cstelia Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 adevarul e ca te cam incurca in offroad. nu e vorba neaparat de descarcat noroiul ci de amprenta care sa "muste" din sol. Asa daca stai sa te gandesti nici TKC-urile nu descarca nu stiu cat, dar fac diferenta pe forestiere comparativ cu anvelopele cu profil mai stradal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 (editat) adevarul e ca te cam incurca in offroad. nu e vorba neaparat de descarcat noroiul ci de amprenta care sa "muste" din sol. Asa daca stai sa te gandesti nici TKC-urile nu descarca nu stiu cat, dar fac diferenta pe forestiere comparativ cu anvelopele cu profil mai stradal pe mine personal nu m-a incurcat...acu depinde si ce pretentii poti avea in offroad de la o vaca de 200+ kg TKC nu e fairplay sa le compari cu K60 Scout... TKC cu Mitas E-10 Vad in afara ca sunt asa laudate TKC80 si nu inteleg de ce.... (singura explicatie ar fi sa aiba aderenta buna pe asfalt si pe asfalt ud,in ciuda ''blocurilor'' departate) depinde ce compozitie au.. Toti spun ca pe asfalt (uscat/ud) sunt mult mai ok decat E-10, insa in off chestile astea devin nule... Iar ca durata de viata ...raportat la cost, TKC80 nu cred ca-s o optiune prea buna pt majoritatea... Daca e intr-adevar cum se zice, ca-s aderente si pe ud si uscat, mi-as pune TKC80 fata (suficient de agresiva pt off, fata de K60 scout, insa decenta pe asfalt) si nu se toceste asa rapid ca o guma spate. Iar pe spate un Mitas ceva E-09/10 (sau o aroganta gen C-02 daca o ardem prea pe coclau ) Editat Septembrie 15, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Vad in afara ca sunt asa laudate TKC80 si nu inteleg de ce.... (singura explicatie ar fi sa aiba aderenta buna pe asfalt si pe asfalt ud,in ciuda ''blocurilor'' departate) depinde ce compozitie au.. Toti spun ca pe asfalt (uscat/ud) sunt mult mai ok decat E-10, insa in off chestile astea devin nule... Iar ca durata de viata ...raportat la cost, TKC80 nu cred ca-s o optiune prea buna pt majoritatea... TKC80 pe asfalt sunt ca 'stradalele' , iar in off, foarte bune pt ce poti face cu o vaca...(mai bune decat alte cauciucuri) Se tocesc repede si sunt destul de scumpe... Eu am folosit si am sa folosesc numai TKC80... Cred ca am mers vreo 20-25.000 km cu TKC (nu doar cu unul...) si il recomand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 cat te tinea pe xtz tau un set de tkc80? si in ce regim ? » Post actualizat in 15 Sep 2015 14:15stie careva daca in socketul ala gol de cauciuc trebuie sa fie cumva o siguranta de rezerva, aia de 30A? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Da, e rezerva de 30A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Da, e rezerva de 30A era ) Trebuie sa caut una sa pun acolo, in caz de... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Si eu si Zoli am mers la Valeni anul asta cu C-02 pe spate. A fost ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Ia zi Cristi,chiar cum e C-02 pe asfalt? poti face un mini-review? pe toate suprafetele si in ce stil de mers,cum se comporta? pt ca pare o guma foarte competenta pe off, ieftina.....acu sunt curios cat tine si cat de scary e pe asfalt (mai ales dupa pana o rulezi un pic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Pai eu cred ca pt partea de asfalt a zis Cristi ca e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MarianBR Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Dupa o luna de zile, pun si eu cateva poze de la Valeni 14. A fost super traseul cu roadbook.https://picasaweb.google.com/111334261291979337806/Valeni14August2o15?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOquzarMy7rylwE&feat=directlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Dupa o luna de zile, pun si eu cateva poze de la Valeni 14. A fost super traseul cu roadbook. https://picasaweb.google.com/111334261291979337806/Valeni14August2o15?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOquzarMy7rylwE&feat=directlink Ce bine ca nu am fost . Aglomeratie mare . . . . . Anul viitor imi programez concediul in functie de intruniri , doua la numar : Nadrag si Valeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Pai eu cred ca pt partea de asfalt a zis Cristi ca e OK. Da, corect. Nu am pus genunchiul jos pe curbe, dar nici nu am mers ca la inmormantare. Daca imi aduc bine aminte, din toata trupa doar Zoli si Ralf s-au tinut dupa mine pe Transfagarasan E drept ca le faci cam praf, dar le aveam deja de doi ani si decat sa se invechesca stand mai bine le consum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Da, corect. Nu am pus genunchiul jos pe curbe, dar nici nu am mers ca la inmormantare. Daca imi aduc bine aminte, din toata trupa doar Zoli si Ralf s-au tinut dupa mine pe Transfagarasan ... Asa e, ceilalti au stat deoparte din respect Nu se face sa-l depasesti pe dom' profesor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Parca pe C02 scrie Stone King? Deci e pt pietre. Deci e moale. Deci are aderenta mare pe asfalt. Cand e nou, avand crampoane foarte inalte si moi, mobra fuge de sub tine nu ca ar aluneca cauciucul, ci pt ca se indoaie caramelele sub greutatea mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Parca pe C02 scrie Stone King? Deci e pt pietre. Deci e moale. Deci are aderenta mare pe asfalt. Cand e nou, avand crampoane foarte inalte si moi, mobra fuge de sub tine nu ca ar aluneca cauciucul, ci pt ca se indoaie caramelele sub greutatea mobrei. asta explica toate textele de pe net, vai ca fuge, vai ca etc... Good to know is curios cat tine intr-un regim mixt...(spatele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Acelasi comportament il poti intalni si la alte anvelope cu profil asemanator . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Dar mai putin la anvelope cu indice de greutate corespunzator, gen TKC80, KarooT, E09, E10, T63. In definitiv si la urma urmei, C02 e de motocross, adica pt mobre de 100Kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Salut,Pun la vanzare un action-cam Ghost Drift HD SDetalii si pret aici:/index.php?/topic/731614-vand-action-cam-drift-hd-ghost-s/Pentru detinatorii de africane o sa fac o reducere (asigur eu transportul). O zi faina!Calin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Stiu ca am tot postat despre problema mea cu uleiul si cu motorul si am o dilema, sa va dati cu parerea ce ati face in locul meu. In caz ca dupa masurare, motorul va necesita alezare + alte pistoane + segmenti & etc, credeti ca are sens operatiunea asta la o motoreta atat de veche? (pun accentul pe veche pt ca inevitabil va mai trebui sa schimb probabil si pe la suspensii una /alta in viitorul apropiat) si risc sa ajung cu niste costuri prea mari (cel putin prea mari pt mine). Ca sa pun alt motor de RD03 nu fac mare lucru pt ca nu am garantia ca va merge ok si cat va merge (fiind tot 88/89) Sunt curios de motoarele de pe 650 (2000 +) daca se pot monta si ce necesita (adica daca se potrivesc punctele de montare pe cadru/sasiu,cum e cu electrica, CDI-urile). Ca daca e destul de 'straight forward' si nu necesita prea mult sex, ar fi o idee mai buna cu un motor mai nou pe ea, insa daca trebuie prea multe modificari,ajung ca si costuri probabil la prima varianta (cu reparatia motorului original). Ar mai fi ideea sa o dezmembrez (sau sa o dau cu totul asa).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 1 - vezi ca in cazul in care nu pui acelasi tip de motor e posibil sa ajungi la niste costuri si mai mari pentru ca intervine si omologarea idividuala care nu mai stiu cat era,plus ca trebuie sa ai si ceva de la service-ul autorizat care face inlocuirea. 2 - daca tot ai nemultumiri in legatura cu ea (vechime, greutate, putere) de ce dracu' te gandesti sa bagi bani in ea? Mergi asa, pui ulei bun, umbli cu bidonul dupa tine, daca papa si ii dai bice pana nu mai poate. Merita sa vezi si prin dezmembrari, poate gasesti ceva ieftin si care mai duce inca 30-50k km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 1 - vezi ca in cazul in care nu pui acelasi tip de motor e posibil sa ajungi la niste costuri si mai mari pentru ca intervine si omologarea idividuala care nu mai stiu cat era,plus ca trebuie sa ai si ceva de la service-ul autorizat care face inlocuirea. 2 - daca tot ai nemultumiri in legatura cu ea (vechime, greutate, putere) de ce dracu' te gandesti sa bagi bani in ea? Mergi asa, pui ulei bun, umbli cu bidonul dupa tine, daca papa si ii dai bice pana nu mai poate. Merita sa vezi si prin dezmembrari, poate gasesti ceva ieftin si care mai duce inca 30-50k km. M-ai inteles prost, singura nemultumire la ea este masa, dar nu am cum sa o schimb, asa a fost gandita si accept acest neajuns.. la faza cu vechimea ma refer ca fiind din 89 si fostii propreitari au avut grija...cum au ''putut'', trebuiesc treptat schimbate si servisate multe (ca la orice mobra veche)... Eu nu-s nemultumit de ea ca e veche, adica stiam ca e din 89 cand am luat-o, nu am aflat acu 2 zile ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 1 - vezi ca in cazul in care nu pui acelasi tip de motor e posibil sa ajungi la niste costuri si mai mari pentru ca intervine si omologarea idividuala care nu mai stiu cat era,plus ca trebuie sa ai si ceva de la service-ul autorizat care face inlocuirea. 2 - daca tot ai nemultumiri in legatura cu ea (vechime, greutate, putere) de ce dracu' te gandesti sa bagi bani in ea? Mergi asa, pui ulei bun (IEFTIN) umbli cu bidonul dupa tine, daca papa si ii dai bice pana nu mai poate. Merita sa vezi si prin dezmembrari, poate gasesti ceva ieftin si care mai duce inca 30-50k km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Si uite asa ajunge Africana, motor pentru oameni cu stare, care au un sac de bani sa bage in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Si uite asa ajunge Africana, motor pentru oameni cu stare, care au un sac de bani sa bage in ea Pai asta e, ca nu sunt cu stare si nu vreau sa devina un sac fara fund om vedea, pana una alta maine poate bag un Lacul Cuejdel sau Ceahlau, un prim drum lung cu ea, ca mai departe de 120 km de casa n-am fost cu ea inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 (editat) Am dat azi jos scutul sa îl îndrept, cu ocazia asta am șters bine dedesubturile doamnei și mi s-a confirmat o banuiala: ca doamna nu mănâncă uleiul ci îl pierde pe undeva. Dovada clara și pe scut și pe cadru. Se prelinge ulei pe la ultimul șurub de la capacul de la ambreiaj, garnitura e noua,totul era curățat și pregătit, nu am nicio explicație și prin urmare nici o rezolvare pertinentă. Dati-va și voi cu părerea. Editat Septembrie 18, 2015 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.