cstelia Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Flacara oxiacetilenica presupun ca e pt surubul ala de la volanta,nu? ca in alta parte nu-mi imaginez sa fie suruburi care sa iasa greu. Nu. Pentru suruburile care tin motorul in cadru. Daca nu sunt foarte ruginite, nu o sa ai nevoie. Mare grija si la piulitele care tin evacuarile pe chiuloase. Unele s-ar putea sa iasa cu tot cu prezon, altele doar cu o bucata de prezon, adica sa rupa prezonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Gulasul de anul asta e cu fasole sau tot cartofi? eu as vrea fasolve ! Babgulyas aka gulas de(cu) fasole Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Fanstastic...sper sa ajung. Ieri am primit o veste ce mi-ar putea da peste cap planul pt saptamana viitoare!. -- nu stiu daca asta interesa totusi pe cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Evident că ai o veste care te-ar putea incomoda, ne-am obişnuit ) Da, ne interesa, dar ne-am obişnuit ! Lasă naibii proiectoarele de peste 30°. Am avut ambele variante, în continuare dacă mai simt nevoia de altele voi alege cu unghi de dispersie cât mai mic. Cele de 60° sunt foarte deranjante pentru trafic, le ţineam ţintite către pământ. În plus, vezi fix zero cu ele, chiar nu făceam diferenţă faţă de becurile de poziţie Osram. Vezi aici ceva poze făcute împreună cu un coleg transalpist: http://www.transalp.ro/forum/proiectoare-de-10-watt-cu-led-t2334.html Moldovene, îl întrebi pe om dacă e pe bune, dar pot să te întreb şi eu pe tine acelaşi lucru? Ce draci îţi veni de vrei să arunci bani pe furtune de silicon, când te măcăi pe aici că te costă prea mult intervenţia asupra motorului ? Curge vreun furtun ? Dacă nu, lasă-le aşa şi vezi-ţi de priorităţi. Părerea mea. Pentru coliere furtune e folosită cheia de 7mm, cel puţin la maşina mea Haudi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Moldovene, îl întrebi pe om dacă e pe bune, dar pot să te întreb şi eu pe tine acelaşi lucru? Ce draci îţi veni de vrei să arunci bani pe furtune de silicon, când te măcăi pe aici că te costă prea mult intervenţia asupra motorului ? Curge vreun furtun ? Dacă nu, lasă-le aşa şi vezi-ţi de priorităţi. Părerea mea. Pentru coliere furtune e folosită cheia de 7mm, cel puţin la maşina mea Haudi. Ultima oara scria roman pe buletinul meu Pai nu stiu cat is furtunele de silicon,d-aia am intrebat. Eu am un plafon cu interventia motorului,care daca e depasit, pt mine nu mai renteaza sa o repar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Man tu esti pe bune? eu ,cum am zis si anterior, le vad utilitatea doar noaptea , in offroad, sau pe drumuri proaste. Lasă naibii proiectoarele de peste 30°. Am avut ambele variante, în continuare dacă mai simt nevoia de altele voi alege cu unghi de dispersie cât mai mic. Cele de 60° sunt foarte deranjante pentru trafic, le ţineam ţintite către pământ. În plus, vezi fix zero cu ele, chiar nu făceam diferenţă faţă de becurile de poziţie Osram. Vezi aici ceva poze făcute împreună cu un coleg transalpist: http://www.transalp....-led-t2334.html O sa revin cu detalii cand imi finalizez ideea asta. Si atunci o sa explic cu exemple. Din cate vad in poze diferenta o face sticla (probabil nu e singura diferenta), cele de 60 de grade au paternul ala care face difuzia. O sa fac un test pe a mele cu sticla clara, pentru ca se poate demonta partea frontala a proiectoarelor. Mersi de feedback! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 (editat) are cineva de vazare carburatoare pentru rd07a si bobine de inductie ? Editat Mai 28, 2016 de chemical Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-96&do=findComment&comment=4185258 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 stie cineva daca se potrivesc carburatoarele de rd07 la rd07a. Din cate am citit carburatoarele de pe rd07a au throttle sensor position, dar nu am gasit nicaieri din ce an au inceput sa puna acest senzor pe carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 cautand diverse pe net am gasit aceasta bucatica de informatie. mi se pare interesanta asa ca o sharui. "the most effective use of the V-Twin 52o engine, is for the middle cubism motorbikes and that increasing the cubism to 742cc brings the motor to its limits. The subsequent heavier crankshaft, as well as the bigger piston and rod, result in reduced agility and increased vibrations for the engine."si acuma se naste intrebarea, care sunt avantajele unui V in 52 grade(AT/TA) fata de un V in 90 grade(Varadero, Ducati cu a lui L engine) ? ps: o sursa faina de knowledge http://www.xrv650story.eu/ pps: pastrati-mi si mie 2 portii de gulas sambata seara, poate reusesc sa ajung de la lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 si acuma se naste intrebarea, care sunt avantajele unui V in 52 grade(AT/TA) fata de un V in 90 grade(Varadero, Ducati cu a lui L engine) ? E mai compact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Raspunsul la intrebarea ta il gasesti pe acelasi site -- mai compact si mai echilibrat. Astfel nu ai nevoie de arbore balansier samd! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Dragi colegi, daca merge careva la intrunirea de la Nadrag si inca nu s-a inscris, poate sa-mi ia mie locul, am un tricou XL comandat la care daca il vrea cineva pot sa renunt, cat despre mancare parca am 1-2 portii de gulas, 3 mici, 1 friptura de porc si 1 friptura de pui. Imi pare rau ca trebuie sa renunt la intrunire, dar pregatirile de nunta si eforturile financiare ma fac incompatibil cu intrunirile momentan. » Post actualizat in 30 May 2016 06:41P.S. Imi cer scuze organizatorilor daca se creeaza vreo incurcatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Hă hă, ce fraier. las-o naibii de înmormântare şi hai la Nădrag ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Nu vin bă ca am auzit ca vii tu cu tiru cu remorca si "numai" e loc sa-mi pun cortul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Mi se par un pic ciudate locatiile pt surubul de evacuare a uleiului si a lichidului de racire. Cand il desfiletezi, jetul de ulei sau lichid de racire improasca direct spre cadru. Trebuie pus ceva pt protejat (o sa fac asta la ulei,ca la lichidul de racire m-am intepat prea tarziu ) Problema nu e neaparat ca se murdareste, ci faptul ca jetul,lovind teava cadrului se duce in n directii si e greu de 'colectat' (asta daca incerci sa-l colectezi cu un recipient cu gura mai mica. daca aveam ceva gen o tigaie,era mai simplu ) Pai nenea, o treaba bine facuta presupune mai intai golirea instalatiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Vin sambata , cu Oana , in plimbare ! Am scapat momentan de programul de sambata dar nu si de cel de duminica . Daca ramane mancare , ma bag eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Pai nenea, o treaba bine facuta presupune mai intai golirea instalatiei. nu stiu daca ai inteles ce-am vrut sa spun, desi cred ca m-am exprimat corect Hai sa mai incercam o data, sa reformulam. Fix despre golirea instalatiei e vorba, iar golirea de antigel si ulei se face prin 'draining bolts' aflate jos,sub carter sau cum ii zice. Pozitionarea lor e de asa natura, incat atunci cand desurubezi fie surubul de la ulei fie de la antigel, jetul rezultat (ca iese cu ceva presiune) tinteste fix in bara cadrului motocicletei. Acum stiu asta, si cand o sa dau jos uleiul o sa pun un staniol sau ceva pe bucata aia de cadru.. Nu e capat de tara, doar ca faci mizerie daca nu te 'intepi' la timp cum si in ce directie va curge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 De cate ori am schimbat uleiul nu am murdarit niciodata cadrul. Smecheria e sa nu scoti surubul de golire complet din prima. Nici macar nu ma murdaresc pe maini » Post actualizat in 30 May 2016 13:42In alta ordine de idei.... ce se trage lumea pe coor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Maine duc mobra la incaltat , deci K60-ul de fata va fi disponibil seara . Dom Profesor , nu ma trag pe dos dar nu pot veni de vineri si nici nu pot sa raman pana duminica dar sambata o voi dedica pazei la cort si fotografiei la intoarcerea de pe traseu . Promit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 De cate ori am schimbat uleiul nu am murdarit niciodata cadrul. Smecheria e sa nu scoti surubul de golire complet din prima. Nici macar nu ma murdaresc pe maini » Post actualizat in 30 May 2016 13:42 In alta ordine de idei.... ce se trage lumea pe coor.... Plus ca, in prima faza, poti lasa busonul de umplere ulei/antigel insurubat. Astfel jetul nu va mai avea presiune. Apoi potrivesti mai bine recipientul de colectare si desfaci usor busonul/joja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 sau poti sa folosesti Stahlbus Oil Drain Valve: https://www.louis.de/en/artikel/stahlbus-oil-drain-valve/10002846?list=185387274 Eu il am de un an si e ok. Plus ca, in prima faza, poti lasa busonul de umplere ulei/antigel insurubat. Astfel jetul nu va mai avea presiune. Apoi potrivesti mai bine recipientul de colectare si desfaci usor busonul/joja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 sau poti sa folosesti Stahlbus Oil Drain Valve: https://www.louis.de/en/artikel/stahlbus-oil-drain-valve/10002846?list=185387274 Eu il am de un an si e ok. Mersi! am comandat acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 (editat) De cate ori am schimbat uleiul nu am murdarit niciodata cadrul. Smecheria e sa nu scoti surubul de golire complet din prima. Nici macar nu ma murdaresc pe maini » Post actualizat in 30 May 2016 13:42 In alta ordine de idei.... ce se trage lumea pe coor.... Uleiul nu l-am scos inca. Am scos doar antigelul si am facut exact cum ai spus tu (e common sense). Am desfacut putin,tocmai ca sa nu iasa jet puternic. Dar si-asa, iesea in toate directiile, se imprastia pe cadru Vazand asta, n am mai scos de la ulei (ca oricum ma impotmolisem cu dezmembrarea) si am lasat-o pe alta zi. Cand o sa dau jos uleiul o sa pun ceva sa protejez cadrul Cum am mai zis, toata schema e ca se face mizerie, nu e nici o problema in rest Stiu ca pare comic/ penibil subiectul . E un task foarte simplu, insa totul a pornit de la mirarea mea vis a vis de pozitionarea acelor 'draining bolts'. Editat Mai 31, 2016 de the insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Atata te cramponezi cu murdaritul cadrului. Ia servetele umede de bebelusi si sterge. Dintre toate lichidele trebuie sa ai grija la cel de frana si de la baterie(in caz ca n ai pe gel samd) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.