Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

adevarul e ca te cam incurca in offroad. nu e vorba neaparat de descarcat noroiul ci de amprenta care sa "muste" din sol.

 

Asa daca stai sa te gandesti nici TKC-urile nu descarca nu stiu cat, dar fac diferenta pe forestiere comparativ cu anvelopele cu profil mai stradal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

adevarul e ca te cam incurca in offroad. nu e vorba neaparat de descarcat noroiul ci de amprenta care sa "muste" din sol.

 

Asa daca stai sa te gandesti nici TKC-urile nu descarca nu stiu cat, dar fac diferenta pe forestiere comparativ cu anvelopele cu profil mai stradal

 

pe mine personal nu m-a incurcat...acu depinde si ce pretentii poti avea in offroad de la o vaca de 200+ kg :)

 

TKC nu e fairplay sa le compari cu K60 Scout...

 

TKC cu Mitas E-10 :)

 

Vad in afara ca sunt asa laudate TKC80 si nu inteleg de ce.... (singura explicatie ar fi sa aiba aderenta buna pe asfalt si pe asfalt ud,in ciuda ''blocurilor'' departate) depinde ce compozitie au..

 

Toti spun ca pe asfalt (uscat/ud) sunt mult mai ok decat E-10, insa in off chestile astea devin nule...

 

Iar ca durata de viata ...raportat la cost, TKC80 nu cred ca-s o optiune prea buna pt majoritatea...

 

Daca e intr-adevar cum se zice, ca-s aderente si pe ud si uscat, mi-as pune TKC80 fata (suficient de agresiva pt off, fata de K60 scout, insa decenta pe asfalt) si nu se toceste asa rapid ca o guma spate. Iar pe spate un Mitas ceva E-09/10 (sau o aroganta gen C-02 daca o ardem prea pe coclau :) )

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Vad in afara ca sunt asa laudate TKC80 si nu inteleg de ce.... (singura explicatie ar fi sa aiba aderenta buna pe asfalt si pe asfalt ud,in ciuda ''blocurilor'' departate) depinde ce compozitie au..

 

Toti spun ca pe asfalt (uscat/ud) sunt mult mai ok decat E-10, insa in off chestile astea devin nule...

 

Iar ca durata de viata ...raportat la cost, TKC80 nu cred ca-s o optiune prea buna pt majoritatea...

 

 

TKC80 pe asfalt sunt ca 'stradalele' , iar in off, foarte bune pt ce poti face cu o vaca...(mai bune decat alte cauciucuri)

 

Se tocesc repede si sunt destul de scumpe...

 

Eu am folosit si am sa folosesc numai TKC80...

 

Cred ca am mers vreo 20-25.000 km cu TKC (nu doar cu unul...) si il recomand...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia zi Cristi,chiar cum e C-02 pe asfalt? poti face un mini-review? pe toate suprafetele si in ce stil de mers,cum se comporta? pt ca pare o guma foarte competenta pe off, ieftina.....acu sunt curios cat tine si cat de scary e pe asfalt (mai ales dupa pana o rulezi un pic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o luna de zile, pun si eu cateva poze de la Valeni 14. A fost super traseul cu roadbook.

https://picasaweb.google.com/111334261291979337806/Valeni14August2o15?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOquzarMy7rylwE&feat=directlink

Ce bine ca nu am fost :whip: . Aglomeratie mare . . . . . Anul viitor imi programez concediul in functie de intruniri , doua la numar : Nadrag si Valeni :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu cred ca pt partea de asfalt a zis Cristi ca e OK.

 

Da, corect. Nu am pus genunchiul jos pe curbe, dar nici nu am mers ca la inmormantare. Daca imi aduc bine aminte, din toata trupa doar Zoli si Ralf s-au tinut dupa mine pe Transfagarasan :peace:

E drept ca le faci cam praf, dar le aveam deja de doi ani si decat sa se invechesca stand mai bine le consum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, corect. Nu am pus genunchiul jos pe curbe, dar nici nu am mers ca la inmormantare. Daca imi aduc bine aminte, din toata trupa doar Zoli si Ralf s-au tinut dupa mine pe Transfagarasan

...

 

Asa e, ceilalti au stat deoparte din respect :P

Nu se face sa-l depasesti pe dom' profesor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca pe C02 scrie Stone King? Deci e pt pietre. Deci e moale. Deci are aderenta mare pe asfalt.

Cand e nou, avand crampoane foarte inalte si moi, mobra fuge de sub tine nu ca ar aluneca cauciucul, ci pt ca se indoaie caramelele sub greutatea mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca pe C02 scrie Stone King? Deci e pt pietre. Deci e moale. Deci are aderenta mare pe asfalt.

Cand e nou, avand crampoane foarte inalte si moi, mobra fuge de sub tine nu ca ar aluneca cauciucul, ci pt ca se indoaie caramelele sub greutatea mobrei.

 

asta explica toate textele de pe net, vai ca fuge, vai ca etc...

 

Good to know

 

is curios cat tine intr-un regim mixt...(spatele)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar mai putin la anvelope cu indice de greutate corespunzator, gen TKC80, KarooT, E09, E10, T63. In definitiv si la urma urmei, C02 e de motocross, adica pt mobre de 100Kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca am tot postat despre problema mea cu uleiul si cu motorul si am o dilema, sa va dati cu parerea ce ati face in locul meu.

 

In caz ca dupa masurare, motorul va necesita alezare + alte pistoane + segmenti & etc, credeti ca are sens operatiunea asta la o motoreta atat de veche? (pun accentul pe veche pt ca inevitabil va mai trebui sa schimb probabil si pe la suspensii una /alta in viitorul apropiat) si risc sa ajung cu niste costuri prea mari (cel putin prea mari pt mine).

 

Ca sa pun alt motor de RD03 nu fac mare lucru pt ca nu am garantia ca va merge ok si cat va merge (fiind tot 88/89)

 

Sunt curios de motoarele de pe 650 (2000 +) daca se pot monta si ce necesita (adica daca se potrivesc punctele de montare pe cadru/sasiu,cum e cu electrica, CDI-urile). Ca daca e destul de 'straight forward' si nu necesita prea mult sex, ar fi o idee mai buna cu un motor mai nou pe ea, insa daca trebuie prea multe modificari,ajung ca si costuri probabil la prima varianta (cu reparatia motorului original).

 

Ar mai fi ideea sa o dezmembrez (sau sa o dau cu totul asa)....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 - vezi ca in cazul in care nu pui acelasi tip de motor e posibil sa ajungi la niste costuri si mai mari pentru ca intervine si omologarea idividuala care nu mai stiu cat era,plus ca trebuie sa ai si ceva de la service-ul autorizat care face inlocuirea.

2 - daca tot ai nemultumiri in legatura cu ea (vechime, greutate, putere) de ce dracu' te gandesti sa bagi bani in ea? Mergi asa, pui ulei bun, umbli cu bidonul dupa tine, daca papa si ii dai bice pana nu mai poate. Merita sa vezi si prin dezmembrari, poate gasesti ceva ieftin si care mai duce inca 30-50k km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 - vezi ca in cazul in care nu pui acelasi tip de motor e posibil sa ajungi la niste costuri si mai mari pentru ca intervine si omologarea idividuala care nu mai stiu cat era,plus ca trebuie sa ai si ceva de la service-ul autorizat care face inlocuirea.

2 - daca tot ai nemultumiri in legatura cu ea (vechime, greutate, putere) de ce dracu' te gandesti sa bagi bani in ea? Mergi asa, pui ulei bun, umbli cu bidonul dupa tine, daca papa si ii dai bice pana nu mai poate. Merita sa vezi si prin dezmembrari, poate gasesti ceva ieftin si care mai duce inca 30-50k km.

 

M-ai inteles prost, singura nemultumire la ea este masa, dar nu am cum sa o schimb, asa a fost gandita si accept acest neajuns..

 

la faza cu vechimea ma refer ca fiind din 89 si fostii propreitari au avut grija...cum au ''putut'', trebuiesc treptat schimbate si servisate multe (ca la orice mobra veche)...

 

Eu nu-s nemultumit de ea ca e veche, adica stiam ca e din 89 cand am luat-o, nu am aflat acu 2 zile :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 - vezi ca in cazul in care nu pui acelasi tip de motor e posibil sa ajungi la niste costuri si mai mari pentru ca intervine si omologarea idividuala care nu mai stiu cat era,plus ca trebuie sa ai si ceva de la service-ul autorizat care face inlocuirea.

2 - daca tot ai nemultumiri in legatura cu ea (vechime, greutate, putere) de ce dracu' te gandesti sa bagi bani in ea? Mergi asa, pui ulei bun (IEFTIN) umbli cu bidonul dupa tine, daca papa si ii dai bice pana nu mai poate. Merita sa vezi si prin dezmembrari, poate gasesti ceva ieftin si care mai duce inca 30-50k km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite asa ajunge Africana, motor pentru oameni cu stare, care au un sac de bani sa bage in ea :)

 

Pai asta e, ca nu sunt cu stare si nu vreau sa devina un sac fara fund :)

 

om vedea, pana una alta maine poate bag un Lacul Cuejdel sau Ceahlau, un prim drum lung cu ea, ca mai departe de 120 km de casa n-am fost cu ea inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat azi jos scutul sa îl îndrept, cu ocazia asta am șters bine dedesubturile doamnei și mi s-a confirmat o banuiala: ca doamna nu mănâncă uleiul ci îl pierde pe undeva. Dovada clara și pe scut și pe cadru. Se prelinge ulei pe la ultimul șurub de la capacul de la ambreiaj, garnitura e noua,totul era curățat și pregătit, nu am nicio explicație și prin urmare nici o rezolvare pertinentă. Dati-va și voi cu părerea.

post-50518-0-65700100-1442585984_thumb.gif

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...