Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

aveti idee sa imi spuneti cam la ce suma s-ar ajunge pentru urmatorul pachet de afrikana.

roata cu 2discuri, furca fata,etrieri, jug, ghidon,

Practic toata fata

Tine de noroc, parerea mea, in toamna si-a luat un prieten fata de un rd04 cu vreo 400-450 de lei,FARA roata. Altfel,pe ebay,fara vreo 3-400 de coco,nu cred ca scapi. Mai bine cauti una ieftina de cumparat,direct si restul o dezmembrezi sau poate gasesti una ieftina de cumparat si vinzi alpul si iei Africana,in loc sa incerci sa faci AlpFircana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum , dar surubul de la mijloc stanga de la carena frontala , la RD04 , nu are decat o unica pozitie in care poate fi strans . Ei bine , dupa mai multe ore de incercari , am renuntat .

Aceea unica pozitie e cu ghidonul dat "ferea" la maxim, nu mai stiu la inchis sau deschis, da vezi tu. Se foloseste o cheie de 10 tubulara de-aia cu maner T lung gasibila standard peste tot la raioanele auto. Dar smecheria ajutatoare e alta, spargi un magnet in menghina sau cu ciocanul pana obtii bucati potrivite sa intre in tubul ala si normal sa mai ramana loc pentru capul surubului. Poti chiar sa lipesti magnetul ala cu ceva rasina sa ramana acolo pentru data viitoare. E bine ca magnetul ala sa fie si puternic, poate chiar gasesti o pastila de magnet cu neodim care numa bine sa intre acolo.

 

Eu nu mai am nici o piulita originala (sunt incastrate in carena) pentru ca la vechimea plasticului s-au invartit rand pe rand si le-am eliminat. Vezi ca e posibil sa fi patit la fel, caz in care preferabil e sa pui suruburi nu piulite in carena. Le stilizezi capetele hexagonale (zimtezi) cu flexul, apoi le introduci cu caldura si le imobilizezi cu rasina epoxidica. Daca lucrezi curat, alea nu mai ies de acolo si ai avantajul unei montari/demontari mai lesnicioase (nu mai trebuie sa nimeresti artistic gaurile din carena) si poti lucra singur, carena stand in suruburi. Bafta!

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi prieteni,

Pentru intanirea de la Nadrag 3-5 iunie 2016 Nicu a facut un formular de inscriere ce poate fi accesat la link-ul urmator:

 

https://docs.google.com/forms/d/1I8soN8DaFrx3kSBcrh93B1I4fzyTOG4C8AcWHzpVSfg/viewform?c=0&w=1

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bhoooaa ce ne-am emancipat. responsability si accountability intr-o gasca de prieteni...ce se intampla


» Post actualizat in 18 Mar 2016 13:11

teoria conspiratiei zice ca vreti o baza de data cu afrikane si sa controlati tot marketul.

nu ma bagati in seama, am doar o zi proasta si nu am nici o matusa pe moarte cu ditamai ranchu in USA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceea unica pozitie e cu ghidonul dat "ferea" la maxim, nu mai stiu la inchis sau deschis, da vezi tu. Se foloseste o cheie de 10 tubulara de-aia cu maner T lung gasibila standard peste tot la raioanele auto. Dar smecheria ajutatoare e alta, spargi un magnet in menghina sau cu ciocanul pana obtii bucati potrivite sa intre in tubul ala si normal sa mai ramana loc pentru capul surubului. Poti chiar sa lipesti magnetul ala cu ceva rasina sa ramana acolo pentru data viitoare. E bine ca magnetul ala sa fie si puternic, poate chiar gasesti o pastila de magnet cu neodim care numa bine sa intre acolo.

 

Eu nu mai am nici o piulita originala (sunt incastrate in carena) pentru ca la vechimea plasticului s-au invartit rand pe rand si le-am eliminat. Vezi ca e posibil sa fi patit la fel, caz in care preferabil e sa pui suruburi nu piulite in carena. Le stilizezi capetele hexagonale (zimtezi) cu flexul, apoi le introduci cu caldura si le imobilizezi cu rasina epoxidica. Daca lucrezi curat, alea nu mai ies de acolo si ai avantajul unei montari/demontari mai lesnicioase (nu mai trebuie sa nimeresti artistic gaurile din carena) si poti lucra singur, carena stand in suruburi. Bafta!

Multumesc pentru pont , e foarte bun . Nimerirea artistica a gaurii e arta si precizie si fix in locul acela este deasupra un alt surub si suportul acestuia , in asa fel incat iti limiteaza drastic toate unghiurile mai usoare . Aveam tubulara lunga , am fixat surubul in capat cu un scoci de hartie finut , am fixat o lumina mica special cat sa ilumineze doar zona aceea , ce sa mai , ziceai ca sunt doctor docent si ma pregatesc sa fac chiuretaje la furnici ( hmm...) , Insa nici o sansa . E adevarat ca am prins un fir de suportul semnalizatorului stanga si grosimea firului imi mai fura vreo 2 mm utili . Dar cum spuneam , pana la urma am strans doar 5 din 6 suruburi la carena frontala . Cand o sa ma intorc din Maroc , o sa reiau cosmarul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bhoooaa ce ne-am emancipat. responsability si accountability intr-o gasca de prieteni...ce se intampla

» Post actualizat in 18 Mar 2016 13:11

teoria conspiratiei zice ca vreti o baza de data cu afrikane si sa controlati tot marketul.

nu ma bagati in seama, am doar o zi proasta si nu am nici o matusa pe moarte cu ditamai ranchu in USA

 

Nu trebuie sa ne rogi, oricum nu te bagam in seama :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adio, dar raman cu tine!

Draga comunitate Africatwin, poate vreti sa va aduceti prieteni in club.

Se vinde in Timisoara motocicleta mea care a vazut Europa si Africa, Nadragul si Valeniul. Si mai vrea.

Detalii pe:

/index.php?/topic/736364-honda-africatwin-rd07a/


post-19875-0-19014400-1458918610_thumb.jpgpost-19875-0-49371900-1458918703_thumb.jpg

 

Editat de mircealeschian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este lung -- cel putin la RD03 -- este la fel ca cel de transalp 600 pana in 96 pentru ca poti baga mana pe la carena sub rezervor. Fa cum ti s-a mai zis si prelungeste l cu un furtunel ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La RD04 este de fapt un cablu flexibil de otel "lipit" in capul surubului de relanti. La celalalt capat e o rozeta de plastic ce se fixeaza pe prinderea stanga jos a rezervorului.

 

post-30-0-76368100-1459500757_thumb.jpg

 

E piesa #2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zgarciti astia cu africa twin.

al naibii daca lasa la pret, mai ales acum ca Honda a scos noua regina pe sosele de aproape 1 an.

o sa fac petitie sa scada pretul sau reclama negativa la Nadrag

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ziceai ca in iarna il rezolvi, nu?

 

N-am mai avut bani, am adus acum cateva zile mobra acasa de la iernat, si o sa-i dau jos motorul de pe ea, in spatele blocului si-l iau sus, sa desfac sa vad ce e...ca sa mai scutesc din manopera inutila...

 

ontopic, intrebare:

 

am transportat mobra cu o platforma (4 km gen) si vad ca schimbatorul de viteze atinge scutul jos cand vreau s-o bag in treapta si nu inteleg de ce. O fi apasat aparatoare la plaforma putin pe scut, ca vad urme vagi,dar imi da cu virgula. Daca il apasa, teoretic trebuia sa fie mai in interior bagat, nu invers, din moment ce tija schimbatorului atinge in partea de jos,cand sa intre in treapta 1...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am mai avut bani, am adus acum cateva zile mobra acasa de la iernat, si o sa-i dau jos motorul de pe ea, in spatele blocului si-l iau sus, sa desfac sa vad ce e...ca sa mai scutesc din manopera inutila...

 

ontopic, intrebare:

 

am transportat mobra cu o platforma (4 km gen) si vad ca schimbatorul de viteze atinge scutul jos cand vreau s-o bag in treapta si nu inteleg de ce. O fi apasat aparatoare la plaforma putin pe scut, ca vad urme vagi,dar imi da cu virgula. Daca il apasa, teoretic trebuia sa fie mai in interior bagat, nu invers, din moment ce tija schimbatorului atinge in partea de jos,cand sa intre in treapta 1...

Scutul ar trebui sa se deformeze mai greu . Pedala este dreapa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scutul ar trebui sa se deformeze mai greu . Pedala este dreapa ?

 

da, pe ea nu sunt urme

 

oricum acum am dat scutul jos, ca urmeaza sa demontez motorul curand.

 

am sa-i fac o poza la scut sa compar cu alte poze pe net

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-le-n spume de poze, cand montezi toate la loc, te sui pe ea si vezi daca nu cumva iti vine pedala aiurea la picior,daca o simti aiurea, pui frumos o ranga intre ea si scut si o "indrepti" cat sa-ti vina bine/comod la picior. Spor la surubareli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-le-n spume de poze, cand montezi toate la loc, te sui pe ea si vezi daca nu cumva iti vine pedala aiurea la picior,daca o simti aiurea, pui frumos o ranga intre ea si scut si o "indrepti" cat sa-ti vina bine/comod la picior. Spor la surubareli.

 

 

stiu ce spui, chestia descrisa de mine e ultra banala, de aia ma mir unde ce si cum s-a deplasat. Adica nu e rocket science :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...