Korben Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Chiar asa, vad ca e sezonul intrebarilor Ma intereseaza un cric central de RD07 Cum unul original costa peste 150 euro fara arcuri, bucse si alte maruntisuri, ma intereseaza unul second sau in cel mai rau caz poze si dimensiuni de la un binevoitor Si nu, nu se potriveste de RD04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 O intrebare, as vrea sa stiu daca releul de incarcare de pe AT 650 e la fel cu cel de 750. As vrea sa-mi iau unul si sa vad ce gasesc. Stiti preturi si de unde? de preferat nou....daca nu si second multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Cam la asta ma gandeam si eu dar ma intrebam daca sunt si alte diferente in modul de lucru al amortizorului sau daca arcul este progresiv la RD07 (asta nu am apucat sa verific). Un amortizor aftermarket de genul celui de la hagon, unde se situeaza fata de cel Showa de pe AT? Arcul nu e progresiv la nici un amortizor standard de AT si putin probabil sa fie la alte motociclete in dotarea standard. Eu unul pun mai putin accent pe amortizorul spate. Nu sunt asa specialist incat sa simt diferenta intre Hagon, Wilbers sau Showa. La mine regula e simpla. Offroad -> rasucesc reglajul pe SOFT. Sosea-> rasucesc reglajul spre HARD. Am arc Wilbers pus pe amortizorul original (asa am luat motocicleta) si ma satisface. M-am urcat si pe Africane cu suspensia standard si nu am simtit mare diferenta. Mesaj completat Daca tot se dau raspunsuri rapide astazi sau miine, repet intrebarea: a desfacut careva o toba de africana rd04 (originala) sa stiu cam ce e inauntru? Ca sa stiu de fapt cum o "operez " pe a mea? Are careva schite, poze?anticipat multumiri Am desfacut o toba de RD03, care e altfel decat cea de RD04. E plina de site. Inauntru erau o groaza desprinse si/sau arse. Le-am scos si am sudat toba la loc. N-am simtit nici o diferenta in zgomot sau putere, dar am scapat cam de 500grame de fier Mesaj completat Chiar asa, vad ca e sezonul intrebarilorMa intereseaza un cric central de RD07 Cum unul original costa peste 150 euro fara arcuri, bucse si alte maruntisuri, ma intereseaza unul second sau in cel mai rau caz poze si dimensiuni de la un binevoitor Si nu, nu se potriveste de RD04 Un prieten a facut un cric de RD07 dupa unul original si concluzia la fina la fost ca mai bina dadea banii pe unul nou. Si crede-ma ca se pricepe la indoit fiare. Incearca sa vanezi unul SH pe ebay, sau asteapta pana mai merg eu la cumparaturi in Germania Mesaj completat O intrebare, as vrea sa stiu daca releul de incarcare de pe AT 650 e la fel cu cel de 750. As vrea sa-mi iau unul si sa vad ce gasesc.Stiti preturi si de unde? de preferat nou....daca nu si second multzam Doar de la RD04, dar trebuie sa adaptezi mufele. Teoretic poti pune orice releu de Honda ce provine de la o motocicleta cu alternator ce furnizeaza cam aceesi putere. Trebuie sa aibe cele 3 fire galbene pentru conectarea la alternator, cel putin un fir rosu (+), cel putin un fir verde (-) si un fir negru. Mufele le adaptezi de la releul vechi. Parca la Romimoto aveau relee Tourmax la 100 eur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 La mine regula e simpla. Offroad -> rasucesc reglajul pe SOFT. Sosea-> rasucesc reglajul spre HARD. Salutari ! A mea tot RD07 e si nu am gasit pana acum nici un reglaj pe butelia aia mica de gaz . Asta in conditiile in care imi sta prea teapan spatele . Este vreun mod de a regla in aceste conditii amortizorul ? Cum pot sa ii fac o setare permanenta ( pe soft de exemplu ) ? Am vazut butelii de la RD03 si RD04 . Sunt diferite de ceea ce am eu pe RD07 . Noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) A mea tot RD07 e si nu am gasit pana acum nici un reglaj pe butelia aia mica de gaz . Asta in conditiile in care imi sta prea teapan spatele . Este vreun mod de a regla in aceste conditii amortizorul ? Cum pot sa ii fac o setare permanenta ( pe soft de exemplu ) ? Poti regla pretensionarea arcului E singurul reglaj disponibil. Un prieten a facut un cric de RD07 dupa unul original si concluzia la fina la fost ca mai bina dadea banii pe unul nou. Si crede-ma ca se pricepe la indoit fiare. Incearca sa vanezi unul SH pe ebay, sau asteapta pana mai merg eu la cumparaturi in Germania Te cred Este destul de complicat, si daca nu nimeresti o cota, nu mai sta nici cum Astept rezultatele shoppingului tau Sa nu uiti de poseta Louis Vuitton (ca tot sunt la moda RObotzii de la creativemonkeyz) Editat Aprilie 1, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Poti regla pretensionarea arculuiE singurul reglaj disponibil. Asa banuiam si eu ! Mersi mult . Noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vampirica Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Salut, am si eu doua intrebari: 1. unde gasesc de cumparat releu de semnalizare pentru AT RD04? 2. puteti sa imi recomandati un furnizor serios de cauciucuri Metzeler? Da, vreau sa pun LaserTec pe ea si sa ma dau supermoto! Multumesc! Vampi Mesaj completat Ar mai fi o intrebare: Ce ghidon de la Renthal se potriveste pe RD04? daca e si un pic mai inalt e la fix! Am citit pe diverse forumuri ca Renthal Dakar High e super misto, insa nu il gasesc la ei in catalog dupa numele asta. Multumesc, Vampi Editat Aprilie 1, 2011 de Vampirica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Salut, am si eu doua intrebari: 1. unde gasesc de cumparat releu de semnalizare pentru AT RD04? incearca sa cumperi un releu de semnalizare de dacie electronic (undeva la 15 ron )eu asa am si il folosesc de 4 sezoane fara nici o problema. 2. puteti sa imi recomandati un furnizor serios de cauciucuri Metzeler? Da, vreau sa pun LaserTec pe ea si sa ma dau supermoto! Multumesc! Vampi Mesaj completat Ar mai fi o intrebare: Ce ghidon de la Renthal se potriveste pe RD04? daca e si un pic mai inalt e la fix! Am citit pe diverse forumuri ca Renthal Dakar High e super misto, insa nu il gasesc la ei in catalog dupa numele asta. Multumesc, Vampi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Ok, am "operat" toba veche singur cu flexul si dalta. Voiam sa vad cum e construita. Ei bine peretii sint dubli. Sub invelisul exterior mai exista o "toba" facuta din tabla perforata cu gauri mici. Intre toba interioara si cea exterioara exista ceva fibra fonoabsorbanta. La intrarea in toba interioara este o sita dispersoare care sparge vina de gaze venite de la evacuare.Toba interioara are la rindul ei 3 compartimente legate cu tevi intre ele astfel incit gazele sa execute un traseu sinuos, scimbindu-si directia cu 180 grade. Astfel se compun gazele venite direct cu cele reflectate din compartimentul urmator. Asa se amortizeaza sunetul fara a ingusta foarte mult traseul de gaze. Asa ca avind in vedere robustetea constructiei si faptul ca scuturata toba nu zanganea nimic in ea, am dedus ca atita bai are asta de rezerva si anume gaurelele de pe peretele exterior al ultimului compartiment. Mi se parea curios ca niste gauri destul de mici cam cit un jumate de dop de bere in total, sa faca atita galagie. Este insa foarte logic acum, pentru ca teava de iesire din finalul tobei nu iese din ultimul compartiment, ci din penultimul, ultimul fiind compartiment de compresie. Am dus toba la sudor, mi-a pus un petec meserias si acuma africana are sunetul ei original (adica aproape lipsa ) Editat Aprilie 1, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Ar mai fi o intrebare: Ce ghidon de la Renthal se potriveste pe RD04? daca e si un pic mai inalt e la fix! Am citit pe diverse forumuri ca Renthal Dakar High e super misto, insa nu il gasesc la ei in catalog dupa numele asta. Acuma... nu stiu cat si daca te ajuta: Eu am montat pe RD07 un ghidon mai lat, de 900 mm, si a fost nicicum Aduca mi-a intins toate cablurile la maxim, pozitia nu era mai buna Cand ajung acasa ma uit mai exact, inca mai am ghidonul, e german dar nu cred ca e Renthal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Uau ce complicata e toba! revenind la nenorocitele alea de simeringuri de la roata spate, 0,2 ala e moft(skf intra fix, relativ usor, nu joaca, fartec intra ceva mai greu, cele comercializate de rolling nu le-am incercat dar fata de cele ce le-am avut pe acasa is intre skf si fartec ca finete) . singurul lucru pentru care as lua oem ar fi faptul ca simeringurile oem au 3 buze(ultima cea cu arc) in total fata de 1 cat au astea aftermarket. imi recomanda si mie o solutie inteligenta pentru placa asta am consumat neuronii si tot ce iese din mainile mele e complicat si expensive! am inspectat si eu axul ca m-a pus pe ganduri poza aia horror. si am gasit topicul asta la englezi http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/1...shaft-wear.html .daca intere pe cineva era unul care a pus poxipol / ceva loctita groasa ca sa reduca uzura! zicea omu ca a mers! l-am gasit http://www.horizonsunlimited.com/hubb/repa...repair-bc-45060 ahh, de abia astept ziua de maine! acu am pus mana pe nr. rosii, numa norii astia sper sa fie trecatori she's finally ready! ahh da, si mai vreau ajutor in gasirea unui nume! mobra din avatar era Matilda, bmw-ul a fost Croco...si acuma la afrikana is fara inspiratie! caut ceva catchy gen "piei aghiuta prindemai de p*uta" . is happy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 ahh da, si mai vreau ajutor in gasirea unui nume! mobra din avatar era Matilda, bmw-ul a fost Croco...si acuma la afrikana is fara inspiratie! caut ceva catchy gen "piei aghiuta prindemai de p*uta" . is happy! Delisha: origine araba, ‘‘cea care este si care ii face pe altii fericiti” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 NHUU, numa pe mine tre sa ma fericeasca! da mi-ai dat un hint cu nume de origine africana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 NHUU, numa pe mine tre sa ma fericeasca! da mi-ai dat un hint cu nume de origine africana Pai mai bine sa te faca fericit decat sa te prinda de putza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 a mea are un nume simplu(nu ana) -tractor sau tigae...depinde de situatia in care se afla...dar o alint des si cred ca-i place. uite pedros am pus si cateva lipituri pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 NHUU, numa pe mine tre sa ma fericeasca! da mi-ai dat un hint cu nume de origine africana fain suna, dar ce zici de Aisha? Mesaj completat Asa banuiam si eu ! Mersi mult . Noroc ! Vezi ca de acolo se regleaza de fapt inaltimea spate a mobrei, nu pretensionarea! Iti spun sigur, ca eu asta am facut dupa ce am luat-o sa-mi ajunga ca lumea cizmele jos. Singurul reglaj e surubul ala de pe rezervorul de expansiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) Va salut. Se pare ca am ajuns in situatia de a schimba kitul de lant la RD03 Daca ati cumparat recent si puteti sa-mi sugerati locul si sa-mi spuneti si pretul, as fi foarte incantat. Va multumesc Editat Aprilie 2, 2011 de tibor_mt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 O intrebare... Cine mai merge la tabara de enduro cu mine si cu Leo? Hai ca sunt nume mari in enduro mondial... De aceea, caut urgent Mitas E09 de spate, si filtru de ulei. Mesaj completat /index.php?...634087&st=0 Mesaj completat /index.php?...634087&st=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 eu as fi mers macar ca spectator daar... nah...ma bucur ca o sa am ocazia sa va descos pe voi intrebare: cum porneste motocicleta voastra dimineata, sau prima pornire din zi! eu ieri am avut ceva dificultati in a gasi reglajul relanti-ului si la pornire, si nici ce mi s-a intamplat acum 15 min nu stiu daca e ok/normal. deci: -trag socul, trag maneta ambreiaj si dau la buton - porneste imediat Dar sta la 1300-1500rpm timp de vreo 20-30 sec, apoi urca pentru vreo 40 sec la 1800 si numa bine trece minutul recomandat de tinut socul. bag usurel socul si motocicleta sta la 1000rpm si parca are nevoie de ajutor din acc(lucru recomandat de carte pana se incalzeste mototrul). trag de gaz de vreo 2, 3 ori la intervale mai lungute si relantiul se aseaza pe la 1100. dupa asta am plecat, la prima intersectie(50m) nu o murit, nici la urmatoarea. va zic de murit ca ieri imi dadea sa moara si chiar a murit dupa bagarea socului la loc multumesc anticipat! ieri am facut primii mei 150km cu afrikana, 25 singur prin oras si restul cu soata pan la socrii si inapoi(asfalt din pacate). imi place mai mult singur, mai ales ca soata ma tot f-tea la cap sa o las mai incet(vit. medie 80kmh, 3500rpm). pe distanta asta am scos un consum de 6% are un cuplu fenomenal dar nu i-ar fi stricat a 6 treapta , imi aduce cineva aminte care era configuratia optima pentru mers pe asfalt la rd04(kit de rd07 sau pinioanele cu alt nr de dinti) @tibi- cel mai ieftin am vazut kituri de lant pe ebay, DID in special. pe louis nu mai vad kit regina care era parca 130e, si mai e un user ce are la semnatura niste zale si zice colorata-i gata(zic ca ar fi importatori de nush care) si o poza mai explicita cu placa mea givi ce nu pusca cu suportul original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 eu as fi mers macar ca spectator daar... nah...ma bucur ca o sa am ocazia sa va descos pe voi intrebare: cum porneste motocicleta voastra dimineata, sau prima pornire din zi! eu ieri am avut ceva dificultati in a gasi reglajul relanti-ului si la pornire, si nici ce mi s-a intamplat acum 15 min nu stiu daca e ok/normal. deci: -trag socul, trag maneta ambreiaj si dau la buton - porneste imediat Dar sta la 1300-1500rpm timp de vreo 20-30 sec, apoi urca pentru vreo 40 sec la 1800 si numa bine trece minutul recomandat de tinut socul. bag usurel socul si motocicleta sta la 1000rpm si parca are nevoie de ajutor din acc(lucru recomandat de carte pana se incalzeste mototrul). trag de gaz de vreo 2, 3 ori la intervale mai lungute si relantiul se aseaza pe la 1100. dupa asta am plecat, la prima intersectie(50m) nu o murit, nici la urmatoarea. va zic de murit ca ieri imi dadea sa moara si chiar a murit dupa bagarea socului la loc multumesc anticipat! ieri am facut primii mei 150km cu afrikana, 25 singur prin oras si restul cu soata pan la socrii si inapoi(asfalt din pacate). imi place mai mult singur, mai ales ca soata ma tot f-tea la cap sa o las mai incet(vit. medie 80kmh, 3500rpm). pe distanta asta am scos un consum de 6% are un cuplu fenomenal dar nu i-ar fi stricat a 6 treapta , imi aduce cineva aminte care era configuratia optima pentru mers pe asfalt la rd04(kit de rd07 sau pinioanele cu alt nr de dinti) @tibi- cel mai ieftin am vazut kituri de lant pe ebay, DID in special. pe louis nu mai vad kit regina care era parca 130e, si mai e un user ce are la semnatura niste zale si zice colorata-i gata(zic ca ar fi importatori de nush care) si o poza mai explicita cu placa mea givi ce nu pusca cu suportul original Suna-ma luni, si daca o sa stau bine cu timpul, treci pe la mine, si vedem ce putem face cu placa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 as merge eu la Craiova dar nu prea cred ca o sa am destui bani sa platesc si taxa si gazul (cazarea le cort) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 De aceea, caut urgent Mitas E09 de spate, si filtru de ulei. Am eu un Champion. Daca vrei ti-l trimit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 da, deci nimeni nu vrea sa-mi spuna cum porneste afrikana lui ca sa-mi fac niste repere in alta ordine de idei am reusit sa-i fac itp-ul(491ron, m-or ciuruit), i-am pus crash-bar-uri de la HEAVYDUTYES, cric central si trebe sa ma laud ca mi-or murit laudatorii. foarte de treaba si accesibili cei de la HD, ii recomand sa ma vad si cu topcase-ul montat, o toba noua si lumea e a mea! numai bine ps: danke schon csteli-san! faina mobra mi-ai dat! pps: cu numele is inca in impas, am de ales intre Liuwa, Tuyuq, Kiigin dar parca nu suna nici un belle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 da, deci nimeni nu vrea sa-mi spuna cum porneste afrikana lui ca sa-mi fac niste repere in alta ordine de idei am reusit sa-i fac itp-ul(491ron, m-or ciuruit), i-am pus crash-bar-uri de la HEAVYDUTYES, cric central si trebe sa ma laud ca mi-or murit laudatorii. foarte de treaba si accesibili cei de la HD, ii recomand sa ma vad si cu topcase-ul montat, o toba noua si lumea e a mea! numai bine ps: danke schon csteli-san! faina mobra mi-ai dat! pps: cu numele is inca in impas, am de ales intre Liuwa, Tuyuq, Kiigin dar parca nu suna nici un belle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 da, deci nimeni nu vrea sa-mi spuna cum porneste afrikana lui ca sa-mi fac niste repere in alta ordine de idei am reusit sa-i fac itp-ul(491ron, m-or ciuruit), i-am pus crash-bar-uri de la HEAVYDUTYES, cric central(ebay.de) si trebe sa ma laud ca mi-or murit laudatorii. foarte de treaba si accesibili cei de la HD, ii recomand sa ma vad si cu topcase-ul montat, o toba noua si lumea e a mea! numai bine ps: danke schon cstelia-san! faina mobra mi-ai dat! pps: cu numele is inca in impas, am de ales intre Liuwa, Tuyuq, Kiigin dar parca nu suna nici un belle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.