cstelia Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Avand in vedere ca mai avem o luna pana la intalnirea de la Nadrag si trebuie sa dau tricourile in lucru, lista de inscrieri se cam inchide din punctul meu de vedere. O sa il rog pe Nicu sa lase totusi formularul valabil in continuare in caz ca mai sunt intarziati. I weekend, daca nu ploua ma duc sa vad ce traseu aleg anul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 @chemical: pana in 3000 rpm urca ok,si intre 3-4 mii incepe sa dardaie toata ca si cum da in nas? si apoi isi culege turatia si o ia ok dupa 4000? Intreb pt ca asa facea si a mea inainte sa vin cu ea pe platforma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 (editat) @ the insider da, dar numai cand motorul este rece , dupa ce se incalzeate nu mai dardaie, dar nici nu se mai accelereaz, dupa ce trece de 4000 de ture incepe iar sa traga. Vineri sau sambata o duc la alt mecanic sa ii dea joa carburatoarele sa le curete, sa le regleze amestecul si sa le sincronizeze, dar s-ar putea sa nu fie neaparat din carburatoare, tipu cu care am vorbit a zis ca s-ar putea sa fie ceva si pe parte electrica, bobinele de inductie sau fisele, undeva sa sa fie un contact imperfect. A ta ce probleme are acum ? De ce ai aduso pe platforma ? Editat Mai 4, 2016 de chemical Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 @ the insider da, dar numai cand motorul este rece , dupa ce se incalzeate nu mai dardaie, dar nici nu se mai accelereaz, dupa ce trece de 4000 de ture incepe iar sa traga. Vineri sau sambata o duc la alt mecanic sa ii dea joa carburatoarele sa le curete, sa le regleze amestecul si sa le sincronizeze, dar s-ar putea sa nu fie neaparat din carburatoare, tipu cu care am vorbit a zis ca s-ar putea sa fie ceva si pe parte electrica, bobinele de inductie sau fisele, undeva sa sa fie un contact imperfect. A ta ce probleme are acum ? De ce ai aduso pe platforma ? a mea mai are si problema cu mancat ulei. Tre sa dau motorul jos de pe ea, cand o sa fie mai cald si cand am timp (sa imprumut o trusa mai completa de scule) si-o sa ma duc doar cu motorul (propulsorul) la un mecanic sa se uite sa vada daca scap doar cu segmenti si simeringuri supape.. Am dus-o pe platforma ca se comporta cam ca a ta, si in timp ce mergeam ,simptomele incepusera treptat sa scada de la 3-4 mii la 2500-3500, pana cand in final nici cu a 1-a la 1800 rpm nu mai mergea, nu se mai tura, scotea fum si mergea intr-un piston. Am fost bou ca m-am chinuit /incapatanat sa mai merg cu ea, trebuia sa opresc mai rapid si sa chem platforma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 a mea mai are si problema cu mancat ulei. Tre sa dau motorul jos de pe ea, cand o sa fie mai cald si cand am timp (sa imprumut o trusa mai completa de scule) si-o sa ma duc doar cu motorul (propulsorul) la un mecanic sa se uite sa vada daca scap doar cu segmenti si simeringuri supape.. Am dus-o pe platforma ca se comporta cam ca a ta, si in timp ce mergeam ,simptomele incepusera treptat sa scada de la 3-4 mii la 2500-3500, pana cand in final nici cu a 1-a la 1800 rpm nu mai mergea, nu se mai tura, scotea fum si mergea intr-un piston. Am fost bou ca m-am chinuit /incapatanat sa mai merg cu ea, trebuia sa opresc mai rapid si sa chem platforma... a mea nu papa ulei si nu scoate fum, dar e enervanta lipsa de putere intre 3000 si 4000 de ture ca nu pot intra in depasire numai daca am demaraj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 a mea nu papa ulei si nu scoate fum, dar e enervanta lipsa de putere intre 3000 si 4000 de ture ca nu pot intra in depasire numai daca am demaraj Din ce spui tu si din putinele mele cunostinte de mecanica, problema pare 90% de alimentare (cu benzina,nu cu curent ). Nu cred ca-i de la CDI/bujie (desi uneori CDI e suspect). Tre sa l pui pe mecanic sa mai beleasca odata ochii la carburatoare. nu strica sa schimbi si filtru de benzina,e vreo 30/35 ron unu (nu e un motiv, dar e prea ieftin ca sa nu-l schimbi) » Post actualizat in 04 May 2016 13:57 Care v-ati mai luat piese recent pt Africane, ce site-uri stiti cu preturi mai mici/ok. Ma intereseaza sa-mi fac un calcul pt segmenti, simeringuri supape, garnitura cilindru,garnitura chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 (editat) Din ce spui tu si din putinele mele cunostinte de mecanica, problema pare 90% de alimentare (cu benzina,nu cu curent ). Nu cred ca-i de la CDI/bujie (desi uneori CDI e suspect). Tre sa l pui pe mecanic sa mai beleasca odata ochii la carburatoare. nu strica sa schimbi si filtru de benzina,e vreo 30/35 ron unu (nu e un motiv, dar e prea ieftin ca sa nu-l schimbi) » Post actualizat in 04 May 2016 13:57 Care v-ati mai luat piese recent pt Africane, ce site-uri stiti cu preturi mai mici/ok. Ma intereseaza sa-mi fac un calcul pt segmenti, simeringuri supape, garnitura cilindru,garnitura chiulasa. am schimbat in urma cu doua saptamani filtru be benzina, filtru de aer, curatat filtru din rezervor, bujii noi , curatat sincronizat carburatoare, verificat joc la supape ..., acum o iau iar de la cap si incep cu carburatoarele eu consumabilele le cumpar de pe consumabile.bepagroup.ro mi se par super de treaba, mi-o adus si ce nu aveau pe stoc (switch-u de la maneta de ambreiaj, cheie de buji kit de lant si alte mizilicuri) nu stiu daca au si ce iti trebuie tie, dar merita sa incerci, nu te costa nimic sa le trimiti un mail si sa ii intrebi Editat Mai 4, 2016 de chemical Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 (editat) De vreo luna imi tot curat si ung lantul cu lei hidraulic . Nu am sesizat schimbari nici in bine si nici in rau . Lantul este uns si se pastreaza curat in regim de mers pe sosea . Ati mai incercat sau folosit asa ceva ? Cerinţele privind lichidele hidraulice - mai ales la utilaje de construcţie: proprietăţi bune de lubrifiere rezistenţă mare la învechire capacitate mare de umezire şi de aderare punct înalt de aprindere punct scăzut de lichefiere (cel mai scăzut punct de temperatură, la care mai este lichid uleiul; de exemplu -5 grade Celsius) nu are voie să atace garniturile Fără răşină şi acizi influenţă redusă a temperaturii asupra vâscozităţii - atât vâscozitate dinamică, care scade în general la creşterea temperaturii, cât şi vâscozitate cinematică (raportul dintre vâscozitatea dinamică şi densitate) compresibilitate redusă Editat Mai 5, 2016 de Arthur E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Ma intereseaza sa-mi fac un calcul pt segmenti, simeringuri supape, garnitura cilindru,garnitura chiulasa. Iti recomand sa iei tot setul de garnituri de top-end. Motorul are o varsta si mai mult ca sigur ca sunt si alte garnituri/o-ring-uri care odata demontate, nu o sa mai etanseze ca lumea. pretul e pe la 100 eur din cate stiu eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Iti recomand sa iei tot setul de garnituri de top-end. Motorul are o varsta si mai mult ca sigur ca sunt si alte garnituri/o-ring-uri care odata demontate, nu o sa mai etanseze ca lumea. pretul e pe la 100 eur din cate stiu eu. Asta intrebam,un link, un site, ceva. Ce mi-a dat chemical mai sus e un site unde nu pot cauta dupa mobra. De ex cum e pe wemoto.ro (insa unde au preturi mari,parerea mea). » Post actualizat in 05 May 2016 08:39 Cstelia: http://www.wemoto.ro/bikes/honda/xrv_650_j_k_africa_twin/88-89/picture/gasket_set_-_full_-_athena_italy/ asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Da, asta e setul. Incearca si aici: http://www.romimoto-piese.ro/vehicle/honda-xrv-650:17916?svid=0 Daca ai vreo cunostinta la un service auto ce colaboreaza cu Autonet poti sa il rogi sa iti obtina un pret si de la ei. » Post actualizat in 05 May 2016 10:50Am uitat sa spun, daca la Romimoto nu gasesti pe site ce iti trebuie, suna la telefon si spui ce te doare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 @ the insider, eu cand mi-am schombat un pinion din cutia de viteze si a trebuit sa imi desfaca tot motorul ki-am luat de pe ebay.co.uk, in jur de 100€ a fost pt rd07a. Pt tine e in jur de 60£ cu transport gratis http://m.ebay.co.uk/itm/Complete-Gasket-Set-Full-Honda-XRV650-J-K-Africa-Twin-1988-1989-/191807145876?nav=SEARCH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 @chemical : nu conteaza si producatorul totusi? ca ma gandesc sa nu pun chiar orice garnitura, care sa se dovedeasca mai prastie decat aia din fabrica... @ Cstelia: ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 nici nu o sa va vina sa credeti cine se face conservar http://olx.ro/oferta/africa-twin-750-ID6fkn6.html#368a7a8cfd sa nu-l primiti la Nadrag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 (editat) nici nu o sa va vina sa credeti cine se face conservar http://olx.ro/oferta/africa-twin-750-ID6fkn6.html#368a7a8cfd sa nu-l primiti la Nadrag Vad eu bine, are un far H4 (stanga) si unul de alt tip (dreapta)? (acum tot caut solutii pentru o lumina mai buna si am observat asta) Editat Mai 11, 2016 de calin_n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Par a fi ambele la fel,doar ca te fura unghiul din care e facuta poza. Daca vrei sa pui H4 iti trebuie sa pui 2 relee pe sistem, unul pe scurta,unul pe lunga, cel putin la mine asa s-a facut conversia. Vezi "releu de dacie". P.S. Spor la vanzare colegului. P.P.S. VAND AFRICA TWIN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Par a fi ambele la fel,doar ca te fura unghiul din care e facuta poza. Daca vrei sa pui H4 iti trebuie sa pui 2 relee pe sistem, unul pe scurta,unul pe lunga, cel putin la mine asa s-a facut conversia. Vezi "releu de dacie". P.S. Spor la vanzare colegului. P.P.S. VAND AFRICA TWIN Se vede o diferenta si la soclu. Aveai inainte BA20H? Imi poti da mai multe detalii despre conversie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 (editat) BA20D poate Asa am eu pe RD03 , de 35W. S-aprind ambele faruri pe scurta. eram curios la un moment dat cum lumineaza un BA20D pe led, pus in farul de RD03 ,cam asa ceva: Editat Mai 11, 2016 de the insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 BA20D poate Asa am eu pe RD03 , de 35W. S-aprind ambele faruri pe scurta. eram curios la un moment dat cum lumineaza un BA20D pe led, pus in farul de RD03 ,cam asa ceva: Ai gasit prin tara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 BA20D da, am gasit foarte usor, is foarte ieftine... Daca te referi la variantele pe LED BA20D,se gasesc pe ebay multe variatii. Trebuie studiat becul de BA20D sa vezi cum emite lumina inainte de a achizitiona unul. Am impresia ca trebuie unul ca cel din poza de mai sus,care sa emita lumina vertical doar,si nu la 360 grade, pt ca avand in vedere ce fel de sticla are farul de Africana, s-ar putea sa emiti lumina parazita peste tot si sa orbesti/deranjezi pe toata lumea.... Si eu ma uitam la alternative de a-mi imbunatati lumina, inainte sa mi se strice mobra...Acu stau si ma gandesc daca sa n-o 'chelesc' total de frontala (fara carena,geam si alte acareturi) si sa-i pun 2 faruri rotunde cu tot cu bracket,si anume astea de pe louis: lunga: https://www.louis.de/en/artikel/ellipsoid-headlight/10033013?list=113868926&filter_article_number=10033013 scurta: https://www.louis.de/en/artikel/ellipsoid-headlight-h1/10033012?list=113869000&filter_article_number=10033012 bracket: https://www.louis.de/en/artikel/universal-bracket-for-item-number-10033012-013/10020919?filter_article_number=10020919 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 (editat) BA20D da, am gasit foarte usor, is foarte ieftine... Daca te referi la variantele pe LED BA20D,se gasesc pe ebay multe variatii. Trebuie studiat becul de BA20D sa vezi cum emite lumina inainte de a achizitiona unul. Am impresia ca trebuie unul ca cel din poza de mai sus,care sa emita lumina vertical doar,si nu la 360 grade, pt ca avand in vedere ce fel de sticla are farul de Africana, s-ar putea sa emiti lumina parazita peste tot si sa orbesti/deranjezi pe toata lumea.... Si eu ma uitam la alternative de a-mi imbunatati lumina, inainte sa mi se strice mobra... Acu stau si ma gandesc daca sa n-o 'chelesc' total de frontala (fara carena,geam si alte acareturi) si sa-i pun 2 faruri rotunde cu tot cu bracket,si anume astea de pe louis: lunga: https://www.louis.de/en/artikel/ellipsoid-headlight/10033013?list=113868926&filter_article_number=10033013 scurta: https://www.louis.de/en/artikel/ellipsoid-headlight-h1/10033012?list=113869000&filter_article_number=10033012 bracket: https://www.louis.de/en/artikel/universal-bracket-for-item-number-10033012-013/10020919?filter_article_number=10020919 Eu vreau sa pun un bec H4 care sa mearga singur pe faza lunga si sa ramana pozitiile (led) si cel de 35 W pe faza scurta A mea arata prea fain cu farurile asa, nu merita chelita Editat Mai 11, 2016 de calin_n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Se vede o diferenta si la soclu. Aveai inainte BA20H? Imi poti da mai multe detalii despre conversie? Da,inseamna ca nu vad eu. Din pacate,mai mult decat partea cu releele nu pot sa-ti spun pentru ca am carena rally si faruri mai mici, de la altceva, care erau prevazute cu soclul de H4, drept urmare nu a fost nevoie decat sa leg releele, si mufele pentru H4 la ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Eu vreau sa pun un bec H4 care sa mearga singur pe faza lunga si sa ramana pozitiile (led) si cel de 35 W pe faza scurta A mea arata prea fain cu farurile asa, nu merita chelita Inteleg suferinta ta,dar nu cred ca are leac faza-i ca o sa arate ciudat. Ledurile tale nu emana lumina rece? iar scurta pe 35W e lumina calda, nu arata cam anapoda? La mine lunga/scurta is pe ambele becuri. (pt ca-mi sta aprinsa scurta pe ambele faruri). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Daca tot se discuta de 1 vs 2 faruri aprinse, mie imi place mai mult lookul cu 2 aprinse permanent. » Post actualizat in 11 May 2016 11:20Mi-a luat ceva sa gasesc,dar poate te ajuta asta http://www.qsl.net/iz7ath/moto/H4/index.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 trecand peste aspectul ce tine de estetica/look, in primul rand e mai safe si o sa ai 2 faruri aprinse pe scurta decat unul singur. Sper ca nu ajungem la dezbaterea aia cu 2 discuri de frana vs. unul singur ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.