Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Sfatul meu e sa nu te zgarcesti la bani cand vine vorba de reparatie. Una e sa fi cumpatat si alta zgarcit. Daca vei fi zgarcit, o sa cheltui niste bani si vei sfarsi prin a o dezmembra sau vinde si mai ieftin. Si tot ce ai cheltuit e de pomana. Fa o reparatie ca lumea la un mecanic de motociclete, nu mecanic auto, si o sa vezi ca o sa te tina motorul asta mult si bine.

 

asta si intentionez,ca lucrurile facute pe jumatate se soldeaza cu cheltuieli mult mai mari ulterior...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca-l dai pe nasturi, piulite, suruburi, sunt eu :hug: .

Faina tare schema asta de culori si parca e destul de rara pe la noi. Spor la vanzare.

 

In alta ordine de idei "VAND AFRICA TWIN" :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din trasalp te ajuta? Vezi ca asemanator cu scramblerul mai e si Flat track racer-ul, daca tot te mananca sa o modifici, dar vezi ca si in cazurile in care modificarile presupun sa dai jos de pe motor, tot vei ajunge sa bagi destul de multi bani ei el.

Clipboard02-2_20.jpg

 

P.S. subscriu, a lui Zoli e de invidiat.

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neh . . . . Ptr mine , asta este divinitatea AT-urilor . AT-ul suprem . ......

Asa te falfaie vantu pe genul asta de carena :crack:

Bine,noi suntem si inalti,dar am mers pe stock, avea o mica prelungire la parbriz,cat de-o latime de palma, cum ridicam aia cum era liniste ca-n biblioteca. Da,pe rally raid,pentru ce e gandita ea, nu te intereseaza atat de mult protectia la vant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate, la motoarele astea cu multi km ce papa ulei ar ajuta sau ar dauna variantele astea duralube/metabond. La auto , testat de mine pe o honda crv ce consuma 100ml la 1000km am diminuat consumul cu un ulei mai "gros". De la 5w40 am trecut pe 15w40. 100ml la 3000km. Ma gandesc ca nu sunt neaparat tzepe astea cu metaduraglicopisicioil. Am vazut produse similare si pt moto cu ambreiaj in baie de ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Africana mea la 113mii are o problema in mers: nu se mai misca acul de la kilometraj deloc. N-am umblat niciodata la cablu sau la melc, doar le-am uns. Nu a prezentat niciun semn ca cedeaza ceva. Brusc a cazut acul la 0.

Ce naiba are?

Cred ca nici nu a fost schimbat ceva inainte, eu am luat-o pe la 30mii.

 

» Post actualizat in 16 Oct 2015 19:48

Banuiesc ca nu-i vreo siguranta arsa :-)))

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate siguranta sarita, nu arsa. Ce e electric la kilometraj (vitezometru)?

Poate ti s-a desurubat cablul din ceas.

 

PS. Cica tripmasterul se poate seta sa-ti arate si viteza. Daca se sunteaza niste terminale. Google.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri și azi i-am făcut văcuței un cadou: reglat supape, una singură era reglată brici, cea de pe evacuarea de pe cilindrul din față, în rest,toate erau cu 5 chiar 10 peste. Bujiile (eram curios tare aici), arătau ok,ultima vreme am mers numai prin oraș și numai drumuri scurte și mă așteptam să fie pateu,dar erau ok,un pic negre,cred ca vrea sa fie mânată o idee mai turată, mă induce în eroare sunetul tobei. Momentan nu știu cum suna și cum merge pentru ca am lăsat-o desfăcută sa îi mai trag niște cabluri de la baterie,pentru priza și pentru voltmetru și sa îi cablez și bordul. Va țin la curent.

Și sa nu uit:VÂND SCUMP AFRICA TWIN!!!

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Mihutz -> primu test simplu. Desfaci șurubelu de la cablu de la vitezometru ce se prinde la roată (la melc). Pui "soba" pe cricu central și facu cumva să stea ridicată de față și învârți roata față. Dacă lamela aia se învarte inseamnă că totul e ok la melc.... și ori ai cablu de la vitezometru rupt/întrerupt (eu am pățit-o) ori s-a desfiletat din ceasul vitezometrului.

Dacă nu se învârte lamela aia.. buba e la melc.

P.S. Dacă o lași așa o să ai mereu 'godin' tânăr. ;) spor la meșterit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre deci..


Bogdan: nu te mai uita la poze cu prototiptiluri, scremblăre, reisăre şi altele. Parcă aveai altă problemă... ?

Arthur, e frumoasă dar nu prea. Doar de centru, cu rezervorul ăla mori încet la rally raid.

Raoulserban: Eu nu recomand folosirea unui ulei mai gros, ci din contră: folosiţi ulei cât mai subţire la rece. Cu un ulei gros(chiar şi cele de mega extra calitate care crează o "peliculă permanentă şi rezistentă pe componente") se realizează târziu ungerea la pornirea motorului şi atunci este momentul când se uzează cel mai tare un motor, oricare ar fi acela. Deci ulei cât mai subţire, completat. Dacă mănâncă mult, atunci foloseşti ulei mai ieftin. Faci pe tine (generalizat) să salvezi un ban de pe urma uleiului consumat şi ajungi să schimbi axa cu came şi alte ţigănii prin motor.

Mihuţ: aşa îţi trebuie! Pe lângă cele descrise mai sus, s-ar putea să fie şaiba ce învârte melcul de plastic, are două urechi metalice ce se mai pot plia şi nu mai fac contact cu urechile melcului.

Sebicoizaur: Puie Monta, pentru fecioreasca din septembrie ! X-(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

andrei.belcic: ai fost bulangiu la faza cu motorul functional :)))

@Andry, logic ma :) ma uit la modificari asa, ca e toamna/iarna si ca mobra e pe dreapta... de ciuda ma uit... Iti dai seama ca nu pot fi realist cu vreo modificare, atata timp cat motorul e pe butuci (propulsorul)

 

Partea proasta e ca tre sa iau gume noi la logan + bielete antiruliu + directie + planetara stanga + capete de bara + facut unghiuri la roti...


Deci clar reparatia la mobra va mai astepta :( Mi-e ciuda ca m-as mai fi bucurat putin acu pana dadea zapada (gen Decembrie...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te consoleaza cu ceva, nici eu nu ies, cu toate ca am motorul ok, acte ok. Ploua in draci

 

Am fost in weekend cu Loganu in Calimani, la Retitis (la cabana/statia meteo) si mi se parea dement de mers cu motorul acolo.... pacat ca e pe dreapta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...