Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Flacara oxiacetilenica presupun ca e pt surubul ala de la volanta,nu? ca in alta parte nu-mi imaginez sa fie suruburi care sa iasa greu.

 

Nu. Pentru suruburile care tin motorul in cadru. Daca nu sunt foarte ruginite, nu o sa ai nevoie. Mare grija si la piulitele care tin evacuarile pe chiuloase. Unele s-ar putea sa iasa cu tot cu prezon, altele doar cu o bucata de prezon, adica sa rupa prezonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Evident că ai o veste care te-ar putea incomoda, ne-am obişnuit :)) Da, ne interesa, dar ne-am obişnuit !

Lasă naibii proiectoarele de peste 30°. Am avut ambele variante, în continuare dacă mai simt nevoia de altele voi alege cu unghi de dispersie cât mai mic.

Cele de 60° sunt foarte deranjante pentru trafic, le ţineam ţintite către pământ. În plus, vezi fix zero cu ele, chiar nu făceam diferenţă faţă de becurile de poziţie Osram.

Vezi aici ceva poze făcute împreună cu un coleg transalpist: http://www.transalp.ro/forum/proiectoare-de-10-watt-cu-led-t2334.html

 

Moldovene, îl întrebi pe om dacă e pe bune, dar pot să te întreb şi eu pe tine acelaşi lucru? Ce draci îţi veni de vrei să arunci bani pe furtune de silicon, când te măcăi pe aici că te costă prea mult intervenţia asupra motorului ? Curge vreun furtun ? Dacă nu, lasă-le aşa şi vezi-ţi de priorităţi. Părerea mea.

 

Pentru coliere furtune e folosită cheia de 7mm, cel puţin la maşina mea Haudi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moldovene, îl întrebi pe om dacă e pe bune, dar pot să te întreb şi eu pe tine acelaşi lucru? Ce draci îţi veni de vrei să arunci bani pe furtune de silicon, când te măcăi pe aici că te costă prea mult intervenţia asupra motorului ? Curge vreun furtun ? Dacă nu, lasă-le aşa şi vezi-ţi de priorităţi. Părerea mea.

 

Pentru coliere furtune e folosită cheia de 7mm, cel puţin la maşina mea Haudi.

 

Ultima oara scria roman pe buletinul meu :)

 

Pai nu stiu cat is furtunele de silicon,d-aia am intrebat. Eu am un plafon cu interventia motorului,care daca e depasit, pt mine nu mai renteaza sa o repar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man tu esti pe bune? eu ,cum am zis si anterior, le vad utilitatea doar noaptea , in offroad, sau pe drumuri proaste.

Lasă naibii proiectoarele de peste 30°. Am avut ambele variante, în continuare dacă mai simt nevoia de altele voi alege cu unghi de dispersie cât mai mic.

Cele de 60° sunt foarte deranjante pentru trafic, le ţineam ţintite către pământ. În plus, vezi fix zero cu ele, chiar nu făceam diferenţă faţă de becurile de poziţie Osram.

Vezi aici ceva poze făcute împreună cu un coleg transalpist: http://www.transalp....-led-t2334.html

 

O sa revin cu detalii cand imi finalizez ideea asta. Si atunci o sa explic cu exemple.

 

Din cate vad in poze diferenta o face sticla (probabil nu e singura diferenta), cele de 60 de grade au paternul ala care face difuzia.

O sa fac un test pe a mele cu sticla clara, pentru ca se poate demonta partea frontala a proiectoarelor.

 

Mersi de feedback!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva daca se potrivesc carburatoarele de rd07 la rd07a. Din cate am citit carburatoarele de pe rd07a au throttle sensor position, dar nu am gasit nicaieri din ce an au inceput sa puna acest senzor pe carburatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cautand diverse pe net am gasit aceasta bucatica de informatie. mi se pare interesanta asa ca o sharui.

"the most effective use of the V-Twin 52o engine, is for the middle cubism motorbikes and that increasing the cubism to 742cc brings the motor to its limits. The subsequent heavier crankshaft, as well as the bigger piston and rod, result in reduced agility and increased vibrations for the engine."

si acuma se naste intrebarea, care sunt avantajele unui V in 52 grade(AT/TA) fata de un V in 90 grade(Varadero, Ducati cu a lui L engine) ?

 

ps: o sursa faina de knowledge http://www.xrv650story.eu/

pps: pastrati-mi si mie 2 portii de gulas sambata seara, poate reusesc sa ajung de la lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si acuma se naste intrebarea, care sunt avantajele unui V in 52 grade(AT/TA) fata de un V in 90 grade(Varadero, Ducati cu a lui L engine) ?

 

E mai compact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi, daca merge careva la intrunirea de la Nadrag si inca nu s-a inscris, poate sa-mi ia mie locul, am un tricou XL comandat la care daca il vrea cineva pot sa renunt, cat despre mancare parca am 1-2 portii de gulas, 3 mici, 1 friptura de porc si 1 friptura de pui. Imi pare rau ca trebuie sa renunt la intrunire, dar pregatirile de nunta si eforturile financiare ma fac incompatibil cu intrunirile momentan.


» Post actualizat in 30 May 2016 06:41

P.S. Imi cer scuze organizatorilor daca se creeaza vreo incurcatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se par un pic ciudate locatiile pt surubul de evacuare a uleiului si a lichidului de racire. Cand il desfiletezi, jetul de ulei sau lichid de racire improasca direct spre cadru. Trebuie pus ceva pt protejat (o sa fac asta la ulei,ca la lichidul de racire m-am intepat prea tarziu :) )

 

Problema nu e neaparat ca se murdareste, ci faptul ca jetul,lovind teava cadrului se duce in n directii si e greu de 'colectat' (asta daca incerci sa-l colectezi cu un recipient cu gura mai mica. daca aveam ceva gen o tigaie,era mai simplu :) )

Pai nenea, o treaba bine facuta presupune mai intai golirea instalatiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin sambata , cu Oana , in plimbare ! Am scapat momentan de programul de sambata dar nu si de cel de duminica :( . Daca ramane mancare , ma bag eu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nenea, o treaba bine facuta presupune mai intai golirea instalatiei.

 

nu stiu daca ai inteles ce-am vrut sa spun, desi cred ca m-am exprimat corect :)

 

Hai sa mai incercam o data, sa reformulam.

 

Fix despre golirea instalatiei e vorba, iar golirea de antigel si ulei se face prin 'draining bolts' aflate jos,sub carter sau cum ii zice.

 

Pozitionarea lor e de asa natura, incat atunci cand desurubezi fie surubul de la ulei fie de la antigel, jetul rezultat (ca iese cu ceva presiune) tinteste fix in bara cadrului motocicletei. Acum stiu asta, si cand o sa dau jos uleiul o sa pun un staniol sau ceva pe bucata aia de cadru..

 

Nu e capat de tara, doar ca faci mizerie daca nu te 'intepi' la timp cum si in ce directie va curge :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cate ori am schimbat uleiul nu am murdarit niciodata cadrul. Smecheria e sa nu scoti surubul de golire complet din prima. Nici macar nu ma murdaresc pe maini ;)


» Post actualizat in 30 May 2016 13:42

In alta ordine de idei.... ce se trage lumea pe coor.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine duc mobra la incaltat :peace: , deci K60-ul de fata va fi disponibil seara . Dom Profesor , nu ma trag pe dos dar nu pot veni de vineri si nici nu pot sa raman pana duminica dar sambata o voi dedica pazei la cort si fotografiei la intoarcerea de pe traseu . Promit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cate ori am schimbat uleiul nu am murdarit niciodata cadrul. Smecheria e sa nu scoti surubul de golire complet din prima. Nici macar nu ma murdaresc pe maini ;)

» Post actualizat in 30 May 2016 13:42

In alta ordine de idei.... ce se trage lumea pe coor.... :)

 

Plus ca, in prima faza, poti lasa busonul de umplere ulei/antigel insurubat. Astfel jetul nu va mai avea presiune. Apoi potrivesti mai bine recipientul de colectare si desfaci usor busonul/joja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau poti sa folosesti Stahlbus Oil Drain Valve: https://www.louis.de/en/artikel/stahlbus-oil-drain-valve/10002846?list=185387274

 

Eu il am de un an si e ok.

 

Plus ca, in prima faza, poti lasa busonul de umplere ulei/antigel insurubat. Astfel jetul nu va mai avea presiune. Apoi potrivesti mai bine recipientul de colectare si desfaci usor busonul/joja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cate ori am schimbat uleiul nu am murdarit niciodata cadrul. Smecheria e sa nu scoti surubul de golire complet din prima. Nici macar nu ma murdaresc pe maini

» Post actualizat in 30 May 2016 13:42

In alta ordine de idei.... ce se trage lumea pe coor....

 

Uleiul nu l-am scos inca. Am scos doar antigelul si am facut exact cum ai spus tu (e common sense). Am desfacut putin,tocmai ca sa nu iasa jet puternic. Dar si-asa, iesea in toate directiile, se imprastia pe cadru :)

 

Vazand asta, n am mai scos de la ulei (ca oricum ma impotmolisem cu dezmembrarea) si am lasat-o pe alta zi. Cand o sa dau jos uleiul o sa pun ceva sa protejez cadrul :)

 

Cum am mai zis, toata schema e ca se face mizerie, nu e nici o problema in rest :)

 

Stiu ca pare comic/ penibil subiectul . E un task foarte simplu, insa totul a pornit de la mirarea mea vis a vis de pozitionarea acelor 'draining bolts'.

Editat de the insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata te cramponezi cu murdaritul cadrului. Ia servetele umede de bebelusi si sterge. Dintre toate lichidele trebuie sa ai grija la cel de frana si de la baterie(in caz ca n ai pe gel samd)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...