84sbf Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Nu am uitat Promit ca la iarna imi pun tutorialele mele acolo. Ieri am schimbat toti rulmentii inclusiv la rotile de rezerva.Costul unui kit SKF inclusiv simeringurile este de 90 de lei. Deasemenea am pus (dupa tutorialul meu ) placute noi de frina marca ferodo. Corect zicea cineva ca scirtie pe vreme uscata dar numai cele de spate (mult mai dure). Costul este de 85lei/set, cost total 170 lei. Cu bratul ala triunghiular (3 articulatii) de la suspensia spate e belea mare. Piesa de la mobra de rezerva pare buna, dar demontarea ei e un chin datorita pozitiei si piulitelor autoblocante la care nu stiu cum se poate ajunge, probabil cu o cheie cardanica? Cine a mai demontat si poate sa dea ceva indicatii? Altfel nu-i stres, umblu asa de aproape doi ani, dar stiu ca trebuie rezolvata si problema asta. Salut, Eu le-am demontat cu cheie tubulara si ax cardanic. Daca vrei pot sa-ti imprumut sculele ca-s la mine in masina. Daca te intereseaza suna-ma, ca de maine plec din Cluj pana marti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Salut, Eu le-am demontat cu cheie tubulara si ax cardanic. Daca vrei pot sa-ti imprumut sculele ca-s la mine in masina. Daca te intereseaza suna-ma, ca de maine plec din Cluj pana marti Merci fain, am imprumutat deja un cardan , dc nu ma descurc, am sa te solicit. In ce pozitie ai pus mobra, pe o latura, sau te-ai tirit serpeste pe dedesubt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Merci fain, am imprumutat deja un cardan , dc nu ma descurc, am sa te solicit. In ce pozitie ai pus mobra, pe o latura, sau te-ai tirit serpeste pe dedesubt? m-am culcat ca o... pe spate dupa mai multe pozitii m-i s-a parut cea mai comoda pozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel07 Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Salut, sunt Gabriel, baiatul cu Africa de la Pestera Muierii. Multumesc mult pentru sfaturile date, nu au fost probleme la semeringul de la pinionul mic. Cum a fost Strategica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Lasa vrajeala cu Strategica si pregateste-te de intalnire. Buna ziua ne-ai dat, belea ti-ai capatat... te trecem pe lista, asa ca sa nu lipsesti. Referitor la pozitii, cred ca cea mai relaxanta e cu ea deasupra, dar merge si pozitia misionarului sau pe la spate... Eu am suspendat-o pe cricul central, ala de care spune toata lumea ca nu e nevoie, si am lucrat linistit. Am dat bascula jos, am demontat triunghiul si am scos acele din rulmenti, le-am curatat, si am schimbat rulmentii pe care i-am gasit la SKF, iar la cei pe care nu i-am gasit, am facut o selectie din multimea de ace scoase, si am refacut rulmentii vechi. Sau mai exact "coliviile cu ace" ca asa se numesc in catalog. Doar pe cele cu virgula nu le-am gasit, restul au venit in 2 zile. O sa fac iar operatia in curand, pentru ca am gasit in sfarsit triunghi de RD07, sa o inalt. Imi zornaia mereu ceva la lantz, am demontat capacul de la pinionul de atac, si am constatat ca tablitza aceea de pe capac imi intrase intre pinion si capacul cutiei de viteza, asa ca am tras tare cu un patent si am scos-o pe bucati. Am verificat si eu pinionul, si am si eu aceeashi problema clasica cu jocul din ax, si atata timp cat inca mai prinde, nu ii fac nimik, ca poate gasesc si un pinion mai mic, de 15 in locul celui de 16, il sudez si ma mai dau un an cu motorul fara probleme. Am vorbit acum 10 minute cu Leo. Duminica pleaca in recunoastere pe traseu sa vedem cum se prezinta. Completati lista cu tricourile daca vreti sa le aveti la intrunire, daca nu o sa le primiti prin posta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Am vorbit acum 10 minute cu Leo. Duminica pleaca in recunoastere pe traseu sa vedem cum se prezinta. Completati lista cu tricourile daca vreti sa le aveti la intrunire, daca nu o sa le primiti prin posta. Lista completa (si de completat) e AICI Eu am suspendat-o pe cricul central, ala de care spune toata lumea ca nu e nevoie, si am lucrat linistit. Nu toata lumea, doar unele parti ale lumii Unii ar da bani frumosi pe un cric central original Original pentru ca la RD07A e dat dracu' Am vazut si la Hepco&Becker ceva interesant, dar nu gasesc pret, ca site-ul lor e doar de prezentare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Promit sa iti face eu unul daca nu ai. Mai ales ca nici pana in ziua de azi nu ne-am achitat datoria pentru forum. Daca ma misc cu talent, poate e gata pana la intrunire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 m-am culcat ca o... pe spate dupa mai multe pozitii m-i s-a parut cea mai comoda pozitie Eu am intins-o pe ea lateral si am prelucrat-o dintr-o parte Afurisenie mare de dat jos bratul ala cu suruburi ruginite in camasile interioare ale rulmentilor.Ma dor zdravan miinile si mi-a si sarit vopseaua in vre-o doua locuri.Da noah, am satisfacut-o pina la urma cumva! . Pozele sint elocvente in privinta uzurilor care apar daca se blocheaza vre-un rulment. Din fericire piesa de la mobra donatoare era in stare perfecta. Recomand ca la vacutele mai batrine sa inspectati si sa dati jos pe la 100mii km ansamblul, altfel ajungeti ca mine cu el praf.(cam 140 mii km). Il dati jos, scoateti camasile interioare si gresati cu vaselina de calitate acele. Ar fi bine sa schimbati si simeringurile preventiv sau daca vedeti undeva urme de rugina. Apoi nu mai aveti treaba inca 100 mii. Deasemenea evitati sa treceti prin riuri daca nu este necesar si nu bagati karcherul in vintrele mobrei, lasati mai bine noroiul sa cada singur de pe bratele acelea cu n-spe simeringuri rulmenti si ace. @ Stelia-vezi ca are rulmenti peste tot, la toate articulatiile. Incerc sa ajung si la intrunire, dar nu pot promite Distractie faina oricum domnilor! Salut, sunt Gabriel, baiatul cu Africa de la Pestera Muierii. Multumesc mult pentru sfaturile date, nu au fost probleme la semeringul de la pinionul mic. Cum a fost Strategica. Cu placere stimabile! Daca rasfoiesti sectiunea asta africana gasesti multe informatii si ce nu stii intrebi ca asa facem toti. bafta in continuare la rd-03-ul vopsit ca de fabrica. Faina de tot tura, atit peisajele de pe asfalt, dar mai ales circuitul ulterior de macadam!Strategica , Voineasa Sadurel si Sadurel-Paltinis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Varianta finala si de pus in rama, pe motor, in garaj sau sub perna a afisului. Mai e mult pana marti? Ca o iau razna aici, in mijlocul marii... Abia astept intalnirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Am vazut si la Hepco&Becker ceva interesant, dar nu gasesc pret, ca site-ul lor e doar de prezentare Gasesti pret numai daca navighezi in limba germana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 @ Stelia-vezi ca are rulmenti peste tot, la toate articulatiile. Stiu Ti-am si raspuns cand ai intrebat daca sunt bucse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 mai organizatorilor, m-am inscris si eu pe XRV insa nu sint inca validat , as vrea si io 2 tricouri un L si un XL. multumexxxxxxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 mai organizatorilor, m-am inscris si eu pe XRV insa nu sint inca validat , Esti validat Si tu si Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Mai avem o saptamana pana la hora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
namaste Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Stie cineva o sursa buna pentru un crashbar de RD03? Ma bate gandul sa vin cu ea la intrunire, dar mi-e teama sa nu ii fac praf carenele. Andrei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 cstelia ar fi una, parca pe xrv.ro avea la vanzare si heavyduties.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Daca nu gasesti crashbar, rezolvam dupa intrunire. Te costa decat materialul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
namaste Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 (editat) Daca nu gasesti crashbar, rezolvam dupa intrunire. Te costa decat materialul. Haha, tot intre ploiesteni se rezolva problemele. Daca reusesc sa eliberez week-ul ala o sa plec din Ploiesti spre Valeni, poate mergem impreuna. Andrei.. Editat August 12, 2011 de namaste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Nu se potriveste de TA PD06? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
namaste Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Ba da, dar nu vreau modelul ala de crashbar, pentru ca nu are prindere in suruburile scutului. Plus ca nu se potriveste perfect si are prinderea de baza la scarita. Andrei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 (editat) boieru faci crashbar-uri? Editat August 13, 2011 de lauramarginea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 fac. crashbar-uri, cricuri centrale, suporti de coburi, masti de protectie farurui, si cam orice e nevoie. dar nu am facut in scop comercial inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 (editat) am montat noul parbriz, se vede o imbunatatire - minima, stie cineva unde gasesc un inaltator ca cel din imagine ? multumexxxx Editat August 13, 2011 de kyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Si cu parbizul acela tot minima o sa fie imbunatatirea daca esti inalt. Se numeste varioscreen, si costa o caruta de bani. E mai simplu sa il faci singur din niste plexiglas. Daca vrei te pot ajuta, dar rezultatul nu o sa fie deloc spectaculos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 boieru ai matrite pt suporti de coburi?sau faci numai cu mobra de fatza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.