cstelia Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Roti dintate mici gasesti pe la vreo imprimanta matriciala veche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Dragi colegi, tovarasi si pretini Am si eu nevoie, pentru Africana mea (RD07) de o scarita dreapta spate cu tot cu suportul de luminiu care se prinde pe cadru. Cine ma poate ajuta? De fapt cel mai mult ma intereseaza acel suport chiar daca si scarita este vai de mama ei. Ma intereseaza foarte mult suportul acela deoarece al meu este incomplet (dupa cum se vede in poza de mai jos); ii lipseste acea aparatoare mica ce protejaza calcaiul de toba de esapament. Cand mi-am cumparat motocicleta am observat ca la primul drum sotia mea si-a distrus talpa de la bocanc ...si ma gandeam: "bah cat de prosti sunt japonezii astea...nu puteau sa faca si ei o aparatoare ceva acolo?" Intre timp nevasta a mai distrus o pereche de cisme si una de pantofi...pana sa observ eu in niste poze alte Afrikane ce au aparatoare acolo. Atunci evident ca mi-am retras injuraturile de la japonezii...de la Honda; au ramas in continuare valabile cele pentru aia de la Suzuki si Yahama (plus alea pentru rusi, nemti si italieni). Avand in vedere ca sezonul se apropie trebuie sa o pregatesc de plimbare si ma gandeam ca este mai ieftin sa imi cumpar alt suport decat sa ii cumpar sotiei cate o pereche de pantofi dupa fiecare plimbare cu motocicleta . Astept cu interes propunerile voastre! Multumesc! Chiar nu are nimeni suport de scarita dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Scăriţă dreapta spate se găseşte foarte greu. Pe siteurile cu dezmembrări AT din străinătate se găsesc o grămadă de scăriţe stânga, dar dreapta niciuna. A mea este ruptă, de acea vroiam sa o schimb. O să-ţi scriu asta de fiecare dată când întrebi Serios, chiar se găsesc foarte greu scăriţele acestea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Duminica s-a dat pe ebay un set de scarite spate cu tot cu suporti la 66 de euro.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 (editat) La mine nu-i aşa mare grabă încât să mă arunc la 66€ Am rupt doar urechile ce ţin scăriţa rabatabilă, deci suportul de scăriţă este încă întreg. Am tot timpul la mine o bară filetată de 10 pe care am tras un furtun ca s-o îngroş, dacă am nevoie o prind în 2 minute cu piuliţe de suportul scăriţei şi e la fel de bună, doar că nu rabatează. PS : cât timp stai pe ebay zilnic ? ( sau ai activată vreo opţiune princ are primeşti mail la fiecare articol postat ce conţine cuvintele "xrv" sau "africa twin" ? ) Editat Ianuarie 29, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 doar incercam sa il ajut pe om, asa ca am aruncat un ochi pe ebay. Ce vroiam de fapt sa spun, e ca, din cauza ca sunt rare scaritele de dreapta, pretul lor e pe masura. Pe ebay ma uit zilnic, am vreo 5 motociclete la care caut piese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) Am inceput sa pregatesc rezervorul. Asa ca am luat niste soda de rufe, cam 15-20 de linguri de bucatarie, apa calda, am amestecat bine pana cand s-a diluat complet, si am turnat-o in rezervor. Am legat minusul de la un redresor de 12V la rezervor, iar plusul l-am legat de doua bucati de metal, ce stateau scufundate in solutie, fara sa faca contact cu metalul rezervorului. Imediat cum am bagat redresorul in priza, a inceput reactia, si dupa numai jumatate de ora am ramas uimit de cata rugina s-a depus pe bucatile de metal. Le-am curatat din ora in ora, pentru ca se incarcau destul de mult, si parca reactia nu mai avea aceeasi intensitate. Oricum, rezultatul e incredibil. Desi nu parea sa fie ruginit, am scos foarte multa mizerie din rezervor. O sa pun si niste filmulete in curand. Editat Ianuarie 30, 2013 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Hmm, rezervor de Transalp... miroase a prototiptil :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 pai Prototiptil o sa se numeasca... tu esti nashul, asa ca ne ocupam de botez la Nadrag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 OK, voi pregati stickere pe care va scrie "Romanian Genuine Prototiptil" si le lipim in cadru festiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 doar incercam sa il ajut pe om, asa ca am aruncat un ochi pe ebay. Ce vroiam de fapt sa spun, e ca, din cauza ca sunt rare scaritele de dreapta, pretul lor e pe masura. Pe ebay ma uit zilnic, am vreo 5 motociclete la care caut piese... Hmmm....da...am inteles. In cazul asta trebuie sa ma apuc sa improvizez ceva acolo. Sper sa fie ceva care arata bine. Acum, pentru ca tot m-am apucat sa scriu mai vin cu o intrebare. Voi de unde va cumparati kiturile de lant? Ma gandeam ca poate gasesc undeva mai ieftin, ca la Louis este 166 euro (DID) si mi se pare cam scump. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Tot la Louis mai ai si Regina. Cu Z-ring e la oferta la 113 eur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Phoenix. Harley. Sau amândouă, cum ei vrea : pe forum la secţiunea de Consumabile moto te-ai uitat? Sunt destui cei care aduc lanţuri de toate naţiile, Regina, DID, RK şi altele. Dacă te interesează o micşorare a turaţiei la drum lung, poţi alege foaia cu 42 dinţi iar pinionul standard de 16 dinţi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Azi am luat si rezervorul de la vopsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Vad ca Boieru' se pregateste serios.... Trebuie sa ma apuc si eu de lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Poza asta zici ca e facuta la mine in garaj, inainte sa il montez pe motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 cum a dat un pic soarele cum s-au apucat VALENARII de treaba.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Chiar ca ne-am pus pe treaba Primele probe. Totul se potriveste perfect. Cu inaltatorul de la Alecu si ghidonul Magura Sx, pozitia pe motor e perfecta, si cablurile au rezerva la rotirea ghidonuli stanga-dreapata. La ghidonul vechi, cand viram pe loc stanga, cablurile de acceleratie erau intinse la maxim, si chiar se accelera putin motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Misto ghidonul de cross. Deschis, cu unghi mic. D-asta mi-am pus si eu la Tenere. La drum lung nu ma incomodeaza dar off the road e minunat. Controlezi mult mai bine mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Si cel pe care il aveam inainte avea unghiul deschis si era putin mai lat decat acesta. Iti dadea o senzatie de mai multa siguranta pe off, si motocicleta era mult mai usor de manevrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 marite boier, daca ghidonul pe care il aveai inainte este intact, nu are probleme poate imi permiti sa te scap de el......in cazul in care ne intelegem la pret, cu mare placere te-as scapa de el.......sau daca nu se poate asa, da-mi macar un link cu magazinul de unde l-ai cumparat pe cel pe care-l folosesti acum.....magura parca multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Bai, voi v-ati pus serios pe treaba... Mi-ati dat de gandit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) Oq-ule, ghidonul pe care il aveam l-am facut eu cu presa, din teava de jumatate de tzol extragroasa, si nu se potriveste perfect pe prinderile de Africana, dar daca ii pui niste tablite de cupru si strangi, merge perfect. In plus, nu se stramba, nu se rupe, are sudate in interiorul capetelor si la imbinarea cu bara orizontala piulite, ca sa faci protectie din platband pentru manete, dar daca nu pui inaltatoare la ghidon, o sa iti atinga in rezervor la viraj maxim, pentru ca are baza putin mai lata. Daca il vrei, ti-l dau cu placere moka, numai sa achiti transportul. Trebuie sa te pregatesti, pentru ca o sa auzi comentarii de genul "si-a pus ghidon de RABA", cum spuneau cand l-au vazut la Valeni. Si cred ca e posibil sa ai ceva probleme cu furtunul de frana. Eu le am schimbate, si sunt putin mai lungi. Pe net sunt destul de scumpe ghidoanele noi, dar daca vrei, gasesti ca al meu la cei care dezmembreaza KTM, dar trebuie sa iei si inaltatoarele de la Alecu, altfel nu ai cum sa il montezi, din cauza diametrului de 28. Deci cu banii pe care ii dai pe unul nou, poti sa iei si ghidonul si inaltatoarele. Editat Februarie 5, 2013 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 multumesc frumos boier dragut.....o sa incerc sa-mi gasesc ceva la dezmembrari de KTM, nu de alta dar decat sa-mi cumpar furtune mai lungi, mai bine incerc o alternativa mai lesne dpdv material, sper eu, spor la treaba sa ai...... rezervorului de transplant caruia i-ai facut "dializa" i-ai pus si lac din ala de rezervor ? sau il lasi asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 fara lac. daca are zeama in el nu mai rugineste. lacul nu stiu daca rezista la benzina, si nu vreau sa risc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.