modelul RD04, an fabricatie 1991, adusa din Germania, neinmatriculata, necirculata in RO. Mai multe detalii pe PM sau la tel. 0722858466 aista estem a mea twin africa! ca m-am invartit in jurul cozii pan acuma! in apr. o scoatem de la naftalina si o inmatriculam! cand va ve-ti intalni cu cstelia sa stiti ca din cauza avioanelor si tabieturilor mele a albit nah ca pozele nu s-or incarcat! Editat Ianuarie 13, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haralambie Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Domnilor, o intrebare : ce intretinere as putea face pt. amortizorul de spate la o negresa RD04 ? Are ceva ani jucaria si din cauza lipsei aparatorii pe care modelele mai noi o au, al meu amortizor nu arata prea bine. Daca pot sa-l curat, sa-l ung, ulterior as vrea sa montez si o aripa de protectie in fata lui, pt. a nu mai intra asa multa mizerie peste el de la roata spate. Astept indrumarile voastre pertinente. Multam anticipat! \m/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 aista estem a mea twin africa! ca m-am invartit in jurul cozii pan acuma! in apr. o scoatem de la naftalina si o inmatriculam!cand va ve-ti intalni cu cstelia sa stiti ca din cauza avioanelor si tabieturilor mele a albit nah ca pozele nu s-or incarcat! Felicitari. Sa ne vedem cu bine pe sosele (si pe langa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.