Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hmm...pt 100e as fi dispus sa ma despart de tripmasterul meu! doritorii sa ma contacteze

 

interesant - eu am renuntat la al meu ca era defect... si nici nu am avut timp sa aflu ce minune face. daca imi explici la ce mi-ar putea folosi atunci iti dau 100 e pe el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tripmasterul meu mi-a zis ieri ca am facut cam 168 km, majoritatea pe forestiere si chiar prin creasta Baiului. Plecat din BV-Sacele-Traisteni-Valea Doftanei-Secaria-capatul de sus al partiei Sorica din Azuga (zapada de 3-4 cm), si intors catre busteni si coborat pe un forestier...din Secaria totul facut la lumina farurilor.

Faina vremea, fain "asfaltul" si imi pare rau ca nu am avut un aparat foto care sa pozeze si pe intuneric ca avea ce: balta mare si inghetata in care a cazut Sebicozauru la dus si in care m-am varsat eu cu pasagera la intors, trantele luate pe sorica la vale in nametii de 3-4 cm, cazaturile luate de supertenereul ce ne-a insotit si nu in ultimul caz Andry care ne-a aratat ca e maestru cu TKC-uri, si in urcari, si in cazaturi :))

pun si ceva poze facute cu telefonul...andry, sebi va rog sa contribuit si voi cu 2-3 poze.

post-45861-0-70572500-1352738751_thumb.jpg

post-45861-0-54140800-1352738782_thumb.jpg

post-45861-0-85891100-1352738817_thumb.jpg

post-45861-0-10418500-1352738849_thumb.jpg

post-45861-0-22368700-1352738889_thumb.jpg

post-45861-0-50483200-1352739008_thumb.jpg

post-45861-0-16356500-1352739039_thumb.jpg

post-45861-0-61459900-1352739177_thumb.jpg

post-45861-0-65134900-1352739229_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tripmasterul meu mi-a zis ieri ca am facut cam 168 km, majoritatea pe forestiere si chiar prin creasta Baiului. Plecat din BV-Sacele-Traisteni-Valea Doftanei-Secaria-capatul de sus al partiei Sorica din Azuga (zapada de 3-4 cm), si intors catre busteni si coborat pe un forestier...din Secaria totul facut la lumina farurilor.

 

 

si toate astea ti le-a spus tripmasterul?... de ex daca resetai kilometrajul ala din bord nu vedeai cati km ai facut sau cum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si toate astea ti le-a spus tripmasterul?... de ex daca resetai kilometrajul ala din bord nu vedeai cati km ai facut sau cum...

 

modelele cu trip master nu mai au reset la kilometraj pe ceas...io pot reseta kilometrii doar pe tripmaster.

uite cum arata la cele cu tripmaster

sper ca ti-am raspuns la intrebare

post-45861-0-42389200-1352754442_thumb.jpg

Editat de Gabitza_Bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelele cu trip master nu mai au reset la kilometraj pe ceas...io pot reseta kilometrii doar pe tripmaster.

uite cum arata la cele cu tripmaster

sper ca ti-am raspuns la intrebare

 

gata m-am lamurit.. io am ceas cu kilometraj care se poate reseta... bye tripmaster... mersi mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata m-am lamurit.. io am ceas cu kilometraj care se poate reseta... bye tripmaster... mersi mult.

 

Tripmasterul s-a montat pe RD04 doar in anul 1992, adica ultimul in care s-a produs acest model. Cele din 1990 si 1991 nu au tripmaster ci totalizator zilnic in ceasul de kilometraj.

Mai mult, un tripmaster nu se poate monta pe modelele RD03 si RD04 (1990 si 1991) din cauza ceasului de kilometraj care nu are traductor (adica un mic dispozitiv ce transforma miscarea de rotatie a cablului de kilometraj in impulsuri electrice).

 

Cine are tripmaster functional, sa si-l pastreze, sfatul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tripmasterul s-a montat pe RD04 doar in anul 1992, adica ultimul in care s-a produs acest model. Cele din 1990 si 1991 nu au tripmaster ci totalizator zilnic in ceasul de kilometraj.

Mai mult, un tripmaster nu se poate monta pe modelele RD03 si RD04 (1990 si 1991) din cauza ceasului de kilometraj care nu are traductor (adica un mic dispozitiv ce transforma miscarea de rotatie a cablului de kilometraj in impulsuri electrice).

 

Cine are tripmaster functional, sa si-l pastreze, sfatul meu.

 

Multumesc - ne-ai adus lumina! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tripmasterul e util numai in Rally-Raid, pentru navigatie, si acolo cel de pe Africana e total inutil pentru ca nu are si alte functii in afara de distanta totala. Alta functie ce se poate pune pe trip printr-o modificare destul de usoara e aceea de a arata viteza. Acum intrebarea mea este...merita sa dai 100 de euro pe ceva care iti spune cati kilometri ai facut intr-o zi? Banuiesc ca ati facut toti clasa 1, unde va invatau scaderile, si puteti sa scadeti din total cat ati avut initial. Si nu costa 100 de euroi. Cu banii astia va luati benzina si va plimbati de va sar capacele, sau va puneti gume pe motor, xenoane, sau schimbati kitul de lant sau alte consumabile, sau daca tot vreti date, va luati un gps si aveti tot ce trebuie sa stiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu considerca e util acolo unde este in orice conditii in cazul in care e functional, daca nu era util nu-l mai puneau pe mobra japonezii. doar in rally raid tre sa stii cat e ceasul si sa-l vezi si noaptea? asta ar fi un exemplu, de ce sa nu calculeze el distantele cu + si cu - , de ce sa nu-mi sara in ochi kilometrajul cand tre sa alimentez?

e ceva util, cel putin pt mine care bag si coclau, dar si asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt se numeste Digital Trip, tripmaster e denumirea "populara" ;)

Asa e, are limitarile lui, si e logic din moment ce este un aparat al anilor 1990

Exista la ora actuala chestii mult mai complexe (de exemplu la Louis) care se pot instala in locul tripmasterului si sa utilizeze impulsurile de la vitezometru

Trebuie doar putina imaginatie si ceva mai multi euroi :D

 

Cam asa ceva

 

post-9870-0-36087400-1353059799_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt mine tripul este foarte util.Dupa el stiu cand sa alimentez.

tot asa si pt mine

 

iar dupa mine,dintre toate variantele de schimb pentru tripmaster, cele mai optime sunt modelele Striker(masoara viteza,km,temperatura,incarcare) si pt mai multi bani Voyager de la Trailtech

post-2960-0-72539300-1353532251_thumb.jpg

post-2960-0-19924200-1353532343_thumb.jpg

Editat de cbrxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma m-am decis sa-mi iau un CDI de rezerva la africana.

Nu am gasit mintenas pe ebay asa ca am apelat la sursa asta:

 

Baiatul mi-a masurat vechiu CDI si mi-a montat 2 unitati noi (in locul CDI-ului din 2 blocuri). motorul merge mai vioi...

am renuntat practic la vechiul CDI si mi-a luat si rezerva tot CDI model nou.

CDI-ul nou modifica harta de avans a aprinderii in functie de turatie.

 

va tin la curent cu evolutia :)

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...