Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Anvelope uzate inegal (galme).

 

 

Pai a zis ca nu are galme...

 

 

In alta ordine de idei, dupa 6 ani si jumatate de folosinta, bateria mea a decedat. De un an ma tot intreb cat o mai tine...

Inca arata 12,5V dar nu mai tine curent in ea. Tot respectul pentru Varta :ok:

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU ARE niciun joc, nicaieri! Tocmai de aici este nedumirirea mea.

 

Care joc?

Nu aşa se manifestă uzura rulmenţilor la juguri

Ridico pe cricul central (sau pe altceva) în aşa fel încât să fie suspendată roata din faţă

Mişcă uşor ghidonul stânga-dreapta

Dacă simţi că se "blochează" puţin în poziţia de mers drept, înseamnă că trebuie să schimbi rulmenţii

Dacă ştiai asta, ignoră ce am scris :friends:

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care joc?

Nu aÂşa se manifestă uzura rulmenților la juguri

Ridico pe cricul central (sau pe altceva) în aÂşa fel încât să fie suspendată roata din față

MiÂşcă uÂşor ghidonul stânga-dreapta

Dacă simți că se "blochează" puțin în poziția de mers drept, înseamnă că trebuie să schimbi rulmenții

Dacă Âştiai asta, ignoră ce am scris :friends:

 

Am verificat foarte atent rulmentii din jug, deasemenea si rulmentii rotilor! Ne-am uitat daca cumva bascula are joc sau amortizorul spate vreo "buba"...NIMIC SUSPECT! Nimic nu creaza suspiciuni.

Acum m-am intors dintr-o tura de vreo 300 km facuti cu pasager, fara top-case-ul din spate ci doar cu cel de pe rezervor. La 70km/h, daca iau mainile de pe ghidon, face ca naiba de urat. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca rotile sunt pe acelasi aliniament. Pune motorul pe cricul central, sau roaga pe cineva sa tina motorul drept, si priveste din spate de la cativa metrii motocicleta. Daca rotile calca pe aceleasi urme, e ok. Verifica presiunea din amortizoarele fata. Mie imi facea faze din astea cand aveam presiuni diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca rotile sunt pe acelasi aliniament. Pune motorul pe cricul central, sau roaga pe cineva sa tina motorul drept, si priveste din spate de la cativa metrii motocicleta. Daca rotile calca pe aceleasi urme, e ok. Verifica presiunea din amortizoarele fata. Mie imi facea faze din astea cand aveam presiuni diferite.

Presiunea din amortizoarele fata??? Cum sa o verific? Nu cred ca am optiunea de a baga presiune in ele. Am schimbat acum cateva zile uleiul din ele, se vede clar imbunatatirea dar nicio schimbare in bine in ceea ce priveste problema oscilatiilor ghidonului...

 

Dar cu siguranta dimineata voi verifica daca rotile merg pe aceeasi urma. Stiu sigur ca indexul de la intinzatoare este identic pe ambele parti dar...e o problema la care nu m-am gandit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ..problema cu oscilatul este din cauza ca amortizorul spate este prea "slab" si cand incarci pe spate prea mult se se "descarca" fata..pune mana si mai strange-l..mai ales daca ai bagat si ulei mai gros in amortizoarele fata..aceeasi problema aam avut-o si pe Varadero si mai curand pe Africana..dar acum am reusit sa fac reglajul de pot sa iau mainile de pe ghidon de la 100km/h si pun frana de spate pana la 0 si nu mai misca directia...mai fa o proba :cand face asa muta-te cat mai in fata ,spre rezervor..si vezi cum se comporta!!daca vrei mai multe detalii 0735168123 Raul!

PS.. daca comprimi arcul iti v-a creste garda la sol..daca nu vrei asta mai ar fii solutia de a ridica telescoapale fata in jug 1-2 cm :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare, astazi tocmai mi-am schimbat uleiul in furca, pe dupa ceca era negru si murdar si arata urat, nici nu era suficient, aveam cam 600ml in fiecare brat, in loc de 656 ml...am pus cu o idee mai mult. Intrebarea este, ce presiune se baga in furca, vreau sa bag ceva aer...

Motoreta e rd 03, de 650 cmc...

multzam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde. Eu de ex, merg cu 0.8bar. Nu am cartea tehnica la indemana sa vad cat scrie exact acolo.

Nasol cu RD07A. Dar banuiesc ca se poate rezolva cu un strungar, care sa dea gauri in capace, filet, si sa puna 2 ventile de masina. Eu acum vreau sa imi fac un teu de legatura intre cele 2 amortizoare, astfel incat sa am mereu acceashi presiune in ele. Asta daca nu gasesc roata de KTM, sa schimb furca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar poate se potriveste de la RD 04 capacele respective si atunci chiar nu trebuie sa mai uuncesti.Dar acum intrebare in interiorul jambelor de la RD 07 sunt la fel cu cele de la RD 04?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in principiu cred ca sunt identice. si capace daca nu ma insel, am eu prin garaj, de la furca lui ZaFly, dar abia peste 2 saptamani pot sa iti spun sigur...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in furci se baga max o.4 bari din ce imi aduc aminte. cel putin asa spune cartea am auzit cazuri care au bagat peste 1 bar in ele. DIn ce ziceau altii e mai bine sa nu bagi aer deloc ci doar sa scoti condensul si vaporii de ulei din furci. Daca vrei furca mai tare pune ulei mai gros. La rd03 si rd04 dc nu ma insel cartea spune 5w si la rd 07 si 07a 10w. Daca ai pus 5w incerca cu 10...dc ai pus 10 si vrei mai tari pune 15w....sau fa un mix intre 10 si 15...ca se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in furci se baga max o.4 bari din ce imi aduc aminte. cel putin asa spune cartea am auzit cazuri care au bagat peste 1 bar in ele. DIn ce ziceau altii e mai bine sa nu bagi aer deloc ci doar sa scoti condensul si vaporii de ulei din furci. Daca vrei furca mai tare pune ulei mai gros. La rd03 si rd04 dc nu ma insel cartea spune 5w si la rd 07 si 07a 10w. Daca ai pus 5w incerca cu 10...dc ai pus 10 si vrei mai tari pune 15w....sau fa un mix intre 10 si 15...ca se poate.

Corect, e 0,4-0,5 bari. Dar depinde si de ce lichid ai in furci. Daca ai 15 w in nici un caz nu bagi aer(cazul meu). Recomandari: daca nu prea te bagi pe coclauri 10w e lichidul si bagi si 0,4 bari aer daca simti nevoia. 5w nu-i pentru Romania. Iar 15 w iti creeaza ceva disconfort pe sosea, dar tine ca lumea suspensia in teren.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragi microbisti, ma uit cu jind la cata pasiune si know how exista pe acest forum si va felicit pentru asta. mi-ar placea sa intru in rindul vostru si caut de cateva zile un AT

 

m-am hotarat sa schimb directia inspre enduro touring si am trecut prin febra cautarilor succesive intre 1200gs, 650gs, Vstrom 650,1000 ca sa ajung in final la AT care imi place foarte mult si care cred ca mi se potriveste din multe puncte de vedere.

 

am ajuns cu studiul topicului pe la pag 296 dupa care am dat pe last page din curiozitate si am vazut ca mai am de studiat fo 200 pag.

vad multe 'probleme' mai la toate AT urile, cam aceleasi de regula . se pare ca in tara e greu de gasit ceva foarte bun si din an mai recent sau daca gasesti devine prohibitiva prin pret.

 

pe mobile sint cateva sute la vanzare insa nu stiu nimic despre cum o aduci,cit costa inmatricularea, ce teste sa-i faci pe loc, cand e bine de cumparat,de la dealer sau pers priv, samd.

e cineva care sa si-o fi cumparat din germanica care sa ma sfatuiasca ?

 

maxime multumiri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt on topic dar pe de alta parte nici off, si am sa iti dau parerea mea.

 

In prima faza nu cred ca anul este cel mai determinant factor la o motocicleta.

Daca vine vorba de cumparat motocicleta din germania ia legatura cu cstelia...e tatal lor, cred ca o mare parte din africanele din tara sunt aduse de el. El iti va putea spune daca iti poate aduce, sau dc nu care sunt procedurile legale.

Insa, ai in vedere ca facand un import pierzi lejer 200 euro cu motocicleta reprezentand pretul transportului de acolo si inca vreo 150 ca sa ii faci rar ul si toate formele pana ce ajungi sa ai numere pe ea (traduceri brif uri, ITP, si RAR ul efectiv). A aduce un motor din germania nu inseamna ca vei fi scutit de hibele clasice.

Imi permit sa ma bag in discutie pentru ca, de curand sunt posesor de Africa, cumparata din tara, si, acum ajunsa motocicleta visurilor mele dupa o investitie de aproape 800E.

Ce incerca sa spun, ia ca baza si ideea in care poti gasi o motocicleta buna tehnit vorbind aici in tara...si cu ceva bani o poti aduce poate la o stare cel putin la fel de buca ca ce ai fi putut atude (stiu ca multi vor arunca cu pietre pt ceea ce spun...dar consider ca am dreptate)

Poti cumpara motocicleta si schimba tu:

bujii, antigel, termostat, filtre, ulei motor, ulei furci, cabluri acceleratie, ambreiak, soc, cablu kilometraj, melc km, camere, cauciucuri, lantm pinioane, foi, rulmenti si semeringuri la roti, releu incarcare, kit reparatie pompa benzina regla carburile si tot asa. Ei bine toate astea te pot ajunge undeva destul de sus ca bani (eu am schimbat mult mai multe ca sa ajung la 800 euro). La modul asta vei avea o moticicleta foarte aproape de starea de nou si vei stii aproape sigur ca ar fi fost aproape imposibil sa fi gasit asa ceva de vanzare, si cat de baftos sa fi fost sa o fi nimerit chiar tu as zice :P!.

 

Eu cred ca oricare ar fii alegerea ta ....aici vei fi sprijinit cu sfaturi, fie pt a aduce ceva de dincolo...fie a readuce la buna viata una autohtona!

 

Oricum bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt on topic dar pe de alta parte nici off, si am sa iti dau parerea mea.

 

In prima faza nu cred ca anul este cel mai determinant factor la o motocicleta.

Daca vine vorba de cumparat motocicleta din germania ia legatura cu cstelia...e tatal lor, cred ca o mare parte din africanele din tara sunt aduse de el. El iti va putea spune daca iti poate aduce, sau dc nu care sunt procedurile legale.

Insa, ai in vedere ca facand un import pierzi lejer 200 euro cu motocicleta reprezentand pretul transportului de acolo si inca vreo 150 ca sa ii faci rar ul si toate formele pana ce ajungi sa ai numere pe ea (traduceri brif uri, ITP, si RAR ul efectiv). A aduce un motor din germania nu inseamna ca vei fi scutit de hibele clasice.

Imi permit sa ma bag in discutie pentru ca, de curand sunt posesor de Africa, cumparata din tara, si, acum ajunsa motocicleta visurilor mele dupa o investitie de aproape 800E.

Ce incerca sa spun, ia ca baza si ideea in care poti gasi o motocicleta buna tehnit vorbind aici in tara...si cu ceva bani o poti aduce poate la o stare cel putin la fel de buca ca ce ai fi putut atude (stiu ca multi vor arunca cu pietre pt ceea ce spun...dar consider ca am dreptate)

Poti cumpara motocicleta si schimba tu:

bujii, antigel, termostat, filtre, ulei motor, ulei furci, cabluri acceleratie, ambreiak, soc, cablu kilometraj, melc km, camere, cauciucuri, lantm pinioane, foi, rulmenti si semeringuri la roti, releu incarcare, kit reparatie pompa benzina regla carburile si tot asa. Ei bine toate astea te pot ajunge undeva destul de sus ca bani (eu am schimbat mult mai multe ca sa ajung la 800 euro). La modul asta vei avea o moticicleta foarte aproape de starea de nou si vei stii aproape sigur ca ar fi fost aproape imposibil sa fi gasit asa ceva de vanzare, si cat de baftos sa fi fost sa o fi nimerit chiar tu as zice :P!.

 

Eu cred ca oricare ar fii alegerea ta ....aici vei fi sprijinit cu sfaturi, fie pt a aduce ceva de dincolo...fie a readuce la buna viata una autohtona!

 

Oricum bafta.

zici bine Marius, multam de sfat. eu sint de parere ca fiecare tre sa se ocupe cu ce stie mai bine asa ca daca m-as apuca eu sa aduc sigur mi-as prinde urechile. as prefera sa o iau din tara insa AT ul are aceeasi problema ca si 1200GS au niste preturi f mari la 2nd hand. bugetul fiind limitat tentatia e mare sa o iau de acolo la 2-3000 + cat o mai costa restul ~ 500 sa zic,iar probabilitatea sa fie in stare mai buna decat una locala e ff mare. aici am vazut una insa nu garanteaza nr de km - iar un motor de 10-12 ani poate avea oricati ... am vazut pe topic ca multi s-au intepat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kyk- am luat anul trecut o afrikana de la cstelia an de fabricatie 90 si in afara de soc blocat la cil.fata nu a avut absolut nimik. evident ca i-am schimbat bujiile , uleiul cu filtru si antigelul plus alte platini la pompa(restul am desfacut si uns pentru cultura mea generala si s-a vad cum merge). la iarna ii schimb kitul de lant si un cauciuc in rest apa paie si bataie(doar finut)! la afrikana bubele sunt arhicunoscute si remediabile , si la orice moto sh e cam lege sa-i schimbi uleiul! daca te-ai hotarat sa mergi pe afrikana da o cautare pe bikeshop, apoi cauta userii de aici de pe topic sa vezi cum au ingrijit mobra, nu ezita sa-l stresezi pe cstelia cu un telefon(are niste prospaturi de imi vine sa mai fac un credit, da pofta e de mult in cui)

@marius.roibu- imi spui te rog ce i-ai facut afrikanei de i-ai facut o infuzie de 800e! ca mi se-mpare tare mult ! cu cauciucuri, baterie, regulator, platini, kit de lant si ambreiaj nou , ulei ,filtre si alte zemuri, cabluri de abia imi iese suma asta

sa-nteleg ca e rocket science si secret de stat de importanta deosebita, de nimeni nu vrea sa fac un tutorial legat de schimbarea simeringurilor si a uleiului din furci!

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ceva poze de cand am facut schimburile in cauza! numai ca nu am vrut sa pun aici 100 si ceva de poze ce le am fauct pe durata restauratii...dc imi permiteti sa spun asta!.... Cred ca cel mai bine am sa ofer la cerere celor care au nevoie de informatii, sau eventual cand o sa am timp si pofta o sa mai triez din ele si am sa le pun pe xrv.ro. Si pentur ca tot m ai intrebat am sa pun o lista cu tot ce am schimbat la motocicleta. (sper ca altii sa nu se supere de ce scriem noi pe aici)

 

Releu semnalizare Tico 22 lei - identic cu cel honda ba chiar mai mic si mai clentanitor. Un deliciu. Unlocuit pt ca cel dp motor era ars

Termostat Chevrolet Spark 25 lei. Identic cu cel de Honda, aceiasi temp de deschidere, 100% la fel. Cumparat termostat de GM pt ca e mai bun ca aftermarket urile

Bujii NGK DPR8EA9 4 buc 50 lei

Antigel HEPU G12 25 - pentru ca este cel mai bun antigel pt blocuri motor de aluminiu. Folosit in echiparea OEM de Audi BWM si Merc

Ulei Motorex + Filtru MANN MW64/1 100 lei

Ulei Repsol 10w pentru furci 30 lei. Din fericire semeringuri in stare perfecta. Nu am adaugat pretul solventilor de curatare...(kerosen si spray de curatat lant)

Lichid frana ATE 0 lei - pentru ca il aveam pe acasa. Din nou unul dintre cele mai bune lichide dp piata. Cine cunoaste stie despre ce e vb

Bec semnalizare fata stanga 1 leu...era ars mititelul :)

vopsea carene + adiacente 40 botul motocicletei a avut o bucatica lipsa si a trebuit revopsit

Vopsit/ pregatit carene 100 lei. Carenele fata stanga si botul au fost revopsite cu culorile originale Honda. (foarte greu de gasit chiar si dupa codul de culoare)

Stikere Carena fata 33 lei plus 7 lei trasport de la Timisoara

Oglinzi Africana 50 lei (le am inlocuit pt ca aveam una lipsa)

Melc kilometraj original 105 lei....cel dp motor era topit

Senzor Neutral original Honda 84 lei ....nu mai arata motocicleta cand era pe liber. Murea motorul dc dadeam drumul la ambreiaj

Cablu kilometraj 34 lei....era blocat

Cablu ambreiaj 53 lei. Nu aveam nimic dar nu era nou :P

Placute frana SBS spate 95 lei. Erau tocite inegal

Kit lant EK pinioane JT 495lei...bafta mea ca am reusit sa il scot la pretul asta ca era 170E pe louis

Cauciucuri Continental Escape 582 lei fabricatie nov 2010

Camere Continental 86 lei

Retapitare Sa 200 lei (retapitare si schimbarea formei ca sa fie mai comoda la drum. Adaugata insertie de gel)

Becuri bord 2wx4buc 5 lei - pentru ca unul dintre ele era ars. Am hotarat sa le schimb pe toate...alta data sa nu ma mai chinuiesc sa desfac ce era pe acolo

Set Complet Rulmenti SKF 83 lei...pentru ca la valoarea asta e bine sa schimbi preventiv...si bine am facut ca la roata spate toti erau facuti praf.

Releu incarcare Ignitech 470 lei pentru ca am reusit sa scot discount de 15euro pt a 2a cumparare intr un an.

set complet semeringuri roti 50 lei pentru ca dc tot am schimbat rulmentii trebuiau schimbate si astea

parbriz touring 330 lei

tripmaster pt ca al meu e dus 100 euro - PS: asta inca nu e cumparat dar e pe lista de asteptari. EU inca mai sper sa nu dau 100E pe el :P

 

 

TOTAL 3548 LEI adica cca 850euro. Aici nu se mai pun peste 2 luni de munca aproape zilnica, si alte maruntisuri gen suruburi ruginite schimbate, seibi, spray uri de vopsea pt vopsire piese mic, lacul, cheltuieli cu sablari samd.

Concluziile le las sa fie trase de altii!

Daca ma va intreba cineva de ce am fost atat de nebun sa investesc atat in motocicleta asta?! Simplu ....pt ca am luat o ....am verificat tot ce era important...cadrul este in regula nu a fost lovita nu tragea stanga dreapta, motorul nu avea batai, depuneri in interior, la compresie a scos peste 11 bari la rece pe fiecare cilindru (de nou..si la cald tre sa scoata 12.5) deci era clar ca motorul mai are multa viata in el.

 

Inca ceva Raoul, daca ai nevoie de poze de la schimbarea lichidului in furci...0721 089 499 este numarul meu

 

Si ca sa vedeti despre ce este vorba!..Ea este norocoasa, o RD07 din 1993, si daca ar fi sa ma intrebati...nu as vrea altceva mai nou de rd07...maxim 1996 (si cand spun asta sper sa nu jignesc pe altii)

 

Iar daca ma intrebati daca mai este de munca la ea...raspunsul este da....La iarna vreau sa o desfac iarasi sa mai vopsesc in camp electrostatic bratele de la suportul de bord, poate sa ii schimb botul cu unul de pe ebay nereparat, ca al meu a avut o bucata refacuta, sa polishez scutul, sa scot urmele de coroziune din capacul motor dreapta....sa sablez si sa revopsesc coarnele...si alte chestii marunte de finete....Sigur se vor mai gasii multe....pana atunci pace buna voua...si sa va bucurati de jucariile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa cumperi Africa Twin, apeleaza la Cstelia, si punct.

Nu te f_te, si asta-i cel mai important.

Si cel putin din punctul meude vedere, nu conteaza anul.

Daca vreau sa fiu chiar subiectiv, as zice ca conteaza.... sa fie cel mai vechi model. Adica RD03.

Eu am RD03.

Si mai sunt cativa care au, si nu se plang. Se vorbeste ca ar fi cele mai reusite.

Nu comentez

Vorbeste cu Cstelia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as vrea daca se poate si nu vreau sa fiu neghiob din cei care fac afirmatia ca rd03 ar fii cele mai bune sa o sustina cumva. Eu cred ca cel mai bun african e rd07 din 1996.

Pot argumenta de ce cred asta....pentru ca rd03 are acelasi cadru ca si transalpul, motorul este derivat din cel al transalplui. Din cate am citit (si am fost destul de intrigat de chestia asta) este un transalp evident imbunatatit..

Ca hibe majore pe langa ce se stie ca fiind al africanului se adauga si cele 2 cdi uri.

rd04 pe de alta parte pastreaza cadrul dar vine cu un nou motor, care de data asta nu mai este derivat din motorul transalp pentru ca acesta nu mai poate fii marit peste 650. Astfel se produce um motor nou pe baza design ului preacunoscutului motor de v2 52 500cmc (ca si cel de 650 de altfel). noul motor in are o compresie evident mai mare fata de cel de 650 ....12.75 de nou fata de 10 cat avea 650 ul (sper sa nu ma insel si sa fie chiar 10). Avand limite serice similare ca si compresie as fi tentat sa cred ca 750 ul va tine mai multi km.

rd07 primeste un cadru imbunatatit si alte mici modificari

rd07 1996 inlocuieste cdi urile cu un singur unit tci si adauga TPS-ul.....=> o curba de cuplu optimizata si consum mai mic

rd07a....acelasi rd07 cu cost reduction specific fabricatiei de europa. (fantele nu mai sunt acelasi jante aurii, suspensia spate nu mai are reglaj, furca fata asemenea.)

 

Asta e ceea ce stiu eu in mare....daca gresesc ....imi cer scuze de pe acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mm, punctul de vedere al fiecaruia! de fel furca fata, amortizorul spate , rezervorul de la 03 si 04 puse pe un cadru de 07a cu motor si instalatia electrica inclusa ar fi afrikana stock de vis, si cu aripa fata de cross!

iubitorii de off zic ca 03 si 04 is cele mai reusite(robuste si fiabile in draci, made in japan), cei care fac touring zic ca 07 si 07a ar fi cele mai (pen ca is mai aerisite si lucrezi mai usor la ele, cadru din dural parca(mai usor), consum mai mic). afrikana se trage din NXR-750 care o castigat dakarul si de fel motorul e derivat din superfiabilul VT500, n-are nimik cu transalpul decat cateva asemanari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat iti consuma RD07????

2%??

Ma crezi ca RD03-ul meu consuma sub 5% extraurban si sub 6% intraurban? Nu am de cee sa te mint, nu castig cu asta nici macar un plin de benzina.

Cand a fost intalnirea de la Nadrag, am alimentat in Lugoj, am mers pana la Nadrag, acolo am facut traseul ultrausor alu lui Cstelia, m-am intors la Timisoara, am mai circulat vreo 3 zile prin Timisoara, si cand am facut plinul, mi-a iesit consum de 5,1%.

Cat o fi 07ele de 07... nu cred ca scoate mai bine de atat.

Dar hai sa nu ne ne certam noi intre noi :cheers:

 

 

Insa, ai in vedere ca facand un import pierzi lejer 200 euro cu motocicleta reprezentand pretul transportului de acolo si inca vreo 150 ca sa ii faci rar ul si toate formele pana ce ajungi sa ai numere pe ea (traduceri brif uri, ITP, si RAR ul efectiv).

 

Transcrierea in romania de pe nr inmatriculat costa aproximativ 20 EURO mai putin decat inscrierea unei motociclete adus de afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...