Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

salut

aseara m-a sunat un prieten (Imi)posesor de africana,si m-a intrebat:

 

poate sa vina o gasca de baieti din Ungaria la intrunirea Africa?

i-am zis ca nu ar fi vreo problema.

m-a rugat sa postez pe forum sa va dati si voi cu parerea, ce ziceti,

poate sa vina linistiti ?

numai bine

Sa vinaaaaaaa , toti sintem motoristi si nu conteaza natia. :D :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa vinaaaaaaa , toti sintem motoristi si nu conteaza natia. :D :laugh:

Ca bine zici, mai Pedro.., baieti eu zic sa merem la camping ca la salbaticie imi e frica de Mos Martin..,eu imi voi face rezervare la casuta si ar fi bine sa faceti si voi la fel, e f ieftin si avem conditii, plus ca din poze campingul arata excelent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce ti-am dat mesaj am gasit tel si am facut reservareeeeee

sa ne vedem sanatosi si ASFALT USCAT tuturor

:laugh:

 

 

Eu am sunat azi si am facut rezervare la o casuta.

Apa calda nu este la dusuri :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ...cine ma poate ajuta cu informatii despre suspensia fata...ce fel de ulei trebuie folosit ,de unde si la ce pret pot lua alte arcuri din interiorul jambelor...si actualizati data intalnirii din cand in cand sa nu pierdem notiunea timpului...sa traiasca africanele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ...cine ma poate ajuta cu informatii despre suspensia fata...ce fel de ulei trebuie folosit ,de unde si la ce pret pot lua alte arcuri din interiorul jambelor...si actualizati data intalnirii din cand in cand sa nu pierdem notiunea timpului...sa traiasca africanele...

 

Ulei furca 5W, 635 cmc, nivelul in furca 118 mm, presiune 0-5.7 psi (0 - 0.4 barr) pt HAT model RD04 ('90-'92)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus,

esplicatie -635 ml in fiecare ? valabil pt, RD04 .

dar pentru RD 07, ce facem ?

VIVAT Kronstadt ! :blink:

 

Ulei furca 5W, 635 cmc, nivelul in furca 118 mm, presiune 0-5.7 psi (0 - 0.4 barr) pt HAT model RD04 ('90-'92)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus,

esplicatie -635 ml in fiecare ? valabil pt, RD04 .

dar pentru RD 07, ce facem ?

VIVAT Kronstadt ! :blink:

 

Da, in fiecare.

 

La RD07 pui 650ml.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei furca 5W, 635 cmc, nivelul in furca 118 mm, presiune 0-5.7 psi (0 - 0.4 barr) pt HAT model RD04 ('90-'92)

merci fain ...deci pana la urma presiunea de aer nu e mit :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

sunt in plin proces de 'restaurare' si ma intereseaza daca pot sa pun coada spate de la RD07 a mea fiind RD04. are cineva o schema pentru confectionarea suportilor pentru cutii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mosului, pentru a nu mai lasa loc de interpretari, va prezint 2 imagini preluate din Manualul Haynes.

Sunt suficient de edificatoare pt posesorii de AT si TA.

Nu vreau sa fiu carcotas, dar unora le este greu cumva sa deschida fisierul acela in format .pdf ?

Recunosc, uneori imi este si mie lene sa ma apuc sa-l rasfoiesc, dar cand arde, arde, n-am incotro.

 

"Dar hai, sa ne avem ca frati, Toti suntem putin luati " :lol:

post-6408-1247214601_thumb.jpg

post-6408-1247214622_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare africani. treii chestii :

unu: a stat plaoia:D... trec la urmatoarele doua.

 

schimb bujii + reglat valve maine. intrebarea e(ca nu am aprofundat in noaptea asta ca nu am bec): pot schimba bujia fara sa misc radiatorul dar se pot regla valvele pe cilindrul din fata fara sa ating radiatorul? cum e mai bine sa le reglez: desfac capacele de vizitare sau scot tot capu' la cilindru afara si ma uit la ele in toata splendoarea lor? nu as scoate capacul ca imi e frica sa nu stric garnitura:D.

 

a treia treaba: am toate cablurile in mana, le-am dat azi jos. acum ca e seara ma retrag la o muzichie, o tuica, o tigara si niste unsoare:d. cablu de soc e nitel ruginit spre surprinderea mea la finalu dinspre carburi. poate acolo vaporii de benzen au mai dizolvat unsoarea...

acum, pentru cabluri eu am spary de cabluri de la louis si altceva imi e greu sa cumpar ca nu am cum sa ma misc. spuneti-mi e foarte porst? adica mai bine nu folosesc?

 

cablurile.. am cumparat un cablu de amabreiaj de rezerva. superb. dau jos acum cablu si surpriza: miezu, in camasa e si el imbracat intr-o camasuta de plastic foarte stransa ca un prezervativ pe cablu de otel. ung ca la cablu normal nu?

la acceleratie in corpul acceleratiei pun tot vasilina? partea naspa ca e acum nefiind unse cablurile acceleratia nu revine rapid.. sa verific si arcul de pe carburatoare ? cum ?

 

si ultima treaba extra: ma simt vinovat ca vreau sa pun in ea bujii normale si nu iridium. vreau incurajari ca si ngk simplu fac treaba :lol: .. ideea e ca bujiile de acum le am pe mobra de aproape 30 000km si multi ani .. si uite ca merg perfect.... si pleaca si iarna la primu buton.. eu nu le-as schimba, dar le mai masor maine distanta intre electrozi si cum arata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare africani. treii chestii :

unu: a stat plaoia:D... trec la urmatoarele doua.

 

schimb bujii + reglat valve maine. intrebarea e(ca nu am aprofundat in noaptea asta ca nu am bec): pot schimba bujia fara sa misc radiatorul dar se pot regla valvele pe cilindrul din fata fara sa ating radiatorul? cum e mai bine sa le reglez: desfac capacele de vizitare sau scot tot capu' la cilindru afara si ma uit la ele in toata splendoarea lor? nu as scoate capacul ca imi e frica sa nu stric garnitura:D.

 

a treia treaba: am toate cablurile in mana, le-am dat azi jos. acum ca e seara ma retrag la o muzichie, o tuica, o tigara si niste unsoare:d. cablu de soc e nitel ruginit spre surprinderea mea la finalu dinspre carburi. poate acolo vaporii de benzen au mai dizolvat unsoarea...

acum, pentru cabluri eu am spary de cabluri de la louis si altceva imi e greu sa cumpar ca nu am cum sa ma misc. spuneti-mi e foarte porst? adica mai bine nu folosesc?

 

cablurile.. am cumparat un cablu de amabreiaj de rezerva. superb. dau jos acum cablu si surpriza: miezu, in camasa e si el imbracat intr-o camasuta de plastic foarte stransa ca un prezervativ pe cablu de otel. ung ca la cablu normal nu?

la acceleratie in corpul acceleratiei pun tot vasilina? partea naspa ca e acum nefiind unse cablurile acceleratia nu revine rapid.. sa verific si arcul de pe carburatoare ? cum ?

 

si ultima treaba extra: ma simt vinovat ca vreau sa pun in ea bujii normale si nu iridium. vreau incurajari ca si ngk simplu fac treaba :lol: .. ideea e ca bujiile de acum le am pe mobra de aproape 30 000km si multi ani .. si uite ca merg perfect.... si pleaca si iarna la primu buton.. eu nu le-as schimba, dar le mai masor maine distanta intre electrozi si cum arata.

 

 

bujia din fata iese daca ai cheia originala foarte usor.... eu am o cheie tubulara foarte subtire si un crucket si ma descurc insa cu cheia originala e mult mai simplu....de supape sincer nu stiu ce sa-ti spun ca nu am facut reglajul cu motorul in cadru dar posibil sa te lovesti de ceva probleme la supapa de evacuare a cilindrului din fata unde locul e stramt... incearca sa nu dai capacul cu totul jos ci doar capacele de vizitare ca e mult mai simplu!

 

cablurile e bine sa le ungi pur si simplu cu ulei iar in comanda de acceleratie poti sa incerci sa dai cu ceva spray de unsoare incearca sa eviti vaselina pt ca o sa sa revina mai greu acceleratia.... iar faptul ca acum revine greu poate sa fie si din cauza traseului cablurilor, nu trebuie sa aibe curbe prea stranse... trebuie sa fie cat mai in larg! cablul de ambreiaj la fel poti incerca cu ulei nu se intampla nimic daca e protejat in plasticul ala de care spui tu!

 

bujiile merg foarte bine si cele normale.... cand se faceau africanele nu existau cu iridium asa ca nu vad de ce nu merge cu ngk normal.... si eu am tot normale... si dracu stie de cand sunt pe mobra.... nu le-am schimbat inca ca merg foarte bine!

 

sa ne vedem sanatosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a fost o data, ca daca nu ar fi fost nu as fi postat, un aliaj de aluminiu mai fin decat branza. si se facea ca acest aluminiu a fost folosit de omul de ochii lati de peste mari sa imi faca mie "inspection cap" la africa. si se facea ca am pus eu inbusul pe el, cu grija sa intre bine si cu grija sa nu stric surubul, fortand circular nu in unghi si se facea ca s-a rasucit inbusul ca in branza fara sa apas tare. se facea ca injuram pe trotuar de buda, de dumnezei si nici alah nu a scapat cu onoarea curata..

pun o poza si cer un sfat; fireste o sa il schimb si o sa pun capac nou, dar cum il desfac? ce m-am gandit eu: sa bat o stea dar nu intra asa bine.. asa ca urmatoare solutie este sa pun un surub acolo, sa pun mult poxipol si sa las 24 ore, dupa care sa pun cheia pe capul surubului si sa desfac.. alta idee eu nu am:(. aveti voi alta idee mai mareata?

 

post-4487-1247311672_thumb.jpgpost-4487-1247311719_thumb.jpg

 

bujiile. ei bine tot omul cu ochii lati pe care il injuram in paragraful precedent mi-a pus bujiile adanc in chiuloasa si tubulara mea nu incape (toata lumea stie ca in europa lucram cu scule mai lungi si mai groase), e prea lata asa ca schimb doar bujiile la care am acces, una pe fiecare cilindru si pe celelalte cand imi vine cheia, impreuna cu inspection cap ul nou:D. ce parere aveti de paleta coloristica a bujiilor? mie mi se pare ca ard prea multa benzina. in acelasi timp electrodul in sine este curat si caramiziu. tin sa precizez ca bujiile nu au fost schimbat de cam 30k km. am masurat distanta intre electrozi si este exact 0.7, lera de 0.8 nu intra.

le schimb oricum, si poate ma uit si la carburatie dar e prea enervant cu probleme peste probleme.. azi fac comanda noua la wemoto :lol:.

 

bujia 1 in splendoarea ei :

post-4487-1247311710_thumb.jpgpost-4487-1247311702_thumb.jpg

 

bujia 2 in splendoarea ei:

post-4487-1247311694_thumb.jpg

 

 

am uns aseara toate cablurile : acceleratie, ambreiaj si soc. partea rea e ca al meu cablu de ambreiaj parca agata putin si nu se misca prea liber in camasa. am desfacut imbinarile si in unele locuri a ros, s-a frecat si s-a dus camasa de plastic. Il voi pastra de rezerva si comand si cablu nou:)

 

 

si ultima treaba: unul din suruburile care imi tine aparatoarea de pe galeria de evacuare e rupt. ce solutii rapide aveti? intreb rapide pentru ca nu am electricitate langa mobra. acasa incercam cu un extractor, daca ma oftica zburam piulita si sudam alta. aici nu merge asa. as putea sa tai la bomfaier piulita aia si sa lipesc in loc, cu poxipol alta piulita dar tine?

daca nu, il las si intr-un singur surub ca a stat ani de zile asa.

 

post-4487-1247311684_thumb.jpg

 

 

 

 

trag un fum , mananc ceva si ma duc sa vad daca schimb imbinarea dintre carb si cilindru ca suspectez ca in curand va trage aer fals pe acolo.. una din buze e sarita de pe contur, le am noi, e pacat sa nu le pun si astea vechi, daca sunt inca bune le tin de rezerva:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintre tovarasii africani are cineva trebuinta de un plate pentru topcase Givi?

 

post-30-1247312531_thumb.jpgpost-30-1247312541_thumb.jpg

 

Pretul il faceti voi. Accept si schimburi cu diverse alte traznai :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintre tovarasii africani are cineva trebuinta de un plate pentru topcase Givi?

 

post-30-1247312531_thumb.jpgpost-30-1247312541_thumb.jpg

 

Pretul il faceti voi. Accept si schimburi cu diverse alte traznai :lol:

 

Noroace,

 

Ma intereseaza pe mine plate-ul de Givi... dar de pret astept sa imi spui tu :) (nu mai stiu deloc piatza si vreau sa fie lumea multumita)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut in nou. am incercat urmatoarele: inbus de dimensiune pentru gaura aia..pus poxipol in gaura, impins inbus, poxipol iesit pe afara si lipir in juru inbusului. lasat cam 18 ore si nu a mers, nu a facut priza si s-a desprins. cum il scot? ma gandeam sa ciopesc cu dalta usor usor ca sa fac niste canale in gaura si sa incerc cu o dalta mai mare? alte idei ? ca eu sunt in pana, mama ei de viata:D.

 

solutia ultima: daca nu merge si nu merge, astept sa imi vina dopul nou, dau tot capacul jos, gaura (sa nu pice aluminiu in motor, filet si scot:D dar nu vreau sa stau cu motoru desfacut). asa ca va rog, ceva sfaturi? si fara chestii ce implica electricitate ca nu aveam , suntem saraci. o alta idee ar fi sa gasesc un tarod asa mare care face filet invers. o sa ma duc sa ma interesez dar nu stiu unde si nu stiu CE se preteaza la asa gaura :lol: ca nu e lunga sa intre tarodul. o sa ma interesez, pana atunci azi pauza, mai si ploua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ gaxel

 

Dece vrei sa scoti capacul acela de aluminiu????

La ce te ajuta?

Vrei sa invirti motorul pina la punctul mort?

Oricum trebuie sa scoti buliile daca reglezi supapele, si atunci poti invirti, dac ai bagat o viteza, de roata.

Si daca tot ungi toate cablurile, vezi, ca ala este un punct slab, pistonasele de la soc, alea sa fie penibil de curate si unse.

 

Africanu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vroiam sa invart de roata cand puteam invarti cu cheia:). dar acum daca nu gasesc sa il inlocuiesc il las acolo asa, pana acasa unde eventual fac altul daca nou nu se gaseste:).

 

multam si bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ultima treaba extra: ma simt vinovat ca vreau sa pun in ea bujii normale si nu iridium. vreau incurajari ca si ngk simplu fac treaba :laugh: .. ideea e ca bujiile de acum le am pe mobra de aproape 30 000km si multi ani .. si uite ca merg perfect.... si pleaca si iarna la primu buton.. eu nu le-as schimba, dar le mai masor maine distanta intre electrozi si cum arata.

 

Uite ca eu te incurajez sa pui "bujii normale si nu iridium".

Am schimbat anul trecut bujiile, am pus normale iar prietenul meu cu supertenere a pus iridium. Mergea ca plua. Asa ca a pus si el normale si toata lumea e super multumita.

Stii care-i treaba cu schimbatul, nu? Daca merge, de ce sa schimbi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...