Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu-mi zi acum ca vii in apararea Hondei si-mi justifici pretul ala ca fiind normal (atat pt nou cat si pt SH) si eventual sa ma bucur daca o pot gasi la pretul ala :))

 

please do NOT :))

 

Si care e dupa tine pretul "normal"?

Iti spun eu cum sta treaba cu cererea si oferta pe piata, daca vrei. Asta fac toata ziua... Pretul normal e ala la care un produs sau serviciu se vinde.

 

Daca eu as fi in situatia in care sa am suportul scaritei rupt, si nu as mai putea sa il sudez si sa il fac sa arate civilizat si m-ar arde sa car pasager, atunci as plati 60 eur pe un astfel de suport. Iar daca nu as gasi la 60 eur SH, da, as plati 120 eur pe unul nou. Binenteles ca in loc de scarita as putea sa pun si un prezon baban de 8, dar na... chestie de gusturi.

 

Si da, va veni o zi cand vacile astea ale noastre o sa ajunga oldtimere si atunci te vei bucura daca vei gasi piesa si la pretul asta. Doar ca aici proprietarii actuali de AT se impart in doua categorii: prima categorie e cu cei pentru care AT e doar o faza, si vor migra spre altceva. Pana la urma e normalitate, nu e ceva rau. A doua categorie sunt cei care intradevar au o pasiune (poate uneori inexplicabila) pentru modelul asta si vor pastra motocicleta lor multi ani de acum inainte. Ceea ce iarasi nu e rau, cineva trebuie sa o faca si pe asta :) Dar stii unde e paradoxul? Ca tocmai astia din categoria a doua care vor necesita piese ani de zile pentru rablele lor, tocmai astia nu se vaita de preturile "anormale".

 

Adriane, eu unul daca nu am bani de restaurant de fitze, merg la fastfood, dar nu comentez ca nu mi-au dat argintarie langa shaorma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decât segmentare! 2sute.000 km.

 

Scăriţele din dreapta se rup într-o veselie, e una din piesele foarte scumpe, împreună cu oala de ambreaj. Deci nu-ţi fă iluzii de super afacere cu dezmembratul, pentru că nu toate reperele au preţuri exagerate :)

Francezul cu scăriţa trimite şi în România, cost 20€.

 

Poze şi filmări cu Africana mea trimiteţi numai când vreţi să pompaţi preţul pieţei, armă psihologică.

 

 

A doua categorie sunt cei care intradevar au o pasiune (poate uneori inexplicabila) pentru modelul asta si vor pastra motocicleta lor multi ani de acum inainte. Ceea ce iarasi nu e rau, cineva trebuie sa o faca si pe asta :)

Vând Africa Twin !

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arthur ce greutate au lazile astea pe care le vad la toti (inclusiv alea de la heavy duties), toate is din Alu, nu? ce masa au ambele, goale ?

Ale mele au cca 4 kg / bucata . Nu am cantarit sa vad dar ma faci curios si am sa le cantaresc . Sunt din aluminiu :)

» Post actualizat in 25 Sep 2015 07:43

 

Vând Africa Twin !

Vrea sa vanda Africa Twin ..... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si care e dupa tine pretul "normal"?

Iti spun eu cum sta treaba cu cererea si oferta pe piata, daca vrei. Asta fac toata ziua... Pretul normal e ala la care un produs sau serviciu se vinde.

 

Daca eu as fi in situatia in care sa am suportul scaritei rupt, si nu as mai putea sa il sudez si sa il fac sa arate civilizat si m-ar arde sa car pasager, atunci as plati 60 eur pe un astfel de suport. Iar daca nu as gasi la 60 eur SH, da, as plati 120 eur pe unul nou. Binenteles ca in loc de scarita as putea sa pun si un prezon baban de 8, dar na... chestie de gusturi.

 

Si da, va veni o zi cand vacile astea ale noastre o sa ajunga oldtimere si atunci te vei bucura daca vei gasi piesa si la pretul asta. Doar ca aici proprietarii actuali de AT se impart in doua categorii: prima categorie e cu cei pentru care AT e doar o faza, si vor migra spre altceva. Pana la urma e normalitate, nu e ceva rau. A doua categorie sunt cei care intradevar au o pasiune (poate uneori inexplicabila) pentru modelul asta si vor pastra motocicleta lor multi ani de acum inainte. Ceea ce iarasi nu e rau, cineva trebuie sa o faca si pe asta :) Dar stii unde e paradoxul? Ca tocmai astia din categoria a doua care vor necesita piese ani de zile pentru rablele lor, tocmai astia nu se vaita de preturile "anormale".

 

Adriane, eu unul daca nu am bani de restaurant de fitze, merg la fastfood, dar nu comentez ca nu mi-au dat argintarie langa shaorma.

 

Cristi, dupa mine, daca tot ma intrebi, un pret normal mi se pare un 30/35 eur maxim pt scarita aia SH si maxim maxim 80 de noua (asta daca ma intrebi pe mine)

 

Si eu am fost nevoit sa cumpar piese sh/noi care dupa parerea mea nu faceau atat, dar nevoia ne impinge si nu ne putem opune. Asta nu inseamna ca nu pot avea o opinie,nu?

 

Comparatia ta cu restaurantul si cu argintaria mi se pare deplasata,si sa mor de inteleg...

 

Ar fi avut logica daca aveam un CRF1000L si ma plangeam ca ma costa 150 eu ro scarita sau 400 eur o carena . Dar comparatia ta, in contextul in care discutam noi despre scarite, mi se pare....doar deplasata...

 

Crede-ma, ca imi stiu bugetul si nu sunt genul ala de om pe care-l sugerezi tu in comparatia aia...

 

Si apropos ca faceai misto de mine pe topicul de bursa cand vindeam toba (ca ti se parea mult 150 ron probabil), corect era sa-mi atragi atentia cu un PM (gen fraiere, vezi ca e prea scump pt ro),ca nu e ca si cum incercam sa fac samsareala cu fier vechi. SI uite, ca pe xrv.co.uk unul era interesat de toba,dar a lasat-o balta pt ca fiind grea, probabil shippingul era cat toba.

 

Deci cum sa ti se para normal o scarita 60 de eur si 120 eur noua,dar toba mea stock care in afara de defectul ala la gat, ti se parea aberant 33 euro ? :)

 

Nu poti compara o toba cu o scarita (atat ca si procedeu de obtinere/fabricare...cat si ca utilitate)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cultura ta generala, pentru motocicletele vechi nu se mai fabrica piese de schimb decat in sarje reduse. Daca ai intelege ce inseamna sa setezi o linie de productie si ce inseamna un change-over pe o linie de productie, ce inseamna un MOQ la materia prima, etc. ai intelege de ce la motocicletele vechi, piesele de schimb vor fi mai rare si mai scumpe. Opinie poti sa ai, poti sa o si impartasesti cu ceilalti dar nu e obligatoriu ca lumea sa fie de acord cu ea. La fel cum nu ma astept ca tu sa fi de acord cu mine.

 

Nu stiu de unde ai scos tu pretul ala, dar daca tot l-ai scos, baga si un desfasurator de materie prima, manopera, profit, etc sa vedem cum de ti-a iesit calculul atat.

 

Toba ta pusa la vanzare e praf la racordul de intrare. Nu pretul era problema ci faptul ca nu aveai ce sa mai faci cu ea. Daca chiar era vreunul din UK interesat de ea, eu stiu de ce era interesat.

 

Cat priveste comparatia mea, daca nu o intelegi nu am ce sa-ti fac. Eu nu incerc sa iti mai explic odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cultura ta generala, pentru motocicletele vechi nu se mai fabrica piese de schimb decat in sarje reduse. Daca ai intelege ce inseamna sa setezi o linie de productie si ce inseamna un change-over pe o linie de productie, ce inseamna un MOQ la materia prima, etc. ai intelege de ce la motocicletele vechi, piesele de schimb vor fi mai rare si mai scumpe. Opinie poti sa ai, poti sa o si impartasesti cu ceilalti dar nu e obligatoriu ca lumea sa fie de acord cu ea. La fel cum nu ma astept ca tu sa fi de acord cu mine.

 

Nu stiu de unde ai scos tu pretul ala, dar daca tot l-ai scos, baga si un desfasurator de materie prima, manopera, profit, etc sa vedem cum de ti-a iesit calculul atat.

 

Toba ta pusa la vanzare e praf la racordul de intrare. Nu pretul era problema ci faptul ca nu aveai ce sa mai faci cu ea. Daca chiar era vreunul din UK interesat de ea, eu stiu de ce era interesat.

 

Cat priveste comparatia mea, daca nu o intelegi nu am ce sa-ti fac. Eu nu incerc sa iti mai explic odata.

 

Ca sa am o opinie despre ceva, nu trebuie sa fiu expert in domeniul ala. Cred ca oricine poate sa-si dea cu parerea, din punctul lor de vedere, daca o piesa e scumpa sau nu.Si la fel, n-am cerut cuiva sa fie de acord sau sa-mi dea dreptate :)

 

Daca nu aveam ce sa fac cu ea, as fi dat-o la fier vechi direct. Dar m-am gandit ca mai sunt obsedati de africa twin,care poate cauta o toba originala/stock, in incercarea de restaurare a unei motociclete (cum chiar era cazul celui de pe xrv.co.uk (nu stiu daca era din uk,ca nu l am intrebat de unde e)). (asta ca tot ai formulat '"daca chiar", de parca eu stau aici sa mint lumea si sa fac caterinca ieftina,ca vad ca asta insinuezi prin felul in care iti alegi cuvintele).

 

Iar legat de comparatia ta, ti-am zis doar ca mi s-a parut deplasata si ca nuca in perete. Nu cere nimeni sa o mai explici o data. Evident, tot la fel ar iesi pt ca tu ai probabil o perceptei distorsionata in ceea ce ma priveste iar rolul meu pe lume nu este sa fac pe toti fericiti sau sa ma fac inteles peste tot :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-o ridici tu ca altă dată? Mă faci tare fericit... nu ca alții răutăcioși care nu au ca scop în viață să facă pe alții fericiți! :* Promit că o ridic și eu pe a ta! Doar am mai ridicat-o chiar dacă ți s-a rupt puțin pe ici pe colo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima oara in padure a trebuit sa mi-o ridic singur...trasa/impinsa... m-a extenuat :))

 

astept sa ies cu altii ca sa mi-o ridice eisau sa ma ajute sa MI O RIDICE :D

Eu nu am rugat pe nimeni sa-mi ridice mobra . Au sarit ei sa ma ajute deoarece si azi eram tot pe deal :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima oara in padure a trebuit sa mi-o ridic singur...trasa/impinsa... m-a extenuat :))

 

astept sa ies cu altii ca sa mi-o ridice eisau sa ma ajute sa MI O RIDICE :D

Lasa naibii forumul si vino la intalniri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa naibii forumul si vino la intalniri

 

Curand, dupa segmentarea din iarna :)))))) Nu vreau sa car si ulei cu mine :D

 

incepusem sa citesc threadu asta de la cap la coada acu ceva vreme si dadusem peste o intrunire a voastra care a avut loc la Rasnov. Cred ca Rasnov a fost prima intrunire decenta unde am fost (in 2012, cand aveam Aprilia RSV). Ma refer la intrunire moto,nu intrunire de un anume model de mobra.... Am fost si in 2013, cu prietena... faina tare locatia aia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Curand, dupa segmentarea din iarna :)))))) Nu vreau sa car si ulei cu mine :D

 

incepusem sa citesc threadu asta de la cap la coada acu ceva vreme si dadusem peste o intrunire a voastra care a avut loc la Rasnov. Cred ca Rasnov a fost prima intrunire decenta unde am fost (in 2012, cand aveam Aprilia RSV). Ma refer la intrunire moto,nu intrunire de un anume model de mobra.... Am fost si in 2013, cu prietena... faina tare locatia aia

 

Uite solutia:

http://olx.ro/oferta/vand-urgent-sau-schimb-honda-africa-ID4Hhxq.html#c0f76f5a1b

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e ''speriata', nu ? :) oricum,chiar si-asa ,daca anuntue pe bune,isi face banii

Anuntu' e pe bune, a mai fost acum ceva vreme,il postasem si eu,dar era alt vanzator, era la 800 de euro, l-am contactat, carene sparte, rezervor infundat, il lasa la 500 de euro, evident fara acte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum e anuntul "pe bune" daca motocicleta e fara acte?

Ca sa nu mai zic ca in poze arata bine, dar din ce zici tu rezulta ca e varza

Eu as fi dispus sa-l cumpar ca sa-mi fac un prototiptil, dar dupa aia ce fac? Ma chinui sa caut acte si sa le manaresc sa pot iesi pe sosea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream la faptul ca "e pe bune" nu pus in gluma :crack: . Sunt in "covalescenta", inca ma tratez cu bitter si ulei de pin,va rog,un pic de intelegere. Daca era RD04,era de ieri la mine in garaj,dezmembrat. Cu actele, mna, poti face cum a facut un prieten, gasesti un cadru cu acte, pui totul pe el, meri la RAR la un cunoscut si ti-l inmatriculeaza "fara serie motor".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca-i ala cu rezervor infundat si carene sparte....adica din poze, estetic, pare foarte ok...

Si cel cu ele infundate era tot ok din poze,plus ca e cam mare coincidenta (tot din Resita era si ala si tot ceva cauciucuri cramponate avea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e tot ala, dar la fata locului e alta mancare de peste/

 

Toate carenele sparte. contact + buson gaurit . rezervor indoit pe ambele parti . capacele motor sparte . radiator spart .fara parbriz , alta pompa .etc

 

O mizerie , la fel ca proprietarul., nu merita nici 500e

 

Pozele sunt de la alta moto.

Editat de Robyb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...