redplanet Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) Simeringurile au cotele: 28x47x7 25x40x7 Da, si stiu ca cele din microfiche sunt cu 2 zecimi mai mari. Dar, chiar conteaza???? originale sunt 28x47,2x7 peste tot gasesti cu 47 dar poti sa adaugi "ceva" pana la 0.2 - important e sa-ti stranga pe bucsa distantier Editat Martie 28, 2011 de redplanet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) eu am pus in final fara virgule si nu statea groaznic.. totusi pe termen lung nu cred sa fie o idee sanatoasa. si eu caut cotele adecvate asa ca daca le gaseste cineva poate ia 2 seturi!? Mesaj completat la wemoto se gasesc indivdual simeringurile dar nu stiu dc se merita si transportul + ca dureaza pana ajung (in orice caz poate dc ne strangem mai multi reducem transportul). pt RD07: http://www.wemoto.com/bikes/Honda/XRV_750_...st_Seal_-_Left/ + http://www.wemoto.com/bikes/Honda/XRV_750_...t_Seal_-_Right/ = 10lire fara transport Editat Martie 28, 2011 de cernunos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 eu am pus in final fara virgule si nu statea groaznic.. totusi pe termen lung nu cred sa fie o idee sanatoasa. si eu caut cotele adecvate asa ca daca le gaseste cineva poate ia 2 seturi!? Mesaj completat la wemoto se gasesc indivdual simeringurile dar nu stiu dc se merita si transportul + ca dureaza pana ajung (in orice caz poate dc ne strangem mai multi reducem transportul). pt RD07: http://www.wemoto.com/bikes/Honda/XRV_750_...st_Seal_-_Left/ + http://www.wemoto.com/bikes/Honda/XRV_750_...t_Seal_-_Right/ = 10lire fara transport Nu vreau sa fac reclama dar cred ca la Romimoto gasesti cam orice pentru africana . Eu am facut vreo 5-6 comenzi la ei pana acum si sunt foarte multumit . http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...96?show=gallery Noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 cat costa axul? 695 RON de la Achimoto Motors - Hunedoara mobil: 0040 728290701 e-mail: achimoto_ro@yahoo.com web: WWW.ACHIMOTO.RO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Nu vreau sa fac reclama dar cred ca la Romimoto gasesti cam orice pentru africana . Eu am facut vreo 5-6 comenzi la ei pana acum si sunt foarte multumit . http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...96?show=gallery Noroc ! buna informatie ! dar afrikana e umpik tanculet si nu cred ca oracaie la rulmenti sau simeringuri aftermarket simeringuri fartec-10ron, au diametrul ext. cu ceva0.xx din fabrica....deh made in ro simeringuri skf-20ron, se vede calitatea, nenea ing. zice ca o aplicare cu un silicon sau ceva rasina rezolva 0.2mm ala Rulment 6203-2RSH/C3 SKF 3,51 EURO Rulment 6204-2RSH/C3 SKF 4,13 EURO Rulment 6303-2RSH SKF 4,63 EURO deci pe rulmenti ar veni cam 13euro= 55 ron plus 20 ron simeringurile vine sub juma din pretul kitului. mmm ...la pretul benzinei de azi! bas ca la rulmentii timken(cica la fel de buni) mai economisesti cat de o saorma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) bas ca la rulmentii timken(cica la fel de buni) mai economisesti cat de o saorma Cu cartofi sau fara? Si eu sunt de aceeasi parere, merg rulmentii romanesti de zbarnaie (timken nu stiu cine ii face) Daca ar merge economia romaneasca asa cum merg rulmentii, i-am depasi pe nemti Editat Martie 28, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 ,,.cred ca la Romimoto gasesti cam orice pentru africana .. eu am nevoie doar de simeringuri pentru cine are nevoie de tot kit-ul de rulmenti presupun ca e in regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Eu am comandat rulmentii de la axul de la juguri la ei, si in 5 zile au venit. Si au venit prin posta. Deci firma serioasa Romimoto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 eu am nevoie doar de simeringuri pentru cine are nevoie de tot kit-ul de rulmenti presupun ca e in regula Asa e , la ROmimoto nu-ti da semeringurile separat . Si eu am schimat tot kitul anul trecut din cauza ca nu gaseam nicaieri doar semeringurile . Timken ( sper sa nu ma insel ) se fabrica si in Ploiesti ( undeva pe stanga dupa podul de la gara , spre Bucuresti ). Daca vreti sa cumparati rulmenti in Romania va recomand magazinele producatorilor . Intermediarii isi cam fac de cap in ultima vreme . Stiu caz la Barlad unde la poarta fabricii sunt magazine de rulmenti "de Barlad " la preturi nejustificate . Apropo de economisire : 55 rulmentii + 20 semeringurile + 2 transporturi ( nu ii gasesti in acelasi loc ) + cautatura ( la cat de meticules esti pariez ca iti ia mult timp )+ telefoane = mai mult de 170 lei cat e kitul . Si eu sunt adeptul lucrurilor cat mai ieftine si bune , adeseori chiar a improvizatiilor . Dar fac si o analiza simpla de comfort . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 www.badi.ro, www.rollingsystem.ro, si de banutii kitului de rulmenti pe spate ii pot cumpara si pe cei de pe fata de la site-urile prezentate(nu vreau a fi reclama) cu tot cu simeringuri si transportul e acelasi. acuma nu zic ca asa e cel mai bine dar fiecare functie de posibilitati si cerinte personale. romimoto e ok dar la unele lucruri poti iesi mai ieftin cu aceeasi calitate apeland la alte surse ahh da...cel mai bine e sa dai comanda telefonic si sa discuti una alta...gen 0,2 ala cei de la rolling mi-au spus ca timken e o firma americana cu multe filiale si ateliere in lume si ca ar fi la fel de buni ca skf. cei de la badi din brasov cand i-am intrebat de rulmentii de brasov(pe care multa lume ii lauda) mi-a zis ca nu se mai fac de 4-7 ani si ce au vandut au vandut din stoc si legat de simeringurile fartec vs. skf....cele de la skf ar avea cauciucul mai performant/ mai moale/ se muleaza altfel dar simeringul fartek avea arcul mai gros si mai dur. plm, daca am face alegerile cele mai ieftine si mai bune de fiecare data ne-am cam plictisi ahh, de abia astept sa ajung la tm sa ies si eu la o plimbare cu africana si sa-i fac rar-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 www.badi.ro, ...gen 0,2 ala la badi nu au semerignuri cu virgula (cel putin acum 8 luni cand am cautat eu ultima oara pe la ei) de rolling nu ma pronunt ca nu am lucrat cu ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 De vanzare , un parbriz stoc ptr RD07 A din '97 . Pret : 20 euro + taxele de curier sau posta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 (editat) Toba asta noua duduie un pic cam tare. Am fost pina la Felix cu ea si o aud, ceea ce nu se intimpla cu toba veche. Are citeva gaurele de coroziune pe partea dinspre cadru (culmea fara sa fie rugina in jurul lor) dar ma tem sa nu fie ceva spart si in interior. Sa fie extrazgomotul doar din gaurelele alea? Are careva o schema interna a tobei originale de rd04 ? sau fotografii? Merci! Editat Martie 31, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Amortizorul spate de pe Rd07 cu ce este diferit fata de cel de transalp? In afara de lungime (+5mm) si posibilitatea reglarii cursei de compresie am inteles (cel de transalp are reglaj doar al pretensionarii arcului, nu are si acel rezervor). Banuiesc ca si arcul este ceva mai tare la Rd07 In rest? Lucreaza altfel? Este mai bun cel de africana? Ma intereseaza comportamentul in offroad in special Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 (editat) Amortizorul spate de pe Rd07 cu ce este diferit fata de cel de transalp? In afara de lungime (+5mm) si posibilitatea reglarii cursei de compresie am inteles (cel de transalp are reglaj doar al pretensionarii arcului, nu are si acel rezervor). Banuiesc ca si arcul este ceva mai tare la Rd07 In rest? Lucreaza altfel? Este mai bun cel de africana? Ma intereseaza comportamentul in offroad in special Bafta Raspunsul ti l-ai cam dat singur. Din moment ce poti sa reglezi compresia, automat inseamna ca e mai bun in offroad Editat Martie 31, 2011 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Raspunsul ti l-ai cam dat singur. Din moment ce poti sa reglezi compresia, automat inseamna ca e mai bun in offroad Cam la asta ma gandeam si eu dar ma intrebam daca sunt si alte diferente in modul de lucru al amortizorului sau daca arcul este progresiv la RD07 (asta nu am apucat sa verific). Un amortizor aftermarket de genul celui de la hagon, unde se situeaza fata de cel Showa de pe AT? Am incercat un Transalp cu un astfel de amortizor (Hagon) si mi-a placut cum lucreaza fata de al meu iar pretul este relativ mic (undeva la 1500 ron) dar nu imi permit decat un amortizor second de africana. Multumesc mult pentru raspunsul rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Daca tot se dau raspunsuri rapide astazi sau miine, repet intrebarea: a desfacut careva o toba de africana rd04 (originala) sa stiu cam ce e inauntru? Ca sa stiu de fapt cum o "operez " pe a mea? Are careva schite, poze? anticipat multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Chiar asa, vad ca e sezonul intrebarilor Ma intereseaza un cric central de RD07 Cum unul original costa peste 150 euro fara arcuri, bucse si alte maruntisuri, ma intereseaza unul second sau in cel mai rau caz poze si dimensiuni de la un binevoitor Si nu, nu se potriveste de RD04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 O intrebare, as vrea sa stiu daca releul de incarcare de pe AT 650 e la fel cu cel de 750. As vrea sa-mi iau unul si sa vad ce gasesc. Stiti preturi si de unde? de preferat nou....daca nu si second multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Cam la asta ma gandeam si eu dar ma intrebam daca sunt si alte diferente in modul de lucru al amortizorului sau daca arcul este progresiv la RD07 (asta nu am apucat sa verific). Un amortizor aftermarket de genul celui de la hagon, unde se situeaza fata de cel Showa de pe AT? Arcul nu e progresiv la nici un amortizor standard de AT si putin probabil sa fie la alte motociclete in dotarea standard. Eu unul pun mai putin accent pe amortizorul spate. Nu sunt asa specialist incat sa simt diferenta intre Hagon, Wilbers sau Showa. La mine regula e simpla. Offroad -> rasucesc reglajul pe SOFT. Sosea-> rasucesc reglajul spre HARD. Am arc Wilbers pus pe amortizorul original (asa am luat motocicleta) si ma satisface. M-am urcat si pe Africane cu suspensia standard si nu am simtit mare diferenta. Mesaj completat Daca tot se dau raspunsuri rapide astazi sau miine, repet intrebarea: a desfacut careva o toba de africana rd04 (originala) sa stiu cam ce e inauntru? Ca sa stiu de fapt cum o "operez " pe a mea? Are careva schite, poze?anticipat multumiri Am desfacut o toba de RD03, care e altfel decat cea de RD04. E plina de site. Inauntru erau o groaza desprinse si/sau arse. Le-am scos si am sudat toba la loc. N-am simtit nici o diferenta in zgomot sau putere, dar am scapat cam de 500grame de fier Mesaj completat Chiar asa, vad ca e sezonul intrebarilorMa intereseaza un cric central de RD07 Cum unul original costa peste 150 euro fara arcuri, bucse si alte maruntisuri, ma intereseaza unul second sau in cel mai rau caz poze si dimensiuni de la un binevoitor Si nu, nu se potriveste de RD04 Un prieten a facut un cric de RD07 dupa unul original si concluzia la fina la fost ca mai bina dadea banii pe unul nou. Si crede-ma ca se pricepe la indoit fiare. Incearca sa vanezi unul SH pe ebay, sau asteapta pana mai merg eu la cumparaturi in Germania Mesaj completat O intrebare, as vrea sa stiu daca releul de incarcare de pe AT 650 e la fel cu cel de 750. As vrea sa-mi iau unul si sa vad ce gasesc.Stiti preturi si de unde? de preferat nou....daca nu si second multzam Doar de la RD04, dar trebuie sa adaptezi mufele. Teoretic poti pune orice releu de Honda ce provine de la o motocicleta cu alternator ce furnizeaza cam aceesi putere. Trebuie sa aibe cele 3 fire galbene pentru conectarea la alternator, cel putin un fir rosu (+), cel putin un fir verde (-) si un fir negru. Mufele le adaptezi de la releul vechi. Parca la Romimoto aveau relee Tourmax la 100 eur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 La mine regula e simpla. Offroad -> rasucesc reglajul pe SOFT. Sosea-> rasucesc reglajul spre HARD. Salutari ! A mea tot RD07 e si nu am gasit pana acum nici un reglaj pe butelia aia mica de gaz . Asta in conditiile in care imi sta prea teapan spatele . Este vreun mod de a regla in aceste conditii amortizorul ? Cum pot sa ii fac o setare permanenta ( pe soft de exemplu ) ? Am vazut butelii de la RD03 si RD04 . Sunt diferite de ceea ce am eu pe RD07 . Noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) A mea tot RD07 e si nu am gasit pana acum nici un reglaj pe butelia aia mica de gaz . Asta in conditiile in care imi sta prea teapan spatele . Este vreun mod de a regla in aceste conditii amortizorul ? Cum pot sa ii fac o setare permanenta ( pe soft de exemplu ) ? Poti regla pretensionarea arcului E singurul reglaj disponibil. Un prieten a facut un cric de RD07 dupa unul original si concluzia la fina la fost ca mai bina dadea banii pe unul nou. Si crede-ma ca se pricepe la indoit fiare. Incearca sa vanezi unul SH pe ebay, sau asteapta pana mai merg eu la cumparaturi in Germania Te cred Este destul de complicat, si daca nu nimeresti o cota, nu mai sta nici cum Astept rezultatele shoppingului tau Sa nu uiti de poseta Louis Vuitton (ca tot sunt la moda RObotzii de la creativemonkeyz) Editat Aprilie 1, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Poti regla pretensionarea arculuiE singurul reglaj disponibil. Asa banuiam si eu ! Mersi mult . Noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vampirica Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Salut, am si eu doua intrebari: 1. unde gasesc de cumparat releu de semnalizare pentru AT RD04? 2. puteti sa imi recomandati un furnizor serios de cauciucuri Metzeler? Da, vreau sa pun LaserTec pe ea si sa ma dau supermoto! Multumesc! Vampi Mesaj completat Ar mai fi o intrebare: Ce ghidon de la Renthal se potriveste pe RD04? daca e si un pic mai inalt e la fix! Am citit pe diverse forumuri ca Renthal Dakar High e super misto, insa nu il gasesc la ei in catalog dupa numele asta. Multumesc, Vampi Editat Aprilie 1, 2011 de Vampirica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Salut, am si eu doua intrebari: 1. unde gasesc de cumparat releu de semnalizare pentru AT RD04? incearca sa cumperi un releu de semnalizare de dacie electronic (undeva la 15 ron )eu asa am si il folosesc de 4 sezoane fara nici o problema. 2. puteti sa imi recomandati un furnizor serios de cauciucuri Metzeler? Da, vreau sa pun LaserTec pe ea si sa ma dau supermoto! Multumesc! Vampi Mesaj completat Ar mai fi o intrebare: Ce ghidon de la Renthal se potriveste pe RD04? daca e si un pic mai inalt e la fix! Am citit pe diverse forumuri ca Renthal Dakar High e super misto, insa nu il gasesc la ei in catalog dupa numele asta. Multumesc, Vampi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.