Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Avand in vedere ca mai avem o luna pana la intalnirea de la Nadrag si trebuie sa dau tricourile in lucru, lista de inscrieri se cam inchide din punctul meu de vedere. O sa il rog pe Nicu sa lase totusi formularul valabil in continuare in caz ca mai sunt intarziati.

 

I weekend, daca nu ploua ma duc sa vad ce traseu aleg anul acesta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@chemical: pana in 3000 rpm urca ok,si intre 3-4 mii incepe sa dardaie toata ca si cum da in nas? si apoi isi culege turatia si o ia ok dupa 4000? Intreb pt ca asa facea si a mea inainte sa vin cu ea pe platforma :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ the insider da, dar numai cand motorul este rece , dupa ce se incalzeate nu mai dardaie, dar nici nu se mai accelereaz, dupa ce trece de 4000 de ture incepe iar sa traga. Vineri sau sambata o duc la alt mecanic sa ii dea joa carburatoarele sa le curete, sa le regleze amestecul si sa le sincronizeze, dar s-ar putea sa nu fie neaparat din carburatoare, tipu cu care am vorbit a zis ca s-ar putea sa fie ceva si pe parte electrica, bobinele de inductie sau fisele, undeva sa sa fie un contact imperfect. A ta ce probleme are acum ? De ce ai aduso pe platforma ?

Editat de chemical
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ the insider da, dar numai cand motorul este rece , dupa ce se incalzeate nu mai dardaie, dar nici nu se mai accelereaz, dupa ce trece de 4000 de ture incepe iar sa traga. Vineri sau sambata o duc la alt mecanic sa ii dea joa carburatoarele sa le curete, sa le regleze amestecul si sa le sincronizeze, dar s-ar putea sa nu fie neaparat din carburatoare, tipu cu care am vorbit a zis ca s-ar putea sa fie ceva si pe parte electrica, bobinele de inductie sau fisele, undeva sa sa fie un contact imperfect. A ta ce probleme are acum ? De ce ai aduso pe platforma ?

 

 

a mea mai are si problema cu mancat ulei. Tre sa dau motorul jos de pe ea, cand o sa fie mai cald si cand am timp (sa imprumut o trusa mai completa de scule) si-o sa ma duc doar cu motorul (propulsorul) la un mecanic sa se uite sa vada daca scap doar cu segmenti si simeringuri supape..

 

Am dus-o pe platforma ca se comporta cam ca a ta, si in timp ce mergeam ,simptomele incepusera treptat sa scada de la 3-4 mii la 2500-3500, pana cand in final nici cu a 1-a la 1800 rpm nu mai mergea, nu se mai tura, scotea fum si mergea intr-un piston. Am fost bou ca m-am chinuit /incapatanat sa mai merg cu ea, trebuia sa opresc mai rapid si sa chem platforma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea mai are si problema cu mancat ulei. Tre sa dau motorul jos de pe ea, cand o sa fie mai cald si cand am timp (sa imprumut o trusa mai completa de scule) si-o sa ma duc doar cu motorul (propulsorul) la un mecanic sa se uite sa vada daca scap doar cu segmenti si simeringuri supape..

 

Am dus-o pe platforma ca se comporta cam ca a ta, si in timp ce mergeam ,simptomele incepusera treptat sa scada de la 3-4 mii la 2500-3500, pana cand in final nici cu a 1-a la 1800 rpm nu mai mergea, nu se mai tura, scotea fum si mergea intr-un piston. Am fost bou ca m-am chinuit /incapatanat sa mai merg cu ea, trebuia sa opresc mai rapid si sa chem platforma...

a mea nu papa ulei si nu scoate fum, dar e enervanta lipsa de putere intre 3000 si 4000 de ture ca nu pot intra in depasire numai daca am demaraj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea nu papa ulei si nu scoate fum, dar e enervanta lipsa de putere intre 3000 si 4000 de ture ca nu pot intra in depasire numai daca am demaraj

 

Din ce spui tu si din putinele mele cunostinte de mecanica, problema pare 90% de alimentare (cu benzina,nu cu curent :) ). Nu cred ca-i de la CDI/bujie (desi uneori CDI e suspect). Tre sa l pui pe mecanic sa mai beleasca odata ochii la carburatoare. nu strica sa schimbi si filtru de benzina,e vreo 30/35 ron unu (nu e un motiv, dar e prea ieftin ca sa nu-l schimbi)

» Post actualizat in 04 May 2016 13:57

Care v-ati mai luat piese recent pt Africane, ce site-uri stiti cu preturi mai mici/ok.

 

Ma intereseaza sa-mi fac un calcul pt segmenti, simeringuri supape, garnitura cilindru,garnitura chiulasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce spui tu si din putinele mele cunostinte de mecanica, problema pare 90% de alimentare (cu benzina,nu cu curent :) ). Nu cred ca-i de la CDI/bujie (desi uneori CDI e suspect). Tre sa l pui pe mecanic sa mai beleasca odata ochii la carburatoare. nu strica sa schimbi si filtru de benzina,e vreo 30/35 ron unu (nu e un motiv, dar e prea ieftin ca sa nu-l schimbi)

» Post actualizat in 04 May 2016 13:57

Care v-ati mai luat piese recent pt Africane, ce site-uri stiti cu preturi mai mici/ok.

 

Ma intereseaza sa-mi fac un calcul pt segmenti, simeringuri supape, garnitura cilindru,garnitura chiulasa.

am schimbat in urma cu doua saptamani filtru be benzina, filtru de aer, curatat filtru din rezervor, bujii noi , curatat sincronizat carburatoare, verificat joc la supape ..., acum o iau iar de la cap si incep cu carburatoarele

 

eu consumabilele le cumpar de pe consumabile.bepagroup.ro mi se par super de treaba, mi-o adus si ce nu aveau pe stoc (switch-u de la maneta de ambreiaj, cheie de buji kit de lant si alte mizilicuri) nu stiu daca au si ce iti trebuie tie, dar merita sa incerci, nu te costa nimic sa le trimiti un mail si sa ii intrebi

Editat de chemical
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo luna imi tot curat si ung lantul cu lei hidraulic . Nu am sesizat schimbari nici in bine si nici in rau . Lantul este uns si se pastreaza curat in regim de mers pe sosea . Ati mai incercat sau folosit asa ceva ?

 

Cerinţele privind lichidele hidraulice - mai ales la utilaje de construcţie:

  • proprietăţi bune de lubrifiere
  • rezistenţă mare la învechire
  • capacitate mare de umezire şi de aderare
  • punct înalt de aprindere
  • punct scăzut de lichefiere (cel mai scăzut punct de temperatură, la care mai este lichid uleiul; de exemplu -5 grade Celsius)
  • nu are voie să atace garniturile
  • Fără răşină şi acizi
  • influenţă redusă a temperaturii asupra vâscozităţii - atât vâscozitate dinamică, care scade în general la creşterea temperaturii, cât şi vâscozitate cinematică (raportul dintre vâscozitatea dinamică şi densitate)
  • compresibilitate redusă
Editat de Arthur E
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza sa-mi fac un calcul pt segmenti, simeringuri supape, garnitura cilindru,garnitura chiulasa.

 

Iti recomand sa iei tot setul de garnituri de top-end. Motorul are o varsta si mai mult ca sigur ca sunt si alte garnituri/o-ring-uri care odata demontate, nu o sa mai etanseze ca lumea. pretul e pe la 100 eur din cate stiu eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand sa iei tot setul de garnituri de top-end. Motorul are o varsta si mai mult ca sigur ca sunt si alte garnituri/o-ring-uri care odata demontate, nu o sa mai etanseze ca lumea. pretul e pe la 100 eur din cate stiu eu.

 

Asta intrebam,un link, un site, ceva. Ce mi-a dat chemical mai sus e un site unde nu pot cauta dupa mobra. De ex cum e pe wemoto.ro (insa unde au preturi mari,parerea mea).

» Post actualizat in 05 May 2016 08:39

Cstelia: http://www.wemoto.ro/bikes/honda/xrv_650_j_k_africa_twin/88-89/picture/gasket_set_-_full_-_athena_italy/ asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asta e setul.

 

Incearca si aici:

 

http://www.romimoto-piese.ro/vehicle/honda-xrv-650:17916?svid=0

 

Daca ai vreo cunostinta la un service auto ce colaboreaza cu Autonet poti sa il rogi sa iti obtina un pret si de la ei.


» Post actualizat in 05 May 2016 10:50

Am uitat sa spun, daca la Romimoto nu gasesti pe site ce iti trebuie, suna la telefon si spui ce te doare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ the insider, eu cand mi-am schombat un pinion din cutia de viteze si a trebuit sa imi desfaca tot motorul ki-am luat de pe ebay.co.uk, in jur de 100€ a fost pt rd07a. Pt tine e in jur de 60£ cu transport gratis http://m.ebay.co.uk/itm/Complete-Gasket-Set-Full-Honda-XRV650-J-K-Africa-Twin-1988-1989-/191807145876?nav=SEARCH

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu o sa va vina sa credeti cine se face conservar :)

http://olx.ro/oferta/africa-twin-750-ID6fkn6.html#368a7a8cfd

sa nu-l primiti la Nadrag

 

Vad eu bine, are un far H4 (stanga) si unul de alt tip (dreapta)?

(acum tot caut solutii pentru o lumina mai buna si am observat asta)

post-68905-0-78816000-1462948900_thumb.png

Editat de calin_n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Par a fi ambele la fel,doar ca te fura unghiul din care e facuta poza. Daca vrei sa pui H4 iti trebuie sa pui 2 relee pe sistem, unul pe scurta,unul pe lunga, cel putin la mine asa s-a facut conversia. Vezi "releu de dacie".

P.S. Spor la vanzare colegului.

P.P.S. VAND AFRICA TWIN :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Par a fi ambele la fel,doar ca te fura unghiul din care e facuta poza. Daca vrei sa pui H4 iti trebuie sa pui 2 relee pe sistem, unul pe scurta,unul pe lunga, cel putin la mine asa s-a facut conversia. Vezi "releu de dacie".

P.S. Spor la vanzare colegului.

P.P.S. VAND AFRICA TWIN :alcy:

 

Se vede o diferenta si la soclu.

Aveai inainte BA20H?

Imi poti da mai multe detalii despre conversie?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BA20D poate

 

Asa am eu pe RD03 , de 35W. S-aprind ambele faruri pe scurta.


eram curios la un moment dat cum lumineaza un BA20D pe led, pus in farul de RD03 ,cam asa ceva:

 

61NOwNi4lBL._SL1000_.jpg

Editat de the insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BA20D poate

 

Asa am eu pe RD03 , de 35W. S-aprind ambele faruri pe scurta.

 

eram curios la un moment dat cum lumineaza un BA20D pe led, pus in farul de RD03 ,cam asa ceva:

 

61NOwNi4lBL._SL1000_.jpg

Ai gasit prin tara ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BA20D da, am gasit foarte usor, is foarte ieftine...


Daca te referi la variantele pe LED BA20D,se gasesc pe ebay multe variatii.


Trebuie studiat becul de BA20D sa vezi cum emite lumina inainte de a achizitiona unul. Am impresia ca trebuie unul ca cel din poza de mai sus,care sa emita lumina vertical doar,si nu la 360 grade, pt ca avand in vedere ce fel de sticla are farul de Africana, s-ar putea sa emiti lumina parazita peste tot si sa orbesti/deranjezi pe toata lumea....

 

Si eu ma uitam la alternative de a-mi imbunatati lumina, inainte sa mi se strice mobra...

Acu stau si ma gandesc daca sa n-o 'chelesc' total de frontala (fara carena,geam si alte acareturi) si sa-i pun 2 faruri rotunde cu tot cu bracket,si anume astea de pe louis:

 

lunga: https://www.louis.de/en/artikel/ellipsoid-headlight/10033013?list=113868926&filter_article_number=10033013

scurta: https://www.louis.de/en/artikel/ellipsoid-headlight-h1/10033012?list=113869000&filter_article_number=10033012

bracket: https://www.louis.de/en/artikel/universal-bracket-for-item-number-10033012-013/10020919?filter_article_number=10020919

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BA20D da, am gasit foarte usor, is foarte ieftine...

 

Daca te referi la variantele pe LED BA20D,se gasesc pe ebay multe variatii.

 

Trebuie studiat becul de BA20D sa vezi cum emite lumina inainte de a achizitiona unul. Am impresia ca trebuie unul ca cel din poza de mai sus,care sa emita lumina vertical doar,si nu la 360 grade, pt ca avand in vedere ce fel de sticla are farul de Africana, s-ar putea sa emiti lumina parazita peste tot si sa orbesti/deranjezi pe toata lumea....

 

Si eu ma uitam la alternative de a-mi imbunatati lumina, inainte sa mi se strice mobra...

 

Acu stau si ma gandesc daca sa n-o 'chelesc' total de frontala (fara carena,geam si alte acareturi) si sa-i pun 2 faruri rotunde cu tot cu bracket,si anume astea de pe louis:

 

lunga: https://www.louis.de/en/artikel/ellipsoid-headlight/10033013?list=113868926&filter_article_number=10033013

scurta: https://www.louis.de/en/artikel/ellipsoid-headlight-h1/10033012?list=113869000&filter_article_number=10033012

bracket: https://www.louis.de/en/artikel/universal-bracket-for-item-number-10033012-013/10020919?filter_article_number=10020919

 

Eu vreau sa pun un bec H4 care sa mearga singur pe faza lunga si sa ramana pozitiile (led) si cel de 35 W pe faza scurta

 

A mea arata prea fain cu farurile asa, nu merita chelita :D

Editat de calin_n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Se vede o diferenta si la soclu.

Aveai inainte BA20H?

Imi poti da mai multe detalii despre conversie?

 

 

Da,inseamna ca nu vad eu. Din pacate,mai mult decat partea cu releele nu pot sa-ti spun pentru ca am carena rally si faruri mai mici, de la altceva, care erau prevazute cu soclul de H4, drept urmare nu a fost nevoie decat sa leg releele, si mufele pentru H4 la ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu vreau sa pun un bec H4 care sa mearga singur pe faza lunga si sa ramana pozitiile (led) si cel de 35 W pe faza scurta

 

A mea arata prea fain cu farurile asa, nu merita chelita :D

 

Inteleg suferinta ta,dar nu cred ca are leac :D

 

faza-i ca o sa arate ciudat. Ledurile tale nu emana lumina rece? iar scurta pe 35W e lumina calda, nu arata cam anapoda? :)

 

La mine lunga/scurta is pe ambele becuri. (pt ca-mi sta aprinsa scurta pe ambele faruri).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trecand peste aspectul ce tine de estetica/look, in primul rand e mai safe si o sa ai 2 faruri aprinse pe scurta decat unul singur. Sper ca nu ajungem la dezbaterea aia cu 2 discuri de frana vs. unul singur :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...