Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

scrisul de pe mobra nu e aliniat cu Nadrag City Romania.

cercul alb exterior trebuia alta culoare de fond, din cauza lantului intreaga emlema pare mica ingramadita, gatuita

gica contra

ps: daca nu lucrez poate vin sa va fur o bere si ceva mancare

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mie mi se pare ca arata fantastic! Nu am observat detalii ca cele mai sus mentionate, dar, imi place foarte mult ca si grafica si aia cu cathering de asemenea.

 

Gulasul de anul asta e cu fasole sau tot cartofi? eu as vrea fasolve :D!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scrisul de pe mobra nu e aliniat cu Nadrag City Romania.

cercul alb exterior trebuia alta culoare de fond, din cauza lantului intreaga emlema pare mica ingramadita, gatuita

gica contra

ps: daca nu lucrez poate vin sa va fur o bere si ceva mancare

 

Vezi ca tu esti in urma cu tutorialele pe xrv.ro

ziceai ca o sa scrii multe, lenesule :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pe teava un tutorial cu schimbat rulmentii la jug, dar nu am facut poze si nici video ca ma caraia junioru. o sa incerc unul retroactiv. mai am si un swap de furca

daca m-ati ajuta cu niste piese de afrikana ce le aveti in plus, cadru, motor etc, sa. va fac tutorial de la curatat, refurbihat tot. numa sa imid ati piesle for-ever. faca cea maic ea baza de date numa sa imid ati piese. cadru si motor , cablu electric mi-ar ajunge pt inceput


» Post actualizat in 19 May 2016 11:01

: piesele ar fi nerestituibile

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dau eu cadru, daca iti faci tu rost de acte pentru el. Moka

 

E cadru de bicicleta, am uitat sa spun... dar te mai uiti, daca tot e moka :)))

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dau eu cadru, daca iti faci tu rost de acte pentru el. Moka

 

E cadru de bicicleta, am uitat sa spun... dar te mai uiti, daca tot e moka :)))

Ahhahahahhaha... Ti a fost teama ca ma descurc cu actele cumva si ai zis ca e de bitzicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da sefu , bine ca BMW-urile au deja sticker cu Nadrag . Iti faci griji ca nu ajunge " live " ?

 

Da, am invatat ca e mai bine sa fi proactiv, decat reactiv :)))

 

 

Ahhahahahhaha... Ti a fost teama ca ma descurc cu actele cumva si ai zis ca e de bitzicleta.

 

De Africana am numai cu acte si ala nu e moka ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Traiasca photoshop-ul. Arata bine.


» Post actualizat in 24 May 2016 21:18

LE: just for fun un video de pe vremea cand aveam africana.

 

 

 

As area sa particip si eu la intalnirea de la Nadrag de sambata pana duminica. Asta daca sunt acceptabel si alte motoare.


» Post actualizat in 24 May 2016 21:18

[media][/media]


» Post actualizat in 24 May 2016 21:20

 

Imi cer scuze pentru atatea actualizari dar am un autocorrect de doi bani si linkul nu mi l-a incarcat din prima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Pe la sfarsitul lui Aprilie am petrecut cam 10 zile in Maroc alaturi de prietenul Dorin , mandru posesor de RD07A. Am urcat motoarele pe ferryboat in Genova si am coborat dupa circa 48 ore in portul Tangier Med. Cu aceasta ocazie am avut 2 revelatii : primo , faptul ca nava respectiva este capabila tehnic sa navigheze pe mare fara ca nici un fel de vibratii sau miscari sa se simta in cabine . Zero vibratii , ca in apartamentul tau de la bloc . Si secundo faptul ca a te urca pe un ferry boat pe care urmeaza sa stai 48 ore fara provizii este o prostie care te va costa muuult , deoarece preturile la bord sunt uriase . Am platit pe exact 3 ( trei ) feliute transparente de salam, fix 5 euro . Berea mica... 5 euro . Si tot asa . In 2 zile si 2 nopti , 2 barbati hotarati vor cheltui o mica avere daca vin cu mana in ( ma scuzati ) de pe uscat . Deci , vizita la supermarket inainte de imbarcare e obligatorie !

 

Alaturat aveti cateva poze referitoare la primele 2 zile ale excursiei si prima noapte petrecuta in Campingul de la Temara , fix langa sediul Politiei Marocane .

 

Voi reveni cu poze si povesti .

post-59520-0-10301500-1464160149_thumb.jpg

post-59520-0-66791300-1464160175_thumb.jpg

post-59520-0-01123600-1464160210_thumb.jpg

post-59520-0-79864900-1464160232_thumb.jpg

post-59520-0-72298800-1464160278_thumb.jpg

post-59520-0-46751000-1464160335_thumb.jpg

post-59520-0-51924300-1464160362_thumb.jpg

post-59520-0-76655400-1464160427_thumb.jpg

post-59520-0-87757800-1464160868_thumb.jpg

post-59520-0-67952300-1464160991_thumb.jpg

post-59520-0-40228200-1464161026_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As area sa particip si eu la intalnirea de la Nadrag de sambata pana duminica. Asta daca sunt acceptabel si alte motoare.

 

Nu suntem exclusivisti ca "altii"... deci esti binevenit.

» Post actualizat in 25 May 2016 07:47

Voi reveni cu poze si povesti .

 

Am crezut ca ai pierdut cardul cu poze :))) Asteptam ride report-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lăsaţi naibii:

 

- xenon pe oglindă

- proiectoare cu unghi de dispersie mai mare de 30°

- proiectoare cu mai mult de o fază

 

Aţi măsurat consumul instalaţiilor xenon? 35W consumul becului, 8W consumul balastului şi parcă nu mai e aşa mare diferenţa de câştig în detrimentul becurilor clasice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa ma apuc weekendul trecut sa-mi dau jos motorul de pe motocicleta si trebuia sa consult manualul sau ceva, nu sa ma apuc ca boul sa desfac :)

 

Cei care ati mai dat jos motorul de pe RD03: are sens sa dau jos si radiatoarele? ma ajuta cu ceva?

 

Ma dispera ca e in spatele blocului si daca ma apuc, trebuie sa fac totul in aceeasi zi, in caz ca vine ploaie sau ceva. Stiu,teoretic datul jos dureaza maxim 2-3-4 ore, in functie de skill,dar eu nefiind mecanic ...s-ar putea sa-mi ia ceva.

 

Am observat si ca unele conducte sunt cam imbatranite/scoapte (gen alea de racire, de benzina). Exista alternative mai noi mai noi/bune? (gen silicon,etc) decat astea stock?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun doar ca riscul sa te impotmolesti din cauza unui surub rup sau blocat e f mare. Cauta sa faci operatiunea intr un garaj ceva cu o minima pregatire inainte(dat wd pe la suruburi, studiat povestea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lăsaţi naibii:

 

- xenon pe oglindă

- proiectoare cu unghi de dispersie mai mare de 30°

- proiectoare cu mai mult de o fază

 

Aţi măsurat consumul instalaţiilor xenon? 35W consumul becului, 8W consumul balastului şi parcă nu mai e aşa mare diferenţa de câştig în detrimentul becurilor clasice.

 

De acord cu ce zici cu exceptia proiectoarelor cu dispersie mai mare de 30°.

Eu cred ca si cele cu unghiul de 60° sunt utile, mai ales sa fi vazut pe timpul zilei.

Cand o sa primesc si becurile pe led o sa revin si cu detalii despre cum am gandit eu sa imi imbunatatesc partea de iluminat

.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De acord cu ce zici cu exceptia proiectoarelor cu dispersie mai mare de 30°.

Eu cred ca si cele cu unghiul de 60° sunt utile, mai ales sa fi vazut pe timpul zilei.

Cand o sa primesc si becurile pe led o sa revin si cu detalii despre cum am gandit eu sa imi imbunatatesc partea de iluminat

.

 

 

Man tu esti pe bune? eu ,cum am zis si anterior, le vad utilitatea doar noaptea , in offroad, sau pe drumuri proaste.

 

Daca tu crezi ca niste proiectoare aprinse ziua chiar te ajuta sa fii 'vazut' , esti 'naiv'....

 

Farurile stock sunt suficiente,iar care nu le vede pe alea, crede-ma, deja are alta 'problema', si niste proiectoare nu te vor ajuta in 'intalnirea' cu acesti idioti...

» Post actualizat in 25 May 2016 10:48

Iti spun doar ca riscul sa te impotmolesti din cauza unui surub rup sau blocat e f mare. Cauta sa faci operatiunea intr un garaj ceva cu o minima pregatire inainte(dat wd pe la suruburi, studiat povestea)

 

 

corect....

 

daca aveam un garaj unde sa fac treaba, eram mai relaxat, si puteam sa lucrez cate o ora doua, dupa ce ieseam de la munca (imi imparteam treaba), in loc sa fiu fortat sa o fac intr-o zi ,rapid...in graba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun doar ca riscul sa te impotmolesti din cauza unui surub rup sau blocat e f mare. Cauta sa faci operatiunea intr un garaj ceva cu o minima pregatire inainte(dat wd pe la suruburi, studiat povestea)

Chiar spray degripant pe la suruburi... furtunele se gasesc de schimbat, cele de apa (kit complet pe ebay), cel de benzina poti sa-l schimbi cu furtun de benzina din comert, dar sa ai grija cum il postezi cand montezi tot, ca risti sa se arda pe galeria de la cilindrul fata si rezultatul nu prea e placut. Sa faci multe poze, nu te baza pe "inteligenta/tinere de minte/manual de service" ca pozele foarte bine detaliate nu te ajuta nimeni si nimic. pune bine suruburile si marcheaza-le si spor.

» Post actualizat in 25 May 2016 11:08

P.S. subscriu, proiectoarele nu te fac mai vizibil ziua... mie asa mi s-a spus la un moment dat: ba ma uitam dupa tine in oglinda,vedeam 2 punctulete de lumina,dar nu ma ajuta sa-mi dau seama ca esti cu motor sau la ce distanta esti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu cum e sa faci treaba in fata blocului sau in bucatarie. Poate sa mearga totul super rapid sau sa iti rogi moartea si blestemi ziua in care te ai nascut. Cauta sa ai toate sculele la indemana si un milion doua in caz ca tre sa cumperi vreo unealta. Ca sa scoti motorul din cadru stiu ca se discuta pe www ideea: motorul culcat pe o laterala si "desurubat" cadrul de pe motor, adicalea misti cadrul in jurul motorului cumva si iese totul usor. Dar cum tu ai trenul de rulare...o sa iti blastemi zilele.

Ps: desfa totul, desfa cat mai mult. Ca sa ai spatiu de manevrapost-43689-0-55424900-1464174519_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radiatoarele nu e musai sa fie date jos dar e mai usor cu ele demontate. Termostatul poate sa ramana,

Fiind RD03 ai scapat de demontat radiatorul de ulei :) Oricum, singur nu poti sa-l scoti din cadru, trebuie doua persoane, eventual a treia care sa tina de bicicleta (bascula va fi desprinsa in momentul acela si se tine doar in telescop) cat ceilalti doi se chinuie. Daca era demontata complet, inclusiv furca+roti, era eleganta varianta spusa de Raoul cu lasatul pe o parte si dupa ce ai scos suruburile si prinderile se trage cadrul de pe motor. Banuiesc ca dezemembrarea completa nu te intereseaza, desi cu ocazia asta puteai sa revizuiesti multe.

 

Sa nu uit, posibil la un moement dat nici degripantul sa nu te ajute. Solutia va fi flacara oxiacetilenica pentru incalzirea suruburilor/piulitelor.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radiatoarele nu e musai sa fie date jos dar e mai usor cu ele demontate. Termostatul poate sa ramana,

Fiind RD03 ai scapat de demontat radiatorul de ulei :) Oricum, singur nu poti sa-l scoti din cadru, trebuie doua persoane, eventual a treia care sa tina de bicicleta (bascula va fi desprinsa in momentul acela si se tine doar in telescop) cat ceilalti doi se chinuie. Daca era demontata complet, inclusiv furca+roti, era eleganta varianta spusa de Raoul cu lasatul pe o parte si dupa ce ai scos suruburile si prinderile se trage cadrul de pe motor. Banuiesc ca dezemembrarea completa nu te intereseaza, desi cu ocazia asta puteai sa revizuiesti multe.

 

Sa nu uit, posibil la un moement dat nici degripantul sa nu te ajute. Solutia va fi flacara oxiacetilenica pentru incalzirea suruburilor/piulitelor.

 

Bafta!

 

 

Oricum la cat desfac, ma gandeam ca ce mi-e sa dau si alea jos. Culmea, cea mai dificila/intortocheata parte mi se pare partea cu radiatoarele si conductele de la lichidu de racire ce conecteaza radiatoarele + spre motor. Au niste coliere care se desfac de la surub in cruce,orientat foarte eronat,de nu poti baga o surubelnita pe acolo..

 

Am dat jos deja scut, crash bar-urile, vas de expansiune, suruburile ce tineau crash barurile (cu tot cu axul ala de fapt), am desfacut cablurile de la carburator (ce vin de la acceleratie/soc), am dat rezervorul jos de tot, e pus doar de forma, ca sa nu intre ploaia la carburator,etc, carenajul lateral + spate e dat jos, bateria e data jos de mult. Am scos lichidul de racire.

 

Mi se par un pic ciudate locatiile pt surubul de evacuare a uleiului si a lichidului de racire. Cand il desfiletezi, jetul de ulei sau lichid de racire improasca direct spre cadru. Trebuie pus ceva pt protejat (o sa fac asta la ulei,ca la lichidul de racire m-am intepat prea tarziu :) )

 

Problema nu e neaparat ca se murdareste, ci faptul ca jetul,lovind teava cadrului se duce in n directii si e greu de 'colectat' (asta daca incerci sa-l colectezi cu un recipient cu gura mai mica. daca aveam ceva gen o tigaie,era mai simplu :) )

 

Cat despre oameni, clar trebuie cel putin 3 persoane ca sa fie scos elegant..

 

As fi facut o dezmembrare completa daca aveam un garaj. De fapt daca aveam garaj era deja functionala acum. Toata iarna as fi lucrat cate putin la ea,faceam intai motorul, apoi investeam in rulmenti, lant si ce mai trebe schimbat.

 

Bine, esential e sa rezolv propulsorul, ca restu, se fac in timp si se pot face usor. Cel mai tare ma dispera lucrul la motor (la propulsor).

 

Flacara oxiacetilenica presupun ca e pt surubul ala de la volanta,nu? ca in alta parte nu-mi imaginez sa fie suruburi care sa iasa greu. Acolo nu cred ca am treaba. Dupa ce dau jos motorul o sa ma uit la uzura cilindrilor/pistoanelor, la distributie si cam atat. Eventual si la ambreiaj.

 

Cand nu ai conditii si scule ok unde sa lucrezi, totul e anevoios. Cu alt chef te apuci sa faci/desfaci,si chiar sa inveti, cand ai unde si cand ai cu ce...

 

Mi-am printat manual si ce -am mai gasit... Oricum tot la un service tre sa ajung cu motorul,ca eu nu am cu ce masura uzura, si nu ma bag la o evaluare 'doar' ochiometrica. N-am muncit atata la el ca sa schimb piese din 'ochi' si sa-mi faca buba mai tarziu sau sa inceapa iar sa manance ulei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au niste coliere care se desfac de la surub in cruce,orientat foarte eronat,de nu poti baga o surubelnita pe acolo..

Sau cu o cheie de 6 sau 7, fixa sau tubulara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...